Προς το περιεχόμενο

Γερμανός επιστροφή 25% με payzy, για TV 249€ και ανω, λήξη 16/6


FatMan

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 14/6/2024 στις 3:24 ΜΜ, Gatoskylo8 είπε

Καλησπέρα, είχα γράψει και εγώ για αυτήν την τηλεόραση στην πρώτη σελίδα  ότι διπλασίασαν την τιμή και μόλις την επανέφεραν στα λεφτά που ήταν αρχικά την αγόρασα.

Δεν μου έστειλαν μέχρι στιγμής απόδειξη στο email και δεν ξέρω γιατί, αν πάρεις τηλ. κάνε ένα κόπο να μας γράψεις.

Μου ήρθε το τιμολόγιο με email εχθές και με ημερομηνία 14/6 (η αγορά έγινε 13/6). Οπότε όλα καλά. Εκανα και τη διαδικασία μέσω του payzy app και καταχωρήθηκε το αίτημά μου. Οπότε περιμένουμε.
Εγώ πήγαινα για την 50άρα, αλλά μόλις έριξαν την τιμή στην 55άρα (και έβγαινε πιο φθηνή από την 50άρα) και με ηχεία 2.1 onkyo, είπα να μην αφήσω την ευκαιρία. 

8 ώρες πριν, nick_souvlaki είπε

Πάντως εμένα έχει πάει πολύ καλά η διαδικασία μέχρι στιγμής. Ηλεκτρονική παραγγελία και πληρωμή με παραλαβή από καταστημα, εκεί τους είπα άμα θα μου έρθει και με email και μου την έδωσε και τυπωμένη και με email.

Πέρασα το αίτημα στο payzy 12.00 το βράδυ και πήρα απανταση κατευθείαν ότι το έλαβαν τα χαρτιά οκ και θα τα εξετάσουν....την άλλη μέρα το πρωί μου είπαν ότι είναι όλα οκ και θα πάρω τα λεφτά σε 15 μέρες.

Και σε ερώτηση που έκανα άμα πρέπει τοτε να στείλω εγώ κάτι ή θα το κάνουν αυτόματα μου απάντησαν σε 5λεπτα ότι θα τα κάνουν αυτοί όλα.

ΜΟυ ήρθε και εμένα μήνυμα ότι "και θέλουμε να σε ενημερώσουμε πως **θα επωφεληθείς με 25% payzy cashback, μετά το πέρας 15 ημερών και εφόσον η συναλλαγή σου έχει εκκαθαριστεί!**" Τι σημαίνει "εφόσον έχει εκκαθαριστεί"; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 107
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Τυπική διαδικασία είναι.

Υποθέτω προσπαθούν να αποφύγουν τυχόν "έξυπνους" που θα σκεφτούν να τη γυρίσουν πίσω και να κρατήσουν το cashback.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Doubt είπε

Τυπική διαδικασία είναι.

Υποθέτω προσπαθούν να αποφύγουν τυχόν "έξυπνους" που θα σκεφτούν να τη γυρίσουν πίσω και να κρατήσουν το cashback.

Αυτο ακριβως σκεφτηκα και γω οταν ειδα το 15 μερες. Οσο ειναι δηλαδη η προθεσμια επιστροφης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πληροφοριακά πριν λίγο εμφανίστηκαν 2 καμμένα pixel τα οποία μάλιστα έκαναν μια κάθετη και μια οριζόντια γραμμή σε όλη την οθόνη, που περνάν πάνω από αυτά. Θα την πάω για DoA.

Λογικά αυτό δεν επηρεάζει ελπίζω την αλλαγή που θα γίνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, nick_souvlaki είπε

Πληροφοριακά πριν λίγο εμφανίστηκαν 2 καμμένα pixel τα οποία μάλιστα έκαναν μια κάθετη και μια οριζόντια γραμμή σε όλη την οθόνη, που περνάν πάνω από αυτά. Θα την πάω για DoA.

Λογικά αυτό δεν επηρεάζει ελπίζω την αλλαγή που θα γίνει.

Σε ποια τηλεόραση; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το καλύπτουν αυτό;

Βέβαια αν είναι τόσα πολλά στη σειρά φαντάζομαι είναι διαφορετικό

Επεξ/σία από user2163
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 hours ago, user2163 said:

Το καλύπτουν αυτό;

Βέβαια αν είναι τόσα πολλά στη σειρά φαντάζομαι είναι διαφορετικό

Δεν είναι απλά καμμένο pixel. Στην χειρότερη άμα πουν τίποτα κάνω υπαναχώρηση.

20240615_213134.jpg

20240615_213139.jpg

9 hours ago, Gatoskylo8 said:

Σε ποια τηλεόραση; 

TCL 43P635

Επεξ/σία από nick_souvlaki
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, alogoalogoalogo είπε

Καλησπέρα προλαβαίνουμε και για αγορά σήμερα από το eshop.
Επίσης μπορώ να πάρω δύο φορές το cashback για 55' και μια 43' σε ξεχωριστές αγορές;

Κανεις μια ερωτηση στο chat της cosmote κι ενημερωνεις κι εμας .

Απλα αποθηκευσε την απαντηση  "καλου... κακου" αν ειναι θετικη .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, power_1 είπε

Κανεις μια ερωτηση στο chat της cosmote κι ενημερωνεις κι εμας .

Απλα αποθηκευσε την απαντηση  "καλου... κακου" αν ειναι θετικη .

Κυριακή δεν νομίζω να υπάρχει διαθέσιμο chat πουθενά. Επειδή δε βρήκα κάτι παραπάνω πέραν της ημερομηνίας θα προχωρήσω σε παραγγελία και στη χειρότερη την ακυρώνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άνοιξα και εγώ τη τηλεόραση, κατεβάζω το νάυλον και βλέπω μια μαύρη βίδα πεσμένη. Είχε βγει από τη πάνω δεξιά οπή (βλέπε φωτογραφίες). Δοκίμασα να τη βιδωσω πίσω αλλά δεν πιάνει.

Είναι κάτι σημαντικό τώρα αυτό; Φοβάμαι πως αν τη γυρίσω πίσω και την αλλάξουν με πιστωτικό μην χάσω την επιστροφή.

IMG_20240616_191054_179.jpg.a4ba425a4c28abd8894ab717682c2503.jpgIMG_20240616_191054_198.jpg.cf70d1515584432244d90b50d091f9f3.jpg

  • Like 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χειρότερο after sale service από το Γερμανό δεν έχω δει.

Μετά το ελάττωμα που είδα είπα να την επιστρέψω. Κάνω το λάθος και τη πήγα στο κοντινότερο κατάστημα αντί να μιλήσω τηλεφωνικά μαζί τους. Μου βγήκε ο πισινος να την κατεβάσω και να τη χωρέσω στο αμαξι. 

Εκεί μου λένε πρέπει να την ελέγξει τεχνικός κλπ. Τους λέω ρε παιδιά τι λέτε, εντός 14 ημερών είναι. Μετά μου λένε πρέπει να την πάτε στο κατάστημα από όπου την παραγγείλατε (χωρίς να έχουν δει καν την απόδειξη). Τους λέω ότι δεν παρέλαβα από εκεί αλλά την έστειλαν στο χώρο μου. Εκεί μου απαντάνε α έπρεπε να την βάζατε παραλαβή από το χώρο σας. Τους λέω επειδή μου είναι μεγάλο πακέτο να την ξαναφορτωσω κλπ δεν γίνεται κατά εξαίρεση και συνεννόηση με κεντρικά να την παραλάβουν από εδώ; Όχι μου κάνουν. 

Μου δίνουν ένα τηλέφωνο να μιλήσω. Παλευα με τα κουμπιά που έλεγε ο τηλεφωνητής . Μιλάω με μια κυρία που μου δίνει ένα ΑΛΛΟ τηλέφωνο να πάρω. Εκει ξαναρωτάω αν μπορούσε να γίνει η παραλαβή από εδώ... Ουρλιάζει από μέσα η ταμίας ΟΧΙ ΑΥΤΌ ΔΕΝ ΓΊΝΕΤΑΙ . 

Παίρνω εκεί που μου ειπε η κυρια της γραμμής να καλέσω και εκεί μου βγήκε μήνυμα ότι το τηλεφωνικό τους κέντρο ήταν ανοιχτό μέχρι τις 5 (ήταν 6, είχε κλείσει)

Με χίλια ζόρια την ξαναφορτωσα στο αμάξι το οποίο είχε και μια απόσταση και αύριο συνεχίζεται η ιστορία. Αλυσίδα σου λένε μετά.

  • Like 1
  • Confused 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Antretng είπε

Χειρότερο after sale service από το Γερμανό δεν έχω δει.

Μετά το ελάττωμα που είδα είπα να την επιστρέψω. Κάνω το λάθος και τη πήγα στο κοντινότερο κατάστημα αντί να μιλήσω τηλεφωνικά μαζί τους. Μου βγήκε ο πισινος να την κατεβάσω και να τη χωρέσω στο αμαξι. 

Εκεί μου λένε πρέπει να την ελέγξει τεχνικός κλπ. Τους λέω ρε παιδιά τι λέτε, εντός 14 ημερών είναι. Μετά μου λένε πρέπει να την πάτε στο κατάστημα από όπου την παραγγείλατε (χωρίς να έχουν δει καν την απόδειξη). Τους λέω ότι δεν παρέλαβα από εκεί αλλά την έστειλαν στο χώρο μου. Εκεί μου απαντάνε α έπρεπε να την βάζατε παραλαβή από το χώρο σας. Τους λέω επειδή μου είναι μεγάλο πακέτο να την ξαναφορτωσω κλπ δεν γίνεται κατά εξαίρεση και συνεννόηση με κεντρικά να την παραλάβουν από εδώ; Όχι μου κάνουν. 

Μου δίνουν ένα τηλέφωνο να μιλήσω. Παλευα με τα κουμπιά που έλεγε ο τηλεφωνητής . Μιλάω με μια κυρία που μου δίνει ένα ΑΛΛΟ τηλέφωνο να πάρω. Εκει ξαναρωτάω αν μπορούσε να γίνει η παραλαβή από εδώ... Ουρλιάζει από μέσα η ταμίας ΟΧΙ ΑΥΤΌ ΔΕΝ ΓΊΝΕΤΑΙ . 

Παίρνω εκεί που μου ειπε η κυρια της γραμμής να καλέσω και εκεί μου βγήκε μήνυμα ότι το τηλεφωνικό τους κέντρο ήταν ανοιχτό μέχρι τις 5 (ήταν 6, είχε κλείσει)

Με χίλια ζόρια την ξαναφορτωσα στο αμάξι το οποίο είχε και μια απόσταση και αύριο συνεχίζεται η ιστορία. Αλυσίδα σου λένε μετά.

Εγώ αύριο παραλαμβάνω, αν μου τύχει πάντως κάτι αντίστοιχο με εσένα δεν θέλω και πολύ για να τιλτάρω.
Έπρεπε πάντως και εσύ να γνωρίζεις τις διαδικασίες, αυτό δεν αναιρεί το γεγονός πως οι άχρηστοι ταμίες/πωλητές κτλπ σιχαίνονται τη δουλειά τους και δεν την κάνουν σωστά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, Gatoskylo8 είπε

Εγώ αύριο παραλαμβάνω, αν μου τύχει πάντως κάτι αντίστοιχο με εσένα δεν θέλω και πολύ για να τιλτάρω.
Έπρεπε πάντως και εσύ να γνωρίζεις τις διαδικασίες, αυτό δεν αναιρεί το γεγονός πως οι άχρηστοι ταμίες/πωλητές κτλπ σιχαίνονται τη δουλειά τους και δεν την κάνουν σωστά.

Γερμανό δεν μου χει ξανατυχει. Σε οποιαδήποτε άλλη αλυσίδα είχε τύχει στο παρελθόν να πάρω, δεν αποτελούσε ζήτημα σε ποιο κατάστημα επέστρεφες το προϊόν.

Επίσης το να με παραπέμπει η τηλεφωνήτρια σε ένα άλλο τηλέφωνο σε ώρες όπου δεν λειτουργούσε και καλούσα τσάμπα δείχνει γενικά ότι δεν έχουν και την καλύτερη οργάνωση.

Σε κάθε περίπτωση, δεν φαίνεται να υπάρχει διάθεση για εξυπηρέτηση του πελάτη. Κατά εξαίρεση λόγω όγκου θα έπρεπε να ήταν εφικτό να την δεχτούν.

Επεξ/σία από Antretng
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...