Teddy77 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου Δημοσ. 31 Ιανουαρίου Τι περιμένει ο τύπος? Αν δεν "σπρώξει" το θέμα η AMD, γιατί να τρέξει να ασχοληθεί (time&money) ο developer να ενσωματώσει κάτι για το ~10% των πελατών του. Η AMD και μόνο η AMD φταίει. Το μόνο που τη σώζει είναι η εμφανής επικράτησή της σε igpu και handheld για να ασχολούνται οι devs.
John_on_PC Δημοσ. 31 Ιανουαρίου Δημοσ. 31 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 18 minutes ago, Teddy77 said: Τι περιμένει ο τύπος? Αν δεν "σπρώξει" το θέμα η AMD, γιατί να τρέξει να ασχοληθεί (time&money) ο developer να ενσωματώσει κάτι για το ~10% των πελατών του. Η AMD και μόνο η AMD φταίει. Το μόνο που τη σώζει είναι η εμφανής επικράτησή της σε igpu και handheld για να ασχολούνται οι devs. Όλα αυτά τα παιχνίδια χρησιμοποιούν FSR στις κονσόλες που είναι πολύ περισσότεροι παίκτες από τους Nvidia GPU owners. Επίσης όλα τα handhelds έχουν AMD. Το Hogwarts Legacy έβαλε XeSS FG και XeLL για το 0.1% των παικτών που έχουν Intel GPU πριν βάλει τα αντίστοιχα της AMD που έχουν βγει εδώ και ένα χρόνο σε μορφή απλών Unreal Engine plugin... Επεξ/σία 31 Ιανουαρίου από John_on_PC 4
BlurayMoviesGreece Δημοσ. 31 Ιανουαρίου Δημοσ. 31 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 26 λεπτά πριν, John_on_PC είπε Όλα αυτά τα παιχνίδια χρησιμοποιούν FSR στις κονσόλες που είναι πολύ περισσότεροι παίκτες από τους Nvidia GPU owners. Επίσης όλα τα handhelds έχουν AMD. Το Hogwarts Legacy έβαλε XeSS FG και XeLL για το 0.1% των παικτών που έχουν Intel GPU πριν βάλει τα αντίστοιχα της AMD που έχουν βγει εδώ και ένα χρόνο σε μορφή απλών Unreal Engine plugin... Oι console owners μπορει να ειναι πολλoι και οντως να χρησιμοποιουν υποχρεωτικα FSR αλλα ειναι και οι μονοι που δεν γκρινιαζουν ακομα και αν παιζουν 480p upscale σε 4Κ 30FPS, γιατι νιωθουν τυχεροι που εδωσαν 500€ αντι για 1000€ μονο για τη gpu. Αρα δεν αποτελουν πονοκεφαλος για τους Devs. Aντιθετως οι Pc Gamers μπορει να γκρινιαζουν για stutters, shimmering, ghosting ή ακομα και γιατι ο νεος driver εχει -2fps αντι για +2fps. Απο την αλλη οι Intel owners ακομα και αν αποτελουν το 1% των παικτων που σαφως ειναι πολυ λιγοτερο απο αυτους με AMD, δεν παυει να ειναι μια 3η επιλογη upscale που ακουγεται καλυτερη σαν promo απο το να εχεις μονο 2 στις τελευταιες εκδοσεις τους. Μην ξεχναμε οτι πολλοι με AMD προτιμουν να επιλεγουν Xess αντι για FSR ως καλυτερη λυση. Επεξ/σία 31 Ιανουαρίου από BlurayMoviesGreece
Aris-leme Δημοσ. 31 Ιανουαρίου Δημοσ. 31 Ιανουαρίου Ποιο τραγικό παράδειγμα από CP δεν υπάρχει. Βάζουν ντει 1 όλα της NVIDIA και κατάφεραν να βάλουν χειρότερο FSR από αυτό που είχαν. Δεν έχουν βάλει 3.1 7-8 μήνες μετά. 2
akoinonitos Δημοσ. 31 Ιανουαρίου Δημοσ. 31 Ιανουαρίου Με σηματακι nvidia ειναι αυτα τα games τι περιμενατε ,χιλιες φορες τα εχουμε πει. 3
Arkin Δημοσ. 31 Ιανουαρίου Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 1 ώρα πριν, Fulgore είπε Ναι ας πει τώρα και όλα αυτά που έχουν fsr μόνο και καθόλου dlss η xess. Άσε μας ρε ancient gameplay.
Tambas91 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 36 λεπτά πριν, Aris-leme είπε Ποιο τραγικό παράδειγμα από CP δεν υπάρχει. Βάζουν ντει 1 όλα της NVIDIA και κατάφεραν να βάλουν χειρότερο FSR από αυτό που είχαν. Δεν έχουν βάλει 3.1 7-8 μήνες μετά. Ρε παίδες πάμε άλλη μια γιατί χρησιμοποιείτε το cp77 σαν παράδειγμα? ένα παιχνίδι που φτιάχτηκε με όλες τις τεχνολογίες (nvidia) και καλά πως τις αναδεικνύει και χειρότερες υλοποιήσεις δεν έχω δει πουθενά.. άλλο να μιλάμε για ανικανότητα και άλλο αν έγινε κάτι εσκεμμένα 1
nikos5800 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου Δημοσ. 31 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Fulgore είπε Μπα,η γνώμη μου είναι ότι αυτές οι εταιρίες γνωρίζουν ότι το fsr ήταν ένα προϊόν/feature με ημερομηνία λήξης, Μια λύση για την AMD μέχρι να φτιάξει το δικό της ai upscaling(fsr4), 13 λεπτά πριν, Tambas91 είπε Ρε παίδες πάμε άλλη μια γιατί χρησιμοποιείτε το cp77 σαν παράδειγμα? ένα παιχνίδι που φτιάχτηκε με όλες τις τεχνολογίες (nvidia) και καλά πως τις αναδεικνύει και χειρότερες υλοποιήσεις δεν έχω δει πουθενά.. άλλο να μιλάμε για ανικανότητα και άλλο αν έγινε κάτι εσκεμμένα Ο λόγος που το cyberpunk χρησιμοποιείται σαν παράδειγμα είναι επειδή έχει πουλήσει πάνω από είκοσι εκατομμύρια,είναι ένα πάρα πολύ δημοφιλές παιχνίδι που διαφημίζει όλες τις τεχνολογίες της Nvidia day one Επεξ/σία 31 Ιανουαρίου από nikos5800
John_on_PC Δημοσ. 31 Ιανουαρίου Δημοσ. 31 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 25 minutes ago, Arkin said: Ναι ας πει τώρα και όλα αυτά που έχουν fsr μόνο και καθόλου dlss η xess. Άσε μας ρε ancient gameplay. Δεν είναι το ίδιο, το FSR μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στην Nvidia, συμπεριλαμβανομένου του frame generation, και επιπλέον σχεδόν πάντα μπαίνει άσχετα από το PC για τις κονσόλες και το ανοίγουν και στο PC. Επίσης ποια παιχνίδια δεν έχουν DLSS πια; Τα δύο τρία που δεν το είχαν στο release το έβαλαν σχετικά γρήγορα και γενικά ήταν ξεκάθαρα rushed ports που δεν θα είχαν ούτε FSR αν δεν το χρειαζόντουσαν για να είναι playable στις κονσόλες. Στο Starfield και το Jedi Survivor κάποιος με Nvidia θα είχε λίγο χειρότερο anti-aliasing με ίδιο performance με το DLSS και θα είχε και μια χαρά frame generation. Στο Indiana Jones με AMD έχεις απλά απαίσιο performance επειδή είναι σχεδιασμένο για upscaling. Στα Hogwarts Legacy, Alan Wake 2, και Hellblade 2 δεν έχεις frame generation χωρίς mod με οτιδήποτε εκτός από 40 και 50 series χωρίς ούτε καν κάποια δικαιολογία. Επίσης αυτά έχουν βγει τόσο καιρό. Της AMD είναι απλά στο release που δεν έχουν DLSS. Δεν βλέπω τα παιχνίδια που είπα να ανακοινώσαν πότε θα βάλουν FSR. Το οποίο ως γνωστό είναι πανεύκολο να γίνει εφόσον υπάρχει DLSS ή XESS ήδη, ειδικά στο Unreal Engine όπου είναι δουλειά μερικών ημερών να προσθέσεις FSR, XESS, κτλ. Εδώ τα mods δίνουν τέλειο FSR upscaling και FG μέσα στη πρώτη μέρα των releases χωρίς πρόσβαση στο κώδικα του παιχνιδιού, αλλά οι ίδιοι οι developers δεν είναι αρκετά ικανοί για να το καταφέρουν αυτό, ακόμα και με πρόσβαση στο κώδικα του παιχνιδιού (να βάλουν όμως το νέο neural ray recontruction super duper deep learning gpu fusion technique της Nvidia μια χαρά μπορούν πριν καν βγει στην αγορά). 18 minutes ago, Tambas91 said: Ρε παίδες πάμε άλλη μια γιατί χρησιμοποιείτε το cp77 σαν παράδειγμα? ένα παιχνίδι που φτιάχτηκε με όλες τις τεχνολογίες (nvidia) και καλά πως τις αναδεικνύει και χειρότερες υλοποιήσεις δεν έχω δει πουθενά.. άλλο να μιλάμε για ανικανότητα και άλλο αν έγινε κάτι εσκεμμένα Άλλο κακή υλοποίηση, άλλο υλοποίηση που ουσιαστικά δεν δουλεύει (όπως το stuttering στο FSR FG) και άλλο να μην γίνει καν προσπάθεια υλοποίησης (όπως με το FSR 3.1 και το anti-lag 2). Επίσης λογικό δεν είναι να έχει κακές υλοποιήσεις αφού είναι πάντα οι πρώτοι που βάζουν πρωτότυπες τεχνολογίες της Nvidia πριν καν βγουν επίσημα; Όπως είπε και ο @nikos5800, είναι μακράν το πιο δημοφιλές AAA single player παιχνίδι αυτής της γενιάς και ακόμα έχει 50 χιλιάδες 24 hour peak στο Steam. Επεξ/σία 31 Ιανουαρίου από John_on_PC 2
Tambas91 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 6 λεπτά πριν, nikos5800 είπε Ο λόγος που το cyberpunk χρησιμοποιείται σαν παράδειγμα είναι επειδή έχει πουλήσει πάνω από είκοσι εκατομμύρια,είναι ένα πάρα πολύ δημοφιλές παιχνίδι που διαφημίζει δυσφημίζει όλες τις τεχνολογίες της Nvidia day one fixed Ο λόγος που δε κατάφερα να ανοίξω σχεδόν πουθενά fg είναι επειδή το δοκίμασα στο cyber, τι να λέμε τώρα ξεχάσατε μήπως στην αρχή πως ήταν από ghosting και artifacts? το latency απαγορευτικό ακόμα και αν είχες 60 fps μονο με κοντρόλερ μπορείς να παίξεις... 5 λεπτά πριν, John_on_PC είπε Άλλο κακή υλοποίηση, άλλο υλοποίηση που ουσιαστικά δεν δουλεύει (όπως το stuttering στο FSR FG) και άλλο να μην γίνει καν προσπάθεια υλοποίησης (όπως με το FSR 3.1 και το anti-lag 2). Όταν δε μπορούν να φέρουν εις πέρας τις τεχνολογίες που έχουν πληρωθεί για να αναδείξουν τι περιμένεις να γίνει με τις άλλες? 6 λεπτά πριν, John_on_PC είπε Επίσης λογικό δεν είναι να έχει κακές υλοποιήσεις αφού είναι πάντα οι πρώτοι που βάζουν πρωτότυπες τεχνολογίες της Nvidia πριν καν βγουν επίσημα; Για εμενα όχι... σε παιχνίδια σημαίες είναι σημαντικό να υπάρχει καλή υλοποίηση γιατί από εκεί παίρνεις την πρώτη ιδέα... επίση μου μυρίζει αδυναμία λόγο κακής engine γιατί και στο tw3 πάλι απαίσιο ήταν ενώ σε άλλες engine δε με ενόχλησε τόσο πολύ 1
John_on_PC Δημοσ. 31 Ιανουαρίου Δημοσ. 31 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 16 minutes ago, Tambas91 said: fixed Ο λόγος που δε κατάφερα να ανοίξω σχεδόν πουθενά fg είναι επειδή το δοκίμασα στο cyber, τι να λέμε τώρα ξεχάσατε μήπως στην αρχή πως ήταν από ghosting και artifacts? το latency απαγορευτικό ακόμα και αν είχες 60 fps μονο με κοντρόλερ μπορείς να παίξεις... Όταν δε μπορούν να φέρουν εις πέρας τις τεχνολογίες που έχουν πληρωθεί για να αναδείξουν τι περιμένεις να γίνει με τις άλλες? Για εμενα όχι... σε παιχνίδια σημαίες είναι σημαντικό να υπάρχει καλή υλοποίηση γιατί από εκεί παίρνεις την πρώτη ιδέα... επίση μου μυρίζει αδυναμία λόγο κακής engine γιατί και στο tw3 πάλι απαίσιο ήταν ενώ σε άλλες engine δε με ενόχλησε τόσο πολύ Κοίτα, δεν μπορώ να πω πως είναι τα Nvidia features στο Cyberpunk χωρίς Nvidia GPU, αλλά μόνο και μόνο που τα προσθέτουν πριν καν βγουν και αμέσως το Digital Foundry βγάζει βίντεο που μιλάει για αυτά λες και είναι η δεύτερη εμφάνιση του Χριστού με 1 εκατομμύριο προβολές άσχετα από την ποιότητά τους, η Nvidia παίρνει τρελό press απά αυτό. Και όλα τα προβλήματα με τις νέες τεχνολογίες τα βρίσκουν αφού βγει η νέα έκδοσή τους. Αστείο πως δουλεύει αυτό ε; Στο Cyberpunk to DLSS 3 ήταν φοβερό όταν βγήκε, αλλά τώρα το DLSS 4 είναι ξεκάθαρα καλύτερο και βρήκαν ένα κάρο προβλήματα με το DLSS 3 στο Cyberpunk, που τόσο καιρό που μιλούσαν για το DLSS 3 δεν τα βλάπανε ή αναφέρανε. Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι πως η ποιότητα των implementation δεν έχει πολύ νόημα, ειδικά στις πρώτες υλοποιήσεις, αρκεί να πάρει το θετικό PR η Nvidia. Και στης Nvidia τις τεχνολογίες υπάρχει αυτή η δικαιολογία πως είναι οι πρώτοι που τα βάζουν και είναι και δικιά τους μηχανή, όχι σαν το Unreal Engine που θα έχει έτοιμα implementation από την ίδια την Nvidia. Για το FSR που θέλει μια μικρή τροποποίηση στο pipeline του DLSS και τα mods το έχουν καταφέρει τέλεια εδώ και παραπάνω από ένα χρόνο, ποιά είναι η δικαιολογία; Επεξ/σία 31 Ιανουαρίου από John_on_PC 4
akoinonitos Δημοσ. 31 Ιανουαρίου Δημοσ. 31 Ιανουαρίου @Tambas91 που σε χανω που σε βρισκω ολο εδωμεσα τριγυρνας ,κοιτα μην σου γινει συνηθεια 9070xt 1 12
Aris-leme Δημοσ. 31 Ιανουαρίου Δημοσ. 31 Ιανουαρίου Πραγματικά, το CP77 είναι PR μουβ και δε δικαιολογείται να υπάρχουν μοντ που κάνουν καλύτερη δουλειά από τους ντεβελοπερς σ αυτό το κομμάτι. 1
Arkin Δημοσ. 31 Ιανουαρίου Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 1 ώρα πριν, John_on_PC είπε Δεν είναι το ίδιο, το FSR μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στην Nvidia, συμπεριλαμβανομένου του frame generation, και επιπλέον σχεδόν πάντα μπαίνει άσχετα από το PC για τις κονσόλες και το ανοίγουν και στο PC. Επίσης ποια παιχνίδια δεν έχουν DLSS πια; Τα δύο τρία που δεν το είχαν στο release το έβαλαν σχετικά γρήγορα και γενικά ήταν ξεκάθαρα rushed ports που δεν θα είχαν ούτε FSR αν δεν το χρειαζόντουσαν για να είναι playable στις κονσόλες. Στο Starfield και το Jedi Survivor κάποιος με Nvidia θα είχε λίγο χειρότερο anti-aliasing με ίδιο performance με το DLSS και θα είχε και μια χαρά frame generation. Στο Indiana Jones με AMD έχεις απλά απαίσιο performance επειδή είναι σχεδιασμένο για upscaling. Στα Hogwarts Legacy, Alan Wake 2, και Hellblade 2 δεν έχεις frame generation χωρίς mod με οτιδήποτε εκτός από 40 και 50 series χωρίς ούτε καν κάποια δικαιολογία. Επίσης αυτά έχουν βγει τόσο καιρό. Της AMD είναι απλά στο release που δεν έχουν DLSS. Δεν βλέπω τα παιχνίδια που είπα να ανακοινώσαν πότε θα βάλουν FSR. Το οποίο ως γνωστό είναι πανεύκολο να γίνει εφόσον υπάρχει DLSS ή XESS ήδη, ειδικά στο Unreal Engine όπου είναι δουλειά μερικών ημερών να προσθέσεις FSR, XESS, κτλ. Εδώ τα mods δίνουν τέλειο FSR upscaling και FG μέσα στη πρώτη μέρα των releases χωρίς πρόσβαση στο κώδικα του παιχνιδιού, αλλά οι ίδιοι οι developers δεν είναι αρκετά ικανοί για να το καταφέρουν αυτό, ακόμα και με πρόσβαση στο κώδικα του παιχνιδιού (να βάλουν όμως το νέο neural ray recontruction super duper deep learning gpu fusion technique της Nvidia μια χαρά μπορούν πριν καν βγει στην αγορά). Άλλο κακή υλοποίηση, άλλο υλοποίηση που ουσιαστικά δεν δουλεύει (όπως το stuttering στο FSR FG) και άλλο να μην γίνει καν προσπάθεια υλοποίησης (όπως με το FSR 3.1 και το anti-lag 2). Επίσης λογικό δεν είναι να έχει κακές υλοποιήσεις αφού είναι πάντα οι πρώτοι που βάζουν πρωτότυπες τεχνολογίες της Nvidia πριν καν βγουν επίσημα; Όπως είπε και ο @nikos5800, είναι μακράν το πιο δημοφιλές AAA single player παιχνίδι αυτής της γενιάς και ακόμα έχει 50 χιλιάδες 24 hour peak στο Steam. Η αληθεια ειναι οτι πολυ περισσοτερα παιχνιδια δεν ειχαν DLSS απο οτι fsr. Δες τη λιστα παρακατω πχ τι γινεται. FSR δεν εχουν ελαχιστα 4 συγκεκριμενα και δες τι γινεται με το DLSS. Σε καποια εχουν μπει πχ jedi survivor η starfield αλλα μετα απο πολυ πιεση απο τους κατοχους.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα