Προς το περιεχόμενο

Μελέτη καταλήγει στο ότι οι κάτοχοι Tesla απολαμβάνουν μόλις το 64% της εργοστασιακής αυτονομίας μετά από μόλις τρία χρόνια


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ενα κύριο χαρακτηριστικό της οδήγησης και του αυτοκινήτου είναι η ξενοιασιά και η χαλάρωση , αν πρέπει να λύνω εξίσωση κάθε φορά που βγαίνω έξω για να υπολογίζω τη διάρκεια μπαταρίας άστο καλύτερα

  • Like 6
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 145
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Just now, shadowlike said:

σε 7-8 χρόνια που θα κληθούν να αλλάξουν μπαταρία τα λέμε

Οσοι εχουμε ΜΕΚ, θα απολαμβανουμε το αυτοκινητακι μας. Οι υπολοιποι με τα ηλεκτρικα, εν γνωσει τους εγιναν beta testers, οπως συνεβη και με αλλα mainstream αφηγηματα.

  • Like 3
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι μπαταρίες ήταν, είναι και θα παραμείνουν το μεγαλύτερο αγκάθι των ηλεκτροκίνητων, από το κόστος τους, την διάρκεια ζωής τους, το πόσο γρήγορα το "φουλάρεις" και πόση απόσταση κάνουν με μία φόρτιση, σε όλα είναι ακόμα σε στάδιο που δεν μας καλύπτει.

Βάλε και το ότι το δίκτυο ηλεκτροδότησης δεν επαρκεί και τα ηλεκτροκίνητα είναι μόνο για κάποιον που μένει κοντά σε πόλη με δική του αυλή και έχει φωτοβολταϊκά για ιδιοχρησία, να πει ότι κινείται εντελώς τσάμπα δηλαδή. Αλλιώς δεν έχουν και τόσο νόημα.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, shadowlike said:

σε 7-8 χρόνια που θα κληθούν να αλλάξουν μπαταρία τα λέμε

8 χρόνια έχουν εγγύηση οι μπαταρίες, οπότε θα είναι δωρεάν. Άλλες εταιρίες (Hyundai, KIA, Toyota) δίνουν και 10 χρόνια. 

  • Like 2
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, ethereum είπε

ενα κύριο χαρακτηριστικό της οδήγησης και του αυτοκινήτου είναι η ξενοιασιά και η χαλάρωση ,

Οπως καθε μερα στον Κηφισο και τις αλλες μεγαλες αρτηριες ...  μια αγαλιαση , οταν δε προκυψει και τρακαρισμα ...

Χαλαρωτικο ειναι να βγαινεις απο τον χωρο σου και απο τον πλησιον σταθμο του Μετρο να βρισκεσαι στο Αεροδρομιο ατσαλακωτος.

 

  • Like 8
  • Thanks 2
  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 minutes ago, ethereum said:

ενα κύριο χαρακτηριστικό της οδήγησης και του αυτοκινήτου είναι η ξενοιασιά και η χαλάρωση , αν πρέπει να λύνω εξίσωση κάθε φορά που βγαίνω έξω για να υπολογίζω τη διάρκεια μπαταρίας άστο καλύτερα

Δε χρειάζεται, έχει βγει μια καινούργια τεχνολογία και πλέον το γράφει μόνο του στο ταμπλό, π.χ μένουν ακόμα 150χλμ. 

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 minutes ago, antirix024 said:

 δεν είμαι φαν των EVs ακόμα. Θέλω χρόνο ακόμα για να πειστώ, όμως νομίζω πως ίσως και η μέθοδος φόρτισης να μην είναι σωστή. Κάπου είχα διαβάσει ότι η μπαταρία δεν πρέπει να είναι πάνω από 90% και κάτω από 10%. 

Γενικά στις μπαταρίες τεχνολογίας λιθίου η σωστή διατήρηση της ενέργειας αυτών μεταξύ των φορτίσεων ώστε να μην μειώνεται η διάρκεια αυτών πέρα του αναμενόμενου είναι ~30%  -  ~80%

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η μελέτη το μόνο που βρήκε είναι ότι στο δικό της δείγμα (ο στόλος της) η κατανάλωση είναι μεγαλύτερη από την υπολογισμένη κατά πρότυπο EPA (δεν τα ισχυρίζεται αυτά η Tesla ή οποιαδήποτε άλλη αυτ/νια). Πράγμα που ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα ανεξαρτήτως ΜΕΚ ή ηλεκτρικών.

Πως προκύπτει ο πηχυαίος τίτλος "Μελέτη καταλήγει στο ότι οι κάτοχοι Tesla απολαμβάνουν μόλις το 64% της εργοστασιακής αυτονομίας μετά από μόλις τρία χρόνια" μόνο οι αρθρογράφοι σας ξέρουν. Με αυτή την παραπληροφόρηση κάνετε τον κόσμο που δεν γνωρίζει να είναι κατά των ηλεκτρικών κάνοντας ζημιά στις προσπάθειες να καθαρίσουν και να γίνουν πιο οικονομικές και ασφαλείς οι μεταφορές.

Το δεδομένο είναι ότι τα ηλεκτρικά είναι:

- πολύ πιο αποδοτικά: απαιτούν πολύ λιγότερη ενέργεια για να κάνουν το ίδιο έργο με ένα συμβατικό,

- πολύ πιο καθαρά: ακόμα και με 90% κάρβουνο στο ενεργειακό μείγμα, πάλι είναι καθαρότερα, και το σημαντικότερο η ρύπανση μένει έξω από τις πόλεις και δεν καταστρέφονται τα πνευμόνια των παιδιών και σκοτώνουν τον κόσμο τα καυσαέρια,

- πολύ φτηνότερα στην χρήση: το κόστος ρεύματος θα είναι πάντα φτηνότερο από εισαγόμενους υδρογονάνθρακες και βαίνει φτηνότερο με τις ανανεώσιμες και τα συστήματα BESS, ενώ το κόστος συντήρησης/επισκευών είναι ένα μικρό κλάσμα αυτών με ΜΕΚ,

- πολύ ασφαλέστερα: ενεργητική ασφάλεια με απίστευτες ρεπρίζ και ευελιξία, και παθητική όταν δεν έχουν μπροστά ένα τεράστιο μεταλλικό μπλόκ έτοιμο να σε συνθλίψει σε κάθε σύγκρουση και δεν ανατρέπονται λόγο κέντρο βάρους, τα Tesla π.χ. είναι κατά πολύ τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα στον κόσμο σήμερα,

και από πάνω από όλα αυτά καλύτερα οδηγικά (φούλ ροπή από το 0, επιταχύνσεις, ρεπρίζ, κατευθυντικότητα λόγω κβ, πρόσφυση, το χαμηλότερο δυνατό κέντρο βάρους κα.

Για αυτό παρά τον τεράστιο πόλεμο που υφίστανται (από πετρελαιάδες, διυλιστήριαδες, παραδοσιακους κατασκευαστές, συνεργειά/ανταλλακτικά, ασφαλιστικές, κ.α.) το ποσοστό τους αυξάνεται ασταμάτητα (ας κάνουν πρωτοσέλιδα ότι δεν αναπτύσσεται το ποσοστό αγοράς με τον ίδιο ρυθμό, που δεν θα μπορούσε να συμβαίνει επ'αόριστο λόγω S-curve ανάπτυξης και του παγκόσμιου κύματος πληθωρισμού που έχει πολλαπλασιάσει τα επιτόκια)

Επεξ/σία από adastra
  • Like 9
  • Thanks 2
  • Haha 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο τίτλος σύμφωνα με τα γραφήματα θα μπορούσε να είναι:

"Μελέτη καταλήγει στο ότι οι κάτοχοι Tesla απολαμβάνουν μόλις το 70% της εργοστασιακής αυτονομίας μετά από 1 μέρα χρήσης" 

Βέβαια είναι καλύτερο clickbait να νομίζεις ότι σε μόλις 3 χρόνια έφαγαν σχεδόν 40% degrade οι μπαταρίες και όχι ότι η Tesla δίνει εξαρχής νούμερα εκτός πραγματικότητας σε μη ρεαλιστικές συνθήκες που είναι κάτι τελείως διαφορετικό.

Πάντως ένα 6-8% degradation στα 3 χρόνια χωρίς να αναφέρονται km, δεν μπορούμε να ξέρουμε αν είναι καλό ή κακό.

Αν μιλάμε για 30.000-40.000km στην 3ετια που έχει στο μυαλό του ο μέσος Έλληνας, δεν είναι καθόλου καλό νούμερο, στις ΗΠΑ ομως μπορεί να γράφουν πάνω από 100.000km κατά μέσο όρο στην 3τια οπότε ένα 6-8% degradation δεν είναι και τόσο άσχημο.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εντωμεταξύ θα ήθελα να μου πείτε πόσοι από εμάς που έχουμε ή είχαμε θερμικά αυτοκίνητα, έχουμε αλλάξει τον καταλύτη. 

Θα μου πει κανείς γιατί να αλλάξω, από την στιγμή που βγαίνει, όπως και το φίλτρο dpf των diesel.. 

Επεξ/σία από @pnea1973
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Razor333 είπε

Ο τίτλος σύμφωνα με τα γραφήματα θα μπορούσε να είναι:

"Μελέτη καταλήγει στο ότι οι κάτοχοι Tesla απολαμβάνουν μόλις το 70% της εργοστασιακής αυτονομίας μετά από 1 μέρα χρήσης" 

Βέβαια είναι καλύτερο clickbait να νομίζεις ότι σε μόλις 3 χρόνια έφαγαν σχεδόν 40% degrade οι μπαταρίες και όχι ότι η Tesla δίνει εξαρχής νούμερα εκτός πραγματικότητας σε μη ρεαλιστικές συνθήκες που είναι κάτι τελείως διαφορετικό.

Πάντως ένα 6-8% degradation στα 3 χρόνια χωρίς να αναφέρονται km, δεν μπορούμε να ξέρουμε αν είναι καλό ή κακό.

Αν μιλάμε για 30.000-40.000km στην 3ετια που έχει στο μυαλό του ο μέσος Έλληνας, δεν είναι καθόλου καλό νούμερο, στις ΗΠΑ ομως μπορεί να γράφουν πάνω από 100.000km κατά μέσο όρο στην 3τια οπότε ένα 6-8% degradation δεν είναι και τόσο άσχημο.

Παράδειγμα από τα S/X που έχουν κάνει τα περισσότερα χιλιόμετρα (με τις πρώτες μπαταρίες πριν 12 χρόνια που ακόμα μάθαιναν πως να τις φτιάχνουν και να τις διατηρούν

image.png.d0289fe4cfe5801d396c514692ff217f.png

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...