Προς το περιεχόμενο

Μελέτη καταλήγει στο ότι οι κάτοχοι Tesla απολαμβάνουν μόλις το 64% της εργοστασιακής αυτονομίας μετά από μόλις τρία χρόνια


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Δεν τα εχει ο ιδιος, ουτε τα πεταξε στα σκουπιδια να μολυνουν με το που πηρε το επομενο.

Αυτα τα εξτρα 9 αυτοκινητα τα εχουν αγορασει μεταχειρισμενα αλλα 9 ατομα. Εκ των οποιων ο ενας μπορει να ειναι ο κυρ Γιαννης.

Ζήτησε την κατασκευή τους όμως (ενώ δεν υπήρχε λόγος γιατί ειχε μια χαρά αυτοκίνητο), και κάποιος τα έφτιαξε για λογαριασμό του επιβαρύνοντας το περιβάλλον πολύ περισσότερο απο όσο ο κυρ Γιάννης που δεν άλλαξε κανένα.

Ο κυρ Γιάννης δεν κάνει αγορές που δεν του χρειάζονται, αγαπάει το περιβάλλον και πάει στο καφενείο με τα πόδια.

Το ποιντ είναι οτι όλοι μπορούμε να δικαιολογήσουμε με τον ένα ή τον αλλο τρόπο τις επιλογές μας.

Κανένας δεν αγοράζει νεο αυτοκίνητο για να κάνει καλό στο περιβάλλον αλλά αν βολεύει το λέμε και αυτό, και μάλλον το κάνουμε επειδή μας το λέει και αυτός που το πουλάει.

 

Επεξ/σία από CorsarioJoao
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 145
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

17 hours ago, ethereum said:

δεν είναι τόσο απλό , υπάρχουν πολλοί παράγοντες που θα παίξουν ρόλο στην αποφόρτιση της μπαταρίας ,αν βασιστείς στην ένδειξη την έχεις πατήσει , πχ μποτιλιάρισμα , εκτεταμένη χρήση air-condition λόγω καύσωνα , ανηφορικοί δρόμοι επι χιλιόμετρα , κίνηση του αυτοκινήτου με βαρύ φορτίο ή πολλούς επιβάτες , ξαφνικές επιταχύνσεις/κίνηση σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας , αποτυχία εύρεσης θέσης για φόρτιση σε ένα ταξίδι λόγω του ότι γίνεται χαμός για μια θέση , να συνεχίσω ? θα γίνω βαρετός είναι πολλές οι περιπτώσεις

Δεν είναι έτσι τα πράγματα και έχω εμπειρία 15χιλ χλμ και 9 μήνες χρήσης με ένα ταξίδι προς Δράμα και πίσω.

Όσο φορτίο και να έχεις το ηλεκτρικό δεν βλέπει σημαντική διαφορά στην κατανάλωση. Ξαφνική επιτάχυνση θερμικού δεν είναι επιτάχυνση που γεμίζει την μπάρα πάνω από 25% της διαθέσιμης δύναμης και αυτό είναι οικονομία. Όπως και ο κλιματισμός δεν επιβαρύνει παραπάνω από 5% από την συνολική διαθέσιμη μπαταρία.

Στο ταξίδι των 3χιλ χλμ βόρεια Ελλάδα καμιά φορά που ήθελα να φορτίσω δεν έψαξα απλώς πήγα εκεί που με βόλευε.

Σχετικά με την ένδειξη είναι ακριβώς όπως και το πασσατ που έχω. Όσο το πλακώνει μειώνεται το νούμερο, αν το πλακώνεις για 100χλμ και σου δείξει Χ νούμερο αν ηρεμήσεις μετά από λίγο γίνεται Χ+ψ. Ομοίως αν είσαι Εθνική και μπεις πόλη.

 

Υ.γ. Το ίδιο είδα και βγαίνοντας από εθνική με χαμηλό μονοψηφιο και αυτονομία 10χλμ και έπεσα σε κίνηση και πήγε μέχρι να φτάσω στον προορισμό μου 30χκμ. Όπως και έχω δει και το ανάποδο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, toxoths73 said:

Α κατάλαβα συμφέρει μόνο αν έχεις μεγάλο φωτοβολταικό σύστημα για να φορτίζει το αυτοκίνητο. Το 8ευρώ πως το έβγαλες? εννοείς 60KWh(μπαταρία)+9KWh(απώλεια)=69KWh δηλαδή 8ευρώ στον λογαριασμό ΔΕΗ?. Υπολογίζεις μόνο την τιμή που σου δίνει ο πάροχος?

Ναι, 69Kwh με 0.12 λεπτά είναι 8 ευρώ. 
Βέβαια, παίζουν και άλλες χρεώσεις στον λογαριασμό όπως οι ρυθμιζόμενες χρεώσεις κλπ και δεν ξέρω πόσο βγαίνει ακριβώς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Ναι, 69Kwh με 0.12 λεπτά είναι 8 ευρώ. 
Βέβαια, παίζουν και άλλες χρεώσεις στον λογαριασμό όπως οι ρυθμιζόμενες χρεώσεις κλπ και δεν ξέρω πόσο βγαίνει ακριβώς.

Βάλε στα 0,12 + άλλα 0,12 λεπτά περίπου για ΕΡΤ,δήμος,ρυθμιζόμενες χρεώσεις,ΦΠΑ κλπ και αμέσος πας στα 16ευρώ.Η ουσία είναι τι βγαίνει από τη τσέπη όχι τι σου τάζει ο πάροχος.   

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 minutes ago, toxoths73 said:

Βάλε στα 0,12 + άλλα 0,12 λεπτά περίπου για ΕΡΤ,δήμος,ρυθμιζόμενες χρεώσεις,ΦΠΑ κλπ και αμέσος πας στα 16ευρώ.Η ουσία είναι τι βγαίνει από τη τσέπη όχι τι σου τάζει ο πάροχος.   

Κοίταξα λογαιρασμό ΔΕΗ και βγαίνει στα 0.15€/kWh με όλα μέσα. Βέβαια είμαι στα 0.11€/kWh από τον πάροχο. Αλλά δεν φτάνω στα 0.24€/kWh. Προς το παρόν, δηλαδή. Ούτε ξέρω σε λίγο καιρό πόσο θα πάει η kWh ούτε πόσο θα πάει η βενζίνη/πετρέλαιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, svach είπε

για 646km με ταχύτητα +/- 5 km/h απο το όριο 2 στάσεις είναι αρκετές, ακόμα και με τις μικρές μπαταρίες των 60kwh. Με long range μπαταρία βγαίνει και με μία φόρτιση. Το θέμα, βέβαια, είναι το δίκτυο φόρτισης, καθώς δεν έχει παντού γρήγορους φορτιστές. Σίγουρα με diesel θα είσαι πιο γρήγορα στον προορισμό σου και χωρίς να αγχώνεσαι για το που θα σταματήσεις. Αν κάνεις συχνά ταξίδια, δεν λέει το ηλεκτρικό.
Σχετικά με το κόστος, στο ταξίδι είναι όντως παρόμοιο, στην πόλη, όμως, η διαφορά είναι μεγάλη αν φορτίζεις σπίτι σου. 

Δεν μπορώ να ξέρω γιατι δεν νομίζω ότι υπάρχουν αξιόπιστα στοιχεία. Και όπως είπα Δεν με απασχολεί αν βγαίνει η απόσταση με ένα ατομο στο αυτοκίνητο και το αυτοκίνητο άδειο. Με ενδιαφέρει η συγκριση στην χειρότερη δυνατή περίπτωση. Και να με συγχωρείς αλλά δεν πιστευω ότι ακόμη και με Long Range μπαταρία θα βγει το ταξίδι μόνο με ια φόρτιση με αυτά τα δεδομένα.

Σε ότι αφορά το κόστος στην πόλη. Δεν θα διαφωνήσω αλλά το αν που βάζεις είναι ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΑΝ. Κι αυτό γιατί στην πλειοψηφία των πολυκατοικιών στην Ελλάδα δεν υπάρχουν κλειστά parking ή εστω πυλωτές για να κάνεις εγκατάστασηγια φόρτιση. Τις περισσότερες φορές δεν βρίσκεις καν να παρκάρεις όχι στον ίδιο δρόμο αλλά ούτε στο ίδιο οικοδομικό τετράγωνο με το σπίτι σου. Αλλά ακόμη και αν βρεις να παρκάρεις ακριβώς κάτω από το σπίτι σου. Ρίχνεις μπαλαντέζα από τον 5ο ας πουμε, στο πεζοδρόμιο? Το ηλεκτρικό ότι κι αν κάνουμε δεν είναι και δεν μπορεί να γίνει για την Ελλάδα γιατί δεν μπορεί να υποστηριχθεί από τις πόλεις μας. Οι ελληνικές πόλεις στο μεγαλύτερο μέρος τους ΔΕΝ μπορούν να υποστηρίξουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Κι αυτό γιατί χτίστηκαν αναρχα με προβλέψεις μόνο κερδοφορίας κι οχι εξυπηρετησης των πολιτών σε μια εποχή που το αυτοκίνητο ήταν στην κυριολεξία είδος πολυτελείας και κυκλοφορούσαν πάρα πολύ λίγα. Ο μόνος τρόπος που θα μπορούσε ΊΣΩΣ να υποστηριχθεί κάτι τέτοιο θα ήταν η δημιουργία δικτυου φορτιστών χαμηλής τάσης στα πεζοδρόμια από τους Δήμους αλλά ξέρουμε όλοι πολύ καλά ότι αυτό είναι Τρομακτικά απίθανο να συμβεί.  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 minutes ago, toxoths73 said:

Βάλε στα 0,12 + άλλα 0,12 λεπτά περίπου για ΕΡΤ,δήμος,ρυθμιζόμενες χρεώσεις,ΦΠΑ κλπ και αμέσος πας στα 16ευρώ.Η ουσία είναι τι βγαίνει από τη τσέπη όχι τι σου τάζει ο πάροχος.   

Δύσκολο να είναι τόσο, εκτός αυτού Ερτ, Δήμος κλπ πληρώνεις ανεξάρτητα εάν φορτίσεις ή όχι. Άντε από 8€ να πηγαίνει 10€.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Δύσκολο να είναι τόσο, εκτός αυτού Ερτ, Δήμος κλπ πληρώνεις ανεξάρτητα εάν φορτίσεις ή όχι. Άντε από 8€ να πηγαίνει 10€.

Σωστά, Ερτ και δημ. τέλη τα πληρώνεις ούτως ή άλλως. Οι ρυθμιζόμενες χρεώσεις είναι περίπου 4,5 λ/kwh και δεν εξαρτώνται από την τιμή kwh που σου δίνει ο πάροχος, είναι ίδιες για όλους τους παρόχους. Τα 17λ/kwh είναι μια ρεαλιστικη τιμή, με όλες τις χρεώσεις μέσα, κάποιοι που το ψάχνουν περισσότερο μπορεί και να χουν ακόμα χαμηλότερη τιμή. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, svach said:

Σωστά, Ερτ και δημ. τέλη τα πληρώνεις ούτως ή άλλως. Οι ρυθμιζόμενες χρεώσεις είναι περίπου 4,5 λ/kwh και δεν εξαρτώνται από την τιμή kwh που σου δίνει ο πάροχος, είναι ίδιες για όλους τους παρόχους. Τα 17λ/kwh είναι μια ρεαλιστικη τιμή, με όλες τις χρεώσεις μέσα, κάποιοι που το ψάχνουν περισσότερο μπορεί και να χουν ακόμα χαμηλότερη τιμή. 

Οπότε μιλάμε χονδρικά 12€ το φουλάρισμα για 350χλμ, δηλαδή 3,40€/100χλμ, αντιστοιχία με θερμικό 2λτ/100χλμ.

Επεξ/σία από Vasilisxd
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Οπότε μιλάμε χονδρικά για 12€ το φουλάρισμα για 350χλμ, δηλαδή 3,40€/100χλμ, αντιστοιχία με θερμικό 2λτ/100χλμ.

Σωστα!! 

Επεξ/σία από @pnea1973
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Και μιλάμε για αμάξια τέρατα άνω των 200 αλόγων.  

530 έχω στο δικό μου. Και μεση κατανάλωση 17 kwh /100

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει και κάποια κατανάλωση  κατά τη στάθμευση που δεν αποτυπώνεται στη μέση κατανάλωση που δείχνουν τα αυτοκίνητα. Ανάλογα με το πόσα. χλμ κάνεις, πόσο συχνά χρησιμοποιείς προθέρμανση καμπίνας, τα συστήματα ασφαλείας (πχ sentry στα tesla), αυτό μπορεί να είναι και 20-25% επιπλέον της μέσης οδηγικής κατανάλωσης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ηλεκτρικα ειναι ακομα σε νηπιακο σταδιο και ακομα και Γερμανια που μενω λιγοι πλουσιοι τα εμπιστευονται. Και εδω σιγα σιγα παλια αυτοκινητα βλεπει κανεις εξω σε αυξανομενη συχνοτητα σε σχεση με 5 χρονια πριν. Και λογικο με τις τιμες που εχουν και με το κοστος ζωης που ανεβηκε πολυ. Τωρα για Ελλαδα και ηλεκτρικα τι να πει κανεις ειναι τοσο γραφικο οσο να μιλαμε για κομμουνισμο το 2024. Οταν ενας ιατρος στην Ελλαδα βγαζει 1500 ευρω το μηνα νομιμα και ενα αυτοκινητο τυπου γιαρις που παλια κοστιζε καπου 13-15.000 τωρα φτανει ανετα τα διπλασια σημαινει οτι θα πληρωνει 2 χρονων μισθους για ενα αυτοκινητο, το οποιο δεν το λες και τιποτα το ιδιαιτερο. Δεν βγαινουν τα μαθηματικα γι αυτο και ο κοσμος εχει ακομα τα σαραβαλα του 2000. Στην Ελλαδα αν βγει καποιος νοημων ανθρωπος κυβερνηση θα επενδυσει χρηματα στις αστικες συγκοινωνιες και θα απαγορευσει την χρηση αυτοκινητου στο αστικο κεντρο που μονο προβληματα μπορει να φερει. Αλλα πρωτα θα πρεπει να δωσει 2-3 δοβαρες επιλογες μμε και οχι τα παλια κοκκινα λεωφορεια της γερμανια βαμμενα ασπρομπλε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...