Προς το περιεχόμενο

Μελέτη καταλήγει στο ότι οι κάτοχοι Tesla απολαμβάνουν μόλις το 64% της εργοστασιακής αυτονομίας μετά από μόλις τρία χρόνια


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

16 ώρες πριν, CorsarioJoao είπε

Ζήτησε την κατασκευή τους όμως (ενώ δεν υπήρχε λόγος γιατί ειχε μια χαρά αυτοκίνητο), και κάποιος τα έφτιαξε για λογαριασμό του επιβαρύνοντας το περιβάλλον πολύ περισσότερο απο όσο ο κυρ Γιάννης που δεν άλλαξε κανένα.

Ο κυρ Γιάννης δεν κάνει αγορές που δεν του χρειάζονται, αγαπάει το περιβάλλον και πάει στο καφενείο με τα πόδια.

Το ποιντ είναι οτι όλοι μπορούμε να δικαιολογήσουμε με τον ένα ή τον αλλο τρόπο τις επιλογές μας.

Κανένας δεν αγοράζει νεο αυτοκίνητο για να κάνει καλό στο περιβάλλον αλλά αν βολεύει το λέμε και αυτό, και μάλλον το κάνουμε επειδή μας το λέει και αυτός που το πουλάει.

 

Αυτος που τα εφτιαξε θα τα πουλαγε ετσι κι αλλιως, ειτε στον Χανς ειτε σε αυτον που πηρε τα μεταχειρισμενα του Χανς. Υπαρχει αναγκη για Χ αυτοκινητα, οποτε θα παραχθουν Χ.

Ο κυρ γιαννης δεν κανει αγορες που δεν του χρειαζονται επειδη τρωει ολα του τα λεφτα στο καφενειο και στα φρουτακια στο οπαπ Play. Αν ειχε λεφτα θα ειχε παρει Nissan Navara 3λιτρο η Cayenne οπως εκαναν ολοι οι Λαρισαιοι.

Εχεις μπερδεψει την οικολογια με την οικονομια, και νομιζεις πως οποιος ειναι φτωχος και καρμιρης ειναι αυτοματα και καλος ανθρωπος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 145
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

15 ώρες πριν, ovidius80 είπε

Αλλά ακόμη και αν βρεις να παρκάρεις ακριβώς κάτω από το σπίτι σου. Ρίχνεις μπαλαντέζα από τον 5ο ας πουμε, στο πεζοδρόμιο?

Οι μετρητές είναι στο ισόγειο.

 

dei.jpg

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, me00016 είπε

Στις 6 σελίδες παραθέσεων MEK vs EV, ένα, επαναλαμβάνω, μόνο ΕΝΑ μήνυμα αναφέρεται στο οικονομικότερο, πιο οικολογικό, πολλές φορές ταχύτερο, πιο ξεκούραστο και ασφαλέστερο μέσο μεταφοράς: τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Δεν θα μπω σε αντιπαράθεση για το πώς και τί είναι τα ΜΜΜ στην χώρα μας (ειδικά σχετικά με την ασφάλεια μετά το ατύχημα-όνειδος για την Ελλάδα στα Τέμπη), ξέρω το πώς και το τί, σε αυτή την χώρα ζω και τα περισσότερα χρόνια της ζωής μου στην τερατούπολη τα έζησα. Δυστυχώς αυτά μας αξίζουν.

Θα αναφερθώ στα σχόλια μιας Ελβετίδας, όταν πήγαινε στην δουλειά της, φυσικά με το τρένο. Έλεγε ότι οι περισσότεροι Ελβετοί επιλέγουν τα ΜΜΜ, γιατί αγαπούν την χώρα τους και γνωρίζουν τα πολλαπλά οφέλη όταν πράττουν έτσι! Τί συλλογική συνείδηση από έναν απλό πολίτη, μιας, και για αυτό το λόγο, όχι τυχαίας χώρας!

Στον "Σείριο" έχουν βάλει ΦΒ στο πάρκινγκ

sea%20seirios%20stathmos%20fortisis.jpg?

Στα αμαξοστάσια του ΟΣΥ πότε;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, Gzisis89 είπε

Τα ηλεκτρικα ειναι ακομα σε νηπιακο σταδιο και ακομα και Γερμανια που μενω λιγοι πλουσιοι τα εμπιστευονται. Και εδω σιγα σιγα παλια αυτοκινητα βλεπει κανεις εξω σε αυξανομενη συχνοτητα σε σχεση με 5 χρονια πριν. Και λογικο με τις τιμες που εχουν και με το κοστος ζωης που ανεβηκε πολυ. Τωρα για Ελλαδα και ηλεκτρικα τι να πει κανεις ειναι τοσο γραφικο οσο να μιλαμε για κομμουνισμο το 2024. Οταν ενας ιατρος στην Ελλαδα βγαζει 1500 ευρω το μηνα νομιμα και ενα αυτοκινητο τυπου γιαρις που παλια κοστιζε καπου 13-15.000 τωρα φτανει ανετα τα διπλασια σημαινει οτι θα πληρωνει 2 χρονων μισθους για ενα αυτοκινητο, το οποιο δεν το λες και τιποτα το ιδιαιτερο. Δεν βγαινουν τα μαθηματικα γι αυτο και ο κοσμος εχει ακομα τα σαραβαλα του 2000. Στην Ελλαδα αν βγει καποιος νοημων ανθρωπος κυβερνηση θα επενδυσει χρηματα στις αστικες συγκοινωνιες και θα απαγορευσει την χρηση αυτοκινητου στο αστικο κεντρο που μονο προβληματα μπορει να φερει. Αλλα πρωτα θα πρεπει να δωσει 2-3 δοβαρες επιλογες μμε και οχι τα παλια κοκκινα λεωφορεια της γερμανια βαμμενα ασπρομπλε.

Στην Γερμανία τα EV αυξάνονται με σχεδόν εκθετική πρόοδο (όπως και στις περισσότερες ανεπτυγμένες χώρες) και σήμερα αποτελούν ~25% της αγοράς καινούργιων αυτοκινήτων. Το ίδιο και στην περισσότερη Ευρώπη, παρά το γεγονός ότι σχεδόν όλες οι παραδοσιακές αυτοκιν/νιες προσπαθούν απεγνωσμένα να πείσουν τον κόσμο (μέσω λομπίστων και μμε) να αγοράσει συμβατικά ή υβριδικά που είναι οριακά κερδοφόρα με το παρόν επιχειρηματικό τους μοντέλο αντί να χάνουν καταστροφικά ποσά.

image.png.92973869c42c7df7e53df4f3fd534f00.png

Total number of battery electric cars registered in Germany as of January 1st, between 2008 and 2023

image.png.b192cd6c78164ef6a5fcc8cdc7d44bd6.png

 

 

Επεξ/σία από adastra
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Doubt είπε

Οι μετρητές είναι στο ισόγειο.

 

dei.jpg

 

Και ξανά κάνω την ερώτηση.  Τραβάς μπαλαντεζα στο πεζοδρόμιο αφήνοντας ανοικτή την είσοδο? Αφήνεις όλο το βράδυ χύμα ένα καλώδιο στο πεζοδρόμιο συνδεδεμένο επίσης χυμα με το σημείο που είναι οι μετρητές? Να είμαστε λίγο σοβαροί  παρακαλώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, ovidius80 είπε

Και ξανά κάνω την ερώτηση.  Τραβάς μπαλαντεζα στο πεζοδρόμιο αφήνοντας ανοικτή την είσοδο? Αφήνεις όλο το βράδυ χύμα ένα καλώδιο στο πεζοδρόμιο συνδεδεμένο επίσης χυμα με το σημείο που είναι οι μετρητές? Να είμαστε λίγο σοβαροί  παρακαλώ.

Τα ίδια προβλήματα αντιμετωπίζουν και στην υπόλοιπη Ευρώπη και έχουν βρει πολλές διαφορετικές λύσεις. Π.χ. https://www.carwow.co.uk/editorial/going-electric/ev-charging/how-to-charge-an-electric-car-with-no-driveway

Το πρόβλημα θα λυθεί σύντομα με τους ασύρματους φορτιστές σαν αυτούς που ετοιμάζει η Tesla, και θα εξαπλώσει και μόνη της στις ανεπτυγμένες χώρες για να υποστηρίξει το δίκτυο ρομποταξί.

https://www.teslarati.com/tesla-confirms-wireless-inductive-ev-charging-development/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Αυτος που τα εφτιαξε θα τα πουλαγε ετσι κι αλλιως, ειτε στον Χανς ειτε σε αυτον που πηρε τα μεταχειρισμενα του Χανς. Υπαρχει αναγκη για Χ αυτοκινητα, οποτε θα παραχθουν Χ.

Ο κυρ γιαννης δεν κανει αγορες που δεν του χρειαζονται επειδη τρωει ολα του τα λεφτα στο καφενειο και στα φρουτακια στο οπαπ Play. Αν ειχε λεφτα θα ειχε παρει Nissan Navara 3λιτρο η Cayenne οπως εκαναν ολοι οι Λαρισαιοι.

Εχεις μπερδεψει την οικολογια με την οικονομια, και νομιζεις πως οποιος ειναι φτωχος και καρμιρης ειναι αυτοματα και καλος ανθρωπος.

Όχι δεν θα τα πούλαγε έτσι κ αλλιώς, αν δεν υπάρχει αγοραστής δεν πωλείται τίποτα και δεν κατασκευάζεται τίποτα.

Γουστάρω που για να βγεί η λογική σου ο κυρ Γιάννης πρέπει να είναι ο πάτος της κοινωνίας. Οι Λαρισαίοι που πήραν Nissan Nava 3λιτρο και Cayenne είναι παράδειγμα προς μίμηση ή προς αποφυγήν;

Λογική νεοέλληνα: Οικολογία είναι να αλλάζουμε αυτοκίνητο κάθε 3 χρόνια και όποιος δεν τρέχει να αγοράσει αυτοκίνητο είναι αυτόματα φτωχός και καρμίρης, αρα οι παραπάνω Λαρισαίοι είναι σωστοί.

Επεξ/σία από CorsarioJoao
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, ovidius80 είπε

Και ξανά κάνω την ερώτηση.  Τραβάς μπαλαντεζα στο πεζοδρόμιο αφήνοντας ανοικτή την είσοδο? Αφήνεις όλο το βράδυ χύμα ένα καλώδιο στο πεζοδρόμιο συνδεδεμένο επίσης χυμα με το σημείο που είναι οι μετρητές? Να είμαστε λίγο σοβαροί  παρακαλώ.

Μήπως να περιμένεις να δεις πως θα γίνεται η τοποθέτηση των διατάξεων φόρτισης;

https://deddie.gr/el/upiresies/sundesi-me-to-diktuo/egkatastasi-ypodomon-epanafortisis-ilektrokiniton-oximaton/

* δεν έγινε υποχρεωτική η ηλεκτροκίνηση κι ούτε προβλέπεται στο άμεσο μέλλον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, adastra είπε

Τα ίδια προβλήματα αντιμετωπίζουν και στην υπόλοιπη Ευρώπη και έχουν βρει πολλές διαφορετικές λύσεις. Π.χ. https://www.carwow.co.uk/editorial/going-electric/ev-charging/how-to-charge-an-electric-car-with-no-driveway

Το πρόβλημα θα λυθεί σύντομα με τους ασύρματους φορτιστές σαν αυτούς που ετοιμάζει η Tesla, και θα εξαπλώσει και μόνη της στις ανεπτυγμένες χώρες για να υποστηρίξει το δίκτυο ρομποταξί.

https://www.teslarati.com/tesla-confirms-wireless-inductive-ev-charging-development/

Αυτή τη μαλάκια την βλέπω σε ορισμένες πλούσιες και μη περιοχές εδώ που μένω. Παντού καλώδια στον δρόμο. Με τα ζώα τι θα κάνεις διότι εδώ Αγγλία έχουμε θέμα με αρουραίους, αλεπούδες και γλάρους που γαμανε τα πρεκια οτιδήποτε πλαστικού και όχι μόνο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 28/05/2024 at 08:48, Doubt said:

20 χρόνια ακούω για υδρογόνο, δίκτυο και οχήματα σε κυκλοφορία (Ελλάδα) μηδέν.

(κι ούτε πρόκειται γιατί είναι πολύ ακριβή η επένδυση)

Σε 15 χρόνια και βγάλε τα ηλεκτρικά έφτασαν στη γειτονιά μας μετά βαΐων και κλάδων.

  Reveal hidden contents

e6565b37c75f4dd5841bb79b50e975a7.jpg?qua

 

 

Ναι αλλά σε 10 χρόνια που θα παίξουν τελικά υποδομές στην Ελλάδα από την motor oil που τα χώνει χοντρά σήμερα για πράσινο υδρογόνο και επειδή πρέπει να πάνε σε πλάνο Β τα βενζινάδικα για να μην γεμίσουν φορτιστές, τότε θα έρθουν τα περισσότερα μοντέλα αυτοκινήτων υδρογόνου και θα συμπέσουν με το άλλαγμα των ηλεκτρικών η των μπαταριών τους. Τυχαίο; δεν νομίζω. Σημείωση: Δεν είναι τόσο ακριβή επένδυση. Ούτε ιδιαίτερα δύσκολη, κάντε βόλτα σε πάρκο ΕΜΠ λαυριου όπου παράγουν κ καίνε υδρογόνο για ρεύμα όσοι είστε Αθήνα. Απλώς οι εταιρίες πρέπει να πουλήσουν το Α πριν πάμε στο Β γιατί πρέπει να πάρουν λεφτά και για το Α και για το Β από όσους περισσότερους αρπάξουν ! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, adastra είπε

Στην Γερμανία τα EV αυξάνονται με σχεδόν εκθετική πρόοδο (όπως και στις περισσότερες ανεπτυγμένες χώρες) και σήμερα αποτελούν ~25% της αγοράς καινούργιων αυτοκινήτων. Το ίδιο και στην περισσότερη Ευρώπη, παρά το γεγονός ότι σχεδόν όλες οι παραδοσιακές αυτοκιν/νιες προσπαθούν απεγνωσμένα να πείσουν τον κόσμο (μέσω λομπίστων και μμε) να αγοράσει συμβατικά ή υβριδικά που είναι οριακά κερδοφόρα με το παρόν επιχειρηματικό τους μοντέλο αντί να χάνουν καταστροφικά ποσά.

image.png.92973869c42c7df7e53df4f3fd534f00.png

Total number of battery electric cars registered in Germany as of January 1st, between 2008 and 2023

image.png.b192cd6c78164ef6a5fcc8cdc7d44bd6.png

 

 

Αυτο δεν αναιρει οτι ειναι πολυ λιγα τα ηλεκτρικα σε σχεση με τα συμβατικα αυτοκινητα. Οι αγορες μεταχειρισμενων συμβατικα πουλανε οχι ηλεκτρικα. Λιγοι αγοραζουν καινουριο αυτοκινητο στην Γερμανια με τοσο μεγαλο μαρκετ αυτοκινητων 2-5ετιας που ειναι κυριολεκτικα σαν καινουρια. Συνολικα μεχρι το 2021 ειχε ενα 2% ηλεκτρικο. Αντε να ανεβηκε λιγο ακομα αλλα παραμενουν μεγαλη μειοψηφια. Ο μεσος πολιτης δεν αλλαζει αυτοκινητο τοσο γρηγορα και οταν αλλαξει θα το σκεφτει πολυ καλα αν θα παει σε ηλεκτρικο 3-5ετιας. Εχουν ακομα ψωμια να φανε τα ηλεκτρικα. 

IMG_4931.jpeg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, hyperlost είπε

Ναι αλλά σε 10 χρόνια που θα παίξουν τελικά υποδομές στην Ελλάδα από την motor oil που τα χώνει χοντρά σήμερα για πράσινο υδρογόνο και επειδή πρέπει να πάνε σε πλάνο Β τα βενζινάδικα για να μην γεμίσουν φορτιστές, τότε θα έρθουν τα περισσότερα μοντέλα αυτοκινήτων υδρογόνου και θα συμπέσουν με το άλλαγμα των ηλεκτρικών η των μπαταριών τους. Τυχαίο; δεν νομίζω. Σημείωση: Δεν είναι τόσο ακριβή επένδυση. Ούτε ιδιαίτερα δύσκολη, κάντε βόλτα σε πάρκο ΕΜΠ λαυριου όπου παράγουν κ καίνε υδρογόνο για ρεύμα όσοι είστε Αθήνα. Απλώς οι εταιρίες πρέπει να πουλήσουν το Α πριν πάμε στο Β γιατί πρέπει να πάρουν λεφτά και για το Α και για το Β από όσους περισσότερους αρπάξουν ! 

Αυτά αγγίζουν τα όρια της συνομωσίας.

Σε 10 χρόνια που λες, θα πρέπει να είναι ανταγωνιστικό το υδρογόνο για να έχει μια ελπίδα. Η Μότορ οιλ ίσως βλέπει πιθανή την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από υδρογόνο, όπως γίνεται τώρα από ΦΑ. Δεν έχει κανείς αντίρρηση σε αυτό.

Το να προτείνεις υδρογόνο στην αντλία και σύστημα "φόροι+κι άλλοι φόροι+φόροι επί φόρων" είναι σε βάρος σου, δεν ξέρω γιατί επιμένετε.

+

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, Gzisis89 είπε

Αυτο δεν αναιρει οτι ειναι πολυ λιγα τα ηλεκτρικα σε σχεση με τα συμβατικα αυτοκινητα. Οι αγορες μεταχειρισμενων συμβατικα πουλανε οχι ηλεκτρικα. Λιγοι αγοραζουν καινουριο αυτοκινητο στην Γερμανια με τοσο μεγαλο μαρκετ αυτοκινητων 2-5ετιας που ειναι κυριολεκτικα σαν καινουρια. Συνολικα μεχρι το 2021 ειχε ενα 2% ηλεκτρικο. Αντε να ανεβηκε λιγο ακομα αλλα παραμενουν μεγαλη μειοψηφια. Ο μεσος πολιτης δεν αλλαζει αυτοκινητο τοσο γρηγορα και οταν αλλαξει θα το σκεφτει πολυ καλα αν θα παει σε ηλεκτρικο 3-5ετιας. Εχουν ακομα ψωμια να φανε τα ηλεκτρικα. 

 

Ναι. Ο στόλος δεν μπορεί να αλλάξει από την μια μέρα στην άλλη θα πάρει χρόνια. Αλλά σημασία έχει ότι τα ηλεκτρικά ξεπέρασαν το κρίσιμο σημείο καμπής του 5% στο S-curve που οδηγεί στην πλήρη υιοθέτηση.

WW-K-12-2023.jpg.67835e53b6e65829781df107b4ec87b4.jpg

Επεξ/σία από adastra
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 hours ago, Doubt said:

Αυτά αγγίζουν τα όρια της συνομωσίας.

Σε 10 χρόνια που λες, θα πρέπει να είναι ανταγωνιστικό το υδρογόνο για να έχει μια ελπίδα. Η Μότορ οιλ ίσως βλέπει πιθανή την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από υδρογόνο, όπως γίνεται τώρα από ΦΑ. Δεν έχει κανείς αντίρρηση σε αυτό.

Το να προτείνεις υδρογόνο στην αντλία και σύστημα "φόροι+κι άλλοι φόροι+φόροι επί φόρων" είναι σε βάρος σου, δεν ξέρω γιατί επιμένετε.

+

 

 

Το πράσινο υδρογόνο που επενδύει η motor oil δεν βγαίνει από ΦΑ αλλά από ΑΠΕ. Που σημάνει αιολικά και φωτοβολταϊκά. Για αυτό κ αγοράζει άλλες εταιρίες. Εσυ πιστεύεις ότι αν το κράτος χάσει τους φόρους στα καύσιμα (βενζίνη πετραλαια) την άλλη μέρα δεν θα βάλει αλλά φέσια; Η θα συνεχίσει με τα ταμεία μειωμένα κάτι δις; Αυτό δεν είναι πέρα από το όριο της φαντασίας; Η λέμε κάτι και πιστεύουμε στα θαύματα; οι μπαταρίες στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα προσθέτουν  βάρος, μειωμένη απόδοση με τα χρόνια, τους κινδύνους ανάφλεξης σε περίπτωση συμπίεσης η νερού, και αναμονή για την φόρτιση ακόμα κ στους σούπερ ταχυφορτιστες. Επίσης οι τιμές στους ταχυφορτιστες σε εθνικες σε βενζινάδικα ειναι αυξημένα με το κόστος να φορτίζεις σπίτι. Όλα αυτά λύνονται κ έχεις ηλεκτρικό με άμεσο γέμισμα σαν να βαζεις βενζίνη χωρίς τα μείονεκτήματα που έχουν τα ηλεκτρικά με τις μπαταριές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οι συσσωρευτές είναι εύφλεκτοι αλλά το υδρογόνο είναι άφλεκτο; πόσο κοστίζει το ένα κιλό υδρογόνου; πόσος είναι ο συντελεστής απόδοσης μιας κυψέλης καυσίμου υδρογόνου;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...