thanosAIAS Δημοσ. 31 Μαϊου Share Δημοσ. 31 Μαϊου (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, SeaLion είπε Όπως κάνανε ντου π.χ. στα ρούχα και παράγγειλε όλη η Εύρωπη Shein κ.α. για να μας πουν μερικά χρόνια μετά πως είναι γεμάτα τοξικές ουσίες. Όσο πιο φτωχός εν τω μεταξύ, τόσο πιο μολυσμένος από τοξικά και παντοτινά χημικά. Και ποιός κατήργησε τις ταρίφες στη βιομηχανία ρούχων στην Ευρώπη και κάνανε ντού??? Που το αντάλλαξαν με αντίστοιχες απαλλαγές στη βαρια βιομηχανία με αποτέλεσμα να κερδίζει η Γερμανία στις εξαγωγές της στην κίνα σύν φτηνά ρούχα και να διαλυθούν όλες οι βιοτεχνίες ρούχων στη βόρεια Ελλάδα??? Είναι που κατα τα άλλα είμαστε στας Ευρώπας και σύμμαχοι! Επεξ/σία 31 Μαϊου από thanosAIAS 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
PCharon Δημοσ. 31 Μαϊου Share Δημοσ. 31 Μαϊου 20k προ δασμών για εμάς υποθέτω. Για να πάρω εγώ νέο αμάξι με μισθό τάξης 900€ δεν αρκεί να κάνω το σκατό παξιμάδι, πρέπει να γίνω ο ίδιος φρυγανιά Elite. Δάνειο αν πάρω θα το ξεπληρώνω μέχρι να εξελιχθεί η τεχνολογία της αυτοκίνησης ακόμα δύο φορές. 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dtk-386 Δημοσ. 31 Μαϊου Share Δημοσ. 31 Μαϊου οι ελληνικές βιοτεχνίες εγώ θυμάμαι πολύ καλά ότι στην βόρεια Ελλάδα την έκαναν για Βουλγαρία για να μην πληρώνουν φόρους. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Hacker?pcs Δημοσ. 31 Μαϊου Share Δημοσ. 31 Μαϊου (επεξεργασμένο) 13 minutes ago, PCharon said: 20k προ δασμών για εμάς υποθέτω. Για να πάρω εγώ νέο αμάξι με μισθό τάξης 900€ δεν αρκεί να κάνω το σκατό παξιμάδι, πρέπει να γίνω ο ίδιος φρυγανιά Elite. Δάνειο αν πάρω θα το ξεπληρώνω μέχρι να εξελιχθεί η τεχνολογία της αυτοκίνησης ακόμα δύο φορές. Ένα μέσο καινούριο κλασσικό αμάξι πόσο κάνει; Με αυτό θα συγκριθεί το μέσο φθηνό ηλεκτρικό γιατί κανονικό κάτω από 15 καινούριο δεν έχω ακούσει και 5 χιλιάδες διαφορά για τελείως άλλη τεχνολογία δεν είναι απαγορευτική Επεξ/σία 31 Μαϊου από Hacker?pcs 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Gzisis89 Δημοσ. 31 Μαϊου Share Δημοσ. 31 Μαϊου Μακαρι η Κινα που εχει μια οικονομια που βασιζεται στην σκληρη δουλεια και στην παραγωγη να κατασπαραξει την Γερμανικη αυτοκινητοβιομηχανια που ουτε καινοτομει ουτε προσιτη ειναι. Volkswagen σημαινει στα Γερμανικα αμαξι του λαου. Ποιου λαου οταν κοστιζει 20.000 ; Ελλαδα ο μισθος ειναι κατω απο 1000 αρα καποιος θελει 2 χρονια να τρωει πετρες για να το ξεχρεωσει και μετα να χει παλιωσει και να θελει αλλο. Η Ευρωπη ας δωσει τα αυτοκινητα της στις πρωτοκλασατες χωρες που 20.000 ξεχρεωνονται ευκολα. Για την Ελλαδα αμαξι του λαου ειναι κατι με γυρω στα 5000 που μπορει να το παρει καποιος σε ενα χρονο με σκληρες θυσιες.. Το οτι η Ελλαδα ειναι φτωχη χωρα ειναι σαφες, το να ονειρευεται μεταξωτα βρακια χωρις καταλληλες υποδομες δεν οδηγει πουθενα. Και ναι το αυτοκινητο για τους περισσοτερους δεν ειναι επιλογη ειναι αναγκη για να πηγαινουν στη δουλεια τους και ετσι να το ξεχρεωσουν. Το οτι η Ευρωπη καταρεει θα τους επηρρεασεο ολους αλλα λιγοτερο αυτους που ειναι ηδη στον πατο. Η Ελλαδα οφειλει να αρχισει να παραγει κατι εκτος απο τουρισμο και θαλασσα που και αυτα οποιοι τυχεροι επεσαν απο τα καταλληλα @@ τα χαιρονται οχι ο απλος λαος που δεν βγαζει το μηνα και του φορανε και κατι ενοικια ευρωπαικων προδιαγραφων. 3 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
endeavour Δημοσ. 31 Μαϊου Share Δημοσ. 31 Μαϊου (επεξεργασμένο) Τουλάχιστον δεν θα έχει λάδια να καίει το VW, έτσι ; Βαρέθηκα να έχω μόνιμα λάδι καβάτζα για ταξίδια ... Επεξ/σία 31 Μαϊου από endeavour 1 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alexioannou Δημοσ. 31 Μαϊου Share Δημοσ. 31 Μαϊου Να λέει η toyota ότι η ηλεκτροκίνηση είναι αποτυχία πριν το 2040,και να συνεχίζουν να φτιάχνουν όπως ναναι...... *Και κανείς δεν κάνει οικονομία δίνοντας 40.000€ για ένα ηλεκτρικό αυτοκινητο,oσο ένα μικρό διαμέρισμα που μπορεί να αποφέρει 450€ τον μήνα . ... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Volga Δημοσ. 31 Μαϊου Share Δημοσ. 31 Μαϊου (επεξεργασμένο) Με την άνοδο της BYD... σφίξαν τα γάλατα για τους Γερμανούς. 13 λεπτά πριν, alexioannou είπε Να λέει η toyota ότι η ηλεκτροκίνηση είναι αποτυχία πριν το 2040,και να συνεχίζουν να φτιάχνουν όπως ναναι...... *Και κανείς δεν κάνει οικονομία δίνοντας 40.000€ για ένα ηλεκτρικό αυτοκινητο,oσο ένα μικρό διαμέρισμα που μπορεί να αποφέρει 450€ τον μήνα . ... ΔΕΝ το παίρνεις για να κάνεις οικονομία. Το παίρνεις γιατι αν το οδηγήσεις, δεν γυρίζεις πίσω. Η άνεση, οδηγική συμπεριφορά, η επιτάχυνση, ειναι εκτος συζήτησης. Επίσης αν είναι να παρεις τωρα αμάξι. Υπάρχει περίπτωση να διαλέξεις βενζίνη; Πόσο σίγουρος θα είσαι οτι θα συνεχίσει να υποστηρίζεται στην Ε.Ε.; Και αν σταματήσει, που θα βρεις να το πουλήσεις; Επεξ/σία 31 Μαϊου από Volga 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kurkosdr Δημοσ. 31 Μαϊου Share Δημοσ. 31 Μαϊου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, dtk-386 είπε οι ελληνικές βιοτεχνίες εγώ θυμάμαι πολύ καλά ότι στην βόρεια Ελλάδα την έκαναν για Βουλγαρία για να μην πληρώνουν φόρους. Αυτό πρέπει να καταλάβουμε στο Ελλαδιστάν: Δεν μας χρωστάει κανείς τίποτα. Οι βιοτεχνίες στη βόρεια Ελλάδα βαρέθηκαν να πληρώνουν (μέσω των φόρων που πληρώνουν) τους μισθούς και τα επιδόματα μεταφοράς φακέλων του κομματικού στρατού και τις πρόωρες συντάξεις των πρώην του κομματικού στρατού και πήγαν αλλού (Βουλγαρία). Γιατί να μην φύγουν; Τι παρέχει η Ελλάδα που δεν παρέχει η Βουλγαρία (που είναι επίσης χώρα της ΕΕ); (και όταν λέω "τι παρέχει η Ελλάδα", εννοώ καλά πράγματα, όχι γραφειοκρατία και Δ/Υ που απαιτούν "γρηγορόσημα" για να σου κάνουν τη δουλειά πριν περάσουν 5 χρόνια) 18 λεπτά πριν, alexioannou είπε *Και κανείς δεν κάνει οικονομία δίνοντας 40.000€ για ένα ηλεκτρικό αυτοκινητο,oσο ένα μικρό διαμέρισμα που μπορεί να αποφέρει 450€ τον μήνα . ... Διαμέρισμα έστω και μικρό που να κοστίζει μόλις 40.000€ και να αποφέρει 450€ το μήνα δεν υπάρχει. Ή θα είναι στην επαρχία και θα κοστίζει 40.000€ αλλά δεν θα αποφέρει 450€ το μήνα, ή θα είναι σε μεγάλη πόλη και θα αποφέρει 450€ το μήνα αλλά κοστίζει αρκετά παραπάνω από 40.000€. Πίσω στο θέμα μας, δεν φτιάχνουν ηλεκτρικά για την Ελλαδίτσα των 10εκ κατοίκων που δεν παράγει τίποτα, ο μέσος Έλληνας θα πάρει ηλεκτρικό μεταχειρισμένο με το 50% της αρχικής αυτονομίας να απομένει στην μπαταρία. Επεξ/σία 31 Μαϊου από kurkosdr 6 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Jiakometi Δημοσ. 31 Μαϊου Share Δημοσ. 31 Μαϊου 14 λεπτά πριν, alexioannou είπε Να λέει η toyota ότι η ηλεκτροκίνηση είναι αποτυχία πριν το 2040,και να συνεχίζουν να φτιάχνουν όπως ναναι...... Λες ε; Αλλά λέει εδώ και εδώ…. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
syma Δημοσ. 31 Μαϊου Share Δημοσ. 31 Μαϊου ...καδενα να μην εχει και ολα καλα θα πανε ! 1 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
akisk Δημοσ. 31 Μαϊου Share Δημοσ. 31 Μαϊου 2 minutes ago, syma said: ...καδενα να μην εχει και ολα καλα θα πανε ! H VW είναι ικανή να βγάλει φουλ ηλεκτρικό όχημα που να μένει από καδένα. 1 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
adastra Δημοσ. 31 Μαϊου Share Δημοσ. 31 Μαϊου (επεξεργασμένο) 54 λεπτά πριν, alexioannou είπε Να λέει η toyota ότι η ηλεκτροκίνηση είναι αποτυχία πριν το 2040,και να συνεχίζουν να φτιάχνουν όπως ναναι...... *Και κανείς δεν κάνει οικονομία δίνοντας 40.000€ για ένα ηλεκτρικό αυτοκινητο,oσο ένα μικρό διαμέρισμα που μπορεί να αποφέρει 450€ τον μήνα . ... Η Toyota δεν μπορεί να φτιάξει οικονομικά ηλεκτρικά γιατί είναι στα μαχαίρια με την Κίνα που έχει μονοπωλήσει σχεδόν την επεξεργασία λιθίου για την παραγωγή μπαταριών, οπότε ο λόγος της έχει ελάχιστη αξία. Γιαυτό και οι συνεχείς αντιφατικές δηλώσεις. Μια θα φτιάξουν άπειρα ηλεκτρικά με μαγικές μπαταρίες (solid state κυρίως, που ο πρόεδρος της CATL που έχει αυτή την στιγμή το μεγαλύτερο R&D σε αυτή την τεχνολογία λέει είναι 50-50 αν θα υπάρξουν σε καμιά δεκαετία, αν ξεπεράσουν ποτέ τα 5-10 showstoppers που έχουν τώρα), την άλλη ακυρώνουν τα BEV ηλεκτρικά για τα FCell υδρογόνο (άλλο bait and switch FUD αυτό εδώ και 50 χρόνια). Επεξ/σία 31 Μαϊου από adastra Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostakis81 Δημοσ. 31 Μαϊου Share Δημοσ. 31 Μαϊου το οταν θα ερθει στην ελλαδα θα το δουμε .. γιατι εδω ειναι απατεωνες και θα το εχουν τιποτα 30κ η η εκδοσεισ που τυχαια θα ερχοντε ελλαδα θα ειναι φουλ εξτρα παλι στα 30κ εδω ρε το best seller τισ ευρωπης το dacia sandero που παντου κανει 12κ στην ελλαδα δεν το φερνουν και φερνον μονο τισ εκδοσεισ που κανουν 18 και 20κ για τετοιουσ απατεωνες μιλαμε 1 λεπτό πριν, kostakis81 είπε το οταν θα ερθει στην ελλαδα θα το δουμε .. γιατι εδω ειναι απατεωνες και θα το εχουν τιποτα 30κ η η εκδοσεισ που τυχαια θα ερχοντε ελλαδα θα ειναι φουλ εξτρα παλι στα 30κ εδω ρε το best seller τισ ευρωπης το dacia sandero που παντου κανει 12κ στην ελλαδα δεν το φερνουν και φερνον μονο τισ εκδοσεισ που κανουν 18 και 20κ για τετοιουσ απατεωνες μιλαμε https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Giati-den-fernoyn-to-Sandero-twn-11-500-eyrw-sthn-Ellada_263449.asp 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Aprile Δημοσ. 31 Μαϊου Share Δημοσ. 31 Μαϊου Μόνο με κινέζικη μπαταρία μπορεί να φθάσει αυτή την τιμή και αυτό τα λέει όλα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα