Προς το περιεχόμενο

Οικονομικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο 20.000€ σχεδιάζει η Volkswagen


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 hours ago, dtk-386 said:

φουλ ρεαλιστικό....🤣

για την ωρα μονο κατι με 3 πλασιο κόστος εχουν τετοιες αυτονομια, καθος τα αμαξια με μικρο κοστος απευθύνονται κυρίως σε κάτοικους πόλεων οπου δεν υπάρχει ουτε παρκινγ ουτε χώρος  ουτε τπτ ετσι το με μια φόρτιση πουθενα γινει καπου εξω θα πρέπει αν βγαζει μεγηστη αυτονομια για να μπορει να αντικαταστησει και αναλογα αμαξια της κατηγορίας

5 hours ago, CoffeeDrink10 said:

Τις δικές μας δουλειές; Δηλαδή τι, θα γίνουν οδηγοί τροφοδοσίας και γκαρσόνια στην Πάρο; Η δημόσιοι υπάλληλοι/στρατιωτικοί/εκπαιδευτικοί; Γιατί άλλες δουλειές εδώ δεν έχει. Α και ξέχασα και τους ταξιτζήδες.

προφανώς οχι αλλα ολες αυτές η δουλειές βασίζονται σε άλλες δουλειές (αλυσίδα χρήματος) αν πέσει η κορυφή θα πεθάνει και ο πατος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Titos301 είπε

οικονομικο και 20.000€ 

ειναι αντίθετες έννοιες

φιλε δυστυχως οικονομικο θεωρειται. πηγαινε παρε toyota yaris. 20χιλιαρικα εχει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, magicnumbers είπε

Κατσε ρε παιδια στο αλλο θεμα οι κινεζοι δε βγαινανε η folkswagen πως βγαίνει ;

Κάτσε να βγει και τότε θα δεις την πραγματική τιμή του. Ακόμα στις ανακοινώσεις είναι. Μέχρι τότε.....

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα πω την γνώμη μου , πριν τρία χρόνια αν μου λέγανε για κινεζικό θα έλεγα όχι , ο λόγος ήταν ότι το πρώτο βήμα που έκαναν οι Κινέζοι στην Ευρώπη δεν έπιασε αλλά δεν τα παράτησαν, μέσα σε 3 χρόνια έκαναν απίστευτα βήματα και δεν μιλάω μόνο για ηλεκτρικά αλλά και για εσωτερικής καύσης αλλά και για μηχανές , έχουν κάνει απίστευτα βήματα όπου δεν πιστεύω ότι μπορεί να τους σταματήσει κάποιος, αν δεν κάνουν συνεργασίες οι ευρωπαϊκές εταιρείες στα ηλεκτρικά δεν θα έχουν μέλλον... Η μόνη εταιρία που κατάλαβε τι γίνεται και έριξε τα κόστη είναι η tesla η  Ευρώπη απλά κοιμάται και  θα το πάθουν όπως το έπαθαν κάποτε οι ελληνικές εταιρείες Πίτσος και τόσες άλλες που δεν εξελίχθηκαν και όταν έπεσαν οι δασμοί απλά ήταν μη  ανταγωνιστικοι

17 ώρες πριν, PCharon είπε

20k προ δασμών για εμάς υποθέτω.

Για να πάρω εγώ νέο αμάξι με μισθό τάξης 900€ δεν αρκεί να κάνω το σκατό παξιμάδι, πρέπει να γίνω ο ίδιος φρυγανιά Elite. Δάνειο αν πάρω θα το ξεπληρώνω μέχρι να εξελιχθεί η τεχνολογία της αυτοκίνησης ακόμα δύο φορές.

Ρε φίλε να σε ρωτήσω κάτι?

Στην Μανωλάδα οι Μπαγκλαντές που μαζεύουν φράουλες βγάζουν 1200 , ξέρω Πακιστανό σε εταιρία να παίρνει 1300 αλλά οκ είναι ο άνθρωπος αστέρι και ακούω για Έλληνες να είναι με βασικό και 800 και 900 ευρώ  συγνώμη αλλά κάτι λάθος κάνετε, 

Της δουλειές πρέπει να της αλλάζετε σας τα πουκάμισα νόμος,,,

Έξω δίνουν απίστευτα χρήματα ψάξτε λίγο γιατί αν είσαι με 900 στην ουσία είναι μια μηχανή που θα δουλεύεις μόνο για να τρως για να πληρώνεις λογαριασμούς και άντε να βγαίνεις για ένα φαγητό μια φορά τον μήνα και  διακοπές 3 μέρες το χρόνο, όλα εξελίσσονται στο να είναι κάποιος στο δημόσιο και να βγάζει 1000 δεν μου λέει τίποτα η να δουλεύει σε σουπερμάρκετ 

17 ώρες πριν, Gzisis89 είπε

Μακαρι η Κινα που εχει μια οικονομια που βασιζεται στην σκληρη δουλεια και στην παραγωγη να κατασπαραξει την Γερμανικη αυτοκινητοβιομηχανια που ουτε καινοτομει ουτε προσιτη ειναι. Volkswagen σημαινει στα Γερμανικα αμαξι του λαου. Ποιου λαου οταν κοστιζει 20.000 ; Ελλαδα ο μισθος ειναι κατω απο 1000 αρα καποιος θελει 2 χρονια να τρωει πετρες για να το ξεχρεωσει και μετα να χει παλιωσει και να θελει αλλο. Η Ευρωπη ας δωσει τα αυτοκινητα της στις πρωτοκλασατες χωρες που 20.000 ξεχρεωνονται ευκολα. Για την Ελλαδα αμαξι του λαου ειναι κατι με γυρω στα 5000 που μπορει να το παρει καποιος σε ενα χρονο με σκληρες θυσιες.. Το οτι η Ελλαδα ειναι φτωχη χωρα ειναι σαφες, το να ονειρευεται μεταξωτα βρακια χωρις καταλληλες υποδομες δεν οδηγει πουθενα. Και ναι το αυτοκινητο για τους περισσοτερους δεν ειναι επιλογη ειναι αναγκη για να πηγαινουν στη δουλεια τους και ετσι να το ξεχρεωσουν. Το οτι η Ευρωπη καταρεει θα τους επηρρεασεο ολους αλλα λιγοτερο αυτους που ειναι ηδη στον πατο. Η Ελλαδα οφειλει να αρχισει να παραγει κατι εκτος απο τουρισμο και θαλασσα που και αυτα οποιοι τυχεροι επεσαν απο τα καταλληλα @@ τα χαιρονται οχι ο απλος λαος που δεν βγαζει το μηνα και του φορανε και κατι ενοικια ευρωπαικων προδιαγραφων. 

Η Ελλάδα είναι φτωχή? Ναι ίσως στα χαρτιά ο γείτονας μου υδραυλικός δεν ξέρει τι είναι να κόβει αποδείξεις και όμως την μέρα ένα 300+ τα βγάζει άνετα... Αν πιστεύεις ότι είναι φτωχή η Ελλάδα απλά κοίτα τα αμάξια έξω και κοίτα που δεν βρίσκεις ούτε ρεζέρβε σε μαγαζιά πλέον.... Είναι ένα 15% που παίρνουν βασικό οκ ούτος η άλλος αυτοί δεν έχουν και μυαλό για κάτι παραπάνω και αναπαύονται δεν ψάχνονται.... Μην πιστεύεις κλάψα Έλληνα 😂😉

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τζαμπα αρθρα,αφου δεν προκειται να επικρατησει ο ηλεκτρισμος στα αυτοκινητα,υβριδικα θα ειναι μεχρι εκει.παμε μονο για καθαρα καυσιμα,φυτικα η' αλλα σε συνδυασμο με μπαταρια.αν ειναι υπεροπτες οι ευρωπαιοι? μονο αυτο ειναι, γιαυτο οι αλλες ηπειροι ανατολικα και δυτικα μας περνανε με χιλια.

ειναι ομως και πανεξυπνοι και εφευρετικοι,απλα αργουν επειδη ειναι υπεροπτες!

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακόμα και αν το 20000 το δούμε σαν οικονομικό που δεν είναι γιατι ο κινεζος έχει ήδη ανακοινώσει αντίστοιχο όχημα στα μισά χρήματα , το μεγάλο πρόβλημα για εμάς στην Ελλάδα είναι ο φόρος που σχεδόν θα διπλασιάσει τι τελική τιμή 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, dtk-386 είπε

Κάτσε να βγει και τότε θα δεις την πραγματική τιμή του. Ακόμα στις ανακοινώσεις είναι. Μέχρι τότε.....

Α ναι σωστά θαχει τελος τελους κ φορος φορου μονο 39.990 

25 λεπτά πριν, MTX είπε

Ακόμα και αν το 20000 το δούμε σαν οικονομικό που δεν είναι γιατι ο κινεζος έχει ήδη ανακοινώσει αντίστοιχο όχημα στα μισά χρήματα , το μεγάλο πρόβλημα για εμάς στην Ελλάδα είναι ο φόρος που σχεδόν θα διπλασιάσει τι τελική τιμή 

Ο κινεζος ανακοινώνει ότι θελει. Εδω δε θα το δεις ουτε με κυαλι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, magicnumbers είπε

Α ναι σωστά θαχει τελος τελους κ φορος φορου μονο 39.990 

Ο κινεζος ανακοινώνει ότι θελει. Εδω δε θα το δεις ουτε με κυαλι.

Γιατί θα δεις το WV στα χρήματα που ανακοίνωσαν? , 30K+ και θα πεις και ευχαριστώ 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η Ευρώπη μπορεί να ανταγωνιστεί τους Κινέζους όπως ανταγωνίστηκε την Ιαπωνική λαίλαπα πριν μερικές δεκαετίες που έφερε τα πάνω κάτω σε όλα τα καταναλωτικά προϊόντα (το τζάμπα πράγμα!) και άλλαξε τον τρόπο παραγωγής αυτοκινήτων. Πρέπει να αφήσει όμως τους εγωισμούς, τα κουτά τεχνάσματα, τα πείσματα και τις ιδεοληψίες και να επενδύσει στην καινοτομία και την παραγωγή. Όπως αντέγραψε στο κάτω κάτω το Toyota Production System (TPS) γύρω στο '80 μπορεί να αντιγράψει το επαναστατικό Tesla Production Method σήμερα, αυτό που προσπαθούν να αντιγράψουν και οι Γιαπωνέζοι. Toyota To Adopt Tesla Production Method

Αυτό είναι που επιτρέπει στην Tesla να πουλάει τόσο φτηνά και να έχει 4-5 φορές μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους από τον 2ο. Και το επόμενο βήμα με το unboxed process θα επιτρέψει τα πραγματικά προσιτά αυτοκίνητα σαν το μικρό Tesla των 20Κ

25KTesla.png.ef02789da9ce50fe0b378f168f53d440.png

Ας αρχίσουν τουλάχιστον με το gigacasting (που όλοι οι "ειδικοί" ήταν σίγουροι ότι είναι αδύνατο) όπως κάνει η Toyota, και μετά πάνε στα πιο βαθιά επαναστατικά του συστήματος. Μπορεί οι Κινέζοι να έχουν κάνα δισεκατομμύριο είλωτες να ρίξουν στα clone wars αλλά οι Δυτικοί έχουν την καινοτομία και την ευρηματικότητα να αντιπαρατεθούν όπως δείχνει η Tesla. Και σε ένα προσεχές μέλλον με general AI bots και τα λεφτά των επιδοτήσεων να μην αρκούν (diminishing returns) τα μιλιούνια εξουθενωμένων ειλώτων δεν έχουν πολλή σημασία.

Επεξ/σία από adastra
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ευρωπη σε καθε βιδα που φτιαχνει εχει να ταισει 27 μανατζερακια απο πανω που τσακωνονται στα εξελ κ στα μιτινγκ με τι χρωμα ταινια θα κλείσουν το χαρτοκουτο κ αν θαναι καφε η μπεζ και αλλα 27 στας Βρυξέλλας καθε χρονο να ανακατωνουν προδιαγραφές ταχα για ρυπους κ περιβάλλον ακριβαινοντας κ αλλο το προιον,βγαζοντας το πρωωρα κ τεχνητα άχρηστο.

Οι κινεζοι στο ενδιάμεσο εχουν φτιαξει 100πλασια παραγωγη με οτι κοστος γουστάρεις κ αν βγουν κ 10 σκαρτα σου δινουν αλλα 20 δωρο εκτος κ αν θελουν ναναι ποιοτικοί που εξισου πλεον μπορουν σχεδον αν μη τι αλλο βγαζουν γερο VFM. Η Ευρώπη τι εχει να δειξει πανω σαυτο; κωλυσιεργα κ αντιπαραγωγικοτητα;

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 31/05/2024 at 13:40, Titos301 said:

οικονομικο και 20.000€ 

ειναι αντίθετες έννοιες

Με το τι έρχεται Ευρώπη (ή και ήδη τι ζούμε), το οικονομικό, με το ζόρι για 10.000 μιλάμε.
Στην ουσία τι ήταν το Φιατ Παντα για τα 80ζ, το Φιατ 500, το Σιτροεν 2CV για τη μεταπολεμική Ευρώπη. Για τετοια φιλοσοφία οχημάτων θα έπρεπε να μιλάνε και να σχεδιάζουν οι ΟΕΜ της δύσης κυρίως. 

Επεξ/σία από a_f_a
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...