Προς το περιεχόμενο

Λάδια, εξέλιξη, προδιαγραφές, αναλύσεις, χαρακτηριστικά, μύθοι και αλήθειες


megapaixtaras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τελικά λόγω περιορισμένων επιλογών έβαλα τα Liqui Moly Molygen new gen 5w40 σε Golf Vii TGI (φυσικό αέριο).

Έχουν 502 - 505 πιστοποίηση, οπότε κάτι πολύ λάθος μάλλον δεν έκανα, και θα μείνουν 7.000 χλμ ή 12 μήνες πάνω.

 

Από λάδια δεν σκαμπάζω, αυτό που έχω καταλάβει είναι πως ανεξαρτήτου μάρκας, αν βάλεις ιξώδες και προδιαγραφές που απαιτεί ο κατασκευαστής, αν πάθει κάτι το αυτοκίνητο σίγουρα δεν θα φταίνε τα λάδια.

 

Από εκεί και πέρα αρχίζουν οι ψυχαναγκασμοί μας, οπότε ποια η άποψή σας για το συγκεκριμένο λάδι; 😜

Επεξ/σία από liopyr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 278
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

34 λεπτά πριν, liopyr είπε

Τελικά λόγω περιορισμένων επιλογών έβαλα τα Liqui Moly Molygen new gen 5w40 σε Golf Vii TGI (φυσικό αέριο).

Έχουν 502 - 505 πιστοποίηση, οπότε κάτι πολύ λάθος μάλλον δεν έκανα, και θα μείνουν 7.000 χλμ ή 12 μήνες πάνω.

 

Από λάδια δεν σκαμπάζω, αυτό που έχω καταλάβει είναι πως ανεξαρτήτου μάρκας, αν βάλεις ιξώδες και προδιαγραφές που απαιτεί ο κατασκευαστής, αν πάθει κάτι το αυτοκίνητο σίγουρα δεν θα φταίνε τα λάδια.

 

Από εκεί και πέρα αρχίζουν οι ψυχαναγκασμοί μας, οπότε ποια η άποψή σας για το συγκεκριμένο λάδι; 😜

Κατα:Aπλη βαση HC οπως σχεδον ολα τα 5w40. Υπερ:Καλο πακετο προσθετων με μολυβδαινιο και βοριο.Συμπερασμα,εισαι μια χαρα για καθημερινη χρηση με νορμαλ οδηγηση,απλα μην τα αφησεις παραπανω απ'οτι ειπες.Τωρα αν το πας το αμαξι κοφτες,αλλαξε τα στις 5.000,δεν ειναι για παραπανω.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είναι προτιμότερο όταν γίνει η αλλαγή να πάω σε Castrol Edge 5w40 που βάζει η VAG;

Επεξ/σία από liopyr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, liopyr είπε

Είναι προτιμότερο όταν γίνει η αλλαγή να πάω σε Castrol Edge 5w40 που βάζει η VAG;

Με μια γρηγορη ματια που εριξα στα 5w40 της αγορας εγω θα σου προτεινα το Shell helix ultra που εχει βαση gas to liquid.Εχει πολυ καλυτερα φυσικα χαρακτηριστικα απο την hc.Eχει και αυτο καλο πακετακι προσθετων αλλα και μονο για την βαση που εχει ειναι πολυ ανωτερο απο τα υπολοιπα και σιγουρα για περισσοτερα χιλιομετρα απο τα αλλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, katargedon είπε

Χαχαχα τα θες και τα λες η σου ξεφευγουν; Ποιος μιλησε για προσωπικο;Live streaming με καλεσμενο ολο το φορουμ,παλι αλλα καταλαβες.Εγω θα φερω τον φιλο που ειναι χημικος μπας και μαθεις κατι.Το ποιος googlaρει το εχει καταλαβει ολος ο κοσμος.Ακριβως απο πανω γραφεις οτι ειναι φουλ pao,αλλα δε γινεται να ειναι μονο pao. Εδω μπερδευεις τα δικα σου λογια απο τον πανικο σου και περιμένω τωρα εγω να καταλαβεις τι γραφω....ελεος.Τι να μου μαθεις εσυ,που γραφεις οτι βλακεια διαβαζεις στο ιντερνετ που δεν στεκει ουτε νομικα,αλλα ξεχασα στην acea που εξεταζουν το λιπαντικο και αν δεν συμφωνει με το msds δεν δινουν εγκριση,ειναι ασχετοι.Συγνωμη δεν το ηξερα.Επισης ειναι ασχετες οι εταιριες που δεν δινουν καν στοιχεια hths...ουτε για τσοπανηδες δεν κανουν...σου ξαναλεω,live ανοιχτο μπροστα σε κοινο,με ρωτας,σε ρωταω να δουμε ποιος ειναι ενημερωμενος και ποιος ημιμαθης.Ο καθενας με τα στοιχεια του,τις αναλυσεις του και τη νομοθεσια του.Οποτε θελεις,και για να σου λυθει η απορια ειμαι 46 χρονων και ασχολουμαι με λιπαντικα και καυσιμα(αυτοκινητων και αεροσκαφων)τα τελευταια 21 χρονια λογω της δουλειας μου στο αεροδρομιο.Κατι αλλο;

παλι δραματα και χανεις και τα λογια σου.παμε να τα πουμε ξανα αν και ασκοπο ειναι με τις αστοχιες σου.εισια 46 χρονων και θες να μου μιλησεις εδω και λες να φερω και τον χημικο μου.αρα εσυ δεν ξερεις ,ολα ο χημικος σου τα ξερει.και κατηγορεις εμενα που ειπα ανοιχτα οτι ,ο'τι γραφω δεν ειναι δικη μου γνωση αλλα απο ενα φορουμ με πολλους χημικους ,οχι εναν οπως εσυ,που μαλιστα εργαζονται οχι στην μικρη cyclon αλλα στις τεραστιες exxonmobil,valvoline,redline,amsoil e.t.c.

εγω απο την πρωτη στιγμη σου ειπα οτι μεταφερω γνωσεις απο το φορουμ.δεν μπορω να συνομιλησω ζωντανα γιατι αν χρειαστει να αποδειξω κατι ,οπως κανω γιαυτο που λεω πρεπει να μεταφερω απο το φορουμ ,ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΙΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ ΒΕΤΕΡΑΝΩΝ, τις γνωσεις και τα ποστ τους οπως εκανα και στο προηγουμενο ποστ μου.τι δεν καταλαβαινεις σαυτο?πανε στο πρωτο μου αρχικο ποστ να το καταλαβεις.δεν γινεται τεχνικα, να μιλαμε και να σταματω να ψαχνω στο φορουμ τις σημειωσεις μου ..με κατηγορεις για κατι που αρχικα το ξεκαθαρισα /απο την αλλη ΕΣΥ μπηκες εδω και αρχισες να πουλας γνωση σαν ΔΙΚΗ ΣΟΥ,μετα ειπες ΝΑ ΦΕΡΩ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ,ΜΕΤΑ ΕΝΑΝ ΧΗΜΙΚΟ και δεν συμαζευεται,οποτε ποιος λεει ψεμματα φαινεται.μια χαρα τα λεμε και απο εδω,σημασια εχει η ουσια και οχι ο τροπος και εδω γινεται πιο εποικοδομητικη αποθεση αποψεων ..ζωντανα θα γινει μονο θορυβος δεδομενου οτι εσυ μονο αυτο θελεις σαν εφηβος που εισαι,οταν ωριμασεις μπορει να κανουμε και λαιβ.

παμε τωρα στα τεχνικα..εχεις την αποψη σου αλλα δεν μπορεις να μου την επιβαλλεις ακομα και αν σου παραπεμπω και εγω στοιχεια απο χημικους.προφανως και εκει μεσα καποιοι διαφωνουν οπως εμεις.οταν κανεις δεν μπορει να συμφωνησει ,δεν προκειται να συμφωνησει,οποτε ασκοπο να προσπαθεις με προσβολες να επιβαλεις την γνωμη σου.

msds.διαβασε τι σημαινει ,στο εγραψα πριν..δεν μπορει η εταιρεια και δεν ειναι υποχρεωμενη να παραθεσει ολα τα συστατικα που χρησιμοποιει για να παρει εγκριση,δινει οτι επιτρεπει,γιαυτο εκει μεσα θα βρεις μονο την βαση αλλα οχι τα προσθετα.εχει δικαιωμα να το κανει.ακομα και για την βαση μπορει να κρυψει καποια στοιχεια,η εγκριση αυτη αφορα την ασφαλεια οχι την εγκριση της  acea

για να παρει εγκριση αποτην acea υπαρχουν τεστ συγκεκριμενα οχι το msds.τα μπερδευεις ολα,η στα λενε λαθος.

στην καθομιλουμενη των λαδιων το φουλ ΡΑΟ λεγεται για λαδια που εχουν μονο μικρο ποσοστο απο κατι αλλο σαν προσμιξη,νομιζα οτι το ηξερες ,αλλα αποτι φαινεται δεν ξερεις.

2024-07-298_38_05.png.38377c7c5f715bc4e60dc61cbf4e8df9.png

hths πολυ σωστα δεν το δινουν ολες οι εταιρειες η' μαλλον δεν το αναγραφουν.οχι ομως επειδη δεν ειναι σημαντικο,κανεις λαθος.μερικες αν στειλεις μυνημα θα σου απαντησουν και το στελνουν.αλλες οπως η LM δεν προκειται να το κανουν.εχω επικοινωνησει με τον υπευθυνο και εχω συνομιλησει μαζι του και δεν μου εδωσε κανενα λογικο επιχειρημα γιατι δεν το δινει. αυτο που συμπεραναμε στο φορουμ ειναι οτι καποιοι εχουν χαμηλοτερο σε σχεση με τον ανταγωνισμο και αυτο στους γνωστες,οχι εσενα, θα τους απωθησει απο το να αγορασουν το λαδι τους.

οι σωστες εταιρειες οπως η μοτουλ ,η redline,κ.α το δινουν γιατι ειναι σιγουρες για το συγκεκριμενο χαρακτηριστικο και το προιον τους.η καστρολ παλι δεν το δινει αλλα αν ζητησεις με μειλ θα στο δωσει.εχει συνηθως χαμηλο γιαυτο δεν το διαδιδει.

δεν ξερω τι δουλεια κανεις στο αεροδρομιο,αν απλα οδηγεις ενα βαν η' κατι αλλο,παντως ειτε εισαι χομπυστας ειτε εισαι κατι αλλο εκει μαλλον πρεπει να επιμορφωθεις,δεν ειναι κακο,η επιστημη προχωραει και η γνωση.και εγω ακομα στο αρχικο μου ποστ εγραψα οτι μεσα απο εκει ξεχασα αυτα που ηξερα.εγω δεν ειμαι επιστημονας,χομπυστας ειμαι.μπηκα ,εγραψα οτι ηξερα και μου απεριψαν οτι ηξερα.αυτοι ειναι χημικοι και εμπειροι επαγγελματιες,ποιος ειμαι εγω να τους αμφισβητησω.

παντως δεν ειμαστε οι μονοι που αντιδρουμε ετσι.σχεδον σε ολα τα φορουμ βλεπω να εχουν τις παλιες γνωσεις και αν αντιδρουν οπως εσυ.ο καθενας αν θελει πειθεται αν οχι καθεται σαυτα που ξερει.

10 ώρες πριν, katargedon είπε

Και μονο αυτη η μπαρουφα που εγραψες τωρα δειχνει ποσο ασχετος και επικυνδινος εισαι.Μαθε λοιπον οτι αλλο πραγμα ειναι να φτανεις καπου χρησιμοποιωντας πολυμερη μακρομορια(ετσι λεγονται για να μαθαινεις) γιατι δεν μπορει να φτασει εκει εκ'φυσεως η hc και αλλο πραγμα να εισαι φτιαγμενος γι'αυτο το σκοπο χωρις να εχεις διπολικους δεσμους που σπανε το φιλμ.Το μονο που συμφωνω μαζι σου ειναι για το τελικο προιον,το οποιο πρεπει να ειναι καλο.Δεν εχω κατι με το συγκεκριμενο λαδι,μπορει να ειναι το καλυτερο στην κατηγορια του.Το προβλημα ειναι ολη η κατηγορια του που ειναι για τα μπαζα(αποδεδειγμενα).Τωρα που ανεβαζεις απλα γνωμες αλλων απο φορουμς,μονο για γελια ειναι.Ειμαι σιγουρος πως πιστευεις και στο τεστ με τα bearings ε;

αντε παλι με τις γνωμες αλλων.μα εγω μονο γνωμες αλλων ανεβαζω δεν καταλαβαινω γιατι ειναι κακο εφοσον προερχονται απο επιστημονες οπως ο φιλος σου.απο την αρχη δεν οικειοποιήθηκα οτι ειναι δικες μου.ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΜΟΥ ΠΟΣΤ.πανε για να το εμπεδωσεις.και τωρα που το ξανα-ξεκαθαρισαμε αυτο..

αφου παραδεχεσαι οτι το τελικο προιον πρεπει να ειναι καλο,τοτε τι σημασια εχει αν προερχεται απο συνθετικη βαση η' απο υδροκαρμπον -πετρελαικη? αρα παλι ανατρεπεις αυτο που ισχυριχεσαι,οτι ειναι για τα μπαζα.

πριν παραδεχθηκες οτι την μπαζα κατηγορια την χρησιμοποιουν οντως στους αγωνες και μετα ξαναλες οτι ειναι για τα μπαζα.αποφασισε τι λες ,μην μπερδευεις τις αποψεις σου.ετσι δειχνεις αναξιοπιστος σαυτα που λες.

9 ώρες πριν, atheatos είπε

Μιας και θίχτηκε το θέμα για τους diesel και το C3 που οι περισσότεροι diesel κινητήρες έχουν ως  προδιαγραφή στο manual τους, ποιο C3 κατά την γνώμη σας αξίζει? Αν δεν αξίζει κανένα C3 ποια είναι η εναλλακτική του?

μιλας στον πλυθηντικο εννοωντας και εμενα τον ''ασχετο'' οπως λες στην υπογραφη σου η' μιλας στον φιλο στον πλυθηντικο?

αν μιλας σε εμενα και καταδεχεσαι την αποψη καποιου που πριν λιγο προσβαλες να σου την πω.αλλιως ας σου πει ο ειδικος σου,αλλα με αυτον τα λετε σε μυνηματα.

28 λεπτά πριν, katargedon είπε

Δεν εχω ασχοληθει με τα c3 καθολου γιατι αυτα ειναι mid saps που σημαινει λιγοτερα προσθετα και τεφρα(το λεω πολυ χοντρικα),αρα και λιγοτερη προστασια στο μοτερ προς χαρην του dpf και των τριοδικων καταλυτων.Τα δικα μου οχηματα ειναι βενζινη και παιρνουν ολα full saps.Γι'αυτο και οι επισημες απαντησεις που μου εστειλαν(valvoline,liqui moly,total,motul) ειναι οτι ΔΕΝ ειναι τα ιδια λαδια με τα Α3-Α5 και αν τα βαλω στο δικο μου αμαξι,θα εχω λιγοτερη προστασια χωρις λογο,μιλαω παντα για βενζινη.Σε αντιθεση με τους wannabe επιστημονες των λιπαντικων που γραφουν οτι ειναι τα ιδια λαδια επειδη το διαβασαν σε φορουμ,εγω βασιζομαι στις απαντησεις των ειδικων.Σου εστειλα σε μηνυμα επισημη απαντηση για του λογου το αληθες.Θα το κοιταξω για τα diesel ομως την επομενη εβδομαδα που θα εχω χρονο και θα σου απαντησω.Θα με βοηθησει αν μου πεις για ποιο μοτερ μιλαμε και τι δινει στο manual για να σου πω που μπορεις να ΄παιξεις'.

ενταξει,με αυτην την αποψη στα μπολντ με εχεις χασει.εισαι ειδικος ,οπως λες αφου δουλευεις σε αεροδρομιο,τι κανεις εκει τωρα ποιος ξερει και λεγεσαι ειδικος και μου λες οτι τα ντιζελ που ειναι οι πιο απαιτητικες μηχανες λογω οτι σαν κυριως επαγγελατικες γραφουν τριπλασιες ωρες χρησης απο της βενζινης και εχουν λαδια με χειροτερα προσθετα, ε. τινα πω? ναι εχουν λιγοτερα αλλα οχι χειροτερα προσθετα.το αν δινουν ομως δινουν λιγοτερη προστασια , εξαρταται και απο τις εγκρισεις που κουβαλα το καθε λαδι αρα και στα τεστ που αντιπροσωπευει η καθε εγκριση τις απαιτησεις των λαδιων και του κινητηρα.οποτε παλι δεν μπορουμε να μιλαμε ΓΕΝΙΚΑ ΓΙΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΛΛΑ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΔΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΓΚΡΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ Α3 ΕΙΤΕ C3 ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ,ΕΝΑΣ ΑΜΜΕΣΟΥ ΨΕΚΑΣΜΟΥ ΟΦΕΛΕΙΤΑΙ ΕΠΡΙΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΕΝΑ c3 ΛΟΓΩ ΛΙΓΟΤΕΡΩΝ ΕΠΙΚΑΘΙΣΕΩΝ.με λιγα λογια υπαρχουν   c3 που παρεχουν καλυτερη προστασια απο ενα α3 και α3 που παρεχουν μεγαλυτερη προστασια απο ενα  c3.και εδω μιλαμε για ανεπαισθητη διαφορα ,περιπου 50.000χιλ σε βαθος χρονου.εξου και ειπα οτι ειναι ιδια λαδια.

12 ώρες πριν, atheatos είπε

Επιτέλους ένας σχετικός και ναι θα συνομιλήσω μαζί σου, άσχετα το τι λέει ο καθένας. Φίλε μην σταματήσεις, απλά ακόλουθα την υπογραφή μου , όταν συναντάς τέτοια άτομα στο forum . 

Μείνε στο θέμα γιατί χρειάζεται πραγματικά τέτοια γνώση και εμπειρία. Η συμμετοχή σου είναι πολύτιμη.

Ενώ εσύ, που συνομιλείς με όλους είσαι καλύτερος?Διάβασε λίγο την υπογραφή μου....

δεν υπαρχει καλυτερος,εγω παραδεχθηκα οτι συνομιλω με ολους,ετσι πρεπει οπως λεει η υπογραφη σου,ακομα και αν διαφωνω.απλα δεν καταλαβες τι ειπα οτι δεν συνομιλω μονο με αυτους που συμφωνω οπως κανετε εσεις μεταξυ σας με μυνηματακια

3 ώρες πριν, atheatos είπε

 

Ευχαριστω για το μυνημα. Καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται….

αφου ειναι καθαρος ο ουρανος και δεν φοβαται γιατι δεν ποσταρετε τα μυνηματα ανοιχτα ρε παιδια να τα συζητησουμε οπως κανω εγω που δεν φοβαμαι γιατι ειμαι καθαροςουρανος?😂

μηπως γιατι φοβαστε τελικα? ελα ποσταρετε αυτα τα πολυτιμα μυνηματα,ας κρινουν οι αλλοι ποιο τους παει σαν γνωση,δεν συζηταμε σοβαρα θεματα εδω για να κρυβετε.ποιο το νοημα αν δεν μοιραζεστε την γνωση?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συνεχιζεις να γινεσαι ρεζιλι αν δεν το εχεις καταλαβει.Λες οτι η L.m δεν δινει το hths,ενω σε ολα της τα τεχνικα δελτια το δινει.Αρα οντως βγαζεις συμπερασματα δικα σου που για αλλη μια φορα μπορουν ολοι να δουν οτι δεν ισχυουν.Ας μπει οποιος θελει στην σελιδα της L.moly και να δει το hths που το γραφει με μεγαλα γραμματα για οποιο λιπαντικο θελει.Εμενα δεν με ενδιαφερει η L.moly ουτε εχω κολλημα με καμια εταιρια.Αλλα παλι μας ξαναλες απλα οτι δεν ξερεις να διαβαζεις και οτι φτιαχνεις ψευτικα σεναρια απο τον πανικο σου,που ηθελες να το παιξεις ειδικος στα λιπαντικα αλλα τελικα δεν εχεις ιδεα,μην ξαναλεω τα λογια που μου εβαλες,ουτε το τι καταλαβες για τα racing oils.Αδυνατεις να καταλαβεις οτι οποια και οσα προσθετα και να εχει ενα λιπαντικο,οταν αρχιζουν να σπανε τα μακρομορια που περιεχει η βαση HC  κοινως να σπαει το φιλμ,τοτε τα προσθετα δεν εχουν καμια μα καμια σημασια.Τι να το κανω να εχει hths 72.000 οταν μετα απο 4-5000 χλμ η απο τρελη καταπονηση εχει παει βολτα,οπως ακριβως συμβαινει με τα racing oils που γι'αυτο δεν κανουν δευτερο αγωνα με τα ιδια λαδια.Κανενας σοβαρος δεν θα λαβει υποψιν στην αγορα του λιπαντικου το hths εκτος αν παει στην πιστα.Δεν επεβαλα καμια γνωμη και τις προσβολες τις αρχισες εσυ,οχι εγω.Αλλα μπορεις ελευθερα να συνεχισεις τις ψευδεις κατηγοριες και σε εμενα και στην καθε L.moly.Μπορουν ολοι να δουν οτι το hths το δινει κανονικα.Τωρα που ακριβως εσυ ειδες οτι δεν το δινει...μαλλον εκει που ειδες οτι ειπα πως εχουν χειροτερα προσθετα.Δεν ξερω τι να πω,ισως τελικα να μην εισαι τοσο ασχετος αλλα πραγματικα να χρειαζεσαι οφθαλμιατρο.

P000323-Top-Tec-4200-5W-30-New-Generation-97-en_GB.pdf P000330-Leichtlauf-High-Tech-5W-40-52-en_GB.pdf P003590-Top-Tec-4310-0W-30-35-en_GB.pdf

5 ώρες πριν, katargedon είπε

Δεν εχω ασχοληθει με τα c3 καθολου γιατι αυτα ειναι mid saps που σημαινει λιγοτερα προσθετα

Και να μας πεις που ακριβως διαβασες το 'χειροτερα' προσθετα

Επεξ/σία από katargedon
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, liopyr είπε

Τελικά λόγω περιορισμένων επιλογών έβαλα τα Liqui Moly Molygen new gen 5w40 σε Golf Vii TGI (φυσικό αέριο).

Έχουν 502 - 505 πιστοποίηση, οπότε κάτι πολύ λάθος μάλλον δεν έκανα, και θα μείνουν 7.000 χλμ ή 12 μήνες πάνω.

 

Από λάδια δεν σκαμπάζω, αυτό που έχω καταλάβει είναι πως ανεξαρτήτου μάρκας, αν βάλεις ιξώδες και προδιαγραφές που απαιτεί ο κατασκευαστής, αν πάθει κάτι το αυτοκίνητο σίγουρα δεν θα φταίνε τα λάδια.

 

Από εκεί και πέρα αρχίζουν οι ψυχαναγκασμοί μας, οπότε ποια η άποψή σας για το συγκεκριμένο λάδι; 😜

οτι λαδι και να βαλεις αλλαζε το σαυτα τα χιλομετρα.το λαδι που εβαλες θεωρειται απο την κοινοτητα ενα καλο λαδι.γενικα αυτο που εχω παρατηρησει ειναι οτι τα περισοτερα Liqui Moly εχουν εγκρισεις βαγκεν λες και φτιαχτηκαν γιαυτα.τιποτα λαθος δεν εκανες εκτος του οτι δεν εχει εγκριση αυτο το λαδι.προτιμαμε παντα να εχει εγκριση και οχι συσταση αν και μερικες φορες οπως εδω μπορει να γινει εξαιρεση οταν ενα λαδι ειναι γνωστο και μια ιστορια διαγραψει και η μαρκα και το λαδι.

2 ώρες πριν, katargedon είπε

Κατα:Aπλη βαση HC οπως σχεδον ολα τα 5w40. Υπερ:Καλο πακετο προσθετων με μολυβδαινιο και βοριο.Συμπερασμα,εισαι μια χαρα για καθημερινη χρηση με νορμαλ οδηγηση,απλα μην τα αφησεις παραπανω απ'οτι ειπες.Τωρα αν το πας το αμαξι κοφτες,αλλαξε τα στις 5.000,δεν ειναι για παραπανω.

η' αν εισαι μεσα στην πολη,φαναρια πολυ ρελαντι και αυτο ειναι πολυ σκληρο για την καταπονηση του λαδιου.παντως πριν μου ειπες για μολυ βδαινιο και το επενεσες και τωρα επειδη το εχει ενα HC το κανει κακο λαδι.οπως μας βολευει.

2 ώρες πριν, liopyr είπε

Είναι προτιμότερο όταν γίνει η αλλαγή να πάω σε Castrol Edge 5w40 που βάζει η VAG;

αυτην την στιγμη δεν υπαρχει σε 5-40 καλο λαδι στην καστρολ.μην εχεις κολλημα με την μαρκα επειδη την προτεινει το εργοστασιο.και να θελει αν γινει κατι δεν μπορει να αποδειξει οτι εχεις αλλο λαδι μεσα,πες τους οτι βαζεις καστρολ εσυ.αυτα ειναι συμφωνιες εμπορικες δεν σημαινει οτι επειδη το προτεινει πρεπει να βαζεις μονο αυτο.οι συμφωνιες ανα τα χρονια αλλαζουν.δεν ξερω τι ιξωδη συστηνει το εργοστασιο σου για τον κινητηρα σου αλλα αν θες οπωσδηποτε καστρολ τοτε πανε μονο σε 0-30,0-40,μονο αυτα αξιζουν.δνε θυμαμαι αν εχουν και τα 2 τις προδιαγραφες σου,μπες μεσα στο σαιτ να δεις.

αν θες καλα λαδια σε καλη τιμη που θα τα αλλαζεις σε αυτα τα χιλιομετρα πας και διαλεγεις απο τον καταλογο που εχω ποσταρει στην σελιδα 9,διαλεξε ενα που να εχει εγκριση για τον κινητηρα σου και εισαι ΟΚ.

τωρα αν θες ενα εξαιρετικο συνθετικο λαδι που δεν το γνωριζουν πολλοι ,οσο και αν ριχνουν ματιες,ειναι το 

SHELL HELIX ULTRA PROFESSIONAL AV-L 5W-30

https://www.shell.com/motorist/oils-lubricants/helix-for-cars/shell-helix-ultra/shell-helix-ultra-professional-av-l-5w-30.html

14 λεπτά πριν, katargedon είπε

Με μια γρηγορη ματια που εριξα στα 5w40 της αγορας εγω θα σου προτεινα το Shell helix ultra που εχει βαση gas to liquid.Εχει πολυ καλυτερα φυσικα χαρακτηριστικα απο την hc.Eχει και αυτο καλο πακετακι προσθετων αλλα και μονο για την βαση που εχει ειναι πολυ ανωτερο απο τα υπολοιπα και σιγουρα για περισσοτερα χιλιομετρα απο τα αλλα.

γενικα τα 5-40 της σελ,το εχω προτεινει και εγω στον καταλογο ειναι τα καλυτερα value for money λαδια συμφωνα με τα χαρακτηριστικα του και πολυ αγαπητα στην ελλαδα.ειναι ενα ασφαλες λαδι.

ποιο ομως ,σε ποια εκδοση.γιατι ναι μεν το api sn καλο ειναι αλλα το api sp αν το βρεις στην αγορα ειναι σουπερ καλυτερο,συμφωνα με τα χαρακτηριστικα του,ουτε πληρες συνθετικο να ηταν παροτι υδροκαρμπον😀 γιατι το ΤΕΛΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ ΣΗΜΑΣΙΑ 

πολυ ανωτερο δεν νομιζω.ολα σχετικα ειναι δεν υπαρχει κανονας.αν ηταν πολυ ανωτερη σαν βαση θα την χρησιμοποιουσαν ολες οι βιομηχανιες.το μονο πλεονεκτημα που εχει ειναι οτι ειναι πιο καθαρα σαν παραγωγη βασης,οικολογια δλδ. και οτι μπορουν να χτυπησουν πιο χαμηλο pour point με πιο φθηνο τροπο απο το ΡΑΟ.ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΙΟ ΑΝΩΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΑΣΗ HC. 

και αφου σου αρεσουν τα msds το συγκεκριμενο με βαση αεριου εχει 

Highly refined mineral oil.
The highly refined mineral oil contains <3% (w/w) DMSO- extract, according to IP346.
The highly refined mineral oil is only present as additive dilu- ent.

Highly refined mineral oil=alicyclic nonpolar hydrocarbons που δεν σου αρεσουν και τοσο πολυ στην βαση HC

παλι αντιφασκεις ,οπως σε βολευει.

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, megapaixtaras είπε

οτι λαδι και να βαλεις αλλαζε το σαυτα τα χιλομετρα.το λαδι που εβαλες θεωρειται απο την κοινοτητα ενα καλο λαδι.γενικα αυτο που εχω παρατηρησει ειναι οτι τα περισοτερα Liqui Moly εχουν εγκρισεις βαγκεν λες και φτιαχτηκαν γιαυτα.τιποτα λαθος δεν εκανες εκτος του οτι δεν εχει εγκριση αυτο το λαδι.προτιμαμε παντα να εχει εγκριση και οχι συσταση αν και μερικες φορες οπως εδω μπορει να γινει εξαιρεση οταν ενα λαδι ειναι γνωστο και μια ιστορια διαγραψει και η μαρκα και το λαδι.

η' αν εισαι μεσα στην πολη,φαναρια πολυ ρελαντι και αυτο ειναι πολυ σκληρο για την καταπονηση του λαδιου.παντως πριν μου ειπες για μολυ βδαινιο και το επενεσες και τωρα επειδη το εχει ενα HC το κανει κακο λαδι.οπως μας βολευει.

αυτην την στιγμη δεν υπαρχει σε 5-40 καλο λαδι στην καστρολ.μην εχεις κολλημα με την μαρκα επειδη την προτεινει το εργοστασιο.και να θελει αν γινει κατι δεν μπορει να αποδειξει οτι εχεις αλλο λαδι μεσα,πες τους οτι βαζεις καστρολ εσυ.αυτα ειναι συμφωνιες εμπορικες δεν σημαινει οτι επειδη το προτεινει πρεπει να βαζεις μονο αυτο.οι συμφωνιες ανα τα χρονια αλλαζουν.δεν ξερω τι ιξωδη συστηνει το εργοστασιο σου για τον κινητηρα σου αλλα αν θες οπωσδηποτε καστρολ τοτε πανε μονο σε 0-30,0-40,μονο αυτα αξιζουν.δνε θυμαμαι αν εχουν και τα 2 τις προδιαγραφες σου,μπες μεσα στο σαιτ να δεις.

αν θες καλα λαδια σε καλη τιμη που θα τα αλλαζεις σε αυτα τα χιλιομετρα πας και διαλεγεις απο τον καταλογο που εχω ποσταρει στην σελιδα 9,διαλεξε ενα που να εχει εγκριση για τον κινητηρα σου και εισαι ΟΚ.

τωρα αν θες ενα εξαιρετικο συνθετικο λαδι που δεν το γνωριζουν πολλοι ,οσο και αν ριχνουν ματιες,ειναι το 

SHELL HELIX ULTRA PROFESSIONAL AV-L 5W-30

https://www.shell.com/motorist/oils-lubricants/helix-for-cars/shell-helix-ultra/shell-helix-ultra-professional-av-l-5w-30.html

γενικα τα 5-40 της σελ,το εχω προτεινει και εγω στον καταλογο ειναι τα καλυτερα value for money λαδια συμφωνα με τα χαρακτηριστικα του και πολυ αγαπητα στην ελλαδα.ειναι ενα ασφαλες λαδι.

ποιο ομως ,σε ποια εκδοση.γιατι ναι μεν το api sn καλο ειναι αλλα το api sp αν το βρεις στην αγορα ειναι σουπερ καλυτερο,συμφωνα με τα χαρακτηριστικα του,ουτε πληρες συνθετικο να ηταν παροτι υδροκαρμπον😀 γιατι το ΤΕΛΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ ΣΗΜΑΣΙΑ 

πολυ ανωτερο δεν νομιζω.ολα σχετικα ειναι δεν υπαρχει κανονας.αν ηταν πολυ ανωτερη σαν βαση θα την χρησιμοποιουσαν ολες οι βιομηχανιες.το μονο πλεονεκτημα που εχει ειναι οτι ειναι πιο καθαρα σαν παραγωγη βασης,οικολογια δλδ. και οτι μπορουν να χτυπησουν πιο χαμηλο pour point με πιο φθηνο τροπο απο το ΡΑΟ.ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΙΟ ΑΝΩΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΑΣΗ HC. 

και αφου σου αρεσουν τα msds το συγκεκριμενο με βαση αεριου εχει 

Highly refined mineral oil.
The highly refined mineral oil contains <3% (w/w) DMSO- extract, according to IP346.
The highly refined mineral oil is only present as additive dilu- ent.

Highly refined mineral oil=alicyclic nonpolar hydrocarbons που δεν σου αρεσουν και τοσο πολυ στην βαση HC

παλι αντιφασκεις ,οπως σε βολευει.

 

παμε παλι στο μεγαλο θεμα του οφθαλμιατρου....που ακριβως εγραψα για hydrocarbons?

43 λεπτά πριν, megapaixtaras είπε

παλι δραματα και χανεις και τα λογια σου.παμε να τα πουμε ξανα αν και ασκοπο ειναι με τις αστοχιες σου.εισια 46 χρονων και θες να μου μιλησεις εδω και λες να φερω και τον χημικο μου.αρα εσυ δεν ξερεις ,ολα ο χημικος σου τα ξερει.και κατηγορεις εμενα που ειπα ανοιχτα οτι ,ο'τι γραφω δεν ειναι δικη μου γνωση αλλα απο ενα φορουμ με πολλους χημικους ,οχι εναν οπως εσυ,που μαλιστα εργαζονται οχι στην μικρη cyclon αλλα στις τεραστιες exxonmobil,valvoline,redline,amsoil e.t.c.

εγω απο την πρωτη στιγμη σου ειπα οτι μεταφερω γνωσεις απο το φορουμ.δεν μπορω να συνομιλησω ζωντανα γιατι αν χρειαστει να αποδειξω κατι ,οπως κανω γιαυτο που λεω πρεπει να μεταφερω απο το φορουμ ,ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΙΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ ΒΕΤΕΡΑΝΩΝ, τις γνωσεις και τα ποστ τους οπως εκανα και στο προηγουμενο ποστ μου.τι δεν καταλαβαινεις σαυτο?πανε στο πρωτο μου αρχικο ποστ να το καταλαβεις.δεν γινεται τεχνικα, να μιλαμε και να σταματω να ψαχνω στο φορουμ τις σημειωσεις μου ..με κατηγορεις για κατι που αρχικα το ξεκαθαρισα /απο την αλλη ΕΣΥ μπηκες εδω και αρχισες να πουλας γνωση σαν ΔΙΚΗ ΣΟΥ,μετα ειπες ΝΑ ΦΕΡΩ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ,ΜΕΤΑ ΕΝΑΝ ΧΗΜΙΚΟ και δεν συμαζευεται,οποτε ποιος λεει ψεμματα φαινεται.μια χαρα τα λεμε και απο εδω,σημασια εχει η ουσια και οχι ο τροπος και εδω γινεται πιο εποικοδομητικη αποθεση αποψεων ..ζωντανα θα γινει μονο θορυβος δεδομενου οτι εσυ μονο αυτο θελεις σαν εφηβος που εισαι,οταν ωριμασεις μπορει να κανουμε και λαιβ.

παμε τωρα στα τεχνικα..εχεις την αποψη σου αλλα δεν μπορεις να μου την επιβαλλεις ακομα και αν σου παραπεμπω και εγω στοιχεια απο χημικους.προφανως και εκει μεσα καποιοι διαφωνουν οπως εμεις.οταν κανεις δεν μπορει να συμφωνησει ,δεν προκειται να συμφωνησει,οποτε ασκοπο να προσπαθεις με προσβολες να επιβαλεις την γνωμη σου.

msds.διαβασε τι σημαινει ,στο εγραψα πριν..δεν μπορει η εταιρεια και δεν ειναι υποχρεωμενη να παραθεσει ολα τα συστατικα που χρησιμοποιει για να παρει εγκριση,δινει οτι επιτρεπει,γιαυτο εκει μεσα θα βρεις μονο την βαση αλλα οχι τα προσθετα.εχει δικαιωμα να το κανει.ακομα και για την βαση μπορει να κρυψει καποια στοιχεια,η εγκριση αυτη αφορα την ασφαλεια οχι την εγκριση της  acea

για να παρει εγκριση αποτην acea υπαρχουν τεστ συγκεκριμενα οχι το msds.τα μπερδευεις ολα,η στα λενε λαθος.

στην καθομιλουμενη των λαδιων το φουλ ΡΑΟ λεγεται για λαδια που εχουν μονο μικρο ποσοστο απο κατι αλλο σαν προσμιξη,νομιζα οτι το ηξερες ,αλλα αποτι φαινεται δεν ξερεις.

2024-07-298_38_05.png.38377c7c5f715bc4e60dc61cbf4e8df9.png

hths πολυ σωστα δεν το δινουν ολες οι εταιρειες η' μαλλον δεν το αναγραφουν.οχι ομως επειδη δεν ειναι σημαντικο,κανεις λαθος.μερικες αν στειλεις μυνημα θα σου απαντησουν και το στελνουν.αλλες οπως η LM δεν προκειται να το κανουν.εχω επικοινωνησει με τον υπευθυνο και εχω συνομιλησει μαζι του και δεν μου εδωσε κανενα λογικο επιχειρημα γιατι δεν το δινει. αυτο που συμπεραναμε στο φορουμ ειναι οτι καποιοι εχουν χαμηλοτερο σε σχεση με τον ανταγωνισμο και αυτο στους γνωστες,οχι εσενα, θα τους απωθησει απο το να αγορασουν το λαδι τους.

οι σωστες εταιρειες οπως η μοτουλ ,η redline,κ.α το δινουν γιατι ειναι σιγουρες για το συγκεκριμενο χαρακτηριστικο και το προιον τους.η καστρολ παλι δεν το δινει αλλα αν ζητησεις με μειλ θα στο δωσει.εχει συνηθως χαμηλο γιαυτο δεν το διαδιδει.

δεν ξερω τι δουλεια κανεις στο αεροδρομιο,αν απλα οδηγεις ενα βαν η' κατι αλλο,παντως ειτε εισαι χομπυστας ειτε εισαι κατι αλλο εκει μαλλον πρεπει να επιμορφωθεις,δεν ειναι κακο,η επιστημη προχωραει και η γνωση.και εγω ακομα στο αρχικο μου ποστ εγραψα οτι μεσα απο εκει ξεχασα αυτα που ηξερα.εγω δεν ειμαι επιστημονας,χομπυστας ειμαι.μπηκα ,εγραψα οτι ηξερα και μου απεριψαν οτι ηξερα.αυτοι ειναι χημικοι και εμπειροι επαγγελματιες,ποιος ειμαι εγω να τους αμφισβητησω.

παντως δεν ειμαστε οι μονοι που αντιδρουμε ετσι.σχεδον σε ολα τα φορουμ βλεπω να εχουν τις παλιες γνωσεις και αν αντιδρουν οπως εσυ.ο καθενας αν θελει πειθεται αν οχι καθεται σαυτα που ξερει.

αντε παλι με τις γνωμες αλλων.μα εγω μονο γνωμες αλλων ανεβαζω δεν καταλαβαινω γιατι ειναι κακο εφοσον προερχονται απο επιστημονες οπως ο φιλος σου.απο την αρχη δεν οικειοποιήθηκα οτι ειναι δικες μου.ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΜΟΥ ΠΟΣΤ.πανε για να το εμπεδωσεις.και τωρα που το ξανα-ξεκαθαρισαμε αυτο..

αφου παραδεχεσαι οτι το τελικο προιον πρεπει να ειναι καλο,τοτε τι σημασια εχει αν προερχεται απο συνθετικη βαση η' απο υδροκαρμπον -πετρελαικη? αρα παλι ανατρεπεις αυτο που ισχυριχεσαι,οτι ειναι για τα μπαζα.

πριν παραδεχθηκες οτι την μπαζα κατηγορια την χρησιμοποιουν οντως στους αγωνες και μετα ξαναλες οτι ειναι για τα μπαζα.αποφασισε τι λες ,μην μπερδευεις τις αποψεις σου.ετσι δειχνεις αναξιοπιστος σαυτα που λες.

μιλας στον πλυθηντικο εννοωντας και εμενα τον ''ασχετο'' οπως λες στην υπογραφη σου η' μιλας στον φιλο στον πλυθηντικο?

αν μιλας σε εμενα και καταδεχεσαι την αποψη καποιου που πριν λιγο προσβαλες να σου την πω.αλλιως ας σου πει ο ειδικος σου,αλλα με αυτον τα λετε σε μυνηματα.

ενταξει,με αυτην την αποψη στα μπολντ με εχεις χασει.εισαι ειδικος ,οπως λες αφου δουλευεις σε αεροδρομιο,τι κανεις εκει τωρα ποιος ξερει και λεγεσαι ειδικος και μου λες οτι τα ντιζελ που ειναι οι πιο απαιτητικες μηχανες λογω οτι σαν κυριως επαγγελατικες γραφουν τριπλασιες ωρες χρησης απο της βενζινης και εχουν λαδια με χειροτερα προσθετα, ε. τινα πω? ναι εχουν λιγοτερα αλλα οχι χειροτερα προσθετα.το αν δινουν ομως δινουν λιγοτερη προστασια , εξαρταται και απο τις εγκρισεις που κουβαλα το καθε λαδι αρα και στα τεστ που αντιπροσωπευει η καθε εγκριση τις απαιτησεις των λαδιων και του κινητηρα.οποτε παλι δεν μπορουμε να μιλαμε ΓΕΝΙΚΑ ΓΙΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΛΛΑ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΔΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΓΚΡΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ Α3 ΕΙΤΕ C3 ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ,ΕΝΑΣ ΑΜΜΕΣΟΥ ΨΕΚΑΣΜΟΥ ΟΦΕΛΕΙΤΑΙ ΕΠΡΙΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΕΝΑ c3 ΛΟΓΩ ΛΙΓΟΤΕΡΩΝ ΕΠΙΚΑΘΙΣΕΩΝ.με λιγα λογια υπαρχουν   c3 που παρεχουν καλυτερη προστασια απο ενα α3 και α3 που παρεχουν μεγαλυτερη προστασια απο ενα  c3.και εδω μιλαμε για ανεπαισθητη διαφορα ,περιπου 50.000χιλ σε βαθος χρονου.εξου και ειπα οτι ειναι ιδια λαδια.

δεν υπαρχει καλυτερος,εγω παραδεχθηκα οτι συνομιλω με ολους,ετσι πρεπει οπως λεει η υπογραφη σου,ακομα και αν διαφωνω.απλα δεν καταλαβες τι ειπα οτι δεν συνομιλω μονο με αυτους που συμφωνω οπως κανετε εσεις μεταξυ σας με μυνηματακια

αφου ειναι καθαρος ο ουρανος και δεν φοβαται γιατι δεν ποσταρετε τα μυνηματα ανοιχτα ρε παιδια να τα συζητησουμε οπως κανω εγω που δεν φοβαμαι γιατι ειμαι καθαροςουρανος?😂

μηπως γιατι φοβαστε τελικα? ελα ποσταρετε αυτα τα πολυτιμα μυνηματα,ας κρινουν οι αλλοι ποιο τους παει σαν γνωση,δεν συζηταμε σοβαρα θεματα εδω για να κρυβετε.ποιο το νοημα αν δεν μοιραζεστε την γνωση?

γιατι πολυ απλα δεν ξερεις να διαβαζεις και τα ερμηνευεις οπως σε βολευει.Αποδειχθηκε περιτρανα οτι φτιαχνεις δικα σου σεναρια οπως με την liqui moly,οποτε και να ανεβασω το τι ειναι τα μακρομορια vi improvers δεν προκειται να καταλαβεις και θα πεις οτι εγραψα καμια συνταγη μαγειρικης.Μην γινεσαι αλλο ρεζιλι,ελεος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 οχι το να γινεσαι ρεζιλι ειναι ενα δικο σου προνομιο που εχεις καταφερει,οταν υποκριθηκες ευγενεια στην αρχη με διαφορα σορυ κιολας και αλλα τετοια κολπα και μετα οταν δεν σου αρεσαν αυτα που λεω αντιθετα απο εσενα , αποκαλυψες το πραγματικο σου προσωπο που ειναι να προσβαλεις γιατι δεν μπορεις να υποστηριξεις τα επιχειρηματα σου.ειναι γνστη τακτικη πολλων που μπαινουν στα φορουμκαι μετα αρχιζουν και τα δραματα για να αποκτησουν συμπαθειες.καια φου δεν τα καταφερουν μετα επανερχονται προσβλητικα δριμυτεροι .

ρεζιλι επισης ειναι καποιος που ενω τον προσκαλεις σε διαλογο με επιχειρηματα σου λεει σαν απαντηση οτι τα επιχειρηματα του τα στελνει σε μυνηματα μονο σε αυτους που συμφωνουν μαζι του.

ποιο ρεζιλι δεν γινεται.ετσι και να γραψεις κατι χανεις την αξιοπιστια σου.

αφου λοιπον δεν με αποδεχεσαι σνα ισοτιμο συνομιλητη,εγω σε προκαλεσα ,ειναι η δευτερη φορα που το κανω,ειπα εγω δεν ειμαι ειδικος ,μπηκα σε ενα φορουμ ειδικο για λαδια ,παγκοσμιο,εξεθεσα τις ξεπερασμενες μου αποψεις επι 2 χρονια,εφαγα ξυλο,εμαθα και μεταδιδω.αν τολμας εσυ που δεν εισαι χομπυστας σαν εμενα αλλα ειδικος αρα πιο σιγουρος ,μπες αν σου βασταει εκει,κανε εγγραφη και γραψε τις αποψεις σου μπροστα σε δεκαδες χημικους παγκοσμιας κλασης ,εμπειρων χημικων βετερανων πετραιοχημικων εταιρειων,λιπαντικων κολλοσων,επιστημονων εταιρειας προσθετων.ΜΠΟΡΕΙΣ??? η' σου κοπηκε η μαγκια του πληκρολογιου?

50 λεπτά πριν, katargedon είπε

Συνεχιζεις να γινεσαι ρεζιλι αν δεν το εχεις καταλαβει.Λες οτι η L.m δεν δινει το hths,ενω σε ολα της τα τεχνικα δελτια το δινει.Αρα οντως βγαζεις συμπερασματα δικα σου που για αλλη μια φορα μπορουν ολοι να δουν οτι δεν ισχυουν.Ας μπει οποιος θελει στην σελιδα της L.moly και να δει το hths που το γραφει με μεγαλα γραμματα για οποιο λιπαντικο θελει.Εμενα δεν με ενδιαφερει η L.moly ουτε εχω κολλημα με καμια εταιρια.Αλλα παλι μας ξαναλες απλα οτι δεν ξερεις να διαβαζεις και οτι φτιαχνεις ψευτικα σεναρια απο τον πανικο σου,που ηθελες να το παιξεις ειδικος στα λιπαντικα αλλα τελικα δεν εχεις ιδεα,μην ξαναλεω τα λογια που μου εβαλες,ουτε το τι καταλαβες για τα racing oils.Αδυνατεις να καταλαβεις οτι οποια και οσα προσθετα και να εχει ενα λιπαντικο,οταν αρχιζουν να σπανε τα μακρομορια που περιεχει η βαση HC  κοινως να σπαει το φιλμ,τοτε τα προσθετα δεν εχουν καμια μα καμια σημασια.Τι να το κανω να εχει hths 72.000 οταν μετα απο 4-5000 χλμ η απο τρελη καταπονηση εχει παει βολτα,οπως ακριβως συμβαινει με τα racing oils που γι'αυτο δεν κανουν δευτερο αγωνα με τα ιδια λαδια.Κανενας σοβαρος δεν θα λαβει υποψιν στην αγορα του λιπαντικου το hths εκτος αν παει στην πιστα.Δεν επεβαλα καμια γνωμη και τις προσβολες τις αρχισες εσυ,οχι εγω.Αλλα μπορεις ελευθερα να συνεχισεις τις ψευδεις κατηγοριες και σε εμενα και στην καθε L.moly.Μπορουν ολοι να δουν οτι το hths το δινει κανονικα.Τωρα που ακριβως εσυ ειδες οτι δεν το δινει...μαλλον εκει που ειδες οτι ειπα πως εχουν χειροτερα προσθετα.Δεν ξερω τι να πω,ισως τελικα να μην εισαι τοσο ασχετος αλλα πραγματικα να χρειαζεσαι οφθαλμιατρο.

P000323-Top-Tec-4200-5W-30-New-Generation-97-en_GB.pdf 55.08 kB · 1 download P000330-Leichtlauf-High-Tech-5W-40-52-en_GB.pdf 59.31 kB · 0 downloads P003590-Top-Tec-4310-0W-30-35-en_GB.pdf 50.22 kB · 0 downloads

Και να μας πεις που ακριβως διαβασες το 'χειροτερα' προσθετα

εχω διαβασει εκατονταδες τεχνικα φυλλαδια και εχω πει οτι εχω συνομιλησει με τον υπευθυνο της LM ,δυστυχως για σενα δεν εχω κρατησει τον διαλογο σαν παρασημο που κανεις εσυ.φυσικα και εχω δικιο και βλεπω πεντακαθαρα σε αντιθεση με εσενα που βλεπεις αλλα επειδη δεν γνωριζεις για αλλη μια φορα,οντως δεν αναφερεται πουθενα το ΑΚΡΙΒΕΣ ΝΟΥΜΕΡΟ του hths,γιατι αν ηξερες να διαβαζεις και χαρακτηριστικα και ποιο ειναι το σημαντικοτερο οπως κανω εγω, θα ηξερες οτι εκει ετσι οπως το αναγραφει ειναι το μεγαλυτερο η' ισο και οχι το ακριβες νουμερο που ειναι αυτο που μας ενδιαφερει ,οπως το δινει η μοτουλ η,ρεντλαιν και αλλες..το περιπου η' ισο 3,5 ειναι το μινιμουμ για την εκγκριση αυτη ,αυτο δεν σημαινει οτι μας δινει το ακριβες νουμερο ,αυτο μας ενδιαφερει για να μπορουμε να ξερουμε την δυναμη του φιλμ στις καταπονησεις στις μεγαλες θερμοκρασσιες και σε συνδυασμο με το βισκοζιτυ να μπορουμε να βγαλουμε συμπερασμα τι συνθεση αποτελειται στο περιπου χωρις αυτο να ειναι και παντα ευδιακριτο μιας και στο κας του τεκ φυλαδιου οπως εχω αναφερει δεν φαινεται παντα τι υπαρχει σε ολη την συνθεση.

που θα πει θα μαθεις απο τα λαθη σου,αλλα δεν θα το παραδεχθεις οπως παντα,τωρα ποιος χρειαζεται οφθαλμιατρο και γινεται ρεζιλι? ΕΣΥ χρειαζεσαι  που τοσα ξερεις τοσα λες..περιμενω να εκτεθεις με το επομενο που θα γραψεις ,θα σε εκθεσω και θα ξαναγινεις ρεζιλι..

αν τα εγραφες αυτα στο αμερικανικο φορουμ να δεις τι θα ακουγες.εγω ειμαι πολυ ευγενικος παραυτα.

Επεξ/σία από megapaixtaras
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδια λιγο ηρεμια..... Ολοι ειμαστε απο την ιδια πλευρα. Να μαθουμε για λιπαντικα θελουμε . Ολοι σχεδον ερασιτεχνες ειμαστε πανω στην επιστημη των λιπαντικων. Ολοι εχουμε την αποψη μας, σωστη ή λαθος και καποιες γνωσεις λιγες ή πολλες . Το να τσακωνομαστε ποιος ξερει τα πιο πολλά και ποιος τα ξερει λαθος δεν βοηθαει καπου . Με ηρεμη συζητηση θα βγει καλυτερο αποτελεσμα. Προσωπικα σας θεωρω γνωστες ολους σας, αλλά απολυτος γνωστης δεν ειναι κανενας μας .  Ολοι να βοηθησετε θελετε, το ξερω , αλλά μπαινει και ο εγωισμος στην μεση και τα κανει μανταρα . Παμε με ηρεμια και χωρις εγωισμο, οσο γινεται. Δεν εχουμε να χωρισουμε κατι. Το καλο των μοτερ θελουμε  

Επεξ/σία από 2MM
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Έγινε αλλαγή τίτλου σε Λάδια, εξέλιξη, προδιαγραφές, αναλύσεις, χαρακτηριστικά, μύθοι και αλήθειες
1 ώρα πριν, megapaixtaras είπε

 οχι το να γινεσαι ρεζιλι ειναι ενα δικο σου προνομιο που εχεις καταφερει,οταν υποκριθηκες ευγενεια στην αρχη με διαφορα σορυ κιολας και αλλα τετοια κολπα και μετα οταν δεν σου αρεσαν αυτα που λεω αντιθετα απο εσενα , αποκαλυψες το πραγματικο σου προσωπο που ειναι να προσβαλεις γιατι δεν μπορεις να υποστηριξεις τα επιχειρηματα σου.ειναι γνστη τακτικη πολλων που μπαινουν στα φορουμκαι μετα αρχιζουν και τα δραματα για να αποκτησουν συμπαθειες.καια φου δεν τα καταφερουν μετα επανερχονται προσβλητικα δριμυτεροι .

ρεζιλι επισης ειναι καποιος που ενω τον προσκαλεις σε διαλογο με επιχειρηματα σου λεει σαν απαντηση οτι τα επιχειρηματα του τα στελνει σε μυνηματα μονο σε αυτους που συμφωνουν μαζι του.

ποιο ρεζιλι δεν γινεται.ετσι και να γραψεις κατι χανεις την αξιοπιστια σου.

αφου λοιπον δεν με αποδεχεσαι σνα ισοτιμο συνομιλητη,εγω σε προκαλεσα ,ειναι η δευτερη φορα που το κανω,ειπα εγω δεν ειμαι ειδικος ,μπηκα σε ενα φορουμ ειδικο για λαδια ,παγκοσμιο,εξεθεσα τις ξεπερασμενες μου αποψεις επι 2 χρονια,εφαγα ξυλο,εμαθα και μεταδιδω.αν τολμας εσυ που δεν εισαι χομπυστας σαν εμενα αλλα ειδικος αρα πιο σιγουρος ,μπες αν σου βασταει εκει,κανε εγγραφη και γραψε τις αποψεις σου μπροστα σε δεκαδες χημικους παγκοσμιας κλασης ,εμπειρων χημικων βετερανων πετραιοχημικων εταιρειων,λιπαντικων κολλοσων,επιστημονων εταιρειας προσθετων.ΜΠΟΡΕΙΣ??? η' σου κοπηκε η μαγκια του πληκρολογιου?

εχω διαβασει εκατονταδες τεχνικα φυλλαδια και εχω πει οτι εχω συνομιλησει με τον υπευθυνο της LM ,δυστυχως για σενα δεν εχω κρατησει τον διαλογο σαν παρασημο που κανεις εσυ.φυσικα και εχω δικιο και βλεπω πεντακαθαρα σε αντιθεση με εσενα που βλεπεις αλλα επειδη δεν γνωριζεις για αλλη μια φορα,οντως δεν αναφερεται πουθενα το ΑΚΡΙΒΕΣ ΝΟΥΜΕΡΟ του hths,γιατι αν ηξερες να διαβαζεις και χαρακτηριστικα και ποιο ειναι το σημαντικοτερο οπως κανω εγω, θα ηξερες οτι εκει ετσι οπως το αναγραφει ειναι το μεγαλυτερο η' ισο και οχι το ακριβες νουμερο που ειναι αυτο που μας ενδιαφερει ,οπως το δινει η μοτουλ η,ρεντλαιν και αλλες..το περιπου η' ισο 3,5 ειναι το μινιμουμ για την εκγκριση αυτη ,αυτο δεν σημαινει οτι μας δινει το ακριβες νουμερο ,αυτο μας ενδιαφερει για να μπορουμε να ξερουμε την δυναμη του φιλμ στις καταπονησεις στις μεγαλες θερμοκρασσιες και σε συνδυασμο με το βισκοζιτυ να μπορουμε να βγαλουμε συμπερασμα τι συνθεση αποτελειται στο περιπου χωρις αυτο να ειναι και παντα ευδιακριτο μιας και στο κας του τεκ φυλαδιου οπως εχω αναφερει δεν φαινεται παντα τι υπαρχει σε ολη την συνθεση.

που θα πει θα μαθεις απο τα λαθη σου,αλλα δεν θα το παραδεχθεις οπως παντα,τωρα ποιος χρειαζεται οφθαλμιατρο και γινεται ρεζιλι? ΕΣΥ χρειαζεσαι  που τοσα ξερεις τοσα λες..περιμενω να εκτεθεις με το επομενο που θα γραψεις ,θα σε εκθεσω και θα ξαναγινεις ρεζιλι..

αν τα εγραφες αυτα στο αμερικανικο φορουμ να δεις τι θα ακουγες.εγω ειμαι πολυ ευγενικος παραυτα.

Παλι αερολογίες γράφεις χωρίς καμια απόδειξη.Μονος σου παλι αυτοακυρωθηκες λεγοντας το ψεμα οτι δεν το αναγραφει και οχι δεν γραφει το ακριβές νούμερο.Με κατηγορησες οτι δεν ανεβαζω,οριστε ανεβασα τα τεχνικα φυλλάδια,περιμενω να ανεβασεις τα δικα σου στα οποια δεν αναφέρεται,αυτο ειπες.Οσο για συνομικιες,εγω να δεις ποσες εχω με moly,valvoline,motul,total.Να ανεβασω τωρα δεκαδες mail,θα ειναι κουραστικο Ακομα παντως περιμενω να απαντησεις που ειδες οτι εγραψα αυτα που με κατηγορεις παραπανω,εχω κανει τις παραθεσεις.Και ναι,απο τη στιγμη που σκαρφιζεσαι λεγομενα μου περι χειροτερων προσθετων και hydrocarbons(λεξη που δεν χρηση.οποιησα ποτε),τεχνικα φυλλαδια κ.α,δεν σε θεωρω σοβαρο συνομιλητη,οπως και αλλοι απ'οτι ειδα.Περιμενω λοιπον να μου απαντησεις σε αυτα και απο εκει και περα ξαναμιλαμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι, μην πλακωνεστε και κλειδωθεί το thread, κρίμα είναι. 

Να σας το πω και αλλιώς, χάνετε τον χρόνο σας όταν τσακωνεστε, κανένας δεν κάθεται να διαβάσει όλα τα κατεβατα και να σχηματίσει κάποια άποψη, σας το λέει κάποιος που έκανε το ίδιο λάθος πολλά χρόνια. :D

Επί του θέματος, δεν είμαι fanboy κάποιας εταιρίας λαδιών, δεν με απασχολεί τι μάρκα γράφει το κουτί τους. Τα Castrol τα ανέφερα ως εύκολη λύση, καθώς αυτά βάζει το συνεργείο που πάω το αυτοκίνητο, οπότε είναι πρακτικό, δεν χρειάζονται παραπάνω κουβέντες όταν το αφήνω για σέρβις.

 

Το LM που έβαλα δεν έχει approval 502 - 505; Απλά τα προτείνει η LM για αυτές τις πιστοποιήσεις; Αυτό αν ισχύει είναι σοβαρό παράπτωμα, καθώς οι αναγραφες των πιστοποιήσεων στο μπουκάλι είναι παραπλανητικές.

Επεξ/σία από liopyr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφου λοιπον σωστα ζηταμε ολοι την γνωση και οχι οτι διαβασαμε απο τον Κωστα,Γιωργο,Βαγγελη στο καθε φορουμ και επειδη καποιοι απο εμας οτι γραφουμε το γράφουμε με αποδειξεις και οχι με κατασκευασματα της φαντασίας μας,ας τα παρουμε ενα ενα.Κατάρριψη μπαρουφας νο1....η acea δεν εχει καποια σχεση με τα δελτια ασφαλειας...παραθετω λοιπον τον συνδεσμο για το επισημο site της acea που εξηγει ακριβως για τα δελτια ασφαλειας. Ειναι μεγαλο σας προειδοποιω... https://www.acea.auto/publication/reach-safety-data-sheet-compliance-checks/ θα συνεχισουμε και με τις αλλες μπαρουφες σταδιακα.

Μπαρουφα νο2...τα c3 ειναι τα ιδια λαδια με τα a3...παραθετω αποσπασμα απο συνομιλία μου με την Liqui moly(εγω τις κραταω τις συνομιλίες 😉)Ιδια απαντηση εχω και απο valvoline αμερικης,motul και total

Screenshot_20240729-180055_Outlook.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, megapaixtaras είπε

δεν υπαρχει καλυτερος,εγω παραδεχθηκα οτι συνομιλω με ολους,ετσι πρεπει οπως λεει η υπογραφη σου,ακομα και αν διαφωνω.απλα δεν καταλαβες τι ειπα οτι δεν συνομιλω μονο με αυτους που συμφωνω οπως κανετε εσεις μεταξυ σας με μυνηματακια

Τότε γιατί το ανέφερες ως επιχείρημα, προσβάλλοντας εν μέρει τον συνομιλητή σου? Πλάκα μας κανείς ? Παρολαυτα θες τον διάλογο για να μας κατηγορείς από πάνω , που δεν ασπαζόμαστε την γνώμη σου και συζητάμε μεταξύ μας. Ποιος είσαι που θα μας πεις τι θα κάνουμε μεταξύ μας? Κάτσε μιλά με τους δικούς σου που δεν βγαίνει νόημα , από αυτά που συζητάτε και άσε μας εμάς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, liopyr είπε

Ναι, μην πλακωνεστε και κλειδωθεί το thread, κρίμα είναι. 

Να σας το πω και αλλιώς, χάνετε τον χρόνο σας όταν τσακωνεστε, κανένας δεν κάθεται να διαβάσει όλα τα κατεβατα και να σχηματίσει κάποια άποψη, σας το λέει κάποιος που έκανε το ίδιο λάθος πολλά χρόνια. :D

Επί του θέματος, δεν είμαι fanboy κάποιας εταιρίας λαδιών, δεν με απασχολεί τι μάρκα γράφει το κουτί τους. Τα Castrol τα ανέφερα ως εύκολη λύση, καθώς αυτά βάζει το συνεργείο που πάω το αυτοκίνητο, οπότε είναι πρακτικό, δεν χρειάζονται παραπάνω κουβέντες όταν το αφήνω για σέρβις.

 

Το LM που έβαλα δεν έχει approval 502 - 505; Απλά τα προτείνει η LM για αυτές τις πιστοποιήσεις; Αυτό αν ισχύει είναι σοβαρό παράπτωμα, καθώς οι αναγραφες των πιστοποιήσεων στο μπουκάλι είναι παραπλανητικές.

συμφωνω και ζητω συγγνωμη γιατι παρασυρθηκα στην αγενεια.δεν θα απαντησω ξανα σε οποιον δεν ποσταρει ευγενικα.

για το λαδι σου,οχι δεν ειναι παραπτωμα ,εχουν το δικαιωμα να το αναγραφουν με αυτον τον τροπο.εφοσον το αναγραφουν οτι συνισταται τοτε δεν λενε ψεμματα και εσυ εισαι που παρινεις την ευθυνη για την αγορα.παντως μην ανησυχεις ειναι λαδαρα και αναγνωρισμενο απο την κοινοτητα παροτι απλα συνισταται.αυτο λαδι ειναι απο τα πρωτα ιστορικα και καλοπουλημενα της μολυ,οταν ολα τα λαδια της ειχαν μολυβδαινιο και πουλουσε πολυ.τωρα εχει αλλαξει λιγο η συνταγη αλλα παλι ειναι δημοφιλες.

το παρανομο ειναι να αναγραφουν οτι εχει εγκριση ενω δεν εχει και εκει πεφτει καμπανα.καποιες φορες το αποσυρουν αλλες οχι,προτιμουν να τρωνε προστιμα και να τα βγαζουν απο τις πωλησεις,βλεπε μανολ.

και αλλες εταιρειες το κανουν αυτο με την απλη συσταση ,,μεγαλες και αναγνωρισμενες απο την κοινοτητα ,οπως η redline,amsoli,hpl..καποιες αλλες παραπλανουν και αναγραφουν για εγκριση ενω δεν εχουν ,οπως η manol.

καταλαβαινω οτι το καστρολ ειναι και φθηνο και βολευει.και να το βαλεις για 6.000χιλ δεν θα παθει τιποτα ο κινητηρας σου.

απλα εδω ειμαστε για κατι καλυτερο και για να προσεχουμε καλυτερα τις περιουσιες μας,οσοι νοιαζονται, splitting hairs οπως λενε εξω, γιατι καποιοι κινητηρες εχουν ιδιατεροτητες.ο χρυσος κανονας ειναι να κανουμε αλλαγες λαδιων μεταξυ αλλαγες λαδιων στο σωστο διαστημα ,που για μενα ειναι κοντα στα 7.500 χιλ. οχι πιο πανω.

τωρα καποιοι κινητηρες με καδενες θελουν λαδια που να εχουν εγκρισεις που να εχουν περασει το τεστ καδενας,υπαρχουν κινητητρες που εχουν θεμα με το lspi και βγηκαν παλι καποιες νεες εκδοσεις που βοηθουν στην προληψη του, κ.λ.π.

την επομενη φορα διαλεξε κατι απο τον καταλογο που σου εδωσα ,που να εχει την εγκριση σου και εισαι οκ.καλο ειναι να εχεις επιλογες,και εχεις.δεν ειναι κακο να υποστηριζεις μια μαρκα αρκει να ειναι καλη και να εχει τις εκγρισεις σου και καλα χαρακτηριστικα.και η καστρολ εχει τους φαν της και ημοτουλ και η μομπιλ.αρκει να ξερεις ποιο να επιλεγεις και γιατι.γιαυτο ειμαστε εδω και γιαυτο εδωσα τον καταλογο που εφτιαξα μαζευοντας οτι καλυτερο υπαρχει αυτην την στιγμη σε συνθεση και χαρακτηριστικα σε καλη τιμη.

υπαρχουν και τα ''φουλ'' συνθετικα που ειναι πιο ακριβα τα λεγομενα boutique λαδια τα οποια οποιος θελει μπορει να τα επιλεξει αν θελει να πληρωσει κατι αρκετα παραπανω.απλα εγω θεωρω οτι για 7.000 χιλ και νορμαλ χρηση ,δεν χρειαζεται κατι παραπανω.συνηθως αυτα τα ακριβοτερα λαδια τα χρησιμοποιουν αυτοι που εχουν αυξημενες απαιτησεις οπως ενα tuning κινητηρας,καποιος που κανει πιστα και πιεζει τον κινητηρα του ,οχι οτι δεν μπορει και με τα ημι-συνθετικα,τα καλα,αλλα  η επιλογη ειναι δικη σου.

12 ώρες πριν, atheatos είπε

Τότε γιατί το ανέφερες ως επιχείρημα, προσβάλλοντας εν μέρει τον συνομιλητή σου? Πλάκα μας κανείς ? Παρολαυτα θες τον διάλογο για να μας κατηγορείς από πάνω , που δεν ασπαζόμαστε την γνώμη σου και συζητάμε μεταξύ μας. Ποιος είσαι που θα μας πεις τι θα κάνουμε μεταξύ μας? Κάτσε μιλά με τους δικούς σου που δεν βγαίνει νόημα , από αυτά που συζητάτε και άσε μας εμάς.

καταλαβαινεις οτι πριν μπει ο τυπος αυτος ειχαμε διαφωνιες αλλα μεσα σε ευγενικα πλαισια.θεωρω οτι υπηρξαμε και οι 2 παρεσυρομενοι απο την συμπεριφορα του και βγαλαμε εγωισμο.ελπιζω να επανελθουμε σε ευγενικο και επικοδομητικο διαλογο ξανα.αν το πιστευεις και εσυ οτι εγιναν λαθη εκατερωθεν ,εδω ειμαστε.οπως λεει και ο φιλος εδω πιο πανω ειμαστε για το καλο μας και το πιστευεω και εγω αυτο.

Επεξ/σία από megapaixtaras
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...