Προς το περιεχόμενο

Περισσότερα από 2.000 χιλιόμετρα μπορεί να καλύψει νέο υβριδικό σύστημα της BYD χωρίς να χρειαστεί ανεφοδιασμό


Axlmon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, bill999r είπε

Ας έρθει Ελλάδα έστω και 3000 ακριβότερο και θα πάρουν τον μπούλο πολλά κορσα και 206 που αρχίζουν από 18.000 με μανιβέλα στα πίσω παράθυρα .. 

Που πωλείται ακόμα το 206 και αρχίζει κιόλας από τα 18Κ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 57
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 λεπτά πριν, Timour21 είπε

Που πωλείται ακόμα το 206 και αρχίζει κιόλας από τα 18Κ?

Ε σιγουρα τοσο το πουλανε μεταχειρισμενο  στο car.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Ε σιγουρα τοσο το πουλανε μεταχειρισμενο  στο car.gr

Με τον sebastian Loeb μέσα μπορεί, χωρίς αυτόν με την καμία...

  • Haha 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εν το μεταξυ να δω τις τιμές απο του χρόνου που η αγγλια και στην συνέχεια η ευρώπη ξεκινά τον φόρο στα ηλεκτρικα 20 ευρώ τον πρώτο χρόνο κυκλοφορίας και 300 από τον δεύτερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, panther_512 είπε

Βασικά μιλάμε για plug-in hybrid, στο οποίο τοποθετήθηκε μπαταρία μεγέθους αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

Άρα έχει ένα κανονικού μεγέθους ρεζερβουάρ βενζίνης, και πλήρη συστοιχία μπαταριών.

Μιά χαρά, και αναρωτιόμουν για ποιό λόγο δεν εφαρμοζόταν ήδη στα plug-in hybrids.

Και 13000 ευρώ τιμή πώλησης. Απίστευτα πράγματα.

Στην Ευρώπη τί κάνουμε? Κοιμόμαστε?

Ναι εδω θαρθει με 113.000 😅 γιατι λεει εχουμε προδιαγραφές (άρμεγματος ευρωπεου πολιτη) και δασμους που στη κινα δεν υπάρχουν.

Βεβαια τι προδιαγραφες κ ποσα κενα ναχει ενα αμαξι οταν η Κινέζοποίηση στην παραγωγη εχει σαρωσει κ.ξεφτιλισει τα παντα δε ξερω. Θα λειπει το abs που κοστιζει στον κινεζο 10 ευρω ξερω γω; η το πρόγραμμα αντισπιν κλπ η κανας αεροσακος; Η θαχει αλλο ατσαλι για την κινα κ αλλο στας ευρωπας; καρτελ λεγεται κ σιγα μην αφησουν κινεζικο φτηνο αμαξι να σβησει το κατεστημένο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, nat10 είπε

Σε ποια σύνορα ; 

Τι εννοεις Γιαγκο, οτι η Ευρωπη δεν εχει συνορα?

Αυτο μου λες?

Πες μου οτι δεν μου λες αυτο...

Για να το παμε απο την αρχη, Βιρνα... η Τζιαντ κλπ κλπ ....

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, mariosnik_ said:

Νομίζεις. 

Η Κίνα έχει αναπτυχθεί τρομερά και ο κάτοικος της πόλης που έχει καλύτερη οικονομική κατάσταση σε σχέση με παλιά, σε καμία περιπτωση δεν αρκείται σε αυτά που γράφεις. Αν πάμε σε πολύ φτωχούς που δεν έχουν στον ήλιο μοίρα η στα χωριά αλλάζει η νοοτροπία. Στα μεν χωρια μπορεί να μην έχουν τις ανέσεις της πόλης, αλλά έχουν χωράφια, καλλιεργούν και τρώνε από δικης τους παραγωγής φρούτα λαχανικά και κρέας. Άλλοι πάλι ζουν μέσα σε ζούγκλες και κυνηγάνε να φάνε ζώα από την φύση. Υπάρχουν πάρα πολλοί πλούσιοι αλλά και φτωχοί στην Κίνα, αλλά αυτό που περιγράφεις έχει φύγει πλέον, ο καθένας ζει και προσπαθεί για το "αμερικάνικο" όνειρο και εκεί. 

τι πηγές έχεις; για αυτα που λες  ,μπορείς να προτείνεις κάποιο αρθρο δοκιμαντερ βιβλίο ταινία οτιδήποτε .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, chrisxkar είπε

εν το μεταξυ να δω τις τιμές απο του χρόνου που η αγγλια και στην συνέχεια η ευρώπη ξεκινά τον φόρο στα ηλεκτρικα 20 ευρώ τον πρώτο χρόνο κυκλοφορίας και 300 από τον δεύτερο.

Λινκ?

Ή πρέπει να κάνουμε έρευνα για οτιδήποτε γράφει καθένας εδώ μέσα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, panther_512 said:

Βασικά μιλάμε για plug-in hybrid, στο οποίο τοποθετήθηκε μπαταρία μεγέθους αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

Άρα έχει ένα κανονικού μεγέθους ρεζερβουάρ βενζίνης, και πλήρη συστοιχία μπαταριών.

Μιά χαρά, και αναρωτιόμουν για ποιό λόγο δεν εφαρμοζόταν ήδη στα plug-in hybrids.

Και 13000 ευρώ τιμή πώλησης. Απίστευτα πράγματα.

Στην Ευρώπη τί κάνουμε? Κοιμόμαστε?

Δεν κοιμόμαστε, θα το φέρουμε στα 43000 ευρώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 minutes ago, Doubt said:

Λινκ?

Ή πρέπει να κάνουμε έρευνα για οτιδήποτε γράφει καθένας εδώ μέσα;

https://www.rac.co.uk/drive/electric-cars/running/electric-car-road-tax-guide-do-i-need-to-pay/

ενταξει θα μπορουσα να το βαλω αλλα και εσυ με ενα search στο google ειναι το πρωτο αποτελεσμα

https://www.gov.uk/guidance/vehicle-tax-for-electric-and-low-emissions-vehicles

Και γενικά φαίνεται πως το trend προς τα εκεί πηγαίνει

https://www.confused.com/car-insurance/guides/ev-tax-introduced

Πάλι θα απολαμβάνουν υποθέτω οφέλη τα οποία φαίνεται να πηγαίνουν όμως από τρελή ευκαιρία στο να είναι απλα οριακά πιο οικονομικά

Επεξ/σία από chrisxkar
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, magicnumbers είπε

Ναι εδω θαρθει με 113.000 😅 γιατι λεει εχουμε προδιαγραφές (άρμεγματος ευρωπεου πολιτη) και δασμους που στη κινα δεν υπάρχουν.

Βεβαια τι προδιαγραφες κ ποσα κενα ναχει ενα αμαξι οταν η Κινέζοποίηση στην παραγωγη εχει σαρωσει κ.ξεφτιλισει τα παντα δε ξερω. Θα λειπει το abs που κοστιζει στον κινεζο 10 ευρω ξερω γω; η το πρόγραμμα αντισπιν κλπ η κανας αεροσακος; Η θαχει αλλο ατσαλι για την κινα κ αλλο στας ευρωπας; καρτελ λεγεται κ σιγα μην αφησουν κινεζικο φτηνο αμαξι να σβησει το κατεστημένο.

Οι δασμοί εισαγωγής στην Ευρώπη είναι 10% σήμερα και η BYD τα πουλάει σχεδόν διπλάσια τιμή.

Και κάνεις λάθος για τις προδιαγραφές. Για την Ευρώπη (και γενικά τον ανεπτυγμένο κόσμο) τα αυτοκίνητα φτιάχνονται με διαφορετικές προδιαγραφές, κυρίως ασφαλείας.

π.χ. δες το BYD Dolphin με το euro-Dolphin διπλα διπλα από εδώ

image.png.7f87f42e8025e9340e043fdb6502c29e.png

"when it comes to the length, BYD inflates the Euro-Dolphin to 4.29 meters, almost a 20 cm increase."

Το αυτοκίνητο για την Ευρώπη έχει άλλη μούρη τελείως, με άλλη μετόπη, άλλο πίσω μέρος, άλλα crumble zones, και είναι γενικά πιο ενισχυμένο και καλοφτιαγμένο όλο το σασι. Με την ίδιας χωρητικότητας μπαταρία είναι πάνω από 100 κιλά βαρύτερο. Επίσης η BYD είναι ο πρωταθλητής στις φωτιές στην Κίνα ενώ τα euro export έχουν 'Α διαλογής μπαταρίες (σαν των Tesla). Το C-NCAP μπορεί να λέει ότι αντιγράφει το Ευρωπαϊκό Euro-NCAP, και κάποια από τα τεστ είναι ίδια όντως, αλλά μάλλον πάσχουν λίγο στην ερμηνεία των δεδομένων. Το Κινέζικο αντίστοιχο του Dacia Spring για παράδειγμα πήρε αριστα με 5 αστέρια στο C-NCAP και εδώ μετά βίας 1.

"Double standards: 5 Star rated Chinese cars would have failed Euro NCAP rules"

Οπότε η αύξηση του κόστους είναι υποχρεωτική για την BYD αν θέλει τα αυτοκίνητά της να μπορούν να πωληθούν στην Ευρώπη. Και θα ήταν και εντελώς ηλίθιο να έχουν περιθώριο να πουλήσουν φτηνότερα και να πουλάνε το Seal RWD για παράδειγμα 6.000€ ακριβότερα από το Tesla Model 3 RWD που αντιγράφουν, ένα Αμερικάνικο αυτοκίνητο καλύτερο σε όλα, πολύ πιο αποδοτικό (μικρότερη μπαταρία με παρόμοια εμβέλεια κατά WLTC, που σημαίνει μικρότερο χρόνο φόρτισης), καλύτερα ηλεκτρονικά παντού, το πιο ασφαλές αυτοκίνητο στον κόσμο, καλύτερη ποιότητα παντού, πιο άνετο (σχεδόν 50% μεγαλύτερο πορτμπαγκαζ π.χ. μεγαλύτερους χώρους μέσα, μεγαλύτερο frunk με το ίδιο μήκος), με ένα παγκόσμιο δίκτυο ταχυφορτιστών με σχεδόν 100% availability, και καλύτερη υποστήριξη.

Επεξ/σία από adastra
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, panther_512 said:

Σε ένα βαθμό ισχύει αυτό που γράφεις, όμως οι συνθήκες εργασίας στην Ευρώπη και την Αμερική δεν είναι ιδανικές.

Θεωρώ ότι πρωτίστως έχει να κάνει με υπερκέρδη από τις εταιρείες, εις βάρος των εργαζομένων και των καταναλωτών.

Θα μπορούσε να μειωθεί το καθαρό κέρδος της εταιρείας και ένα μέρος του να πάει στον εργαζόμενο, με καλύτερο μισθό και ένα στον καταναλωτή με χαμηλότερη τιμή πώλησης.

Αν ρωτήσεις τον επιχειρηματία, θα σου απαντήσει αυτό που λέω εγώ. Αν ρωτήσεις τον εργάτη, αυτό που λες εσύ. Ποιος να ξέρει τελικά; Το μόνο σίγουρο είναι ότι τα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα είναι πανάκριβα και τα κινεζικά (ακόμη) φτηνά!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Voodooman είπε

Αν ρωτήσεις τον επιχειρηματία, θα σου απαντήσει αυτό που λέω εγώ. Αν ρωτήσεις τον εργάτη, αυτό που λες εσύ. Ποιος να ξέρει τελικά; Το μόνο σίγουρο είναι ότι τα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα είναι πανάκριβα και τα κινεζικά (ακόμη) φτηνά!

γιατί είναι επιδοτούμενα από το κινεζικό καθεστώς....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...