Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Όχι δεν είναι άφλεκτο, αλλά και η βενζίνη ή το υγραέριο ή φυσικό αέριο είναι; Το μόνο δύσκολα εύφλεκτο είναι το καύσιμο των κινητήρων jet πχ JP5. Πετάς τσιγάρο πάνω κ δεν ανάβει. Αν το κάνεις με βενζίνη θα συμβεί το ίδιο; Να συγκρίνονται όλα ως έχουν. Όπως έχεις ντεπόζιτο καυσίμου πχ βενζίνης σύμφωνα με τις προδιαγραφές που υπάρχουν. Γιατί στα καράβια να πρέπει να δίνω λογαριασμό αν είμαι κάτω από το 40% της μπαταρίας του ηλεκτρικού αν είμαι τόσο ακίνδυνος; 

  • Απαντ. 145
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ακόμα και αν με ένα μαγικό τρόπο όλο το υδρογόνο παράγονταν 100% από ανανεώσιμες (παρά τις προβλέψεις που δείχνουν ότι μέχρι το 2050 μόλις το 2-3% θα είναι πράσινο) πάλι είναι τεράστια σπατάλη η χρήση του σε αυτοκίνητα.

EV_vs_Hydrogen.jpg.c78e5786c1a14a7408607eee0a045fee.jpg

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, hyperlost είπε

Όχι δεν είναι άφλεκτο, αλλά και η βενζίνη ή το υγραέριο ή φυσικό αέριο είναι; Το μόνο δύσκολα εύφλεκτο είναι το καύσιμο των κινητήρων jet πχ JP5. Πετάς τσιγάρο πάνω κ δεν ανάβει. Αν το κάνεις με βενζίνη θα συμβεί το ίδιο; Να συγκρίνονται όλα ως έχουν. Όπως έχεις ντεπόζιτο καυσίμου πχ βενζίνης σύμφωνα με τις προδιαγραφές που υπάρχουν. Γιατί στα καράβια να πρέπει να δίνω λογαριασμό αν είμαι κάτω από το 40% της μπαταρίας του ηλεκτρικού αν είμαι τόσο ακίνδυνος; 

πρέπει να δίνεις λογαριασμό γιατί είναι δύσκολη η κατάσβεση των συσσωρευτών αν συμβεί πυρκαγιά (και όχι γιατί συμβαίνει συχνά) και χρειάζεται ειδική κατάσβεση. Στο υδρογόνο θα πρέπει να υπάρχουν ειδικά συστήματα ανίχνευσης διαρροών και απαγωγής του, γιατί αν συμβεί έκρηξη υδρογόνου σε κλειστό χώρο το αποτέλεσμα θα είναι να μετατραπεί σε ανοικτό χώρο.

  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Tα δεδομένα από τα Αμερικάνικα Bureau of Transportation Statistics και National Transportation Safety Board (NTSB) δείχνουν ότι τα καθαρά ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν 200 φορές λιγότερες πιθανότητες να πιάσουν φωτιά. Και στα δεδομένα αυτά μάλιστα περιλαμβάνονται τα GM Chevrolet Bolt EV (Opel Ampera-e) τα οποία είχαν φτηνές pouch μπαταρίες που προκάλεσαν σωρεία περιστατικών που οδήγησε σε μαζικές αποσύρσεις (ενώ η συντριπτική πλειοψηφία hybrid στην Αμερική είναι τα Prius της Toyota)MicrosoftTeams-image-2.webp.6565656d28827b86be54f951e79dfbcc.webp

Επεξ/σία από adastra
Δημοσ.
2 hours ago, nvel said:

πρέπει να δίνεις λογαριασμό γιατί είναι δύσκολη η κατάσβεση των συσσωρευτών αν συμβεί πυρκαγιά (και όχι γιατί συμβαίνει συχνά) και χρειάζεται ειδική κατάσβεση. Στο υδρογόνο θα πρέπει να υπάρχουν ειδικά συστήματα ανίχνευσης διαρροών και απαγωγής του, γιατί αν συμβεί έκρηξη υδρογόνου σε κλειστό χώρο το αποτέλεσμα θα είναι να μετατραπεί σε ανοικτό χώρο.

Η κατάσβεση των συσσωρευτών; ;; Δεν είναι πιο πολύπλοκο το θέμα της πυροπροστασίας στα συστήματα υδρογόνου που έχουν ήδη μελέτη νερού για τον ηλεκτρολύτη και τις δεξαμενές νερού σε σχέση με τις μπαταρίες λιθίου. Γιατί φοβούνται τις μπαταρίες λιθίου (όλες τις διαφορετικές εκδόσεις);  γιατί αν γίνει ξεκινήσει ανάφλεξη στην μπαταρία δεν σταματά!  Αλλάζουμε στις 18650 και 21700 τις ζελατίνες προστασίας σε ηλεκτρονικά τσιγάρα, εργαλεία χειρος κλπ. Γιατί ξέρουμε τι συμβαίνει! Σχετικά με τα αυτοκίνητα μακάρι κάποιος να μπορεί να δοκιμάσει ΟΛΕΣ τις τεχνολογίες και να βγάλει συμπεράσματα μόνος του εύκολα. 

Δημοσ.
7 ώρες πριν, hyperlost είπε

Το πράσινο υδρογόνο που επενδύει η motor oil δεν βγαίνει από ΦΑ αλλά από ΑΠΕ. Που σημάνει αιολικά και φωτοβολταϊκά. Για αυτό κ αγοράζει άλλες εταιρίες.

Ας βγαίνει από όπου θέλει, που θα βρει χρήση έχει σημασία. Αν καθιερωθεί πχ ως καύσιμο για πλοία ή αεροπλάνα μας επηρεάζει εμάς σε κάτι; (τα τρένα είναι ηλεκτροκίνητα εδώ και δεκαετίες)

Δημοσ.
39 λεπτά πριν, hyperlost είπε

Η κατάσβεση των συσσωρευτών; ;; Δεν είναι πιο πολύπλοκο το θέμα της πυροπροστασίας στα συστήματα υδρογόνου που έχουν ήδη μελέτη νερού για τον ηλεκτρολύτη και τις δεξαμενές νερού σε σχέση με τις μπαταρίες λιθίου. Γιατί φοβούνται τις μπαταρίες λιθίου (όλες τις διαφορετικές εκδόσεις);  γιατί αν γίνει ξεκινήσει ανάφλεξη στην μπαταρία δεν σταματά!  Αλλάζουμε στις 18650 και 21700 τις ζελατίνες προστασίας σε ηλεκτρονικά τσιγάρα, εργαλεία χειρος κλπ. Γιατί ξέρουμε τι συμβαίνει! Σχετικά με τα αυτοκίνητα μακάρι κάποιος να μπορεί να δοκιμάσει ΟΛΕΣ τις τεχνολογίες και να βγάλει συμπεράσματα μόνος του εύκολα. 

δεν κατάλαβα τι γράφεις αλλά δεν παίζει ρόλο γιατί δεν πρόκειται ποτέ να σχεδιάσεις ούτε σύστημα κατάσβεσης ούτε σύστημα απαγωγής υδρογόνου.

Δημοσ.

Δεν κατάλαβες εννοείται, η ερώτηση μου δειχνει ότι δεν έχεις καταλάβει και μιλάμε περί ανέμων και υδάτων πλέον. Σύστημα «απαγωγής Υδρογόνου;;» Ναι δεν πρόκειται να σχεδιάσω. Η μεταφορά του και ο ανεφοδιασμός οχημάτων γίνεται βάσει συγκεκριμένων προδιαγραφών. Δεν πρόκειται να σχεδιάσω σύστημα «Χ» γιατί υπάρχουν έτοιμες μελετες εφαρμογης στις περισσότερες μονάδες παραγωγης,  αποθήκευσης και ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ υδρογονου με έτοιμα σχέδια και όσες μονάδες δεν έχουν κάποια μελέτη εφαρμογης την κάνει συγκεκριμένη εταιρεία (μελετητικό γραφείο) στο πεδίο της βάσει συγκεκριμένων προδιαγραφών για ότι κατηγορία λείπει πχ υδραυλικά σωληνώσεις, πυρανίχνευση, ηλεκτρικά κλπ. Συστήματα κατασβεσης και με νερό και με αφρό εχω βάλει και έχω κάνει δοκιμές όπως κ εχω δουλέψει σε συστήματα που εχουν ιδιαίτερες ανάγκες πχ στρατιωτικοί χώροι με ιδιαίτερες απαιτήσεις σε κατάσβεση. Όποτε ναι δεν θέλω να κάνω δουλειά μελετητή εν γνώση μου. Κάνε μου μια χάρη αν είσαι κοντά Αθήνα, πήγαινε στο πάρκο Λαυριου  ΕΜΠ να καταλάβεις. Αν είσαι κοντά πτολεμαιδα  φτιάχνεται τώρα μια μονάδα παραγωγης υδρογόνου στην ΒΙΠΕ  με φωτοβολταϊκό πάνελ και σταθμό ανεφοδιασμού για τα σκουπιδιάρικα φορτηγά της περιοχής. Οποτε θα το δεις real κ σε αυτή την περίπτωση τα επόμενα χρόνια. Οχήματα υδρογονου υπάρχουν και ειναι ηλεκτρικά δεν ειναι ΜΕΚ. Απλώς δεν έχουν μπαταρίες ή αν έχουν ειναι μικρές γιατί την αυτονομία την παίρνουν από δεξαμενή καυσίμου. 

Δημοσ.

δεν αναφέρθηκα σε εγκαταστάσεις παράγωγης αποθήκευσης και ανεφοδιασμού  που προφανώς έχουν συστήματα F&G αλλά απάντησα στην αναφορά σου για τα πλοία που μεταφέρουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Σε πλοία ή κλειστούς χώρους στάθμευσης τι αναφέρουν οι μελέτες εφαρμογής για αυτοκίνητα υδρογόνου;

Δημοσ.
Στις 29/5/2024 στις 3:19 ΜΜ, Doubt είπε

Μήπως να περιμένεις να δεις πως θα γίνεται η τοποθέτηση των διατάξεων φόρτισης;

https://deddie.gr/el/upiresies/sundesi-me-to-diktuo/egkatastasi-ypodomon-epanafortisis-ilektrokiniton-oximaton/

* δεν έγινε υποχρεωτική η ηλεκτροκίνηση κι ούτε προβλέπεται στο άμεσο μέλλον.

Το πρόβλημα δεν είναι πως θα γίνει η τοποθέτηση των διατάξεων φόρτισης αλλά αν οι διατάξεις φόρτισης θα υπάρχουν παντού για να μπορούν να τις χρησιμοποιεί ο οποιοσδήποτε. 

Αν θυμάμαι καλά ο στόχος είναι η πλήρης απαγόρευση πώλησης θερμικών αυτοκινήτων μέχρι το 2035 στην Ε.Ε. Οπότε η ηλεκτροκίνηση οδεύει να γίνει υποχρεωτική ασχέτως που σαν τεχνολογία ακόμη δεν είναι ώριμη για να αντικαταστήσει τα θερμικά. Και δεν θα είναι ώριμη να το κάνει αυτό μέχρι που να είναι αρκετά φθηνή με ανάλογη αυτονομία και χρόνους φόρτισης με τα θερμικά. 

Δημοσ.
6 ώρες πριν, ovidius80 είπε

Αν θυμάμαι καλά ο στόχος είναι η πλήρης απαγόρευση πώλησης θερμικών αυτοκινήτων μέχρι το 2035 στην Ε.Ε. Οπότε η ηλεκτροκίνηση οδεύει να γίνει υποχρεωτική ασχέτως που σαν τεχνολογία ακόμη δεν είναι ώριμη για να αντικαταστήσει τα θερμικά. Και δεν θα είναι ώριμη να το κάνει αυτό μέχρι που να είναι αρκετά φθηνή με ανάλογη αυτονομία και χρόνους φόρτισης με τα θερμικά. 

Πριν 5 χρόνια φόρτιζα το κινητό μου στα 10w και τώρα βγαίνουν μοντέλα με 90w. In China we trust

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...