Προς το περιεχόμενο

Διαφημίσεις που δεν παρακάμπτονται δοκιμάζει το Instagram


Axlmon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ορισμένοι χρήστες έχουν υποχρεωθεί να περάσουν σε "διαφημιστικό διάλειμμα" μεταξύ δύο αναρτήσεων.

Το Instagram εφαρμόζει δοκιμαστικά τα "διαφημιστικά διαλείμματα", τα οποία υποχρεώνουν το χρήστη να σταματά και να βλέπει μια διαφήμιση για κάποιο διάστημα, πριν μπορέσει να προχωρήσει παρακάτω. Αρκετοί χρήστες στο Χ και το Reddit αναφέρουν πως έχουν έρθει αντιμέτωποι με αυτή τη λειτουργία, ενώ και ο Μάθιου Τάι, εκπρόσωπος του Instagram, με δηλώσεις του στο Verge επιβεβαίωσε τη δοκιμαστική εφαρμογή των διαφημιστικών διαλειμμάτων. Ο Τάι ανέφερε πως το Instagram θα "ενημερώσει σχετικά εφόσον η δοκιμή αυτή οδηγήσει στην όποια επίσημη μεταβολή του προϊόντος".

Χρήστης στο Reddit αναφέρει ότι εντόπισε τη λειτουργία αυτή ενώ ανέτρεχε σε ιστορίες και αναρτήσεις. Μετά από κάποια στιγμή, το Instagram δεν επέτρεπε τη συνέχιση της περιήγησης χωρίς να προβληθεί μια διαφήμιση. Όπως φαίνεται και στο παρακάτω screenshot, το Instagram εμφανίζει ένα εικονίδιο που ενημερώνει για το "διαφημιστικό διάλειμμα", με το χρόνο να μετρά αντίστροφα έως ότου ο χρήστης μπορεί να συνεχίσει την περιήγησή του στις αναρτήσεις.

r/Instagram - NEW GARBAGE FEATURE IS BEING TESTED

Όταν ο συγκεκριμένος χρήστης άγγιξε το εικονίδιο για να λάβει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία, το Instagram εμφάνισε ένα μήνυμα που ανέφερε ότι "Τα διαφημιστικά διαλείμματα είναι ένας νέος τρόπος προβολής διαφημίσεων στο Instagram. Κάποιες φορές ενδέχεται να χρειαστεί να δείτε μια διαφήμιση, πριν συνεχίσετε την περιήγηση".

Το Instagram ήδη προβάλει χορηγούμενες αναρτήσεις και διαφημίσεις μεταξύ του περιεχομένου, όπως περιηγείται σε αυτό ο χρήστης, είτε μέσω των προσαρμοσμένων ροών, είτε των λεγόμενων Reels. Όμως, η εμφάνιση διαφημίσεων που είναι αδύνατο να παρακαμφθούν μεταξύ των αναρτήσεων οδηγεί την τακτική αυτή σε άλλο επίπεδο, μάλλον ενοχλητικό, επίπεδο. "Πάντοτε δοκιμάζουμε τρόπους που μπορούν να ενισχύσουν την αξία για τους διαφημιζόμενους", αναφέρει ο Τάι.

Εκτός από το Instagram, και το YouTube προβάλει διαφημίσεις που δεν παρακάμπτονται, πριν και μετά τα βίντεο. Μάλιστα, πέρυσι ενσωμάτωσε τις μη παρακαμπτόμενες διαφημίσεις, διάρκειας 30 δευτερολέπτων, και στην εφαρμογή του για τηλεοράσεις. Τόσο το YouTube όσο και το TikTok εμφανίζουν διαφημίσεις και μεταξύ των σύντομης μορφής βίντεο που προβάλουν, όμως αυτές για την ώρα εξακολουθούν να παρακάμπτονται.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εντωμεταξύ δεν καταλαβαίνουν ότι έτσι εκνευρίζουν τον κόσμο και στο τέλος απλά θα σταματήσουν να χρησιμοποιούν το προϊόν τους; Εμένα τουλάχιστον αυτό με ενοχλεί που προτιμώ να σταματήσω να χρησιμοποιω μια υπηρεσία παρά να την πληρώσω με το έτσι θέλω.

  • Like 22
  • Thanks 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, purespyros είπε

εντωμεταξύ δεν καταλαβαίνουν ότι έτσι εκνευρίζουν τον κόσμο και στο τέλος απλά θα σταματήσουν να χρησιμοποιούν το προϊόν τους; Εμένα τουλάχιστον αυτό με ενοχλεί που προτιμώ να σταματήσω να χρησιμοποιω μια υπηρεσία παρά να την πληρώσω με το έτσι θέλω.

Όπως δείχνουν τα πράγματα, δυστυχώς δεν ισχύει τουλάχιστον για τους περισσότερους.

Ξέρουν πολύ καλά οι εταιρίες τι κάνουν. Τόσα χρόνια στα δίνανε όλα ελεύθερα και δωρεάν, να "εθίσουν" τον κόσμο σε ένα προιόν και σιγά σιγά αρχίσανε να ανεβάζουν τιμές, να πετάνε όλο και περισσότερες διαφημίσεις κτλ.

Αυτό το κάνουν μέχρι να συναντήσουν αντιδράσεις. Για την ώρα, βλεπουμε όλες τις εταιρίες (Google, spotify, netflix κτλ. κτλ.) να ανεβάζουν συνέχεια τιμές και να βάζουν διαφημίσεις και παρόλα αυτά ο κόσμος συνεχίζει κανονικά.

Ειδικά τα social media είναι ένα πολύ συγκεκριμένο είδος δηλητήριου. Όπου και διαφημίσεις παντού να βάλουν και να ζητάνε συνδρομές των 20€ τον μήνα, η μεγαλύτερη βάση χρηστών θα παραμείνει κανονικά. Ειδικά οι νεότεροι είναι να μην τους κόψεις το Tik Tok ή το Instagram, θα πάθουν στερητικό σύνδρομο χειρότερο και από το να σταματούσαν τα ναρκωτικά. Μιλάμε για δραματικές καταστάσεις.

  • Like 9
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα συμφωνήσω με ΟΛΟΥΣ τους "προλαλήσαντες". ¨οπως και πολλές άλλες έννοιες στην σύγχρονη "ανεπτυγμένη" κοινωνία που ζούμε, έτσι και η "Διαφήμιση" έχασε το δικό της νόημα. Κάποτε είχε σαν σκοπό να σου γνωστοποιήσει κάτι... τώρα πλέον έχει βασική λειτουργία να στο κάνει κλύσμα με το ζόρι. Ας μην μπούμε σε  ανατριχιαστικές λεπτομέρειες πως λέγεται αυτό...

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο καρκίνος των διαφημίσεων. Υπάρχουν σελίδες που είναι αδύνατον να διαβάσεις από κινητό. Μακριά κι αλάργα. 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Twitter έφαγε το σουτ του λόγω των καθημερινών follow απο fake accounts. Σειρά σου Instagram, αν αρχίσεις αυτές τις γελοιοτητες. Όσες φορές το έχω κλείσει, πάντως, μια χαρά είχα ηρεμήσει. Γιατί το ξανανοιξες, τότε, θα μου πεις... Γιατί οι μισοί γνωστοί μου από εκεί επικοινωνούν. Δεν πειράζει. Αποτοξίνωση μια και καλή.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...