Προς το περιεχόμενο

Περισσότερα από 2.000 χιλιόμετρα μπορεί να καλύψει νέο υβριδικό σύστημα της BYD χωρίς να χρειαστεί ανεφοδιασμό


Axlmon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 ώρες πριν, orfibous είπε

Έχουν αρχίσει να αναπτύσσονται νέες μέθοδοι κατάσβεσης για τα ηλεκτρικά, αλλά ναι είναι ζόρικες περιπτώσεις ένα τυπικό ηλεκτρικό θέλει περί τους 14 τόνους νερό. Στην πραγματικότητα πάντως το ποσοστό φόρτισης παίζει πάρα πολύ μικρό ρόλο στην ανάφλεξη της μπαταρίας. Το βασικό είναι να μην λειτουργεί το αυτοκίνητο, ή θα μπορούσαν να δημιουργήσουν ένα διεθνές στάνταρ όπου όλα τα ηλεκτρικά θα έχουν ένα airplane mode όπου να λειτουργούν τα ελάχιστα συστήματα. Η μπαταρία είτε είναι στο 40% είτε στο 80% η διαφορά είναι αμελητέα, ως προς τον κίνδυνο ανάφλεξης.

Επίσης καλό θα ήταν να προσαρμοστούν και τα πλοία στην σύγχρονη εποχή μεταφοράς οχημάτων και τα σχετικά πρότυπα πυρασφάλειας. Υπάρχουν πχ αντιπυρικές κουβέρτες (σαν μεγάλοι μουσαμάδες) που είναι πολύ αποτελεσματικές για την κατάσβεση των ηλεκτρικών οχημάτων. Επίσης ένα βασικό είναι να τηρούνται και από τα πλοία οι υπάρχοντες νόμοι για τις αποστάσεις ασφαλείας και τα όρια μεταφοράς στα γκαράν των πλοίων, αλλά όπως είπε και ο προλαλήσαντας εδώ είμαστε Ελλαδίτσα και πρωτοπορούμε.

Και επίσης να συμπληρώσω πως η πραγματικότητα είναι πως τα αμιγώς ηλεκτρικά έχουν μικρότερη πιθανότητα ανάφλεξης από τα αμιγώς θερμικά αυτοκίνητα. Τα χειρότερα είναι τα υβριδικά σε ποσοστό ανάφλεξης. Επίσης να μην ξεχνάμε τα αερίου, ειδικά τα όσα έχουν γίνει μετατροπή χωρίς Ευρωπαϊκά στάνταρ σε βαλβίδες, δεξαμενές κλπ, (έχω μηχανικό γνωστό στην πχ Βουλγαρία δηλαδή), όπου κυριολεκτικά είναι κινούμενες βόμβες.

Ωστόσο την πιο καταστροφική φωτιά την έχουν τα αμιγώς ηλεκτρικά, ενώ είναι πολύ εύκολο να αναφλέγουν σε ένα τροχαίο, όταν σπάει το αμάξωμα και μαζί με αυτό και η μπαταρία, σε αντίθετη περίπτωση τα θερμικά θα είχαν το πιθανότερο απλά διαρροή καυσίμου που θα ήθελε σπίθα.

 

Οκ, να λέμε και καμία (...) να περνάει η ώρα. Ένα θερμικό βενζίνης είναι πολύ χειρότερη και πολύ συχνότερη εστία πυρκαγιάς από ένα ηλεκτρικό. Ψάξτε καμία μελέτη και μην παπαγαλιζεται ότι λέει το Mega.

Πολύ σημαντική αιτία για την νέα νομοθεσία στα πλοία είναι ότι η απαίτηση για νερό σε περίπτωση κατάσβεσης ηλεκτρικής πυρκαγιάς δεν έχει προβλεφθεί στο σύστημα απορροής των νερών, και έτσι θα πλημμυρίσει το πλοίο από την πυρόσβεση. Όμως ο βασικός λόγος που πρέπει να σβήσει είναι ηλεκτρικό είναι για να μην πάρουν τα θερμικά δίπλα του, εκεί είναι που θα γίνει κόλαση...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 57
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 ώρες πριν, Timour21 είπε

Με τον sebastian Loeb μέσα μπορεί, χωρίς αυτόν με την καμία...

Ναι έχεις δίκιο, 208 ήθελα να γράψω αλλά λόγω ηλικίας έχω μείνει στα παλιά καλά χρόνια με 206 μπεστ σέλλερ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Voodooman είπε

Στην Ευρώπη ο εργάτης (και) της αυτοκινητοβιομηχανίας θέλει καλό σπίτι, καλό αυτοκίνητο, καλή ασφάλεια/ιατρική περίθαλψη, καλή εκπαίδευση, καλή διατροφή, διακοπές 25 ημέρες το χρόνο, ρεπό. Ο αντίστοιχος κινέζος θέλει (για την ώρα) ένα πιατό ρύζι για κάθε μέλος της οικογένειάς του και ένα μέρος να κοιμηθούν. 

Το τελευταίο έχει λυθεί προ πολλού, κοιμούνται στο εργοστάσιο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σίγουρα σε όλα υπάρχει κίνδυνος πυρκαγιάς αλλά όλα βελτιώνονται. Βλέπε θερμο κουβέρτες που χωρίς την χρήση νερού σταματούν μια φωτιά σε ένα ηλεκτρικό όχημα , νέου τύπου μπαταρίες δεν παιρνουν το ίδιο ευκολα φωτια  LFP (πλέον η CATL που είναι ενας μεγάλος κατασκευαστής κάνει δοκιμές τρυπώντας τις μπαταρίες οι οποίες πλέον δεν παίρνουν φωτια. Γενικά τα πράγματα αλλάζουν , η δική μας χώρα δεν αλλάζει τπτ εύκολα. Προς Θεού δεν λέω ότι δεν υπάρχουν προβληματισμοί αλλά θα μπορούσαν να ενημερωθούν/εκπαιδευτούν  σωστά όλοι και μετά να αποφασίσουν το σωστότερο τρόπο δράσης .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, adastra είπε

Οι δασμοί εισαγωγής στην Ευρώπη είναι 10% σήμερα και η BYD τα πουλάει σχεδόν διπλάσια τιμή.

Και κάνεις λάθος για τις προδιαγραφές. Για την Ευρώπη (και γενικά τον ανεπτυγμένο κόσμο) τα αυτοκίνητα φτιάχνονται με διαφορετικές προδιαγραφές, κυρίως ασφαλείας.

π.χ. δες το BYD Dolphin με το euro-Dolphin διπλα διπλα από εδώ

image.png.7f87f42e8025e9340e043fdb6502c29e.png

"when it comes to the length, BYD inflates the Euro-Dolphin to 4.29 meters, almost a 20 cm increase."

Το αυτοκίνητο για την Ευρώπη έχει άλλη μούρη τελείως, με άλλη μετόπη, άλλο πίσω μέρος, άλλα crumble zones, και είναι γενικά πιο ενισχυμένο και καλοφτιαγμένο όλο το σασι. Με την ίδιας χωρητικότητας μπαταρία είναι πάνω από 100 κιλά βαρύτερο. Επίσης η BYD είναι ο πρωταθλητής στις φωτιές στην Κίνα ενώ τα euro export έχουν 'Α διαλογής μπαταρίες (σαν των Tesla). Το C-NCAP μπορεί να λέει ότι αντιγράφει το Ευρωπαϊκό Euro-NCAP, και κάποια από τα τεστ είναι ίδια όντως, αλλά μάλλον πάσχουν λίγο στην ερμηνεία των δεδομένων. Το Κινέζικο αντίστοιχο του Dacia Spring για παράδειγμα πήρε αριστα με 5 αστέρια στο C-NCAP και εδώ μετά βίας 1.

"Double standards: 5 Star rated Chinese cars would have failed Euro NCAP rules"

Οπότε η αύξηση του κόστους είναι υποχρεωτική για την BYD αν θέλει τα αυτοκίνητά της να μπορούν να πωληθούν στην Ευρώπη. Και θα ήταν και εντελώς ηλίθιο να έχουν περιθώριο να πουλήσουν φτηνότερα και να πουλάνε το Seal RWD για παράδειγμα 6.000€ ακριβότερα από το Tesla Model 3 RWD που αντιγράφουν, ένα Αμερικάνικο αυτοκίνητο καλύτερο σε όλα, πολύ πιο αποδοτικό (μικρότερη μπαταρία με παρόμοια εμβέλεια κατά WLTC, που σημαίνει μικρότερο χρόνο φόρτισης), καλύτερα ηλεκτρονικά παντού, το πιο ασφαλές αυτοκίνητο στον κόσμο, καλύτερη ποιότητα παντού, πιο άνετο (σχεδόν 50% μεγαλύτερο πορτμπαγκαζ π.χ. μεγαλύτερους χώρους μέσα, μεγαλύτερο frunk με το ίδιο μήκος), με ένα παγκόσμιο δίκτυο ταχυφορτιστών με σχεδόν 100% availability, και καλύτερη υποστήριξη.

Αρα μιλαμε για αλλο αμαξι. Εκτος κ αν τα 20cm απο δω κ τα 3 αποκει ειναι πλαστικουρες κ ναχαμε να λεγαμε σα τα φασον μηχανηματα που αλλαζουν σηματακι κ μεσα ειναι ιδια.

Μιας κ ειπες dacia spring τυχαια πετυχα αυτο πριν (μας ακουει ο αλγόριθμος😄😄)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην Ελλάδα θα έρθει με διπλάσια τιμή επειδή εδώ όλα δουλεύουν σωστά για τους λίγους και καλούς. Οπότε μην κάνετε όρεξη για φτηνό υβριδικό αυτοκίνητο 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γράφετε ξανά γράφετε και δεν έχετε καταλάβει την ουσία.. οι Κινέζοι φτιάχνουν αμάξια κατά χιλιάδες με φτηνά εργατικά με πολύ εξελιγμένα εργοστάσια με καταπληκτικη αποθήκευση με κοντά σε λιμάνια που φεύγουν πολύ φτηνά, και με μικρή κερδοφορία στην ουσία παίζει σε πολλά να μπαίνουν μέσα και ο λόγος είναι μεν να κάνουν όνομα αλλά να σβήσουν τα ευρωπαϊκά και αμερικανικά εκτός tesla  , αν αυτό δεν είναι επιθετική συμπεριφορά τι είναι? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, magicnumbers είπε

Αρα μιλαμε για αλλο αμαξι. Εκτος κ αν τα 20cm απο δω κ τα 3 αποκει ειναι πλαστικουρες κ ναχαμε να λεγαμε σα τα φασον μηχανηματα που αλλαζουν σηματακι κ μεσα ειναι ιδια.

Μιας κ ειπες dacia spring τυχαια πετυχα αυτο πριν (μας ακουει ο αλγόριθμος😄😄)

 

Οι περισσότεροι κατασκευαστές έβαλαν φτηνά pouch cells (σαν τα σακουλάκια των κινητών) για να γλιτώσουν χρήματα γνωρίζοντας καλά τα σημαντικά προβλήματα τους. Ο σκοπός ήταν να προλάβουν να βγάλουν φτηνά σχετικά αυτοκίνητα πριν η Tesla και άλλοι πάρουν όλη την αγορά. Και έβαλαν και τους "ειδικούς" να κοροϊδεύουν την Tesla και την BMW π.χ. (κυλινδρικά και πρισματικά αντίστοιχα) για τα λεφτά που πετάνε στις ακριβές και δύσκολες μπαταρίες.

Αυτό έκανε ζημιά σε όλη την ηλεκτροκίνηση. Τα pouch είναι ευαίσθητα στην υγρασία, στις υψηλές θερμοκρασίες, έχουν μικρή μηχανική αντοχή, φουσκώνουν, κτλ, και είναι δύσκολο να ελεγχθούν ηλεκτρικά και είναι ευαίσθητα στα βραχυκυκλώματα. Σε αυτές (και τα φτηνά κακά ηλεκτρονικά διαχείρισης) οφείλονται η μεγάλη πλειοψηφία των προβλημάτων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων: οι φωτιές,  η γρήγορη μείωσης της χωρητικότητας και διάρκεια ζωής, η χαμηλή ασφάλεια.

Και έχεις π.χ. από την μια Tesla και BMW i3 με δέκα+ χρόνια μπαταρίες στους δρόμους με ελάχιστα προβλήματα, απειροελάχιστα περιστατικά φωτιών, ασήμαντο degradation και χαλασμένες μπαταρίες, και από την άλλη φτηνά Κινέζικα και κορεάτικα (και τα αντίστοιχα Αμερικάνικα/Ευρωπαικά σαν αυτά τις GM) να παίρνουν φωτιές και να αποσύρονται, κάτι leaf και Kia Soul να έχουν 60%+ degradation στην δεκαετιά κτλ. (και σύντομα ακολουθεί η επόμενη γενιά όπως τα ID της VW)

Επεξ/σία από adastra
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 31/05/2024 at 11:11, cpc464 said:

Στην Ελλάδα το βλέπω από 30000€, εδώ την αντιπροσωπία την έχει ο όμιλος Σφακιανάκης.

price.JPG.42d5ad854adcff9e00a7c1edd0430a35.JPG

40 βασικα γιατι την επιδότηση σε κανα χρόνο θα την πάρεις πίσω που σημαινει όλο το ποσο θα πρεπει να το εχεις εξαρχής (εκει ειναι και το προβλημα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 31/5/2024 στις 1:04 ΜΜ, chrisxkar είπε

Το οτι δεν δουλεύουν με το μαστίγιο ξυπόλυτοι για ένα πιάτο ρίζι και δουλεύουν 12 ωρα για να καταφέρουν ίσα ίσα να επιβιώσουν δεν είναι και μεγάλη ανάπτυξη

https://www.economist.com/china/2023/07/13/the-chinese-are-working-more-hours-than-ever

Κανω παράθεση του αρθρου για όσους δεν θέλουν να κάνουν register

Low as it may seem to netizens, the average weekly number of hours worked is the highest it has been since the statistics bureau began including the data in its annual round-up more than 20 years ago. In 2018 it started including the number in its monthly round-up, too. There was a big dip at the start of the pandemic. But for most of the past five years, the number has been increasing (see chart ).

Comparing working hours across countries is difficult, as they are often counted in different ways (for example, part-time workers may or may not be included in an average). Even so, the Chinese appear to be labouring longer than most. When the UN’s International Labour Organisation updated its ranking of countries by weekly working hours, China was in the top decile.

Young Chinese workers have long complained of the “996” regime, which refers to a work schedule of 9am to 9pm, six days a week, usually without extra pay. They have adopted an academic term, neijuan or “involution”, that is used to describe a situation when greater input does not yield more output. Many feel pressure to work ever harder, while experiencing no improvement in quality of life. Unlike their parents, who enjoyed rising material prosperity, they feel like they are stagnating.

China’s labour laws stipulate that people should work no more than eight hours a day or 44 hours a week. But lots of overtime work has become the norm. Legal Daily, a state-owned newspaper, suggests two reasons: a lack of government enforcement and corporate ignorance of the law. Trade unions wield little clout in China. They are required to be affiliated with the state-controlled All-China Federation of Trade Unions, which typically sides with bosses and officials, rather than workers.

Lately, workers have been given some cause for hope. Last year a court in Beijing ruled that checking and replying to work-related messages on WeChat, a messaging app, outside normal working hours counted as “invisible overtime”. The court ordered the employer to pay the plaintiff 30,000 yuan ($4,160). Last month, an article in China Daily, the Communist Party’s English-language mouthpiece, called for invisible overtime to be regulated, saying that it encroached on workers’ right to rest.

But a shrinking labour force means China must figure out how to squeeze even more from the workers it has. Xi Jinping, the supreme leader, could try to increase productivity by putting more faith in the private sector and giving his people more freedom of movement. There is little sign of that happening, though.

Επειδη ακριβώς μια τέτοια απάντηση περίμενα περί δωδεκαωρων κτλ. Και εδώ τόσες ώρες εργάζεται ο κόσμος, οπότε δεν μου λέει κάτι. Και στην Ολλανδία γνωστός μου παίρνει 4k και δεν του μένει τίποτα αν αφαιρέσεις έξοδα και ενοίκιο.

Φυσικά και είναι ανάπτυξη που από μια αγροτική ασποχωρα την δεκατια του 80 έχει γίνει μια συγχρονη χώρα που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από κανέναν. 

Παρακάτω βλέπουμε την ετήσια αύξηση του κατά κεφαλή εισοδήματος της Κίνας από το 90. Το 2024 αγγίζει τα 12k $. 

https://www.macrotrends.net/global-metrics/countries/CHN/china/gdp-per-capita

Το μέσο μηνιαίο κόστος ζωής κατά άτομο στην Κίνα είναι 557 $ η 6684 $. Λόγος αυτών των δύο, περίπου 1 προς 1.85.

https://msadvisory.com/cost-of-living-in-china/

 

Στις 31/5/2024 στις 2:54 ΜΜ, Konos93 είπε

τι πηγές έχεις; για αυτα που λες  ,μπορείς να προτείνεις κάποιο αρθρο δοκιμαντερ βιβλίο ταινία οτιδήποτε .

Δεν έχει νόημα να παραθέτω βίντεο με την σειρά από το youtube. Μπορείς να ψάξεις μόνος σου για το πως είναι οι πόλεις, οι επαρχίες και τα χωριά της Κίνας. Μπορείς να ταξιδέψεις η να ρωτησεις άτομα που πήγαν. Καθώς και άπειρα δοκυμαντερ για την ζωή διαφόρων μέσα σε καλύβες στα δάση, που από ότι φαίνεται έχουν επάρκεια σε τρόφιμα. Στην Κίνα είναι τραγικές οι συνθήκες του ατμοσφαιρικου αέρα ειδικά στις πόλεις. Στην επαρχία και τα χωριά πολύ καλύτερος ο αέρας. Γενικά είμναι χώρα που καλπάζει και αναπτύσσεται οικονομικά, ε κάποιοι θα τον καρπωθουν αυτόν τον πλούτο εκτός από τους εργοδότες. Έχουν άφθονα και σε χαμηλή τιμή πολλά βασικά πράγματα και αγαθά εκεί. 

Επεξ/σία από mariosnik_
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ωραίο βιβλίο που βρηκα ελληνικά ηχητικό είναι και το τοτεμ του λύκου αν και απευθύνεται σε δυτικό κοινό και εκτιμώ πως αδικεί τον μέσο χαν

καλή συνέχεια

mariosnik_

Επεξ/σία από Konos93
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 1/6/2024 στις 11:25 ΠΜ, Cocomel είπε

Γράφετε ξανά γράφετε και δεν έχετε καταλάβει την ουσία.. οι Κινέζοι φτιάχνουν αμάξια κατά χιλιάδες με φτηνά εργατικά με πολύ εξελιγμένα εργοστάσια με καταπληκτικη αποθήκευση με κοντά σε λιμάνια που φεύγουν πολύ φτηνά, και με μικρή κερδοφορία στην ουσία παίζει σε πολλά να μπαίνουν μέσα και ο λόγος είναι μεν να κάνουν όνομα αλλά να σβήσουν τα ευρωπαϊκά και αμερικανικά εκτός tesla  , αν αυτό δεν είναι επιθετική συμπεριφορά τι είναι? 

Απλα αντιγραφουν ο,τι ειχαν κανει οι Αμερικανοι μετα τον 2ο παγκοσμιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 01/06/2024 at 23:03, mariosnik_ said:

Επειδη ακριβώς μια τέτοια απάντηση περίμενα περί δωδεκαωρων κτλ. Και εδώ τόσες ώρες εργάζεται ο κόσμος, οπότε δεν μου λέει κάτι. Και στην Ολλανδία γνωστός μου παίρνει 4k και δεν του μένει τίποτα αν αφαιρέσεις έξοδα και ενοίκιο.

Φυσικά και είναι ανάπτυξη που από μια αγροτική ασποχωρα την δεκατια του 80 έχει γίνει μια συγχρονη χώρα που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από κανέναν. 

Παρακάτω βλέπουμε την ετήσια αύξηση του κατά κεφαλή εισοδήματος της Κίνας από το 90. Το 2024 αγγίζει τα 12k $. 

https://www.macrotrends.net/global-metrics/countries/CHN/china/gdp-per-capita

Το μέσο μηνιαίο κόστος ζωής κατά άτομο στην Κίνα είναι 557 $ η 6684 $. Λόγος αυτών των δύο, περίπου 1 προς 1.85.

https://msadvisory.com/cost-of-living-in-china/

 

Δεν έχει νόημα να παραθέτω βίντεο με την σειρά από το youtube. Μπορείς να ψάξεις μόνος σου για το πως είναι οι πόλεις, οι επαρχίες και τα χωριά της Κίνας. Μπορείς να ταξιδέψεις η να ρωτησεις άτομα που πήγαν. Καθώς και άπειρα δοκυμαντερ για την ζωή διαφόρων μέσα σε καλύβες στα δάση, που από ότι φαίνεται έχουν επάρκεια σε τρόφιμα. Στην Κίνα είναι τραγικές οι συνθήκες του ατμοσφαιρικου αέρα ειδικά στις πόλεις. Στην επαρχία και τα χωριά πολύ καλύτερος ο αέρας. Γενικά είμναι χώρα που καλπάζει και αναπτύσσεται οικονομικά, ε κάποιοι θα τον καρπωθουν αυτόν τον πλούτο εκτός από τους εργοδότες. Έχουν άφθονα και σε χαμηλή τιμή πολλά βασικά πράγματα και αγαθά εκεί. 

Το κατα κεφαλήν ειδόσημα δεν σημαίνει τα λεφτά που βγάζει ο κόσμος σημαίνει το χρήμα που παράγει κατα αναλογια πλυθησμού και σε Δημοκρατικά κράτη είναι χρήσιμο γιατί όντως είναι ενδεικτικό της αναπτυξης.Σε ένα κουμουνιστικό/φασιστικό καθεστός σημαίνει πως απλά ο λαός παράγει περισσότερο πλούτο και όχι πως παίρνεί απαραίτητα περισσότερα χρήματα.

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.ilo.org/media/432931/download&ved=2ahUKEwiclu21hL-GAxWg9QIHHQobCqEQFnoECA4QAQ&usg=AOvVaw01Ab4tmh6x1Zb-AXf6fq7g

Θα δείς πως παρότι τα νούμερα φαίνονται αρκετά ωραία στην κατακλίδα αυτό που γράφει το κείμενο είναι πως κάθε χρόνο ο κάθε εργάτης παράγει συνεχώς όλο και περισσότερο χωρίς αυτό να είναι ανάλογο των χρημάτων που παίρνει.Όποτε ναι περισσότερα χρήματα με το μαστίγιο.

Πρώτον φυσικά και έχει να ζηλέψει από τα δυτικά κράτη, δεύτερον τα metrics που δημοσιοποιεί η κίνα είναι πάντα ωραιοποιημένα θυμίσου επι covid που απο εκεί που είχαν εκατομύρια κρουσματα ξαφνικά δήλωνε το κράτος πως εξαλίφθηκε και τρίτο θέλω να ψάξεις από περιέργεια να δείς αρθρα και ειδησεις και ντοκιμαντερ για το πως σταμάτησε να είναι αγροτικό κράτος θα εκπλαγείς.

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...