Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Tambas91 είπε

Oι drivers ανάθεμα και αν δίνουν τίποτα, και driver 1 μηνα πίσω να σου βάλω παίζει να μη δώσει ούτε 2 fps... επίσης τα παλιά αυτά games θα έπρεπε θεωρητικά να τρέχουν καλύτερα στην 4080... τεσπα πάνω κάτω ίδιες επιδόσεις έχουν οι κάρτες αν είναι η 4080super 5% πάνω είναι τελείως irrelevant, σε οποιοδήποτε σενάριο δε θα καταλάβεις καν διαφορα

Spoiler

Οι drivers μπορει να μη δινουν στις 4000, αλλα μπορει να κοβουν στις 5000 αν ειναι οι πρωτοι δοκιμαστικοι.
Πχ ο τελευταιος εχει ενα fix που μετα απο restart οι 5000 εχαναν perf.
Εγω οταν θα ερθει ωρα να παρω καρτα, θα διαλεξω τα 5-10 πιο βαρια games και θα κανω ενα πινακακι με τις % διαφορες ΜΟΝΟ σε αυτα .
Το να βλεπω Average απο 50 games που μεσα εχουν counter strike, doom eternal ,resident 4, f1 κτλ δεν εχει καμια ουσια.
O ενας θα στις βγαζει ιδιες, ο αλλος 5% και ο αλλος 10% διαφορα αναλογα τα games.
Το ιδιο και στο RT θα βαλω τα 5 πιο βαρια και θα δω διαφορες.
Αν εχει μεσα Farcry 6, Resident evil 4, Starwars τι RT Αverage να δω;

 

Επεξ/σία από BlurayMoviesGreece
  • Απαντ. 5,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Έβαλα να δω και αυτό το PT πχα. Αν πω ότι δε με τρελαίνει θα είμαι κακός?

Άλλαξα σε οπτι μοντ με FSR4Q+FG

image.jpeg.e437c0cc2be990d0b0ad06fba5827802.jpeg

  • Like 3
  • Haha 1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, Aris-leme είπε

Είχα ξεχάσει πως κάνει ρεκορντινγκ και το οβερλει από αντρέναλιν. FSR4 mod Balanced+FG κάπου στα 100+fps

Αδερφέ ωραίο, αλλά μείναμε με το cliffhanger, σε συλλάβανε τελικά; 🤪

Μια ομορφιά δείχνει!

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, BlurayMoviesGreece είπε

Οι drivers μπορει να μη δινουν στις 4000, αλλα μπορει να κοβουν στις 5000 αν ειναι οι πρωτοι δοκιμαστικοι.
Πχ ο τελευταιος εχει ενα fix που μετα απο restart οι 5000 εχαναν perf.

Ε αυτό λέω ότι οι κάρτες είναι πολύ κοντά ούτως ή άλλως ραστερ στα ίδια και στο βαρύ ρτ-πτ η 5070τι να χάνει 5% με παράθυρο στα παιχνίδια που θα βγουν να πάρει καλύτερο optimize… αν είχαν διαφορά πάνω 15-20% ναι εκεί δε θα είχε νόημα να την επιλέξεις 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 hours ago, Aris-leme said:

Είχα ξεχάσει πως κάνει ρεκορντινγκ και το οβερλει από αντρέναλιν. FSR4 mod Balanced+FG κάπου στα 100+fps

Από περιέργεια, το FSR 4 Performance πως φαίνεται σε 1440p? Είναι playable? Επίσης ανάλογα με το upscaler που έχεις επιλέξει in-game, το FSR 4 του Optiscaler δέχεται διαφορετικά inputs και μπορεί πχ να φαίνεται καλύτερα με τα inputs του DLSS παρά του FSR. Τέλος, κάνε μια δοκιμή μήπως ανεβαίνουν τα fps αν βάλεις τα HUB optimized quality settings στα μη RT settings:

Από προσωπική εμπειρία, το καλύτερο στο Cyberpunk για RT είναι Dynamic Resolution Scaling με DLSS (δλδ FSR 4 μέσω Optiscaler) με στόχο περίπου 8 fps πάνω από το target framerate και fps limit από το Optiscaler, ώστε το GPU usage να μην ξεπερνάει ~95% (γιατί ρίχνει το latency πολύ περισσότερο από το anti-lag 2 στο Cyberpunk για κάποιο λόγο).

Οπότε αν θες 120 fps με FG, βάζεις στόχο 68 fps στο DRS και το Optiscaler fps limiter στα 120 fps, με ανοιχτό το reflex (anti-lag 2) in-game. Επιπλέον, είναι πολύ καλύτερο και το motion adaptive sharpening που έχει το Optiscaler από το sharpening του παιχνιδιού.

Επεξ/σία από John_on_PC
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 minutes ago, malakudi said:

@Aris-leme το optiscaler επιτρέπει να έχεις FSR4 σε όλα τα παιχνίδα που έχουν DLSS2+ ; Ή μόνο σε κάποια;

Εδώ υπάρχει λίστα συμβατότητας του FSR 4 με το Optiscaler mod:
https://github.com/cdozdil/OptiScaler/wiki/FSR4-Compatibility-List

Γενικά πάντως, μετά από λίγο καιρό, πιστεύω θα δουλεύει σε όλα τα παιχνίδια χωρίς anti-cheat (γιατί μπορεί να φας ban εκεί), όπως με το FSR 2/3 και το XeSS.

38 minutes ago, John_on_PC said:

Από περιέργεια, το FSR 4 Performance πως φαίνεται σε 1440p? Είναι playable? Επίσης ανάλογα με το upscaler που έχεις επιλέξει in-game, το FSR 4 του Optiscaler δέχεται διαφορετικά inputs και μπορεί πχ να φαίνεται καλύτερα με τα inputs του DLSS παρά του FSR. Τέλος, κάνε μια δοκιμή μήπως ανεβαίνουν τα fps αν βάλεις τα HUB optimized quality settings στα μη RT settings:

Από προσωπική εμπειρία, το καλύτερο στο Cyberpunk για RT είναι Dynamic Resolution Scaling με DLSS (δλδ FSR 4 μέσω Optiscaler) με στόχο περίπου 8 fps πάνω από το target framerate και fps limit από το Optiscaler, ώστε το GPU usage να μην ξεπερνάει ~95% (γιατί ρίχνει το latency πολύ περισσότερο από το anti-lag 2 στο Cyberpunk για κάποιο λόγο).

Οπότε αν θες 120 fps με FG, βάζεις στόχο 68 fps στο DRS και το Optiscaler fps limiter στα 120 fps, με ανοιχτό το reflex (anti-lag 2) in-game. Επιπλέον, είναι πολύ καλύτερο και το motion adaptive sharpening που έχει το Optiscaler από το sharpening του παιχνιδιού.

Τώρα είδα πως δεν δουλεύει το FSR 4 με τα DLSS inputs, οπότε άκυρο εκείνο το κομμάτι.

Επεξ/σία από John_on_PC
  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, John_on_PC είπε

Εδώ υπάρχει λίστα συμβατότητας του FSR 4 με το Optiscaler mod:
https://github.com/cdozdil/OptiScaler/wiki/FSR4-Compatibility-List

Γενικά πάντως, μετά από λίγο καιρό, πιστεύω θα δουλεύει σε όλα τα παιχνίδια χωρίς anti-cheat (γιατί μπορεί να φας ban εκεί), όπως με το FSR 2/3 και το XeSS.

Τώρα είδα πως δεν δουλεύει το FSR 4 με τα DLSS inputs, οπότε άκυρο εκείνο το κομμάτι.

Νομίζω αν βάλεις dlss enabler mod μπορεί να πάρει ινπουτ. Δεν ξέρω πως δουλεύει απλά τα δοκιμάζω.

Δημοσ.
7 minutes ago, Aris-leme said:

Νομίζω αν βάλεις dlss enabler mod μπορεί να πάρει ινπουτ. Δεν ξέρω πως δουλεύει απλά τα δοκιμάζω.

Το DLSS Enabler δεν το ενημερώνουν πια από ότι κατάλαβα. Ότι είχε το βάλανε στο Optiscaler.

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, John_on_PC είπε

Εδώ υπάρχει λίστα συμβατότητας του FSR 4 με το Optiscaler mod:
https://github.com/cdozdil/OptiScaler/wiki/FSR4-Compatibility-List

Γενικά πάντως, μετά από λίγο καιρό, πιστεύω θα δουλεύει σε όλα τα παιχνίδια χωρίς anti-cheat (γιατί μπορεί να φας ban εκεί), όπως με το FSR 2/3 και το XeSS.

Τώρα είδα πως δεν δουλεύει το FSR 4 με τα DLSS inputs, οπότε άκυρο εκείνο το κομμάτι.

Ενδιαφέρον. Γιατί όμως κάποια παιχνίδια κρασάρουν με DLSS inputs ενώ άλλα παίζουν κανονικά;

Θα έπρεπε να αναλάβει η Microsoft να ενώσει τις 2 τεχνολογίες μέσω του DirectX και να υποχρεώσει για cross-compatibility στους drivers. Ουσιαστικά δηλαδή ότι κάνει το optiscaler να το έκανε το directx

Δημοσ.

Είμαι σίγουρος ότι από εδώ και πέρα το FSR 4 θα υποστηρίζεται επίσημα από τους developers καθότι θα υπάρχει και στις κονσόλες αρχής γενομένης από το PS5 Pro. Το θέμα είναι τι γίνεται με τους παλιότερους τίτλους. Κατά πόσο δλδ θα ασχοληθούν οι developers για να μας το δώσουν ή θα πρέπει να βασιζόμαστε στο optiscaler για την υποστήριξη του.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...