Προς το περιεχόμενο

Η COSMODATA και οι απίστευτες ιστορίες της.


babble tribe

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ανοίγω αυτό το θέμα μετά από την δική μου απίστευτη εμπειρία η οποία μάλλον δεν είναι η μοναδική καθώς υπάρχουν εκατοντάδες άλλες στα google reviews, για τα employment reviews και τις συνθήκες εργασίες άστο....

Οπότε ας γράψει ο κάθε ένας την ιστορία του να γελάσουμε και να κλάψουμε

 

Ξεκινάω εγώ:

Αγοράζω ένα dell 790 all in one που στην πραγματικότητα είναι μια θήκη πίσω από μια οθόνη. Μέχρι εδώ οκ. Παραλαμβάνω το προϊόν μέσα σε ένα κουτί χωρίς κανένα μα κανένα πακετάρισμα πρώτη αντίδραση σοκ. Κάνω οπτικό έλεγχο όλα καλά λέω προχωράμε. Επόμενος δράκος στην πίστα ΚΑΝΕΝΑ καλώδιο στο κουτί. Μιλάμε για (1) Κεντρικής τροφοδοσίας, (2) Τροφοδοσία θήκης - οθόνης (3) καλώδιο από μονάδα σε οθόνη για τα USB (4) VGA

Παίρνω τηλέφωνο μου λένε κανονικά έπρεπε να έχει όλα τα καλώδια και αναφέρουν ότι θα δούμε από την κάμερα ποιος δεν έκανε καλά την δουλειά του (για την ιστορία απαγορεύεται η βιντεοσκόπηση υπαλλήλων στην Ελλάδα). Θα σας πάρει κάποιος σε μια ώρα μου λέει. Περνάνε 4 κανείς δεν πήρε. Πάω αγοράζω τα 2-3 βασικά καλώδια. Βάζω μπροστά light 1 και 3 αναμμένα google και βρίσκω error ότι δεν υπάρχουν ram. Τηλέφωνο και αναφέρει ο υπεύθυνος να πάτε σε κάποιον τεχνικό να σας βάλει σωστά το VGA μάλλον δεν ξέρετε (στην ψύχρα). Μα μου ιστορία και συζήτηση πάτε σε τεχνικό και θα το πληρώσουμε εμείς! Αν ήσασταν Αθήνα θα στέλναμε τεχνικό. Ανοίγω το μηχάνημα με καταγραφή βίντεο (το αγαπημένο τους άλλωστε) ΤΊΓΚΑ σκόνη ΤΙΓΚΑ όμως το μηχάνημα δεν ανοίχτηκε ποτέ και δεν μπορεί επουδενί να θεωρηθεί refurbished και φυσικά και στις δύο ram τα κλιπ ήταν ανοιχτά και η ραμ κολυμπούσαν. Ίσως και εικάζω από το κούνημα που έχει φάει το μηχάνημα. Καθαρισμός από μέρος μου, τοποθέτηση ram βιδωμα, θηκαρισμα, κούμπωμα κλπ. Τελικά δουλεύει αλλά... Η οθόνη δεν είναι full hd όπως αναγράφουν στην σελίδα τους. Τηλέφωνο, άκουσε ο κύριος Βουλγ@@@κης την ιστορία μου με απάθεια (head service κλπ) όσο για το λάθος στην ιστοσελίδα ειναι ευθύνη άλλου τμήματος. Στο τέλος του λέω θα μου πείτε να πάρω την dell τηλέφωνο. Τελικά ποτέ και κανείς δεν πήρε τηλέφωνο και για 130€ προφανώς δεν μπορώ να φάω χρόνο. Κατά τα άλλα εταιρίες με ISO και ελέγχους. 

Γέλια η κλάματα, Ελλάδα 2.0 και μηχανικοί έλεγχοι στο εμπόριο, τα συμπεράσματα δικά σας. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς οι υπηρεσίες είναι ανάλογες των αμοιβών.

Δε γνωρίζω τι γίνεται στο συγκεκριμένο κατάστημα μα αφού μιλάς για ελέγχους σε αυτό το κράτος, αναπόφευκτα μιλάς και για τους μισθούς του...

Γενικά η εμπειρία μου στο εν λόγω κατάστημα (σε refurbished προϊόντα) ήταν καλή.

Έχει τύχει να παραλάβω ελαττωματικό προϊόν επίσης όμως αναγνωρίστηκε αμέσως το σφάλμα και έγινε άμεσα αντικατάσταση (2-3 εργάσιμες).

Προφανώς κάπου το χάνουν, μα δεν κρύβονται πίσω από το δάκτυλο τους.

Κακώς έβαλες χέρι και αγόρασες έξτρα καλώδια, θα μπορούσαν να σε βγάλουν και φταίχτη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@babble tribe

1) Μαζευεις τυγχων αποδεικτικα συνομιλιων με ημερομηνιες κτλ

2) Τα αποστελνεις στο συνηγορο του καταναλωτη:
https://www.synigoroskatanaloti.gr/el/ypoboli-anaforas
Και περιμενεις το πορισμα / αποφαση του

3) Οταν την λαβεις, κανεις νεα καταγγελια με ολα τα παραπανω στη γενικη γραμματεια εμποριου:
https://kataggelies.mindev.gov.gr/καταγγελία/
Και αντιστοιχως περιμενεις τις δρασεις τους.

 

Μην εκπλησσεσαι ομως, ειναι μερος της φιλοσοφιας τους η αντιεξυπηρετηση.

παλια μου τεχνη κοσκινο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...