Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, atheatos είπε

Όταν 1000 και χιλιόμετρα μετά την αλλαγή των λαδιών αρχίζουν και χτυπάνε τα υδραυλικά των βαλβιδων καταλαβαίνω ότι το λαδι έχει γίνει νερό….Και όχι δεν θα βάλω «σκληρότερα» λάδια ή λάδια με μεγαλύτερο ιξώδες. Την τελευταία φορά που το έκανα αυτο έκαψα 3 φορές λαμδα και άλλαξα καταλύτη . Προτιμω το λαδι να καίγεται χωρίς επικαθισεις και βρωμιές παρά να μένει σαν πίσα στα τοιχώματα και την εξάτμιση.

Κοντευω 5000 χιλιόμετρα με το λαδι με πρόσθετο και ο κινητήρας δεν κάνει κιχ. Ο καταλύτης και τα καυσαέρια άψογα. 

ολα τα λαδια καιγονται και αφηνουν επικαθισεις.

 καταλυτη καις αν υπαρχει προβλημα με λαθος λαδι ,οχι πιο παχυ λαδι.εκτος αν εβαλες πολυ παχυ.

ομως μεγαλο ρολο στα προβληματα που αναφερεις παιζουν πολλοι παραγοντες οπως ο εργοστασιακος σχεδιασμος του κινητηρα.καποια μπορουν να παρουν μεγαλυτερο ιξωδες ,καποια οχι.η πλειοψηφια μπορει .,μιλαμε για ενα βαθμο πανω συνηθωςπ/χ απο 5-20 σε 5-30.αρκει να τηρει τις προδιαγραφες ρυπων δλδ αν ειναι c3/fe  να μπαινει c3 ενα βαθμο πανω.στην  bmw ο Ν52 δεν σηκωνε α3/β4 λαδια,μπουκωνε.αυτο ομως διαπιστωθηκε μετα απο την χρηση οδηγων ,οπως εσυ.και μετα δοθηκε οδηγια να μην μπαινει αλλο λαδι εκτος απο c3

.ο χρυσος κανονας ειναι as thin as possible as thick as necessary 

υπαρχουν κινητηρες π.χ που δεν σηκωνουν α3/β4 λαδι λογω υψηλων saps και περισοτερων επικαθισεων.δεν εχει σχεση δλδ. με το σκληροτερο λαδι αλλα με την περιεκτικοτητα των  saps.εκτος αν απο 5-30 πας σε 10-40 η' 20-50,που ετσι κιαλλιως θα εχεις αλλα προβληματα,  σε μεταβλητο χρονισμο κ.λ.π.

 

  • Απαντ. 311
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Σε Corolla E11 hatchback facelift του 2000 με τον 1.4 4ZZ-FE τι λάδι θα βάζατε;

Έχει 208.000km και λογικά είναι η γενιά που έκαιγε λάδι λόγω επικαθήσεων άνθρακα στα πιστόνια (τρύπες αποστράγγισης και δαχτυλίδια).

Δεν έχω εικόνα ακόμα αν καίει λάδι το μοτέρ, τώρα αρχίζω να το ψάχνω.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, phanispal είπε

Σε Corolla E11 hatchback facelift του 2000 με τον 1.4 4ZZ-FE τι λάδι θα βάζατε;

Έχει 208.000km και λογικά είναι η γενιά που έκαιγε λάδι λόγω επικαθήσεων άνθρακα στα πιστόνια (τρύπες αποστράγγισης και δαχτυλίδια).

Δεν έχω εικόνα ακόμα αν καίει λάδι το μοτέρ, τώρα αρχίζω να το ψάχνω.

Κανονικά ένα 5W30. Αν καίει λάδι ένα 5W40.

Μάρκες κτλ δεν νομίζω να έχουν νόημα. Γνήσιο να είναι και από μία "καλή" μάρκα του χώρου και θα είναι μια χαρά ο κινητήρας με αλλαγές μία φορά τον χρόνο ή κάθε 10000 χλμ (ή όσο συχνότερα αντέχει η τσέπη του καθενός). 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο συγκεκριμένος είχε θέμα με τα δαχτυλίδια που κολλούσαν από τις επικαθήσεις και περνούσε το λάδι, κάποια έκαιγαν υπερβολικές ποσότητες. Το έλυσε η Toyota κάπου το 2005.

Γι' αρχή θέλω να διαπιστώσω όσο πιο γρήγορα γίνεται αν καίει και πόσο.

Όπως και να 'χει σκέφτομαι να κάνω αλλαγές σύντομες, μπορεί και πριν τις 5.000.

Επεξ/σία από phanispal
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, phanispal είπε

Όπως και να 'χει σκέφτομαι να κάνω αλλαγές σύντομες, μπορεί και πριν τις 5.000.

Ακόμα και εγώ που είμαι των σύντομων αλλαγών θα σου πω ότι με 5W30 & 40 (Full Synthetic που είναι όλα) αν κάνεις αλλαγές στις 5000χλμ απλά θα πετάς τα λεφτά σου. 

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, NT1G είπε

Δεν υποτίθεται ότι βοηθάει κάπως να τον ξεμπουκώνεις μια φορά στο τόσο;

Για τη συγκεκριμένη περίπτωση που αναφέρω διαβάζω ότι σε υψηλό φορτίο οι υψηλές θερμοκρασίες κάνουν ακόμα μεγαλύτερη ζημιά. Τι να σου πω κι εγώ.

 

14 λεπτά πριν, liakinen είπε

Ακόμα και εγώ που είμαι των σύντομων αλλαγών θα σου πω ότι με 5W30 & 40 (Full Synthetic που είναι όλα) αν κάνεις αλλαγές στις 5000χλμ απλά θα πετάς τα λεφτά σου. 

5Κ δεν παίζει να κάνει μέσα στο έτος, (και) γι' αυτό το λέω.

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, phanispal είπε

Σε Corolla E11 hatchback facelift του 2000 με τον 1.4 4ZZ-FE τι λάδι θα βάζατε;

Έχει 208.000km και λογικά είναι η γενιά που έκαιγε λάδι λόγω επικαθήσεων άνθρακα στα πιστόνια (τρύπες αποστράγγισης και δαχτυλίδια).

Δεν έχω εικόνα ακόμα αν καίει λάδι το μοτέρ, τώρα αρχίζω να το ψάχνω.

Βάλε το λαδι που πρότεινα πιο πριν

 

https://www.autodoc.gr/kroon-oil/22312668?search=KROON+OIL+Λάδι+κινητήρα+(37319)

Δημοσ.

Είδα χθες για πρώτη φορά τα Cyclon Magma pro V1 5w30. Τα έχει δοκιμάσει κανείς να πει άποψη? 

Χρησιμοποιώ ανέκαθεν Liqui Moly των 70€/4lt σε golf 6, αλλά δεν με χαλάει να πεσω στα 25€/4lt, αν το συγκεκριμένο είναι safe. 

Δημοσ.
Στις 22/11/2024 στις 11:00 ΠΜ, phanispal είπε

Σε Corolla E11 hatchback facelift του 2000 με τον 1.4 4ZZ-FE τι λάδι θα βάζατε;

Έχει 208.000km και λογικά είναι η γενιά που έκαιγε λάδι λόγω επικαθήσεων άνθρακα στα πιστόνια (τρύπες αποστράγγισης και δαχτυλίδια).

Δεν έχω εικόνα ακόμα αν καίει λάδι το μοτέρ, τώρα αρχίζω να το ψάχνω.

στο βιβλιαρακι σου δεν δινει προδιαγραφες,εγκρισεις,ιξωδες ? προσπαθησα να βρω πληροφοριες αλλα δεν εχει πολλες.μαλλον εκεινητην εποχη ειχε αρχισει το 5-30 να γινεται δημοφιλες,ισως και 5-40 αλλα καλυτερα να δεις στο βιβλιαρακι σου να μας πεις.

Στις 22/11/2024 στις 1:26 ΜΜ, phanispal είπε

Ο συγκεκριμένος είχε θέμα με τα δαχτυλίδια που κολλούσαν από τις επικαθήσεις και περνούσε το λάδι, κάποια έκαιγαν υπερβολικές ποσότητες. Το έλυσε η Toyota κάπου το 2005.

Γι' αρχή θέλω να διαπιστώσω όσο πιο γρήγορα γίνεται αν καίει και πόσο.

Όπως και να 'χει σκέφτομαι να κάνω αλλαγές σύντομες, μπορεί και πριν τις 5.000.

Excessive Oil Consumption Issues

The 1ZZ-FE was also notoriously known for excess oil consumption especially in earlier models from the 1990s to 2005. The problem stemmed from an inherent design flaw in the engine with its undersized piston rings and insufficient oil drainage holes in the pistons. Over time, this led to oil blow-by, where excessive oil would enter the combustion chamber, causing the engine to start burning oil. Owners often reported needing to add oil between changes, with some engines consuming up to a quart every 1,000 miles. This leads to shortened oil changes, significantly increasing running costs and hassle. Though later models received improvements, the issue remains a significant concern for 1ZZ-FE engines of that era.[7]

λογικα εχεις το ιδιο προβλημα με τον 1Ζ.επειδη εχω και εγω ενα ατμοσφαιρικο αμμεσου ψεκασμου που δημιουργει το ιδιο προβλημα και εχω αρχισει απο νωρις την μεγαλυτερη καταναλωση,εψαξα να βρω οσον αφορα το λαδι τι ειναι καλυτερο.

ενας φιλος απο βελγιο μου εγραψε αυτο:

some engines are prone to intake valve deposits, and often ring land deposits, these also come mainly from viscosity index improvers as they all, except PIB, burn dirty. Oil get on the intake valve stems either through valve seal leakage or from pushing exhaust gas back into the intake at low rpm/low power output.

Another killer is viscosity loss through fuel dilution. and variable valve timing solenoids sticking is not an immediate killer but it's annoying, costs money and will hurt the engine if not promptly fixed. They are also sensitive to foaming oil.

και μου προτεινε αυτη την λυση:

So to me it seems what is needed is an oil doesn't create deposits and has a high base oil viscosity. You live in a warm climate so you can go to an oil with worse cold performance. A little bit higher additive concentration helps aswell, fuel dilution reduces the concentration.

an oil with no VII, having lower Noack, higher flaspoint and ester content that always helps in removing deposits. to contain calcium because it has anti-wear and anti-friction properties that magnesium doesn't have.

τωρα ποια λαδια πληρουν ολα αυτα?

αυτος μου προτεινε ενα λαδι για μηχανεςπου χρησιμοποιει αυτος αλλα εγω δεν το σκεφτομαι.του ζητησα λοιπον να με κατευθυνει σε καποια λαδια αυτοκινητων αν υπαρχουν.και μου προτεινε καποια :

I would also run Red Line performance series, keeping the viscosity spread low.Gulf Formula G. petronas syntium.Motul has potential (300V ester based.)

η βρισκεις ενα προσθετο με εστερες και το βαζεις μαζι με το λαδι αλλα θα ειναι ακριβο.αν βρεις κιολας.

αν εχεις τετοιο θεμα και επειδη εχεις αρκετα χιλ. τοτε αρχιζεις να σκεφτεσαι την αλλαγη του αμαξιου η' βαζεις ενα απο αυτα τα λαδια και ξηλωνεσαι λιγο παραπανω.αλλαγη δαχτυλιδιων δεν συμφερει και εφοσον ειναι θεμα σχεδιασης θα το ξανακανει.

Στις 22/11/2024 στις 1:42 ΜΜ, liakinen είπε

Ακόμα και εγώ που είμαι των σύντομων αλλαγών θα σου πω ότι με 5W30 & 40 (Full Synthetic που είναι όλα) αν κάνεις αλλαγές στις 5000χλμ απλά θα πετάς τα λεφτά σου. 

οταν καις λαδι λογω καποιου τετοιου προβληματος τοτε επιβαλλεται να αλλαζεις στις 5.000.στα 5000 χιλ. καλα ειναι επισης να αλλαζουν οσοι κανουν πολλες μικρες διαδρομες μεσα στην πολη.

Στις 22/11/2024 στις 2:26 ΜΜ, atheatos είπε

Βάλε το λαδι που πρότεινα πιο πριν

 

https://www.autodoc.gr/kroon-oil/22312668?search=KROON+OIL+Λάδι+κινητήρα+(37319)

θα ελεγα καλυτερα αυτο. https://advice.kroon-oil.com/en/informationsheet/part/504/BNL/PI-014060-asyntho-5w-30-12-x-1-l-bottle-EN.pdf

που εχει  very high 'natural' viscosity index και υψηλο flash point.βεβαια αν μπορουν να βρεθουν αυτα τα λαδια εδω.και αν ειναι η προδιαγραφη του αυτη.

 

11 ώρες πριν, panos spain είπε

Είδα χθες για πρώτη φορά τα Cyclon Magma pro V1 5w30. Τα έχει δοκιμάσει κανείς να πει άποψη? 

Χρησιμοποιώ ανέκαθεν Liqui Moly των 70€/4lt σε golf 6, αλλά δεν με χαλάει να πεσω στα 25€/4lt, αν το συγκεκριμένο είναι safe. 

MAGMA-PRO-V1-5W30_EN_vAt21.pdf?_gl=1*1gm

καλα χαρακτηριστικα εχει,νορμαλ για 5-30 οχι τιποτα φοβερο ,παντως τα ιδια με το Liqui Moly που το χρυσοπληρωνεις και ειναι το ιδιο μετριο.προχωρας και κανεις δοκιμη.αν παντως θες ισως μπορεις να βρεις και αλλα οικονομικα πιο επωνυμα,δες την λιστα σου:

504-507.pdf

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, megapaixtaras είπε

στο βιβλιαρακι σου δεν δινει προδιαγραφες,εγκρισεις,ιξωδες ? προσπαθησα να βρω πληροφοριες αλλα δεν εχει πολλες.μαλλον εκεινητην εποχη ειχε αρχισει το 5-30 να γινεται δημοφιλες,ισως και 5-40 αλλα καλυτερα να δεις στο βιβλιαρακι σου να μας πεις.

Excessive Oil Consumption Issues

The 1ZZ-FE was also notoriously known for excess oil consumption especially in earlier models from the 1990s to 2005. The problem stemmed from an inherent design flaw in the engine with its undersized piston rings and insufficient oil drainage holes in the pistons. Over time, this led to oil blow-by, where excessive oil would enter the combustion chamber, causing the engine to start burning oil. Owners often reported needing to add oil between changes, with some engines consuming up to a quart every 1,000 miles. This leads to shortened oil changes, significantly increasing running costs and hassle. Though later models received improvements, the issue remains a significant concern for 1ZZ-FE engines of that era.[7]

λογικα εχεις το ιδιο προβλημα με τον 1Ζ.επειδη εχω και εγω ενα ατμοσφαιρικο αμμεσου ψεκασμου που δημιουργει το ιδιο προβλημα και εχω αρχισει απο νωρις την μεγαλυτερη καταναλωση,εψαξα να βρω οσον αφορα το λαδι τι ειναι καλυτερο.

ενας φιλος απο βελγιο μου εγραψε αυτο:

some engines are prone to intake valve deposits, and often ring land deposits, these also come mainly from viscosity index improvers as they all, except PIB, burn dirty. Oil get on the intake valve stems either through valve seal leakage or from pushing exhaust gas back into the intake at low rpm/low power output.

Another killer is viscosity loss through fuel dilution. and variable valve timing solenoids sticking is not an immediate killer but it's annoying, costs money and will hurt the engine if not promptly fixed. They are also sensitive to foaming oil.

και μου προτεινε αυτη την λυση:

So to me it seems what is needed is an oil doesn't create deposits and has a high base oil viscosity. You live in a warm climate so you can go to an oil with worse cold performance. A little bit higher additive concentration helps aswell, fuel dilution reduces the concentration.

an oil with no VII, having lower Noack, higher flaspoint and ester content that always helps in removing deposits. to contain calcium because it has anti-wear and anti-friction properties that magnesium doesn't have.

τωρα ποια λαδια πληρουν ολα αυτα?

αυτος μου προτεινε ενα λαδι για μηχανεςπου χρησιμοποιει αυτος αλλα εγω δεν το σκεφτομαι.του ζητησα λοιπον να με κατευθυνει σε καποια λαδια αυτοκινητων αν υπαρχουν.και μου προτεινε καποια :

I would also run Red Line performance series, keeping the viscosity spread low.Gulf Formula G. petronas syntium.Motul has potential (300V ester based.)

η βρισκεις ενα προσθετο με εστερες και το βαζεις μαζι με το λαδι αλλα θα ειναι ακριβο.αν βρεις κιολας.

αν εχεις τετοιο θεμα και επειδη εχεις αρκετα χιλ. τοτε αρχιζεις να σκεφτεσαι την αλλαγη του αμαξιου η' βαζεις ενα απο αυτα τα λαδια και ξηλωνεσαι λιγο παραπανω.αλλαγη δαχτυλιδιων δεν συμφερει και εφοσον ειναι θεμα σχεδιασης θα το ξανακανει.

οταν καις λαδι λογω καποιου τετοιου προβληματος τοτε επιβαλλεται να αλλαζεις στις 5.000.στα 5000 χιλ. καλα ειναι επισης να αλλαζουν οσοι κανουν πολλες μικρες διαδρομες μεσα στην πολη.

θα ελεγα καλυτερα αυτο. https://advice.kroon-oil.com/en/informationsheet/part/504/BNL/PI-014060-asyntho-5w-30-12-x-1-l-bottle-EN.pdf

που εχει  very high 'natural' viscosity index και υψηλο flash point.βεβαια αν μπορουν να βρεθουν αυτα τα λαδια εδω.και αν ειναι η προδιαγραφη του αυτη.

 

MAGMA-PRO-V1-5W30_EN_vAt21.pdf?_gl=1*1gm

καλα χαρακτηριστικα εχει,νορμαλ για 5-30 οχι τιποτα φοβερο ,παντως τα ιδια με το Liqui Moly που το χρυσοπληρωνεις και ειναι το ιδιο μετριο.προχωρας και κανεις δοκιμη.αν παντως θες ισως μπορεις να βρεις και αλλα οικονομικα πιο επωνυμα,δες την λιστα σου:

504-507.pdf 135.48 kB · 1 download

 

Πολύ το χαίρομαι που άνοιξε ξανά το νήμα.

Αν μη τι άλλο ο @megapaixtaras είναι αφοσιωμένος.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, megapaixtaras είπε

στο βιβλιαρακι σου δεν δινει προδιαγραφες,εγκρισεις,ιξωδες ? προσπαθησα να βρω πληροφοριες αλλα δεν εχει πολλες.μαλλον εκεινητην εποχη ειχε αρχισει το 5-30 να γινεται δημοφιλες,ισως και 5-40 αλλα καλυτερα να δεις στο βιβλιαρακι σου να μας πεις.

Excessive Oil Consumption Issues

The 1ZZ-FE was also notoriously known for excess oil consumption especially in earlier models from the 1990s to 2005. The problem stemmed from an inherent design flaw in the engine with its undersized piston rings and insufficient oil drainage holes in the pistons. Over time, this led to oil blow-by, where excessive oil would enter the combustion chamber, causing the engine to start burning oil. Owners often reported needing to add oil between changes, with some engines consuming up to a quart every 1,000 miles. This leads to shortened oil changes, significantly increasing running costs and hassle. Though later models received improvements, the issue remains a significant concern for 1ZZ-FE engines of that era.[7]

λογικα εχεις το ιδιο προβλημα με τον 1Ζ.επειδη εχω και εγω ενα ατμοσφαιρικο αμμεσου ψεκασμου που δημιουργει το ιδιο προβλημα και εχω αρχισει απο νωρις την μεγαλυτερη καταναλωση,εψαξα να βρω οσον αφορα το λαδι τι ειναι καλυτερο.

ενας φιλος απο βελγιο μου εγραψε αυτο:

some engines are prone to intake valve deposits, and often ring land deposits, these also come mainly from viscosity index improvers as they all, except PIB, burn dirty. Oil get on the intake valve stems either through valve seal leakage or from pushing exhaust gas back into the intake at low rpm/low power output.

Another killer is viscosity loss through fuel dilution. and variable valve timing solenoids sticking is not an immediate killer but it's annoying, costs money and will hurt the engine if not promptly fixed. They are also sensitive to foaming oil.

και μου προτεινε αυτη την λυση:

So to me it seems what is needed is an oil doesn't create deposits and has a high base oil viscosity. You live in a warm climate so you can go to an oil with worse cold performance. A little bit higher additive concentration helps aswell, fuel dilution reduces the concentration.

an oil with no VII, having lower Noack, higher flaspoint and ester content that always helps in removing deposits. to contain calcium because it has anti-wear and anti-friction properties that magnesium doesn't have.

τωρα ποια λαδια πληρουν ολα αυτα?

αυτος μου προτεινε ενα λαδι για μηχανεςπου χρησιμοποιει αυτος αλλα εγω δεν το σκεφτομαι.του ζητησα λοιπον να με κατευθυνει σε καποια λαδια αυτοκινητων αν υπαρχουν.και μου προτεινε καποια :

I would also run Red Line performance series, keeping the viscosity spread low.Gulf Formula G. petronas syntium.Motul has potential (300V ester based.)

η βρισκεις ενα προσθετο με εστερες και το βαζεις μαζι με το λαδι αλλα θα ειναι ακριβο.αν βρεις κιολας.

αν εχεις τετοιο θεμα και επειδη εχεις αρκετα χιλ. τοτε αρχιζεις να σκεφτεσαι την αλλαγη του αμαξιου η' βαζεις ενα απο αυτα τα λαδια και ξηλωνεσαι λιγο παραπανω.αλλαγη δαχτυλιδιων δεν συμφερει και εφοσον ειναι θεμα σχεδιασης θα το ξανακανει.

οταν καις λαδι λογω καποιου τετοιου προβληματος τοτε επιβαλλεται να αλλαζεις στις 5.000.στα 5000 χιλ. καλα ειναι επισης να αλλαζουν οσοι κανουν πολλες μικρες διαδρομες μεσα στην πολη.

θα ελεγα καλυτερα αυτο. https://advice.kroon-oil.com/en/informationsheet/part/504/BNL/PI-014060-asyntho-5w-30-12-x-1-l-bottle-EN.pdf

που εχει  very high 'natural' viscosity index και υψηλο flash point.βεβαια αν μπορουν να βρεθουν αυτα τα λαδια εδω.και αν ειναι η προδιαγραφη του αυτη.

 

MAGMA-PRO-V1-5W30_EN_vAt21.pdf?_gl=1*1gm

καλα χαρακτηριστικα εχει,νορμαλ για 5-30 οχι τιποτα φοβερο ,παντως τα ιδια με το Liqui Moly που το χρυσοπληρωνεις και ειναι το ιδιο μετριο.προχωρας και κανεις δοκιμη.αν παντως θες ισως μπορεις να βρεις και αλλα οικονομικα πιο επωνυμα,δες την λιστα σου:

504-507.pdf 135.48 kB · 1 download

 

Δεν βοηθάει κάπου ή λίστα. Απαριθμεί όλα εκείνα που πληρούν τις προδιαγραφές της VW, χωρίς κάποια κατηγοριοποίηση. 

Και τα motul είναι πιο φθηνά, και τα shell helix κλπ. Πιστεύω το ερώτημα είναι: ποιο είναι το καλύτερο λάδι σε τιμή up to 40€/4lt?

Με τα Toptec 4200 δεν είχα ποτέ θέμα, ίσα ίσα. Απλά δεν ξέρω πλέον αν λέει να σκάω 70ρια. Το Mobil ESP δεν ταίριαξε καλά στον δικό μου κινητήρα, οπότε το "ακριβότερο = καλύτερο" δεν ξέρω αν ισχύει. Εξ ου και η προσπάθεια να βρω φθηνότερο. 

 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...