WaxOnWaxOff Δημοσ. 17 Ιουνίου Share Δημοσ. 17 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 24 minutes ago, Antretng said: Χειρότερο after sale service από το Γερμανό δεν έχω δει. Μετά το ελάττωμα που είδα είπα να την επιστρέψω. Κάνω το λάθος και τη πήγα στο κοντινότερο κατάστημα αντί να μιλήσω τηλεφωνικά μαζί τους. Μου βγήκε ο πισινος να την κατεβάσω και να τη χωρέσω στο αμαξι. Εκεί μου λένε πρέπει να την ελέγξει τεχνικός κλπ. Τους λέω ρε παιδιά τι λέτε, εντός 14 ημερών είναι. Μετά μου λένε πρέπει να την πάτε στο κατάστημα από όπου την παραγγείλατε (χωρίς να έχουν δει καν την απόδειξη). Τους λέω ότι δεν παρέλαβα από εκεί αλλά την έστειλαν στο χώρο μου. Εκεί μου απαντάνε α έπρεπε να την βάζατε παραλαβή από το χώρο σας. Τους λέω επειδή μου είναι μεγάλο πακέτο να την ξαναφορτωσω κλπ δεν γίνεται κατά εξαίρεση και συνεννόηση με κεντρικά να την παραλάβουν από εδώ; Όχι μου κάνουν. Μου δίνουν ένα τηλέφωνο να μιλήσω. Παλευα με τα κουμπιά που έλεγε ο τηλεφωνητής . Μιλάω με μια κυρία που μου δίνει ένα ΑΛΛΟ τηλέφωνο να πάρω. Εκει ξαναρωτάω αν μπορούσε να γίνει η παραλαβή από εδώ... Ουρλιάζει από μέσα η ταμίας ΟΧΙ ΑΥΤΌ ΔΕΝ ΓΊΝΕΤΑΙ . Παίρνω εκεί που μου ειπε η κυρια της γραμμής να καλέσω και εκεί μου βγήκε μήνυμα ότι το τηλεφωνικό τους κέντρο ήταν ανοιχτό μέχρι τις 5 (ήταν 6, είχε κλείσει) Με χίλια ζόρια την ξαναφορτωσα στο αμάξι το οποίο είχε και μια απόσταση και αύριο συνεχίζεται η ιστορία. Αλυσίδα σου λένε μετά. Ετσι παει Το καταστημα δεν εχει κερδισει απο εσενα την πωληση και με το να σε εξυπηρετησει ισα ισα που χανει και χρονο . Πριν 3-4 μηνες ειχανε βγαλει τον καρκινο σε φιλο μεχρι να δεχτουν να του στειλουν ενα λαπτοπ προς επισκευη και αυτο με πολυ φασαρια μεσα στο καταστημα .... Επεξ/σία 17 Ιουνίου από WaxOnWaxOff Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Antretng Δημοσ. 17 Ιουνίου Share Δημοσ. 17 Ιουνίου 6 λεπτά πριν, WaxOnWaxOff είπε Ετσι παει Το καταστημα δεν εχει κερδισει απο εσενα την πωληση και με το να σε εξυπηρετησει ισα ισα που χανει και χρονο . Πριν 3-4 μηνες ειχανε βγαλει τον καρκινο σε φιλο μεχρι να δεχτουν να του στειλουν ενα λαπτοπ προς επισκευη και αυτο με πολυ φασαρια μεσα στο καταστημα .... Το ότι αυτή είναι η πολιτική τους δεν αναιρεί ότι είναι χάλια το after sale service. Δεν μου έχει ξανατυχει ποτέ στο παρελθόν να πάω σε κατάστημα ίδιας αλυσίδας και να μην δεχτούν την επιστροφή. Όπως επίσης δεν δικαιολογείται να με κάνουν μπαλάκι από τηλέφωνο σε τηλέφωνο και στο τέλος να με παραπέμπουν σε τηλεφωνικό που είχε κλείσει. Τέλος πάντων. Ίσως κακώς έγραψα γιατι εκτροχιαζω και το θέμα off topic. Απλά το έβαλα σε συνέχεια της ερώτησης που είχα κάνει. Αν ήξερα ότι θα έτρωγα τόσο ταλαιπωρία, θα τη κολλαγα με σιλικόνη 🤣 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nk9 Δημοσ. 17 Ιουνίου Share Δημοσ. 17 Ιουνίου 2 ώρες πριν, Antretng είπε Το ότι αυτή είναι η πολιτική τους δεν αναιρεί ότι είναι χάλια το after sale service. Δεν μου έχει ξανατυχει ποτέ στο παρελθόν να πάω σε κατάστημα ίδιας αλυσίδας και να μην δεχτούν την επιστροφή. Όπως επίσης δεν δικαιολογείται να με κάνουν μπαλάκι από τηλέφωνο σε τηλέφωνο και στο τέλος να με παραπέμπουν σε τηλεφωνικό που είχε κλείσει. Τέλος πάντων. Ίσως κακώς έγραψα γιατι εκτροχιαζω και το θέμα off topic. Απλά το έβαλα σε συνέχεια της ερώτησης που είχα κάνει. Αν ήξερα ότι θα έτρωγα τόσο ταλαιπωρία, θα τη κολλαγα με σιλικόνη 🤣 Ενδεχομένως η άρνηση παραλαβής της από το κατάστημα που πήγες να οφείλεται στο γεγονός πως τα καταστήματα είναι franchise και δεν ανήκουν στον ίδιο ιδιοκτήτη (όπως π.χ. στον Κωτσόβολο ή το Πλαίσιο). Το καθε ένα έχει ξεχωριστή ιδιοκτησία. 3 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xristakits Δημοσ. 17 Ιουνίου Share Δημοσ. 17 Ιουνίου Για να ξαναγυρίσουμε στο θέμα, σήμερα το πρωί μου πιστώθηκε η επιστροφή, ακριβώς στις 15 μέρες από την εκκαθάριση της συναλλαγής Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
costas_pro Δημοσ. 18 Ιουνίου Share Δημοσ. 18 Ιουνίου Στις 15/6/2024 στις 11:39 ΜΜ, nick_souvlaki είπε Πληροφοριακά πριν λίγο εμφανίστηκαν 2 καμμένα pixel τα οποία μάλιστα έκαναν μια κάθετη και μια οριζόντια γραμμή σε όλη την οθόνη, που περνάν πάνω από αυτά. Θα την πάω για DoA. Λογικά αυτό δεν επηρεάζει ελπίζω την αλλαγή που θα γίνει. Απορω αν εστειλαν καμια φυσιολογικη τηλεοραση. Και εγω μετα απο μια ημερα DOA με χαλασμενο panel περιμενω πιστωτικο πλεον. Και φυσικα αν θελεις να παρεις κατι παρομοιο μαλλον θα πρεπει να πληρωσεις τη διαφορα τωρα που ανεβηκαν στα 1.200€ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Doubt Δημοσ. 18 Ιουνίου Share Δημοσ. 18 Ιουνίου TCL κι εσύ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Antretng Δημοσ. 18 Ιουνίου Share Δημοσ. 18 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 37 λεπτά πριν, Doubt είπε TCL κι εσύ; Για την ιστορια και μενα TCL ηταν με την αστοχια στη κατασκευη. Οσον αφορα αυτα που εγραψα χθες, το τηλεφωνο που μου εδωσε η εξυπηρετηση πελατων με κανε πισω πασα στο ΓΕΡΜΑΝΟ λεγοντας μου οτι η αντικατασταση εντος 14 ημερων δεν ειναι θεμα σερβις (συμφωνω, αυτο τους ειχα πει και γω). Ουτε που ξερουν τι τους γινεται. Επεξ/σία 18 Ιουνίου από Antretng Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
magnam Δημοσ. 18 Ιουνίου Share Δημοσ. 18 Ιουνίου Στις 16/6/2024 στις 5:42 ΜΜ, nick_souvlaki είπε Δεν είναι απλά καμμένο pixel. Στην χειρότερη άμα πουν τίποτα κάνω υπαναχώρηση. TCL 43P635 Υπαναχώρηση και Γερμανός σχήμα οξύμωρο. Ήδη τρέχω και έχω κάνει αναφορά στον Συνήγορο του Καταναλωτή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nk9 Δημοσ. 18 Ιουνίου Share Δημοσ. 18 Ιουνίου 12 ώρες πριν, xristakits είπε Για να ξαναγυρίσουμε στο θέμα, σήμερα το πρωί μου πιστώθηκε η επιστροφή, ακριβώς στις 15 μέρες από την εκκαθάριση της συναλλαγής 15 μέρες από την εκκαθάριση; Όχι από την αγορά; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nick_souvlaki Δημοσ. 18 Ιουνίου Share Δημοσ. 18 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 1 hour ago, magnam said: Υπαναχώρηση και Γερμανός σχήμα οξύμωρο. Ήδη τρέχω και έχω κάνει αναφορά στον Συνήγορο του Καταναλωτή. Θα δείξει σήμερα. Αρχικά δεν θέλω υπαναχώρηση αλλά αντικατάσταση. Δεύτερον, μίλησα χθες με το κατάστημα που παρέλαβα, μου έδωσαν τον τεχνικό τους ο οποίος στο τηλέφωνο ήταν πολύ ευγενικός και κατατοπιστικός. Μου είπε να την πάω σήμερα να την δει και να παραγγείλει νέα, και μάλιστα τον ρώτησα άμα θα έχω θέμα με την επιστροφή από payzy (επειδή θα γίνει αντικατάσταση και θα εκδόσει νέο χαρτί/απόδειξη για αυτήν), και μου λέει ότι θα το δει με τα κεντρικά και ότι αφού η αρχική απόδειξη δεν ακυρώνεται δεν αλλάζει κάτι μάλλον. Τώρα τι πραγματικά θα γίνει θα το δω σήμερα. Επεξ/σία 18 Ιουνίου από nick_souvlaki Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Doubt Δημοσ. 18 Ιουνίου Share Δημοσ. 18 Ιουνίου Θα παραλάβω (θεωρητικά) σήμερα και με αγχώσατε κάργα. Άντε να δούμε.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Antretng Δημοσ. 18 Ιουνίου Share Δημοσ. 18 Ιουνίου 15 λεπτά πριν, nick_souvlaki είπε τον ρώτησα άμα θα έχω θέμα με την επιστροφή από payzy (επειδή θα γίνει αντικατάσταση και θα εκδόσει νέο χαρτί/απόδειξη για αυτήν), και μου λέει ότι θα το δει με τα κεντρικά και ότι αφού η αρχική απόδειξη δεν ακυρώνεται δεν αλλάζει κάτι μάλλον. Ρωτησα στο chat του payzy και μου ειπαν οτι αν βγει νεο παραστατικο να τους στειλω μεχρι 30/06. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nk9 Δημοσ. 18 Ιουνίου Share Δημοσ. 18 Ιουνίου 53 λεπτά πριν, nk9 είπε 15 μέρες από την εκκαθάριση; Όχι από την αγορά; Update: Τελικά είναι 15 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς. Αγορά 03/06, σήμερα 18/06 μπήκαν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
rkb Δημοσ. 18 Ιουνίου Share Δημοσ. 18 Ιουνίου Και εμένα έγινε η επιστροφή στο payzy σήμερα, η αγορά είχε γίνει 1/6 (Σάββατο) online οπότε λογικά καταχωρήθηκε τη Δευτέρα 3/6. Όλα καλά μέχρι στιγμής. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nick_souvlaki Δημοσ. 18 Ιουνίου Share Δημοσ. 18 Ιουνίου 10 hours ago, nick_souvlaki said: Θα δείξει σήμερα. Αρχικά δεν θέλω υπαναχώρηση αλλά αντικατάσταση. Δεύτερον, μίλησα χθες με το κατάστημα που παρέλαβα, μου έδωσαν τον τεχνικό τους ο οποίος στο τηλέφωνο ήταν πολύ ευγενικός και κατατοπιστικός. Μου είπε να την πάω σήμερα να την δει και να παραγγείλει νέα, και μάλιστα τον ρώτησα άμα θα έχω θέμα με την επιστροφή από payzy (επειδή θα γίνει αντικατάσταση και θα εκδόσει νέο χαρτί/απόδειξη για αυτήν), και μου λέει ότι θα το δει με τα κεντρικά και ότι αφού η αρχική απόδειξη δεν ακυρώνεται δεν αλλάζει κάτι μάλλον. Τώρα τι πραγματικά θα γίνει θα το δω σήμερα. Επειδή καμία φορά εστιάζουμε στα άσχημα μόνο, να πω ότι η δικιά μου εμπειρία στην επιστροφή σήμερα ήταν πολύ καλή. Ο υπάλληλος στο κατάστημα πολύ εξυπηρετικός, κατευθείαν έκανε παραγγελία για νέα τηλεόραση για την αντικατάσταση, κράτησε τα στοιχεία μου να με καλέσει, μου είπε ότι του είπαν από τα κεντρικά να μιλήσω με την payzy για την επιστροφή (που σημαίνει ότι ενδιαφέρθηκε οντως και ρώτησε), όλα μια χαρά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα