panos spain Δημοσ. πριν από 6 ώρες Δημοσ. πριν από 6 ώρες 3 ώρες πριν, geopro είπε Είμαι ακριβώς στην ίδια περίπτωση με εσένα. Το LM 4200 όσο το έφερνε ο Λαμπριανίδης στην τιμή των 40€ το πεντόλιτρο είχα κατασταλάξει εκεί μιας και είχε "καθήσει" σωστά στο VW FSI. Τώρα η διαθεσιμότητα του έχει μειωθεί (έχουν σταματήσει να το φέρνουν αρκετοί) και η τιμή έχει αυξηθεί. Ειδικά δε μετά την απαράδεκτη κίνηση άλλου γνωστού καταστήματος της Φραντζή να μου "πασάρει" παλιά παρτίδα Liqui Molly top tec 4200 ηλικίας 4+ ετών (και να μην το δέχεται πίσω) τότε και εγώ κινήθηκα προς αναζήτηση νέου λιπαντικού. Όταν λες ότι το Mobil esp δεν ταίριαξε καλά, του έδωσες το χρόνο να ταιριάξει ; Έχει παρατηρηθεί ότι απαιτούνται τουλάχιστον δύο αλλαγές με την νέα μάρκα για να εξαχθούν κάποια συμπεράσματα. Ειδικά δε με την πρώτη μόνη αλλαγή κανένα συμπέρασμα δεν είναι ασφαλές. Τώρα θα δοκιμάσω με Fuchs Titan GT1 Pro C-3 ,5W-30 Τα έφερα από autodoc στην τιμή των 40€ το πεντάλιτρο σε παραγγελία με πολλά είδη για να έχει και δωρεάν μεταφορικά. Ειδικά δε αν αλιεύσεις και κάποιο εκπτωτικό κουπόνι τότε μέσω της εφαρμογής autodoc βγαίνουν όλα φθηνότερα σε σχέση με τους φθηνούς της ελληνικής αγοράς. Ωραίος. Η αλήθεια είναι ότι τα ESP τα έβαλα μόνο μια φορά οπότε το δείγμα είναι μικρό. Επίσης, πάντα ψωνίζω από επίσημους εισαγωγείς (πχ Skama) για να αποφύγω μαϊμούδες (οχι πως όλοι οι υπόλοιποι πουλανε μαϊμούδες, απλά για τον φόβο των Ιουδαίων). Τωρα λεω να πειραματιστώ με φθηνότερα λαδια και να δω διάφορες (of any).
megapaixtaras Δημοσ. πριν από 5 ώρες Μέλος Δημοσ. πριν από 5 ώρες fuchs παιδια ειναι τα καλυτερα λαδια.προσθετα ψωνιζουν και αυτοι απο infιneum =mobil-shell ,η βαση ειναι δικη τους και μαλιστα απο τις πιο ποιοτικες,τα χαρακτηριστικα τους πολυ καλα και τελικο προιον εξαιρετικο.τιμη νορμαλ, αν τα φερετε οπως ο φιλος απο εξω ακομα καλυτερα. τι σου κανει το μαρκετινγκ.λιγοι τα γνωριζουν και λιγοι ξερουν ποσο καλα λαδια ειναι.η εταιρεια δεν την ενδιαφερει τοσο λαινικη ,κυριως τα δινει σε επαγγελματιες γιαυτο και δεν τα διαφημιζει.επισης ριχνει το κυριως βαρος των πωλησεων στα λαδια για την βαρια βιομηχανια.γιαυτο και η ελλειψη μαρκετινγκ ,οποτε και η ελλιπης γνωση των πολλων γιαυτα. 3 ώρες πριν, geopro είπε Έχει παρατηρηθεί ότι απαιτούνται τουλάχιστον δύο αλλαγές με την νέα μάρκα για να εξαχθούν κάποια συμπεράσματα. Ειδικά δε με την πρώτη μόνη αλλαγή κανένα συμπέρασμα δεν είναι ασφαλές. σε γενικες γραμμες ναι,θελει τουλαχιστον 2 φορες να το γεμισεις με το ιδιο λαδι .αυτο λεγεται οτι πρεπει να γινει γιατι τα προσθετα του νεου λαδιου υποτιθεται οτι 'την πρωτη φορα αλλαγης ''αντιμαχονται'' με τα προσθετα του προηγουμενου.αυτο δεν ισχυει παντα.
geopro Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, panos spain είπε Η αλήθεια είναι ότι τα ESP τα έβαλα μόνο μια φορά οπότε το δείγμα είναι μικρό. Τωρα λεω να πειραματιστώ με φθηνότερα λαδια και να δω διάφορες (of any). Είναι το δίλημμα ότι αν αγοράσεις από τους επίσημους θα πληρώσεις ακριβή τιμή. Οπότε το autodoc κερδίζει έδαφος σε αυτό. 3 ώρες πριν, megapaixtaras είπε σε γενικες γραμμες ναι,θελει τουλαχιστον 2 φορες να το γεμισεις με το ιδιο λαδι .αυτο λεγεται οτι πρεπει να γινει γιατι τα προσθετα του νεου λαδιου υποτιθεται οτι 'την πρωτη φορα αλλαγης ''αντιμαχονται'' με τα προσθετα του προηγουμενου.αυτο δεν ισχυει παντα. Παρεμπιπτόντως να ένα θέμα που χρειάζεται περαιτέρω ψάξιμο. Είναι γεγονός ότι σε αλλαγή μάρκας / τύπου λαδιών είναι απαραίτητο να δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα. Δύο αλλαγές με την νέα μάρκα/ τύπο λιπαντικού είναι κάτι που έχει παρατηρηθεί στην πράξη και δεν είναι φαινόμενο placebo γιατί όντως ισχύει. Στο bitog (ή αλλού) έχουν λεπτομέρειες ? Επεξ/σία πριν από 2 ώρες από geopro
megapaixtaras Δημοσ. πριν από 39 λεπτά Μέλος Δημοσ. πριν από 39 λεπτά οπως σε ολα τα φορουμ υπαρχουν ολες οι αποψεις.το συμπερασμα που εχω βγαλει ειναι οτι δεν τους ενδιαφερει. υπαρχουν οι πιο ψαγμενοι που κοιτουν χαρακτηριστικα και κανουν δοκιμες,μειοψηφια και μετα η πλειοψηφια που κοιταει τα χαρακτηριστικα,τις εγκρισεις και διαλεγουν το πιο οικονομικο απο το ραφι. αυτοι δοκιμαζουν νεα λαδια σε καθε αλλαγη και οταν λεμε για αλλαγη εκει μιλαμε παντα μεχρι 5000 μιλια δλδ. 7500χιλ, ευλαβικα!γενικα δνε τους συμβαινει αυτο, δεν παρατηρουν κατι δυσαρεστο οπως καψιμο η΄κατι τετοιο.οταν σπανια ομως παρατηρειται λενε να γινει μια δευτερη αλλαγη .οταν ας πουμε εγω ειχα θεμα με τα σελ βγηκαν και 1-2 ακομα ,εξαιρεσεις σε ολο το φορουμ που ειχαν το ιδιο θεμα.εξηγηση δεν υπαρχει επιστημονικα.προφανως εχει να κανει με τον καθε κινητηρα. να πω οτι οταν αλλαζει ο ηχος μετα απο ενα νεο λιπαντικο ειναι φυσιολογικο.και εδω σε κριτικες λιπαντικων λενε οτι ακουγεται διαφορετικα,αν δεν τους αρεσει δυσαρεστουνται.ο ηχος οπως εχω πει σε αρχικο ποστ αλλαζει γιατι αλλαζουν τα προσθετα,εκει οφειλεται.αναλογα πως εχεις συνθισει σου αρεσει η' οχι.οταν δεν τους αρεσει νομιζουν οτι δεν λειτουργει σωστα ο κινητηρας και ειναι κακο λιπαντικο.ας πουμε για το μομπιλ που μιλαμε ,οτι εκει στο φορουμ ξερουν οτι δεν βγαζει καλο ηχο,ειναι λιγο πιο τραχυς.ξερουν ομως οτι ειναι πολυ καλο λαδι,απο τα κορυφαια. μομπιλ η δημοφιλεστερη και κυριως το 0-40 και το 5-30 καποια καστρολ ,το αντιστοιχο σελ-πενζοιλ , και το hpl ενα νεο φουλ συνθετικο πολυ καλο λιπαντικο
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα