2MM Δημοσ. 25 Ιουλίου Δημοσ. 25 Ιουλίου Απο τις φθηνες της Μοτουλ ( Motyl Gear) δεν εχω μεινει ευχαριστημενος. Σε 2 διαφορετικα αμαξια, οταν ειναι κρυες, ο λεβιες σκαλωνει
megapaixtaras Δημοσ. 25 Ιουλίου Μέλος Δημοσ. 25 Ιουλίου αν και χειροκινητο και στο φορουμ αλλα και στο καταστημα εδω που ρωτησα τον ιδιοκτητη που ειχε ιδιο με το δικο μου,μου προτειναν ενα πιο ακριβο που ειναι ομως για αυτοματο.αυτο λενε οτι δνε μασαει στο κρυο. ξεχασα,παντως εκτος απο το μοτουλ ολοι εχουν να πουν τα καλυτερα για το υγρο της redline,μπορει να βαλω αυτο τελικα.
atheatos Δημοσ. 25 Ιουλίου Δημοσ. 25 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Καλά ,στα χειροκίνητα κιβώτια βάζεις τις προδιαγραφές του κατασκευαστή όπως κανείς με τα λάδια μηχανής. Δεν υπάρχει και εδώ καλή και κακή μάρκα λαδιών , φτάνει να καλύπτει τις προδιαγραφές. Για παράδειγμα πολλοί στα Subaru έβαζαν κάποιο motul ( μάλιστα και το επίσημο service ) αγνοώντας για την προδιαγραφή MT1 που έπρεπε να έχει . Φυσικά η motul έχει λαδι κιβωτίου με την προδιαγραφή MT1 , αλλά δεν το φέρνει Ελλάδα…Όποτε πολλά subaru άρχισαν να έχουν προβλήματα με το κιβώτιο και στο τέλος , βγήκε και ο μύθος ότι τα subaru πάσχουν πέρα όλων των άλλων , με πρόβλημα στο κιβώτιο. Μεγαλύτερο ψέμα δεν υπάρχει. Χρησιμοποιώ Liqui moly και Shell με την προδιαγραφή MT1 κάθε 30000 χλμ και αισιος είμαι στα 250.000 χλμ χωρίς κιχ… Οσο για το VW group θα το ψάξω καλύτερα γιατί πολύ φοβάμαι ότι κάτι παίχτηκε με τα λάδια στο service , όπως έκαναν και στα subaru. Βάζουν λάθος λάδια και τα αυτοκίνητα μένουν επιτόπου…. Επεξ/σία 25 Ιουλίου από atheatos
katargedon Δημοσ. 27 Ιουλίου Δημοσ. 27 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Στις 24/7/2024 στις 1:23 ΜΜ, megapaixtaras είπε κανε και ενα quote να ξερω σε ποιο ποστ αναφερεσαι,εαν ειναι δικο μου..εχουν γραφτει πολλα.. γραψε τι αυτοκινητο,κινητηρα και λαδια χρησιμοποιεις αν θες.. γενικα ομως να σου απαντησω..δεν χρειαζεται να ζητας συγγνωμη ,τις αποψεις μας λεμε αρκει να ειναι τεκμηριωμενες και ευγενικα. το θεμα τελικο προιον ειναι αυτο που μετραει,το εχω γραψει κιολας στον οδηγο στην αρχη.οτι να και να εχει μεσα ,αυτο που μετραει ειναι το τελικο προιον.γιατι? γιατι αν μπεις να διαβασεις αυτα που γραφουν εκει στο φορουμ,θες μηνες πραγματικα,μπορει και χρονια οπως εγω,υπαρχουν τοσα πολλα που προσδιοριζουν το τελικο προιον.εκει καταριπτονται πολλοι μυθοι. οπως οτι το λαδι με βαση ΡΑΟ ειναι παντα το καλυτερο,το οποιο δεν ισχυει,η' οτι τα HC ειναι απλα τηγανολαδα οπως λες,που μονο τετοια δεν ειναι γιατι οπως και στα ΡΑΟ ετσι και στα HC υπαρχουν καλα λαδια και τηγανολαδα ,υπαρχει καλο τελικο προιον και κακο. οπως εχω πει στην αρχη τα HC πλεον ειναι τοσο εξελιγμενα που ειναι και καλυτερα απο τα πληρη συνθετικα οπως εχει επικρατησει να λεγονται. ακομα κια αγωνιστικες ομαδες πλεον χρησιμοποιουν αυτα τα λαδια.γιαυτο και ολες οι εταιρειες εχουν στραφει σε αυτην την μεθοδο συνθεσης.σιγουρα το κοστος ειναι μικροτερο αλλα δεν θα το εκαναν αν δεν υπηρχε και η αναλογη ποιοτητα απο πισω.επειδη ακριβως εχουν εξελιχθει τοσο πολυ και σε ποιοτητα ειναι ακομα καλυτερα πολλες φορες οι εταιρειες που δεν θελουν να διακινδυνεψουν την φημη τους και επομενως τις πωλησεις τους,τα προτιμουν . το θεμα τωρα συνθεση αποτελειται απο πολλα υλικα και δημιουργουνται συνεχεια νεα απο τα r&d των εταιρειων.γινεται και συνδυασμος αυτων.παλια ξεραμε τα ορυκτα-πετρελαιοχημικα και τα συνθετικα που δημιουργουνταν απο την αρχη σε εργαστηριο.τωρα πλεον αν και υπαρχουν ακομα οι διαφορετικες αυτες μεθοδοι, και στις 2 κατηγοριες δανειζονται υλικα η μια απο την αλλη.ο λογος ειναι οτι ενα ΡΑΟ λαδι δεν μπορει να ειναι μονο ΡΑΟ γιατι δεν θα ειχε καλη διαλυτοτητα η' θα ξερανε τα ελαστικα μερη.γιαυτο χρησιμοποιουνται εστερες οι αλλες υλες σε αναλογη ποσοστητα.το αντιστροφο γινετια και στα HC οταν θελουν ας πουμε να κατεβασουν το pour point η' να δωσουν γρηγορη καλη ροη στην εκκινηση χρησιμοποιουν GTL -PAO υλικα σε καποιο ποσοστο.το ιδιο και για να επιτυχουν μια σωστη οξειδωση. πλεον δεν μπορουμε να γνωριζουμε οτι ενα λαδι εχει μεσα ΡΑΟ η' ΡΟΕ. συνηθως αυτο που αναφερεις για τους viscosity index αν εοχυν βαση ΡΑΟ Η' ΡΟΕ το αντιθετο γινεται,εχουν μικροτερους δεικτες οχι πανω απο 180 ,τον ρολο δλδ. εκει δεν. τον παιζουν τα προσθετα περισοτερο αλλα η βαση.τετοια λαδια ειναι ας πουμε τα εστερικα οπως το motul 300v, pao redline κ.λ.π. αντιθετα αποτι ειπες αν δεν εχουν τετοια βαση και θελουν να εχουν υψηλο viscosity index χρησιμοποιουν τους improvers και ανεβαινουν τοσο πολυ 190-200 γιατι προφανως δεν κρατανε πολυ σε διαρκεια ,οποτε θελουμε να κατεβουν απο ενα υψηλο οριο.τετοιο λαδι ειναι ας πουμε το LM top tec 4110 5-40 .και παλι improvers με improvers εχιε διαφορα.δλδ το mobil 1 esp X3 0-40 που εχει 200 δεν εχει την ιδια ποιοτητα improver με του LM γιαυτο και πιο ακριβο. αλλα και αυτο το mobil 1 esp X3 0-40 που ειναι πολυ καλο λαδι η το motul power 8100 5-40 που ειναι φουλ ΡΑΟ με ενα μικρο ποσοστο εστερων δνε πιανει μια μπροστα στο motul 8100 xcess gen 2 5-40 , που ειναι HC και εχει 169 viscosity index αλλα hths 3.9 viscosity 100 = 13,5.. η mobil στα νεα λαδια που παραγει με api sp ,πλεον δεν χρησιμοποιει το visom που ηταν το καλυτερο υλικο,ουτε ΡΑΟ αλλα AN'S υλικο σε συνδυασμο παντα με καποιο απο τα προηγουμενα. βασικα η ταση που επικρατει πλεον ειναι να φτιχνουν λαδια πιο ψιλα,λογω οικοογικων και περιβαντολογικων λογων και οικονομιας που για να μπορουν ομως να προστατευουν και την μηχανη και να εχουν υψηλο hths ισχυρο φιλμ δλδ. χρησιμοποιουν και δινουν βαση περισοτερο στα προσθετα παρα στην βαση που πανω κατω ειναι πλεον παντου HC. για να καλισω τα φουλ ΡΑΟ λαδια δεν ειναι για ολα τα αυτοκινητα και τους κινητηρες τους.κυριως τα χρησιμοποιουσαν σε αγωνες. Καλησπερα,αν μου επιτρεπεις να κανω καποιες διορθωσεις.1:Φυσικα και γνωριζουμε αν ενα λαδι εχει μεσα pao απλα και μονο απο το msds.Καπου ειχα διαβασει απο καποιο μελος οτι το msds ειναι 'απλα ενδεικτικο',κατι που φυσικα δεν ισχυει.Αν το msds δεν ειναι σωστο,τοτε το λιπαντικο δεν παιρνει καμια εγκριση ουτε απο acea,ουτε απο api κλπ,ουτε για τα logistics iata κλπ κλπ.Οποτε εκει δεν μπορουν οι εταιριες να γραψουν οτι θελουν.2:Ο λογος που δεν ειναι μονο pao η βαση δεν ειναι η διαλυτοτητα αλλα η πολικοτητα,δεν θα μπορει να δεσει με τα προσθετα.Οι τελευταιες ερευνες δειχνουν οτι το pao δεν ξεραινει τα ελαστικα μερη(και εγω ετσι ηξερα καποτε).3:H βαση pao εχει μεγαλυτερο VI απο την HC,οχι μικροτερο.Στα hc χρησημοποιουνται πολυμερη μακρομορια για να ανεβει το ευρος του sae viscosity,γι'αυτο και το φιλμ ειναι πολυ πιο αδυναμο απο ενα pao ασχετως hths(δες τα shear stability tests και θα καταλαβεις).Δεν γινεται να φτασεις pour point -60 μονο με πολυμερη προσθετα,θα σπασει εντελως το φιλμ.Μονο με βαση pao γινεται.Συγκεκριμενα pao homopolymer.Το pao trimine σου δινει flash point-noack(ασχετο).H βαση hc σταδιακα εγκαταλειπεται και αρχιζει και γινεται της μοδας η gtl,η οποια ειναι οντως καλυτερη απο την hc,αλλα ποτε δεν θα φτασει τα επιπεδα μιας pao,δεν γινεται εξ'ορισμου αυτο.4:Οι αγωνιστικες ομαδες οπως σωστα λες,χρησημοποιουν τα hc,αλλα ποτε δεν κανουν δευτερο αγωνα με τα ιδια λαδια,ακριβως γιατι το το φιλμ εχει παει περιπατο(δες αναλυσεις racing oils μετα απο αγωνα και θα καταλαβεις).Ακομα και τα λαδια σιλικονης που χρησημοποιει η f1,πετιουνται μετα απο τον αγωνα.5:Δεν ισχυει οτι τα hc ειναι πλεον καλυτερα απο τα pao,ουτε για αστειο.Εχω στειλει 5-6 φορες για αναλυση λαδια hc(διαφορων εταιριων) και 3 φορες pao(διαφορων εταιριων) οπως και καυσιμα.Εχω προσβαση σε χημειο λογο της δουλειας μου.Σε πληροφορω οτι τα hc,μετα απο 5-6000 χλμ ηταν για πεταμα,ειχαν γινει βιτριολι απο την πτωση του tbn και ειχαν γινει w20 μη σου πω και παρακατω.Γι'αυτο τα λεω τηγανολαδα.γιατι ειναι.Δεν ξαναβαζω hc ουτε για να παει το αμαξι μεχρι το scrap.Castrol magnatec,L.m molygen,L.m asia-america,Mobil 3000 fe,Elf 900 sxr.Ολα 5w30 και ηταν για πεταμα.Τα pao ηταν σχεδον ανεπαφα.Motul econergy 0w30,Valvoline Synpower 0w30,Lm synthoil 0w30.Και τα τρια,απλα αστερια.6:Tα ψιλα λαδια δεν φτιαχνονται για οικολογικους λογους οπως λες αλλα γιατι οι συγχρονοι κινητηρες εχουν πολυ μικροτερες ανοχες και αυλους ροης.Για οικολογικους λογους φτιαχνονται τα λαδια προδιαγραφων c2,c3 κλπ που δεν εχουν καμια σχεση στην προστασια του μοτερ μπροστα στα α3 και α5.Αυτα και συγνωμη αν σε κουρασα.Α και κατι πολυ σημαντικο που δεν ανεφερες...δεν εχει καμια σχεση ενα λαδι(ας πουμε τυχαια mobil 1 esp) που ειναι made in Germany πχ με το ιδιο λαδι που ειναι made in Poland πχ.Αλλο διυλιστήριο,αλλες αναλογίες προσθετων,αλλο msds κλπ κλπ Επεξ/σία 28 Ιουλίου από katargedon 1 1
megapaixtaras Δημοσ. 28 Ιουλίου Μέλος Δημοσ. 28 Ιουλίου πολλα και δεν ξερω απο που να αρχισω τις διορθωσεις. φαινεται σαν να κανεις copy-paste απο καπου τις πληροφοριες ετσι διασπαρτες που απλωνονται. οι πληροφοριες που γραφω εγω ,δεν ειναι δικες μου.το εχω πει απο την αρχη οτι ειναι απο το γνωστο ιντερνετικο φορουμ bitog. ψαξτο να το ριξεις μια ματια.επισης αφου εισια τοσο σιγουρος κανε εγγραφη και γραψε εκει ολες αυτες τις πληροφοριες σου να δουμε αν εισαι σωστος.υπαρχουν και αλλοι εκει που διαφωνουν δεν εισαι ο μονος.εγω θα εβλεπα με χαρα μια τετοια αντιπαραθεση εκει με ολους αυτους τους ειδικους επαγγελματιες βετερανους των λαδιων.μονο οταν το κανεις πες μας ποτε και που να δουμε και εμεις τον διαλογο.εγω βασικα θα τον δω γιατι παρακολουθω συνεχεια. θα μπορουσα να σου βαζω quotes γιαυτα που θα σου πω αλλα πρεπει να αρχισω να ψαχνω ,μην με βαλεις σε κοπο.εκτος αν οι αποψεις αυτων των ειδικων δεν σε ενδιαφερουν και εσυ ξερεις καλυτερα. 1. το msds ειναι απλα ενδεικτικο,σωστα το ειπε οποιος το ειπε.φυσικα μπορουμε να μαθουμε αν εχει ΡΑΟ , οχι παντα μπορει να ειναι ΡΟΕ δεν αναγραφεται παντα η συνθεση αλλα σε μερικα ναι το αναφερει.ομως ειναι ενδεικτικο γιατι δεν μπορουμε να ξερουμε την πληρη συνθεση του λαδιου απο το msds και ο λογος ειναι οτι οι εταιρειες δεν ειναι χαζες να αναγραφουν την μυστικη συνθεση τους λογω ανταγωνισμου. και δεν ειναι και υποχρεωμενες οπως λανθασμενα λες.γιατι η δουλεια του msds δεμ ειναι να αναγραφει τα συστατικα μιας συνθεσης αλλα οτι προκαλει ζημια στον ανθρωπο και το περιβαλλον.material safety data sheet.αυτα ειναι υποχρεωμενοι να αναγραφουν,φυσικα ο νομος τους δινει το δικαωμα να αναφερουν μερικα της συνθεσης οχι ολα.οχι αναλυση συνθεσης λαδιου οπως λανθασμενα αναφερεις. 2.ειναι η διαλυτοτητα και ειναι και αλλοι λογοι απλα δεν θεωρω οτι ειναι αξιο να τους αναφερω,δεν ενδιαφερει κανεναν τεχνικα.να εισαι σιγουρος οτι ο'τι τελευταίες ερευνες υπαρχουν ,ειναι πιο πριν γνωστες στα μελη και σιγουρα δεν αναφερετιαι αυτο που λες ,οντως ξεραινουν τα ελαστικα μερη. 3.εδω τα εχεις μπερδεψει λιγο.τι σχεση εχει το pour point με το visocsity index? μια απο τις ιιδοτητες που εχει το ΡΑΟ οταν χρησιμοποιειται ειναι οτι οταν θελουμε να εχουμε σε πολυ κρυο γρηγορη και σωστη εκκινηση ,να φτασει δλδ το λαδι απο την τρομπα και να αρχισει να δουλευει.γιαυτο και χρησιμοποιειται κατα κορον στα 0Χ-30-40 που ειναι ιξωδη για πολυ κρυες περιοχες.κατι που δεν μπορεις να καταφερεις με HC μονο.δεν μπαινει σε ολα τα λαδια στην ιδια ποσοσητα γιαυτο δεν εχουν ολα τα 0-30 -60 .αυτο τωρα το στοιχειο αυτοματα μαρτυρα οτι το λαδι εχει μεσα πολυ ποσοτητα ΡΑΟ.ναι το ΡΑΟ αντεχει στις δυνατες καταπονησεις ,ακομα και πιστας .λογω του ΡΑΟ,εχει καλο shear stability ομως σε ιξωδες 0Χ-30-40 δεν μπορεις να το αφησεις πιο πανω απο τα 5-6000 μιλια οπως λες.γιατι ? γιατι οσο μεγαλυτερη η αποσταση του κρυου συντελεστη με το βαρος π.χ 0-40 τοσο πιο μικρη η διαρκεια ζωης του,γιαυτο οι κατασκευαστες προτεινουν περισοτερο τα 5-30 σαν longlife.για να ειναι σιγουροι οτι το φιλμ θα κρατησει ,εφοσον γνωριζουν οτι οι οδηγοι κρατουν τα λαδια τους για 10.000 χιλ. μεσα .βασικα ειτε ΡΑΟ ειτε HC τελικα για διαφορετικους λογους καταληγουμε σαν καλη διαρκεια στην ιδια δλδ. καπου στα 7500 χιλ.ασχετα με το ποσο αντεχουν.εχει μαρτυριες μελων που εστειλαν για αναλυση HC στα 12.000 και τους ελεγαν μπορειτε και παραπανω.το θεμα αντοχη ειναι εξιδικευμενο.αναλογα την μηχανη,την χρηση,την καταπονηση ,και κυριως την ποιοτητα του HC. το viscosity index στα ΡΑΟ ακριβως επειδη εχει συνθετικη βαση ειναι μικροτερο, τα HC ακριβως επειδη δεν εχουν πολυ ΡΑΟ εως καθολου χρειαζονται προσθετα ,improvers για να ανεβασουν τον δεικτη πιο ψηλα ωστε να αντεξουν την καταπονηση.εγω εδωσα παραδειγμα εσυ δεν δινεις.δωσε μου μερικα ΡΑΟ με υψηλο viscosity index.τα μονα συνθετικα πληρη με υψηλο δεικτη ειναι ΡΟΕ τα οποια ομως δεν ειναι και τα καλυτερα του ειδους πολυμερη στην αγορα,ειναι πιο φθηνα και οχι τοσο καλα οσο τα ΡΟΕ.τωρα δοκιμαζονται τα ΑΝ's που ειναι δημιουργημα της εταιρειας infineum shell-mobil.γιαυτο σου λεω πλεον εχιε πολλα υλικα να χωνουν ,εμεις δεν μπορουμε να γνωριζουμε γιατι δεν φαινονται πουθενα,μονο υποθεσεις -μαντεψιες μπορουμε να κανουμε ποσο τι,πιο κ.λ.π. οσο για την βαση gtl ,και αυτοι λενε οτι ειναι καλυτερη στα χαρτια,δεικτες.ομως εγω που εχω χρησιμοποιησει της σελ λαδια ,δεν την βρηκα καλη.εδω παιζει ο κανονας οτι καθε μηχανη εχει τις ιδιαιτεροτητες της .εμενα τα σελ με βαση gtl τα καιει πολυ γρηγορα.υπαρχουν και αλλοι στο φορουμ που παραπονιουνται γιαυτο.εδω κολλαει αυτο που ειπαμε στην αρχη οτι οτι ανεξαρτητα την βαση το τελικο προιον εχει σημασια. 4.οντως τα πετανε.αρα συμφωνεις μαζι μου οτι εφοσον τα χρησιμοποιουν σε πιστα δεν ειναι απλα τηγανολαδα,αρα αναιρεις τα λεγομενα σου .εχουν μεγαλη αξια,τα αγωνιστικα αυτοκινητα εχουν μεγαλη αξια και αυτοι που τα χρησιμοποιουν κατι ξερουν παραπανω απο εμας.αν και καποιοι στο φορουμ που κανουν πιστα με γερμανικα ακριβα αμαξια τα χρησιμοποιουν και δευτερη φορα με καλες αναλυσεις. 5.συγγνωμη αλλα τα λαδια που συγκρινεις με τα ΡΑΟ,(Castrol magnatec,L.m molygen,L.m asia-america,Mobil 3000 fe,Elf 900 sxr) ειναι οντως για πεταμα. εγω εδωσα μερικα λαδια σε λιστα 5-30,5-40 που ειναι εξισου καλα με τα ΡΑΟ.πανε δες τα πιο πισω.δεν το λεω εγω,οι ειδικοι του φορουμ,απο εκει συγκεντρωσα την λιστα.γιαυτο λεω οτι τηγανολαδα υπαρχουν παντου,δεν πρεπει να γενικευουμε. 6. εδω τωρα εχεις πολλα λαθη. λες Αναφορά σε κείμενο .Για οικολογικους λογους φτιαχνονται τα λαδια προδιαγραφων c2,c3 κλπ που δεν εχουν καμια σχεση στην προστασια του μοτερ μπροστα στα α3 και α5 πρωτον και τα c3 και τα Α3 ειναι ιδια λαδια ,λαδια οικονομιας.τα Α3 απλως ειναι ελαχιστα πιο παχια σαν χαρακτηριστικα και ειναι μυθος οτι προστατευουν καλυτερα.τα χρησιμοποιουσαμε στην ευρωπη και αμερικη οταν οι βενζινες ειχαν πολλες σουλφουρες και χρειαζομασταν πιο υψηλο tbn.απο την στιγμη που αλλαξαν τα καυσιμα σε ευρωπη και αμερικη χρησιμποιουμε και τα 2 ,αλλα τα λαδια c3 που αρχικα χρησιμοποιουνταν λογω καυσιμου μονο στα ντιζελ ειναι λαδια πιο δυνατα,ανεκαθεν τα ντιζελ χρειαζονταν πιο καλα λαδια λογω κινητηρων.απο την στιγμη που αλλαξε και το καυσιμο βενζινη στην ελλαδα και εχει λιγες σουλφουρες πλεον στην ευρωπη αλλα και στην αμερικη παραγονται περισοτερα c3 λαδια γιατι ειναι καλυτερα.αυτο ειναι γνωστο σαν την αλφα-βητα.ειναι παλια αποψη αυτη που αναφερεις,οπως και η αποψη οτι ειναι ντιζελολαδια και δεν πρεπει να μπαινουν σε βενζινοκινητηρα..δλδ τα ντιζελ που τα χρησιμοποιουν ειναι χαλια μηχανες,για πεταμα.δεν προστατευονται.ισα -ισα ειναι πιο απαιτητικες μηχανες,αρα χρειαζονται καλυτερα λαδια,μεγαλο λαθος δευτερος μυθος ειναι αυτος με τις ανοχες.σε πληροφορω οτι ενας νεος κινητηρας που εχει προτεινομενο ,λογω ''ανοχων'' οπως λες 0-20 μπορει να παρει πιο χοντρο λαδι,0-30 ανετα.πιο ψιλο απαγορευεται να βαλεις .πιο χοντρο οχι μονο επιτρεπεται αλλα επιβαλλεται οπως λενε οι ειδικοι.οι ανοχες μπορουν να παρουν πιο χοντρο λαδι,πιο ψιλο δεν μπορουν ,εκει αρχιζει το wear and tear. επισης εχω ξεκαθαρισει οτι το χοντρο ψιλο πλεον δεν καθοριζεται απο το βαρος αλλα απο συγκεκριμενα χαρακτηριστικα. σε μια στιχομυθεια που και εγω πιστευα το ιδιο με εναν ειδκο εκει ,μου ειπε συγκεκριμενα οτι κανονικα εξω απο το κουτι δεν θα επρεπε πλεον οπως λαναθασμενα ακομα κανουν, να γραφουν βαρος δλδ. 0Χ30-40 αλλα μονο το HTHS και τον κρυο δεικτη δλδ κατι σαν 0 - HTHS 3.5 γιατι μερικες φορες το 30 ,οπως αυτα που ανεφερες τα συνθετικα με 0-30-40 εχουν μεγαλυτερο HTHS απο ενα 5-40-30 που θεωρουνται πιο παχια. οσον αφορα για το παραδειγμα με την προελευση που λες ,το ανεφερα κανεις λαθος.μιλησα για το γερμανικο καστρολ που καμμια σχεση δεν εχει με τα υπολοιπα της ευρωπης.επισης μιλησα για τα λαδια της καστρολ στην ευρωπη που τα παραγει η bp οτι δεν εχουν την ιδια ποιοτητα σε ολες τις χωρες που παραγονται και μαλιστα καποιιος επεσε να με φαει. προσφατα μιλησα με τον εκπροσωπο μια ολλανδικης εταιρειας λαδιων και μου ειπε οτι το γεγονος οτι η καστρολ γραφει στην νοτια ευρωπη στα μπουκαλια της made in eu και οχι την χωρα παραγωγης συγκεκριμενα τον βαζει σε υποψιες και καλα κανει,το ιδιο και εμενα.προφανως μπορει να τα. παραγει στην ρουμανια και δεν θελει να τοπει.γιατι ξερει οτι κανεις δεν θα θελει να το αγορασει.παντως χωρις να εχω αποδειξεις και εγω θεωρω οχι μονο για τα λαδια αλλα και τα ιδια τα αυτοκινητα ακομα οτι στην νοτια ευρωπη δινουν δευτερες κατηγοριες προιοντων.
katargedon Δημοσ. 28 Ιουλίου Δημοσ. 28 Ιουλίου 43 λεπτά πριν, megapaixtaras είπε πολλα και δεν ξερω απο που να αρχισω τις διορθωσεις. φαινεται σαν να κανεις copy-paste απο καπου τις πληροφοριες ετσι διασπαρτες που απλωνονται. οι πληροφοριες που γραφω εγω ,δεν ειναι δικες μου.το εχω πει απο την αρχη οτι ειναι απο το γνωστο ιντερνετικο φορουμ bitog. ψαξτο να το ριξεις μια ματια.επισης αφου εισια τοσο σιγουρος κανε εγγραφη και γραψε εκει ολες αυτες τις πληροφοριες σου να δουμε αν εισαι σωστος.υπαρχουν και αλλοι εκει που διαφωνουν δεν εισαι ο μονος.εγω θα εβλεπα με χαρα μια τετοια αντιπαραθεση εκει με ολους αυτους τους ειδικους επαγγελματιες βετερανους των λαδιων.μονο οταν το κανεις πες μας ποτε και που να δουμε και εμεις τον διαλογο.εγω βασικα θα τον δω γιατι παρακολουθω συνεχεια. θα μπορουσα να σου βαζω quotes γιαυτα που θα σου πω αλλα πρεπει να αρχισω να ψαχνω ,μην με βαλεις σε κοπο.εκτος αν οι αποψεις αυτων των ειδικων δεν σε ενδιαφερουν και εσυ ξερεις καλυτερα. 1. το msds ειναι απλα ενδεικτικο,σωστα το ειπε οποιος το ειπε.φυσικα μπορουμε να μαθουμε αν εχει ΡΑΟ , οχι παντα μπορει να ειναι ΡΟΕ δεν αναγραφεται παντα η συνθεση αλλα σε μερικα ναι το αναφερει.ομως ειναι ενδεικτικο γιατι δεν μπορουμε να ξερουμε την πληρη συνθεση του λαδιου απο το msds και ο λογος ειναι οτι οι εταιρειες δεν ειναι χαζες να αναγραφουν την μυστικη συνθεση τους λογω ανταγωνισμου. και δεν ειναι και υποχρεωμενες οπως λανθασμενα λες.γιατι η δουλεια του msds δεμ ειναι να αναγραφει τα συστατικα μιας συνθεσης αλλα οτι προκαλει ζημια στον ανθρωπο και το περιβαλλον.material safety data sheet.αυτα ειναι υποχρεωμενοι να αναγραφουν,φυσικα ο νομος τους δινει το δικαωμα να αναφερουν μερικα της συνθεσης οχι ολα.οχι αναλυση συνθεσης λαδιου οπως λανθασμενα αναφερεις. 2.ειναι η διαλυτοτητα και ειναι και αλλοι λογοι απλα δεν θεωρω οτι ειναι αξιο να τους αναφερω,δεν ενδιαφερει κανεναν τεχνικα.να εισαι σιγουρος οτι ο'τι τελευταίες ερευνες υπαρχουν ,ειναι πιο πριν γνωστες στα μελη και σιγουρα δεν αναφερετιαι αυτο που λες ,οντως ξεραινουν τα ελαστικα μερη. 3.εδω τα εχεις μπερδεψει λιγο.τι σχεση εχει το pour point με το visocsity index? μια απο τις ιιδοτητες που εχει το ΡΑΟ οταν χρησιμοποιειται ειναι οτι οταν θελουμε να εχουμε σε πολυ κρυο γρηγορη και σωστη εκκινηση ,να φτασει δλδ το λαδι απο την τρομπα και να αρχισει να δουλευει.γιαυτο και χρησιμοποιειται κατα κορον στα 0Χ-30-40 που ειναι ιξωδη για πολυ κρυες περιοχες.κατι που δεν μπορεις να καταφερεις με HC μονο.δεν μπαινει σε ολα τα λαδια στην ιδια ποσοσητα γιαυτο δεν εχουν ολα τα 0-30 -60 .αυτο τωρα το στοιχειο αυτοματα μαρτυρα οτι το λαδι εχει μεσα πολυ ποσοτητα ΡΑΟ.ναι το ΡΑΟ αντεχει στις δυνατες καταπονησεις ,ακομα και πιστας .λογω του ΡΑΟ,εχει καλο shear stability ομως σε ιξωδες 0Χ-30-40 δεν μπορεις να το αφησεις πιο πανω απο τα 5-6000 μιλια οπως λες.γιατι ? γιατι οσο μεγαλυτερη η αποσταση του κρυου συντελεστη με το βαρος π.χ 0-40 τοσο πιο μικρη η διαρκεια ζωης του,γιαυτο οι κατασκευαστες προτεινουν περισοτερο τα 5-30 σαν longlife.για να ειναι σιγουροι οτι το φιλμ θα κρατησει ,εφοσον γνωριζουν οτι οι οδηγοι κρατουν τα λαδια τους για 10.000 χιλ. μεσα .βασικα ειτε ΡΑΟ ειτε HC τελικα για διαφορετικους λογους καταληγουμε σαν καλη διαρκεια στην ιδια δλδ. καπου στα 7500 χιλ.ασχετα με το ποσο αντεχουν.εχει μαρτυριες μελων που εστειλαν για αναλυση HC στα 12.000 και τους ελεγαν μπορειτε και παραπανω.το θεμα αντοχη ειναι εξιδικευμενο.αναλογα την μηχανη,την χρηση,την καταπονηση ,και κυριως την ποιοτητα του HC. το viscosity index στα ΡΑΟ ακριβως επειδη εχει συνθετικη βαση ειναι μικροτερο, τα HC ακριβως επειδη δεν εχουν πολυ ΡΑΟ εως καθολου χρειαζονται προσθετα ,improvers για να ανεβασουν τον δεικτη πιο ψηλα ωστε να αντεξουν την καταπονηση.εγω εδωσα παραδειγμα εσυ δεν δινεις.δωσε μου μερικα ΡΑΟ με υψηλο viscosity index.τα μονα συνθετικα πληρη με υψηλο δεικτη ειναι ΡΟΕ τα οποια ομως δεν ειναι και τα καλυτερα του ειδους πολυμερη στην αγορα,ειναι πιο φθηνα και οχι τοσο καλα οσο τα ΡΟΕ.τωρα δοκιμαζονται τα ΑΝ's που ειναι δημιουργημα της εταιρειας infineum shell-mobil.γιαυτο σου λεω πλεον εχιε πολλα υλικα να χωνουν ,εμεις δεν μπορουμε να γνωριζουμε γιατι δεν φαινονται πουθενα,μονο υποθεσεις -μαντεψιες μπορουμε να κανουμε ποσο τι,πιο κ.λ.π. οσο για την βαση gtl ,και αυτοι λενε οτι ειναι καλυτερη στα χαρτια,δεικτες.ομως εγω που εχω χρησιμοποιησει της σελ λαδια ,δεν την βρηκα καλη.εδω παιζει ο κανονας οτι καθε μηχανη εχει τις ιδιαιτεροτητες της .εμενα τα σελ με βαση gtl τα καιει πολυ γρηγορα.υπαρχουν και αλλοι στο φορουμ που παραπονιουνται γιαυτο.εδω κολλαει αυτο που ειπαμε στην αρχη οτι οτι ανεξαρτητα την βαση το τελικο προιον εχει σημασια. 4.οντως τα πετανε.αρα συμφωνεις μαζι μου οτι εφοσον τα χρησιμοποιουν σε πιστα δεν ειναι απλα τηγανολαδα,αρα αναιρεις τα λεγομενα σου .εχουν μεγαλη αξια,τα αγωνιστικα αυτοκινητα εχουν μεγαλη αξια και αυτοι που τα χρησιμοποιουν κατι ξερουν παραπανω απο εμας.αν και καποιοι στο φορουμ που κανουν πιστα με γερμανικα ακριβα αμαξια τα χρησιμοποιουν και δευτερη φορα με καλες αναλυσεις. 5.συγγνωμη αλλα τα λαδια που συγκρινεις με τα ΡΑΟ,(Castrol magnatec,L.m molygen,L.m asia-america,Mobil 3000 fe,Elf 900 sxr) ειναι οντως για πεταμα. εγω εδωσα μερικα λαδια σε λιστα 5-30,5-40 που ειναι εξισου καλα με τα ΡΑΟ.πανε δες τα πιο πισω.δεν το λεω εγω,οι ειδικοι του φορουμ,απο εκει συγκεντρωσα την λιστα.γιαυτο λεω οτι τηγανολαδα υπαρχουν παντου,δεν πρεπει να γενικευουμε. 6. εδω τωρα εχεις πολλα λαθη. λες πρωτον και τα c3 και τα Α3 ειναι ιδια λαδια ,λαδια οικονομιας.τα Α3 απλως ειναι ελαχιστα πιο παχια σαν χαρακτηριστικα και ειναι μυθος οτι προστατευουν καλυτερα.τα χρησιμοποιουσαμε στην ευρωπη και αμερικη οταν οι βενζινες ειχαν πολλες σουλφουρες και χρειαζομασταν πιο υψηλο tbn.απο την στιγμη που αλλαξαν τα καυσιμα σε ευρωπη και αμερικη χρησιμποιουμε και τα 2 ,αλλα τα λαδια c3 που αρχικα χρησιμοποιουνταν λογω καυσιμου μονο στα ντιζελ ειναι λαδια πιο δυνατα,ανεκαθεν τα ντιζελ χρειαζονταν πιο καλα λαδια λογω κινητηρων.απο την στιγμη που αλλαξε και το καυσιμο βενζινη στην ελλαδα και εχει λιγες σουλφουρες πλεον στην ευρωπη αλλα και στην αμερικη παραγονται περισοτερα c3 λαδια γιατι ειναι καλυτερα.αυτο ειναι γνωστο σαν την αλφα-βητα.ειναι παλια αποψη αυτη που αναφερεις,οπως και η αποψη οτι ειναι ντιζελολαδια και δεν πρεπει να μπαινουν σε βενζινοκινητηρα..δλδ τα ντιζελ που τα χρησιμοποιουν ειναι χαλια μηχανες,για πεταμα.δεν προστατευονται.ισα -ισα ειναι πιο απαιτητικες μηχανες,αρα χρειαζονται καλυτερα λαδια,μεγαλο λαθος δευτερος μυθος ειναι αυτος με τις ανοχες.σε πληροφορω οτι ενας νεος κινητηρας που εχει προτεινομενο ,λογω ''ανοχων'' οπως λες 0-20 μπορει να παρει πιο χοντρο λαδι,0-30 ανετα.πιο ψιλο απαγορευεται να βαλεις .πιο χοντρο οχι μονο επιτρεπεται αλλα επιβαλλεται οπως λενε οι ειδικοι.οι ανοχες μπορουν να παρουν πιο χοντρο λαδι,πιο ψιλο δεν μπορουν ,εκει αρχιζει το wear and tear. επισης εχω ξεκαθαρισει οτι το χοντρο ψιλο πλεον δεν καθοριζεται απο το βαρος αλλα απο συγκεκριμενα χαρακτηριστικα. σε μια στιχομυθεια που και εγω πιστευα το ιδιο με εναν ειδκο εκει ,μου ειπε συγκεκριμενα οτι κανονικα εξω απο το κουτι δεν θα επρεπε πλεον οπως λαναθασμενα ακομα κανουν, να γραφουν βαρος δλδ. 0Χ30-40 αλλα μονο το HTHS και τον κρυο δεικτη δλδ κατι σαν 0 - HTHS 3.5 γιατι μερικες φορες το 30 ,οπως αυτα που ανεφερες τα συνθετικα με 0-30-40 εχουν μεγαλυτερο HTHS απο ενα 5-40-30 που θεωρουνται πιο παχια. οσον αφορα για το παραδειγμα με την προελευση που λες ,το ανεφερα κανεις λαθος.μιλησα για το γερμανικο καστρολ που καμμια σχεση δεν εχει με τα υπολοιπα της ευρωπης.επισης μιλησα για τα λαδια της καστρολ στην ευρωπη που τα παραγει η bp οτι δεν εχουν την ιδια ποιοτητα σε ολες τις χωρες που παραγονται και μαλιστα καποιιος επεσε να με φαει. προσφατα μιλησα με τον εκπροσωπο μια ολλανδικης εταιρειας λαδιων και μου ειπε οτι το γεγονος οτι η καστρολ γραφει στην νοτια ευρωπη στα μπουκαλια της made in eu και οχι την χωρα παραγωγης συγκεκριμενα τον βαζει σε υποψιες και καλα κανει,το ιδιο και εμενα.προφανως μπορει να τα. παραγει στην ρουμανια και δεν θελει να τοπει.γιατι ξερει οτι κανεις δεν θα θελει να το αγορασει.παντως χωρις να εχω αποδειξεις και εγω θεωρω οχι μονο για τα λαδια αλλα και τα ιδια τα αυτοκινητα ακομα οτι στην νοτια ευρωπη δινουν δευτερες κατηγοριες προιοντων. Μαλλον δεν καταλαβες τι εχω γραψει,και σιγουρα εσυ μαζευεις πληροφοριες που διαβαζεις διασπαρτες απο 'φορουμς' στο ιντερνετ,ενω εγω αυτα που γραφω ειναι βαση χημικων αναλυσεων,νομοθεσιας(ειδικα για τα msds,που εκει κανεις τραγικο λαθος) και συζητησεων με χημικους και εδω στην Ελλαδα και στο εξωτερικο(Gary Willett-χημικος μηχανικος της Valvoline,15 μερες τον φιλοξενουσα περσυ) και οχι σε 'φορουμς'.Ποτε δεν ειπα εγω οτι αναγραφεται η πληρης συνθεση του λαδιου αλλα βασικα στοιχεια που ειναι υποχρεωμενοι να τα γραψουν για να μπορει να βγει στην κυκλοφορια το προιον,μην ξαναγραφω τους λογους.Επισης αναγραφεται το cas του συστατικου,οποτε μπορεις να δεις αν ειναι pao η οτιδηποτε αλλο.Οσο για racing oils ξαναδιαβασε τι εγραψα γιατι σιγουρα δεν το καταλαβες.Και το hths ΔΕΝ ειναι το πρωτο που μετραει σαν spec σε ενα λιπαντικο οπως λανθασμενα ειπες,και το οποιο δεν το δινουν καν οι μισες εταιριες, αλλα το tbn.Και ΟΧΙ τα λαδια που ειπες δεν ειναι εξισου καλα με τα pao.Ποτε ειπα εγω οτι το pour point εχει σχεση με το viscosity index?Μαλλον εσυ ξαναλεω δεν καταλαβες τι εγραψα.Δεν θα ξαναγραψω post,ουτε θα απαντησω,δεν εχει νοημα.Δεν ειναι σωστο ομως να δινουμε λανθασμενες πληροφοριες.Οποιο μελος θελει μπορει να μου στειλει μηνυμα και να του προτεινω πραγματικα καλα λιπαντικα και σε τιμες οσο τα τηγανολαδα(απο χημικης αποψεως) hc 5w30,5w40,10w40.Οποιος θελει του στελνω και θερμογραφηματα και φασματοσκοπησεις και γραφηματα οξειδωσης και εκει θα καταλαβει αν τα pao ειναι 'εξισου καλα' με τα λαδια που προτεινες.Καλη συνεχεια σε ολους. 1 1
megapaixtaras Δημοσ. 28 Ιουλίου Μέλος Δημοσ. 28 Ιουλίου ειλικρινα δεν καταλαβαινω γιατι τετοια αντιδραση επιθετικη.μαλλον εχω δικιο και δεν μπορεις να απαντησεις γιαυτο και η αντιδραση. ξαναλεω τα φορουμς που μειωτικα λες,ειναι 2 ενα το bitog και ενα απο bmw.και στα 2 γραφουν οι ιδιοι σχεδον.και ειναι ειδικοι μεσα απο μεγαλες εταιρειες ,πρωην εργαζομενοι,με χρονια δουλειας σαυτες τις εταιρειες.δεν ειναι ενα τυχαιο φορουμς οπως το μειωνεις.δεν ειναι ενα γενικο φορουμ οπως εδω το ινσομνια.ειναι επιστημονες χημικοι,μηχανικοι,αναλυτες κ.λ.π οπως ο κυριος που αναφερεις.ρωτα τον μπορει να το ξερει. τωρα οταν μου λες οτι το hths δεν ειναι το πιο σημαντικο και ειναι το tbn εδω πλεον καταλαβα οτι εισαι ασχετος με το θεμα και δικαιωνομαι οτι απλα μεταφερεις ΕΣΥ διασπαρτες πληροφοριες.εγω μεταφερω πληροφοριες τεκμηριωμενες.εκει που γραφουν δινουν και γραφηματα και αναλυσεις απο ολο τον κσομο.αποδειξη οτι εχω μεταφερει πολλα απο αυτα στο τοπικ,δες πριν.εσυ μονο με μυστικες επιστολες σε μυνηματα θα στελνεις.και γιατι δεν τα ποσταρεις εδω αφου μπορεις? σε εμποδιζει κανεις? αφου εισαι τοσο σιγουρος οτι εισαι σωστος και γνωστης ποσταρε να κανουμε συκγρισεις.τι ειναι αυτα τα μυστικα?εγω οτι λαδια ηθελα τα ποσταρα.εσυ γιατι δεν το κανεις? μηπως επειδη δεν θελεις να δουν οι αλλοι οτι δεν ξερεις? το tbn δεν χρειαζεται καν να το κοιτας απο την στιγμη που εχουν αλλαξει τα καυσιμα εδω και χρονια και χρησιμοποιουμε με λιγες σουλφουρες.δεν εχει καν νοημα.εχει νομημα μονο στις αναλυσεις για να δεις αν οξειδωθηκε το λαδι η' οχι και αυτο το καταλαβαινεις στην συγκριση με εναν αλλο δεικτη που αφηνω εσυ να πεις ποιος ειναι αφου ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ καλυτερα απο εμενα.τελος το οτι καποιο εχει μεγαλυτερο tbn δεν εχει παντα τοση μεγαλη σημασια γιατι καποια λαδια λογω προσθετων χανουν αμεσως τον δεικτη οπως τα LM και καποια αλλα που εχουν χαμηλοτερο οπως τα μοτουλ τον κρατανε παροτι χαμηλοτερο, σταθερα για μεγαλυτερο διαστημα. τα ΡΑΟ οπως ειπα δεν κανουν για ολες τις χρησεις.ειναι καλα λαδια αλλα για πιο σκληρη χρηση,δεν κανουν για καθημερινα αυτοκινητα και σιγουρα οι τιμες τους ειναι απαγορευτικες.θα δωσω εγω ενα παραδειγμα γιατι εσυ δεν δινεις ποτε επειδη καταλαβες οτι δεν ξερεις..ασε τα δεν καταλαβα και τετοια επιχειρηματα.διαλογο κανουμε ιδου η ροδος ειδου και το πηδημα.με προκαλεσες ταχα με ευγενικο τροπο στην αρχη και τωρα με επιθετικο.αντε λοιπον.. ενα redline φουλ ΡΑΟ που ειναι κοστιζει για περιπου 5 λτ που θελει ενα καθημερινο αυτοκινητο περιπου 100 ευρω και κατι.ενα HC κοστιζει ουτε τα μισα και θα τα αλλαξεις στα ιδια χιλιομετρα και κανουν την ιδια δουλεια. περιμενω την συνεχεια λοιπον και τα επιχειρηματα σου.ασε τα δραματα.
katargedon Δημοσ. 28 Ιουλίου Δημοσ. 28 Ιουλίου Φιλε,ας ξεκινησουμε απο τα βασικα...οταν μαθεις να διαβαζεις τι εγραψε ο αλλος και οχι να δινεις τη δικη σου ερμηνια(racing oils),οπως και να μην βαζεις λογια που δεν ειπωθηκαν ποτε(full pao,pour point-σχεση με vi),τοτε ευχαριστως να τα δουμε ενα ενα(συνθεσεις,ορολογιες,νομοθεσια,αποψεις ειδικων) και να ποσταρουμε οτι μα οτι θελεις,δεν εχω κανενα προβλημα.Επισης οταν μαθεις να διαβαζεις ενα επισημο εγγραφο οπως το msds τοτε πολυ ευχαριστως να ποσταρω και το τι ακριβως σημαινει το καθε cas,αν ξερεις τι ειναι.Επισης(χ2) βλεπω οτι εκτος απο τα υπολοιπα,δεν ξερεις καν απο τιμες λιπαντικων αφου λες οτι ειναι πανακριβα τα λαδια που περιεχουν pao(επαναλαμβανω οτι δεν ανεφερα ΠΟΥΘΕΝΑ την φραση full pao,γιατι απλα δεν υπαρχει αυτο).Δεχομαι λοιπον το challenge αλλα για να το κανουμε πιο ενδιαφερον,θα το κανουμε live streaming.Οχι απο εδω για να μπορεις να googlaρεις.Επι τοπου,να δουμε ποιος ξερει και ποιος νομιζει οτι ξερει.Φτιαξε οτι streaming θελεις και πες μου,απλα πες το μου μια μερα πριν για να εχω μαζι μου φιλο μου χημικο λιπαντικων στην cyclon,να ρωτησεις και αυτον οτι θελεις.Αν δεν θες streaming δεχομαι και live face to face(με καφε εννοειται).Οποτε το να σου γραψω εδω 'πρασινο' και εσυ να διαβαζεις 'κοκκινο' ,ειναι πραγματικα χασιμο χρονου για εμενα.Αλλα επειδη ειμαι καλος,θα σου δωσω 1 tip.Αφου εισαι φαν της Motul και του υψηλου hths ας συγκρινουμε 2 λαδια της Motul με παρομοια specs.Θα βαλω αυτο που ανεφερες x-cess gen2 5w40 απεναντι στο x-max 0w40.To x-max περιεχει pao αρα καλυτερη θερμικη σταθεροτητα,καλυτερη αντισταση στην οξειδωση,μικροτερη διατμιση,πολυ μικροτερο viscosity breakdown στην παροδο του χρονου και αλλα πολλα...το x-cess οχι,ειναι hc.Το x-max περιεχει μολυβδαινιο(αν δεν γνωριζεις,να σου στειλω τι κανει το μολυβδαινιο),το x-cess οχι.Το x-cess πωλειται απο 41-42 ευρω εως 50 ευρω το 5λιτρο,το x-max στην απαγορευτικη τιμη οπως ειπες των 50 ευρω το 5λιτρο,ιδια τιμη με το x-cess.Ποιος νοημων ανθρωπος θα επελεγε το x-cess ενω στην ιδια τιμη μπορει να παρει ενα λιπαντικο 10 φορες καλυτερο;Μπορω να στο κανω αυτο σε ολες τις εταιριες αλλα δυστυχως εταιριες οπως total-elf-castrol κ.α δεν δινουν καν τιμη για το νο1 spec hths.Αρα οπως καταλαβες,δεν κανω καθολου δραματα,απλα ειναι οντως χασιμο χρονου να προσπαθω να γραψω κατι και εσυ να ερμηνευεις αλλα αντι αλλων.Μη φοβασαι και οσοι οντως γνωριζουν συνομιλουν μαζι μου αυτη τη στιγμη.Οτι αλλο θες,live. 1 1
megapaixtaras Δημοσ. 28 Ιουλίου Μέλος Δημοσ. 28 Ιουλίου (επεξεργασμένο) ναι βλεπω ποιοι συνομιλουν μαζι σου 😂. απο την μια λες να βγουμε φατσα με φατσα και μετα λες να φερω και τον φιλο μου μαζι..αρα συμφωνεις οτι δεν εισαι επαρκης..ποσο χρονων εισαι αληθεια? γιατι το να φερω και τους φιλους μου ,μου θυμιζει εφηβικο καυγα..εγω φιλε δεν κανω streaming,θελω δημοσιο διαλογο στο φορουμ.το ποιος ψαχνει να απαντησει απο γουγλη φαινεται καθαρα.εγω παλι δεν χρειαζεται να φερω κανεναν ,μπορω και μονος μου.εγω διαλεξα το φορουμ και σκοπος μου ειναι να συνομιλησω με πολλα ατομα,δεν με νοιαζει να το κανω προσωπικο.θελω να μοιραστω την γνωση και οχι να κανω αντιπαραθεση για την αντιπαραθεση.αυτο κανουν τα φορουμ.οχι ποιος την εχει ποιο μεγαλη...την γνωμη.αρκετα με τα δραματα. παμε στην ουσια.δεν ειμαι φαν καμιας μαρκας,απλα η μοτουλ εχει τρανταχτα παραδειγματα,εχω αναφερει κιαλλες αλλα δεν το σχολιαζω.λεξεις οπως το ταδε εχει ΡΑΟ ΑΡΑ ..ειναι απαραδεκτες για εμενα..δεν υπαρχει κανενα ΑΡΑ επειδη εχει το ενα η' το αλλο.αυτα τα συμπερασματα στα συγχρονα λαδια ειναι απλα υποθεσεις.σημασια εχει το τελικο προιον.δεν σημαινει οτι ενα προιον που δεν εχει ΡΑΟ δεν καλυπτει το ΑΡΑ που αραδιαζεις εσυ.αυτο δεν καταλαβαινεις.εισαι πολυ πισω σε γνωση. το x-max παροτι ειναι ενα πολυ καλο λαδι ,δεν ειναι καλυτερο,ουτε χειροτερο απο το x-cess gen2 5w40.αποτι φαινεται εσυ κανεις γουγλη ,πολυ ..καλο αυτο,μαθαινεις. γιατι δεν ειναι καλυτερο? γιατι αν συγκρινεις τα χαρακτηριστικα εκει που φτανει το x-max με ΡΑΟ ,φτανει το xcess gen2 με γκρουπ 3.ΑΡΑ το οτι το ενα εχει ΡΑΟ και το αλλο HC δεν σημαινει τιποτα γιατι ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ. γιατι σημασια εχει το HTHS και μονο αυτο.το πως καταφερνεις να πας εκει δεν εχει σημασια αν ειναι ΡΑΟ η HC.ποσες φορες να το πω???? φουλ ΡΑΟ υπαρχουν, ειναι το redline,repsol τα οποια δεν γινεται να εχουν μονο ΡΑΟ φυσικα για ευνοητους λογους που ανεφερα.το πρωτο συνδυαζεται με εστερες.γιαυτο αυτα τα λαδια ειναι πανακριβα.το x-max που αναφερεις δεν ειναι φουλ ΡΑΟ γιαυτο εχει μικρη αξια σε αγορα,εχει ανα αρκετα μεγαλο ποσοστο συνηθως μεταξυ 25-30%.και παλι δεν μπορεις να πεις οτι ειναι καλο,εχει σημασια και η εκδοση,οπως λενε στο φορουμ που παρακολουθω,η εκδοση API SN ειναι καλη η εκδοση SP οχι τοσο.δεν μπορουμε να γενικευουμε επειδη εχει η' δεν εχιε ΡΑΟ ΚΟΙΤΑΜΕ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ. εδω ειμαι να σου μαθω,ποσταρε κιαλλα να μαθαινει το κοινο σου 😀 Επεξ/σία 28 Ιουλίου από megapaixtaras
atheatos Δημοσ. 28 Ιουλίου Δημοσ. 28 Ιουλίου 2 ώρες πριν, katargedon είπε Φιλε,ας ξεκινησουμε απο τα βασικα...οταν μαθεις να διαβαζεις τι εγραψε ο αλλος και οχι να δινεις τη δικη σου ερμηνια(racing oils),οπως και να μην βαζεις λογια που δεν ειπωθηκαν ποτε(full pao,pour point-σχεση με vi),τοτε ευχαριστως να τα δουμε ενα ενα(συνθεσεις,ορολογιες,νομοθεσια,αποψεις ειδικων) και να ποσταρουμε οτι μα οτι θελεις,δεν εχω κανενα προβλημα.Επισης οταν μαθεις να διαβαζεις ενα επισημο εγγραφο οπως το msds τοτε πολυ ευχαριστως να ποσταρω και το τι ακριβως σημαινει το καθε cas,αν ξερεις τι ειναι.Επισης(χ2) βλεπω οτι εκτος απο τα υπολοιπα,δεν ξερεις καν απο τιμες λιπαντικων αφου λες οτι ειναι πανακριβα τα λαδια που περιεχουν pao(επαναλαμβανω οτι δεν ανεφερα ΠΟΥΘΕΝΑ την φραση full pao,γιατι απλα δεν υπαρχει αυτο).Δεχομαι λοιπον το challenge αλλα για να το κανουμε πιο ενδιαφερον,θα το κανουμε live streaming.Οχι απο εδω για να μπορεις να googlaρεις.Επι τοπου,να δουμε ποιος ξερει και ποιος νομιζει οτι ξερει.Φτιαξε οτι streaming θελεις και πες μου,απλα πες το μου μια μερα πριν για να εχω μαζι μου φιλο μου χημικο λιπαντικων στην cyclon,να ρωτησεις και αυτον οτι θελεις.Αν δεν θες streaming δεχομαι και live face to face(με καφε εννοειται).Οποτε το να σου γραψω εδω 'πρασινο' και εσυ να διαβαζεις 'κοκκινο' ,ειναι πραγματικα χασιμο χρονου για εμενα.Αλλα επειδη ειμαι καλος,θα σου δωσω 1 tip.Αφου εισαι φαν της Motul και του υψηλου hths ας συγκρινουμε 2 λαδια της Motul με παρομοια specs.Θα βαλω αυτο που ανεφερες x-cess gen2 5w40 απεναντι στο x-max 0w40.To x-max περιεχει pao αρα καλυτερη θερμικη σταθεροτητα,καλυτερη αντισταση στην οξειδωση,μικροτερη διατμιση,πολυ μικροτερο viscosity breakdown στην παροδο του χρονου και αλλα πολλα...το x-cess οχι,ειναι hc.Το x-max περιεχει μολυβδαινιο(αν δεν γνωριζεις,να σου στειλω τι κανει το μολυβδαινιο),το x-cess οχι.Το x-cess πωλειται απο 41-42 ευρω εως 50 ευρω το 5λιτρο,το x-max στην απαγορευτικη τιμη οπως ειπες των 50 ευρω το 5λιτρο,ιδια τιμη με το x-cess.Ποιος νοημων ανθρωπος θα επελεγε το x-cess ενω στην ιδια τιμη μπορει να παρει ενα λιπαντικο 10 φορες καλυτερο;Μπορω να στο κανω αυτο σε ολες τις εταιριες αλλα δυστυχως εταιριες οπως total-elf-castrol κ.α δεν δινουν καν τιμη για το νο1 spec hths.Αρα οπως καταλαβες,δεν κανω καθολου δραματα,απλα ειναι οντως χασιμο χρονου να προσπαθω να γραψω κατι και εσυ να ερμηνευεις αλλα αντι αλλων.Μη φοβασαι και οσοι οντως γνωριζουν συνομιλουν μαζι μου αυτη τη στιγμη.Οτι αλλο θες,live. Επιτέλους ένας σχετικός και ναι θα συνομιλήσω μαζί σου, άσχετα το τι λέει ο καθένας. Φίλε μην σταματήσεις, απλά ακόλουθα την υπογραφή μου , όταν συναντάς τέτοια άτομα στο forum . Μείνε στο θέμα γιατί χρειάζεται πραγματικά τέτοια γνώση και εμπειρία. Η συμμετοχή σου είναι πολύτιμη. 1 ώρα πριν, megapaixtaras είπε ναι βλεπω ποιοι συνομιλουν μαζι σου 😂. Ενώ εσύ, που συνομιλείς με όλους είσαι καλύτερος?Διάβασε λίγο την υπογραφή μου.... 1
katargedon Δημοσ. 28 Ιουλίου Δημοσ. 28 Ιουλίου 10 λεπτά πριν, megapaixtaras είπε ναι βλεπω ποιοι συνομιλουν μαζι σου 😂. απο την μια λες να βγουμε φατσα με φατσα και μετα λες να φερω και τον φιλο μου μαζι..αρα συμφωνεις οτι δεν εισαι επαρκης..ποσο χρονων εισαι αληθεια? γιατι το να φερω και τους φιλους μου ,μου θυμιζει εφηβικο καυγα..εγω φιλε δεν κανω streaming,θελω δημοσιο διαλογο στο φορουμ.το ποιος ψαχνει να απντησει απο γουγλη φαινεται καθαρα.εγω παλι δνε χρειαζετια να φερω κανεναν ,μπορω και μονος μου.εγω διαλεξα το φορουμ και σκοπος μου ειναι να συνομιλησω με πολλα ατομα,δεν με νοιαζει να το κανω προσωπικο.θελω να μοιραστω την γνωση και οχι να κανω αντιπαραθεση για την αντιπαραθεση.αυτο κανουν τα φορουμ.οχι ποιος την εχει ποιο μεγαλη...την γνωμη.αρκετα με τα δραματα. παμε στην ουσια.δεν ειμαι φαν καμιας μαρκας,απλα η μοτουλε χει τρανταχτα παραδειγματα,εχω αναφερει κιαλλες αλλα δνε το σχολιαζω.λεξεις οπως το ταδε εχει ΡΑΟ ΑΡΑ ..ειναι απαραδεκτες για εμενα..δεν υπαρχει κανενα ΑΡΑ επειδη εχει το ενα η' το αλλο.αυτα τα συμπερασματα στα συγχρονα λαδια ειναι απλα υποθεσεις.σημασια εχει το τελικο προιον.δεν σημαινει οτι ενα προιον που δεν εχει ΡΑΟ δεν καλυπτει το αρα που αραδιαζεις εσυ.αυτο δεν καταλαβαινεις.εισαι πολυ πισω σε γνωση. το x-max παροτι ειναι ενα πολυ καλο λαδι ,δεν ειναι καλυτερο,ουτε χειροτερο απο το x-cess gen2 5w40.απιτ φιανεται εσυ κανεις γουγλη πολυ ..καλο αυτο,μαθαινεις.γιατι δεν ειναι καλυτερο? γιατι αν συγκρινεις τα χαρακτηριστικα εκει που φτανει το x-max με ΡΑΟ ,φτανει το cess gen2 με γκρουπ 3.ΑΡΑ το οτι το ενα εχει ΡΑΟ και το αλλο HC δεν σημαινει τιποτα γιατι ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ. γιατι σημασια εχει το HTHS και μονο αυτο.το πως καταφερνεις να πας εκει δεν εχει σημασια αν ειναι ΡΑΟ η HC.ποσες φορες να το πω???? φουλ ΡΑΟ ειναι το redline,repsol τα οποια δνε γινεται να εχουν μονο ΡΑΟ φυσικα για ευνοητους λογους που ανεφερα.το ρπωτο συνδυαζεται με εστερες.γιαυτο αυτα ταλαδια ειναι πανακριβα.το x-max που αναφερεις δεν ειναι φουλ ΡΑΟ γιαυτο εχει μικρη αξια σε αγορα,εχει ανα αρκετα εμγαλο ποσοστο συνηθως μεταξυ 25-30% εδω ειμαι να σου μαθω,ποσταρε κιαλλα να μαθαινει το κοινο σου 😀 Χαχαχα τα θες και τα λες η σου ξεφευγουν; Ποιος μιλησε για προσωπικο;Live streaming με καλεσμενο ολο το φορουμ,παλι αλλα καταλαβες.Εγω θα φερω τον φιλο που ειναι χημικος μπας και μαθεις κατι.Το ποιος googlaρει το εχει καταλαβει ολος ο κοσμος.Ακριβως απο πανω γραφεις οτι ειναι φουλ pao,αλλα δε γινεται να ειναι μονο pao. Εδω μπερδευεις τα δικα σου λογια απο τον πανικο σου και περιμένω τωρα εγω να καταλαβεις τι γραφω....ελεος.Τι να μου μαθεις εσυ,που γραφεις οτι βλακεια διαβαζεις στο ιντερνετ που δεν στεκει ουτε νομικα,αλλα ξεχασα στην acea που εξεταζουν το λιπαντικο και αν δεν συμφωνει με το msds δεν δινουν εγκριση,ειναι ασχετοι.Συγνωμη δεν το ηξερα.Επισης ειναι ασχετες οι εταιριες που δεν δινουν καν στοιχεια hths...ουτε για τσοπανηδες δεν κανουν...σου ξαναλεω,live ανοιχτο μπροστα σε κοινο,με ρωτας,σε ρωταω να δουμε ποιος ειναι ενημερωμενος και ποιος ημιμαθης.Ο καθενας με τα στοιχεια του,τις αναλυσεις του και τη νομοθεσια του.Οποτε θελεις,και για να σου λυθει η απορια ειμαι 46 χρονων και ασχολουμαι με λιπαντικα και καυσιμα(αυτοκινητων και αεροσκαφων)τα τελευταια 21 χρονια λογω της δουλειας μου στο αεροδρομιο.Κατι αλλο; 1 1
katargedon Δημοσ. 28 Ιουλίου Δημοσ. 28 Ιουλίου 1 ώρα πριν, megapaixtaras είπε γιατι δεν ειναι καλυτερο? γιατι αν συγκρινεις τα χαρακτηριστικα εκει που φτανει το x-max με ΡΑΟ ,φτανει το xcess gen2 με γκρουπ 3.ΑΡΑ το οτι το ενα εχει ΡΑΟ και το αλλο HC δεν σημαινει τιποτα γιατι ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ. Και μονο αυτη η μπαρουφα που εγραψες τωρα δειχνει ποσο ασχετος και επικυνδινος εισαι.Μαθε λοιπον οτι αλλο πραγμα ειναι να φτανεις καπου χρησιμοποιωντας πολυμερη μακρομορια(ετσι λεγονται για να μαθαινεις) γιατι δεν μπορει να φτασει εκει εκ'φυσεως η hc και αλλο πραγμα να εισαι φτιαγμενος γι'αυτο το σκοπο χωρις να εχεις διπολικους δεσμους που σπανε το φιλμ.Το μονο που συμφωνω μαζι σου ειναι για το τελικο προιον,το οποιο πρεπει να ειναι καλο.Δεν εχω κατι με το συγκεκριμενο λαδι,μπορει να ειναι το καλυτερο στην κατηγορια του.Το προβλημα ειναι ολη η κατηγορια του που ειναι για τα μπαζα(αποδεδειγμενα).Τωρα που ανεβαζεις απλα γνωμες αλλων απο φορουμς,μονο για γελια ειναι.Ειμαι σιγουρος πως πιστευεις και στο τεστ με τα bearings ε; 1
atheatos Δημοσ. 28 Ιουλίου Δημοσ. 28 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Μιας και θίχτηκε το θέμα για τους diesel και το C3 που οι περισσότεροι diesel κινητήρες έχουν ως προδιαγραφή στο manual τους, ποιο C3 κατά την γνώμη σας αξίζει? Αν δεν αξίζει κανένα C3 ποια είναι η εναλλακτική του? Επεξ/σία 29 Ιουλίου από atheatos
katargedon Δημοσ. 29 Ιουλίου Δημοσ. 29 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, atheatos είπε Μιας και θίχτηκε το θέμα για τους diesel και το C3 που οι περισσότεροι diesel κινητήρες έχουν ως προδιαγραφή στο manual τους, ποιο C3 κατά την γνώμη σας αξίζει? Αν δεν αξίζει κανένα C3 ποια είναι η εναλλακτική του? Δεν εχω ασχοληθει με τα c3 καθολου γιατι αυτα ειναι mid saps που σημαινει λιγοτερα προσθετα και τεφρα(το λεω πολυ χοντρικα),αρα και λιγοτερη προστασια στο μοτερ προς χαρην του dpf και των τριοδικων καταλυτων.Τα δικα μου οχηματα ειναι βενζινη και παιρνουν ολα full saps.Γι'αυτο και οι επισημες απαντησεις που μου εστειλαν(valvoline,liqui moly,total,motul) ειναι οτι ΔΕΝ ειναι τα ιδια λαδια με τα Α3-Α5 και αν τα βαλω στο δικο μου αμαξι,θα εχω λιγοτερη προστασια χωρις λογο,μιλαω παντα για βενζινη.Σε αντιθεση με τους wannabe επιστημονες των λιπαντικων που γραφουν οτι ειναι τα ιδια λαδια επειδη το διαβασαν σε φορουμ,εγω βασιζομαι στις απαντησεις των ειδικων.Σου εστειλα σε μηνυμα επισημη απαντηση για του λογου το αληθες.Θα το κοιταξω για τα diesel ομως την επομενη εβδομαδα που θα εχω χρονο και θα σου απαντησω.Θα με βοηθησει αν μου πεις για ποιο μοτερ μιλαμε και τι δινει στο manual για να σου πω που μπορεις να ΄παιξεις'. Επεξ/σία 29 Ιουλίου από katargedon 2
atheatos Δημοσ. 29 Ιουλίου Δημοσ. 29 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, katargedon είπε Δεν εχω ασχοληθει με τα c3 καθολου γιατι αυτα ειναι mid saps που σημαινει λιγοτερα προσθετα και τεφρα(το λεω πολυ χοντρικα),αρα και λιγοτερη προστασια στο μοτερ προς χαρην του dpf και των τριοδικων καταλυτων.Τα δικα μου οχηματα ειναι βενζινη και παιρνουν ολα full saps.Γι'αυτο και οι επισημες απαντησεις που μου εστειλαν(valvoline,liqui moly,total,motul) ειναι οτι ΔΕΝ ειναι τα ιδια λαδια με τα Α3-Α5 και αν τα βαλω στο δικο μου αμαξι,θα εχω λιγοτερη προστασια χωρις λογο,μιλαω παντα για βενζινη.Σε αντιθεση με τους wannabe επιστημονες των λιπαντικων που γραφουν οτι ειναι τα ιδια λαδια επειδη το διαβασαν σε φορουμ,εγω βασιζομαι στις απαντησεις των ειδικων.Σου εστειλα σε μηνυμα επισημη απαντηση για του λογου το αληθες.Θα το κοιταξω για τα diesel ομως την επομενη εβδομαδα που θα εχω χρονο και θα σου απαντησω.Θα με βοηθησει αν μου πεις για ποιο μοτερ μιλαμε και τι δινει στο manual για να σου πω που μπορεις να ΄παιξεις'. Mazda CX-5 diesel του 2013 .Το manual δεν βοηθάει ιδιαίτερα. Έχει έναν πίνακα και λέει μόνο C3 για το ντίζελ 2.2 Ευχαριστω για το μυνημα. Καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται…. Επεξ/σία 29 Ιουλίου από atheatos 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα