Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα.

Θα ήθελα τα φώτα/γνώμες σας.

Τα γεγονότα έχουν ως εξής:

Προχθές (Κυριακή) μου έρχονται 4 ειδοποιήσεις επιβεβαίωσης συναλλαγής από την εφαρμογή του e-banking της Eurobank με την επωνυμία Germanos eShop. Κάθε μία από αυτές τις συναλλαγές ήταν 15€. Στην μια από αυτές προλαβαίνω και πατάω ακύρωση. Όλες αυτές οι ειδοποιήσεις μου ήρθαν το ίδιο λεπτό για αυτό δεν πρόλαβα να ακυρώσω και τις άλλες. Να σημειώσω ότι ΔΕΝ ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΠΟΤΕ OTP.

Αφού συμβαίνει αυτό, παίρνω κατευθείαν την τράπεζα και μου ακυρώνουν την κάρτα, κάνω δήλωση αμφισβήτησης κλπ.

Τώρα ξεκινάει το πολύ περίεργο. Έχοντας πλέον 0,82€ στο λογαριασμό μου και ακυρωμενη κάρτα, μου έρχεται πάλι ειδοποίηση επιβεβαίωσης συναλλαγής για Germanos eShop σήμερα το πρωί! Προφανώς, δεν μου έρχεται πάλι otp. Παίρνω ξανά την τράπεζα και ρωτώ πως γίνεται να προσπαθεί κάποιος να κάνει συναλλαγή με μια ακυρωμενη κάρτα και η Eurobank να μου στέλνει ειδοποίηση. Η απάντηση ήταν ότι δεν ξέρουν.

Πριν από λίγες ώρες έγινε ακριβώς το ίδιο. Μπαίνω στο eShop του Γερμανού, πάω να κάνω συναλλαγή για να δω τι συμπεριφορά θα έχει και αν θα μου έρθει κάτι, και προφανώς μου την "κόβει".

Τα ερώτηματα είναι τα εξής:

  1. Έχει συμβεί σε κανέναν κάτι παρόμοιο και αν ναι πως το αντιμετώπισε;

  2. Υπάρχει περίπτωση η επωνυμία του Γερμανού να χρησιμοποιείται πάνω από κάποια άλλη ;

  3. Το κυριότερο: Πώς μπορεί να γίνει bypass το σύστημα της Eurobank και να μου έρθει ειδοποίηση επιβεβαίωσης συναλλαγής για μια ακυρωμενη κάρτα;

Σημείωση: Δεν έχει αποκτήσει κάποιος πρόσβαση στο email μου, έχω ελέγξει την δραστηριότητα και φαίνονται όλα εντάξει. Δεν έχω λάβει επίσης κανένα phising email ή sms.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...