Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Sorath είπε

Βρε συ, αυτό που παραθέτεις, αναφέρεται σε κρύα και ζεστά κλίματα. Άλλο να μένεις κάπου όπου οι θερμοκρασίες είναι απο -40 μέχρι +10, και άλλο όπως Ελλάδα απο 0 μέχρι +40. Σε αυτές τις τεράστιες διαφορές, εννοείται οτι παίζει ρόλο.

Αλλά οχι, δεν παίζει ρόλο σε μικρές αποκλίσεις, τύπου +30 ή +40.

Και το 2ο νούμερο, δεν έχει σχέση με την θερμοκρασία περιβάλλοντος!

"For example, if the oil is 5W-30, “5W” describes the oil's viscosity at low temperatures. The lower the number, the faster the oil will flow at vehicle start-up. The “30” represents the oil's viscosity at normal engine temperatures or when your vehicle has been warmed up"

Engin-Oil-Viscosity-Classification-1.png

 

2 ώρες πριν, katargedon είπε

Καλησπερα σε όλους.Το δευτερο νουμερο στο ιξωδες,βαση της sae,αφορα την συμπεριφορα του λιπαντικου σε θερμοκρασιες λειτουργιας του κινητηρα.Εχει οριστει η μετρηση αυτη να γινεται στους 100°C (μεθοδος j300).Δεν εχει καποια σχεση με την εξωτερικη θερμοκρασια.

Αυτός ο πίνακας (και πολλοί άλλοι) που συνδέουν ξεκαθαρα την εξωτερική θερμοκρασία περιβάλλοντος και με το πρώτο νούμερο W αλλά και με το δεύτερο νούμερο του κυρίως ιξώδους τι είναι ;

SAE.png.2cb089db3670f9e24168fa5a166bc512.png

SAEchart.jpeg.2ffe238389f3b449d2b3009a89d43cd1.jpeg

  • Απαντ. 300
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, geopro είπε

 

Αυτός ο πίνακας (και πολλοί άλλοι) που συνδέουν ξεκαθαρα την εξωτερική θερμοκρασία περιβάλλοντος και με το πρώτο νούμερο W αλλά και με το δεύτερο νούμερο του κυρίως ιξώδους τι είναι ;

SAE.png.2cb089db3670f9e24168fa5a166bc512.png

SAEchart.jpeg.2ffe238389f3b449d2b3009a89d43cd1.jpeg

Οι πίνακες που δείχνεις ενώνουν απλά τις ιδιότητες δυο διαφορετικου τύπου λάδιων και είναι απλά ενδεικτικοι.Όπως βλέπεις και εσυ ο ίδιος,απλά ενώνουν τις μπάρες μεταξύ διαφορετικών μόνοτυπων λαδιών για να σου εξηγήσουν με απλο τρόπο που διευρύνεται το ευρος χρήσης στα πολυτυπα λάδια. Δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι σε θερμοκρασίες περιβάλλοντος άνω των 35 βαθμών καίγεται ένα ΠΟΛΥΤΥΠΟ λαδι 0-30. Να είμαστε και λίγο σοβαροί. Επαναλαμβάνω είναι ενδεικτικός και σκοπός είναι να δείξει την αύξηση του εύρους. Αν δεν φιλτράρεις αυτό που βλέπεις , βγαίνει το συμπέρασμα ότι όλα τα 30 άρια λάδια μετά τους 35 βαθμούς Κελσίου είναι ακατάλληλα ακομα και για αποθήκευση. Σε λίγο με αυτό που δείχνει ο πίνακας θα μας πεις ότι θα πρέπει να βάλουμε το καλοκαίρι το λαδι στο ψυγείο για να μην χαλάσει….Απλά λογικέψου και δες σε τι αποσκοπούν αυτοι οι παιδικοί πίνακες.

Δημοσ.

Εδω διαβασαμε οτι εχει σχεση με το υψομετρο,τη σεληνη και το τρίγωνο Ερμη,Αρη,Πλουτωνα.Οι θερμοκρασίες σας πείραξαν; 🤣🤣🤣

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η Honda γιατί δίνει το ίδιο εύρος θερμοκρασίας για το 16 και για το 20;

Δεν έχει επικοινωνία με καμιά εταιρία λιπαντικώνε; Ολόκληρη Eneos έχουν εκεί, δεν τους ρώτησαν; Επίσης το βελάκι πάει και πάνω από 40 βαθμούς Κελσίου θερμοκρασία περιβάλλοντος; Θέλει να μας καταστρέψει;

Genuine-Honda-Motor-Oil-800x400.jpg

Επεξ/σία από NT1G
  • Haha 1
Δημοσ.
18 ώρες πριν, atheatos είπε

Οι πίνακες που δείχνεις ενώνουν απλά τις ιδιότητες δυο διαφορετικου τύπου λάδιων και είναι απλά ενδεικτικοι.Όπως βλέπεις και εσυ ο ίδιος,απλά ενώνουν τις μπάρες μεταξύ διαφορετικών μόνοτυπων λαδιών για να σου εξηγήσουν με απλο τρόπο που διευρύνεται το ευρος χρήσης στα πολυτυπα λάδια. Δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι σε θερμοκρασίες περιβάλλοντος άνω των 35 βαθμών καίγεται ένα ΠΟΛΥΤΥΠΟ λαδι 0-30. Να είμαστε και λίγο σοβαροί. Επαναλαμβάνω είναι ενδεικτικός και σκοπός είναι να δείξει την αύξηση του εύρους. Αν δεν φιλτράρεις αυτό που βλέπεις , βγαίνει το συμπέρασμα ότι όλα τα 30 άρια λάδια μετά τους 35 βαθμούς Κελσίου είναι ακατάλληλα ακομα και για αποθήκευση. Σε λίγο με αυτό που δείχνει ο πίνακας θα μας πεις ότι θα πρέπει να βάλουμε το καλοκαίρι το λαδι στο ψυγείο για να μην χαλάσει….Απλά λογικέψου και δες σε τι αποσκοπούν αυτοι οι παιδικοί πίνακες.

 

17 ώρες πριν, katargedon είπε

Εδω διαβασαμε οτι εχει σχεση με το υψομετρο,τη σεληνη και το τρίγωνο Ερμη,Αρη,Πλουτωνα.Οι θερμοκρασίες σας πείραξαν; 🤣🤣🤣

 

16 ώρες πριν, NT1G είπε

Η Honda γιατί δίνει το ίδιο εύρος θερμοκρασίας για το 16 και για το 20;

Δεν έχει επικοινωνία με καμιά εταιρία λιπαντικώνε; Ολόκληρη Eneos έχουν εκεί, δεν τους ρώτησαν; Επίσης το βελάκι πάει και πάνω από 40 βαθμούς Κελσίου θερμοκρασία περιβάλλοντος; Θέλει να μας καταστρέψει;

Genuine-Honda-Motor-Oil-800x400.jpg

Οπότε λοιπόν καταλήξατε στο ότι ένα και μοναδικό ιξώδες του τύπου 0W-16 είναι κατάλληλο για όλο το πλανήτη.
Τόσο η Total όσο και η Valvoline έχουν τοποθετηθεί με σαφήνεια ότι το ένα και μοναδικό ιξώδες δεν συνιστάται για όλες τις κλιματικές ζώνες. Το επίπεδο αγγλικών που απαιτείται για την κατανόηση των κειμένων είναι για αρχάριους.
Όταν οι επίσημες αντιπροσωπείες τα βρίσκουν δύσκολα με το 0W-20 τότε επιστρέφουν στην ασφάλεια του 5W-30. Όταν το καίει με τρελούς ρυθμούς το 0W-20 όπως παρατήρησαν στο Skoda club ή όταν η αντιπροσωπεία Peugeot δηλώνει επίσημα ότι τούδε και στο εξής η κατασκευάστρια εταιρεία αλλάζει την προδιαγραφή για τον 1.5 blue HDI από αποκλειστικά 0w20 της Τοτάλ σε 5w30 RCP αποκλειστικά της Τοτάλ.
Αντιστοίχως μετά την εγκατάλειψη του 0W-20 οι αλλαγές κάθε 25.000/30.000 Km πήγαν “περίπατο” και έγιναν 5W-30 κάθε 15.000 Km.  ( μεγάλο διάστημα κατεμέ αλλά τέλος πάντων)

Αυτές ειναι επίσημες τοποθετήσεις αντιπροσωπειών για να γλυτώσουν το ξύλο που τους ενέπλεξαν οι κάθε λογής επιτήδειοι με τα δήθεν περιβαλλοντολογικά αφηγήματα , μείωσης κατανάλωσης καυσίμων και αραιά διαστήματα σέρβις για τις leasο εταιρείες.


Εν πάση περιπτώσει επιλέξατε να είστε πειθήνιοι στο δήθεν περιβαλλοντολογικό αφήγημα περί  0W-16 αλλά γιατί δεν ολοκληρώνετε την συμμόρφωσή σας αλλάζοντας το 0W-16 κάθε 25.000/30.000 Km . Για να σας δω εκεί “πόσο μάγκες/μύστες είστε ;”
Αντί να καταφεύγετε σε ειρωνείες και γελάκια πίσω από ένα πληκτρολόγιο, να βγείτε και να πείτε “Ναι , εγώ αλλάζω λάδια 0W-16  κάθε 25.000/30.000 Km  ή κάθε δυο χρόνια , ότι έρθει πρώτο. Έτσι για να σας “προτιμήσουμε” όταν το πουλήσετε μεταχειρισμένο.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, geopro είπε

 

 

Οπότε λοιπόν καταλήξατε στο ότι ένα και μοναδικό ιξώδες του τύπου 0W-16 είναι κατάλληλο για όλο το πλανήτη.
Τόσο η Total όσο και η Valvoline έχουν τοποθετηθεί με σαφήνεια ότι το ένα και μοναδικό ιξώδες δεν συνιστάται για όλες τις κλιματικές ζώνες. Το επίπεδο αγγλικών που απαιτείται για την κατανόηση των κειμένων είναι για αρχάριους.
Όταν οι επίσημες αντιπροσωπείες τα βρίσκουν δύσκολα με το 0W-20 τότε επιστρέφουν στην ασφάλεια του 5W-30. Όταν το καίει με τρελούς ρυθμούς το 0W-20 όπως παρατήρησαν στο Skoda club ή όταν η αντιπροσωπεία Peugeot δηλώνει επίσημα ότι τούδε και στο εξής η κατασκευάστρια εταιρεία αλλάζει την προδιαγραφή για τον 1.5 blue HDI από αποκλειστικά 0w20 της Τοτάλ σε 5w30 RCP αποκλειστικά της Τοτάλ.
Αντιστοίχως μετά την εγκατάλειψη του 0W-20 οι αλλαγές κάθε 25.000/30.000 Km πήγαν “περίπατο” και έγιναν 5W-30 κάθε 15.000 Km.  ( μεγάλο διάστημα κατεμέ αλλά τέλος πάντων)

Αυτές ειναι επίσημες τοποθετήσεις αντιπροσωπειών για να γλυτώσουν το ξύλο που τους ενέπλεξαν οι κάθε λογής επιτήδειοι με τα δήθεν περιβαλλοντολογικά αφηγήματα , μείωσης κατανάλωσης καυσίμων και αραιά διαστήματα σέρβις για τις leasο εταιρείες.


Εν πάση περιπτώσει επιλέξατε να είστε πειθήνιοι στο δήθεν περιβαλλοντολογικό αφήγημα περί  0W-16 αλλά γιατί δεν ολοκληρώνετε την συμμόρφωσή σας αλλάζοντας το 0W-16 κάθε 25.000/30.000 Km . Για να σας δω εκεί “πόσο μάγκες/μύστες είστε ;”
Αντί να καταφεύγετε σε ειρωνείες και γελάκια πίσω από ένα πληκτρολόγιο, να βγείτε και να πείτε “Ναι , εγώ αλλάζω λάδια 0W-16  κάθε 25.000/30.000 Km  ή κάθε δυο χρόνια , ότι έρθει πρώτο. Έτσι για να σας “προτιμήσουμε” όταν το πουλήσετε μεταχειρισμένο.

Δεν ξερω για ποιον αναφερεσαι παντως εγω δεν σε ειρωνευτικα ποτε και πουθενα.Εγω ανεφερα τι ισχυει βαση των κανονισμων που ορισε η sae.Δεν ξερω πως συμπεριφερθηκαν οι vag κινητηρες,λογικα ετσι οπως λες,μπορω να σου πω με σιγουρια πως συμπεριφερθηκαν οι mazda κινητηρες.Οσα παιδια απο το mazda club,εβαλαν λαδι 30αρι στα skyactive(απο το 20αρι που προτεινει η mazda),τους το εκαψε σαν νερο,δεν προλαβαινε να επιστρεψει στο καρτερ απο τις οπες των εμβολων.Εγινε δηλαδη το εντελως αντιθετο απο τα skoda.Αντε τωρα βγαλε ακρη...Οπως και να εχει λαδια δεν αλλαζεις ουτε στις 30,ουτε στις 20,ουτε στις 15 χιλ χλμ,οτι ιξωδες και να φορας.

Επεξ/σία από katargedon
Δημοσ.
1 ώρα πριν, katargedon είπε

 Οπως και να εχει λαδια δεν αλλαζεις ουτε στις 30,ουτε στις 20,ουτε στις 15 χιλ χλμ,οτι ιξωδες και να φορας.

Κρατάω αυτό και μπράβο σου που το αναφέρεις ως ουσιώδες.

Δημοσ.
47 λεπτά πριν, geopro είπε

Κρατάω αυτό και μπράβο σου που το αναφέρεις ως ουσιώδες.

 Μη νομιζεις,και εγω ψηνομαι να παω σε 0w40 απο 0w30(για αλλους λογους) αλλα δεν ξερω αν θα το δεχτει το μοτερ μου η θα βγαλει κανα χερι και θα με μουτζωνει 

  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 05/08/2024 at 13:50, 2MM said:

 

Μία γρήγορη ιστορία. 

Όντως η τογιοτα δίνει 0/8.

Η προδιαγραφή 0/8 εγκρίθηκε περίπου τον Σεπτέμβριο του 2023. Η τογιοτα σε αυτοκίνητα πού βγήκαν αρχές του 2023 στο μπουκ έλεγε για 0/8.

Καθότι στην αγορά δεν υπήρχαν τα συνεργεία έβαζαν 0/16.

Όλα είναι για την οικονομία καυσίμου. Κατεβάζουν τα νούμερα γεμίζουν πρόσθετα το λάδι για να μην σπάει σε διάφορες συνθήκες και βου α λα. Καλύπτουμε τα θέλω της νομοθεσίας για λιγότερους ρύπους. 

Καλός ή κακός το λεπτορευστο ''σπαει''. Χάνει το viscosity τού. Αν δεν έβαζαν όλα αυτά τα πρόσθετα στις πρώτες χιλιάδες χιλιόμετρα θα είχαν θέματα όλα τα μοτέρ. 

Επίσης ναι το πρώτο νούμερο αναφέρεται στο γράμμα w από το winter και ουσιαστικά δίνει την τιμή που το λάδι σπάει σε χαμηλές θερμοκρασίες. Εκεί πάμε πάλι στα πρόσθετα που βάζουν για να διατηρούν το επιθυμητό αποτέλεσμα. 

 

Επεξ/σία από kostasw
Δημοσ.
2 ώρες πριν, kostasw είπε

Μία γρήγορη ιστορία. 

Όντως η τογιοτα δίνει 0/8.

Η προδιαγραφή 0/8 εγκρίθηκε περίπου τον Σεπτέμβριο του 2023. Η τογιοτα σε αυτοκίνητα πού βγήκαν αρχές του 2023 στο μπουκ έλεγε για 0/8.

Καθότι στην αγορά δεν υπήρχαν τα συνεργεία έβαζαν 0/16.

Όλα είναι για την οικονομία καυσίμου. Κατεβάζουν τα νούμερα γεμίζουν πρόσθετα το λάδι για να μην σπάει σε διάφορες συνθήκες και βου α λα. Καλύπτουμε τα θέλω της νομοθεσίας για λιγότερους ρύπους. 

Καλός ή κακός το λεπτορευστο ''σπαει''. Χάνει το viscosity τού. Αν δεν έβαζαν όλα αυτά τα πρόσθετα στις πρώτες χιλιάδες χιλιόμετρα θα είχαν θέματα όλα τα μοτέρ. 

Επίσης ναι το πρώτο νούμερο αναφέρεται στο γράμμα w από το winter και ουσιαστικά δίνει την τιμή που το λάδι σπάει σε χαμηλές θερμοκρασίες. Εκεί πάμε πάλι στα πρόσθετα που βάζουν για να διατηρούν το επιθυμητό αποτέλεσμα. 

 

Και που'σαι ακομα...η acea επεβαλε στις φορτηγοβιομηχανιες να φτιαχνουν κινητηρες που να παιρνουν 5w30.Αν δεν κανω λαθος θα ισχυει απο το 2027(δεν ειμαι σιγουρος για το ετος)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, geopro είπε

 

 

Οπότε λοιπόν καταλήξατε στο ότι ένα και μοναδικό ιξώδες του τύπου 0W-16 είναι κατάλληλο για όλο το πλανήτη.
Τόσο η Total όσο και η Valvoline έχουν τοποθετηθεί με σαφήνεια ότι το ένα και μοναδικό ιξώδες δεν συνιστάται για όλες τις κλιματικές ζώνες. Το επίπεδο αγγλικών που απαιτείται για την κατανόηση των κειμένων είναι για αρχάριους.
Όταν οι επίσημες αντιπροσωπείες τα βρίσκουν δύσκολα με το 0W-20 τότε επιστρέφουν στην ασφάλεια του 5W-30. Όταν το καίει με τρελούς ρυθμούς το 0W-20 όπως παρατήρησαν στο Skoda club ή όταν η αντιπροσωπεία Peugeot δηλώνει επίσημα ότι τούδε και στο εξής η κατασκευάστρια εταιρεία αλλάζει την προδιαγραφή για τον 1.5 blue HDI από αποκλειστικά 0w20 της Τοτάλ σε 5w30 RCP αποκλειστικά της Τοτάλ.
Αντιστοίχως μετά την εγκατάλειψη του 0W-20 οι αλλαγές κάθε 25.000/30.000 Km πήγαν “περίπατο” και έγιναν 5W-30 κάθε 15.000 Km.  ( μεγάλο διάστημα κατεμέ αλλά τέλος πάντων)

Αυτές ειναι επίσημες τοποθετήσεις αντιπροσωπειών για να γλυτώσουν το ξύλο που τους ενέπλεξαν οι κάθε λογής επιτήδειοι με τα δήθεν περιβαλλοντολογικά αφηγήματα , μείωσης κατανάλωσης καυσίμων και αραιά διαστήματα σέρβις για τις leasο εταιρείες.


Εν πάση περιπτώσει επιλέξατε να είστε πειθήνιοι στο δήθεν περιβαλλοντολογικό αφήγημα περί  0W-16 αλλά γιατί δεν ολοκληρώνετε την συμμόρφωσή σας αλλάζοντας το 0W-16 κάθε 25.000/30.000 Km . Για να σας δω εκεί “πόσο μάγκες/μύστες είστε ;”
Αντί να καταφεύγετε σε ειρωνείες και γελάκια πίσω από ένα πληκτρολόγιο, να βγείτε και να πείτε “Ναι , εγώ αλλάζω λάδια 0W-16  κάθε 25.000/30.000 Km  ή κάθε δυο χρόνια , ότι έρθει πρώτο. Έτσι για να σας “προτιμήσουμε” όταν το πουλήσετε μεταχειρισμένο.

Ένα ένα γιατί θα μας τρελάνεις. Το link από την Total σου απαγορεύει να βάλεις λεπτόρρευστο λάδι ή σου επιβάλλει να βάλεις παχύρρευστο λάδι στο καλοκαίρι? Καλύτερα να αφήσεις του χαρακτηρισμούς για τα Αγγλικά, γιατί εκτίθεσαι...

 

Όταν εσύ χαρακτηρίζεις απατεώνες και ηλίθιους τις αυτοκινητοβιομηχανίες είναι ωραίο? Δηλαδή εσύ να λες τους άλλους λάθος και άσχετους που βάζουν 0-16 ή 0-20 και πάνε by the book αλλά όχι να λέμε εσένα, που δεν ξέρεις την έννοια του πολυτυπου λαδιού. Ακόμα δεν μου απάντησες το 15w -30 πάει στο πολύ κρύο ναι ή όχι? Όλα τα άλλα να είχαμε να λέγαμε...

 

11 ώρες πριν, geopro είπε

γλυτώσουν το ξύλο που τους ενέπλεξαν οι κάθε λογής επιτήδειοι με τα δήθεν περιβαλλοντολογικά αφηγήματα

Περιμένεις μετά από αυτό, να μιλήσει κάποιος σοβαρά μαζί σου? Αλήθεια?Το  Ξύλο βγήκε από τον παράδεισο?  Έλα εντάξει εισαι πολύ "κόσμιος" το καταλάβαμε....

Επεξ/σία από atheatos
Δημοσ.
4 ώρες πριν, katargedon είπε

Και που'σαι ακομα...η acea επεβαλε στις φορτηγοβιομηχανιες να φτιαχνουν κινητηρες που να παιρνουν 5w30.Αν δεν κανω λαθος θα ισχυει απο το 2027(δεν ειμαι σιγουρος για το ετος)

που να τις δεις που πηγαίνουν και σε 5W-20.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, atheatos είπε

Όταν εσύ χαρακτηρίζεις απατεώνες και ηλίθιους τις αυτοκινητοβιομηχανίες είναι ωραίο? Δηλαδή εσύ να λες τους άλλους λάθος και άσχετους που βάζουν 0-16 ή 0-20 και πάνε by the book αλλά όχι να λέμε εσένα, που δεν ξέρεις την έννοια του πολυτυπου λαδιού. Ακόμα δεν μου απάντησες το 15w -30 πάει στο πολύ κρύο ναι ή όχι? Όλα τα άλλα να είχαμε να λέγαμε...

Ηλίθιες δεν είναι οι αυτοκινητοβιομηχανίες αλλά σε ένα βαθμό θέλουν να μας κατευθύνουν εκεί που θέλουν. Κλασσικό παράδειγμα το σκάνδαλο Dieselgate . Δεν δίστασαν να επινοήσουν ολόκληρο software για να παρουσιάσουν ψευδώς χαμηλότερες εκπομπές ρύπων από τους πραγματικούς. Υπάρχουν πιέσεις από διάφορες κατευθύνσεις στο να παρουσιάσουν αυτοκίνητα με μειωμένους ρύπους , αραιά διαστήματα σέρβις και μειωμένη κατανάλωση καυσίμων.

Τα συμφέροντα είναι μεγάλα και καταφεύγουν και σε απατεωνιές.

Επιπρόσθετα το νέο αυτοκίνητο που αγόρασε ο πελάτης τους δεν θέλουν να ζήσει για πάντα. Θέλουν να ζήσει όσο θέλουν αυτοί και να χαλάσει με το τρόπο που θέλουν αυτοί . Ούτε να ξεσκεπαστούν αλλά να μείνει ο πελάτης με την εντύπωση ότι πάλιωσε και είναι πλέον ασύμφορο να το κρατάει.

Πάνω σε αυτές τις υπόγειες διεργασίες συμβαίνουν και πολλά διασκεδαστικά που αποκαλύπτουν το μέγεθος της χειραγώγησης.

Το παρακάτω screenshot είναι από το βιβλίο VW polo

VW_POLO_OILspec_1.jpg.ab37baeebfa4eb865732350b126e8c83.jpg

Κλασσικό παράδειγμα ασυναρτησίας !
Για μεταβλητό σέρβις η κυρίως οδηγία είναι VW508 (0W-20)  ή εναλλακτικά VW504 (5W-30)
Για σταθερό ετήσιο σέρβις κάθε π.χ. 10.000-15.000 Km (Αυτό που κάνει το 99% των κατόχων δηλαδή) η οδηγία είναι  VW502 μόνον (Ναι ! Μόνον) . Επίσης μόνον VW502 για κινητήρες με καύσιμο αέριο.
Θέλεις να μάθεις σε τι μεγάλη γκάμα ιξώδους (viscosity) απαντάται η προδιαγραφή  VW502 ?
Λοιπόν έχουμε και λέμε :
SAE 0W-30,
SAE 5W-30,
SAE 10W-30,
SAE 0W-40,
SAE 5W-40,
SAE 10W-40
SAE 5W-50 , παραπέμπει σε λινκ για να πειστείτε ότι έχει σύσταση VW502 Oh ! Yes ! 5W-50 !!!

Στην πράξη η οδηγία VW502 υπάρχει σε ότι ιξώδες (viscosity) μπορείτε να φανταστείτε .

Δηλαδή αυτό που σου λέει είναι ότι μπορείς να βάλεις και SAE 0W-20 και SAE 10W-40 για τον ίδιο ακριβώς κινητήρα ενώ η διαφορά ιξώδους μεταξύ SAE 0W-20 και SAE 10W-40 είναι κολοσσιαία.

Απλώς δεν μπορείς να τους πάρεις στα σοβαρά !

Υστερόγραφο :

Δεν έχουμε τίποτα να μοιράσουμε, από την ίδια πλευρά είμαστε. Ας πέσουν λίγο οι τόνοι....

Επεξ/σία από geopro
  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, geopro είπε

Ηλίθιες δεν είναι οι αυτοκινητοβιομηχανίες αλλά σε ένα βαθμό θέλουν να μας κατευθύνουν εκεί που θέλουν. Κλασσικό παράδειγμα το σκάνδαλο Dieselgate . Δεν δίστασαν να επινοήσουν ολόκληρο software για να παρουσιάσουν ψευδώς χαμηλότερες εκπομπές ρύπων από τους πραγματικούς. Υπάρχουν πιέσεις από διάφορες κατευθύνσεις στο να παρουσιάσουν αυτοκίνητα με μειωμένους ρύπους , αραιά διαστήματα σέρβις και μειωμένη κατανάλωση καυσίμων.

Τα συμφέροντα είναι μεγάλα και καταφεύγουν και σε απατεωνιές.

Επιπρόσθετα το νέο αυτοκίνητο που αγόρασε ο πελάτης τους δεν θέλουν να ζήσει για πάντα. Θέλουν να ζήσει όσο θέλουν αυτοί και να χαλάσει με το τρόπο που θέλουν αυτοί . Ούτε να ξεσκεπαστούν αλλά να μείνει ο πελάτης με την εντύπωση ότι πάλιωσε και είναι πλέον ασύμφορο να το κρατάει.

Πάνω σε αυτές τις υπόγειες διεργασίες συμβαίνουν και πολλά διασκεδαστικά που αποκαλύπτουν το μέγεθος της χειραγώγησης.

Το παρακάτω screenshot είναι από το βιβλίο VW polo

VW_POLO_OILspec_1.jpg.ab37baeebfa4eb865732350b126e8c83.jpg

Κλασσικό παράδειγμα ασυναρτησίας !
Για μεταβλητό σέρβις η κυρίως οδηγία είναι VW508 (0W-20)  ή εναλλακτικά VW504 (5W-30)
Για σταθερό ετήσιο σέρβις κάθε π.χ. 10.000-15.000 Km (Αυτό που κάνει το 99% των κατόχων δηλαδή) η οδηγία είναι  VW502 μόνον (Ναι ! Μόνον) . Επίσης μόνον VW502 για κινητήρες με καύσιμο αέριο.
Θέλεις να μάθεις σε τι μεγάλη γκάμα ιξώδους (viscosity) απαντάται η προδιαγραφή  VW502 ?
Λοιπόν έχουμε και λέμε :
SAE 0W-30,
SAE 5W-30,
SAE 10W-30,
SAE 0W-40,
SAE 5W-40,
SAE 10W-40
SAE 5W-50 , παραπέμπει σε λινκ για να πειστείτε ότι έχει σύσταση VW502 Oh ! Yes ! 5W-50 !!!

Στην πράξη η οδηγία VW502 υπάρχει σε ότι ιξώδες (viscosity) μπορείτε να φανταστείτε .

Δηλαδή αυτό που σου λέει είναι ότι μπορείς να βάλεις και SAE 0W-20 και SAE 10W-40 για τον ίδιο ακριβώς κινητήρα ενώ η διαφορά ιξώδους μεταξύ SAE 0W-20 και SAE 10W-40 είναι κολοσσιαία.

Απλώς δεν μπορείς να τους πάρεις στα σοβαρά !

Υστερόγραφο :

Δεν έχουμε τίποτα να μοιράσουμε, από την ίδια πλευρά είμαστε. Ας πέσουν λίγο οι τόνοι....

Δεν είναι VW  η μόνη βιομηχανία στον πλανήτη. Έχω την εντύπωση ότι βλέπεις το δέντρο και χάνεις το δάσος. Στο έχω ξαναπεί, το να κρίνεις κάποιους προβληματικούς κινητήρες της VW και να συμπεραίνεις ότι φταιει,το λαδι που χαλάνε είναι λάθος. Με ότι λαδι- ιξώδες και να τους δουλέψεις τους συγκεκριμένους κινητήρες θα έχουν πρόβλημα, εκ κατασκευής.Τέλος.

Επισης για τα αλλά που έγραψες στην αρχή, για την εξαπάτηση και τον έλεγχο του πελάτη κτλ. νομίζω ότι είναι υπερβολικά, για τον ίδιο λόγο.. Μια χαρά υπάρχουν αυτοκινητοβιομηχανίες που βγάζουν αυτοκίνητα για μια ζωή , που ούτε χειραγωγούν  , ούτε καταφεύγουν σε απατεωνιές. Τίποτα δεν είναι τέλειο και τίποτα δεν ζει για πάντα. Λάθη γίνονται και θα γίνονται. Δεν σημαίνει ότι τα κάνουν όλα επίτηδες. Αν είναι έτσι τι νόημα έχει η ζωή στην τελική.

ΥΓ. Το παράδειγμα της VW  που έδωσες , μου θυμίζει έντονα το πρόσφατο παράδειγμα με τους επεξεργαστές της Intel. Όσοι γνώριζουν πέντε πράγματα , ήξεραν ότι η Intel στην προσπάθεια της να γίνει ανταγωνιστική έκανε πολλά λάθη και φυσικά έψαχναν οι οπαδοί τις δικαιολογίες με ρεύματα , μητρικές κτλ ενώ εξαρχής ήταν πρόβλημα σχεδίασης του επεξργαστη. Το ίδιο και εδώ. Δεν σκέφτεσαι ως λογικός άνθρωπος αλλά ως οπαδός. Αντί να αναγνωρίσεις ότι η VW έχει πρόβλημα , το ρίχνεις στην τρελα , του λαδιου , των αυτοκινητοβιομηχανιών, της εξαπάτησης , της άτιμης κοινωνίας κτλ….. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...