atheatos Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου Εγώ θα σταθώ μόνο στα λάδια μιας και στα άλλα ανταλακτικα λίγο πολύ φαίνεται αν κάνει ή όχι. Αλλά στα λάδια που είναι το Νο.1 αίτιο φθοράς ενός αυτοκινήτου πέφτει μεγάλη πλάνη. Η Castrol για παράδειγμα , βγάζει περίπου 10 διαφορετικούς κωδικούς για τον ίδιο τύπο λαδιού πχ. 5w-30. Από αυτούς ένας δυο κάνει για το αυτοκίνητο σου και υπόλοιποι 8 θα το καταστρέψουν. Οι μηχανικοί το γνωριζουν αλλά θα σε αφήσουν στην άγνοια ή θα σου ξεγελάσουν δείχνοντας την σελίδα του AUTODOC που έχει( και καλά τα λάδια )που κάνουν για το αμαξι σου, που τις περισσότερες φορές είναι τα μισά λάθος. Θα σου βάλουν το Castrol 5w-30 , αλλά τον κωδικό με την χαμηλότερη τιμή από το stock του προμηθευτή. Αν ο κωδικός (A3/B3, C3 κτλ) είναι ο σωστός για την μηχανή σου , έχει καλώς . Αν όχι ξανάπας για επισκευή κινητήρα…. Όσοι έχουν γιαπωνέζικα(και ασχολούνται) το γνωριζουν καλά αυτό , μιας και οι προδιαγραφές των Γιαπωνέζων στα λάδια δεν είναι ίδιες με τα ευρωπαϊκες που κυκλοφορούν ευρέως στην περιοχή μας. Επίσης τα γιαπωνέζικα είναι πολύ ευαίσθητα στο λάθος λάδι ,μιας και δεν το καίνε αμάσητο όπως τα ευρωπαικα. Παθών….
2MM Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου 20 λεπτά πριν, atheatos είπε Εγώ θα σταθώ μόνο στα λάδια μιας και στα άλλα ανταλακτικα λίγο πολύ φαίνεται αν κάνει ή όχι. Αλλά στα λάδια που είναι το Νο.1 αίτιο φθοράς ενός αυτοκινήτου πέφτει μεγάλη πλάνη. Η Castrol για παράδειγμα , βγάζει περίπου 10 διαφορετικούς κωδικούς για τον ίδιο τύπο λαδιού πχ. 5w-30. Από αυτούς ένας δυο κάνει για το αυτοκίνητο σου και υπόλοιποι 8 θα το καταστρέψουν. Οι μηχανικοί το γνωριζουν αλλά θα σε αφήσουν στην άγνοια ή θα σου ξεγελάσουν δείχνοντας την σελίδα του AUTODOC που έχει( και καλά τα λάδια )που κάνουν για το αμαξι σου, που τις περισσότερες φορές είναι τα μισά λάθος. Θα σου βάλουν το Castrol 5w-30 , αλλά τον κωδικό με την χαμηλότερη τιμή από το stock του προμηθευτή. Αν ο κωδικός (A3/B3, C3 κτλ) είναι ο σωστός για την μηχανή σου , έχει καλώς . Αν όχι ξανάπας για επισκευή κινητήρα…. Όσοι έχουν γιαπωνέζικα(και ασχολούνται) το γνωριζουν καλά αυτό , μιας και οι προδιαγραφές των Γιαπωνέζων στα λάδια δεν είναι ίδιες με τα ευρωπαϊκες που κυκλοφορούν ευρέως στην περιοχή μας. Επίσης τα γιαπωνέζικα είναι πολύ ευαίσθητα στο λάθος λάδι ,μιας και δεν το καίνε αμάσητο όπως τα ευρωπαικα. Παθών…. Tι διαφορετικες προδιαγραφες εχουν τα λαδια των Ιαπωνικων? Εχω και Ιαπωνικο και ευρωπαικο , και δεν βλεπω άλλου ειδους προδιαφραφες
geopro Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου 2 ώρες πριν, konc είπε Αγορές από μέρη όπως πχ. autodoc: για προγραμματισμένες εργασίες είναι ΟΚ, αλλά σε βλάβη θα έχεις το αμάξι ακίνητο και θα περιμένεις να έρθει το ανταλλακτικό που χρειάζεσαι, το οποίο μπορεί να κάνει και εβδομάδες. Και αυτό αν το φτιάχνεις μόνος σου, γιατί σε συνεργείο να πιάνει χώρο τόσες μέρες δεν παίζει. Ναι αυτό ισχύει. Οπότε είναι απαραίτητο να προμηθευτούμε ανταλλακτικά και από Ελλάδα . Καλή περίπτωση η on parts στο Μοσχάτο. Κοινός παρονομαστής στην αγορά από το εμπόριο είναι η δέουσα προσοχή στους κωδικούς των ανταλλακτικών. Είναι πολύ δυσάρεστο το να είναι το αυτοκίνητο στο συνεργείο και να έρχεται από λάθος ακατάλληλο ανταλλακτικό.
atheatos Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου 1 ώρα πριν, 2MM είπε Tι διαφορετικες προδιαγραφες εχουν τα λαδια των Ιαπωνικων? Εχω και Ιαπωνικο και ευρωπαικο , και δεν βλεπω άλλου ειδους προδιαφραφες Έχουν διαφορετικές και αν δε τις βλέπεις τώρα, θα τις δεις αργότερα.... Tα mazda by the way, έχουν κινητήρα ford οπότε εξαιρούνται.
Klausx Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου Αυτό που βλέπω είναι ότι όσο στενεύουν τα πράγματα οικονομικά θα ψάχνεις και το λεπτό...... υπερκέρδος έχει και η ΔΕΗ, εκεί τι κάνεις τους πας χαρτί να σε χρεώσουν λιγότερο; Κοίτα πρώτα ο μηχανικός να είναι σωστός στην εργασία του, να μην σου σακατέψει το αυτοκίνητο που αλλάζεις κάθε 5 χρόνια γιατί βγάζει "εντελώς τυχαία" συνέχεια ζημιές.... Έχει τόσο υπερκέρδος που όλοι πάνε να γίνουν μηχανικοί 🤣 Και δεν βρίσκουν βοηθούς ούτε με αίτηση, τα κοστολόγια ανεβαίνουν και θα ανεβαίνουν καθημερινά έτσι όπως πάει. Συμφωνώ με αυτά που είπανε παραπάνω για τα λάδια, αγορά πάντα από αξιόπιστο μαγαζί και ίδια μάρκα/τύπο λαδιού για να είναι ο κινητήρας σε άριστη κατάσταση, το συνεργείο θα βάζει κάθε φορά διαφορετικά = αλλαγές στα πρόσθετα = φθορές. Μία φορά θα την πατήσεις πηγαίνοντας δικό σου ανταλλακτικό και ότι κέρδος νομίζεις ότι είχες βγάλει θα χαθεί, αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Εδώ κυκλοφορεί δίσκο πλατό σετ πολύ γνωστής Γαλλικής εταιρίας που είναι ελαττωματικό από την 1η μέρα... Να πας κάτι μεταχειρισμένο στον μηχανικό αντί για καινούριο είναι λογικό αν είναι σπάνιο κιόλας.
2MM Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου 34 λεπτά πριν, atheatos είπε Έχουν διαφορετικές και αν δε τις βλέπεις τώρα, θα τις δεις αργότερα.... Tα mazda by the way, έχουν κινητήρα ford οπότε εξαιρούνται. Μας φώτισες . Τα Mazda δεν εχουν κινητηρα Ford εδω και πολλά χρονια
atheatos Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου 8 λεπτά πριν, 2MM είπε Μας φώτισες . Τα Mazda δεν εχουν κινητηρα Ford εδω και πολλά χρονια Έχεις δίκιο, από το 2015 και μετά η mazda φτιάχνει τους δικούς της. Τώρα για τα λάδια απλά διάβασε τα ψιλά γράμματα στο μπουκάλι και επίσης δες πόσους τύπους 5w-30 βγάζει η Castrol για παράδειγμα και γιατί. Δεν έχω σκοπό να φωτίσω κανέναν , απλά δίνω βάση στις λεπτομέρειες, που κάνουν την διαφορά. Μερικοί έχουν Subaru για παράδειγμα και τους καεί λάδια και άλλοι έχουν ξεπεράσει τα 200.000 χιλιόμετρα με το ίδιο αμάξι με μηδενική ΣΧΕΔΟΝ κατανάλωση λαδιού...
2MM Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου 1 λεπτό πριν, atheatos είπε Έχεις δίκιο, από το 2015 και μετά η mazda φτιάχνει τους δικούς της. Τώρα για τα λάδια απλά διάβασε τα ψιλά γράμματα στο μπουκάλι και επίσης δες πόσους τύπους 5w-30 βγάζει η Castrol για παράδειγμα και γιατί. Δεν έχω σκοπό να φωτίσω κανέναν , απλά δίνω βάση στις λεπτομέρειες, που κάνουν την διαφορά. Μερικοί έχουν Subaru για παράδειγμα και τους καεί λάδια και άλλοι έχουν ξεπεράσει τα 200.000 χιλιόμετρα με το ίδιο αμάξι με μηδενική ΣΧΕΔΟΝ κατανάλωση λαδιού... To ξερω φιλε μου οτι υπαρχουν πολλοι τυποι για το ιδιο ιξωδες . Αλλά δεν εχω δει και να ζητανε τα Ιαπωνικα διαφορετικα στανταρ. Ολοι για ACEA, API, και ILSAC γραφουν 1
atheatos Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, 2MM είπε To ξερω φιλε μου οτι υπαρχουν πολλοι τυποι για το ιδιο ιξωδες . Αλλά δεν εχω δει και να ζητανε τα Ιαπωνικα διαφορετικα στανταρ. Ολοι για ACEA, API, και ILSAC γραφουν Υπάρχουν διαφορετικά ACEA στο ίδιο ιξώδες και για παράδειγμα κάποια αμάξια θέλουν ΑCEA C3, κάποια άλλα ACEA A5/B5 κτλ. Τέλος πάντων το θέμα μας δεν είναι τα λάδια, αλλά στο ότι πας στην αντιπροσωπεία ή στο συνεργείο και σου βάζει το 5w-30 που έχει περισσέψει στον έμπορο και το δίνει φτηνότερα άσχετα αν οι προδιαγραφές δεν κάνουν για τον κινητήρα σου. Επεξ/σία 5 Ιουνίου από atheatos
2MM Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου 8 λεπτά πριν, atheatos είπε Υπάρχουν διαφορετικά ACEA στο ίδιο ιξώδες και για παράδειγμα κάποια αμάξια θέλουν ΑCEA C3, κάποια άλλα ACEA A5/B5 κτλ. Τέλος πάντων το θέμα μας δεν είναι τα λάδια, αλλά στο ότι πας στην αντιπροσωπεία ή στο συνεργείο και σου βάζει το 5w-30 που έχει περισσέψει στον έμπορο και το δίνει φτηνότερα άσχετα αν οι προδιαγραφές δεν κάνουν για τον κινητήρα σου. Ειναι γνωστα ολα αυτα . Και τα Ιαπωνικα για προδιαγραφες ACEA ή API γραφουν . Αυτο λεω . Οπως ναι, και στις αντιπροσωπειες πολλες φορες βαζουν λαθος λαδια. Πρεπει να το ψαχνεις μονος σου , αλλιως βαζουν οτι θελουν
Liverpool89 Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου Αναλογως παιδια τι ζητατε απο ενα συνεργειο. Δεν γινεται να το θελουμε με τα διαγνωστικα, με τα καταλληλα εργαλεια που καθε κατασκευαστης βγαζει ότι του κατεβει και πρέπει να τα εχει για να κανει την δουλεια του, να βρίσκει την βλαβη με την πρωτη, αλλα μετα ειναι ακριβος, με δαγκωσε. Και αυτοι οπως καθε κλαδος εχουν κοστη, επενδυουν σε εξοπλισμο που τους λυνει τα χερια, πληρωνεται την εμπειρία του καθε μαστορα. Ενα συγχρονο συνεργειο πρεπει να τρεχει να προλαβει την τεχνολογια των αυτοκινήτων πλεον. Βασικα τωρα πρεπει να ναι μηχανικοι/ηλεκτρολογοι. Αν το εναλλασωμενο ρευμα ειναι επικυνδυνο, το συνεχες ειναι αλλο τοσο. Μια φυσα βγαζεις και αναβει το χριστουγεννιατικο δεντρο πλεον. Ακομα και η αλλαγη μπαταριας σε ορισμενα μοντελα ειναι περιπλοκη. Ακομα στην ελλαδα οι εργασιες για να φτιαχτει ενα αμαξι ειναι σε νορμαλ επιπεδα. Σε audi πχ για αλλαγη ιμαντα χρονισμου πρεπει να βγει ο προφυλακτηρας και μετα. Αν γυρίσει ο μηχανικος και πει φωναξε φαναρτζη να βγαλει βαλει τον προφυλακτηρα να αλλαξω τον ιμαντα θα την ακουσει ο πελατης στερεο, αλλα θα σου πει μια τιμη που θα σε χρεωνει με ενα ποσοστο και αυτο. 1
atheatos Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, 2MM είπε Ειναι γνωστα ολα αυτα . Και τα Ιαπωνικα για προδιαγραφες ACEA ή API γραφουν . Αυτο λεω . Ναι αλλά όπως σου είπα οι λεπτομέρειες κάνουν την διαφορά. Άλλο λάδι το 5w-30 ACEA C3 και άλλο λάδι το 5w-30 ACEA A5/B5. Ίδιο ιξώδες αλλά διαφορετική σύσταση, που καλύπτει διαφορετικούς κινητήρες. Παθών είπα.... Επεξ/σία 5 Ιουνίου από atheatos
panagiotis54 Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου (επεξεργασμένο) αυτο ακριβως που λεει ο konc απο πανω παιζει νομιζω...ειχα τρακαρει στο δεξι φαναρι και εψαχνα για αυθεντικο και μου ειπε εχω στο βρισκω ακριβα στα 200 ευρα, αν το βρεις εσυ μονος πιο φθηνα, ετσι ξεχωριζει το αυθεντικο απο το μουφα, παρτο. και το βρηκα στα 90 ευρω! τεραστια διαφορα Επεξ/σία 5 Ιουνίου από panagiotis54
leolipop Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου Δυστυχως σε ολα τα οχήματα συμβαίνει αυτό.Σε 50αρι σκουτερακι της γυναίκας μου διχρονο 20 ετιας , στρόφαλος από αντιπροσωπεία (που δεν πρόκειται να τον αγοράσει κανένας) 115€ , παραγγελία από maxiscoot , 52€ συν αλλά 55 για κύλινδρο-πιστόνι...Σε αυτοκίνητο σετ ιμάντα χρονισμού με ρουλεμάν , ρώτησα στο συνεργείο που εργαζόταν ο αδερφός μου και πήρα και τιμή από onparts.Μου είπαν , πάρτα από εκεί που τα βρήκες.Λογω συγγενή εκεί μέσα , ήταν ειλικρινείς.
Liverpool89 Δημοσ. 6 Ιουνίου Δημοσ. 6 Ιουνίου Καλημερα. Εδω ο καθενας παει στο βενζιναδικο να βαλει βενζινη και εμπιστευεται το καθε υπαλληλο που του εδωσε εντολη ο ιδιοκτητης να ελεγχει λαδια νερα. Καθε οχημα αναφερει στο μανουαλ που κανεις μας δεν το διαβαζει, τις προδιαγραφες για καθε τι. Υγρα φρενων, ψυκτικο υγρο,λαδια κινητηρα. Ταδε μπουζι με το καταλληλο διακενο και οχι πιο κλειστο ή ανοιχτο. Μερικα βασικα αν γνωριζουμε μετα οτι και να μας πουλανε οι αλλοι δεν εχει βαση. Δεν παει ουτε με τι χρωμα μας αρεσει να φαινεται το ψυκτικο υγρό, ουτε ειναι μεταγενεστερο προιον αρα κανει και για το δικό μου. Ουτε κανουμε μιξη λαδιων, υγρων γενικα. Αλλοι κινητηρες εχουν μπλοκ αλουμινιου, αλλοι απο διαφορετικο υλικο. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα