Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 ώρες πριν, atheatos είπε

Λοιπόν.  Ψαχτηκα λίγο παραπάνω και κατάλαβα,  ότι οι βενζίνες που χρησιμοποιούμε τα τελευταία χρόνια μικρή σχέση έχουν με τις βενζίνες που χρησιμοποιούνταν στα αυτοκίνητα παραγωγής 2010 και πίσω. 

Τα bioπροσθετα που είναι σε ποσοστό 10% στην βενζίνη (Ε10 κτλ.) κάνουν ζημιά στα λάδια κυρίως αυτά που δεν είχαν δοκιμαστεί με τις σύγχρονες βενζίνες.  Τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν δοκιμαστεί με αυτές τις βενζίνες και εξου,  έχουν διαφορετικά λάδια από τα παλαιότερα. 

Επειδή το αμάξι μου είναι παλιό,  δεν χρησιμοποιώ τα σύγχρονα λάδια, μιας και δεν είχαν δοκιμαστεί με τον κινητήρα που έχει, από τότε. Χρησιμοποιώ τα λάδια που είναι συμβατά με τις τότε μετρήσεις και αποφάσισα να χρησιμοποιώ,  επιπλέον πρόσθετο λαδιού για να καλύψω την φθορά που δημιουργούν, οι σύγχρονες βενζίνες. 

Το πρόσθετο που χρησιμοποιώ είναι κυρίως σταθεροποιητης ιξωδους μιας και τα παλιά τύπου λάδια χάνουν γρήγορα το ιξώδες ,από το bioethanol και τα αλλα πρόσθετα, της βενζίνης Ε10.

Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες, αλλά καλό είναι να γνωρίζεται, ότι οι βενζίνες μας,  δεν είναι αυτές που υπήρχαν πριν 10 περίπου χρόνια (θα έλεγα χονδρικά ) και για αυτό τα σύγχρονα λάδια, μικρή σχέση έχουν με τα λάδια που πρότειναν οι κατασκευαστές τότε.

Ξεκίνησε η Ε10 στην Ελλάδα;

  • Απαντ. 354
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Ξεκίνησε η Ε10 στην Ελλάδα;

Χρησιμοποιείται στην Βουλγαρία που πολλοί Έλληνες πάνε και βάζουν   χωρίς να ξέρουν ...

  • Like 1
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, atheatos είπε

Χρησιμοποιείται στην Βουλγαρία που πολλοί Έλληνες πάνε και βάζουν   χωρίς να ξέρουν ...

Aν βάζεις απο εκεί για κοίτα η 98 είναι Ε10 ή Ε5?

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Aν βάζεις απο εκεί για κοίτα η 98 είναι Ε10 ή Ε5?

Εχουν και τις 2 καποια πρατήρια ,αλλα τα περισσότερα είναι με Ε10 μόνο. Εδώ που τα λέμε ούτε η Ε5 είναι αθώα με τα παλαιού τύπου λάδια. Δηλαδή το 10% βιοαοθανολη κάνει ζημιά και το 5% όχι?Μπορεί να κάνει λιγότερη,  αλλα την κάνει. 

Δεν το ρισκάρω πλέον.  Βάζω πρόσθετο στο λαδι για σταθεροποιηση ιξωδους και τελειώνω.

Δημοσ.

Δεν ξέρω αν έχουμε επίσημα πάει σε Ε10, ήξερα ότι παίζουμε με Ε5, αλλά με τους μαφιόζους των καυσίμων ποτέ δεν ξέρεις. Το ότι η αιθανόλη κάνει ζημιά, είναι γεγονός. Εκτός του ότι η βενζίνη έχει γίνει πλέον υδροφιλική (τραβάει υγρασία), χαλάει πιο γρήγορα, αφήνει απίστευτα κατάλοιπα και φυσικά επηρεάζει λάδια και τσιμούχες. Το ζω τα τελευταία χρόνια με τις παλιές μου βέσπες όπου έχω αναγκαστεί να αλλάξω τσιμούχες σε νέου τύπου PTFE/FKM (ευτυχώς υπάρχουν εταιρίες After Market που ασχολούνται με Vintage οχήματα), αναγκάζομαι να αδειάζω τα τεπόζιτα αν πρόκειται να τις παροπλήσω για καιρό και φυσικά ο σωλήνας καυσίμου, στην καλύτερη βγάζει 1 χρόνο πριν χρειαστεί ξανά αλλαγή...

Δημοσ.
6 ώρες πριν, atheatos είπε

Δεν πρόκειται περί λάθους στα καύσιμα,  απλά τα σύγχρονα καύσιμα είναι υποχρεωτικό να έχουν οικολογική σύνθεση .

Απλά αυτή η σύνθεση  δουλεύει δοκιμασμένα στους σύγχρονους κινητήρες και λάδια. Στους παλιού τύπου κινητήρες πχ. ,euro 4 που χρησιμοποιουν παλαιάς τεχνολογίας λάδια, αυτή η σύνθεση δημιουργεί φθορές στο λαδι. Το μολύνει και μικραίνει την διάρκεια ζωής του.

Ποια ειναι τα παλιας τεχνολογιας λαδια ? Βρισκεις τετοια σημερα ? 

Δημοσ.

Πολλές εταιρίες λένε ότι ήδη από τις αρχές του 2000 μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν E10 οι κινητήρες τους. Δεν θα το είχαν δοκιμάσει στα λάδια;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, NT1G είπε

Πολλές εταιρίες λένε ότι ήδη από τις αρχές του 2000 μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν E10 οι κινητήρες τους. Δεν θα το είχαν δοκιμάσει στα λάδια;

 

17 ώρες πριν, 2MM είπε

Ποια ειναι τα παλιας τεχνολογιας λαδια ? Βρισκεις τετοια σημερα ? 

Σήμερα τα λάδια που προτείνουν οι περισσότεροι κατασκευαστές είναι από 0w-20 και κάτω. Πιστεύω ότι αυτά τα λάδια που προτείνουν είναι είναι περισσότερο συμβατά με αυτές τις σύγχρονες βενζίνες .

Οι κινητήρες ,πέρα από τους καταλύτες μικρές διαφορές εχουν από το 2000 , σαν κατασκευή και υλικά. Οι δοκιμές στα λάδια δεν γινόταν παλιά με τις σύγχρονες βιοβενζίνες που χρησιμοποιούμε σημερα. Οι κινητήρες μπορεί να την κάψουν αλλα τα λάδια τύπου 5w-30 , 10w-40 κτλ. που χρησιμοποιούνταν παλαιότερα,  χάνουν το ιξώδες τους πιο γρήγορα από τα σύγχρονα 0w-20 ,0w-16 κτλ. Η λύση για τα  λάδια με παλαιές  προδιαγραφες είναι συχνότερες αλλαγές ή πρόσθετα. 

Βρίσκεις ακόμα και σήμερα λάδια παλαιων προδιαγραφών πχ. Ilsac GF4 κα. που ναι μεν καλύπτουν τις προδιαγραφές του κινητήρα ,αλλα είναι ξεπερασμενες σε σχεση με τα ilsac GF 6A και 6B, τα οποία 6Β βγαίνουν μόνο σε 0w-16 και κάτω.

Επεξ/σία από atheatos
W
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν θεωρώ τυχαία την αλλαγή του ιξωδους στα λαδια που προτείνουν τα τελευταία 10 με 15 χρόνια οι κατασκευαστές  στα σύγχρονα αυτοκίνητα.  Από 5-30 φτάσαμε στο 0-20 και πιο κάτω χωρίς καμία ουσιαστική διαφορά στην κατασκευή των κινητήρων.

Θεωρώ την βενζίνη βασικό παράγοντα στην αλλαγή των λαδιων που χρησιμοποιούνται.

Επεξ/σία από atheatos
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, katargedon είπε

Χαιρομαι παρα πολύ που ΕΣΥ ξεκινησες την επιθεση(παλι),οποτε μπορω να στα χωνω(αμυνομενος).Και μονο που ρωτας τι εχει αλλαξει στα SP,δειχνει οτι εισαι παντελως ΑΣΧΕΤΟΣ,αλλα παρ'ολα αυτα θα σου απαντησω μονο και μονο για να μαθαινουν αλλα μελη.Τι εχει αλλαξει λοιπον...1:Η βαση των hc,απο την vhvi4,βαζουν την vhvi6.Αυτο σημαινει αλλαγη σε στο kv,v.index,pour point,flash point.... 2:Το πακετο προσθετων,εχει μπει μολυβδαινιο(αντιτριβικο),εχει μπει μαγνήσιο(εναιωρητης),εχει κοπει στο μισο το ασβεστιο(γιατι προκαλουσε προαναφλεξη,κυριως στα direct injection αλλα οχι μονο).  3 το ποσοστο των pao στην μιξη εχει μειωθει δραματικα.Ευτυχως που ειμαι ασχετος και δεν εβαλα ποτε καποιο overpriced motul με tbn 7 να γελανε και τα δέντρα.Και τελευταίο...θα γραφω οπου και οποτε γουσταρω,αν δεν σου αρεσει,σβησε τον λογαριασμο σου και γραφε μονο στα φορουμ της bmw κυριε 'dreamer' (εκει ριξαμε πιο πολυ γελιο).

εγω τουλαχιστον ξερω τι λαδι να βαλω στο αυτοκινητο μου. 😂

εγω  το μονο που εκανα ειναι να παραθετω οτι δεν ξερεις τι λαδι να επιλεξεις για τον ευατο σου και το παραδοξο οτι προσπαθεις να συμβουλεψεις και τους αλλους ενω δεν μπορεις τον ευατο σου .

αν εσυ νιωθεις αμυνα ,αυτο γινεται γιατι καταλαβες οτι εχω δικιο και παραπονιεσαι για να φανεις και αδικημενος ενω απο το υφος σου και μονο βλεπουν ολοι το ποιον του χαρακτηρα σου και επομενως και των ψευτικων γνωσεων σου.

δεν πειραζει αμα δεν γνωριζεις,απλα πες το ,παραδεξου το,δεν ειναι κακο,θα σου κανει καλο να το παραδεχτεις δημοσια,θα σε ελαφρυνει

και για την ουσια της κακης αναλυσης σου στην κριτικη μου για την παραπληροφορηση σου σχετικα με το api sp...

to 1) 2) 3) δεν εχει να κανει με το αν το λαδι εχει εγκριση sp ,sn,sm και τα λοιπα αλλα τι εχει το καθε λαδι ξεχωριστα.υπαρχουν λαδια που δνε εχουν κατι απο τα 3 που λες εσυ και ειναι sp.ουτε σε ολα τα λαδια υπαρχει ΡΑΟ μπορει να ειναι ΡΟΕ και ΑΝ ,μπορει και εστερες.γενικοτητες για τα 1,2,3 που ανεφερες δνε χαρακτηριζουν ενα sp.

ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΞΑΝΑΛΕΩ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ,''ΣΧΕΤΙΚΕ'', ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΤΟ api ,μονο το ACEA.σταματα να πετας τυχαιες ορολογιες για να φανεις ειδικος.σταματα να παραπληροφορεις τα μελη εδω με την ασχετη γνωση σου,οτι διαβαζεις ερχεσαι ατοπα και το γραφεις εδω.

ο κυριος dreamer δεν ξερω ποιος ειναι αλλα ,χαιρομαι που μπαινεις στον κοπο να ψαξεις για να βρεις αν ειμαι εγω,αυτο σημαινει οτι μετραω πολυ για εσενα και οτι προσπαθεις αλλα δεν μπορεις..σου εχω γινει εμμονη να βρεις κατι να πεις για μενα αλλα ελα που οσο και να ψαξεις δεν θα βρεις..μονο οταν ειναι σημαντικος οι αλλοι ψαχνουν για καποιον,οπως εσυ εμενα.ψαξε,ψαξε,τα ιδια γραφω παντου και με ευχαριστουν.ψαξε και στα αλλα φορουμ ,γραφω σε 3 ακομα στο εξωτερικο,εχεις ακομα μερες-μηνες να με ψαχνεις να με διαβαζεις.😂

υ.γ. βρηκες τελικα τι λαδι να βαλεις για το αυτοκινητο σου η' συνεχιζεις να ρωτας εδω τα μελη ,ΣΑΝ ''ΕΙΔΙΚΟΣ''?🤣

υ.γ2 . τι εγινε τελικα το νεο τοπικ με τα λαδια που θα ανοιγες για να μιλας με τα δικα σου φαν μελη? δνε σε ακολουθησε κανεις? το μετανιωσες? εκτος απο κενο γνωσεων  στο θεμα λαδι εισαι και αξιοπιστος στα λεγομενα σου😂

8 ώρες πριν, katargedon είπε

Σιγουρα πιο ειδικός απο εσένα που δεν ξέρεις καν αν ο Όμηρος ηταν ποιητης η συγγραφέας...θες να το παιξεις και ειδήμων στα λιπαντικα...οχι λοιπον,εδω θα γραφω να σε ξεμπροστιαζω και να προστατευω τα υπολοιπα μελη απο τις βλακειες που γράφεις αμφισβητώντας τους θεσμούς ακομα και τις εταιρίες λιπαντικων,κοροιδακι της motul,η οποια μπροστα στους κολοσσούς mobil,shell,eneos,total,castrol,ειναι μαγαζακι της γειτονιας.Ακομα και προσθετα ψωνιζει απο την infineum,δηλαδη απο την shell.

τον μονο που ξεμπροστιαζεις εδω ειναι ο ευατος σου καθε φορα που γραφεις κατι .

για να μαθαινεις λοιπον,

η μοτουλ ειναι απο τις πρωτες εταιρειες λιπαντικων στην ευρωπη.ειναι η πρωτη που εβγαλε σε παραγωγη το πρωτο συνθετικο λιπαντικο(αυτα που σου αρεσουν) με το 300 V.

ειναι σπονσορας λιπαντικων στο λεμαν για πανω απο 40 χρονια,οπως επισης εχει και ομαδα στο dtm μονιμα.

εχει εξελιξει λαδια ΟΕΜ για τις μεγαλυτερες μοτο και αυτοκινητο βιομηχανιες του κοσμου.

το τμημα ερευνας της ειναι εφαμιλο των αλλων μεγαλων.αυτο το αποδεικνυει οτι παντα βγαζει νεα λαδια σε καθε σειρα της και δοκιμαζει νεες τεχνολογιες και καινοτομιες.ειναι απο τις πρωτες εταιρειες που εριξε km vi τοσο χαμηλα ενω κρατησε το hths στα ιδια επιεπεδα και μαλιστα σε μερικα λαδια το μεγαλωσε κιολας.ειναι η πιο πρωτοπορος εταιρεια μαζι με την μομπιλ.γιαυτο και οι κατοχοι πορσε βαζουν λαδια απο αυτες τις 2 εταιρειες.

τα λαδια της ειναι το ιδιο ακριβα με της μομπιλ,ενεος αλλα το αξιζουν.οταν καποιος συγκρινει την τοταλ και καστρολ με την μομπιλ και την μοτουλ τοτε φαινεται ποσο ασχετος ειναι με την ιστορια των λιπαντικων.

η καστρολ και η τοταλ οπως και η σελ εχουν μερικες φορες καποια καλα λαδια.

ΣΤΗΝ ΜΟΤΟΥΛ ΟΛΑ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΠΑΝΤΑ!

εγω δεν ειμαι φαν  της μοτουλ,αλλα την αναγνωριζω σαν μια απο τις καλυτερες και το ιδιο κανουν οσοι ειναι σχετικοι με τα αυτοκινητα και την τεχνολογια.ομως δεν εβαζα παντα μοτουλ.εσυ που με εψαξες σε αλλα φορουμ το εχω δηλωσει και στην υπογραφη μου ,ετσι δεν ειναι? αρα παλι ψαρευεις με αδεια διχτυα.

το οτι ψωνιζει προσθετα απο την  infineum ,εγω στο ειπα .οπως και τι ειναι η  infineum.οπως σου εγραψα για να μαθαινεις οτι υπαρχουν 4-5 εταιρειες που δινουν προσθετα στις εταιρειες λιπαντικων.οι μεγαλυτερες ειναι η  infineum και η lubrizol ,με το σχετικο πινακακι που δεν σου σρεσε που κανει συγκριση εγκρισεων και εσυ ο σουπερ ειδικος που γνωριζει τα παντα καλυτερα απο μια εταιρεια προσθετων το βρηκες γελοιο και το απεριψες με μια φραση.

καιμμια εταιρεια δεν βαζει δικα της προσθετα εκτος της σελ και της μομπιλ οι οποιες και αυτες οταν θελουν να χρησιμοποιησουν καποια συνταγη διαφορετικη αγοραζουν απο τις αλλες εταιρειες και τις τροποποιουν.

βλεπεις υπαρχουν πραγματα που μαθαινουμε στο υπεριτιμημενο οπως ονομασες bitog,που το μυαλουδακι σου δεν τα χωραει και ουτε καν τα ειχε σκεφτει.ασε λοιπον να τα πω εγω που ξερω.

τι κανεις εσυ? προστατευεις τα υπολοιπα μελη???😂 ετσι για να μην ξεχνιομαστε ποιος τα προστατευει:

Αναφορά σε κείμενο
Στις 8/8/2024 στις 6:46 ΜΜ, katargedon είπε

Εγω δεν ξερω τι να κανω.Το manual μου επιτρέπει να βαλω 5w20,5w30 και 10w40.Οκ το τελευταιο δεν θα το εβαζα ποτε γιατι απο χημικης απόψεως ειναι σκουπιδι.Βαζω 0w30 που εχουν pao και δεν εχω κανενα θεμα,ουτε με ζεστη,ουτε με κρυο. Θελω να δοκιμασω 0w40(pao παντα,νόμος) απλα για να εχω πιο ήσυχο μοτερ αλλα δεν ξερω κανεναν να τα εχει δοκιμασει στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο,οποτε προβληματιζομαι.Συν οτι ειναι 3 συγκεκριμενα λαδια που λόγω γνωριμιας,μπορω να τα παρω χονδρική της χονδρικής,της χονδρικής και χωρις φπα,μαυρα τελειως,τιμη ξεφτιλα.Δεν ξερω τι να κανω.

αντε παιδια καλη προστασια απο τον ειδικο που πουλαει γνωση ενω δνε ξερει τι να κανει με το αυτοκινητο του και τι λαδι να βαλει,ο ''ΕΙΔΙΚΟΣ''

8 ώρες πριν, atheatos είπε

Δεν θεωρώ τυχαία την αλλαγή του ιξωδους στα λαδια που προτείνουν τα τελευταία 10 με 15 χρόνια οι κατασκευαστές  στα σύγχρονα αυτοκίνητα.  Από 5-30 φτάσαμε στο 0-20 και πιο κάτω χωρίς καμία ουσιαστική διαφορά στην κατασκευή των κινητήρων.

Θεωρώ την βενζίνη βασικό παράγοντα στην αλλαγή των λαδιων που χρησιμοποιούνται.

σωστα ,αλλα δεν εχει να κανει με το ιξωδες αλλα με τα saps των λαδιων και τις σουλφουρες της βενζινης.το εξηγησα στην αρχη οταν εγραψα το τοπικ.αν εχεις βενζινες με υψηλες σουλφουρες τοτε θελεις λαδια ,ας πουμε για bmw α3/β4 που εχουν υψηλα saps ωστε να μην εξουδετερωνονται τα χαρακτηριστικα τους απο τα υψηλα οξεα των σουλφουρων.

το αντιθετο ισχυει για τα c3 λαδια.σε καυσιμα με χαμηλες σουλφουρες που εχουμε πλεον στη ευρωζωνη ειτε βαλεις τον ενα τυπο ειτε τον αλλο δεν πειραζει.αυτο γινοταν πιο παλια οταν ειχαμε βενζινη με υψηλες σουλφουρες και ντιζελ με χαμηλες.απο το 2010 και στα 2 καυσιμα εχουμε χαμηλες σουλφουρες .εκτος ευρωπαικης ενωσης πρεπει να προσεχει καποιος.μεχρι πριν λιγα χρονια και στην αμερικη,εκει υπαρχει και Ε10 καυσιμο αλλα με επιλογη οχι σε ολα τα καυσιμα.

οπως καταλαβες το ιξωδες δεν εχει καμμια σχεση στην ευρωπαικη ενωση σχετικα με αυτο που σκεφτεσαι,ελπιζω να στο εξηγησα.

εγω βαζω api sm λαδι που ειναι απο το 2004 και  ο  κινητηρας μου παραγωγης 2011.ειναι συμβατα τα λαδια μεταξυ τους οσον αφορα τους κινητηρες .οσον αφορα τα καυσιμα δεν ηταν αλλα και αυτο λυθηκε.

Επεξ/σία από megapaixtaras
  • Haha 1
Δημοσ.

Έχω την εντύπωση,  ότι με την αλλαγή στο ιξώδες βρήκαν  ένα τρόπο,οι κατασκευαστές, να διαχωρίζουν τα λάδια για παλιά και καινούργια αυτοκίνητα. Είναι σίγουρo ότι έχουν δοκιμαστεί τα καινούργια λάδια με τις νέες βενζίνες,  αλλα για τα παλιά επιτρέψτε να έχω τις αμφιβολίες μου.

Υπάρχουν αυτοκίνητα,  κυρίως γιαπωνέζικα, που  οι κινητήρες τους είναι έτοιμοι να κάψουν και καύσιμο με 85% αιθανόλη (Ε85), ήδη από το 2000 και μετά. Δεν σημαίνει οτι λαδι που δοκιμασαν και ειπαν να αλλάζεται στα 10000 χλμ. με προδιαγραφες Α5 Πχ. ηταν για την Ε85.

Αντίθετα τα καινούργια αυτοκίνητα,  το λαδι που προτείνουν και την χρήση του, είναι σίγουρο ότι την έχουν τσεκάρει με Ε10 βενζίνη και έχουν βεβαιωθεί οτι δεν δημιουργεί πρόβλημα. 

Δεν θα κάτσω να βάλω τώρα 0-20 σε παλιό αμάξι επειδή καίω Ε10. Αλλά της αλλαγές λαδιού θα της κάνω πιο συχνά και θα χρησιμοποιήσω και πρόσθετο. 

Επίσης δεν θα παίξω με τις υπόλοιπες προδιαγραφες για να ενισχύσω την αντοχή του λαδιού.Για παράδειγμα αν το αμάξι μου έιναι diesel με dpf και λέει ο κατασκευαστής C3 προδιαγραφή λαδιού,  δεν θα κάτσω να βρω άλλη προδιαγραφή που να αντέχει περισσότερο σε sulfur και αλλα στοιχείατου καυσιμου,  αλλα να μου κάνει ζημιά στο dpf. Θα κάνω την αλλαγή γρηγορότερα και θα βρω πρόσθετο που είναι συμβατό με το dpf.

Το αμάξι μου ,αν και παλιό καίει την Ε10 απροβληματιστα, τα τελευταία χρόνια. Τα λάδια όμως έχω δει ότι χάνουν τις ιδιότητες πιο γρήγορα σε σχέσημε το παρελθόν που εβαζα Ε5. Με την χρήση προσθέτου έχω ησυχάσει προς το παρόν. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, atheatos είπε

Έχω την εντύπωση,  ότι με την αλλαγή στο ιξώδες βρήκαν  ένα τρόπο,οι κατασκευαστές, να διαχωρίζουν τα λάδια για παλιά και καινούργια αυτοκίνητα. Είναι σίγουρo ότι έχουν δοκιμαστεί τα καινούργια λάδια με τις νέες βενζίνες,  αλλα για τα παλιά επιτρέψτε να έχω τις αμφιβολίες μου.

σαφως και τα διαχωριζουν αλλα με βαση την οικονομια και μονο ,οχι τις βενζινες.δλδ. ολα αυτα τα λαδια 0-20 κ.λ.π. τα εβγαλαν οπως εχω επισημανει αρκετες φορες για λογους οικονομιας και μονο.ενα αυτοκινητο που βγαινει με προδιαγραφη 0-20 μπορει ,εκτος ελαχιστων εξαιρεσεων ,να βαλει και 0-30,ακομα και 5-30.οπως εχει επισημανει και το μελος geopro πριν, πολλες κατασκευαστριες το προτεινουν βλεποντας οτι αρκετοι κινητηρες τους που ειχαν προδιαγραφη για 0-20  παρουσιασαν προβληματα .αλλο το μαρκετινγκ και οι νορμες και αλλο η πραγματικοτητα και οι απωλειες πωλησεων και δυσανασχετησης του πελατη.

δεν τα διαχωριζουν ομως με βαση τις βενζινες.αν το εκαναν αυτο τα πρωτα λαδια τα οποια θα ειχαν προβλημα θα ηταν τα καινουρια γιατι εχουν και μικροτερο βαθμο hths.ισα-ισα τα παλια λαδια που εχουν μεγαλυτερο βαθμο hths αντεχουν πιο πολυ απο τα καινουρια.τα λαδια συμβαδιζουν με την αλλαγη στα καυσιμα μονο στο πεδιο που σου ειπα.εγινε μια φορα και τελος.κανονικα υποτιθεται οτι αντεχουν και στην Ε10.ομως και στο bitog προτεινουν οταν βαζεις Ε10 να βαζεις πιο δυνατο λαδι,πιο χοντρο και πιο συνθετικο με ενα μεγαλο σχετικα hths γιατι ουσιαστικα αυτο ειναι που μειωνεται και το λαδι χανει την αντοχη του στο φιλμ.

οποτε οι νορμαλ βενζινες δεν προκαλουν κατι στο λαδι,παλιο καινουριο.μονο η Ε10 ΙΣΩΣ να προκαλει μειωση φιλμ και εκει συνηθως προτεινεται πιο παχυ λαδι και πιο συνθετικο.και μην ξεχναμε πιο παχυ σημαινει οχι ιξωδες αλλα μεγαλυτερο hths.

αυτα φαινονται και στις αναλυσεις,εχει μπολικες μεσα στο bitog και στα διαφορα oil.club 

18 ώρες πριν, atheatos είπε

Υπάρχουν αυτοκίνητα,  κυρίως γιαπωνέζικα, που  οι κινητήρες τους είναι έτοιμοι να κάψουν και καύσιμο με 85% αιθανόλη (Ε85), ήδη από το 2000 και μετά. Δεν σημαίνει οτι λαδι που δοκιμασαν και ειπαν να αλλάζεται στα 10000 χλμ. με προδιαγραφες Α5 Πχ. ηταν για την Ε85.

δεν γνωριζω κατι γιαυτα.τα λαδια ομως ,μιας και αναφερεις το 2000,αλλαξαν πολυ μετα το 2002 κυριως .αυτο εγινε λογω της νεας μεθοδου συνθεσης ,υδροκρακ που υιοθετησαν οι εταιρειες λιπαντικων αλλα και των καυσιμων απο το 2004 και μετα οπως εξηγησα στο προηγουμενο ποστ.

18 ώρες πριν, atheatos είπε

Αντίθετα τα καινούργια αυτοκίνητα,  το λαδι που προτείνουν και την χρήση του, είναι σίγουρο ότι την έχουν τσεκάρει με Ε10 βενζίνη και έχουν βεβαιωθεί οτι δεν δημιουργεί πρόβλημα. 

δεν γινονται τετοιες δοκιμες,οι μονες δοκιμες που εγιναν ειναι η σχεση σουλφουρων και σαπς οπως σου εξηγησα.

18 ώρες πριν, atheatos είπε

Δεν θα κάτσω να βάλω τώρα 0-20 σε παλιό αμάξι επειδή καίω Ε10. Αλλά της αλλαγές λαδιού θα της κάνω πιο συχνά και θα χρησιμοποιήσω και πρόσθετο. 

και καλα θα κανεις ,δεν το χρειαζεσαι .και καινουριο να ειχες δεν θα το εβαζες,δεν το χρειαζεσαι.

και καλα κανεις και κανεις πιο συχνα αλλαγες μεχρι 5000χιλ γιατι οι περισοτεροι κανουμε πολλες μικρες διαδρομες μεσα στην πολη και μια αλλαγη σαυτα τα χιλιομετρα ειναι η ιδανικη για ενα υγιη κινητηρα..το προσθετο δεν κανει κακο αν και γενικα οι κατασκευαστριες δεν τα προτεινουν.σε παλαιοτερα ομως αυτοκινητα εμπειρικα βοηθαει ,ποσο μαλλον αν χρησιμοποιεις Ε10 βενζινη.η΄μπορεις να βαλεις πιο χοντρο,συνθετικο λαδι ,ενα αμσοιλ,ρεντλαιν ας πουμε να δοκιμασεις.

για να ξερεις παντως αν επηρεαζει η' οχι καλο ειναι να κανεις δοκιμες με αναλυσεις λαδιων.εκει θα βγαλεις συμπερασμα.

18 ώρες πριν, atheatos είπε

Επίσης δεν θα παίξω με τις υπόλοιπες προδιαγραφες για να ενισχύσω την αντοχή του λαδιού.Για παράδειγμα αν το αμάξι μου έιναι diesel με dpf και λέει ο κατασκευαστής C3 προδιαγραφή λαδιού,  δεν θα κάτσω να βρω άλλη προδιαγραφή που να αντέχει περισσότερο σε sulfur και αλλα στοιχείατου καυσιμου,  αλλα να μου κάνει ζημιά στο dpf. Θα κάνω την αλλαγή γρηγορότερα και θα βρω πρόσθετο που είναι συμβατό με το dpf.

κανεις δεν ειπε κατι τετοιο,ειναι απαγορευτικο.τα σημερινα αυτοκινητα χωριζονται σε κινητηρες 2 κατηγοριων  βενζινης και τον ντιζελ με το dpf

αυτα με dpf για ντιζελ και gpf για βενζινη τα οποια παιρνουν λαδια c3 αλλα με συγκεκριμενη προδιαγραφη το καθενα π.χ porsche c30 τα ντιζελ λογω dpf και porsche c40 τα βενζινοκινητα λογω gpf.αλλαζουν οι προδιαγραφες.

και στα βενζινης χωρις ειδικα φιλτρα .αυτα μπορουν να παρουν ολες τις προδιαγραφες. π.χ . και c3 kai a3/b4 ...π.χ και porsche c30 και porsche c40.

αυτα ειναι ολα τακτοποιημενα και καθορισμενα,τις περισοτερες φορες στις κατασκευαστριες,που δινουν και τις προδιαγραφες στο μανιουαλ.δεν χρειαζεται να ψαχνεις,βαζεις αυτο που εβαζες .

 

18 ώρες πριν, atheatos είπε

Το αμάξι μου ,αν και παλιό καίει την Ε10 απροβληματιστα, τα τελευταία χρόνια. Τα λάδια όμως έχω δει ότι χάνουν τις ιδιότητες πιο γρήγορα σε σχέσημε το παρελθόν που εβαζα Ε5. Με την χρήση προσθέτου έχω ησυχάσει προς το παρόν. 

αρα δεν φταινε ολες οι νεες βενζινες οπως αναφερεις συμπερασματικα και εσυ αλλα μονο η Ε10 και συμφωνω και εγω οτι πρεπει να πας σε προσθετο η΄ποιο  συνθετικο λαδι ,εφοσον εντοπισες οτι υπαρχει προβλημα.

πως ακριβως εφτασες στο συμπερασμα /παρατηρηση οτι εχασε τις ιδιοτητες του? εκανες αναλυση λαδιων?

Επεξ/σία από megapaixtaras
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, megapaixtaras είπε

πως ακριβως εφτασες στο συμπερασμα /παρατηρηση οτι εχασε τις ιδιοτητες του? εκανες αναλυση λαδιων?

Όταν 1000 και χιλιόμετρα μετά την αλλαγή των λαδιών αρχίζουν και χτυπάνε τα υδραυλικά των βαλβιδων καταλαβαίνω ότι το λαδι έχει γίνει νερό….Και όχι δεν θα βάλω «σκληρότερα» λάδια ή λάδια με μεγαλύτερο ιξώδες. Την τελευταία φορά που το έκανα αυτο έκαψα 3 φορές λαμδα και άλλαξα καταλύτη . Προτιμω το λαδι να καίγεται χωρίς επικαθισεις και βρωμιές παρά να μένει σαν πίσα στα τοιχώματα και την εξάτμιση.

Κοντευω 5000 χιλιόμετρα με το λαδι με πρόσθετο και ο κινητήρας δεν κάνει κιχ. Ο καταλύτης και τα καυσαέρια άψογα. 

Επεξ/σία από atheatos

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...