Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πρόβλημα αστάθειας στο ρελαντί σε golf V 1.4 fsi με 180.000 Km

Από παλιά έκανε κάποια κλωτσίματα στο ρελαντί (όχι πάντα) αλλά τώρα χειροτέρεψε αρκετά και ο κινητήρας πλέον πάλλεται.

Στο διαγνωστικό δεν έχει βγάλει πρόβλημα στους πολλαπλασιαστές.

Οι μόνες ενδείξεις που εμφανίζονται περιστασιακά είναι P0441 & P2096

Έχει καθαριστεί επιμελώς η πεταλούδα γκαζιού καθώς και το σημείο από κάτω πού έρχεται ο σωλήνας από την egr.

Τόσο η πεταλούδα όσο και ο σωλήνας από egr είχαν έντονη καρβουνίλα.

Εδώ θα ήθελα να εκφράσω το προβληματισμό μου αναλογιζόμενος τίς επικαθήσεις άνθρακα που θα έχουν αναπτυχθεί στις βαλβίδες και αλλού.

Μετά το καθαρισμό όμως δεν είδα σημαντική βελτίωση.

Αναζητώντας πρόβλημα με διαρροή αέρα δεν εντοπίστηκε κάτι.

Βγάζοντας την βέργα του λαδιού το τρέμουλο χειροτέρεψε οπότε η βαλβίδα pcv εξαερισμού στρόφαλοθαλάμου λειτουργεί.

Οι βάσεις κινητήρα δεν δείχνουν να έχουν πρόβλημα.

Μπεκ δεν έχω ελέγξει σε μηχάνημα.

Πλέον έχουν εξαντληθεί και τα δικά μου τα όρια και του συνεργείου.

Για δώστε μου τα φώτα σας, παρακαλώ.

Το αυτοκίνητο το έχω κούκλα και δεν θέλω να το παρατήσω.

Που να πάω ;

 

  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
58 λεπτά πριν, geopro είπε

Πρόβλημα αστάθειας στο ρελαντί σε golf V 1.4 fsi με 180.000 Km

Από παλιά έκανε κάποια κλωτσίματα στο ρελαντί (όχι πάντα) αλλά τώρα χειροτέρεψε αρκετά και ο κινητήρας πλέον πάλλεται.

Στο διαγνωστικό δεν έχει βγάλει πρόβλημα στους πολλαπλασιαστές.

Οι μόνες ενδείξεις που εμφανίζονται περιστασιακά είναι P0441 & P2096

Έχει καθαριστεί επιμελώς η πεταλούδα γκαζιού καθώς και το σημείο από κάτω πού έρχεται ο σωλήνας από την egr.

Τόσο η πεταλούδα όσο και ο σωλήνας από egr είχαν έντονη καρβουνίλα.

Εδώ θα ήθελα να εκφράσω το προβληματισμό μου αναλογιζόμενος τίς επικαθήσεις άνθρακα που θα έχουν αναπτυχθεί στις βαλβίδες και αλλού.

Μετά το καθαρισμό όμως δεν είδα σημαντική βελτίωση.

Αναζητώντας πρόβλημα με διαρροή αέρα δεν εντοπίστηκε κάτι.

Βγάζοντας την βέργα του λαδιού το τρέμουλο χειροτέρεψε οπότε η βαλβίδα pcv εξαερισμού στρόφαλοθαλάμου λειτουργεί.

Οι βάσεις κινητήρα δεν δείχνουν να έχουν πρόβλημα.

Μπεκ δεν έχω ελέγξει σε μηχάνημα.

Πλέον έχουν εξαντληθεί και τα δικά μου τα όρια και του συνεργείου.

Για δώστε μου τα φώτα σας, παρακαλώ.

Το αυτοκίνητο το έχω κούκλα και δεν θέλω να το παρατήσω.

Που να πάω ;

 

Μήπως θα έλυνε το θέμα καθαρισμός εισαγωγής λόγω και του κινητήρα fsi με μέθοδο soda blasting . Για ρώτησε το συνεργείο σου. Μετά θα έκανα έλεγχο όλους τους αισθητήρες εανβδινουν σωστές τιμές με διαγνωστικό .

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
53 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Μήπως θα έλυνε το θέμα καθαρισμός εισαγωγής λόγω και του κινητήρα fsi με μέθοδο soda blasting . Για ρώτησε το συνεργείο σου. Μετά θα έκανα έλεγχο όλους τους αισθητήρες εανβδινουν σωστές τιμές με διαγνωστικό .

Είχα ρωτήσει τους soda blasters παλαιότερα και μου είχαν δώσει μια τιμή της τάξης των 200€ , αν θυμάμαι σωστά.

Το συνεργείο μου δεν έχει άποψη για soda blasting αλλά έχει άποψη για carbon off την οποία  θεωρεί ανεπαρκή μέθοδο.

Η προσωπική μου άποψη για την αστάθεια του ρελαντί είναι ότι από κάπου διαρρέει αέρας, δεν έχει σωστό vacuum. Από πού όμως ;

Το συνεργείο μου διστάζει να κάνει περαιτέρω κινήσεις αναλογιζόμενος την εκτόξευση του κόστους και την δυσαρέσκεια που θα ακολουθήσει αν το αποτέλεσμα δεν είναι τό προσδοκώμενο.

Από την άλλη το αυτοκίνητο το έχω κούκλα, πρόσφατα άλλαξα και αμορτισέρ και λάστιχα και το έχω σέ εκτίμηση.

Αναζητώ ένα συνεργείο που να έχει στοχευμένη αντιμετώπιση χωρίς κοστοβόρους πειραματισμούς και άσκοπες αντικαταστάσεις εξαρτημάτων.

Επεξ/σία από geopro
Δημοσ.

στα vag μπορει να ειναι οτιδιποτε
απο χαλασμενο λαμδα (βουλεμενο) μεχρι και διαρρωη στην εξατμηση η και στην πολλαπλαη εισαγογης η αλλιος θες καλοοοοοο μαστορα με ωρεξη να ασχοληθει και με σωστο διαγνοστικο να ξερει να διαβαζει τι εινα το καθε τι

  • Like 1
Δημοσ.

Το πιο πιθανό είναι να τα έχει παίξει ο maf. Άλλαξε τον να φύγει από τη μέση μιας κ το κόστος είναι χαμηλό 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Black Demis είπε

στα vag μπορει να ειναι οτιδιποτε
απο χαλασμενο λαμδα (βουλεμενο) μεχρι και διαρρωη στην εξατμηση η και στην πολλαπλαη εισαγογης η αλλιος θες καλοοοοοο μαστορα με ωρεξη να ασχοληθει και με σωστο διαγνοστικο να ξερει να διαβαζει τι εινα το καθε τι

 

16 λεπτά πριν, bill999r είπε

Το πιο πιθανό είναι να τα έχει παίξει ο maf. Άλλαξε τον να φύγει από τη μέση μιας κ το κόστος είναι χαμηλό 

Η ουσία είναι να πάω κάπου που να έχει και τον εξοπλισμό και τις γνώσεις και την διάθεση να ασχοληθεί.

Διαβάζω διάφορους τρόπους ελέγχου πχ ενός αισθητήρα οξυγόνου με την χρήση μιας μπαταρίας και ενός πολύμέτρου αλλά εγώ προσωπικά δεν μπορώ να μπω σε αυτή την διαδικασία. 

Το να αλλάξω αισθητήρα μάζας αέρα maf προληπτικά (κατά μία έννοια) έχει κόστος πάνω από 120€ σε αφτερμαρκετ.

Αναζητώ ένα συνεργείο να δώσει στοχευμένα λύσεις χωρίς πειραματισμούς.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, geopro είπε

 

Η ουσία είναι να πάω κάπου που να έχει και τον εξοπλισμό και τις γνώσεις και την διάθεση να ασχοληθεί.

Διαβάζω διάφορους τρόπους ελέγχου πχ ενός αισθητήρα οξυγόνου με την χρήση μιας μπαταρίας και ενός πολύμέτρου αλλά εγώ προσωπικά δεν μπορώ να μπω σε αυτή την διαδικασία. 

Το να αλλάξω αισθητήρα μάζας αέρα maf προληπτικά (κατά μία έννοια) έχει κόστος πάνω από 120€ σε αφτερμαρκετ.

Αναζητώ ένα συνεργείο να δώσει στοχευμένα λύσεις χωρίς πειραματισμούς.

Θες συνεργείο που να έχει διαγνωστικό.Δεν μπορεί να είναι τόσο δύσκολο,εκτός απο τα εξουσιοδοτημένα υπάρχει και η αντιπροσωπεία.

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, geopro είπε

 

Η ουσία είναι να πάω κάπου που να έχει και τον εξοπλισμό και τις γνώσεις και την διάθεση να ασχοληθεί.

Διαβάζω διάφορους τρόπους ελέγχου πχ ενός αισθητήρα οξυγόνου με την χρήση μιας μπαταρίας και ενός πολύμέτρου αλλά εγώ προσωπικά δεν μπορώ να μπω σε αυτή την διαδικασία. 

Το να αλλάξω αισθητήρα μάζας αέρα maf προληπτικά (κατά μία έννοια) έχει κόστος πάνω από 120€ σε αφτερμαρκετ.

Αναζητώ ένα συνεργείο να δώσει στοχευμένα λύσεις χωρίς πειραματισμούς.

Σε ποια περιοχη βρισκεσαι ?

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Θες συνεργείο που να έχει διαγνωστικό.Δεν μπορεί να είναι τόσο δύσκολο,εκτός απο τα εξουσιοδοτημένα υπάρχει και η αντιπροσωπεία.

Διαγνωστικό έχουν πια σχεδόν όλοι.

Και εγώ ακόμη ερασιτεχνικά έχω obd. Και τί με αυτό ; Ένας κωδικός σφάλματος μπορεί να έχει πολλές αιτίες . Αυτό που χρειάζομαι είναι συνεργείο και με γνώσεις και με εξοπλισμό και με διάθεση να επιλυθεί το πρόβλημα με αλλαγή του εξαρτήματος που έχει ελλατωμα και όχι να αλλάξω το μισό αυτοκίνητο.

Όσο για αντιπροσωπεία δεν περνάω ούτε απέξω.

5 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Σε ποια περιοχη βρισκεσαι ?

Δυτικά προάστια 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, geopro είπε

Διαγνωστικό έχουν πια σχεδόν όλοι.

Και εγώ ακόμη ερασιτεχνικά έχω obd. Και τί με αυτό ; Ένας κωδικός σφάλματος μπορεί να έχει πολλές αιτίες . Αυτό που χρειάζομαι είναι συνεργείο και με γνώσεις και με εξοπλισμό και με διάθεση να επιλυθεί το πρόβλημα με αλλαγή του εξαρτήματος που έχει ελλατωμα και όχι να αλλάξω το μισό αυτοκίνητο.

Όσο για αντιπροσωπεία δεν περνάω ούτε απέξω.

Δυτικά προάστια 

Εχεις εξειδικευμένο διαγνωστικό και πρόγραμμα ή το μπλε παπαράκι των 5€ απο το αλι;

Επίσης ξέρεις να διαβάζεις τους κωδικούς σφαλμάτων που βγάζει;

Για αυτό λέω να πας σε εξουσιοδοτημένο ή αντιπροσωπεία.Τώρα αν δεν περνάς ούτε απο έξω.......τι να πω;Εχεις ρωτήσει σε VAG φορουμ να σου προτείνουν ψαγμένα συνεργεία;

Δημοσ.
51 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Εχεις εξειδικευμένο διαγνωστικό και πρόγραμμα ή το μπλε παπαράκι των 5€ απο το αλι;

Επίσης ξέρεις να διαβάζεις τους κωδικούς σφαλμάτων που βγάζει;

Για αυτό λέω να πας σε εξουσιοδοτημένο ή αντιπροσωπεία.Τώρα αν δεν περνάς ούτε απο έξω.......τι να πω;Εχεις ρωτήσει σε VAG φορουμ να σου προτείνουν ψαγμένα συνεργεία;

Δεν είμαι μηχανικός. Ότι γνωρίζω είναι σε ερασιτεχνικό επίπεδο. Τυχόν κωδικούς σφαλμάτων τους γκουγκλαρω προσπαθώντας να ερμηνεύσω τις αιτίες που συνήθως είναι πολλές.

Μπορεί να υπάρχει σφάλμα στον αισθητήρα οξυγόνου "λ" αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ντε και καλά τόν αλλάζεις και τελείωσε.

Πρέπει να είναι κάποιος σε θέση να κάνει troubleshooting, να πάρει τον αισθητήρα στο πάγκο και να πάρει μετρήσεις της τάσης που αναπτύσσεται ανάλογα αν είναι σε κατάσταση πλούσιου ή φτωχού μίγματος, κλπ, κλπ.

Όσον αφορά τις αντιπροσωπείες ναι μεν έχουν πρόσβαση σε μια πλούσια βιβλιογραφία και άφθονη τεχνική υποστήριξη αλλά αυτό δεν σημαίνει ντε και καλά ότι κάνουν χρήση αυτών των δυνατοτήτων. Ο χαμηλόμισθος νεαρός μηχανικός που μοχθεί να ξεπετάξει όσα αυτοκίνητα του φέρει η διεύθυνση δεν θα ασχοληθεί με troubleshooting . Θα αλλάξει το μισό αυτοκίνητο για να ευχαριστήσει και την διεύθυνση και ο λογαριασμός εύκολα φτάνει το χιλιάρικο και μάλιστα χωρίς να βρεθεί και η αρχική αιτία.

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, geopro είπε

Δεν είμαι μηχανικός. Ότι γνωρίζω είναι σε ερασιτεχνικό επίπεδο. Τυχόν κωδικούς σφαλμάτων τους γκουγκλαρω προσπαθώντας να ερμηνεύσω τις αιτίες που συνήθως είναι πολλές.

Μπορεί να υπάρχει σφάλμα στον αισθητήρα οξυγόνου "λ" αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ντε και καλά τόν αλλάζεις και τελείωσε.

Πρέπει να είναι κάποιος σε θέση να κάνει troubleshooting, να πάρει τον αισθητήρα στο πάγκο και να πάρει μετρήσεις της τάσης που αναπτύσσεται ανάλογα αν είναι σε κατάσταση πλούσιου ή φτωχού μίγματος, κλπ, κλπ.

Όσον αφορά τις αντιπροσωπείες ναι μεν έχουν πρόσβαση σε μια πλούσια βιβλιογραφία και άφθονη τεχνική υποστήριξη αλλά αυτό δεν σημαίνει ντε και καλά ότι κάνουν χρήση αυτών των δυνατοτήτων. Ο χαμηλόμισθος νεαρός μηχανικός που μοχθεί να ξεπετάξει όσα αυτοκίνητα του φέρει η διεύθυνση δεν θα ασχοληθεί με troubleshooting . Θα αλλάξει το μισό αυτοκίνητο για να ευχαριστήσει και την διεύθυνση και ο λογαριασμός εύκολα φτάνει το χιλιάρικο και μάλιστα χωρίς να βρεθεί και η αρχική αιτία.

Συγνώμη αλλά με αυτό το σκεπτικό .......Πιθανολογείς τόσο πολύ .......σαν τον  "αντε εσύ και ο γρύλος σου" .

Δεν χρειάζεται να μετρηθεί σε πάγκο ένας αισθητήρας,μέσα απο το διαγνωστικό βλέπεις σε τι τιμές δουλευει.Απο σωστό διαγνωστικό με σωστό πρόγραμμα.

 

Και υπάρχουν και τα εξουσιοδοτημένα,τα vag έχουν πολλούς που μπορούν να τα υποστηρίξουν.

Και κάνεις και συμφωνία,αν δεν φτιαχτεί δεν πληρώνεις ανταλλακτικά για  να κάνουν δοκιμές.

Πχ ο λ ,δεν έχεις μόνο έναν.Εχεις πριν και μετά τον καταλύτη,μπορεί να έχεις και πάνω στους προκαταλύτες.Το διαγνωστικό θα σου βγάλει ποιος ειναι εκτός παραμέτρων.Εκεί τον αλλάζεις,δεν παίρνει επιδιόρθωση.

 

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Συγνώμη αλλά με αυτό το σκεπτικό .......Πιθανολογείς τόσο πολύ .......σαν τον  "αντε εσύ και ο γρύλος σου" .

Δεν χρειάζεται να μετρηθεί σε πάγκο ένας αισθητήρας,μέσα απο το διαγνωστικό βλέπεις σε τι τιμές δουλευει.Απο σωστό διαγνωστικό με σωστό πρόγραμμα.

 

Και υπάρχουν και τα εξουσιοδοτημένα,τα vag έχουν πολλούς που μπορούν να τα υποστηρίξουν.

Και κάνεις και συμφωνία,αν δεν φτιαχτεί δεν πληρώνεις ανταλλακτικά για  να κάνουν δοκιμές.

Πχ ο λ ,δεν έχεις μόνο έναν.Εχεις πριν και μετά τον καταλύτη,μπορεί να έχεις και πάνω στους προκαταλύτες.Το διαγνωστικό θα σου βγάλει ποιος ειναι εκτός παραμέτρων.Εκεί τον αλλάζεις,δεν παίρνει επιδιόρθωση.

 

Επί της ουσίας δεν θα διαφωνήσω , και εγώ αυτό που αναζητώ είναι ένα γνώστη των VAG να μου λύσει το πρόβλημα στοχευμένα.

Αυτό που θέλω να αποφύγω είναι το χιλιοειπωμένο "πήγα σε πέντε έξι συνεργεία και δεν το βρήκαν, το βρήκε ο έβδομος"

Με μεγάλη ευκολία μπορεί να έχεις πληρώσει ένα σωρό λεφτά αλλάζοντας: N80 , maf , όλους τους αισθητήρες οξυγόνου "λ" bank 1 & bank 2 , καθαρισμό soda blasting , πολλαπλασιαστές & μπουζί κοστούμι και να έχεις κάνει μια τρύπα στο νερό . Πηγαίνοντας δε στο έβδομο συνεργείο να σου πει ότι μια βαλβίδα δεν σφραγίζει τελείως και να είναι αυτό !

Όσον αφορά τυχόν συμφωνία τύπου " δεν πληρώνω ανταλλακτικά και εργασία αν δεν φτιαχτεί" εύκολα καταρρίπτεται γιατί σου λένε ότι: "ναι μεν δεν φτιάχτηκε η αστάθεια του ρελαντί αλλά ήθελε και αλλαγή στους πολλαπλασιαστές και στους αισθητήρες"

  • Like 1
Δημοσ.
3 hours ago, Ukforthemoment said:

Θες συνεργείο που να έχει διαγνωστικό.Δεν μπορεί να είναι τόσο δύσκολο,εκτός απο τα εξουσιοδοτημένα υπάρχει και η αντιπροσωπεία.

το να εχει διαγνωστικό δεν λέει κάτι πάρα πολλοί απλά το έχουν να διαβάζουν βλάβες ουτε το lifestreem δεν ξέρουν να διαβάζουν ουτε τους λάμδα να διαβάζουν σωστά ουτε μετρήσεις (μικρο αποκλείσεις από αιθητηρες) ουτε θα μπουν στον κόπο να το έχουν κουμπωμένο και να το οδηγανε και να συλλέξει λογς τα οποια αργοτερα θα τα κανουν ανάλυση στον υπολογιστή
για αυτο ειπα σωστο μάστορα θέλει όχι απλά εξοπλισμό....... αν και σηνηθος βαράνε στο κεφάλι τετοια συνεργεία (και καλα κανουν εδω που τα λεμε)

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...