Προς το περιεχόμενο

Μελέτη καταλήγει στο ότι οι κάτοχοι Tesla απολαμβάνουν μόλις το 64% της εργοστασιακής αυτονομίας μετά από μόλις τρία χρόνια


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

15 ώρες πριν, doubleh είπε

στην ουσία συγκρίνει με την θεωρητική αυτονομία, όχι με την εργοστασιακή. το αυτοκίνητο λέει πως βγαίνει από το εργοστάσιο με 74% της διαφημιζόμενης αυτονομίας*.

το ζουμί με μία πρόταση είναι το ^^.

Πραγματική εργοαστιακή αυτονομία κακή (74%).

Πτώση της αυτονομίας μικρή.

* καλά και τα μεκ κάπως έτσι είναι. το αμάξι καινούριο δεν έχει την κατανάλωση που διαφημίζει

Συμφωνω απολυτα, το θεμα ειναι πιο αυτοκινητο βγαζει τωρα 15ετια με ετησιο σερβις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 145
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, Ntinaras είπε

Τα ιδια ακριβως λεγανε και το 1990, που "με το ζορι μας ωθουνε σε καταλυτικα"

Υποτιμηση δεχονται γιατι καθε γενια ειναι πολυ πιο βελτιωμενη σε σχεση με τη προηγουμενη.

Αν εβλεπες συμβατικα καθε χρονο να εχουν 10-15% μικροτερη καταναλωση σε σχεση με το περσινο μοντελο, τοτε θα ειχαν κι αυτα τετοια απαξιωση.

τα καταλυτικά ήταν άλλη ιστορία. δεν σου άλλαζε τον τρόπο ζωής το καταλυτικό. η ζωή σου ήταν ακριβώς η ίδια πριν και μετά από τα καταλυτικά. τα ηλεκτρικά σε ωθούν σε μία τεχνολογία η οποία έχει επίπτωση στην ζωή των ανθρώπων άμεση. ο καθένας πρέπει να κάνει υπολογισμούς να δει πότε μπορεί να φορτίσει φθηνά, που, εάν βγαίνει να κάνει ταξίδι, εάν του τύχει κάτι όταν φορτίζει το αυτοκίνητο και πρέπει να φύγει και δεν έχει μπαταρία. δεν είναι μία μετάβαση απλή αυτή. και το κυριότερο, το 75% των ανθρώπων στα αστικά κέντρα δεν έχει χώρο στάθμευσης για να μπορεί να φορτίζει. ειδικά σε παλιές συνοικίες.

έχεις υπόψιν σου εάν στις καινούργιες άδειες προβλέπεται τουλάχιστον μία θέση στάθμευσης ανά διαμέρισμα; ή απλά πληρώνει ο εργολάβος ένα πρόστιμο και βγάζει λιγότερες;

3 λεπτά πριν, Gzisis89 είπε

Συμφωνω απολυτα, το θεμα ειναι πιο αυτοκινητο βγαζει τωρα 15ετια με ετησιο σερβις. 

στα νέα αυτοκίνητα, στα 15 χρόνια λογικά θα πρέπει να αλλάξεις ιμάντα 2 φορές συν τα λάδια συν εάν σου τύχει κάτι άλλο.
πχ στο δικό μου το Vitara που το έχω 7 χρόνια έχω αλλάξει μία φορά ιμάντα και μία φορά αισθητήρα λ. που το ηλεκτρικό δεν το έχει. στα 10 χρόνια λογικά, πιστεύω θα έχω πληρώσει γύρω στα 3κ στα service και αναλώσιμα βάζοντας μέσα όμως και φρένα, τακάκια κτλ.

φρένα, κιβώτια, αναρτήσεις, τα ηλεκτρικά έχουν τα ίδια με τα ΜΕΚ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, james01gr είπε

τα καταλυτικά ήταν άλλη ιστορία. δεν σου άλλαζε τον τρόπο ζωής το καταλυτικό. η ζωή σου ήταν ακριβώς η ίδια πριν και μετά από τα καταλυτικά. τα ηλεκτρικά σε ωθούν σε μία τεχνολογία η οποία έχει επίπτωση στην ζωή των ανθρώπων άμεση. ο καθένας πρέπει να κάνει υπολογισμούς να δει πότε μπορεί να φορτίσει φθηνά, που, εάν βγαίνει να κάνει ταξίδι, εάν του τύχει κάτι όταν φορτίζει το αυτοκίνητο και πρέπει να φύγει και δεν έχει μπαταρία. δεν είναι μία μετάβαση απλή αυτή. και το κυριότερο, το 75% των ανθρώπων στα αστικά κέντρα δεν έχει χώρο στάθμευσης για να μπορεί να φορτίζει. ειδικά σε παλιές συνοικίες.

έχεις υπόψιν σου εάν στις καινούργιες άδειες προβλέπεται τουλάχιστον μία θέση στάθμευσης ανά διαμέρισμα; ή απλά πληρώνει ο εργολάβος ένα πρόστιμο και βγάζει λιγότερες;

στα νέα αυτοκίνητα, στα 15 χρόνια λογικά θα πρέπει να αλλάξεις ιμάντα 2 φορές συν τα λάδια συν εάν σου τύχει κάτι άλλο.
πχ στο δικό μου το Vitara που το έχω 7 χρόνια έχω αλλάξει μία φορά ιμάντα και μία φορά αισθητήρα λ. που το ηλεκτρικό δεν το έχει. στα 10 χρόνια λογικά, πιστεύω θα έχω πληρώσει γύρω στα 3κ στα service και αναλώσιμα βάζοντας μέσα όμως και φρένα, τακάκια κτλ.

φρένα, κιβώτια, αναρτήσεις, τα ηλεκτρικά έχουν τα ίδια με τα ΜΕΚ.

Θελαν αμολυβδη βενζινη τα καταλυτικα, η οποια ηταν και λιγο πιο φτηνη απο την σουπερ, οποτε σιγουρα θα νιωθαν αδικημενοι αυτοι με τα παλια ΙΧ...

Ακομα θυμαμαι τη γκρινια που ειχαν μπαρμπαδες τοτε "εχει καταλυτη το καινουριο, κοβει σε αποδοση"

Βεβαια δεν θυμαμαι γκρινια οταν ειχε σκασει λεφτα το κρατος για αποσυρση ωστε να ωθησει τους παντες σε καταλυτικα.

Γιατι τωρα εχει γκρινια που "πληρωνουμε φορους για να τα δινει το κρατος στους πλουσιους να παιρνουν ηλεκτρικα"

 

 

Τα ηλεκτρικα δεν εχουν ιδια φρενα κιβωτια... Δεν εχουν καν κιβωτια, και τα φρενα καταπονουνται ελαχιστα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Του ζήτησαν 20 χιλιάρικα για αλλαγή μπαταρίας. Αφού το σκέφτηκε για λίγο, αποφάσισε σαν καλύτερη λύση να ανατινάξει το αμάξι.

 

  • Like 2
  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, Αντικειμενικός είπε

Βρες μου οικογενειακο αυτοκινητο με premium υλικά στο εσωτερικό, 450 άλογα ή 4,4" 0-100, αεριζομενα και θερμαινόμενα δερμάτινα καθίσματα, premium ηχοσυστημα και σύγκρινε το με το Model 3 2024 LR που βγαίνει με την επιδότηση περίπου 42000.

Επίσης πες μας στα 8 χρόνια πόσα χρήματα θα ήθελες για σερβις. Από καύσιμα πάντως θα γλίτωνες πάνω από 20.000 στην 8ετια για πλάκα.

Το τιμολόγιο που ανέβασες είναι από αυτοκίνητο που κάνει 120.000€. Οπότε σίγουρα δεν το ξαναπληρωνεις. Αν συνυπολογισουκε τα παραπάνω έχεις βγει κερδισμένος γιατί έχω δει να βγάζουν μέχρι και 500.000 χμ.

Έχω δει πρόσφατο τιμολόγιο από Υ στα 6400 υλικά. Βάλε και εργασία. 

Πόση πώρωση όταν προσπαθείς να δικαιολογήσεις τα αδικαιολόγητα; Και όχι οι κουβάδες της Tesla από ποιότητα κατασκευής είναι άστα να πάνε και δε συγκρίνονται με αντίστοιχα θερμικά της ίδιας τιμής. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, ethereum είπε

ενα κύριο χαρακτηριστικό της οδήγησης και του αυτοκινήτου είναι η ξενοιασιά και η χαλάρωση , αν πρέπει να λύνω εξίσωση κάθε φορά που βγαίνω έξω για να υπολογίζω τη διάρκεια μπαταρίας άστο καλύτερα

Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ξενοιασιά και χαλάρωση από το να οδηγείς ένα ηλεκτρικό, ακόμα και μεσα στη κίνηση (Το λέω για το Tesla).

16 ώρες πριν, ethereum είπε

ενα κύριο χαρακτηριστικό της οδήγησης και του αυτοκινήτου είναι η ξενοιασιά και η χαλάρωση , αν πρέπει να λύνω εξίσωση κάθε φορά που βγαίνω έξω για να υπολογίζω τη διάρκεια μπαταρίας άστο καλύτερα

 

Επεξ/σία από halastar
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Του ζήτησαν 20 χιλιάρικα για αλλαγή μπαταρίας. Αφού το σκέφτηκε για λίγο, αποφάσισε σαν καλύτερη λύση να ανατινάξει το αμάξι.

 

Επειδή στο προηγούμενο σχόλιο μου πέρασε ντούκου …

Αυτός τι θα κάνει ?

Επεξ/σία από Jiakometi
  • Confused 1
  • Haha 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, nepomuk είπε

Οπως καθε μερα στον Κηφισο και τις αλλες μεγαλες αρτηριες ...  μια αγαλιαση , οταν δε προκυψει και τρακαρισμα ...

Χαλαρωτικο ειναι να βγαινεις απο τον χωρο σου και απο τον πλησιον σταθμο του Μετρο να βρισκεσαι στο Αεροδρομιο ατσαλακωτος.

 

Άρθρο για τις απαραίτητες ζυμώσεις, ώστε να προσαρμοστούμε στη νέα πραγματικότητα. Να μπούμε θέλοντας και μη στο τρυπάκι να πληρώσουμε τον μισό προϋπολογισμό του σπιτιού μας για να μεταβούμε από τα καρκινογόνα, θορυβώδη και ζημιάρικα σαπάκια που μας ρουφάνε την πανάκριβη βενζίνη με το καλαμάκι, στα γυαλιστερά θηρία των 2 τόνων για μια μετακίνηση κατά μέσο όρο 20km ανά ημέρα.

Στις 6 σελίδες παραθέσεων MEK vs EV, ένα, επαναλαμβάνω, μόνο ΕΝΑ μήνυμα αναφέρεται στο οικονομικότερο, πιο οικολογικό, πολλές φορές ταχύτερο, πιο ξεκούραστο και ασφαλέστερο μέσο μεταφοράς: τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Δεν θα μπω σε αντιπαράθεση για το πώς και τί είναι τα ΜΜΜ στην χώρα μας (ειδικά σχετικά με την ασφάλεια μετά το ατύχημα-όνειδος για την Ελλάδα στα Τέμπη), ξέρω το πώς και το τί, σε αυτή την χώρα ζω και τα περισσότερα χρόνια της ζωής μου στην τερατούπολη τα έζησα. Δυστυχώς αυτά μας αξίζουν.

Θα αναφερθώ στα σχόλια μιας Ελβετίδας, όταν πήγαινε στην δουλειά της, φυσικά με το τρένο. Έλεγε ότι οι περισσότεροι Ελβετοί επιλέγουν τα ΜΜΜ, γιατί αγαπούν την χώρα τους και γνωρίζουν τα πολλαπλά οφέλη όταν πράττουν έτσι! Τί συλλογική συνείδηση από έναν απλό πολίτη, μιας, και για αυτό το λόγο, όχι τυχαίας χώρας!

  • Like 3
  • Thanks 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, mindreader είπε

Θυμασαι την παλια ελληνικη ταινια, που βαζανε και....'λουκουμι', για να παρει μπροστα το αμαξι; Ε καπως ετσι και με τα ηλεκτροκινητα.

 

Μπορεί όντως να  «θέλει το λουκουμάκι» του….

Αλλά τουλάχιστο ανεβαίνει τις ανηφόρες… Διαβάζω για μερικά θερμικά ότι δεν …….  
Ε τι λες και σύ ? Έχεις ακούσει τίποτα ? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, me00016 είπε

Άρθρο για τις απαραίτητες ζυμώσεις, ώστε να προσαρμοστούμε στη νέα πραγματικότητα. Να μπούμε θέλοντας και μη στο τρυπάκι να πληρώσουμε τον μισό προϋπολογισμό του σπιτιού μας για να μεταβούμε από τα καρκινογόνα, θορυβώδη και ζημιάρικα σαπάκια που μας ρουφάνε την πανάκριβη βενζίνη με το καλαμάκι, στα γυαλιστερά θηρία των 2 τόνων για μια μετακίνηση κατά μέσο όρο 20km ανά ημέρα.

Στις 6 σελίδες παραθέσεων MEK vs EV, ένα, επαναλαμβάνω, μόνο ΕΝΑ μήνυμα αναφέρεται στο οικονομικότερο, πιο οικολογικό, πολλές φορές ταχύτερο, πιο ξεκούραστο και ασφαλέστερο μέσο μεταφοράς: τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Δεν θα μπω σε αντιπαράθεση για το πώς και τί είναι τα ΜΜΜ στην χώρα μας (ειδικά σχετικά με την ασφάλεια μετά το ατύχημα-όνειδος για την Ελλάδα στα Τέμπη), ξέρω το πώς και το τί, σε αυτή την χώρα ζω και τα περισσότερα χρόνια της ζωής μου στην τερατούπολη τα έζησα. Δυστυχώς αυτά μας αξίζουν.

Θα αναφερθώ στα σχόλια μιας Ελβετίδας, όταν πήγαινε στην δουλειά της, φυσικά με το τρένο. Έλεγε ότι οι περισσότεροι Ελβετοί επιλέγουν τα ΜΜΜ, γιατί αγαπούν την χώρα τους και γνωρίζουν τα πολλαπλά οφέλη όταν πράττουν έτσι! Τί συλλογική συνείδηση από έναν απλό πολίτη, μιας, και για αυτό το λόγο, όχι τυχαίας χώρας!

Κανεις δε λεει να δωσεις το καλο αμαξι που εχεις ηδη και να παρεις ηλεκτρικο με το ζορι.

Αλλα αν εχεις σκοπο ετσι κι αλλιως να παρεις αμαξι η να αλλαξεις το υπαρχον αμαξι για χψ λογους, ΑΝ σε βολευει και σε συμφερει ενα ηλεκτρικο ειναι καλη επιλογη απ ολες τις αποψεις.

Σε ολα τα αλλα ειδικα περι μμμ συμφωνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

ΑΝ σε βολευει και σε συμφερει ενα ηλεκτρικο ειναι καλη επιλογη απ ολες τις αποψεις.

Κάπου χάθηκα 😄

Το λογικό πάντως θα ήταν να φτιάξουμε τα ΜΜΜ για να μην χρειάζεται να αγοράσεις αυτοκίνητο αν ζεις σε πόλη.

Βέβαια όπως φαίνεται απο αυτά τα topic συνήθως ο καθένας καταλήγει στο συμπέρασμα που βολεύει, δηλαδή ότι τα ICE υπηρετούν κάποια συμφέροντα, ή τα EV; ή όλα;

Δεν ξέρω, μάλλον χάθηκα πάλι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, nepomuk είπε

Σε χωρες χαμηλου εισοδηματος οπως η Ελλαδα και για τον γενικο πληθυσμο σαφεστατα ναι δεν μας αφορουν τα ηλεκτρικα προς το παρον . Δηλαδη σε απλα Ελληνικα : "Που πα ρε Καραμητρο ;" Σε αλλες κοινωνιες με πολυ υψηλοτερο εισοδημα , δεν τρεχει καστανο .Σε μια δεκαετια βοηθουσης και της προοδου της τεχνολογιας των μπαταριων και της εν γενει ωριμανσης , δεν θα τιθεται θεμα εφ οσον βεβαια και το Εθνικο εισοδημα βαινει αυξανομενο . Αν παρ ελπιδα ξανακατρακυλησουμε , θα παει ακομα πιο περα η ηλεκτροκινηση , ενω θα υπαρχει και η λυση των μεταχειρισμενων εισαγωγης.

Σε αφορουν. Μερικά ηλεκτρικα με την κρατικη επιδοτηση έρχονται σε τιμη βενζίνοκινητου. Και αυτά απευθυνονται στον μεσο καταναλωτη.

 

Επεξ/σία από oletiras
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, CorsarioJoao είπε

Κάπου χάθηκα 😄

Το λογικό πάντως θα ήταν να φτιάξουμε τα ΜΜΜ για να μην χρειάζεται να αγοράσεις αυτοκίνητο αν ζεις σε πόλη.

Βέβαια όπως φαίνεται απο αυτά τα topic συνήθως ο καθένας καταλήγει στο συμπέρασμα που βολεύει, δηλαδή ότι τα ICE υπηρετούν κάποια συμφέροντα, ή τα EV; ή όλα;

Δεν ξέρω, μάλλον χάθηκα πάλι...

Και τα 2 εχουν συμφεροντα.

Ποια ειναι χειροτερα ομως? Τα πετρελαικα που εχουν γαμησει περιβαλλον και εχουν εξαλειψει ολοκληρες χωρες λογω πολεμων, η  τα ηλεκτρικα που προς το παρον δεν ισχυει τιποτα απο τα 2?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, Vasilisxd είπε

Σε σταθμό φόρτισης οι τιμές είναι περίπου 0.53€/1Kwh οπότε σε μια 60άρα μπαταρία είσαι στα 32€, δε διαφέρει δηλαδή και πολύ από τις τιμές βενζίνης. 

Στο σπίτι δεν το έχω παρατηρήσει ποτέ, γιατί καίνε και άλλα πράγματα ταυτόχρονα, εάν υπολογίσουμε όμως μια απώλεια της τάξης του 15%, μιλάμε για 9Kwh παραπάνω και μια πλήρη φόρτιση θα σε πάει στα 8€.

Α κατάλαβα συμφέρει μόνο αν έχεις μεγάλο φωτοβολταικό σύστημα για να φορτίζει το αυτοκίνητο. Το 8ευρώ πως το έβγαλες? εννοείς 60KWh(μπαταρία)+9KWh(απώλεια)=69KWh δηλαδή 8ευρώ στον λογαριασμό ΔΕΗ?. Υπολογίζεις μόνο την τιμή που σου δίνει ο πάροχος?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, katanalwtis είπε

Σαν το άλογο δεν έχει ούτε καυσαέρια ούτε φόρτιση. 

Στα μέρη σας τα άλογα τρώνε και πίνουν αέρα;🤪

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...