Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
21 ώρες πριν, liopyr είπε

Ναι, μην πλακωνεστε και κλειδωθεί το thread, κρίμα είναι. 

Να σας το πω και αλλιώς, χάνετε τον χρόνο σας όταν τσακωνεστε, κανένας δεν κάθεται να διαβάσει όλα τα κατεβατα και να σχηματίσει κάποια άποψη, σας το λέει κάποιος που έκανε το ίδιο λάθος πολλά χρόνια. :D

Επί του θέματος, δεν είμαι fanboy κάποιας εταιρίας λαδιών, δεν με απασχολεί τι μάρκα γράφει το κουτί τους. Τα Castrol τα ανέφερα ως εύκολη λύση, καθώς αυτά βάζει το συνεργείο που πάω το αυτοκίνητο, οπότε είναι πρακτικό, δεν χρειάζονται παραπάνω κουβέντες όταν το αφήνω για σέρβις.

 

Το LM που έβαλα δεν έχει approval 502 - 505; Απλά τα προτείνει η LM για αυτές τις πιστοποιήσεις; Αυτό αν ισχύει είναι σοβαρό παράπτωμα, καθώς οι αναγραφες των πιστοποιήσεων στο μπουκάλι είναι παραπλανητικές.

Να πω και εγώ τι γνώμη μου μιας από ότι βλέπω , από τις συζητήσεις αλλά και από τους κατασκευαστές αυτοκινήτων, το SAE  του λαδιου ενος κινητήρα μπορεί να έχει ένα μικρό ευρος, όποτε οι επιλογές σε λαδι αυξάνονται. Το ιδανικό θα ήταν να βρίσκαμε ένα καλό λαδι που να έχει το ιξώδες που ταιριάζει καλύτερα και να κάνει την δουλειά χωρίς πρόβλημα. Για παράδειγμα το αμαξι σου πέρα από 5w-40 , δέχεται και 5w-30 όπου οι επιλογές σε λάδια είναι μεγαλύτερες και  καλυτερες. Εξάλλου ένα λαδι που είναι 5w-40 αν δεν είναι αρκετά καλό , μέσα στην μηχανή μπορει να γίνει αργότερα 5w-30 ή 20 . Όποτε ίσως είναι καλύτερα να χρησιμοποιηθεί κάποιο καλό λαδι ας είναι και 0w-30 ,που όμως θα διατηρήσει τις ιδιότητες του, από ένα κακό λαδι που είναι 5w-40 και θα καταλήξει να είναι 0-20. Τι να το κάνω το παχυρευστο λαδι αν αυτό από 40 μέσα σε λίγο χρόνο μου γίνει 20. 
Ξερω ότι κάποιοι θα αντιδράσουν λέγοντας ότι δεν μπορείς να κατέβεις σε SAE μιας και χρησιμοποίησες ήδη 5w-40, δεν μπορείς να πας σε 30. Αλλά νομίζω με τα λάδια που κυκλοφορούν σήμερα και με την τεχνολογια που διαθέτουν ο ορισμός του SAE ως κριτήριο , για μένα είναι ξεπερασμένος. Οι ιδιότητες ενός λαδιου και τα πρόσθετα δίνουν την τελική ετυμηγορία , παρά το αρχικό ιξώδες. Εξάλλου η διαφορά στο ιξώδες από 40 σε 30 δεν είναι τόσο τραγική.

Που θέλω να καταλήξω. Μην περιορίζεις την αναζήτησή σου μόνο σε 5w-40. Υπάρχουν πολλά λάδια εκεί έξω που είναι αρκετά καλά και σε 5w-30. Δεν νομιζω ο κινητήρας σου να είναι τόσο κατεστραμμένος και να έχει τεράστια διάκενα ωστε να μην μπορεί να δουλέψει με 5w-30.

  • Thanks 1
  • Απαντ. 299
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, atheatos είπε

Όποτε ίσως είναι καλύτερα να χρησιμοποιηθεί κάποιο καλό λαδι ας είναι και 0w-30 ,που όμως θα διατηρήσει τις ιδιότητες του, από ένα κακό λαδι που είναι 5w-40 και θα καταλήξει να είναι 0-20. Τι να το κάνω το παχυρευστο λαδι αν αυτό από 40 μέσα σε λίγο χρόνο μου γίνει 20. 

Ακριβώς αυτη ειναι μια πολυ μεγαλη διαφορά των λαδιων pao με τα hc.Σωστος.Αυτο που λες ονομαζεται viscosity breakdown και hths viscosity breakdown(αλλο ειναι αυτο,θα ανεβασω αρθρο) και ειναι και τα δυο αποτελεσμα του σπασιματως των viscosity index improvers.Τα hc ειναι γεματα απο αυτο.Τα pao απο ελαχιστο εως καθολου.

Επεξ/σία από katargedon
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, atheatos είπε

Να πω και εγώ τι γνώμη μου μιας από ότι βλέπω , από τις συζητήσεις αλλά και από τους κατασκευαστές αυτοκινήτων, το SAE  του λαδιου ενος κινητήρα μπορεί να έχει ένα μικρό ευρος, όποτε οι επιλογές σε λαδι αυξάνονται. Το ιδανικό θα ήταν να βρίσκαμε ένα καλό λαδι που να έχει το ιξώδες που ταιριάζει καλύτερα και να κάνει την δουλειά χωρίς πρόβλημα. Για παράδειγμα το αμαξι σου πέρα από 5w-40 , δέχεται και 5w-30 όπου οι επιλογές σε λάδια είναι μεγαλύτερες και  καλυτερες. Εξάλλου ένα λαδι που είναι 5w-40 αν δεν είναι αρκετά καλό , μέσα στην μηχανή μπορει να γίνει αργότερα 5w-30 ή 20 . Όποτε ίσως είναι καλύτερα να χρησιμοποιηθεί κάποιο καλό λαδι ας είναι και 0w-30 ,που όμως θα διατηρήσει τις ιδιότητες του, από ένα κακό λαδι που είναι 5w-40 και θα καταλήξει να είναι 0-20. Τι να το κάνω το παχυρευστο λαδι αν αυτό από 40 μέσα σε λίγο χρόνο μου γίνει 20. 
Ξερω ότι κάποιοι θα αντιδράσουν λέγοντας ότι δεν μπορείς να κατέβεις σε SAE μιας και χρησιμοποίησες ήδη 5w-40, δεν μπορείς να πας σε 30. Αλλά νομίζω με τα λάδια που κυκλοφορούν σήμερα και με την τεχνολογια που διαθέτουν ο ορισμός του SAE ως κριτήριο , για μένα είναι ξεπερασμένος. Οι ιδιότητες ενός λαδιου και τα πρόσθετα δίνουν την τελική ετυμηγορία , παρά το αρχικό ιξώδες. Εξάλλου η διαφορά στο ιξώδες από 40 σε 30 δεν είναι τόσο τραγική.

Που θέλω να καταλήξω. Μην περιορίζεις την αναζήτησή σου μόνο σε 5w-40. Υπάρχουν πολλά λάδια εκεί έξω που είναι αρκετά καλά και σε 5w-30. Δεν νομιζω ο κινητήρας σου να είναι τόσο κατεστραμμένος και να έχει τεράστια διάκενα ωστε να μην μπορεί να δουλέψει με 5w-30.

πολυ σωστη η αποψη σου,μονο να συμπληρωσω κατι πανω σαυτην την γνωση που το επαναλαμβανω συνεχεια γιατι ειναι κατι καινουριο που μαθαινουν ολοι οσοι ασχολουνται με το θεμα λαδια και τους φαινεται παραξενο αλλα ετσι ειναι ολα στην αρχη,οπως μου φανηκε και εμενα.

Αναφορά σε κείμενο

Ξερω ότι κάποιοι θα αντιδράσουν λέγοντας ότι δεν μπορείς να κατέβεις σε SAE μιας και χρησιμοποίησες ήδη 5w-40, δεν μπορείς να πας σε 30.

Αναφορά σε κείμενο

το SAE  του λαδιου ενος κινητήρα μπορεί να έχει ένα μικρό ευρος,

θα το γραψω πρωτα αγγλικα οπως μου το εμαθαν και να ξερετε οτι οι τυποι εκει μεσα το επαναλαμβανουν συνεχεια γιατι ο πολυς ο κοσμος οπως λεμε στην καθομιλουμενη ,δεν το γνωριζει ακομα και γινονται κουραστικοι ,

within approval grade is irrelevant.

που σημαινει οτι αν εχεις μια εκγριση ας πουμε τωρα την 504/507 που αφορα τον φιλο μας ,θα πρεπει να γνωριζεις οτι αυτη η εγκριση κυμαινεται σε ενα ευρος απο 0-30 εως 5-40 και οτι μπορεις να μεταπηδας απο αλλαγη σε αλλαγη απο το 0-30 στο 5-40  ανετα χωρις φοβο ασχετα με το βαρος του λαδιου και εισαι καλυμμενος.γιαυτο βγηκαν οι εγκρισεις για να βοηθουν τον κοσμο να επιλεγει λαδι ευκολα οπουδηποτε ειναι.,γιατι,

what really matters is only HTHS.

το HTHS ειναι αυτο που καθοριζει το βαρος ενος λαδιου και οχι το βαρος/δεικτης.το βαρος -30-40 χρησιμοποιειται για να ξεχωρισει τα λαδια αλλα ουσιαστικα οπως εγραψα δεν εχει σημασια μεσα στην εγκριση 504/507 ας πουμε του φιλου, γιατι προσδιοριζεται απο το HTHS που κυμαινεται απο 3.5 το ελαχιστο μεχρι 4.0 για αυτην την εγκριση.

και γιατι το λεμε αυτο? γιατι ενα λαδι μεσα στο ευρος να λεγεται βαρυ και να ενοειται ενα 5-40 αλλα να εχει χαμηλοτερο  HTHS απο ενα 0-40,η' 0-30 ακομα.οποτε ειτε παρεις 0-30 ειτε 5-40 γνωριζεις οτι εισαι εντος ευρους sae της εγκρισης σου,απλα με μεγαλυτερο η' χαμηλοτερο hths.

καταλαβαινω οτι μοναδικο εμποδιο σαυτο ειναι οτι μερικες εταιρειες δεν  αναγραφουν,hths,αλλα αυτο τον απλο καταναλωτη δen τον ενδιαφερει.

απλα τωρα κρατηστε οτι ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΕΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΒΑΡΗ/ΔΕΙΚΤΕΣ ΤΗΣ ΕΓΚΡΙΣΗΣ ΣΑΣ,ΝΑ ΑΝΕΒΟΚΑΤΕΒΑΙΝΕΤΕ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ Ο ΦΙΛΟΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ ,ΕΦΟΣΟΝ ΤΑ ΒΑΡΗ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΕΥΡΟΣ ΤΟΥ SAE που σας δινεται στο τεχνικο φυλλαδιο του αυτοκινητου σας.

ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ , ΑΝ ΜΕΙΝΕΤΕ ΚΑΠΟΥ ΑΠΟ ΛΑΔΙ ΚΑΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΛΑΔΙ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΣΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΜΑΖΙ ΣΑΣ,ΤΟΤΕ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ Η ΜΑΡΚΑ ΑΛΛΑ ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΒΑΡΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΣΑΣ, δλδ αν εχετε μεσα στην μηχανη 5-30 ,να διαλεξετε ενα 5-30 και αν δεν εχει ενα 0-30

εμενα π.χ μου αναφερει οτι μπορω να χρησιμοποιησω λαδια απο 0-30 εως 5-40 .

στην αμερικη οι περισοτεροι διαλεγουν με βαση πιο ειναι πιο φθηνο εκεινη την στιγμη.

δλδ λενε,η εγκριση μου λεει 504/507 απο 0-30 εως 5-40,διαλεγω ενα λαδι που να αναγραφει εξω απο το κουτι  την εγκριση μου μεσα σαυτα τα βαρη και να ειναι το πιο φθηνο,ειναι απλο.

για τον φιλο τωρα 504/507 εγκριση,αν δεν κανω λαθος, πας σε ενα καταστημα η' ονλαιν,βλεπεις ποια λαδια εχουν αυτην την εγκριση εξω απο το κουτι ,αν θες εχεις και τον καταλογο που σου εδωσα μαζι σου,και απο αυτα διαλεγεις αν θες το πιο οικονομικο.

δεν χρειαζεται να κοιταξεις ουτε βαρη ,ουτε τιποτα αλλο.μονο την εγκριση.

αν δεν θες το πιο οικονομικο τοτε ποσταρε  πριν εδω ποια λαδια σε ενδιαφερουν να κανουμε splitting hairs.

υ.γ. το αν ενα λαδι κατεβαινει σταδιακα δεν εχει σχεση με το αν λεγεται συνθετικο hc η' pao, αλλα το hths

(high temprature high shear= ο δεικτης που αναφερεται στην αντισταση που εχει το λαδι σε υψηλη θερμοκρασια ,εκει που αρχιζει η μειωση του φιλμ αρα και η προστασια του κινητηρα.

γιαυτο λεμε οτι ειναι ο πιο σημαντικος δεικτης στα χαρακτηριστικα.οσο πιο υψηλος τοσο μεγαλυτερη προστασια ,και τον δεικτη αυτον δεν τον ενδιαφερει αν το καταφερε η εταιρεια λαδιου να τον φτασει ψηλα  με ΡΑΟ η' με HC)

που κουβαλαει οσον αφορα το λαδι, που προσδιοριζει εαν ειναι δυνατο ανεξαρτητου συνθεσης για να αντεξει την καταπονηση.αυτο το hths που ειναι το πιο σημαντικο, μπορει να προελθει τοσο δυνατο ειτε με ακριβα φουλ συνθετικα οπως ονομαζονται που περιεχουν εστερες και ΡΑΟ, ειτε με hc.

παραδειγμα,

το  redline 5-30 εχει hths 4.0 ester/pao based

το motul 8100 xcess gen 2 που ειναι HC based, Α3.Β4 εχει hths 3.8 και κοστιζει τα μισα χρηματα κανει και για   πιστα,αναβαση.

το motul 8100  xclean 8100 gen 2 που ειναι HC based, C3  εχει hths 3.9 ,κοστιζει τα μισα χρηματα απο το redline-ester/pao based και προσφερει την ιδια προστασια με διαφορα 0.1 .

τα συμπερασματα δικα σας.

Επεξ/σία από megapaixtaras
Δημοσ.
4 hours ago, atheatos said:

Να πω και εγώ τι γνώμη μου μιας από ότι βλέπω , από τις συζητήσεις αλλά και από τους κατασκευαστές αυτοκινήτων, το SAE  του λαδιου ενος κινητήρα μπορεί να έχει ένα μικρό ευρος, όποτε οι επιλογές σε λαδι αυξάνονται. Το ιδανικό θα ήταν να βρίσκαμε ένα καλό λαδι που να έχει το ιξώδες που ταιριάζει καλύτερα και να κάνει την δουλειά χωρίς πρόβλημα. Για παράδειγμα το αμαξι σου πέρα από 5w-40 , δέχεται και 5w-30 όπου οι επιλογές σε λάδια είναι μεγαλύτερες και  καλυτερες. Εξάλλου ένα λαδι που είναι 5w-40 αν δεν είναι αρκετά καλό , μέσα στην μηχανή μπορει να γίνει αργότερα 5w-30 ή 20 . Όποτε ίσως είναι καλύτερα να χρησιμοποιηθεί κάποιο καλό λαδι ας είναι και 0w-30 ,που όμως θα διατηρήσει τις ιδιότητες του, από ένα κακό λαδι που είναι 5w-40 και θα καταλήξει να είναι 0-20. Τι να το κάνω το παχυρευστο λαδι αν αυτό από 40 μέσα σε λίγο χρόνο μου γίνει 20. 
Ξερω ότι κάποιοι θα αντιδράσουν λέγοντας ότι δεν μπορείς να κατέβεις σε SAE μιας και χρησιμοποίησες ήδη 5w-40, δεν μπορείς να πας σε 30. Αλλά νομίζω με τα λάδια που κυκλοφορούν σήμερα και με την τεχνολογια που διαθέτουν ο ορισμός του SAE ως κριτήριο , για μένα είναι ξεπερασμένος. Οι ιδιότητες ενός λαδιου και τα πρόσθετα δίνουν την τελική ετυμηγορία , παρά το αρχικό ιξώδες. Εξάλλου η διαφορά στο ιξώδες από 40 σε 30 δεν είναι τόσο τραγική.

Που θέλω να καταλήξω. Μην περιορίζεις την αναζήτησή σου μόνο σε 5w-40. Υπάρχουν πολλά λάδια εκεί έξω που είναι αρκετά καλά και σε 5w-30. Δεν νομιζω ο κινητήρας σου να είναι τόσο κατεστραμμένος και να έχει τεράστια διάκενα ωστε να μην μπορεί να δουλέψει με 5w-30.

 

Τα 5w40 τα διάλεξα ως καλύτερα (υποτίθεται), όπως και την μάρκα. Είχα επιλογές σε 5w30, αλλά επειδή η διαφορά στην τιμή ήταν μικρή, θεώρησα πως τα 5w40 (και η LiquiMolly) ήταν πιο safe επιλογή.

To manual του αυτοκινήτου δεν το έχω, απ'ότι βλέπω online οι περισσότεροι επιλέγουν 5w30 ή 5w40, αν και έχω δει και 0w30 / 0w40 προτάσεις.

Το αυτοκίνητο έχει 98.000χλμ., οπότε ο κινητήρας θεωρητικά είναι σε πολύ καλή κατάσταση ακόμα.

 

Το ιξώδες μπορεί να αλλάζει σε κάθε αλλαγή απ'όσο γνωρίζω, αρκεί να είναι στο εύρος που δίνει ο κατασκευαστής, δεν έχω ακούσει ποτέ πως παντρεύεσαι το πρώτο που βάζεις, ισχύει αυτό σαν άποψη;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, megapaixtaras είπε

το  redline 5-30 εχει hths 4.0 ester/pao based

το motul 8100 xcess gen 2 που ειναι HC based, Α3.Β4 εχει hths 3.8 και κοστιζει τα μισα χρηματα κανει και για   πιστα,αναβαση.

το motul 8100  xclean 8100 gen 2 που ειναι HC based, C3  εχει hths 3.9 ,κοστιζει τα μισα χρηματα απο το redline-ester/pao based και προσφερει την ιδια προστασια με διαφορα 0.1 .

τα συμπερασματα δικα σας.

Πολυ σωστο...αλλα....ξέχασες να αναφέρεις για το shear stability των hc που σημαινει οτι σε 1000-2000χλμ βαριας οδηγησης,το 3,8 εχει γινει 3...και σταδιακα πεφτει με ότι συνεπάγεται αυτο για το μοτερ,ενω στα pao-ester ακομα και μετα απο 10.000 παραμενει αναλλοίωτο(τα τεστ δειχνουν πτωση μετα τις 12-13 χιλ). Τωρα ναι,μπορειτε να βγαλετε τα σωστα συμπεράσματα.....

Επεξ/σία από katargedon
Δημοσ.
46 λεπτά πριν, liopyr είπε

 

Τα 5w40 τα διάλεξα ως καλύτερα (υποτίθεται), όπως και την μάρκα. Είχα επιλογές σε 5w30, αλλά επειδή η διαφορά στην τιμή ήταν μικρή, θεώρησα πως τα 5w40 (και η LiquiMolly) ήταν πιο safe επιλογή.

To manual του αυτοκινήτου δεν το έχω, απ'ότι βλέπω online οι περισσότεροι επιλέγουν 5w30 ή 5w40, αν και έχω δει και 0w30 / 0w40 προτάσεις.

Το αυτοκίνητο έχει 98.000χλμ., οπότε ο κινητήρας θεωρητικά είναι σε πολύ καλή κατάσταση ακόμα.

 

Το ιξώδες μπορεί να αλλάζει σε κάθε αλλαγή απ'όσο γνωρίζω, αρκεί να είναι στο εύρος που δίνει ο κατασκευαστής, δεν έχω ακούσει ποτέ πως παντρεύεσαι το πρώτο που βάζεις, ισχύει αυτό σαν άποψη;

Καλό είναι να μην κοιτάς μόνο το SAE αλλά και την προδιαγραφή που δίνει ο καταστευαστής, βασικά στο δεύτερο να δίνεις περισσότερο σημασία. Δεν είναι όλα τα λάδια ίδια ακόμα κι ας έχουν το ίδιο ιξώδες(πχ. 5W-30), παράδειγμα η Ford δίνει για το δικό μου 5W-30 A5 με προδιαγραφή WSS-M2C-913C το οποίο εκτός από διαφορετική περιεκτικότητα σε πρόσθετα ( πχ. περισσότερη περιεκτικότητα σε αλκάλια) είναι πιο λεπτόρευστο από τα περισσότερα 5W-30.  

Δημοσ.
4 ώρες πριν, katargedon είπε

Πολυ σωστο...αλλα....ξέχασες να αναφέρεις για το shear stability των hc που σημαινει οτι σε 1000-2000χλμ βαριας οδηγησης,το 3,8 εχει γινει 3...και σταδιακα πεφτει με ότι συνεπάγεται αυτο για το μοτερ,ενω στα pao-ester ακομα και μετα απο 10.000 παραμενει αναλλοίωτο(τα τεστ δειχνουν πτωση μετα τις 12-13 χιλ). Τωρα ναι,μπορειτε να βγαλετε τα σωστα συμπεράσματα.....

για να γινει το 3.8  σε 3 πρεπει να εχει προβλημα ο κινητηρας ,fuel dilution ,bad injectors,κ.α αν ηταν ετσι οπως λες τοτε θα μαζευαμε τα αυτοκινητα που χρησιμοποιουν λαδια hc  απο τον δρομο με τους κκινητηρες στο χερι.

μαλλον μιλας για τα μονοτυπα λαδια που αλλαζαν σαυτα τα χιλομετρα,εχεις μεινει πισω σε γνωση.ειμαστε στο 2024 και αυτα τα λαδια  , HC, ειναι στα οποια επενδυουν ολες οι εταιρειες.εκτος αν κανεις αγωνιστικη χρηση /.

εαν επεφτε ετσι κανεις δεν θα τα αγοραζε και το ποσοστο των συνθετικων στο μεριδιο αγορας θα ηταν σαρωτικο.

αυτο ειναι ακομα μια θεωρια και ενας μυθος που δεν εχει επιστημονικη στηριξη.θα ηθελα παρα πολυ ξαναλεω να δοκιμασεις να ποσταρεις αυτες τις δηθεν θεωριες που δεν ξερω που τις ακους ,στο bitog..προφανως δεν εχεις το θαρος να το κανεις.δες το σαν επιμορφωση.δεν ειναι κακο να παραδεχεσαι οτι δεν ξερεις.καντο θα νιωσεις καλα μετα.

ολες οι εταιρειες που κανουν αναλυσεις ευρωπαικες και αμερικανικες με περισοτερο γνωστη την blackstone,οι πληροφοριες που δινουν για τα hc λαδια ειναι οτι κρατανε,σε ενα σωστο παντα κινητηρα,τουλαχιστον για 10-12000χιλ. .υπηρξαν περιπτωσεις που μετα τα 12.000 χιλ ,φιλος μου, του ειπαν οτι ανετα μπορουσε να παει μεχρι 15.000.τα λαδια ηταν fuchs 5-40 ,bmw 1,2000 cc.

αυτα ειναι τα σημερινα HC λαδια,εξελιγμενα που δεν εχουν να ζηλεψουν σε τιποτα απο τα πληρη συνθετικα.ακομα και οι ιδιοι σε επικοινωνια που ειχα μαζι τους ,blackstone μου ειπαν οτι και αυτοι τα ιδια λαδια χρησιμοποιουν hc.

μπορειτε να βρειτε μαρτυριες με αναλυσεις ,απο το oil-club.de , oil-club.ru, bitog , bimmerpost που δειχνουν οτι ειναι αψογα λαδια.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
53 λεπτά πριν, megapaixtaras είπε

επιστημονικη στηριξη.θα ηθελα παρα πολυ ξαναλεω να δοκιμασεις να ποσταρεις αυτες τις δηθεν θεωριες που δεν ξερω που τις ακους ,στο bitog..προφανως δεν εχεις το θαρος να το κανεις.δες το σαν επιμορφωση.δεν ειναι κακο να παραδεχεσαι οτι δεν ξερεις.καντο θα νιωσεις καλα μετα.

Το ποιος ποσταρε και τι,το ειδαν ολοι,να σου θυμίσω οτι ακομα περιμενουμε να ποσταρεις εσυ τα τεχνικα φυλλαδια της liqui moly που κρυβουν το hths.Αν τα πεις αυτα σε συνέδριο λιπαντικων,θα σε παρουν με τις ντοματες.Πολυ ευχαριστως να σου ποσταρω(παλι) αποτελεσματα shear breakdown tests και απο εργαστηρια οχι απο τα φορουμς που παλι επικαλείσαι.Διαλεξε,θελεις απο blackstone,απο τα εργαστηρια της amsoil,της mobil?Εχω πολυ μεγαλο αρχειο,πιστεψε με.Αυτα που λες δεν ισχυουν και το κακο ειναι οτι θες να παρεις και κοσμο στο λαιμο σου.Η ημιμάθεια ειναι πολυ χειροτερη απο την αμαθεια.Αυριο θα ποσταρω,για να μπεις παλι στην θεση σου,οπως με την acea.Θα ποσταρεις και εσυ τα τεχνικα φυλλαδια που ειπαμε.Θα σου εχω και ενα μπονους ποσταρισμα...ρωτησα τις εταιρίες αν ισχυει το all that matters is hths.Εχω ηδη τις 2 πρωτες απαντησεις απο το απογευμα...μαντεψε...αλλα θα περιμενω να ερθουν ολες για να είναι πιο απολαυστικο το ποστ για ολους...συγνωμη στα μελη που μου λενε οτι ειναι αδικος κοπος να ξανασχοληθω με την περίπτωση,αλλα δεν μπορω...οπως ειπε και ο Αϊνστάιν,2 πραγματα δεν εχουν ορια....

Επεξ/σία από katargedon
  • Haha 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, megapaixtaras είπε

δεν ειναι κακο να παραδεχεσαι οτι δεν ξερεις.καντο θα νιωσεις καλα μετα.

 

2 ώρες πριν, megapaixtaras είπε

μπορειτε να βρειτε μαρτυριες με αναλυσεις ,απο το oil-club.de , oil-club.ru, bitog , bimmerpost που δειχνουν οτι ειναι αψογα λαδια.

Για να δοκιμασω....λοιπον,παραδεχομαι οτι δεν ξερω...μπα δεν ενιωσα καλα...παμε και στο αλλο,μπηκα τυχαια σε ενα απο αυτα που ειπες,oilclub.ru.Εχουμε λοιπον εκει συγκριτικους πινακες shear stability.Και τι βλεπουμε;;;;; Οτι τα pao ειχαν απωλειες απο 1,2% εως 4% Τα hc...10,5...12...14% ειχε ενα αλλο...καποια gtl ηταν σε καλύτερη μοιρα....σ'ευχαριστω που με επιβεβαιωσες 😉👍το μονο που με εξεπληξε λιγο ηταν το castrol edge 5w30 LL.Τελικα κανει δουλιτσα το Τιτανιο.Λοιπον επειδη εχεις κουρασει πολυ και εμενα και ολους τους υπολοιπους και κακως κανω εγω που μπαινω στο παιχνιδι της ημιμαθειας σου,ποσταρω παλι εγω και αυριο περιμενω τα τεχνικα φυλλαδια που φανταστηκες...αν δεν σου κάνει κοπο θελω και την συνομιλία σου με τα blackstone.Θα σου ποσταρω παλι τις χυλοπ....τις απαντησεις απο τις εταιριες στο οτι μετραει μονο το hths.Αυτος που το σκεφτηκε πρεπει να ειναι μεγαλος εγκεφαλος.Να στειλει βιογραφικο στη nasa.

1096590090_0W-30ShearStabilityTest.jpg.573a6ed9780f2b148364eaddf16746c4.jpg

1763507774_0W-40ShearStabilityTest.jpg.acbc82b6a24a4a4605f578740e84f035.jpg

1593432573_5W-30ShearStabilityTest.jpg.ac143a4068eb4b50ae2cb810e3b6087c.jpg

7183890_5W-40ShearStabilityTest.jpg.af1cca97ae21ef59a0357c0f04f4e093.jpg

  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

αλλα δεν φανερωνεις ολη την αληθεια,οτι εχει λαδια hc που χανουν 1,2 -2,4 % γιατι σημασια εχει το τελικο προιον,ξεχνας ολους του κανονες που ειπαμε και διαλεγεις αυτο που σε βολευει.φυσικα και το hths ειναι το πιο σημαντικο στοιχειο,ομως παιζουν ρολο και αλλα πραγματα για το τελικο προιον.αλλο λαδι το magnatec HC και αλλο λαδι το motul HC.

μπορεις αν θελεις να κανεις κατι πιο ευκολο.αφου παραδεχεσαι οτι συνομιλεις με motul,valvoline, να τους πεις οτι τα λαδια HC που παραγετε ειναι τηγανολαδα και οτι το hths σας μετα τα 1000-2000 χιλ απο 3.8 παει στο 3.0..

θελω πολυ να μετα να ποσταρεις την απαντηση που θα σου δωσουν ΕΔΩ να γελασουμε ολοι μαζι.

επισης αφου θελεις να μαθεις ποιος ειναι αυτος που το σκεφτηκε για το hths σε εχω προκαλεσει τοσες φορες να μπεις να του μιλησεις,που δεν ειναι ενας,ειναι πολλοι,αλλα φοβασαι να το κανεις γιατι δεν σου αρεσει οταν οι πολλοι ειναι εναντιον σου.δειλιαζεις.θα διαλεξω λοιπον εγω το θεμα  και σε προκαλω να μπεις να εκθεσεις τις παλαιωμενες αποψεις σου.

https://f87.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1478510&page=8

2024-07-318_39_33.png.8cbbae2367c9955832ae0ba5b11ecd39.png

2024-07-318_37_55.png.3ea5d9e07822d19c6d44cba222a7015b.png

 

Επεξ/σία από megapaixtaras
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, megapaixtaras είπε

 

αλλα δεν φανερωνεις ολη την αληθεια,οτι εχει λαδια hc που χανουν 1,2 -2,4 % γιατι σημασια εχει το τελικο προιον,ξεχνας ολους του κανονες που ειπαμε και διαλεγεις αυτο που σε βολευει.φυσικα και το hths ειναι το πιο σημαντικο στοιχειο,ομως παιζουν ρολο και αλλα πραγματα για το τελικο προιον.αλλο λαδι το magnatec HC και αλλο λαδι το motul HC.

μπορεις αν θελεις να κανεις κατι πιο ευκολο.αφου παραδεχεσαι οτι συνομιλεις με motul,valvoline, να τους πεις οτι τα λαδια HC που παραγετε ειναι τηγανολαδα και οτι το hths σας μετα τα 1000-2000 χιλ απο 3.8 παει στο 3.0..

θελω πολυ να μετα να ποσταρεις την απαντηση που θα σου δωσουν ΕΔΩ να γελασουμε ολοι μαζι.

επισης αφου θελεις να μαθεις ποιος ειναι αυτος που το σκεφτηκε για το hths σε εχω προκαλεσει τοσες φορες να μπεις να του μιλησεις,που δεν ειναι ενας,ειναι πολλοι,αλλα φοβασαι να το κανεις γιατι δεν σου αρεσει οταν οι πολλοι ειναι εναντιον σου.δειλιαζεις.θα διαλεξω λοιπον εγω το θεμα  και σε προκαλω να μπεις να εκθεσεις τις παλαιωμενες αποψεις σου.

https://f87.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1478510&page=8

2024-07-318_39_33.png.8cbbae2367c9955832ae0ba5b11ecd39.png

2024-07-318_37_55.png.3ea5d9e07822d19c6d44cba222a7015b.png

 

Κανενα προβλημα,να μπω παλι οπου θελεις και να ξαναποσταρω παλι οτι θελεις και για πολλοστη φορα θα σου πω,μαθε να διαβαζεις(εγραψα για το castrol).Eιναι η σειρα σου να ποσταρεις τα τεχνικα δελτια που κατηγορησες.Ακομα περιμενουμε....ααα και τις συνομιλιες σου με την blackstone.Ενημερωση...μεχρι στιγμης εχεις 4 απαντησεις απο εταιριες λιπαντικων για το οτι μετραει μονο το hths...ειπαμε ποσταρισμα ολες μαζι,λιγο υπομονη γιατι καποιες αργουν να απαντησουν(amsoil,bardahl,eneos...) valvoline,total,mobil,motul απαντανε γρηγορα.Λογικα σημερα και αυριο θα εχω απαντησεις και απο ravenol,petronas,liqui moly και castrol.Eιμαι παντως οντως περιεργος να δω τι θα μου απαντησει ο δικος σου στο οτι δεν μετραει η αντοχη στην οξειδωση,η επαγωγη της θερμοτητας,οι καθαριστικες ιδιοτητες(αυτο δεν εχει να κανει με τα pao) κλπ αλλα μονο το hths.Oσο για το ποιοι και ποσοι ειναι εναντιων ποιου...αστο...ολοι καταλαβαμε ποιος ειναι ο ημιμαθης...και ποιος ο δειλος(οπως με αποκαλεσες),εγω σε προσκαλεσα και σε προκαλεσα για live debate.Λοιπον περιμενουμε τα ποσταρισματα σου...μην τα λεμε 100 φορες.Να ξερεις απο τωρα οτι θα μιλησω με αυτον που μου ειπες το σ/κ που θα εχω χρονο,μη μου πεις οτι αργω κιολας.Επισης σημερα δεν θα μπορεσω να απαντησω σε οτι επιστημονικο  ανεβασεις λογω δουλειας...λοιπον περιμενω τα δελτια σου και τις συνομιλιες σου.Καλη σου μερα.

22 λεπτά πριν, katargedon είπε

φυσικα και το hths ειναι το πιο σημαντικο στοιχειο,ομως παιζουν ρολο και αλλα πραγματα για το τελικο προιον

που πηγε το 'all that matters is hths' ? 😂 πραγματικα γιατι ασχολουμαι ακομα; Εχουν δικιο τα παιδια.Φυσικα και συμφωνω για το τελικο προιον,το θεμα ειναι οτι εγω θεωρω καλο ενα τελικο προιον που ειναι οντως καλο και οχι ενα λιπαντικο που ειναι απλα για να κανεις τη δουλεια σου.Κανε εσυ 2 αναβασεις,οπως ειπες με το 5-40 hc και ανοιξε μετα το ψευτοκαπακο να δεις εδρανα ολισθισης.Αααα μην ξεχνιομαστε,περιμενω τα δελτια της liqui moly...ωχ το ξαναειπα αυτο ε?

Επεξ/σία από katargedon
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λιπαντικα 'value for money' με pao αυτη τη στιγμη στην Ελληνικη αγορα με κοστος κατω απο 60 ευρω τα 5 λιτρα.Μονο αυτα που μπορουν να αγοραστουν απο καταστημα,για να μπορουμε να δουμε την ημερομηνια τους,οχι autodoc κλπ(παθων).A3/B4:Total Quartz 9000 energy 0w30,Elf Evolution 900 FT 0w30,Liqui moly Synthoil longtime 0w30,Cyclon Magma Syn V1 0w30,Motul 8100 X-max 0w40,Aral Supertronic G 0w40,Total Quartz 9000 energy 0w40,Valvoline Synpower 0w40,Cyclon Magma syn ultra 0w40. A5/B5:Valvoline Synpower FE 0w30,Total Quartz energy 0w30(σκετο,οχι energy).Τα υπολοιπα ειτε ανεβαινουν σαν τιμη,ειτε δεν εχουν pao,ειτε δεν υπαρχει προς το παρων διαθεσιμοτητα.Δεν εχω βαλει τις κατηγοριες c2,c3 κλπ απλα γιατι δεν εχω μιλησει ακομα με ολους τους εμπορους για να ξερω ακριβως τις τιμες και την διαθεσιμοτητα.Μολις ψαξω τους παντες θα αναρτησω λιστα.

17 ώρες πριν, aetos1988 είπε

Καλό είναι να μην κοιτάς μόνο το SAE αλλά και την προδιαγραφή που δίνει ο καταστευαστής, βασικά στο δεύτερο να δίνεις περισσότερο σημασία. Δεν είναι όλα τα λάδια ίδια ακόμα κι ας έχουν το ίδιο ιξώδες(πχ. 5W-30), παράδειγμα η Ford δίνει για το δικό μου 5W-30 A5 με προδιαγραφή WSS-M2C-913C το οποίο εκτός από διαφορετική περιεκτικότητα σε πρόσθετα ( πχ. περισσότερη περιεκτικότητα σε αλκάλια) είναι πιο λεπτόρευστο από τα περισσότερα 5W-30.  

Τα 5w30 Α5 ειναι τα 'λεπτα' 30αρια με κινηματικο ιξωδες συνηθως 9,2-10 και υψηλη αλκαλικη βαση,συνηθως 12 με 12,5. Ειναι στα ορια του w30 με w20.Ειναι οπως πολυ σωστα λες πολυ λεπτορευστα,περισσοτερο ακομα και απο τα 0w30 α3/β4,τα οποια σου προτεινω ανεπιφυλακτα να βαλεις καθως τα 0w30 εχουν βαση pao,ενω τα 5w30 οχι.Δεν ειμαι σιγουρος αν το manual σου λεει οτι μπορεις να βαλεις α3/β4 αλλα αυτη η προδιαγραφη ποιανει και αυτη την κατηγορια.Αν οντως σου λεει οτι μπορεις,τοτε αλλαξε με κλειστα ματια 😉Επισης χαλαρα μπορεις να βαλεις και 0w30 Α5.Fiesta εχεις?

Επεξ/σία από katargedon
  • Like 2
  • Haha 1
Δημοσ.
28 λεπτά πριν, katargedon είπε

Λιπαντικα 'value for money' με pao αυτη τη στιγμη στην Ελληνικη αγορα με κοστος κατω απο 60 ευρω τα 5 λιτρα.Μονο αυτα που μπορουν να αγοραστουν απο καταστημα,για να μπορουμε να δουμε την ημερομηνια τους,οχι autodoc κλπ(παθων).A3/B4:Total Quartz 9000 energy 0w30,Elf Evolution 900 FT 0w30,Liqui moly Synthoil longtime 0w30,Cyclon Magma Syn V1 0w30,Motul 8100 X-max 0w40,Aral Supertronic G 0w40,Total Quartz 9000 energy 0w40,Valvoline Synpower 0w40,Cyclon Magma syn ultra 0w40. A5/B5:Valvoline Synpower FE 0w30,Total Quartz energy 0w30(σκετο,οχι energy).Τα υπολοιπα ειτε ανεβαινουν σαν τιμη,ειτε δεν εχουν pao,ειτε δεν υπαρχει προς το παρων διαθεσιμοτητα.Δεν εχω βαλει τις κατηγοριες c2,c3 κλπ απλα γιατι δεν εχω μιλησει ακομα με ολους τους εμπορους για να ξερω ακριβως τις τιμες και την διαθεσιμοτητα.Μολις ψαξω τους παντες θα αναρτησω λιστα.

60€ τα 5 λιτρα δεν ειναι ακριβα πλεον με τις τιμες που βλεπουμε γυρω μας . Θα προτεινα αν δεν ειναι δυσκολο να μας πεις με τιμες μεχρι 80€  ποια λιπαντικα εχουν PAO . 

 

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, 2MM είπε

60€ τα 5 λιτρα δεν ειναι ακριβα πλεον με τις τιμες που βλεπουμε γυρω μας . Θα προτεινα αν δεν ειναι δυσκολο να μας πεις με τιμες μεχρι 80€  ποια λιπαντικα εχουν PAO . 

 

Προδιαγραφη;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...