spybol Δημοσ. 2 Ιουνίου Δημοσ. 2 Ιουνίου Ειχα το ιδιο προβλημα σε golf mk3. Το προβλημα ηταν παρα πολύ εντονο σε κρυο κινητηρα, ενώ εφτιαχνε αρκετα όταν η θερμοκρασια ανεβαινε. Αλλαχτηκαν τα παντα κανεις δεν βρηκε τιποτα. Μετα από 9 μηνες τυχαια το προβλημα βρεθηκε και ηταν ηλεκτρολογικο! Βραχυκυκλωμα στο air condition……..Που να παει το μυαλο μου εκει…
geopro Δημοσ. 2 Ιουνίου Μέλος Δημοσ. 2 Ιουνίου 31 λεπτά πριν, Black Demis είπε το να εχει διαγνωστικό δεν λέει κάτι πάρα πολλοί απλά το έχουν να διαβάζουν βλάβες ουτε το lifestreem δεν ξέρουν να διαβάζουν ουτε τους λάμδα να διαβάζουν σωστά ουτε μετρήσεις (μικρο αποκλείσεις από αιθητηρες) ουτε θα μπουν στον κόπο να το έχουν κουμπωμένο και να το οδηγανε και να συλλέξει λογς τα οποια αργοτερα θα τα κανουν ανάλυση στον υπολογιστή για αυτο ειπα σωστο μάστορα θέλει όχι απλά εξοπλισμό....... αν και σηνηθος βαράνε στο κεφάλι τετοια συνεργεία (και καλα κανουν εδω που τα λεμε) Δεν θα μπορούσα να τα πω καλύτερα. 1
SagoniasSlutRos Δημοσ. 4 Ιουνίου Δημοσ. 4 Ιουνίου (επεξεργασμένο) Ειχα για χρονια προβλημα να τρεμει το αμαξι στο ρελαντι, golf 5 1.6fsi. Μολις πατουσα ελαφρα το γκαζι σταματουσε. Ειχα καθαρισει πεταλουδα γκαζιου, αλλαγη μπουζι, πολλαπλασιαστες κλπ και συνεχιζε. Αλλαξα βασεις μηχανης και την κοντρα γιατι ειχαν χαλασει και εφτιαξε καπως, αλλα συνεχισε σε χαμηλοτερο βαθμο. Μου ειχε και σφαλμα στην egr αλλα δεν την αλλαξα για κανα χρονο (μου ελεγε ο μαστορας που ειχα οτι δεν κανει τπτ και μπορω να την καταργησω αν θελω κιολας βγαζοντας το σωληνακι), μεχρι που εβγαλε σφαλμα συμπιεσης σε ενα κυλινδρο και αρχισε να ρεταρει (δεν ξερω αν ειναι σχεση με την egr ή απλα ετυχε). Οποτε πηγε για επισκευη, ανοιγμα καπακι μηχανης και εκει υπηρχε ενα ραγισμα σε ενα πιστονι, οποτε αλλαχτηκαν πιστονια μαζι με τα γυρω γυρω, καδενες κλπ και μαζι και η egr. Απο τοτε δεν εχει ξανακανει τπτ. Απλα η διαφορα σε μενα ειναι οτι εδειχνε στο διαγνωστικο που υπηρχαν καποια προβληματα και αφου λυσαμε αυτα εφτιαξε και το τρεμουλο. Αν θες κανε μια βολτα προς hypersport στη Γλυφαδα. Ξερω ειναι μακρια, και γω απο Γαλατσι πηγα. Απλα επειδη ηταν βαρβατη δουλεια επρεπε να παω καπου που να ξερουν τι κανουν. Επεξ/σία 4 Ιουνίου από SagoniasSlutRos
geopro Δημοσ. 4 Ιουνίου Μέλος Δημοσ. 4 Ιουνίου 13 λεπτά πριν, SagoniasSlutRos είπε Ειχα για χρονια προβλημα να τρεμει το αμαξι στο ρελαντι, golf 5 1.6fsi. Μολις πατουσα ελαφρα το γκαζι σταματουσε. Αν θες κανε μια βολτα προς hypersport στη Γλυφαδα. Ξερω ειναι μακρια, και γω απο Γαλατσι πηγα. Απλα επειδη ηταν βαρβατη δουλεια επρεπε να παω καπου που να ξερουν τι κανουν. Αυτές οι εργασίες που περιγράφεις είναι πολλές καί σοβαρές. Πόσο πήγε ο λογαριασμός ; Δύο χιλιάρικα ;
SagoniasSlutRos Δημοσ. 4 Ιουνίου Δημοσ. 4 Ιουνίου 2300 για την τελευταια επισκευη κινητηρα, καδενα και egr, αλλα δεν υπηρχε αλλη λυση. Hμουν και γω σε φαση που ειχα δωσει χρηματα για να το μαζεψω γυρω γυρω και δεν αξιζε να το δωσω και να παρω αλλο, γιατι δεν θα επιανε τπτ με το προβλημα που ειχε. Δεν ειπα οτι θα χρειαστεις ολα αυτα, απλα περιεγραψα το προβλημα που ειχα και πως τελικα λυθηκε.
geopro Δημοσ. 13 Ιουνίου Μέλος Δημοσ. 13 Ιουνίου (επεξεργασμένο) Η ενόχληση από το μοτέρ που πάλλεται στο ρελαντί συνεχίζεται ακόμη και μετά από αλλαγή βάσης σασμάν. Κρίθηκε αναγκαία η αλλαγή της βάσης λόγω ότι είχε πάρει μπόσικα αλλά το πρόβλημα rough idle δεν διορθώθηκε, απλώς έγινε λιγότερο αισθητό. Κάποια στιγμή έβγαλε σφάλμα στον 3# κύλινδρο και άναψε λαμπάκι check engine. Συνήθως αυτό παραπέμπει σε πολλαπλασιαστή αλλά "κοψίματα" δεν έχω, οπότε δεν θα τον αλλάξω παρά μόνο αν ξαναβγάλει ξανά το ίδιο σφάλμα , έτσι μου είπαν στο συνεργείο. Αρχίζω και σκέφτομαι σοβαρά το καθαρισμό soda blasting αν και είναι κάπως δαπανηρός. Είτε δώσει λύση στο rough idle είτε όχι, μάλλον είναι αναγκαίος στις 180.000 Km. Όταν καθαρίστηκε η πεταλούδα γκαζιού και η απόληξη του σωλήνα που έρχεται από την egr το θέαμα των επικαθίσεων ήταν σοκαριστικό. Αναρωτιέμαι τι θα επικρατεί πίσω από τίς βαλβίδες....Οι φωτογραφίες μετά από soda blasting είναι αρκετά υποσχόμενες. Αρχίζω και υποψιάζομαι ότι τα συνεργεία εργάζονται κάπως σπασμωδικά στο troubleshooting. Θα το βάλουν το διαγνωστικό ,δε λέω, αλλά ίσως δεν είναι αρκετό. Μήπως θα έπρεπε να γίνουν πολλά περισσότερα όπως: το να μετρηθεί η συμπίεση ξεχωριστά σε κάθε κύλινδρο ; Να βγουν έξω οι αισθητήρες όπως του οξυγόνου λ και μάζας αέρα maf και να καθαριστούν και να μετρηθούν; Μπορεί να στέλνουν λάθος στοιχεία και να παραπλανούν τον ¨εγκέφαλο" σε λάθος αυτορυθμισεις. Επίσης και τα μπεκ το να τα μετρήσουν ειναι δύσκολο ; Οι πολλαπλασιαστές κάπως θα μετριούνται και αυτοί. Τυχόν διαρροές κενού Vacuum Leak ; Θα το προτιμούσα να πήγαινα κάπου και να μου έλεγαν ότι θα τα βγάλουμε έξω να τα καθαρίσουμε και να τα μετρήσουμε και μετά να κριθεί τί πορεία θα ακολουθηθεί. Δηλαδή να έχουμε μια ολοκληρωμένη εικόνα με τις λιγότερες δυνατές εικασίες. Καλύτερα να δώσω ένα ποσό για τους ελέγχους και να γνωρίζω στο μέτρο του δυνατού τί έχω στα χέρια μου παρά να βαδίζω στο "μήπως αυτό ;" μήπως το άλλο ;" Επεξ/σία 13 Ιουνίου από geopro 1
geopro Δημοσ. 14 Ιουνίου Μέλος Δημοσ. 14 Ιουνίου Στις 2/6/2024 στις 11:27 ΠΜ, meletis_m είπε Μήπως θα έλυνε το θέμα καθαρισμός εισαγωγής λόγω και του κινητήρα fsi με μέθοδο soda blasting . Για ρώτησε το συνεργείο σου. Μετά θα έκανα έλεγχο όλους τους αισθητήρες εανβδινουν σωστές τιμές με διαγνωστικό . Κάλεσα το γνωστό κατάστημα στην Αργυρούπολη για καθαρισμό soda blasting αλλά έχουν αυξήσει ακόμη περισσότερο το ήδη δαπανηρό κόστος. Η χρέωση τώρα είναι 250€ χωρίς το φπα. Νομίζω "τσιμπάει" αρκετά. Θα πρέπει να κοιτάξω και αλλού.
meletis_m Δημοσ. 14 Ιουνίου Δημοσ. 14 Ιουνίου 2 ώρες πριν, geopro είπε Κάλεσα το γνωστό κατάστημα στην Αργυρούπολη για καθαρισμό soda blasting αλλά έχουν αυξήσει ακόμη περισσότερο το ήδη δαπανηρό κόστος. Η χρέωση τώρα είναι 250€ χωρίς το φπα. Νομίζω "τσιμπάει" αρκετά. Θα πρέπει να κοιτάξω και αλλού. Κάνε τη έρευνα σου , δε γνωρίζω τιμές από τη συγκεκριμένη μέθοδο καθαρισμού .
Klausx Δημοσ. 14 Ιουνίου Δημοσ. 14 Ιουνίου Στις 13/6/2024 στις 5:25 ΜΜ, geopro είπε Η ενόχληση από το μοτέρ που πάλλεται στο ρελαντί συνεχίζεται ακόμη και μετά από αλλαγή βάσης σασμάν. Κρίθηκε αναγκαία η αλλαγή της βάσης λόγω ότι είχε πάρει μπόσικα αλλά το πρόβλημα rough idle δεν διορθώθηκε, απλώς έγινε λιγότερο αισθητό. Κάποια στιγμή έβγαλε σφάλμα στον 3# κύλινδρο και άναψε λαμπάκι check engine. Συνήθως αυτό παραπέμπει σε πολλαπλασιαστή αλλά "κοψίματα" δεν έχω, οπότε δεν θα τον αλλάξω παρά μόνο αν ξαναβγάλει ξανά το ίδιο σφάλμα , έτσι μου είπαν στο συνεργείο. Αρχίζω και σκέφτομαι σοβαρά το καθαρισμό soda blasting αν και είναι κάπως δαπανηρός. Είτε δώσει λύση στο rough idle είτε όχι, μάλλον είναι αναγκαίος στις 180.000 Km. Όταν καθαρίστηκε η πεταλούδα γκαζιού και η απόληξη του σωλήνα που έρχεται από την egr το θέαμα των επικαθίσεων ήταν σοκαριστικό. Αναρωτιέμαι τι θα επικρατεί πίσω από τίς βαλβίδες....Οι φωτογραφίες μετά από soda blasting είναι αρκετά υποσχόμενες. Αρχίζω και υποψιάζομαι ότι τα συνεργεία εργάζονται κάπως σπασμωδικά στο troubleshooting. Θα το βάλουν το διαγνωστικό ,δε λέω, αλλά ίσως δεν είναι αρκετό. Μήπως θα έπρεπε να γίνουν πολλά περισσότερα όπως: το να μετρηθεί η συμπίεση ξεχωριστά σε κάθε κύλινδρο ; Να βγουν έξω οι αισθητήρες όπως του οξυγόνου λ και μάζας αέρα maf και να καθαριστούν και να μετρηθούν; Μπορεί να στέλνουν λάθος στοιχεία και να παραπλανούν τον ¨εγκέφαλο" σε λάθος αυτορυθμισεις. Επίσης και τα μπεκ το να τα μετρήσουν ειναι δύσκολο ; Οι πολλαπλασιαστές κάπως θα μετριούνται και αυτοί. Τυχόν διαρροές κενού Vacuum Leak ; Θα το προτιμούσα να πήγαινα κάπου και να μου έλεγαν ότι θα τα βγάλουμε έξω να τα καθαρίσουμε και να τα μετρήσουμε και μετά να κριθεί τί πορεία θα ακολουθηθεί. Δηλαδή να έχουμε μια ολοκληρωμένη εικόνα με τις λιγότερες δυνατές εικασίες. Καλύτερα να δώσω ένα ποσό για τους ελέγχους και να γνωρίζω στο μέτρο του δυνατού τί έχω στα χέρια μου παρά να βαδίζω στο "μήπως αυτό ;" μήπως το άλλο ;" Φυσικά και έπρεπε να έχει μετρηθεί συμπίεση....υπάρχουν σωστά συνεργεία αλλά πολύ λίγα και σίγουρα με άλλες χρεώσεις. 2 ώρες πριν, geopro είπε Κάλεσα το γνωστό κατάστημα στην Αργυρούπολη για καθαρισμό soda blasting αλλά έχουν αυξήσει ακόμη περισσότερο το ήδη δαπανηρό κόστος. Η χρέωση τώρα είναι 250€ χωρίς το φπα. Νομίζω "τσιμπάει" αρκετά. Θα πρέπει να κοιτάξω και αλλού. Δεν θα το πήγαινα εκεί. Σίγουρα θα σου ανοίξουν και άλλες εργασίες... άστους στα citroen που και εκεί.... Γνώμη μου είναι να ξεκινήσεις με καθαριστικά καυσίμου, 98αρα βενζίνη από ΕΚΟ όπως προτείνει ο κατασκευαστής...Κάνε και μερικά χλμ σε εθνική με υψηλές στροφές και θα στρώσει. Το έχει φάει το ξεκινά - σταμάτα. 1
geopro Δημοσ. 15 Ιουνίου Μέλος Δημοσ. 15 Ιουνίου (επεξεργασμένο) Στις 14/6/2024 στις 6:28 ΜΜ, Klausx είπε Φυσικά και έπρεπε να έχει μετρηθεί συμπίεση....υπάρχουν σωστά συνεργεία αλλά πολύ λίγα και σίγουρα με άλλες χρεώσεις. Δεν θα το πήγαινα εκεί. Σίγουρα θα σου ανοίξουν και άλλες εργασίες... άστους στα citroen που και εκεί.... Γνώμη μου είναι να ξεκινήσεις με καθαριστικά καυσίμου, 98αρα βενζίνη από ΕΚΟ όπως προτείνει ο κατασκευαστής...Κάνε και μερικά χλμ σε εθνική με υψηλές στροφές και θα στρώσει. Το έχει φάει το ξεκινά - σταμάτα. Να τα ξεκινήσω τα καθαριστικά καυσίμου , κακό δεν θα κάνουν , αλλά πως θα μπορέσουν να καθαρίσουν τις επικαθησεις άνθρακα στα “καλάμια” και στο πίσω μέρος των βαλβίδων ; Στην τεχνική άμεσου ψεκασμού fsi VW το καύσιμο εισέρχεται απευθείας στον κύλινδρο και δεν περνάει καν από την βαλβίδα εισαγωγής. Μόνο αέρας περνάει από την βαλβίδα εισαγωγής ο οποίος μάλιστα μεταφέρει και την “καρβουνίλα” από την ανακυκλοφορια καυσαερίων egr και αναπόφευκτα αναπτύσσονται επικαθησεις άνθρακα. Όταν έλυσα την πεταλούδα γκαζιού και αντίκρισα το θέαμα κάτω από αυτή δηλαδή εκεί που απολήγει το ακροφυσιο από την egr , τρόμαξα από την “καρβουνίλα” ! Μιλάμε για στρώση ! Οπότε μπορώ να εικασω με μια σχετική σιγουριά ότι τα 'καλάμια” και το πίσω μέρος των βαλβίδων θα είναι στην ίδια κατάσταση. Κάτι πρέπει να γίνει.... Επεξ/σία 15 Ιουνίου από geopro
NT1G Δημοσ. 16 Ιουνίου Δημοσ. 16 Ιουνίου Εκτός από το soda blasting δεν γίνεται κάτι άλλο εκτός και αν τα βγάλεις και τα καθαρίσεις μόνος σου. 1
geopro Δημοσ. 16 Ιουνίου Μέλος Δημοσ. 16 Ιουνίου 1 ώρα πριν, NT1G είπε Εκτός από το soda blasting δεν γίνεται κάτι άλλο εκτός και αν τα βγάλεις και τα καθαρίσεις μόνος σου. Και το κυρίως συνεργείο μου αλλά και το άλλο που απευθύνθηκα πρόσφατα κρατούν στάση αναμονής μιας και τα σφάλματα P0441 & P2096 δεν έχουν εμφανιστεί ξανά εδώ και είκοσι μέρες τά οποία άλλωστε ερμηνεύτηκαν ως σποραδικά. Ένα τρίτο σφάλμα στον #3 κύλινδρο ούτε αυτό έχει εμφανιστεί τα τελευταία 200 Km. Αυτό που μου είπαν ότι αν εμφανιστεί ξανά να γίνει αλλαγή στο πολλαπλασιαστή. Κοινός παρονομαστής και των δύο συνεργείων είναι να μην απευθυνθώ επί του παρόντος σε καθαρισμό soda blasting αν και εγώ επιμένω λόγω του σοκ όταν αντίκρισα το θέαμα της καρβουνίλας κάτω από την πεταλούδα. Διακρίνω ότι τα συνεργεία δεν με ωθούν προς soda μεριά αλλά από την άλλη ούτε ενδελεχή έρευνα διακρίνω όπως πχ μέτρηση συμπίεσης κλπ Το κόστος του soda blasting σιγά σιγά ανέβηκε στα 250€ (+ φπα) το οποίο το εκτιμώ υψηλό. Διστάζω να τα δώσω. Τουλάχιστον όταν ανοίγεις κινητήρα βλέπεις και προχωράς σε αντικατάσταση εξαρτημάτων και γίνεται ουσιαστική συντήρηση . Όλο λέω να το ξεχάσω αλλά όταν βρίσκομαι στο φανάρι στο ρελαντί τότε ο κινητήρας μου το θυμίζει διαρκώς με την τραχιά λειτουργία του.
SagoniasSlutRos Δημοσ. 17 Ιουνίου Δημοσ. 17 Ιουνίου Στις 13/6/2024 στις 5:25 ΜΜ, geopro είπε Μήπως θα έπρεπε να γίνουν πολλά περισσότερα όπως: το να μετρηθεί η συμπίεση ξεχωριστά σε κάθε κύλινδρο ; Eπειδη και στο δικο μου εβγαζε προβλημα συμπιεσης στον 3ο κυλινδρο, το να τους μετρησουν ειναι πολυ απλο. Σε 5' εχουν μετρησει και τους 4. Βγαζουν πολλαπλασιαστες και μπουζι και τοποθετουν ενα μανομετρο σε ενα ενα κυλινδρο. Αν εισαι τυχερος, θα ειναι ειτε καποιος πολλαπλασιαστης ειτε καποιο μπουζι και οχι πραγματικο προβλημα συμπιεσης. 22 ώρες πριν, geopro είπε Τουλάχιστον όταν ανοίγεις κινητήρα βλέπεις και προχωράς σε αντικατάσταση εξαρτημάτων και γίνεται ουσιαστική συντήρηση . Απλα αν ανοιξεις κινητηρα θα ξεφυγει το κοστος και δεν ξερεις που θα φτασεις. Οτι βρουν θα στο αλλαξουν. Οποτε ειναι η τελευταια λυση. Εγω δεν θα το εκανα αν το μονο προβλημα ηταν το τρεμουλο στο ρελαντι.
geopro Δημοσ. 15 Ιουλίου Μέλος Δημοσ. 15 Ιουλίου Το τρέμουλο στο ρελαντί συνεχίζεται. Έχω αλλάξει ήδη βάση σασμάν και πολλαπλασιαστές. Αυτά μόνο είναι 300€ Στο διαγνωστικό είχε βγάλει αρχικά πρόβλημα στο #3 και αφού αλλάχτηκε ο συγκεκριμένος πολλαπλασιαστής μετά από λίγο άναψε check engine με πρόβλημα στο #2 αυτή την φορά οπότε και αλλάχτηκαν και οι τέσσερις. Έχω την αίσθηση ότι δεν βαδίζω σωστά διότι στην ερώτηση προς το συνεργείο τί μέλλει γενέσθαι αν ανάψει ξανά check engine η απάντηση ήταν ότι θα αλλάξουν τα μπεκ. Ενώ προσπάθησα να βαδίσω με τις λιγότερες το δυνατόν εικασίες τελικά δεν μπόρεσα να αποφύγω το "μήπως αυτό ; Μήπως το άλλο ; " Μέτρηση συμπίεσης σε κάθε κύλινδρο,αν και θα έπρεπε να ήταν η πρώτη ενέργεια, δεν έχει παρθεί ακόμη. Είμαι προβληματισμένος για την συνέχεια.
Ukforthemoment Δημοσ. 15 Ιουλίου Δημοσ. 15 Ιουλίου 11 λεπτά πριν, geopro είπε Το τρέμουλο στο ρελαντί συνεχίζεται. Έχω αλλάξει ήδη βάση σασμάν και πολλαπλασιαστές. Αυτά μόνο είναι 300€ Στο διαγνωστικό είχε βγάλει αρχικά πρόβλημα στο #3 και αφού αλλάχτηκε ο συγκεκριμένος πολλαπλασιαστής μετά από λίγο άναψε check engine με πρόβλημα στο #2 αυτή την φορά οπότε και αλλάχτηκαν και οι τέσσερις. Έχω την αίσθηση ότι δεν βαδίζω σωστά διότι στην ερώτηση προς το συνεργείο τί μέλλει γενέσθαι αν ανάψει ξανά check engine η απάντηση ήταν ότι θα αλλάξουν τα μπεκ. Ενώ προσπάθησα να βαδίσω με τις λιγότερες το δυνατόν εικασίες τελικά δεν μπόρεσα να αποφύγω το "μήπως αυτό ; Μήπως το άλλο ; " Μέτρηση συμπίεσης σε κάθε κύλινδρο,αν και θα έπρεπε να ήταν η πρώτη ενέργεια, δεν έχει παρθεί ακόμη. Είμαι προβληματισμένος για την συνέχεια. Συγνώμη αλλά το διαγνωστικό δεν του βγάζει ακριβώς που ειναι το πρόβλημα οταν ανάβει το check engine?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα