Προς το περιεχόμενο

Λάδια, εξέλιξη, προδιαγραφές, αναλύσεις, χαρακτηριστικά, μύθοι και αλήθειες


megapaixtaras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, atheatos είπε

Δεν είναι VW  η μόνη βιομηχανία στον πλανήτη. Έχω την εντύπωση ότι βλέπεις το δέντρο και χάνεις το δάσος. Στο έχω ξαναπεί, το να κρίνεις κάποιους προβληματικούς κινητήρες της VW και να συμπεραίνεις ότι φταιει,το λαδι που χαλάνε είναι λάθος. Με ότι λαδι- ιξώδες και να τους δουλέψεις τους συγκεκριμένους κινητήρες θα έχουν πρόβλημα, εκ κατασκευής.Τέλος.

Επισης για τα αλλά που έγραψες στην αρχή, για την εξαπάτηση και τον έλεγχο του πελάτη κτλ. νομίζω ότι είναι υπερβολικά, για τον ίδιο λόγο.. Μια χαρά υπάρχουν αυτοκινητοβιομηχανίες που βγάζουν αυτοκίνητα για μια ζωή , που ούτε χειραγωγούν  , ούτε καταφεύγουν σε απατεωνιές. Τίποτα δεν είναι τέλειο και τίποτα δεν ζει για πάντα. Λάθη γίνονται και θα γίνονται. Δεν σημαίνει ότι τα κάνουν όλα επίτηδες. Αν είναι έτσι τι νόημα έχει η ζωή στην τελική.

ΥΓ. Το παράδειγμα της VW  που έδωσες , μου θυμίζει έντονα το πρόσφατο παράδειγμα με τους επεξεργαστές της Intel. Όσοι γνώριζουν πέντε πράγματα , ήξεραν ότι η Intel στην προσπάθεια της να γίνει ανταγωνιστική έκανε πολλά λάθη και φυσικά έψαχναν οι οπαδοί τις δικαιολογίες με ρεύματα , μητρικές κτλ ενώ εξαρχής ήταν πρόβλημα σχεδίασης του επεξργαστη. Το ίδιο και εδώ. Δεν σκέφτεσαι ως λογικός άνθρωπος αλλά ως οπαδός. Αντί να αναγνωρίσεις ότι η VW έχει πρόβλημα , το ρίχνεις στην τρελα , του λαδιου , των αυτοκινητοβιομηχανιών, της εξαπάτησης , της άτιμης κοινωνίας κτλ….. 

Οπαδός θεωρώ ότι δεν είμαι.

Στοιχεία παραθέτω.

Πολλοί κατασκευαστές έχουν κάνει "πατάτες" μεταξύ των οποίων και η Toyota και μάλιστα από τίς μεγάλες.

Το θέμα μας είναι η χειραγώγηση των εταιρειών που επιχειρούν εις βάρος μας.

Άπλωσα μια γέφυρα επικοινωνίας λέγοντας να "πέσουν οι τόνοι" και θα μπορούσε να αξιοποιηθεί και καλύτερα.

Επεξ/σία από geopro
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 278
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Τα ιξωδη που εχει ορισει η sae δεν ειναι 'μπαμ και κατω'.Περιλαμβανουν ενα ευρος απο κινηματικα ιξωδη.Καλυτερα να κοιταμε τα kvs παρα το τσουβαλιασμα της sae.Για παραδειγμα,ενα λαδι 5w30 a5 ειναι πολυ πιο λεπτορευστο απο ενα 0w30 a3...σε ολο το ευρος θερμοκρασιών,οποτε αν καποιος δεν εχει κοιταξει τα kvs νομιζει εσφαλμενα οτι μεταπηδοντας απο 0w σε 5w εχει βαλει πιο παχυρευστο ενω στην πραγματικότητα εχει βαλει πιο λεπτορευστο.

  • Like 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, geopro είπε

Το θέμα μας είναι η χειραγώγηση των εταιρειών που επιχειρούν εις βάρος μας.

Άπλωσα μια γέφυρα επικοινωνίας λέγοντας να "πέσουν οι τόνοι" και θα μπορούσε να αξιοποιηθεί και καλύτερα.

Το θέμα μας είναι τα λάδια και καμία σχέση δεν έχουν με αυτά που γράφεις. Αν θες να συζητήσουμε για το συγκεκριμένο θέμα , άνοιξε καινούργιο θέμα και θα έχεις καλύτερη επικοινωνία. Το λαδι και το ιξώδες του , δεν έχει σχέση με τις εταιρείες που εξαπατούν. Το καταλαβαίνεις και ο ίδιος , οτι δεν έχει νόημα συζήτηση για τα λάδια , με το να θεωρείς εξαρχής οτι είναι απατεώνες όλοι….

Δεν είμαι εγώ ούτε υπόλοιποι το προβλη,α σου. Βρίσκεσαι σε λάθος τοπικ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, atheatos είπε

Το θέμα μας είναι τα λάδια και καμία σχέση δεν έχουν με αυτά που γράφεις. Αν θες να συζητήσουμε για το συγκεκριμένο θέμα , άνοιξε καινούργιο θέμα και θα έχεις καλύτερη επικοινωνία. Το λαδι και το ιξώδες του , δεν έχει σχέση με τις εταιρείες που εξαπατούν. Το καταλαβαίνεις και ο ίδιος , οτι δεν έχει νόημα συζήτηση για τα λάδια , με το να θεωρείς εξαρχής οτι είναι απατεώνες όλοι….

Δεν είμαι εγώ ούτε υπόλοιποι το προβλη,α σου. Βρίσκεσαι σε λάθος τοπικ.

Δεν θά συμφωνήσω μαζί σου.

Ο τύπος του λιπαντικού και τα διαστήματα σέρβις είναι η αιχμή του δόρατος της πολιτικής της κάθε εταιρείας η οποία πιέζεται από διάφορους κύκλους να παρουσιάσει έργο. Έργο περί μείωσης των ρύπων , κατανάλωσης καυσίμων και μείωσης κόστους σέρβις σε εξωφρενικά αραιά διαστήματα βάζοντας την μακροζωία του κινητήρα σε δεύτερη μοίρα.

Αυτό δεν είναι εικασία αλλά πραγματικότητα.

Εν πάση περιπτώσει δεν σε εμποδίζει κανείς να βάλεις το "universal" για όλο το πλανήτη Γη (ίσως και για το πλανήτη Αφροδίτη) 0W-16 (και σε λίγους μήνες και το 0W-8) και να κάνεις αλλαγή κάθε 25.000 / 30.000 , ούτε χιλιόμετρα λιγότερο. Όλα by the book μιας και σε έχουν πείσει.

Στις βαλβολινες του κιβωτίου να πάς και εκεί by the book και να μην τίς αλλάξεις ποτέ. Το νου σου μην βρεθεί κάποιος και σου πει ότι θέλουν αλλαγή. Είκοσι χρόνια να έχεις το αυτοκίνητο με 300.000 Km εσύ τίς ίδιες βαλβολινες να έχεις. Να έχουν και για παρέα τα ρινίσματα μετάλλου που θα έχουν συσσωρευτεί.

Σου χρειάζεται πολύ by the book.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, geopro είπε

Δεν θά συμφωνήσω μαζί σου.

Ο τύπος του λιπαντικού και τα διαστήματα σέρβις είναι η αιχμή του δόρατος της πολιτικής της κάθε εταιρείας η οποία πιέζεται από διάφορους κύκλους να παρουσιάσει έργο. Έργο περί μείωσης των ρύπων , κατανάλωσης καυσίμων και μείωσης κόστους σέρβις σε εξωφρενικά αραιά διαστήματα βάζοντας την μακροζωία του κινητήρα σε δεύτερη μοίρα.

Αυτό δεν είναι εικασία αλλά πραγματικότητα.

Εν πάση περιπτώσει δεν σε εμποδίζει κανείς να βάλεις το "universal" για όλο το πλανήτη Γη (ίσως και για το πλανήτη Αφροδίτη) 0W-16 (και σε λίγους μήνες και το 0W-8) και να κάνεις αλλαγή κάθε 25.000 / 30.000 , ούτε χιλιόμετρα λιγότερο. Όλα by the book μιας και σε έχουν πείσει.

Στις βαλβολινες του κιβωτίου να πάς και εκεί by the book και να μην τίς αλλάξεις ποτέ. Το νου σου μην βρεθεί κάποιος και σου πει ότι θέλουν αλλαγή. Είκοσι χρόνια να έχεις το αυτοκίνητο με 300.000 Km εσύ τίς ίδιες βαλβολινες να έχεις. Να έχουν και για παρέα τα ρινίσματα μετάλλου που θα έχουν συσσωρευτεί.

Σου χρειάζεται πολύ by the book.

Σε γενικές γραμμες ισχύει αυτο που λες για τις εταιρίες.Στο λαπτοπ μου που ανατιναχτηκε(στην κυριολεξια),εχω πολυ μεγάλο αρχείο για τα λιπαντικά.Οταν το φτιαξω,θα ανεβασω συνεντεύξεις στελεχων απο τις εταιριες λιπαντικών,νυν και πρωην,που εξηγούν ακριβώς πως γίνεται το μάρκετινγκ για ρυπους κλπ,οπως και πως γίνεται η προώθηση του φθηνού σαβουρολιπαντικου μεσω των αυτοκινητοβιομηχανιων.Να ξερεις οτι βασίζονται πολύ στην άγνοια του καταναλωτή.Παντως δεν μπορείς να βαλεις 'χοντρο' λαδι σε κινητήρα με μικρά διάκενα,θα τα παρεις ολα στο χέρι.Εκει που διαφωνώ μαζί σου είναι για τα ρινισματα.Αν δεις κατι τετοιο στο σασμάν η στο καρτερ...εχεις άλλα θέματα και πάμε αλλού.Δεν φταινε τα χιλιομετρα αλλαγης,αλλα η κακή ποιότητα λιπαντικου,συνταγης 10w40 πχ

Επεξ/σία από katargedon
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, katargedon είπε

Εκει που διαφωνώ μαζί σου είναι για τα ρινισματα.Αν δεις κατι τετοιο στο σασμάν η στο καρτερ...εχεις άλλα θέματα και πάμε αλλού.Δεν φταινε τα χιλιομετρα αλλαγης,αλλα η κακή ποιότητα λιπαντικου,συνταγης 10w40 πχ

Αυτό γράφτηκε προς διακωμώδηση της εμμονής των κατασκευαστών να μην περιλαμβάνουν την αλλαγή βαλβολινών κιβωτίων στο πρόγραμμα συντήρησης. Αν ακολουθήσει κάποιος πιστά το βιβλίο συντήρησης δεν θα τις αλλάξει ποτέ. Το μόνο που γράφει είναι να γίνεται έλεγχος. (Τί έλεγχος ; Στάθμης ; Χρώματος ;)

Σε όλα τα αυτοκίνητα που πέρασαν από τά χέρια μου τις άλλαζα στις 80.000 Km και όντως έπρεπε να αλλαχθούν με απτά αποτελέσματα μετά την αλλαγή.

1 ώρα πριν, katargedon είπε

,θα ανεβασω συνεντεύξεις στελεχων απο τις εταιριες λιπαντικών,νυν και πρωην,που εξηγούν ακριβώς πως γίνεται το μάρκετινγκ για ρυπους κλπ,οπως και πως γίνεται η προώθηση του φθηνού σαβουρολιπαντικου μεσω των αυτοκινητοβιομηχανιων.Να ξερεις οτι βασίζονται πολύ στην άγνοια του καταναλωτή.

Δεν εκπλήσσομαι ,τα συμφέροντα είναι μεγάλα και το μάρκετινγκ τα υπηρετεί.

Εδώ δεν δίστασαν να φτιάξουν software εξαπάτησης για να παρουσιάσουν ότι κατάφεραν λιγότερους ρύπους και μάλιστα λειτούργησε απαρατήρητο για αρκετά χρόνια. Όχι ακριβώς απαρατήρητο, για να ακριβολογουμε, το είχαν εντοπίσει οι Τσέχοι αλλά που να τα έβαζαν με τους Γερμανούς. Χρειαζόντουσαν αμερικανικοί όρχεις για να ξεσκεπάσει το σκάνδαλο.

1 ώρα πριν, katargedon είπε

Παντως δεν μπορείς να βαλεις 'χοντρο' λαδι σε κινητήρα με μικρά διάκενα,θα τα παρεις ολα στο χέρι.

Και εμένα με απασχολεί αυτό αλλά με έχει μπερδέψει το γεγονός ότι η προδιαγραφή VW 502 σου επέτρεπε να βάλεις μια ευρεία γκάμα από ιξώδη (viscosity).

Πρακτικά σου επέτρεπε να βάλεις τά πάντα από ιξώδη (viscosity)

Επεξ/σία από geopro
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, geopro είπε

Και εμένα με απασχολεί αυτό αλλά με έχει μπερδέψει το γεγονός ότι η προδιαγραφή VW 502 σου επέτρεπε να βάλεις μια ευρεία γκάμα από ιξώδη (viscosity).

Πρακτικά σου επέτρεπε να βάλεις τά πάντα από ιξώδη (viscosity)

Εγω δεν ξερω τι να κανω.Το manual μου επιτρέπει να βαλω 5w20,5w30 και 10w40.Οκ το τελευταιο δεν θα το εβαζα ποτε γιατι απο χημικης απόψεως ειναι σκουπιδι.Βαζω 0w30 που εχουν pao και δεν εχω κανενα θεμα,ουτε με ζεστη,ουτε με κρυο. Θελω να δοκιμασω 0w40(pao παντα,νόμος) απλα για να εχω πιο ήσυχο μοτερ αλλα δεν ξερω κανεναν να τα εχει δοκιμασει στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο,οποτε προβληματιζομαι.Συν οτι ειναι 3 συγκεκριμενα λαδια που λόγω γνωριμιας,μπορω να τα παρω χονδρική της χονδρικής,της χονδρικής και χωρις φπα,μαυρα τελειως,τιμη ξεφτιλα.Δεν ξερω τι να κανω.

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, geopro είπε

Δεν θά συμφωνήσω μαζί σου.

Ο τύπος του λιπαντικού και τα διαστήματα σέρβις είναι η αιχμή του δόρατος της πολιτικής της κάθε εταιρείας η οποία πιέζεται από διάφορους κύκλους να παρουσιάσει έργο. Έργο περί μείωσης των ρύπων , κατανάλωσης καυσίμων και μείωσης κόστους σέρβις σε εξωφρενικά αραιά διαστήματα βάζοντας την μακροζωία του κινητήρα σε δεύτερη μοίρα.

Αυτό δεν είναι εικασία αλλά πραγματικότητα.

Εν πάση περιπτώσει δεν σε εμποδίζει κανείς να βάλεις το "universal" για όλο το πλανήτη Γη (ίσως και για το πλανήτη Αφροδίτη) 0W-16 (και σε λίγους μήνες και το 0W-8) και να κάνεις αλλαγή κάθε 25.000 / 30.000 , ούτε χιλιόμετρα λιγότερο. Όλα by the book μιας και σε έχουν πείσει.

Στις βαλβολινες του κιβωτίου να πάς και εκεί by the book και να μην τίς αλλάξεις ποτέ. Το νου σου μην βρεθεί κάποιος και σου πει ότι θέλουν αλλαγή. Είκοσι χρόνια να έχεις το αυτοκίνητο με 300.000 Km εσύ τίς ίδιες βαλβολινες να έχεις. Να έχουν και για παρέα τα ρινίσματα μετάλλου που θα έχουν συσσωρευτεί.

Σου χρειάζεται πολύ by the book.

Αν θέλανε οι αυτοκινητοβιομηχανίες να με εξαπατήσουν θα μπορούσαν να το κάνουν και χωρίς να αλλάξουν το ιξώδες μπροστά στα μάτια μου. Αν το λάδι είναι καλό και παρέχει την προστασία που χρειάζεται ο κινητήρας με σωστή λειτουργία, δεν έχω πρόβλημα να το βάλω ότι ιξώδες και να είναι. Το ιξώδες σαν νούμερο μικρή σημασία παίζει σε σχέση άλλα χαρακτηριστικά του λαδιού.  Δεν είναι universal το 0-16 ακόμα αλλά και να είναι, δεν είναι εκεί το πρόβλημα μας στα λάδια. Με το να κάνω την αστυνομία και να κατηγορώ τους πάντες και τα πάντα, δεν βοηθάει στην επιλογή λαδιού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εκτος topic,το ξερω αλλα και οι αυτοκινητοβιομηχανιες εχουν γινει μπαχαλο.Παιρνεις Mercedes...μοτερ Renault,παιρνεις Volvo...μοτερ Renault,παιρνεις vag diesel...μοτερ Renault,παιρνεις Opel...κεφαλη,μπεκ,maf Peugeot-Citroën,παιρνεις Toyota...σασμαν Peugeot-Citroën,παιρνεις Renault πανω απο 2.000 cc...μοτερ Volvo(εκει εχουν κάνει αλλαξοκ#λια ) και πόσα ακομα ξεχναω.Οκ back to topic,sorry

Επεξ/σία από katargedon
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

offtopic, νομίζω πως αυτή η παγκοσμιοποίηση στους κινητήρες πάντως, μαζί με την εξέλιξη της τεχνολογίας (και των λαδιών) έχει ανεβάσει σημαντικά την αξιοπιστία όλων των αυτοκινήτων λίγο-πολύ.

 

Παλιά λέγαμε μόνο κάτι δεινόσαυροι (corolla κλπ.) έφταναν μισό εκ. χλμ, ενώ πλέον αυτό είναι σχεδόν στάνταρ σε πιο σύγχρονους κινητήρες, χωρίς σημαντικά προβλήματα, με την προϋπόθεση πως έχουν συντηρηθεί σωστά.

Επεξ/σία από liopyr
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, katargedon είπε

Εκτος topic,το ξερω αλλα και οι αυτοκινητοβιομηχανιες εχουν γινει μπαχαλο.Παιρνεις Mercedes...μοτερ Renault,παιρνεις Volvo...μοτερ Renault,παιρνεις vag diesel...μοτερ Renault,παιρνεις Opel...κεφαλη,μπεκ,maf Peugeot-Citroën,παιρνεις Toyota...σασμαν Peugeot-Citroën,παιρνεις Renault πανω απο 2.000 cc...μοτερ Volvo(εκει εχουν κάνει αλλαξοκ#λια ) και πόσα ακομα ξεχναω.Οκ back to topic,sorry

Για λαδια καλα τα λες, Στα μοτερ τα μπερδευεις λιγο 

H Volvo δεν θυμαμαι να ειχε καποιο μοτερ Renault,  ουτε η VW 

H Opel αγοραστηκε απο την (πρωην) PSA , οποτε λογικο να φοραει μοτερ Peugeot πλεον ( και οχι μονο μοτερ) 

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρέπει να ενσρμονιστουν με τις οδηγίες για τούς ρύπους όλες οι αυτοκινητοβιομηχανιες. Γίνονται συγχωνεύσεις γι αυτόν ακριβώς τον λόγο. 

Το λάδι είναι ένας παράγοντας που στα χαρτιά δείχνει να τους μειώνει αφού πλέον είναι λεπτό ρευστά. Μικρότερη αντίσταση του κινητήρα οπότε και ελαφρός καλύτερη κατανάλωση. Άρα έχουμε λιγότερους ρύπους όταν ένα όχημα καταναλώνει 0.3l λιγοτερα σε σύγκριση με το αν φορούσε ένα 5/30 ας πούμε. 

Το θέμα προστασίας δεν μπορεί να απαντηθεί επαρκώς. Έχουν πολύ λίγα χρόνια που χρησιμοποιούνται σε ευρεία κλίμακα. 

 

Θα σταθώ μόνο στην οδηγία που υπάρχει από το γκρουπ PSA για τον κινητήρα 1.5bluehdi και το θέμα με την καδένα πού ακουγόταν. Πέρα από την τοποθέτηση ποιο χοντρής καδένας λένε ότι πρέπει από 0/30 να μπαίνει 5/30 πλέον γιατί έχει καλύτερο viscosity στην κρύα εκκίνηση. 

 

On 05/08/2024 at 13:50, 2MM said:

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 6/8/2024 στις 8:05 ΠΜ, spirostolios είπε

Καλημέρα σε όλους/ες. Πολλές και εξιδικευμένες πληροφορίες στο θέμα. Δεν θέλω να  αμφισβητήσω τις γνώσεις που ενδεχομένως έχετε στο αντικείμενο αλλά εγώ που δεν είμαι μηχανικός ή ειδικός στα λάδια ακολουθώ τις οδηγίες του κατασκευαστή. Στο Bmw 318 του 2008 που έχω έως και σήμερα έχω αλλάξει λάδια 9 φορές (ανά 30.000 χιλιόμετρα) και έχω διανύσει έως τώρα 287.000 χιλιόμετρα. Το φίλτρο αντικατάσταση ανά δύο αλλαγές λαδιού (κάθε 60.000). Η κίνηση μικτή (πόλη - αυτοκινητόδρομος). Τις δύο πρώτες φορές άλλαξα στην αντιπροσωπία (υψηλό κόστος) ενώ τις επόμενες με 45 ευρώ συνθετικά 5 - 30 ή διαβάζοντας τα παραπάνω σχόλια μπορεί και ημισυνθετικά (στο πρατήριο βενζίνης της γειτονιάς μου με λάδια του ίδιου μπραντ). Καταλαβαίνω ότι υπάρχουν ανεξάντλητες πληροφορίες σχετικά με τις χημικές συνθέσεις, θερμοκρασίες κ.α. αλλά θεωρώ παράλογο ο κατασκευαστής να θέλει να καταστραφεί ο κινητήρας του αυτοκινήτου αυξάνοντας τα χιλιόμετρα για την αντικατάσταση λαδιών το αντίθετο θα έλεγα ενώ προκύπτει εξοικονόμηση σε χρόνο και χρήμα. Έχω κάνει πολλά χιλιόμετρα και ο κινητήρας είναι οκ και ελπίζω και στο μέλλον γιατί δεν έχω πρόθεση να αγοράσω άλλο αυτοκίνητο σύντομα (άντε ίσως κανένα ηλεκτρικό στο μέλλον). Αυτά...

Ο κινητήρας δεν καταστρέφεται όταν δεν κάνεις συχνές αλλαγές απλά χάνει σε απόδοση μακροχρόνια. Μία δυναμομέτρηση θα στο δείξει.
Και εγώ σε ένα citroen του 92 άλλαζα κάθε ποτέ, μετρημένες αλλαγές στα χέρια με 300,000 χλμ, μια χαρά δουλεύει μέχρι να δει ανηφόρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, kostasw είπε

Πρέπει να ενσρμονιστουν με τις οδηγίες για τούς ρύπους όλες οι αυτοκινητοβιομηχανιες. Γίνονται συγχωνεύσεις γι αυτόν ακριβώς τον λόγο. 

Παντα γινοτανε συνεργασιες , αλλά τωρα το..... παρατραβηξανε

1 ώρα πριν, kostasw είπε

Το λάδι είναι ένας παράγοντας που στα χαρτιά δείχνει να τους μειώνει αφού πλέον είναι λεπτό ρευστά. Μικρότερη αντίσταση του κινητήρα οπότε και ελαφρός καλύτερη κατανάλωση. Άρα έχουμε λιγότερους ρύπους όταν ένα όχημα καταναλώνει 0.3l λιγοτερα σε σύγκριση με το αν φορούσε ένα 5/30 ας πούμε.

+1 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, kostasw είπε

Πρέπει να ενσρμονιστουν με τις οδηγίες για τούς ρύπους όλες οι αυτοκινητοβιομηχανιες. Γίνονται συγχωνεύσεις γι αυτόν ακριβώς τον λόγο. 

Το λάδι είναι ένας παράγοντας που στα χαρτιά δείχνει να τους μειώνει αφού πλέον είναι λεπτό ρευστά. Μικρότερη αντίσταση του κινητήρα οπότε και ελαφρός καλύτερη κατανάλωση. Άρα έχουμε λιγότερους ρύπους όταν ένα όχημα καταναλώνει 0.3l λιγοτερα σε σύγκριση με το αν φορούσε ένα 5/30 ας πούμε. 

Το θέμα προστασίας δεν μπορεί να απαντηθεί επαρκώς. Έχουν πολύ λίγα χρόνια που χρησιμοποιούνται σε ευρεία κλίμακα. 

 

Θα σταθώ μόνο στην οδηγία που υπάρχει από το γκρουπ PSA για τον κινητήρα 1.5bluehdi και το θέμα με την καδένα πού ακουγόταν. Πέρα από την τοποθέτηση ποιο χοντρής καδένας λένε ότι πρέπει από 0/30 να μπαίνει 5/30 πλέον γιατί έχει καλύτερο viscosity στην κρύα εκκίνηση. 

 

Σχετικά με την αλλαγή οποιασδήποτε εταιρείας του ιξώδους, εμένα προσωπικά δεν μου λέει τίποτα. Γιατί το ιξώδες είναι ένα στοιχείο που είναι κυρίως μάρκετινγκ και με αυτό προσπαθούν να πείσουν τον κόσμο που δεν έχει ιδέα απο λάδια. Τι να το κάνω το 5w-30 από 0-30 αν δεν πληρεί τις προδιαγραφές. Αλλά σιγά μην σου ανάλυση η εταιρεία τις προδιαγραφές που πρέπει να έχει το λάδι. Σου πετάει ένα νούμερο και καλά ότι και κάτι έκανε, προφανώς για να καλύψει σχεδιαστική αστοχία. Της στραβης ψ...λης τις φταίνε οι τρίχες. Οπότε ακούω για άλλο λάδι από το αρχικό που πήρε έγκριση ο κινητήρας, αμέσως καταλαβαίνω ότι έχουν πρόβλημα και προσπαθούν να το μπαλωσουν.  Το θέμα είναι ότι τσιμπάει ο κόσμος το παραμύθι και μιλάει για νούμερα ιξώδους, ξεχνώντας τις προδιαγραφές. Από μένα δεν πρόκειται να ακούσετε παρά μόνο το ιξώδες λάδιου που πήρε έγκριση κατανάλωσης ο κινητήρας. Θα αφήσω στους υπόλοιπους να σας μιλάνε για τα ψιλά,χοντρά, σκληρά,μαλακά, καλοκαιρινά, χειμερινά ιξωδη κτλ, που ναι μεν είναι καλά αλλά δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν και καλύτερα στο ίδιο ιξώδες.

Επεξ/σία από atheatos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...