Προς το περιεχόμενο

Περισσότερα από 2.000 χιλιόμετρα μπορεί να καλύψει νέο υβριδικό σύστημα της BYD χωρίς να χρειαστεί ανεφοδιασμό


Axlmon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η αυτονομία των ηλεκτρικών και υβριδικών οχημάτων εξακολουθεί να επηρεάζει την απόφαση των καταναλωτών να επιχειρήσουν τη μετάβαση σε νέες τεχνολογίες.

Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία BYD παρουσίασε ένα νέο υβριδικό σύστημα, ικανό να καλύπτει περισσότερα από 2.000 χιλιόμετρα, χωρίς την ανάγκη φόρτισης ή ανεφοδιασμού σε πρατήριο, εντείνοντας με τον τρόπο αυτό τον ανταγωνισμό στο πεδίο της μετάβασης σε υβριδικά και ηλεκτροκίνητα οχήματα, απέναντι σε εδραιωμένες εταιρίες, όπως η Toyota και η Volkswagen.

Η βελτιωμένη αυτή τεχνολογία, που στόχο έχει να προσφέρει προβάδισμα στη BYD έναντι των ανταγωνιστών της, πρόκειται να ενσωματωθεί άμεσα σε δύο νέα σεντάν, τα οποία στην Κίνα θα διατίθενται με κόστος κάτω των 100.000 γιουάν (περίπου 13.000 ευρώ), όπως ανακοίνωσε η εταιρία στη διάρκεια ψηφιακής παρουσίασης που πραγματοποιήθηκε από τα γραφεία της στην Κίνα.

Η μεγαλύτερη αυτονομία σημαίνει ότι τα υβριδικά μοντέλα στα οποία θα χρησιμοποιήσει η BYD το σύστημα αυτό θα μπορούν να καλύπτουν απόσταση αντίστοιχη με αυτή που χωρίζει τη Σιγκαπούρη από τη Μπανγκόκ, τη Νέα Υόρκη από το Μαϊάμι ή το Μόναχο από τη Μαδρίτη με μία φόρτιση και ένα ντεπόζιτο καυσίμου. Η επιτυχία αυτή σηματοδοτεί ένα ακόμη άλμα της BYD στον περιορισμό της κατανάλωσης καυσίμων και ενέργειας, αφότου παρουσίασε τις πρώτες υβριδικές προτάσεις της, το 2008.

Η BYD, με έδρα το Σέντζεν, έφερε τα πάνω-κάτω στην κινεζική αγορά αυτοκινήτων, επιμένοντας σε πολιτική χαμηλών τιμών -ενίοτε σε βάρος της κερδοφορίας της- ενώ η παρουσίαση των νέων υβριδικών οχημάτων με βελτιωμένη αυτονομία ενδέχεται να επιτείνει τον πόλεμο τιμών. Η εταιρία πούλησε 3 εκατομμύρια οχήματα μέσα στο 2023 και έως τον Απρίλιο φέτος έχει παραδώσει σχεδόν 1 εκατομμύριο αυτοκίνητα. Ένα στα δύο υβριδικά οχήματα που πωλούνται στην Κίνα είναι μοντέλο της BYD, γεγονός που καταδεικνύει το βαθμό στον οποίο η συγκεκριμένη κατηγορία αποτελεί βασική παράμετρος εσόδων και κερδών για την εταιρία.

Στο χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ, μετά την ανακοίνωση, η μετοχή της BYD κατέγραφε άνοδο έως και 4%.

Σε ολόκληρο τον κόσμο, οι αυτοκινητοβιομηχανίες επιχειρούν να κατευνάσουν τις ανησυχίες των καταναλωτών γύρω από την αυτονομία, προτείνοντας ταυτόχρονα οχήματα φιλικότερα προς το περιβάλλον. Η Toyota, λόγου χάρη, προχώρησε πρόσφατα στην παρουσίαση μίας νέας γενιάς κινητά εσωτερικής καύσης, ικανού να λειτουργεί με υδρογόνο, βενζίνη και άλλα καύσιμα, παράλληλα με μπαταρίες.

Στη διάρκεια της παρουσίασης, η BYD ισχυρίστηκε πως στις δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν, το νέο υβριδικό σύστημα κατόρθωσε να καλύψει έως και 2.500 χιλιόμετρα. Σε πρώτο στάδιο, οι αναβαθμίσεις αυτές θα ενσωματωθούν σε οχήματα τα οποία θα διατεθούν στην κινεζική αγορά, όμως είναι πιθανό σύντομα να εξαχθούν.

Τόσο τα ηλεκτρικά, όσο και τα υβριδικά οχήματα επιχειρούν να ενισχύσουν την αυτονομία τους, προκειμένου να αντιμετωπίζουν μια ανησυχία που για αρκετούς καταναλωτές συνιστά εμπόδιο στο να απομακρυνθούν από τα βενζινοκίνητα οχήματα.

Η BYD έπαψε να παράγει αυτοκίνητα τα οποία κινούνται αποκλειστικά με ορυκτά καύσιμα στις αρχές του 2022 και έκτοτε ενισχύει τις εξαγωγές υβριδικών οχημάτων προς αναδυόμενες αγορές, οι οποίες στερούνται εκτενών δικτύων φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων. 


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 57
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βασικά μιλάμε για plug-in hybrid, στο οποίο τοποθετήθηκε μπαταρία μεγέθους αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

Άρα έχει ένα κανονικού μεγέθους ρεζερβουάρ βενζίνης, και πλήρη συστοιχία μπαταριών.

Μιά χαρά, και αναρωτιόμουν για ποιό λόγο δεν εφαρμοζόταν ήδη στα plug-in hybrids.

Και 13000 ευρώ τιμή πώλησης. Απίστευτα πράγματα.

Στην Ευρώπη τί κάνουμε? Κοιμόμαστε?

Επεξ/σία από panther_512
  • Like 18
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν το συνδυάσει και με ένα σύστημα LPG τότε έχει σχεδόν σίγουρη την ανάφλεξη!

Επεξ/σία από Artman13
  • Haha 12
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μωρε αυτονομια έχουν. Το θεμα ειναι πως αυτα που εχουν ικανοποιητικη (δε λεω καλη ή κατι αλλο) αυτονομια πάνε και 50κ++.

Εν τω μεταξυ οι εταιριες εντοπισαν το προβλημα στην τιμη των ηλεκτρικων και βαλθηκαν να μας παρουσιασουν φτηνα ηλεκτρικα, προσιτα για ολους. Και ναι η τιμη προσγειωνεται στα 30κ (μπορει και παρακατω), βλεπεις ομως και μια μπαταρια που στην πράξη βγαζει 300χλμ ή και λιγοτερο. Αν οι αναγκες σου περιοριζονται στην πολη και περιξ αυτής, μπορει και να το προσπερασεις. Αν ομως εισαι ο μεσος ελληνας που θελει ενα αμαξι για ολες τις δουλειες (να παει και στο χωριο του δλδ)... εκει υπαρχει σημαντικο προβλημα.

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην Ευρώπη και ειδικά στην Ελλάδα μην περιμένουμε άμεσες αλλαγές σε τέτοια οχήματα . Σκέψου ότι επειδή έχουμε ανώτερη γνώση από όλους  αποφάσισε το κράτος  να μην αφήνουν ηλεκτρικά / plug in hybrid οχήματα στα πλοία με μπαταρία άνω του 40%, ενώ μέχρι πριν μερικούς μήνες δεν υπήρχε κανένα θέμα. Γιατί όπως πάντα στην Ελλάδα είμαστε μπροστά από όλους.....για να βολεύουμε κάποιους εφαρμόστηκε έτσι ξαφνικά αυτή η οδηγία.

  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας έρθει Ελλάδα έστω και 3000 ακριβότερο και θα πάρουν τον μπούλο πολλά κορσα και 206 που αρχίζουν από 18.000 με μανιβέλα στα πίσω παράθυρα .. 

  • Like 15
  • Thanks 1
  • Haha 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, TrObAs είπε

Στην Ευρώπη και ειδικά στην Ελλάδα μην περιμένουμε άμεσες αλλαγές σε τέτοια οχήματα . Σκέψου ότι επειδή έχουμε ανώτερη γνώση από όλους  αποφάσισε το κράτος  να μην αφήνουν ηλεκτρικά / plug in hybrid οχήματα στα πλοία με μπαταρία άνω του 40%, ενώ μέχρι πριν μερικούς μήνες δεν υπήρχε κανένα θέμα. Γιατί όπως πάντα στην Ελλάδα είμαστε μπροστά από όλους.....για να βολεύουμε κάποιους εφαρμόστηκε έτσι ξαφνικά αυτή η οδηγία.

Γνωριζεις πως αν πιασει φωτια ηλεκτρικο οχημα η οδηγια της πυροσβεστικης ειναι να το αφησουν να καει οσες ωρες χρειαστει, επειδη μια τετοια φωτια θελει πολλαπλασια νερο απο οτι ενα κανονικο αυτοκινητο και τα στοιχεια της καθε μπαταριας μπορουν να αναφλεγουν ανα πασα στιγμη; Σε ενα πλοιο μια τετοια φωτια θα ηταν καταστροφικη, οποτε καλως ζητανε χαμηλοτερο φορτιο σε αυτα τα αυτοκινητα για να μειωσουν αυτο το ρισκο.

  • Like 7
  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 minutes ago, panther_512 said:

Στην Ευρώπη τί κάνουμε? Κοιμόμαστε?

Στην Ευρώπη ο εργάτης (και) της αυτοκινητοβιομηχανίας θέλει καλό σπίτι, καλό αυτοκίνητο, καλή ασφάλεια/ιατρική περίθαλψη, καλή εκπαίδευση, καλή διατροφή, διακοπές 25 ημέρες το χρόνο, ρεπό. Ο αντίστοιχος κινέζος θέλει (για την ώρα) ένα πιατό ρύζι για κάθε μέλος της οικογένειάς του και ένα μέρος να κοιμηθούν. 

Επεξ/σία από Voodooman
  • Like 13
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, Artman13 είπε

Αν το συνδυάσει και με ένα σύστημα LPG τότε έχει σχεδόν σίγουρη την ανάφλεξη!

και την εκτόξευση μην σου πω!

  • Like 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, panther_512 είπε

Και 13000 ευρώ τιμή πώλησης. Απίστευτα πράγματα.

Καλά το θέμα δεν είναι τόσο η τιμή με αυτά, αλλά άμα χαλάσουν οι μπαταρίες για να τις αντικαταστήσεις έχουν 2 και 3 φορές την τιμή του αυτοκινήτου …

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, bill999r είπε

Ας έρθει Ελλάδα έστω και 3000 ακριβότερο

Ποσο ; Εχει να πεσει τελωνειο ..  100% δασμος  και τοτε να δουμε ποιος θα τον παρει τον "μπουλο" .

Οι νεοτερες γενιες δεν τα εχουν ζησει και ευτυχως . Τι σημαινει σκληρο τελωνειο : Να εχεις στην βαλιτσα σου ενα ραδιοκασετοφωνο , η Βιντεο 

αυτα με τις κασετες , μεταχειρισμενο , δωρο απο τους συγγενεις σου και να στο βρισκει ο τελωνης και που σε πονει και που σε σφαζει.

Μια δοση δεν αντεξα και το εστειλα πισω  διοτι ζηταγανε τρελα λεφτα .

Να δουμε ποσο θα γραψει στο κοντερ ο Ευρωπαικος εισαγωγικος δασμος για τα Κινεζικα .

Εκτιμω πως ο οικονομικος πολεμος θα ενταθει.

 

 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 minutes ago, Voodooman said:

Στην Ευρώπη ο εργάτης (και) της αυτοκινητοβιομηχανίας θέλει καλό σπίτι, καλό αυτοκίνητο, καλή ασφάλεια/ιατρική περίθαλψη, καλή εκπαίδευση, καλή διατροφή, διακοπές 25 ημέρες το χρόνο, ρεπό. Ο αντίστοιχος κινέζος θέλει (για την ώρα) ένα πιατό ρύζι για κάθε μέλος της οικογένειάς του και ένα μέρος να κοιμηθούν. 

Σε ένα βαθμό ισχύει αυτό που γράφεις, όμως οι συνθήκες εργασίας στην Ευρώπη και την Αμερική δεν είναι ιδανικές.

Θεωρώ ότι πρωτίστως έχει να κάνει με υπερκέρδη από τις εταιρείες, εις βάρος των εργαζομένων και των καταναλωτών.

Θα μπορούσε να μειωθεί το καθαρό κέρδος της εταιρείας και ένα μέρος του να πάει στον εργαζόμενο, με καλύτερο μισθό και ένα στον καταναλωτή με χαμηλότερη τιμή πώλησης.

7 minutes ago, Tambas91 said:

Καλά το θέμα δεν είναι τόσο η τιμή με αυτά, αλλά άμα χαλάσουν οι μπαταρίες για να τις αντικαταστήσεις έχουν 2 και 3 φορές την τιμή του αυτοκινήτου …

Δεν ισχύει αυτό. Τουλάχιστον όχι για τα κινέζικα.

Για το MG4 EV που ρωτούσα, αυτοκίνητο των 33.000 ευρώ, η πλήρης αλλαγή μπαταρίας 6000 ευρώ, αλλά είπε ότι οι πιθανότητες να θέλουν αλλαγή όλες οι μπαταρίες είναι πάρα πολύ μικρές. Μετράνε τις κυψέλες και αλλάζουν μόνο αυτές που τα έφτυσαν.

Επεξ/σία από panther_512
  • Like 8
  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 minutes ago, panther_512 said:

Βασικά μιλάμε για plug-in hybrid, στο οποίο τοποθετήθηκε μπαταρία μεγέθους αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

Άρα έχει ένα κανονικού μεγέθους ρεζερβουάρ βενζίνης, και πλήρη συστοιχία μπαταριών.

Μιά χαρά, και αναρωτιόμουν για ποιό λόγο δεν εφαρμοζόταν ήδη στα plug-in hybrids.

Οι μπαταρίες έχουν και κόστος και βάρος. 

Η λογική του plug-in είναι ότι υπολογίζεις το μέγεθος που θες για το καθημερινό πήγαινε-έλα (ώστε να βγαίνει σχεδόν όλο με τη μπαταρία), και για όταν πας εκδρομή πατάς κυρίως στη βενζίνη. Αν θες μεγαλύτερη μπαταρία, πληρώνεις απλά και μόνο σε βάρος περίπου 60-100 κιλά για κάθε +100 Km (πχ δες mx30 όπου το φουλ ev έχει +120Kg μπαταρία για +145/115 ονομαστική αυτονομία σε πόλη/μεικτή ή το model 3 με το model 3LR που έχει μικρότερη διαφορά).

Οπότε ακόμα και αν παίρνεις τις μπαταρίες σε καλές τιμές (όπως η BYD) δεν αρκεί απλά να βάλεις μεγάλη μπαταρία και τέρμα. Πρέπει να έχεις και κέρδη σε κατανάλωση, απόδοση φόρτισης, βάρος μπαταρίας λόγω καλύτερης τεχνολογίας.

Δυστυχώς από το άρθρο δεν κατάλαβα τι ακριβώς κάνανε.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...