merkon Δημοσ. Παρασκευή στις 02:44 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 02:44 μμ 35 minutes ago, PLACEBO_89 said: Αν σου τσιμπαει ελαχιστο ή καθολου να βαζεις 5/30 σε τετοιες θερμοκρασιες! Απο κει και περα οσο και καλο λαδι να βαζεις μην αφηνεις το μοτερ για μερες χωρις να το βαλεις μπροστα γιατι ''στεγνωνει'' απο λαδι. VW 504 / 507 Ειναι τσιμπητο σε τιμη. Αν τα βρισκεις σε καλη τιμη παιξε αφοβα σε cyclon και mannol. CYCLON MAGMA SYN V1 5W30 Δεν τσιμπαει λαδι απο οτι εχω παρατηρησει. Συνηθως το αμαξι βγαινει 1 φορα στις 2 βδομαδες περιπου, επομενως καλο θα ειναι να το βαζω μπροστα και ενδιαμεσα με βαση αυτο που μου προτεινεις. Το τελευταιο λαδι που εβαλα ηταν PETRONAS Syntium 3000 E 5W40 Fully Synthetic και ειχε προδιαγραφη 502 / 505 αν θυμαμαι καλα. Θα κοιταξω να δω τι βρισκω σε 5w 30 - συμφωνουμε δηλαδη πως ειναι καλυτερα για χειμωνα το συγκεκριμενο παρα 5w 40;
PLACEBO_89 Δημοσ. Παρασκευή στις 03:46 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 03:46 μμ 46 λεπτά πριν, merkon είπε Δεν τσιμπαει λαδι απο οτι εχω παρατηρησει. Συνηθως το αμαξι βγαινει 1 φορα στις 2 βδομαδες περιπου, επομενως καλο θα ειναι να το βαζω μπροστα και ενδιαμεσα με βαση αυτο που μου προτεινεις. Το τελευταιο λαδι που εβαλα ηταν PETRONAS Syntium 3000 E 5W40 Fully Synthetic και ειχε προδιαγραφη 502 / 505 αν θυμαμαι καλα. Θα κοιταξω να δω τι βρισκω σε 5w 30 - συμφωνουμε δηλαδη πως ειναι καλυτερα για χειμωνα το συγκεκριμενο παρα 5w 40; 5W30, για μενα ακομα καλυτερα 0w40 Στην πραξη και 5/40 που βαζεις εισαι οκ αρκει στις πολυ χαμηλες θερμοκρασιες να το βαζεις μπροστα τουλαχιστον ανα 3 μερες και ακομα αν κανεις λιγα χλμ το χρονο μην αφηνεις το ιδιο λαδι και 2ο χειμωνα. Ετσι συντηρεις καλυτερα το μοτερ απο εναν που μπορει να εχει βαλει πιο ακριβο λαδι αλλα δεν τηρει τα παραπανω.
megapaixtaras Δημοσ. Παρασκευή στις 04:45 μμ Μέλος Δημοσ. Παρασκευή στις 04:45 μμ (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, merkon είπε Ζηταω τα φωτα των εμπειρων του forum σχετικα με λαδι κινητηρα. Σε V8 BiTurbo κινητηρα της Audi η εταιρεια προτεινει 5w 30 ή 5w 40, εννοειται που να εχουν τις καταλληλες και αντιστοιχες προδιαγραφες VW 504 / 507 νομιζω. Το αυτοκινητο δεν το εχω καιρο (το πηρα πριν το καλοκαιρι) και βλεπω πως με βαση το ιστορικο επαιρνε 5w 40, αυτο ειναι το λαδι που εβαλα και εγω στην τελευταια αλλαγη λαδιου (συγκεκριμενα εβαλα PETRONAS Syntium 3000 E 5W40 Fully Synthetic). Θα ηταν σωστο να αλλαξω σε 5w 30 για τον χειμωνα προκειμενου να μην ειναι τοσο παχυρευστο και να ρεει πιο ευκολα; Οι θερμοκρασιες που εχουμε εδω ειναι απο -5 εως 5 κατα την διαρκεια του χειμωνα. Οταν η θερμοκρασια ανεβει παλι και παμε προς το καλοκαιρι τοτε σκεφτομαι να αλλαξω σε 5w 40 παλι. Εχει λογικη ο συγκεκριμενος συλλογισμος μου ή οχι; Επισης σε καθε περιπτωση ποιο λαδι θα προτεινατε; Το αυτοκινητο βγαινει για ενα σαββατοκυριακο συνηθως και οταν ζεσταθει τρωει λιγο ξυλο, οχι συνεχομενο, αλλα τρωει. γεια σου φιλε.σορυ που αργησα την απαντηση. λες απο το ιστορικο οτι παιρνει 5-40 αλλα λες πιο πριν οτι οι προδιαγραφες ειναι για 504.507 που δεν συμβαδιζουν καθως το 5-40 βγαινει πρωτιστως σε 502/505 προδιαγραφη.βγαινει και σε 5-40 αλλα ειναι πολυ λιγα. δεν χρειαζεται να αλλαξεις για τον χειμωνα.το 5 ειναι που καθοριζει τον βαθμο που εκκινει και ειναι ιδιος.για την ροη ειναι μικρη η διαφορα .αν εννοεις αν θα ζεσταθει γρηγοροτερα με το 30αρι ,ειναι μικρη η διαφορα,μηδαμινη,δεν κερδιζεις πολλα.δεν εχουν τεραστια διαφορα .παροτι παραξενευονται καποιοι, το 40αρι ομως θα ζεσταθει πιο γρηγορα,γιατι λογω οτι ειναι παχυτερο,μεγαλυτερο hths,ζοριζεται πιο πολυ και παραγει περισοτερη θερμοτητα. επειδη εχεις δυνατο κινητηρα εγω θα προτεινα το 5-40 και αυτο που βαζεις ειναι πολυ καλο λαδι ,το εχουμε αναλυσει εδω. αυτο που πρεπει να δεις αν οντως θελει 504/507 η' 502/505.αν θελει το πρωτο βαζεις λαθος λαδι.γενικα μπορει να παρει και τις 2 εγκρισεις εκτος ,δεν γνωριζω ,αν ο συγκεκριμενος κινητηρας εχει θεματα με επικαθισεις.αν δεν εχει συνεχιζεις με το ιδιο λαδι ,μια χαρα εισαι. αυτο που πρεπει να προσεξεις ειναι οτι αυτοι οι κινητηρες θελουν ενα ζεσταμα εν κινηση,για περιπου 30' χαλαρα κοντα στις 3000 στροφες και μετα ΞΥΛΟ για 100 χιλ. και πανω.εκει εκμεταλευεσαι και τις δυνατοτητες του πολυ καλου λαδιου που επελεξες.μπορεις επισης να βαλεις και το fuchs TITAN Supersyn SAE 5W-40.ειναι και σε καλη τιμη σχετικα. τελος οπως σωστα σου ειπαν τα αλδια αλλαζονται στα 10.000 χιλ η' χρονο.τωρα αν εισαι συνεπης στην χρηση μπορει να παει και παραπανω. 2 ώρες πριν, PLACEBO_89 είπε Μα και γω αυτα τα βαζω τα τελυταια χρονια και ειμαι πολυ ευχαριστημενος! Στις κρυες εκκινησεις το μοτερ δεν ακουγεται οπως με καποιες αλλες μαρκες που ειχα δοκιμασει.. Καλο στροφαρισμα και ευαισθησια γκαζιου απο τις χαμηλες στροφες και τελος δεν μου τσιμπαει σταγονα! μια χαρα τοτε. 2 ώρες πριν, PLACEBO_89 είπε Επισης αρχιζει και μου τα σκουραινει μετα τα 6000χλμ. τοτε πρεπει να ανησυχεις γιατι δεν μαζευει ,αρα δεν κανει δουλεια.εκτος αν ειναι τοσο καθαρος οσο ενα ηλεκτρικο.κανονικα αν βαλεις νεο λαδι στα 2000 εχει μαυρισει. 2 ώρες πριν, PLACEBO_89 είπε Αν σου τσιμπαει ελαχιστο ή καθολου να βαζεις 5/30 σε τετοιες θερμοκρασιες! Απο κει και περα οσο και καλο λαδι να βαζεις μην αφηνεις το μοτερ για μερες χωρις να το βαλεις μπροστα γιατι ''στεγνωνει'' απο λαδι. για 1 εβδομαδα δεν εχει αναγκη.το φιλμ δεν χανεται,αυτο τον προστατευει στην εκινηση.εγω θα ανησηχουσα για την μπαταρια περισοτερο ,εκτος αν την εχεις συνεδεμενη. 2 ώρες πριν, PLACEBO_89 είπε VW 504 / 507 Ειναι τσιμπητο σε τιμη. Αν τα βρισκεις σε καλη τιμη παιξε αφοβα σε cyclon και mannol. CYCLON MAGMA SYN V1 5W30 οχι παλι αυτο το mannol ρε παιδια,τους εχει τρελλανει ολους.μεγαλη απατη αυτη η εταιρεια. cyclon καλη,εχει εκγριση εννοω. Επεξ/σία Παρασκευή στις 04:48 μμ από megapaixtaras
PLACEBO_89 Δημοσ. Παρασκευή στις 05:15 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 05:15 μμ 9 λεπτά πριν, megapaixtaras είπε τοτε πρεπει να ανησυχεις γιατι δεν μαζευει ,αρα δεν κανει δουλεια.εκτος αν ειναι τοσο καθαρος οσο ενα ηλεκτρικο.κανονικα αν βαλεις νεο λαδι στα 2000 εχει μαυρισει. για 1 εβδομαδα δεν εχει αναγκη.το φιλμ δεν χανεται,αυτο τον προστατευει στην εκινηση.εγω θα ανησηχουσα για την μπαταρια περισοτερο ,εκτος αν την εχεις συνεδεμενη. Γιατι να μην κανει δουλεια? Αφου μιλαω με επιχειρηματα.. Ειναι το 2ο,εχω καθαρο μοτερ γιατι μολις ξεκιναει να παιρνει χρωμα τ αλλαζω! Το αν εχει αναγκη ανα ποσες μερες θα το καταλαβει ο ιδιος στην εκκινηση/ακουσμα! Μιλαμε για 0 μεχρι -5
katargedon Δημοσ. Παρασκευή στις 05:28 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 05:28 μμ (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, PLACEBO_89 είπε Επισης αρχιζει και μου τα σκουραινει μετα τα 6000χλμ Υπηρχε καποτε η λανθασμενη αποψη οτι αν τα λαδια μαυριζουν αμεσως,σημαινει οτι καθαριζουν(πηγη blackstone).Τα 6000 χλμ που λες,σημαινει ειτε οτι ο κινητηρας σου ειναι καθαρος οπως προαναφερθηκε,ειτε οτι το λαδι περιεχει πολυ καλο εναιωρητη και τα σκα@α μενουν στο φιλτρο και οχι μεσα στο λαδι(εξαρταται και απο τα micron του φιλτρου).Ξερω πολλες περιπτωσεις με τα χιλιόμετρα μαυρισματος που λες ,που το μοτερ ειναι πεντακαθαρο(εγω μια απο αυτες).Η αληθεια φαινεται αν κοψεις το παλιο φιλτρο μετα την αλλαγη και το τσεκαρεις μεσα.Νορμαλ χλμ για να αρχισουν να μαυριζουν ειναι τα 3000 και πανω και παλι να αρχισουν να μαυρίζουν σιγα σιγα οχι αποτομα(πηγη blackstone).Μια χαρα εισαι. Επεξ/σία Παρασκευή στις 05:29 μμ από katargedon
PLACEBO_89 Δημοσ. Παρασκευή στις 06:34 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 06:34 μμ 29 λεπτά πριν, katargedon είπε Υπηρχε καποτε η λανθασμενη αποψη οτι αν τα λαδια μαυριζουν αμεσως,σημαινει οτι καθαριζουν(πηγη blackstone).Τα 6000 χλμ που λες,σημαινει ειτε οτι ο κινητηρας σου ειναι καθαρος οπως προαναφερθηκε,ειτε οτι το λαδι περιεχει πολυ καλο εναιωρητη και τα σκα@α μενουν στο φιλτρο και οχι μεσα στο λαδι(εξαρταται και απο τα micron του φιλτρου).Ξερω πολλες περιπτωσεις με τα χιλιόμετρα μαυρισματος που λες ,που το μοτερ ειναι πεντακαθαρο(εγω μια απο αυτες).Η αληθεια φαινεται αν κοψεις το παλιο φιλτρο μετα την αλλαγη και το τσεκαρεις μεσα.Νορμαλ χλμ για να αρχισουν να μαυριζουν ειναι τα 3000 και πανω και παλι να αρχισουν να μαυρίζουν σιγα σιγα οχι αποτομα(πηγη blackstone).Μια χαρα εισαι. Σε καθε αλλαγη παντα και φιλτρο. Κοιτα μια καλη ποιοτητα λαδιων εχουν ανοχες.. πχ να κανεις και 25000χλμ. Να τα αλλαξεις και στα 3 χρονια! Το μοτερ δεν θα σπασει θα λειτουργει θα πηγαινει.. Το θεμα ποια θα ειναι η κατασταση του στα 80-150-250χλμ?!? Εγω με αυτα που γνωριζω εχω κερδισει μεχρι στιγμης στα 150000χλμ να στροφαρει σαν ¨καινουργιο¨ και να μην καιει σταγονα! Δεν βαζω επωνυμα.. Δεν εχω δωσει ποτε πανω απο 6ε το λιτρο και παντα 5/30 full synth. και αναλογα τις συνθηκες τα εχω κρατησει μεχρι και 2,5 χρονια! Εχει ομως και τα μειονεκτηματα του. Γενικα δεν το παταω. Δεν δινω φορτιο στο μοτερ(ροπες/στροφες) και εννοειται παντα ευλαβικα μεχρι να σηκωσει θερμοκρασια.
katargedon Δημοσ. Παρασκευή στις 07:10 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 07:10 μμ 26 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε Σε καθε αλλαγη παντα και φιλτρο. Κοιτα μια καλη ποιοτητα λαδιων εχουν ανοχες.. πχ να κανεις και 25000χλμ. Να τα αλλαξεις και στα 3 χρονια! Το μοτερ δεν θα σπασει θα λειτουργει θα πηγαινει.. Το θεμα ποια θα ειναι η κατασταση του στα 80-150-250χλμ?!? Εγω με αυτα που γνωριζω εχω κερδισει μεχρι στιγμης στα 150000χλμ να στροφαρει σαν ¨καινουργιο¨ και να μην καιει σταγονα! Δεν βαζω επωνυμα.. Δεν εχω δωσει ποτε πανω απο 6ε το λιτρο και παντα 5/30 full synth. και αναλογα τις συνθηκες τα εχω κρατησει μεχρι και 2,5 χρονια! Εχει ομως και τα μειονεκτηματα του. Γενικα δεν το παταω. Δεν δινω φορτιο στο μοτερ(ροπες/στροφες) και εννοειται παντα ευλαβικα μεχρι να σηκωσει θερμοκρασια. Καλα εννοείται και φιλτρο.Και φυσικα ευλαβικά μεχρι να σηκώσει θερμοκρασία.Σωστος.Το μαυρισμα μην σε ανησυχεί.Αν ακουσεις μηχανικο να λεει οτι τα λαδια πρέπει να μαυρίζουν αμεσως,απλα αλλαζεις μηχανικο.Τα λαδια μαυριζουν και απο την φυσιολογική οξειδωση αλλα οχι γρηγορα.Ενας τροπος να σιγουρευτεις ειναι να αλλαξεις φιλτρο ΧΩΡΙΣ να αλλαξεις λαδια και πριν μαυρισουν.Δες τι παιζει στο φιλτρο.Δευτερος τροπος ειναι να βαλεις καμερα μεσα στο μοτερ οταν το αδειασεις.Εγω βαζω και επανω και μεσα στο καρτερ.Αν εχει λασπη η βερνικωματα,θα το καταλαβεις αμεσως. 1
megapaixtaras Δημοσ. Παρασκευή στις 08:06 μμ Μέλος Δημοσ. Παρασκευή στις 08:06 μμ 1 ώρα πριν, PLACEBO_89 είπε Εχει ομως και τα μειονεκτηματα του. Γενικα δεν το παταω. Δεν δινω φορτιο στο μοτερ(ροπες/στροφες) και εννοειται παντα ευλαβικα μεχρι να σηκωσει θερμοκρασια. ε γιαυτο .τετοια μοτερ με ηπια οδηγηση και ελαιολαδο να βαλεις παλι καινουρια θα ειναι. εκτος του οδηγου και της χρησης,εξαρταται και απο τον κινητηρα,δεν ειναι ολοι ιδιοι. οδηγος οπως εσυ εισαι ,η χρηση δλδ. που κανεις ,ειναι ο λογος που δωσανε οδηγιες οι κατασκευαστες για αλλαγη στα 25.000 χιλ. εκμεταλευση κινητηρα και κινησης λεγεται.ο μεσος οδηγος,υποθετικα.εκει στοχευουν παντα για οτι οδηγια δινουν. 2 ώρες πριν, PLACEBO_89 είπε Το αν εχει αναγκη ανα ποσες μερες θα το καταλαβει ο ιδιος στην εκκινηση/ακουσμα! Μιλαμε για 0 μεχρι -5 δεν παθαινουν τιποτα. τα καινουρια λαδια δεν ειναι σαν τα παλια.απλα θελουν καλο ζεσταμα
katargedon Δημοσ. Σάββατο στις 08:59 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 08:59 πμ Νοοτροπιες μηχανικων για τα λιπαντικα σε διαφορες χωρες 1)Αμερικη 'Βαλε οτι θελεις...αρκει να γραφει το μπουκαλι Amsoil' 2)Ιαπωνια 'Βαλε οτι θελεις...3000 χλμ το πολυ και αλλαξε τα' 3)Ρωσια 'Βαλε οτι θελεις...ετσι και αλλιως μαιμου εχεις αγορασει και ας μην το ξερεις' 4)Γερμανια 'Βαλε οτι θελεις...ετσι και αλλιως σε 5 χρονια θα το δωσεις το αμαξι' 5)Ελλαδα 'Οτι και να μου πεις,εγω 10w40 θα σου βαλω' 1 3
merkon Δημοσ. Σάββατο στις 01:37 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 01:37 μμ 20 hours ago, megapaixtaras said: γεια σου φιλε.σορυ που αργησα την απαντηση. λες απο το ιστορικο οτι παιρνει 5-40 αλλα λες πιο πριν οτι οι προδιαγραφες ειναι για 504.507 που δεν συμβαδιζουν καθως το 5-40 βγαινει πρωτιστως σε 502/505 προδιαγραφη.βγαινει και σε 5-40 αλλα ειναι πολυ λιγα. δεν χρειαζεται να αλλαξεις για τον χειμωνα.το 5 ειναι που καθοριζει τον βαθμο που εκκινει και ειναι ιδιος.για την ροη ειναι μικρη η διαφορα .αν εννοεις αν θα ζεσταθει γρηγοροτερα με το 30αρι ,ειναι μικρη η διαφορα,μηδαμινη,δεν κερδιζεις πολλα.δεν εχουν τεραστια διαφορα .παροτι παραξενευονται καποιοι, το 40αρι ομως θα ζεσταθει πιο γρηγορα,γιατι λογω οτι ειναι παχυτερο,μεγαλυτερο hths,ζοριζεται πιο πολυ και παραγει περισοτερη θερμοτητα. επειδη εχεις δυνατο κινητηρα εγω θα προτεινα το 5-40 και αυτο που βαζεις ειναι πολυ καλο λαδι ,το εχουμε αναλυσει εδω. αυτο που πρεπει να δεις αν οντως θελει 504/507 η' 502/505.αν θελει το πρωτο βαζεις λαθος λαδι.γενικα μπορει να παρει και τις 2 εγκρισεις εκτος ,δεν γνωριζω ,αν ο συγκεκριμενος κινητηρας εχει θεματα με επικαθισεις.αν δεν εχει συνεχιζεις με το ιδιο λαδι ,μια χαρα εισαι. αυτο που πρεπει να προσεξεις ειναι οτι αυτοι οι κινητηρες θελουν ενα ζεσταμα εν κινηση,για περιπου 30' χαλαρα κοντα στις 3000 στροφες και μετα ΞΥΛΟ για 100 χιλ. και πανω.εκει εκμεταλευεσαι και τις δυνατοτητες του πολυ καλου λαδιου που επελεξες.μπορεις επισης να βαλεις και το fuchs TITAN Supersyn SAE 5W-40.ειναι και σε καλη τιμη σχετικα. τελος οπως σωστα σου ειπαν τα αλδια αλλαζονται στα 10.000 χιλ η' χρονο.τωρα αν εισαι συνεπης στην χρηση μπορει να παει και παραπανω Ευχαριστώ πολύ για την γνώμη σου φίλε Και για όλες τις πληροφορίες. 504 / 507 προτείνεται για 5–30 από όσο έχω καταλάβει και 502 / 505 σε 5-40 Το ξέρω πως το 5 είναι αυτό που καθορίζει τις χαμηλές θερμοκρασίες εκκίνησης τον χειμώνα και λογικά θα είναι οκ, κάποιοι μου έχουν προτείνει να πάω σε 0-40 για ακόμα καλύτερα (η Porsche φοράει το ίδιο μοτέρ και προτείνει 0-40) αλλά αυτό που εννοώ είναι το να ζεσταθούν τα λάδια πιο γρηγορα γιατί θα είναι πιο λεπτά εφόσον θα είναι 30 αντί για 40. απο όσο γνωρίζω το αμαξι έβαζε πάντα 5-40 Και τις δύο τελευταίες φορές που άλλαξα εγώ λάδι μέσα στο καλοκαίρι γιατί έκανα πολλά χιλιόμετρα και το πίεσα έβαλα επίσης 5-40. Ζέσταμα πάντα το αυτοκίνητο όταν ξεκινάει και παρατηρώ θερμοκρασίες λαδιού πριν αρχίσω να δίνω, αν δε πάει 85 βαθμούς δε ξεπερνάω τις 2500 στροφές μαξ. προσωπικα δε περιμένω 10000 χλμ για να αλλάξω, προτιμώ να αλλάζω περίπου στις 8000χλμ και μάλλον θα πάω ξανά στο συγκεκριμένο λάδι Petronas που είχα βρει καθώς είναι σε καλή τιμή και 2 φορές που το έβαλα τώρα τελευταία δεν είχα κάποιο πρόβλημα. 1
PLACEBO_89 Δημοσ. Σάββατο στις 02:12 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 02:12 μμ 9 λεπτά πριν, merkon είπε 504 / 507 προτείνεται για 5–30 από όσο έχω καταλάβει και 502 / 505 σε 5-40 Το ξέρω πως το 5 είναι αυτό που καθορίζει τις χαμηλές θερμοκρασίες εκκίνησης τον χειμώνα και λογικά θα είναι οκ, κάποιοι μου έχουν προτείνει να πάω σε 0-40 για ακόμα καλύτερα (η Porsche φοράει το ίδιο μοτέρ και προτείνει 0-40) αλλά αυτό που εννοώ είναι το να ζεσταθούν τα λάδια πιο γρηγορα γιατί θα είναι πιο λεπτά εφόσον θα είναι 30 αντί για 40. Το πιο σημαντικο απο το καλυτερο λαδι ειναι η οδηγικη συμπεριφορα στην κρυα εκκινηση,ξυλο/συνειδηση και τελος αλλαγες και χλμ εκει που πρεπει!
megapaixtaras Δημοσ. Σάββατο στις 04:21 μμ Μέλος Δημοσ. Σάββατο στις 04:21 μμ (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, merkon είπε Ευχαριστώ πολύ για την γνώμη σου φίλε Και για όλες τις πληροφορίες. 504 / 507 προτείνεται για 5–30 από όσο έχω καταλάβει και 502 / 505 σε 5-40 Το ξέρω πως το 5 είναι αυτό που καθορίζει τις χαμηλές θερμοκρασίες εκκίνησης τον χειμώνα και λογικά θα είναι οκ, κάποιοι μου έχουν προτείνει να πάω σε 0-40 για ακόμα καλύτερα (η Porsche φοράει το ίδιο μοτέρ και προτείνει 0-40) αλλά αυτό που εννοώ είναι το να ζεσταθούν τα λάδια πιο γρηγορα γιατί θα είναι πιο λεπτά εφόσον θα είναι 30 αντί για 40. απο όσο γνωρίζω το αμαξι έβαζε πάντα 5-40 Και τις δύο τελευταίες φορές που άλλαξα εγώ λάδι μέσα στο καλοκαίρι γιατί έκανα πολλά χιλιόμετρα και το πίεσα έβαλα επίσης 5-40. Ζέσταμα πάντα το αυτοκίνητο όταν ξεκινάει και παρατηρώ θερμοκρασίες λαδιού πριν αρχίσω να δίνω, αν δε πάει 85 βαθμούς δε ξεπερνάω τις 2500 στροφές μαξ. προσωπικα δε περιμένω 10000 χλμ για να αλλάξω, προτιμώ να αλλάζω περίπου στις 8000χλμ και μάλλον θα πάω ξανά στο συγκεκριμένο λάδι Petronas που είχα βρει καθώς είναι σε καλή τιμή και 2 φορές που το έβαλα τώρα τελευταία δεν είχα κάποιο πρόβλημα. οκ,αρα παιρνει και τις 2 εγκρισεις οπως και στο δικο μου.οποτε εχεις πολλες επιλογες λαδιων. με το 30αρι εχεις πιο γρηγορη ροη αλλα ειναι μικρη η διαφορα.καποιοι μπερδευουν την ροη με το ζεσταμα ειναι διαφορετικα πραγματα.παροτι λαναθασμενα καποιοι το πιστευουν για το ψιλοτερο λαδι ,το 30αρι στην προκειμενη περιπτωση,με το 40αρι οπως σου εξηγησα εχεις πιο γρηγορο ζεσταμα.απλα θελει να το πας λιγο πιο αργα στην αρχη,οπως κανεις.τωρα να σου πω την αληθεια πως μπορειτε και πατε με κατω απο 3000 στροφες,εγω ακομα δεν το καταφερα. 😂παω καπου στις 3000.καλα κανεις παντως αφου μπορεις να πας τοσο σιγα. παντα οταν εχουμε 2 ειδων προτεινομενα ιξωδη,4 σε εμενα.απο αυτα για να επιλεξουμε,κοιταμε τι κινητηρα εχουμε και τι χρηση του κανουμε.για τον δικο σου κινητηρα εγω θα εβαζα 40αρι.για την χρηση που κανεις ομως ενα 30αρι ειναι αρκετο.γιαυτο σου δινει 2 ιξωδη να διαλεξεις.αν πηγαινες πιστα η' εκανες διαδρομες πανω σε βουνα ,αν το σκιζεις καθε μερα θα διαλεγες καλυτερα ενα 40αρι,οχι οτι μερικα 30αρια δεν τα πανε επισης τοσο καλα.εκει μετα πρεπει να ξερεις καποιο 30αρι που να εχει καλη συνθεση ,να αντεχει.ειναι δλδ. και θεμα συνθεσης του λαδιου,δεν ειναι ολα τα λαδια ιδια.ολα αυτα για επιμορφωτικους σκοπους. θεωρητικα επειδη οι εγκρισεις στα ευρωπαικα αυτοκινητα δινονται με βαση το hths και οχι τον βαθμο ιξωδους,παρολο που σου προτεινει 5-30,5-40 μπορεις να βαλεις και 0-40,0-30 με τις ιδιες προδιαγραφες και εγκρισεις γιατι εχουν ολα το ιδιο μινιμουμ hths. απλα τα 40αρια εχουν μεγαλυτερο hths ,με ελαχιστες εξαιρεσεις, και για εναν δυνατο κινητηρα σαν τον δικο σου χρειαζεσαι περισοτερο hths,. αν δεν γωνριζεις τι ειναι αυτο δες το αρχικο μου ποστ,ετσι για ενημερωση. το 0-40 που λες ειναι πολυ καλο λαδι,οντως το φοραει η πορσε και ειναι απο την μομπιλ.οσοι πορσακηδες δεν βαζουν της μομπιλ αρχισαν να βαζουν το μοτουλ επισης το xcess 5-40(που ειναι και πολυ οικονομικο καλο λαδι) η' το xcess5-40 gen 2. αλλα λαδια για το δικο σου πολυ καλα: Mobil1 0W40 FS ,για μενα αν δεν υπαρχει προβλημα με τις επικαθισεις,αυτο το γνωριζει το συνεργειο σου,ειναι το καλυτερο λαδι ,εχει φοβερη καθαριστικη δυνατοτητα,οχι προληπτικα αλλα και μετα και κατα την χρηση αφηνει καινουριο τον κινητηρα.επισης τα Motul X-Clean 5W40 GEN2 (Low-SAPS oil),Motul X-Cess 5W40 GEN2, shell helix ultra 5-40 και το fuchs 5-40,5-30 που σου εγραψα.φυσικα και το petronas σου.εγω ενα απο αυτα θα διαλεγα για ενα τοσο δυνατο κινητηρα και τετοια χρηση.μεινει με αυτο που βαζεις ειναι πολυ καλο. καλα κανεις και αλλαζεις καθε 8000χλ. Επεξ/σία Σάββατο στις 04:23 μμ από megapaixtaras
katargedon Δημοσ. Σάββατο στις 05:45 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 05:45 μμ (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, merkon είπε Ευχαριστώ πολύ για την γνώμη σου φίλε Και για όλες τις πληροφορίες. 504 / 507 προτείνεται για 5–30 από όσο έχω καταλάβει και 502 / 505 σε 5-40 Το ξέρω πως το 5 είναι αυτό που καθορίζει τις χαμηλές θερμοκρασίες εκκίνησης τον χειμώνα και λογικά θα είναι οκ, κάποιοι μου έχουν προτείνει να πάω σε 0-40 για ακόμα καλύτερα (η Porsche φοράει το ίδιο μοτέρ και προτείνει 0-40) αλλά αυτό που εννοώ είναι το να ζεσταθούν τα λάδια πιο γρηγορα γιατί θα είναι πιο λεπτά εφόσον θα είναι 30 αντί για 40. απο όσο γνωρίζω το αμαξι έβαζε πάντα 5-40 Και τις δύο τελευταίες φορές που άλλαξα εγώ λάδι μέσα στο καλοκαίρι γιατί έκανα πολλά χιλιόμετρα και το πίεσα έβαλα επίσης 5-40. Ζέσταμα πάντα το αυτοκίνητο όταν ξεκινάει και παρατηρώ θερμοκρασίες λαδιού πριν αρχίσω να δίνω, αν δε πάει 85 βαθμούς δε ξεπερνάω τις 2500 στροφές μαξ. προσωπικα δε περιμένω 10000 χλμ για να αλλάξω, προτιμώ να αλλάζω περίπου στις 8000χλμ και μάλλον θα πάω ξανά στο συγκεκριμένο λάδι Petronas που είχα βρει καθώς είναι σε καλή τιμή και 2 φορές που το έβαλα τώρα τελευταία δεν είχα κάποιο πρόβλημα. Εγω δεν συμπαθω τα λαδια που ειναι στο 'χαμηλο ακρο' του ιξωδους τους.Δεν εχει νοημα να βαλεις ενα 40αρι και σε 2000 χλμ να γινει 30αρι,με οτι συνεπαγεται αυτο,hths κλπ...ουτε τα λαδια που ειναι αδεια απο προσθετα,ουτε καν μολυβδαινιο και τα χρυσοπληρωνεις χωρις λογο.Γι'αυτο και εχω απορριψει πχ το helix ultra που ενω εχει μεσα την μανα του και τον πατερα του απο προσθετα,ειναι πολυ λεπτο για 40αρι.12,7 kv δινει.Εχει γινει 30αρι σε χρονο dt.H to mobil 3000 που ειναι αδειο απο προσθετα.Δυο καλα και οικονομικα 40αρια λαδια που τα εχουν δοκιμασει και τα προτεινουν μηχανικοι και βελτιωτες ειναι το elf 900sxr κι το shell hx8.Τοhx8 το γλυκοκοιταζω και εγω,δεν το εχω δοκιμασει,αλλα λεω να του δωσω μια ευκαιρια.Who knows... Επεξ/σία Σάββατο στις 05:47 μμ από katargedon
andreas-d Δημοσ. Κυριακή στις 10:19 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 10:19 μμ Βλέπω ότι υπάρχει γνώση από αρκετούς, οπότε τι λάδι 0w16 πρότεινε για toyota chr οι αλλαγές γίνονται πάντα σε περίπου 8-9.500klm.. Η αντιπροσωπεία βάζει βαρέλι 0w20 LIQUI MOLY, αλλά δεν ξέρω τη είναι καλύτερο μιας και ο κατασκευαστής προτείνει 0w16.. Το 90% των χιλιομέτρων γίνονται σε ταξίδι Γερμανία-Ελλάδα γιαυτό θα ήθελα κάτι ποιοτικό..
katargedon Δημοσ. Δευτέρα στις 09:43 πμ Δημοσ. Δευτέρα στις 09:43 πμ 11 ώρες πριν, andreas-d είπε Βλέπω ότι υπάρχει γνώση από αρκετούς, οπότε τι λάδι 0w16 πρότεινε για toyota chr οι αλλαγές γίνονται πάντα σε περίπου 8-9.500klm.. Η αντιπροσωπεία βάζει βαρέλι 0w20 LIQUI MOLY, αλλά δεν ξέρω τη είναι καλύτερο μιας και ο κατασκευαστής προτείνει 0w16.. Το 90% των χιλιομέτρων γίνονται σε ταξίδι Γερμανία-Ελλάδα γιαυτό θα ήθελα κάτι ποιοτικό.. Δεν τα εχω ξεψαχνισει αυτα τα λαδια,ουτε απο τεχνικης πλευρας για να ξερω τον 'κορμο' τους,ουτε απο χημικης πλευρας για να ξερω τι ποσοτητες και τι ποιοτητες απο προσθετα περιεχουν.Οποτε μη σου πω κατι που δεν γνωριζω.Μεχρι 0w30 θα μπορουσα να σου προτεινω καλα και οικονομικα λαδια.Το 0w20 ειναι αγνωστα νερα για'μενα 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα