Προς το περιεχόμενο

God of War Ragnarök [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
47 λεπτά πριν, mike299 είπε

Και βλέπεις τον άλλο να κάνει 100% give me god of war -no damage -playthrough και τρελαίνεσαι ακόμα περισσότερο

Ασε και εγώ στο give me god of war το έπαιξα αλλα τον Kratos πιο πολύ ξάπλα τον έβλεπα παρά όρθιο. Όταν ξαναάκουσα τη φωνή της Sigrun στο 2ο παιχνίδι με έπιασε PTSD και άρχισα να τρέμω. 😄

  • Haha 6
  • Απαντ. 67
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
13 minutes ago, psof said:

Ασε και εγώ στο give me god of war το έπαιξα αλλα τον Kratos πιο πολύ ξάπλα τον έβλεπα παρά όρθιο. Όταν ξαναάκουσα τη φωνή της Sigrun στο 2ο παιχνίδι με έπιασε PTSD και άρχισα να τρέμω. 😄

Το παιχνίδι ακόμα και σε Give Me No Mercy  είναι αρκετά δύσκολο. Ειδικά κάποια optional bosses, όπως η οικογένεια με berserkers θα την έλεγα πιο δύσκολη και απο Malenia solo. Απο την άλλη, σχεδόν όλα τα main bosses σου δείχνουν λίγο οίκτο και τα περνάς κάπως.

  • Like 2
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
15 hours ago, aki said:

Πόσα patches μέχρι να βάλουν Ray-marching reflections και στο PC. (PS5 Quality)

Αμφιβάλλω πως έχει οποιασδήποτε μορφής Ray tracing το Ragnarok. Κλασσικό cubemap system έχει απλώς του PS5 φαίνεται να είναι σαφώς καλύτερο και όχι στατικό όπως της PC version. Λογικά στο επόμενο update θα το φτιάξουν και αυτό xD.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Eνδιαφέρον. Επειδή το έχω και στο PS5 το Ragnarok, και προφανώς είχα κάνει τις δοκιμές σε Quality/Performance, για να καταλήξω όπως οι περισσότεροι στο Performance Mode, δεν μου φάνηκε (με το μάτι πάντα) ότι χρησιμοποιεί Raytraced Cubemaps. 

Το ερώτημα είναι αν το χρησιμοποιεί παντού ή μόνο σε 2-3 σημεία στο game. Στο realm between realms φαίνεται ότι στο PS5 ξεκάθαρα υπάρχουν ενώ στο PC όχι. 

Πριν 2 μήνες νομίζω πως είχα διαβάσει ένα άρθρο που έλεγαν τους λόγους που χρησιμοποίησαν τελικώς απλά cubemaps και όχι Raytraced. Μάλλον για αυτό θεώρησα πως ούτε στο PS5 θα υπήρχαν. 

Anw, έχει περάσει ο καιρός, θα έπρεπε να το είχαν patchάρει ήδη.

 

Επεξ/σία από Alex21121988
Δημοσ.

Όταν patchάρουν το RT-cubemaps θα βελτιωθούν διάφορα SSR προβλήματα που φαίνονται έντονα στις λίμνες, κτλ (ελπίζω). Δεν έγινε και κάτι που αργεί η προσθήκη, απλά είναι περίεργο ότι δυσκολεύονται στο port με κάτι φαινομενικά απλό.

Η ελαφρύτερη γεωμετρία που κοτσάρουν στο RT για τα CubeMaps είναι ήδη έτοιμη από το PS5 build. Δεν έχουν developers να διαθέσουν ή δεν έχουν ικανότητα;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...