Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Συγνώμη αλλά το διαγνωστικό δεν του βγάζει ακριβώς που ειναι το πρόβλημα οταν ανάβει το check engine?

Το διαγνωστικό αναφέρει πρόβλημα στο κύλινδρο τάδε. Κατά τά λεγόμενα του συνεργείου αυτό συνήθως είναι πολλαπλασιαστής. Αν ανάψει ξανά μετά την αλλαγή του πολλαπλασιαστή τότε πάμε για αλλαγή μπεκ. Αυτή είναι η προσέγγιση του συνεργείου.

  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Αθήνα δυτικά έχω να σου προτείνω VAG συνεργείο που έχω πάει αρκετές φορές και έχω μείνει ευχαριστημένος.

Οι συγκεκριμένοι μάστορες κάθονται και συζητάνε κάθε πρόβλημα με υπομονή, κάτι που δεν το έχω βρει αλλού. Αν θες στείλε dm να σου πω.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν θελω να ανοιξω νεο θεμα, ελπιζω να μην υπάρχει προβλημα.

 

Οπελ κορσα 2019 αλλαγη λαδιών στα 55.000χιλ και μετα απο ενα χρονο ξανα αλλαγη σχεδον στα 80.000χιλ. (μεγιστη μαλακια για νας προλαβω το ξερω αλλα τωρα εγινε).

Δυο μερες πριν το παω συνεργειο για την αλλαγη, ξεκινησε το αμαξι οταν εχω νεκρα να κανει ενα τριξιμο (σαν μικρο λοξυγγα). Επειδη το εκανε μονο μια φορα, δεν εδωσα βαση. Παω συνεργειο (αντιπροσωπεια) αλλαζω λαδια φιλτρα κλτ, κανει ενα γενικο ελεγχο,  μου λεει πενα το αμαξι. Εχω σχεδον 1 μηνα απο το σερβις, και συνεχιζει και το κανει ακομα. Το προβλημα ειναι οταν δεν το κανει παντα, και το κανει μονο στην νεκρα, και μονο οταν εχω ταχυτητα μεσα (οταν βαζω νεκρα σβηνει το αμαξι με το σταρτ/στοπ). Το θεμα ειναι οτι δεν το κανει παντα και δεν εχω παρατηρησει καποια συνεχεια (να το κανει δηλαδη οταν ειναι κρυο η κατι τετοιο). Φυσικα και θα παω συνεργειο, αλλα σε δεκα μερες. Στο μεταξυ, παει καπου το μυαλο σας? Το αμαξι δουλευει στο ρελαντι κανονικα 800 στροφες δεν ανεβαινει πιο πανω, απλα κανει ενα εντονο τριξιμο για ενα δευτερολεπτο, σταματει για ενα δευτερολεπτο, και ξανα απο την αρχη.

Να προσθεσω οτι το αμαξι δεν εμεινε ποτε απο λαδι, το μετρουσα καθημερινα και ηταν παντα μεσα στα ορια.

Επεξ/σία από LabrakisG1992
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τελικά το πρόβλημα της αστάθειας και τραχύτητας λειτουργίας στις χαμηλές στροφές λύθηκε (κατά τά φαινόμενα πάντως)

Το συνεργείο ξεκίνησε με αλλαγή βάση σασμάν, στην συνέχεια αλλάχτηκε ο ένας πολλαπλασιαστής στο κύλινδρο #3 που έβγαζε misfire και άναβε το check engine λόγω προβλήματος καύσης. Στην συνέχεια μιας και το πρόβλημα συνεχιζόταν αλλάχτηκαν και οι τέσσερις πολλαπλασιαστές καθώς και τα μπουζί.

Το πρόβλημα δεν λύθηκε και ένιωθα την ανάγκη να αλλάξω συνεργείο (για μια ακόμη φορά).

Στο νέο συνεργείο ξεκινήσαμε με έλεγχο συμπίεσης (ποτέ και κανείς δεν είχε κάνει πριν) ο οποίος έδειξε αξιοπρεπέστατη και ομοιόμορφη συμπίεση στα 225 psi.

Οπότε προχώρησε με έλεγχο και καθαρισμό των μπεκ βρίσκοντας το ένα από τα τέσσερα μη ικανοποιητικό. Προκρίθηκε η λύση του να παρθούν τέσσερα μεταχειρισμένα μπεκ και διαπιστώθηκε ότι ήταν σε καλύτερη κατάσταση από τα τρία σε ικανοποιητική κατάσταση που ήδη είχα οπότε καθαρίστηκαν και τά τέσσερα μεταχειρισμένα και μπήκαν "κουστούμι"

Όι πρώτες εντυπώσεις είναι θετικές. Τρέμουλο δεν υπάρχει, η τραχύτητα εξαφανίστηκε και όλα δείχνουν σωστά.

Αναρωτιέμαι αν το troubleshooting θα μπορούσε να είναι πιο στοχευμένο.

Για ένα μπεκ των 175€ καινούργιο Bosch (που θα μπορούσε να είναι η λύση) εγώ κατέληξα να πληρώσω συνολικά 700€ και βάλε.

Δεν υπάρχει τρόπος να γίνεται η διάγνωση πιο στοχευμένα ;

Στις αντιπροσωπείες που αρκετοί από εμάς τίς αποφεύγουμε και δεν περνάμε ούτε απέξω μήπως πήγαιναν απευθείας στην λύση με ένα "μαμά" μπεκ στα 250€ + 100€ εργασία και είχα ξεμπερδέψει με 350€ αντί για 700€ ?

Τώρα έχω στα χέρια μου 4 + 1 πολλαπλασιαστές (πιθανότατα καλούς), τρία ικανοποιητικά &  καθαρισμένα μπεκ και αναρωτιέμαι αν υπήρχε τρόπος να αποφευχθούν αυτά τα έξοδα. Τί να τα κάνω αυτά; Καβάτζα;

Επίσης αναρωτιέμαι γιατί αρκετοί είναι της άποψης ότι τα μπεκ άμεσου ψεκασμού της VAG όπως π.χ. fsi λόγω του ότι είναι "ειδικού τύπου" (?)  ούτε μετριούνται και ούτε καθαρίζονται και μάλιστα αν επιχειρήσουμε κάτι τέτοιο είναι πιθανό να προκληθεί ζημιά σε μπεκ που δεν είχε πρόβλημα και να το αποκτήσει μετά τον έλεγχο/καθαρισμό. Αυτής της άποψης είναι και ο soda blasting που μίλησα στο τηλέφωνο όταν ερευνούσα την περίπτωση καθαρισμού με soda. Ευτυχώς που δεν προχώρησα γιατί θα είχα δώσει 250+ ακόμη.

Προφανώς το τελευταίο συνεργείο που πήγα δεν ήταν της άποψης ότι τα μπεκ VAG είναι "ειδικού τύπου" που δεν μετριούνται και ούτε καθαρίζονται.

Για πείτε και εσείς τις απόψεις σας αν έχετε ανάλογες εμπειρίες.

Επεξ/σία από geopro
Δημοσ.

Χμ, γιατί δεν τους είπες να κρατήσεις τα 3 που είναι οκ και να βάλεις ένα μεταχειρισμένο;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, liopyr είπε

Χμ, γιατί δεν τους είπες να κρατήσεις τα 3 που είναι οκ και να βάλεις ένα μεταχειρισμένο;

Βεβαίως και τους είπα να κρατήσουμε τά τρία καλά μπεκ αλλά μου είπαν ότι συνήθως πουλάνε μεταχειρισμένα μπεκ μόνο σε τετράδες και όχι ένα - ένα. Οπότε αν και η αρχική σκέψη ήταν να κρατήσω τα τρία καλά δικά μου μπεκ και να χρησιμοποιηθεί ένα μόνον από την αγορασμένη τετράδα εντούτοις κατά τόν έλεγχο βρέθηκε ότι και τα τέσσερα μεταχειρισμένα ήταν σε καλύτερη κατάσταση από τα τρία καλά δικά μου.

Οπότε η μεταχειρισμένη τετράδα αφού ελέγχθηκε/καθαρίστηκε μπήκε πάνω στο αυτοκίνητο.

Επεξ/σία από geopro

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...