2MM Δημοσ. 8 Ιουνίου Δημοσ. 8 Ιουνίου Στις 7/6/2024 στις 1:21 ΠΜ, megapaixtaras είπε αυτο που λεμε εμεις για ενα λαδι ιξωδες οτι μπορει το φιλμ του ενος λαδιου να καλυπτει του νεου που μπαινει κ.λ.π αυτο ισχυε πολυ παλια,τωρα ειναι χαζομαρα.υπαρχει ο ilsac και ο αμερικανικος στρατος που εχει βγαλει οδηγια οτι ολα πλεον τα λαδια μεσα απο την ιδια γκαμα δλδ. εμας ας πουμε απο 0-30 εως 5-40 μπορουν οποτε θελουν να αλλαζουν ,οπως και μαρκες γιατι.. οι οργανισμοι που δινουν οδηγιες αναφερουν οτι μεταξυ λαδιων που ειναι στην ιδια γκαμα ευρους,τα προσθετα ειναι ιδια σαν ποιοτητα και ιδιοτητες απλα διαφερουν ως προν αριθμο και την συνθεση τους οποτε η μηχανη τα αναγνωριζει μεταξυ τους. ανατρεπει οσα ξερουμε. Δεν εχω καταλαβει τι εννοεις εδω. Τι λεει ο ILSAC ?
megapaixtaras Δημοσ. 8 Ιουνίου Μέλος Δημοσ. 8 Ιουνίου 45 λεπτά πριν, 2MM είπε Δεν εχω καταλαβει τι εννοεις εδω. Τι λεει ο ILSAC ? υπηρχε και υπαρχει η πεποιθηση ακομα και τωρα οτι πρεπει να βαζουμε ενα τυπο λαδιων 5-30 π.χ και να μην αλλαζουμε σε 5-40 η' 0-40 η' 0-30.επισης καποιοι ακομα πιο συντηρητικοι λενε να κολλησουμε σε μια μαρκα και τυπο γιατι αυτο κανει καλο στην μηχανη.οτι αν αλλαζουμε μαρκες λαδιων και ιξωδες βαρη αυτο κανει κακο στον κινητηρα. αυτο ειναι αναληθες.μπορουμε μεσα απο την γκαμα ιξωδους παντα που οριζει ο κατασκευαστης ,να αλλαζουμε οποτε θελουμε.δλδ. π.χ στο δικο μου η γκαμα που δινει ειναι απο 0-30 εως 5-40.μπορω την μια να βαλω 0-30 την αλλη 5-30 και την αλλη 5-40.εχουν ολα σχεδον τα ιδια προσθετα και αυτο που τα καθοριζει ειναι οτι ειναι στο ιδιο hths range 3.5 - 4. απλα για να δειτε αν σας αρεσουν τα λαδια που βαζετε και θελετε να βγαλετε σωστο συμπερασμα, πρεπει να τα αφησετε τουλαχιστον 2 αλλαγες.μην βγαζετε συμπερασμα απο την πρωτη γιατι μενουν καταλοιπα απο τα προηγουμενα λαδια,που ακομα και οταν αδειασετε τα παλια δεν φευγουν ολα,μενουν μεσα παλια.
2MM Δημοσ. 8 Ιουνίου Δημοσ. 8 Ιουνίου 1 ώρα πριν, megapaixtaras είπε υπηρχε και υπαρχει η πεποιθηση ακομα και τωρα οτι πρεπει να βαζουμε ενα τυπο λαδιων 5-30 π.χ και να μην αλλαζουμε σε 5-40 η' 0-40 η' 0-30.επισης καποιοι ακομα πιο συντηρητικοι λενε να κολλησουμε σε μια μαρκα και τυπο γιατι αυτο κανει καλο στην μηχανη.οτι αν αλλαζουμε μαρκες λαδιων και ιξωδες βαρη αυτο κανει κακο στον κινητηρα. αυτο ειναι αναληθες.μπορουμε μεσα απο την γκαμα ιξωδους παντα που οριζει ο κατασκευαστης ,να αλλαζουμε οποτε θελουμε.δλδ. π.χ στο δικο μου η γκαμα που δινει ειναι απο 0-30 εως 5-40.μπορω την μια να βαλω 0-30 την αλλη 5-30 και την αλλη 5-40.εχουν ολα σχεδον τα ιδια προσθετα και αυτο που τα καθοριζει ειναι οτι ειναι στο ιδιο hths range 3.5 - 4. απλα για να δειτε αν σας αρεσουν τα λαδια που βαζετε και θελετε να βγαλετε σωστο συμπερασμα, πρεπει να τα αφησετε τουλαχιστον 2 αλλαγες.μην βγαζετε συμπερασμα απο την πρωτη γιατι μενουν καταλοιπα απο τα προηγουμενα λαδια,που ακομα και οταν αδειασετε τα παλια δεν φευγουν ολα,μενουν μεσα παλια. Οπως εγραψες στο αρχικο κειμενο , δεν ειναι καλο να αναμιγνύουμε λαδια και οταν αλλαζουμε μαρκα/ιξωδες θελει ξεπλυμα. Οποτε οταν αλλαζουμε τυπο πρεπει να κανουνε ξεπλυμα. Συμφωνουμε σ αυτο . Οποτε οποιος κανει ξεπλυματα , αυτος μπορει αφοβα να αλλαζει και τυπους Αλλά οταν ενα μοτερ το δουλευεις για πολλά χιιλιαδες χιλιομετρα με 5-40 πχ, δεν ειναι σωστο να γυρισεις σε 0-30 , γιατι το μοτερ εχει παρει ανοχες και δεν θα το προστετευει σωστα το 0-30 πλεον
Klausx Δημοσ. 8 Ιουνίου Δημοσ. 8 Ιουνίου Εδώ πάνε και βάζουνε πρόσθετα μέσα στο λάδι του κινητήρα λες και είναι χημικοί..... Το κάθε λάδι έχει την δικιά του δοκιμασμένη φόρμουλα. 1
atheatos Δημοσ. 8 Ιουνίου Δημοσ. 8 Ιουνίου 2 ώρες πριν, 2MM είπε γιατι το μοτερ εχει παρει ανοχες Αν το μοτέρ έχει φθορά το 40 αρι λάδι δεν πρόκειται να το σώσει. Ίσα-ισα που θα μεγαλώσει την φθορά. Όπως γράφτηκε τα 40 άρια λάδια είναι για πολύ συγκεκριμένη χρήση και είναι μύθος ότι με το χοντρό λάδι θα καλύψεις ανοχές. Δοκιμασμένο προσωπικά. 10w-60 bardal για να καλυψει τις "ανοχες" και ο κινητηρας στα χερια ,μετα απο 1000 χιλιόμετρα..... Ο ίδιος κινητήρας μετα από ψευτοεπισκευή (με σκάψιμο στο κύλινδρο ) με μεγαλύτερες ανοχές δηλαδή, δουλεύει ακόμα με τα σωστά 5w-30 λάδια .Τσιμπάει λάδι , αλλά δεν σπάει... Θα του ξαναβαλω 10w-60 αγωνιστηκα λαδια ? Ναι, για μερικους γυρους στην πιστα και πεταμα τα λαδια .Με το που βγει το αμαξι απο την πιστα ξανα 5w-30. Το σωστο λαδι ειναι ενα και τα υπολοιπα οι εξαιρεσεις.
chemkyr Δημοσ. 8 Ιουνίου Δημοσ. 8 Ιουνίου καλησπέρα σε κάποια παλιότερα μοντέλα αυτοκινήτων δεν συνιστάται συγκεκριμένο ιξώδες αλλά προδιαγραφή, πχ API SL, SM κλπ.
kaykis27 Δημοσ. 8 Ιουνίου Δημοσ. 8 Ιουνίου Ωραίο το θέμα, προσωπικά έχω ψάξει αρκετά για να βρω καλό λάδι(κοιτώντας και συγκρίνοντας κυρίως τα χαρακτηριστικά τους).. αν μπορείς να μας πεις και για τα 100% συνθετικά , τα full συνθετικά και τα συνθετικής τεχνολογίας, γιατί εκεί γίνεται πανηγύρι (και πιστεύω κοροϊδεύουν αρκετά τον κόσμο). 1
2MM Δημοσ. 8 Ιουνίου Δημοσ. 8 Ιουνίου 2 ώρες πριν, atheatos είπε Αν το μοτέρ έχει φθορά το 40 αρι λάδι δεν πρόκειται να το σώσει. Ίσα-ισα που θα μεγαλώσει την φθορά. Όπως γράφτηκε τα 40 άρια λάδια είναι για πολύ συγκεκριμένη χρήση και είναι μύθος ότι με το χοντρό λάδι θα καλύψεις ανοχές. Δοκιμασμένο προσωπικά. 10w-60 bardal για να καλυψει τις "ανοχες" και ο κινητηρας στα χερια ,μετα απο 1000 χιλιόμετρα..... Ο ίδιος κινητήρας μετα από ψευτοεπισκευή (με σκάψιμο στο κύλινδρο ) με μεγαλύτερες ανοχές δηλαδή, δουλεύει ακόμα με τα σωστά 5w-30 λάδια .Τσιμπάει λάδι , αλλά δεν σπάει... Θα του ξαναβαλω 10w-60 αγωνιστηκα λαδια ? Ναι, για μερικους γυρους στην πιστα και πεταμα τα λαδια .Με το που βγει το αμαξι απο την πιστα ξανα 5w-30. Το σωστο λαδι ειναι ενα και τα υπολοιπα οι εξαιρεσεις. Μιλησα για ανοχες που εχει υποστει το μοτερ με το να δουλευει για χρονια με 5-40. Αμα το δουλευες συνεχεια με 5-40 δεν πας σε 0-30. Αυτο ειπα
atheatos Δημοσ. 8 Ιουνίου Δημοσ. 8 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 18 λεπτά πριν, 2MM είπε Μιλησα για ανοχες που εχει υποστει το μοτερ με το να δουλευει για χρονια με 5-40. Αμα το δουλευες συνεχεια με 5-40 δεν πας σε 0-30. Αυτο ειπα Και τι? Θα πας σε 10w-50? Αν το 0-30 είναι στις προδιαγραφές του κατασκευαστή πας και ας έχει φθορά το μοτέρ. Αυτό λέμε . Δεν παίζουν ρολο οι ανοχές γιατί τις έχει υπολογίσει και αυτές ο κατασκευαστής του μοτέρ. Αν ήταν στο χέρι του θα ζήταγε 0-20 μόνο , αλλά έβαλε και τις ανοχές και σου λέει 0-30. Αν με το 0-40 έχει υποστεί φθορά όπως λες, αυτή η φθορά θα φανει ειτε μείνεις στο 0-40 ειτε πας 0-30. Μπορεί να φανει πιο γρήγορα με το 0-30 αλλά δεν σημαίνει ότι θα την αποφύγεις βάζοντας 0-40 ή 10-50. Οπως έγραψα προηγουμένως , μοτερ με φθορά συνεχίζει να δουλεύει με 5-30 άσχετα αν εχει κατανάλωση . Προτιμουσα να καίω λάδια , παρά να κάψω τον κινητήρα. Κάποιοι καλή ώρα, κανουν το αντίθετο . Προτιμούν να κάψουν τον κινητήρα παρά λάδια…. Επεξ/σία 8 Ιουνίου από atheatos
megapaixtaras Δημοσ. 8 Ιουνίου Μέλος Δημοσ. 8 Ιουνίου Στις 7/6/2024 στις 1:21 ΠΜ, megapaixtaras είπε δεν αναμιγνυεις διαφορετικα ιξωδη.αυτο που υπαρχει μεσα στην μηχανη σαν ιξωδες αυτο συμπληρωνουμε αν χρειαστει. αυτο εννοεις που εγραψα? δεν ειναι το ιδιο αν εννοεις αυτο.λεω οτι οταν εχουμε μεσα στον κινητηρα ενα λαδι 30,θα συμπληρωσουμε αν χρειαστει με30αρι,και οτι μαρκα θελεις,οχι απαραιτητα την μαρκα που εχεις μεσα γιατι ειναι συμβατα μεταξυ τους.ilsac..δεν μπορεις ομως ενω εχεις 30ρι να συμπληρωσεις 40ρι. μετα μπορουμε να βαλουμε στην αλλαγη 40ρι.καταλαβαινω οτι το κειμενο ειναι μεγαλο και κουραστικο,αλλα ηθελα να ειναι ολα εκει μεσα,οτι πληροφορια θελετε.ομως θελει να το διαβασετε με προσοχη σιγα-σιγα.προσπαθησα να το γραψω οσο σε καθομιλουμενη γινεται να ειναι πιο ελαφρυ σαν συζητηση σε παρεα,σε ενα συνεργειο ας πουμε που κανουν αντρικη κουβεντα. γιαυτο εβαλα στον τιτλο μυθοι και αληθειες.αυτος ειναι ενας μυθος . 5 ώρες πριν, 2MM είπε Οπως εγραψες στο αρχικο κειμενο , δεν ειναι καλο να αναμιγνύουμε λαδια και οταν αλλαζουμε μαρκα/ιξωδες θελει ξεπλυμα. Οποτε οταν αλλαζουμε τυπο πρεπει να κανουνε ξεπλυμα. Συμφωνουμε σ αυτο . Οποτε οποιος κανει ξεπλυματα , αυτος μπορει αφοβα να αλλαζει και τυπους δευτερος μυθος,τα λαδια δεν χρειαζονται ξεπλυμα.ειναι συμβατα μεταξυ τους.αυτο οτι πρεπει να φυγει το φιλμ του προηγουμενου για να μπει το νεο κ.λ.π ειναι ενας μυθος.τα προσθετα ειναι συμβατα μεταξυ τους.με τον καιρο τα παλια ελλατωνονται ετσι κιαλλιως ,οσα εχουν μεινει μεσα και κυριαρχουν τα νεα.γιαυτο λεμε να χρησιμοποιειτε το νεο λαδι σε 2 αλλαγες. το ξεπλυμα η' πλυση οπως γραφω,εγω δεν το εγκρινω.ομως το ποσταρα,ειναι πληροφορια ενος εγκυρου μηχανικου,γιατι αν ειναι να ειναι να κανετε το γνωστο flush να το κανετε με λαδι και οχι χρησιμοποιωντας τα προσθετα,καποια απο τα οποια περιεχουν επικυνδυνα χημικα που κανουν κακο στις ανοχες και τα πολυμερη. 5 ώρες πριν, 2MM είπε Αλλά οταν ενα μοτερ το δουλευεις για πολλά χιιλιαδες χιλιομετρα με 5-40 πχ, δεν ειναι σωστο να γυρισεις σε 0-30 , γιατι το μοτερ εχει παρει ανοχες και δεν θα το προστετευει σωστα το 0-30 πλεον τριτος μυθος.αυτο με τις ανοχες και τις αλλαγες με τα ιξωδη δεν ισχυει,οι ανοχες μεγαλωνουν οτι και να κανεις λογω παλαιοτητας και οχι λογω εναλλαγης ιξωδους.μπορεις αφοβα να γυρισεις απο 40ρι σε 30ρι ξανα γιατι αν θυμηθεις το κειμενο ο βαθμος δεν εχει καμμια σχεση ,αυτο που οριζει το ιξωδες ειναι το hths.κανονικα τα λαδια απο εξω θα επρεπε να αναγραφουν την εγκριση .π.χ porshe Α40 και το HTHS και οχι τον βαθμο/βαρος δλδ 5-40 κ.λπ. ξερω σας ξενιζουν ολα αυτα αλλα ετσι ειναι.το HTHS ειναι το πιο σημαντικο στοιχειο εδω και εφοσον το λαδι που βαζετε κινειται μεταξυ των 3.5 μινιμουμ με 4 μαξ για λαδια που αναγραφουν 0-30-40 και 5-30-40 τοτε μπορειτε να πατε απο το ενα στο αλλο γιατι ειναι μεσα σto ευρος του hths.
2MM Δημοσ. 9 Ιουνίου Δημοσ. 9 Ιουνίου 35 λεπτά πριν, atheatos είπε Και τι? Θα πας σε 10w-50? Αν το 0-30 είναι στις προδιαγραφές του κατασκευαστή πας και ας έχει φθορά το μοτέρ. Αυτό λέμε . Δεν παίζουν ρολο οι ανοχές γιατί τις έχει υπολογίσει και αυτές ο κατασκευαστής του μοτέρ. Αν ήταν στο χέρι του θα ζήταγε 0-20 μόνο , αλλά έβαλε και τις ανοχές και σου λέει 0-30. Αν με το 0-40 έχει υποστεί φθορά όπως λες, αυτή η φθορά θα φανει ειτε μείνεις στο 0-40 ειτε πας 0-30. Μπορεί να φανει πιο γρήγορα με το 0-30 αλλά δεν σημαίνει ότι θα την αποφύγεις βάζοντας 0-40 ή 10-50. Οπως έγραψα προηγουμένως , μοτερ με φθορά συνεχίζει να δουλεύει με 5-30 άσχετα αν εχει κατανάλωση . Προτιμουσα να καίω λάδια , παρά να κάψω τον κινητήρα. Κάποιοι καλή ώρα, κανουν το αντίθετο . Προτιμούν να κάψουν τον κινητήρα παρά λάδια…. Φιλε εχεις ενα θεμα να κατανοεις τι γραφω . Σου ειπε κανεις να πας σε 10-50 ? Θα μεινεις σε αυτο που εβαζες δεν θα πας ουτε σε μικροτερο ουτε σε μεγαλυτερο ιξωδες . Το τι εκανες εσυ με το μοτερ σου δεν ειναι επιβαβαιωση οτι εχεις και δικιο . Κι εγω καπνιζω αλλά δεν επαθα καρκινο , αρα το καπνισμα δεν προκαλει καρκινο
megapaixtaras Δημοσ. 9 Ιουνίου Μέλος Δημοσ. 9 Ιουνίου 2 ώρες πριν, atheatos είπε Αν το μοτέρ έχει φθορά το 40 αρι λάδι δεν πρόκειται να το σώσει. Ίσα-ισα που θα μεγαλώσει την φθορά. Όπως γράφτηκε τα 40 άρια λάδια είναι για πολύ συγκεκριμένη χρήση και είναι μύθος ότι με το χοντρό λάδι θα καλύψεις ανοχές. Δοκιμασμένο προσωπικά. 10w-60 bardal για να καλυψει τις "ανοχες" και ο κινητηρας στα χερια ,μετα απο 1000 χιλιόμετρα..... Ο ίδιος κινητήρας μετα από ψευτοεπισκευή (με σκάψιμο στο κύλινδρο ) με μεγαλύτερες ανοχές δηλαδή, δουλεύει ακόμα με τα σωστά 5w-30 λάδια .Τσιμπάει λάδι , αλλά δεν σπάει... Θα του ξαναβαλω 10w-60 αγωνιστηκα λαδια ? Ναι, για μερικους γυρους στην πιστα και πεταμα τα λαδια .Με το που βγει το αμαξι απο την πιστα ξανα 5w-30. Το σωστο λαδι ειναι ενα και τα υπολοιπα οι εξαιρεσεις. γιατι λεμε οτι το 40ρι θα το σωσει? επειδη ειναι πιο παχυ.ειναι ομως? τι μαθαμε στο κειμενο? οτι μερικα 40ρια ειναι πιο ψιλα απο μερικα 30αρια.σημερα ειδικα πολλα 40ρια ειναι τοσο ψιλα που φτανουν ενα χοντρο 30ρι και συμπεριφερονται ετσι.ειναι η εξελιξη των μπλεντερ για να διατηρησουν τα 40αρια στη αγορα για ενα συγκεριμενο κοινο και για να ειναι πιο κοντα στις νεες τασεις και διαταγες των αυτοκινητοβιομηχανιων για εμφαση στην οικονομια αλλα χωρις εκπτωση στην προστασια.και ειπαμε οτι χαρκτηριζει ενα λαδι ψιλο η" χοντρο? οχι το 40 η' 30 αλλα το hths.οποτε αν εβαλες ενα 40ρι με ιδιο hths με το 30ρι,η' με ενα βαθμο διαφορα τοτε δεν εκανες τιποτα. ομως και εδω υπαρχει οπως ειπαμε ο μυθος του οτι ακομα και χοντρο θα το σταματησει.οχι ειναι λαθος.σταματαει οτσν βρεις την βλαβη του και το χοντρο λαδι ειναι απλα ενα χαζαπλαστ της ωρας ,αν πιασει βεβαια.και ποτε ιξωδες πανω απο το ευρος που οριζει ο κατακσευαστης. επισης τα αγωνιστικα λαδια παλι δεν ειναι παντα 10-40.στην φορμουλα 1 ειναι 5-30,στο νασκαρ ,ειχα δει συνεντευξη του προεδρου της redline που ελεγε οτι σημερα τα νεα λαδια εχουν φορμουλες πολυ εξελιγμενες και προσθετα πολυ πιο συγχρονα που ειναι πιο δυνατα απο τα παλια 10-40.και παραδεχτηκε οτι και αυτοι στα αγωνιστικα της ομαδας τους βαζουν 5-40 με πολυ υψηλοτερο ομως απο το συνηθισμενο hths περιπου 4,4 αρα πιο χοντρα απο τα 10-40 ακομα και σαυτο αλλα πιο λεπτορευστα στην μηχανη.ειναι ολοκληρη επιστημη,μια απο τις πιο εξελιξιμες. κατι σημαντικο που δεν ανεφερα και στην απορια του φιλου,θελω να το συμπληρωσω,ενας κινητηρας οταν φτιαχνεται μπορει να παρει πιο χοντρο λαδι απο το ευρος που οριζει ο κατασκευαστης ,αν ας πουμε οτι το πιο ανωτερο ειναι 5-40,μπορει να μπει ενα 10-40,δεν σπαει το μοτερ απο αυτο.το αντιθετο ομως ειναι επικυνδυνο,ενας πιο λεπτο λαδι,δλδ. εαν το πιο λεπτο που οριζει ο κατασκευαστης ειναι 0-30 απαγορευεται το 0-20, ελλιπης λιπανση και θα σπασει.
2MM Δημοσ. 9 Ιουνίου Δημοσ. 9 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 39 λεπτά πριν, megapaixtaras είπε δευτερος μυθος,τα λαδια δεν χρειαζονται ξεπλυμα.ειναι συμβατα μεταξυ τους.αυτο οτι πρεπει να φυγει το φιλμ του προηγουμενου για να μπει το νεο κ.λ.π ειναι ενας μυθος.τα προσθετα ειναι συμβατα μεταξυ τους.με τον καιρο τα παλια ελλατωνονται ετσι κιαλλιως ,οσα εχουν μεινει μεσα και κυριαρχουν τα νεα.γιαυτο λεμε να χρησιμοποιειτε το νεο λαδι σε 2 αλλαγες. Εγραψες οτι οταν αλλαζουμε τυπο ή μαρκα λαδιου , να κανουμε μια γρηγορη αλλαγη και μια 2η μετα για να φυγει ολο το παλιο λαδι . Αυτο ισχυει γιατι δεν ειναι ολα τα λαδια αναμιξιμα . Τωρα αυτο το διαβασες στο φορουμ με τα λαδια αλλά δεν συμφωνεις ? Σε άλλα συμφωνεις και σε άλλα οχι ? Επεξ/σία 9 Ιουνίου από 2MM
megapaixtaras Δημοσ. 9 Ιουνίου Μέλος Δημοσ. 9 Ιουνίου 2 ώρες πριν, chemkyr είπε καλησπέρα σε κάποια παλιότερα μοντέλα αυτοκινήτων δεν συνιστάται συγκεκριμένο ιξώδες αλλά προδιαγραφή, πχ API SL, SM κλπ. υπαρχει αυτη η νοοτροπια,δεν ειναι απολυτα λαθος ουτε και απολυτα σωστο.δλδ. ναι μεν αλλα.επειδη οταν βγαινει ενας κινητηρας εκεινη την στιγμη δουλευει με την εκδοση που υπαρχει π.χ SM και τα προσθετα που ειναι της εποχης του κινητηρα,θεωρητικα ταιριαζουν καλυτερα.ομως τα αλδια και οι προδιαγραφες ειναι backwards compatible,οποτε βαζεις μια νεα εκδοση και εχεις την ιδια λειτουργια με το παλιο.εγω παντως δεν ειδα διαφορα με το sm motul xcelan 5-30+ με το castrol 5-30,total 5-30, SN που ειναι νεωτερες εκδοσεις και χρησιμοποιησα.
NT1G Δημοσ. 9 Ιουνίου Δημοσ. 9 Ιουνίου 4 λεπτά πριν, megapaixtaras είπε ... κατι σημαντικο που δεν ανεφερα και στην απορια του φιλου,θελω να το συμπληρωσω,ενας κινητηρας οταν φτιαχνεται μπορει να παρει πιο χοντρο λαδι απο το ευρος που οριζει ο κατασκευαστης ,αν ας πουμε οτι το πιο ανωτερο ειναι 5-40,μπορει να μπει ενα 10-40,δεν σπαει το μοτερ απο αυτο.το αντιθετο ομως ειναι επικυνδυνο,ενας πιο λεπτο λαδι,δλδ. εαν το πιο λεπτο που οριζει ο κατασκευαστης ειναι 0-30 απαγορευεται το 0-20, ελλιπης λιπανση και θα σπασει. Η Opel σε κινητήρες μεταξύ το 2015-2019 έλεγε 5W-30 και μετά κάτι έγινε και το άλλαξε σε 0W-20. Τι έγινε εκεί; Δεν σε διάβασε; Θέλει να σπάσουν οι κινητήρες για να πάρει ο κόσμος καινούργια αμάξια;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα