Crash24 Δημοσ. 30 Μαϊου Share Δημοσ. 30 Μαϊου Στόχος της εταιρίας είναι να παρουσιάσει μια αξιόπιστη και οικονομική πρόταση που θα διευκολύνει τη συνολικότερη μετάβαση της Ευρώπης σε καθαρότερες μορφές ενέργειας. Το διοικητικό συμβούλιο του Ομίλου Volkswagen αποφάσισε να καταστήσει πιο προσιτή την πρόσβαση σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης. Στόχος είναι να προκύψει μια σειρά οικονομικών ηλεκτρικών οχημάτων, σχεδιασμένων και κατασκευασμένων στην Ευρώπη, για την Ευρώπη. Η παρουσίαση είναι προγραμματισμένη για το 2027. Η Volkswagen εργάζεται εδώ και καιρό ώστε να παρουσιάσει στην αγορά, στιβαρά, ιδιαίτερα προσιτά ηλεκτρικά οχήματα, σε ένα εύρος τιμών γύρω στα 20.000 ευρώ. Με αυτό τον τρόπο, οι εταιρίες του Ομίλου επιζητούν να ανταποκριθούν στην ανάγκη για μεγαλύτερη ευκολία πρόσβασης στην ηλεκτροκίνηση. Ο Όλιβερ Μπλούμε, διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Volkswagen δήλωσε: "Γενιές ανθρώπων συνδέουν τις ισχυρές μάρκες του Ομίλου Volkswagen με το πρώτο τους αυτοκίνητο αλλά και με την οικονομική αυτοκίνηση. Ως όμιλος που ενσωματώνει ισχυρά ονόματα, συνεχίζουμε να αναλαμβάνουμε αυτή την κοινωνική ευθύνη. Αυτός είναι και ο λόγος που με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνω την έναρξη ενός προγράμματος με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον. Στόχος είναι η οικονομική ηλεκτρική αυτοκίνηση, από την Ευρώπη για την Ευρώπη. Με τον τρόπο αυτό, συνδυάζουμε μια σαφή δέσμευση έναντι της Ευρώπης ως τόπο βιομηχανικής δραστηριότητας, μια ευρωπαϊκή βιομηχανική πολιτική και, τελικά, κινήσεις προς το συμφέρον των Ευρωπαίων καταναλωτών". Ο Τόμας Σέφερ, διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen και επικεφαλής του προγράμματος δήλωσε: "Το μέλλον είναι ηλεκτρικό. Προκειμένου η ηλεκτροκίνηση να εξαπλωθεί παντού, απαιτούνται δελεαστικά οχήματα, ιδίως στο σκέλος των εισαγωγικών προτάσεων. Η δέσμευσή μας είναι σαφής: ηλεκτροκίνηση για όλους. Αυτή τη δέσμευση έχουμε αρχίσει ήδη να πραγματώνουμε. Πέρα από τη δελεαστική τιμή τους, τα οχήματά μας θα θέσουν νέα πρότυπα στο σκέλος των εισαγωγικών προτάσεων, σε επίπεδο τεχνολογίας, σχεδιασμού, ποιότητας και συνολικής εμπειρίας του καταναλωτή. Ο στόχος αυτός έχει καταστεί περισσότερο απαιτητικός λόγω των αυξανόμενων τιμών της ενέργειας, των υλικών και των πρώτων υλών. Ένα πράγμα είναι ξεκάθαρο: η ηλεκτροκίνηση από την Ευρώπη για την Ευρώπη μπορεί να πετύχει μόνο εφόσον υπάρξει πολιτική στήριξη και ένα ανταγωνιστικό πλαίσιο δραστηριοποίησης". Η Volkswagen για την προσπάθεια αυτή θα βασιστεί σε μεγάλο βαθμό στις εγκαταστάσεις της στην Ευρώπη, απόφαση που με τη σειρά της ευνοεί την Ευρώπη ως τόπο βιομηχανικής δραστηριότητας. Ένα άλλο πλεονέκτημα είναι ότι περιορίζονται οι αποστάσεις που πρέπει να μεταφέρονται τα επιμέρους στοιχεία των οχημάτων και κατ' επέκταση αποφεύγεται η μόλυνση λόγων των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα. Το πρόγραμμα που πλέον αποφασίστηκε να προχωρήσει αποτελεί ένα ακόμη ορόσημο στην προσπάθεια να καταστεί η ηλεκτροκίνηση ευρέως διαδεδομένη στην Ευρώπη. Ήδη καταβάλλονται εντατικές προσπάθειες στο σκέλος των ηλεκτρικών οικογενειακών οχημάτων πόλης, με σκοπό να παρουσιαστούν οχήματα κόστους κάτω των 25.000 ευρώ, ακόμη και ως το τέλος του 2025. Δύο νέα compact αυτοκίνητα, ένα από τη VW και ένα από την CUPRA, καθώς και δύο μικρά SUV, ένα από τη Škoda και ένα από τη VW, ήδη βρίσκονται στο στάδιο του σχεδιασμού. Και τα τέσσερα οχήματα θα κατασκευάζονται στην Ισπανία. Με την εφαρμογή του προγράμματος για μια πλήρως ηλεκτροκινούμενη αυτοκίνηση με κόστος στα 20.000 ευρώ, ο Όμιλος Volkswagen προχωρά στο επόμενο, συνεπές βήμα. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chek2fire Δημοσ. 31 Μαϊου Share Δημοσ. 31 Μαϊου 2027 ειναι πολύ μακριά και η Κινα ήδη θα τους έχει πάρει μεγάλο μερίδιο στην συγκεκριμένη αγορά. 9 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BlueBlade Δημοσ. 31 Μαϊου Share Δημοσ. 31 Μαϊου 2 λεπτά πριν, chek2fire είπε 2027 ειναι πολύ μακριά και η Κινα ήδη θα τους έχει πάρει μεγάλο μερίδιο στην συγκεκριμένη αγορά. Αυτό. Μακάρι πάντως να κάνουν ένα ντου οι Κινέζοι με προσιτά (ηλεκτρικά) αμάξια στην Ευρώπη μπας και ταρακουνηθούν οι άλλοι που την έχουν δει σε όλα κυρίλα και λουξ και χρεώνουν καμιά 30αρια χιλιάρικα ακόμα και μέτρια ή αδιάφορα αμάξια. 10 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Titos301 Δημοσ. 31 Μαϊου Share Δημοσ. 31 Μαϊου οικονομικο και 20.000€ ειναι αντίθετες έννοιες 17 4 1 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Jiakometi Δημοσ. 31 Μαϊου Share Δημοσ. 31 Μαϊου 3 λεπτά πριν, Titos301 είπε οικονομικο και 20.000€ ειναι αντίθετες έννοιες Όταν το αντικείμενο ΔΕΝ είναι αναπτήρας, όχι δεν είναι …… 10 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
oletiras Δημοσ. 31 Μαϊου Share Δημοσ. 31 Μαϊου (επεξεργασμένο) 15 λεπτά πριν, Titos301 είπε οικονομικο και 20.000€ ειναι αντίθετες έννοιες Καλωσηρθες στο 2024. Το οικονομικο ειναι πλεον στα 20κ.... ουτε καν οικονομικο. Τελειως βασικα σαν αμαξια θα τα περιεγραφα αυτα που προσφερονται σε κεινες τις τιμες. Αν καποιος περιμένει πτωση τιμων σε προηγουμενα επιπεδα, ονειρευεται μονοκερους! Αυτη ειναι η νεα πραγματικοτητα δυστηχως και ειδικα στην Ελλαδα (με το δειγμα μισθων) Επεξ/σία 31 Μαϊου από oletiras 4 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
menthol1979 Δημοσ. 31 Μαϊου Share Δημοσ. 31 Μαϊου 14 λεπτά πριν, BlueBlade είπε Αυτό. Μακάρι πάντως να κάνουν ένα ντου οι Κινέζοι με προσιτά (ηλεκτρικά) αμάξια στην Ευρώπη μπας και ταρακουνηθούν οι άλλοι που την έχουν δει σε όλα κυρίλα και λουξ και χρεώνουν καμιά 30αρια χιλιάρικα ακόμα και μέτρια ή αδιάφορα αμάξια. Αυτό. Στην κοινή καθομιλουμένη : "Το σκ@τό στην κάλτσα". 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dtk-386 Δημοσ. 31 Μαϊου Share Δημοσ. 31 Μαϊου 15 λεπτά πριν, Titos301 είπε οικονομικο και 20.000€ ειναι αντίθετες έννοιες για την δυτική Ευρώπη είναι. για την Ελλάδα των μίζερων μισθών δεν είναι. 16 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Retromaniac Δημοσ. 31 Μαϊου Share Δημοσ. 31 Μαϊου 26 λεπτά πριν, BlueBlade είπε Αυτό. Μακάρι πάντως να κάνουν ένα ντου οι Κινέζοι με προσιτά (ηλεκτρικά) αμάξια στην Ευρώπη μπας και ταρακουνηθούν οι άλλοι που την έχουν δει σε όλα κυρίλα και λουξ και χρεώνουν καμιά 30αρια χιλιάρικα ακόμα και μέτρια ή αδιάφορα αμάξια. Μακάρι να μην κάνει. Γιατί αν δεν το έχετε καταλάβει, όσο περισσότερο κινεζοποιειται η αγορά της Ευρώπης άλλο τόσο θα πρέπει να πέσουν οι μισθοί και να ανέβει το εργασιακό ωράριο ώστε οι Ευρωπαίοι να ανταγωνιστούν τους Κινέζους για την δική τους αγορα. 13 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
me00016 Δημοσ. 31 Μαϊου Share Δημοσ. 31 Μαϊου (επεξεργασμένο) Όταν σχεδιάζει η VW, η BYD έχει υλοποιήσει. Όταν θα κάνει 20k το ευρωπαϊκό EV, το κινέζικο θα κάνει 15. Αυτό εννοούν όταν λένε ότι "οι Κινέζοι είναι χρόνια μπροστά στην παραγωγή EVs". Γιατί όταν οι Κινέζοι μάζευαν το λίθιο του κόσμου, οι Γαλλογερμανοί προωθούσαν ντιζελάκια πόλης 🤮 ΧαΪβάνια ή υπερόπτες οι Ευρωπαίοι λοιπόν; Ότι από τα 2 και να ισχύει, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο: η ευρωπαϊκή (γερμανική) οικονομία θα περάσει μακρά περίοδο ύφεσης μέχρι να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα. Μέχρι τότε αναγκάζεται να εκχωρήσει πρωτοφανές μερίδιο της αγοράς του αυτοκινήτου στους Ασιάτες και να εφαρμόζει τακτικές έκτακτης ανάγκης, όπως ο έλεγχος στην Κίνα για -δήθεν;- αθέμιτο ανταγωνισμό με κρατικές επιδοτήσεις, και ζημιογόνες πολιτικές, όπως το θέμα το άρθρου. Επεξ/σία 31 Μαϊου από me00016 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
papoys1 Δημοσ. 31 Μαϊου Share Δημοσ. 31 Μαϊου Απλά η Κινα εισέρχεται στην ευρωπαική αγορά από την πίσω πόρτα. Τι δεν καταλαβαίνεις.😉 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Choronzoon Δημοσ. 31 Μαϊου Share Δημοσ. 31 Μαϊου 34 λεπτά πριν, BlueBlade είπε Αυτό. Μακάρι πάντως να κάνουν ένα ντου οι Κινέζοι με προσιτά (ηλεκτρικά) αμάξια στην Ευρώπη μπας και ταρακουνηθούν οι άλλοι που την έχουν δει σε όλα κυρίλα και λουξ και χρεώνουν καμιά 30αρια χιλιάρικα ακόμα και μέτρια ή αδιάφορα αμάξια. Μάλλον απίθανο γιατί θα τους χτυπάνε στους φόρους ..... Για το καλό μας .... 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Innersense Δημοσ. 31 Μαϊου Share Δημοσ. 31 Μαϊου 49 minutes ago, Titos301 said: οικονομικο και 20.000€ ειναι αντίθετες έννοιες Μα πραγματικά εκπλήσσομαι με αυτά που διαβάζω 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BertaJourdan Δημοσ. 31 Μαϊου Share Δημοσ. 31 Μαϊου Κατι ειχε παρει το ματι οτι οι κινεζοι πετανε ηλεκτρικα αυτοκινητα. Απλα τα φτιαχνουνε και τα πετανε για να αυξησουνε τις πωλησεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kotronas Δημοσ. 31 Μαϊου Share Δημοσ. 31 Μαϊου Εάν το 20.000 είναι οικονομικό το 11.000 τι είναι; Τζάμπα. 9 λεπτά πριν, Innersense είπε Μα πραγματικά εκπλήσσομαι με αυτά που διαβάζω Μαλλον αγαπητέ οι φτωχολογιά εδώ μέσα είμαστε εμείς οι δύο. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα