Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αλλά για να μην κοροιδεύω μόνο την μάρκα την οποία συνεχίζω και θα συνεχίζω να μην εμπιστεύομαι παρα μόνο αν αποδειχτούν αξιοπιστα 5-6 χρόνια μετα την κυκλοφορία τους,θα πω πως αργά η γρήγορα θα έρθουν αρκεί να μην έχουν προβλήματα με την νομοθεσία(βλέπε cybertruck το οποίο λόγο μη τήρησης ευρωπαικών προδιαγραφών δεν κυκλοφόρησε στην ευρώπη) .Προσωπικά θεωρώ πως θα αντιμετοπίσουν τετοια θέματα αλλά επειδη μιλάμε για κίνα απλά θα ξηλώσουν αυτό που ενοχλεί και θα κοτσάρουν κάτι που θα τους επιτρέψει να τα φέρουν.

Τώρα δεν θα μπώ στην διαδικασία debate για τι κάνει η ευρωπη αυτό που ξέρω είναι πως χώρα που το κράτος είναι συνένοχο με τις εταιρείες για τα συνηθισμένα tofu building,καρκίνο σε βρεφικά γάλατα,gutter oil και τον λαό να του κλέβουν τα χρήματα και να μην μπορεί να δικαιωθεί δικαστικά δεν μπορεί να την "πει" στην ευρώπη.Εκτός αυτού όμως κάτσε να δούμε τι δασμοί θα πέσουν και με τι τιμή θα κυκλοφορήσει τελικά.

  • Like 2
  • Απαντ. 57
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
54 λεπτά πριν, bill999r είπε

Ας έρθει Ελλάδα έστω και 3000 ακριβότερο και θα πάρουν τον μπούλο πολλά κορσα και 206 που αρχίζουν από 18.000 με μανιβέλα στα πίσω παράθυρα .. 

Κράτα πολύ μικρό καλάθι επ' αυτού.

Στην Ελλάδα η εργοστασιακή τιμή ενός αυτοκινήτου βαρύνεται από τέλη ταξινόμησης (βάσει εργοστασιακής αξίας και εκπομπών Co2 - στα υβριδικά όπως αυτό του θέματος, κατά το ήμισυ), μεταφορικά, κέρδος, δασμούς και στο τέλος όλων αυτών - γιατί είμεθα μάγκες και large - ΦΠΑ.

Με εξαίρεση μεταφορικά και κέρδος που είναι κατανοητά κι αναμενόμενα, όλα τα άλλα είναι φόρος (GR), στον φόρο(EU), στον φόρο (GR).

Γι' αυτό και ΠΧ η Porsche Macan ξεκινά στις 69.895 ευρώ (συμπ. ΦΠΑ 19%) στη Γερμανία (χώρα παραγωγής) ενώ στην Ελλάδα από 102.410 ευρώ (συμπ. ΦΠΑ 24%). Τιμές αντιπροσωπείας όπως αναφέρονται στη γερμανική κι αντίστοιχη ελληνική σελίδα.

Μόλις 32.515 ευρώ επιπλέον για εμάς τους Έλληνες και χωρίς να έχουμε υπολογίσει έξοδα ταξινόμησης.

  • Like 2
Δημοσ.
37 λεπτά πριν, nepomuk είπε

Ποσο ; Εχει να πεσει τελωνειο ..  100% δασμος  και τοτε να δουμε ποιος θα τον παρει τον "μπουλο" .

Οι νεοτερες γενιες δεν τα εχουν ζησει και ευτυχως . Τι σημαινει σκληρο τελωνειο : Να εχεις στην βαλιτσα σου ενα ραδιοκασετοφωνο , η Βιντεο 

αυτα με τις κασετες , μεταχειρισμενο , δωρο απο τους συγγενεις σου και να στο βρισκει ο τελωνης και που σε πονει και που σε σφαζει.

Μια δοση δεν αντεξα και το εστειλα πισω  διοτι ζηταγανε τρελα λεφτα .

Να δουμε ποσο θα γραψει στο κοντερ ο Ευρωπαικος εισαγωγικος δασμος για τα Κινεζικα .

Εκτιμω πως ο οικονομικος πολεμος θα ενταθει.

Σε ποια σύνορα ; 

Δημοσ.
48 λεπτά πριν, cpc464 είπε

Στην Ελλάδα το βλέπω από 30000€, εδώ την αντιπροσωπία την έχει ο όμιλος Σφακιανάκης.

price.JPG.42d5ad854adcff9e00a7c1edd0430a35.JPG

Αναφορά σε κείμενο

The first two vehicles to come with its long-range capabilities are mid-sized sedans – the Qin L and the Seal 06, both of which were unveiled at the Beijing Auto Show in April. They are part of the Dynasty and Ocean series respectively.

 

https://www.businesstimes.com.sg/companies-markets/transport-logistics/new-byd-hybrid-can-drive-non-stop-singapore-bangkok

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

μηπως παιζει κι απο Temu με 50% εκπτωση απο νεο λογαριασμο; + εκπτωτικο κουπονι με αγορες ανω των 100 ευρω;

Επεξ/σία από Odyss3us
Δημοσ.
1 hour ago, cpc464 said:

Στην Ελλάδα το βλέπω από 30000€, εδώ την αντιπροσωπία την έχει ο όμιλος Σφακιανάκης.

price.JPG.42d5ad854adcff9e00a7c1edd0430a35.JPG

καλα ευκαιριάρες 30χιλ με επιδότηση για κινέζικο κάρο?Σηκωθείτε απο ντιβάνια καρέκλες και τρέξτε να προλάβετε

  • Sad 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, chrisxkar είπε

καλα ευκαιριάρες 30χιλ με επιδότηση για κινέζικο κάρο?Σηκωθείτε απο ντιβάνια καρέκλες και τρέξτε να προλάβετε

Τι αντιστοιχο υπαρχει?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 minutes ago, Doubt said:

Στα αυτοκίνητα η σταθερότητα είναι το ίδιο αν όχι πιο σημαντικό της απόδοσης.Το να έχει 2.000 αυτονομία το πρώτο έτος και να χάνει 10% κάθε επόμενο αν όχι περισσότερο ή να αντιμετοπίζει πρόβλημα και να θέλουν οι μπαταρίες στα 5-6 χρόνια τί να το κάνεις

3 minutes ago, Ntinaras said:

Τι αντιστοιχο υπαρχει?

παρότι δεν είμαι φαν θα προτιμούσα το dacia spring,avenger,tesla

Επεξ/σία από chrisxkar
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, chrisxkar είπε

Στα αυτοκίνητα η σταθερότητα είναι το ίδιο αν όχι πιο σημαντικό της απόδοσης.Το να έχει 2.000 αυτονομία το πρώτο έτος και να χάνει 10% κάθε επόμενο αν όχι περισσότερο ή να αντιμετοπίζει πρόβλημα και να θέλουν οι μπαταρίες στα 5-6 χρόνια τί να το κάνεις

παρότι δεν είμαι φαν θα προτιμούσα το dacia spring,avenger,tesla

το spring εχει 65 αλογα...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 minutes ago, Ntinaras said:

το spring εχει 65 αλογα...

παρε το avenger ή το τεσλα που παιζουν στα ίδια λεφτα.Και όσους δεν θέλους να πανε με 180-200 μπορουν να επιλέξουν το spring

 

Και το atto που έχει 200 αλογα 160 έχει τελικη τώρα το είδα

Επεξ/σία από chrisxkar
Δημοσ.
2 hours ago, TrObAs said:

Στην Ευρώπη και ειδικά στην Ελλάδα μην περιμένουμε άμεσες αλλαγές σε τέτοια οχήματα . Σκέψου ότι επειδή έχουμε ανώτερη γνώση από όλους  αποφάσισε το κράτος  να μην αφήνουν ηλεκτρικά / plug in hybrid οχήματα στα πλοία με μπαταρία άνω του 40%, ενώ μέχρι πριν μερικούς μήνες δεν υπήρχε κανένα θέμα. Γιατί όπως πάντα στην Ελλάδα είμαστε μπροστά από όλους.....για να βολεύουμε κάποιους εφαρμόστηκε έτσι ξαφνικά αυτή η οδηγία.

Προκειται για θεμα ασφαλειας.

Με την ασφαλεια δεν παιζουμε ουτε κανουμε εκπτωσεις - θα προσαρμοστουμε στους κανονες ασφαλειας. Πραγμα που σημαινει περισσοτερες ΑΠΕ και φορτιστες στα νησια.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Voodooman είπε

Στην Ευρώπη ο εργάτης (και) της αυτοκινητοβιομηχανίας θέλει καλό σπίτι, καλό αυτοκίνητο, καλή ασφάλεια/ιατρική περίθαλψη, καλή εκπαίδευση, καλή διατροφή, διακοπές 25 ημέρες το χρόνο, ρεπό. Ο αντίστοιχος κινέζος θέλει (για την ώρα) ένα πιατό ρύζι για κάθε μέλος της οικογένειάς του και ένα μέρος να κοιμηθούν. 

Νομίζεις. 

Η Κίνα έχει αναπτυχθεί τρομερά και ο κάτοικος της πόλης που έχει καλύτερη οικονομική κατάσταση σε σχέση με παλιά, σε καμία περιπτωση δεν αρκείται σε αυτά που γράφεις. Αν πάμε σε πολύ φτωχούς που δεν έχουν στον ήλιο μοίρα η στα χωριά αλλάζει η νοοτροπία. Στα μεν χωρια μπορεί να μην έχουν τις ανέσεις της πόλης, αλλά έχουν χωράφια, καλλιεργούν και τρώνε από δικης τους παραγωγής φρούτα λαχανικά και κρέας. Άλλοι πάλι ζουν μέσα σε ζούγκλες και κυνηγάνε να φάνε ζώα από την φύση. Υπάρχουν πάρα πολλοί πλούσιοι αλλά και φτωχοί στην Κίνα, αλλά αυτό που περιγράφεις έχει φύγει πλέον, ο καθένας ζει και προσπαθεί για το "αμερικάνικο" όνειρο και εκεί. 

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, asmilon είπε

Γνωριζεις πως αν πιασει φωτια ηλεκτρικο οχημα η οδηγια της πυροσβεστικης ειναι να το αφησουν να καει οσες ωρες χρειαστει, επειδη μια τετοια φωτια θελει πολλαπλασια νερο απο οτι ενα κανονικο αυτοκινητο και τα στοιχεια της καθε μπαταριας μπορουν να αναφλεγουν ανα πασα στιγμη; Σε ενα πλοιο μια τετοια φωτια θα ηταν καταστροφικη, οποτε καλως ζητανε χαμηλοτερο φορτιο σε αυτα τα αυτοκινητα για να μειωσουν αυτο το ρισκο.

Έχουν αρχίσει να αναπτύσσονται νέες μέθοδοι κατάσβεσης για τα ηλεκτρικά, αλλά ναι είναι ζόρικες περιπτώσεις ένα τυπικό ηλεκτρικό θέλει περί τους 14 τόνους νερό. Στην πραγματικότητα πάντως το ποσοστό φόρτισης παίζει πάρα πολύ μικρό ρόλο στην ανάφλεξη της μπαταρίας. Το βασικό είναι να μην λειτουργεί το αυτοκίνητο, ή θα μπορούσαν να δημιουργήσουν ένα διεθνές στάνταρ όπου όλα τα ηλεκτρικά θα έχουν ένα airplane mode όπου να λειτουργούν τα ελάχιστα συστήματα. Η μπαταρία είτε είναι στο 40% είτε στο 80% η διαφορά είναι αμελητέα, ως προς τον κίνδυνο ανάφλεξης.

Επίσης καλό θα ήταν να προσαρμοστούν και τα πλοία στην σύγχρονη εποχή μεταφοράς οχημάτων και τα σχετικά πρότυπα πυρασφάλειας. Υπάρχουν πχ αντιπυρικές κουβέρτες (σαν μεγάλοι μουσαμάδες) που είναι πολύ αποτελεσματικές για την κατάσβεση των ηλεκτρικών οχημάτων. Επίσης ένα βασικό είναι να τηρούνται και από τα πλοία οι υπάρχοντες νόμοι για τις αποστάσεις ασφαλείας και τα όρια μεταφοράς στα γκαράν των πλοίων, αλλά όπως είπε και ο προλαλήσαντας εδώ είμαστε Ελλαδίτσα και πρωτοπορούμε.

Και επίσης να συμπληρώσω πως η πραγματικότητα είναι πως τα αμιγώς ηλεκτρικά έχουν μικρότερη πιθανότητα ανάφλεξης από τα αμιγώς θερμικά αυτοκίνητα. Τα χειρότερα είναι τα υβριδικά σε ποσοστό ανάφλεξης. Επίσης να μην ξεχνάμε τα αερίου, ειδικά τα όσα έχουν γίνει μετατροπή χωρίς Ευρωπαϊκά στάνταρ σε βαλβίδες, δεξαμενές κλπ, (έχω μηχανικό γνωστό στην πχ Βουλγαρία δηλαδή), όπου κυριολεκτικά είναι κινούμενες βόμβες.

Ωστόσο την πιο καταστροφική φωτιά την έχουν τα αμιγώς ηλεκτρικά, ενώ είναι πολύ εύκολο να αναφλέγουν σε ένα τροχαίο, όταν σπάει το αμάξωμα και μαζί με αυτό και η μπαταρία, σε αντίθετη περίπτωση τα θερμικά θα είχαν το πιθανότερο απλά διαρροή καυσίμου που θα ήθελε σπίθα.

 

Επεξ/σία από orfibous
  • Like 4
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Hetfield είπε

Προκειται για θεμα ασφαλειας.

Με την ασφαλεια δεν παιζουμε ουτε κανουμε εκπτωσεις - θα προσαρμοστουμε στους κανονες ασφαλειας. Πραγμα που σημαινει περισσοτερες ΑΠΕ και φορτιστες στα νησια.

Μόνο που ισχύει μόνο για την Ελλάδα, σύσταση η οποία ξεκίνησε πριν την καλοκαιρινή περίοδο και ήδη έχουμε γίνει θέμα χλευασμού στο εξωτερικό. 

Και πολύ σωστά επισημαίνεις ότι θα έπρεπε να υπάρχει υποδομή στα νησιά. Αλλά εδώ έχουμε φτάσει στο σημείο να υπάρχει από μία εταιρεία στην ολική απαγόρευση μεταφοράς τέτοιων οχημάτων.

Οι ναυτιλιακές θα έπρεπε να είχαν προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα ασφαλείας/ πυρόσβεσης και όχι να ζητάνε βοήθεια από το κράτος, βγάζοντας εγκυκλίους, πιεζόμενες από τις χρεώσεις των αντασφαλιστικών τους εταιρειών. Το πρόβλημα ιδίως σε νησιά που οι ναυτιλιακές δεν επιτρέπουν καθόλουν οχήματα εναλλακτικών καυσίμων και δεν υπάρχει εναλλακτική λύση είναι μεγάλο, ιδίως όταν αυτές οι γραμμές χαρακτηρίζονται και άγονες και επιδοτούνται από το κράτος

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 minutes ago, mariosnik_ said:

Νομίζεις. 

Η Κίνα έχει αναπτυχθεί τρομερά και ο κάτοικος της πόλης που έχει καλύτερη οικονομική κατάσταση σε σχέση με παλιά, σε καμία περιπτωση δεν αρκείται σε αυτά που γράφεις. Αν πάμε σε πολύ φτωχούς που δεν έχουν στον ήλιο μοίρα η στα χωριά αλλάζει η νοοτροπία. Στα μεν χωρια μπορεί να μην έχουν τις ανέσεις της πόλης, αλλά έχουν χωράφια, καλλιεργούν και τρώνε από δικης τους παραγωγής φρούτα λαχανικά και κρέας. Άλλοι πάλι ζουν μέσα σε ζούγκλες και κυνηγάνε να φάνε ζώα από την φύση. Υπάρχουν πάρα πολλοί πλούσιοι αλλά και φτωχοί στην Κίνα, αλλά αυτό που περιγράφεις έχει φύγει πλέον, ο καθένας ζει και προσπαθεί για το "αμερικάνικο" όνειρο και εκεί. 

Το οτι δεν δουλεύουν με το μαστίγιο ξυπόλυτοι για ένα πιάτο ρίζι και δουλεύουν 12 ωρα για να καταφέρουν ίσα ίσα να επιβιώσουν δεν είναι και μεγάλη ανάπτυξη

https://www.economist.com/china/2023/07/13/the-chinese-are-working-more-hours-than-ever

Κανω παράθεση του αρθρου για όσους δεν θέλουν να κάνουν register

Low as it may seem to netizens, the average weekly number of hours worked is the highest it has been since the statistics bureau began including the data in its annual round-up more than 20 years ago. In 2018 it started including the number in its monthly round-up, too. There was a big dip at the start of the pandemic. But for most of the past five years, the number has been increasing (see chart ).

Comparing working hours across countries is difficult, as they are often counted in different ways (for example, part-time workers may or may not be included in an average). Even so, the Chinese appear to be labouring longer than most. When the UN’s International Labour Organisation updated its ranking of countries by weekly working hours, China was in the top decile.

Young Chinese workers have long complained of the “996” regime, which refers to a work schedule of 9am to 9pm, six days a week, usually without extra pay. They have adopted an academic term, neijuan or “involution”, that is used to describe a situation when greater input does not yield more output. Many feel pressure to work ever harder, while experiencing no improvement in quality of life. Unlike their parents, who enjoyed rising material prosperity, they feel like they are stagnating.

China’s labour laws stipulate that people should work no more than eight hours a day or 44 hours a week. But lots of overtime work has become the norm. Legal Daily, a state-owned newspaper, suggests two reasons: a lack of government enforcement and corporate ignorance of the law. Trade unions wield little clout in China. They are required to be affiliated with the state-controlled All-China Federation of Trade Unions, which typically sides with bosses and officials, rather than workers.

Lately, workers have been given some cause for hope. Last year a court in Beijing ruled that checking and replying to work-related messages on WeChat, a messaging app, outside normal working hours counted as “invisible overtime”. The court ordered the employer to pay the plaintiff 30,000 yuan ($4,160). Last month, an article in China Daily, the Communist Party’s English-language mouthpiece, called for invisible overtime to be regulated, saying that it encroached on workers’ right to rest.

But a shrinking labour force means China must figure out how to squeeze even more from the workers it has. Xi Jinping, the supreme leader, could try to increase productivity by putting more faith in the private sector and giving his people more freedom of movement. There is little sign of that happening, though.

Επεξ/σία από chrisxkar
  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...