Προς το περιεχόμενο

Νομιμότητα κοτσαδόρου, μπαγκαζιέρας, σχάρας ποδηλάτων


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

37 minutes ago, SaFiS said:

Οποιος αφηνει πανω τον κοτσαδορο ενω δεν ρυμουλκει κατι, παιζει απλα με την τυχη του. Χειροτερη ζημια θα παθει και αυτος αν τον χτυπησει καποιος απο πισω μιας και εχει ενα ‘μοχλο’ που θα ασκησει μεγαλυτερες δυναμεις στο σασι…

Στην πραγματικότητα δεν είναι όπως το περιγράφεις, αν τον χτυπήσει κάποιος από πίσω και το χτύπημα δεν είναι δυνατό απλά δεν θα πάθει απολύτως τίποτα, ενώ αν είναι δυνατό τότε δεν θα έχει καμία διαφορά σε σχέση με το να μην τον είχε, και αυτό επειδή όλη την ενέργεια θα την δεχτεί η βάση του κοτσαδόρου (tow bar) που βρίσκεται πίσω από τον προφυλακτήρα και συνεχίζει να στηρίζεται στο σασί ακόμα και όταν ο κοτσαδόρος έχει αφαιρεθεί/αναδιπλωθεί. Άσε που στην περίπτωση ο κοτσαδόρος είναι πάνω ενδέχεται να λυγίσει ή να σπάσουν οι βίδες του απορροφώντας έτσι ένα μέρος της ενέργειας από τη σύγκρουση.

Αυτό που περιγράφεις ίσχυε για πολύ παλιά μοντέλα που δεν διέθεταν από το εργοστάσιο ενισχυμένα σημεία στήριξης για τον κοτσαδόρο, και απλά τρυπούσαν όπου έβρισκαν το σασί για να τον στηρίξουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...