Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, james01gr said:

η διαφορά είναι πως ο κινητήρας ΜΠΟΡΕΙ να σου βγει off (με συντήρηση είναι σχεδόν απίθανο στα πρώτα 10-12 χρόνια ζωής του αυτοκινήτου), αλλά οι πιθανότητες είναι μάλλον στο να μην πάθει ζημιά. (σε φίλη με Tiguan είχαν ζητήσει 5000 όταν έσπασε η καδένα και διέλυσε την μηχανή. το πόλο δεν βλέπω πως μπορεί να πάει 8). στο ηλεκτρικό είναι ΣΙΓΟΥΡΟ πως η μπαταρία σου θα τα φτύσει στα 8 χρόνια και εάν δεν τα φτύσει, θα σου έχει πέσει πολύ η χωρητικότητα. στο διάγραμμα που έχεις, το diesel είναι φθηνότερο γιατί δεν καίει όσο η βενζίνη. δεν ξέρω με ποιο diesel συγκρίνεις τις καταναλώσεις αλλά τα 1600άρια diesel παίζουν γύρω στα 5,5/100 ως κατανάλωση και όχι 6,5. εκεί που κερδίζεις σίγουρα είναι στα service (για έναν ιμάνταν θέλεις ελάχιστο 400 ευρώ να τον αλλάξεις...)

η μπαταρία δεν έχει τέλη προς το παρόν αλλά σίγουρα θα έχει στο μέλλον μιας και μόνο από τα τέλη κυκλοφορίας το κράτος εισπράττει περίπου 6 δις. και πόσα ακόμη από τον ειδικό φόρο στα καύσιμα. αυτά κάπως αλλιώς θα τα επιβαρυνθούμε οι κάτοχοι αυτοκινήτου.

επίσης το ρεύματα το έχεις βάλει στα 0,15 γιατί έχεις δυνατότητα να φορτίζεις σπίτι και μπορεί να το κάνεις και χαμηλότερα ίσως. αλλά εσύ δεν είσαι ο κανόνας σε αυτό, πολλοί δεν έχουν χώρους να φορτίζουν κτλ.

Έχω και φίλο στο Βέλγιο που τού ζήτησαν 10 για το Golf. Άσε, συμβαίνουν πιο συχνά απ'ότι θα έπρεπε..

ΣΙΓΟΥΡΟ δεν θα σού τα φτύσει. Είναι τραγικό να λες ότι επειδή θα σού πάει από το 100% στο 70% με 90% σε βάθος χρόνου ότι σού τα έφτυσε. Το πολύ είναι πάλι σχετικό. Θα το δείξει η πράξη. Απ'όσο διαβάζω πάντως από σοβαρά sites, μετά από 300.000χλμ, τα περισσότερα έχουν ένα degradation της τάξης 10%  https://insideevs.com/news/578903/model-3-200000-miles/

Diesel Audi Q3 (7 λίτρα χαλαρά και βάλε, απλά ήθελα να πάρω τα χειρότερα σενάρια) με Audi Q4/VW ID.4. Όμοια πράγματα. Ειδάλλως θα κατέβαζα την κατανάλωση των EVs στα αντίστοιχα.

Τα τέλη στο μέλλον, δεν είναι της παρούσης. Την σύγκριση την κάνουμε τώρα. Τα τέλη στο μέλλον, στα βενζινοκίνητα και στα diesel μπορούν (και μάλλον έτσι δείχνουν τα πράγματα) να πάνε στο Θεό. Μπορείς να το ξέρεις; Μήπως και τότε η διαφορά στα τέλη θα είναι χαώδης; Το ξέρεις;

Αυτό για τη φόρτιση, έχεις δίκιο. Σκέφτηκα πόσο κοστίζει σε εμένα, όχι στην Αθήνα σε όσους μένουν σε πολυκατοικία δίχως garage ή πρίζα.

 

By the way: το αρχικό άρθρο https://insideevs.com/news/720899/tesla-64-epa-max-range/

αναφέρει ότι είανι στο 64% του EPA. Σού διαφημίζει δηλαδή 520χλμ, ξεκινάς με το 72% στον αυτοκινητόδρομο (άρα 372χλμ) και πέφτεις στα τρία χρόνια στο 64% (332χλμ). Είναι σημαντική η πτώση, δε λέω, αλλά πήγε στο (64%/72%) 88% η μπαταρία. Μού φαίνεται περίεργο, τα δύο άρθρα, από το ίδιο site βγάζουν άλλα. Και το σημαντικό στο άρθρο:

 

Quote

The relevant factor to consider here is the delta between the range achieved by a new car with a fresh battery and how much range it still has after three years, agnostic of overall vehicle mileage as this point isn't plotted in the above charts. This figure appears to be between 6% and 8.5% before leveling off at the three-year mark—not too shabby, if you ask us.

 

Κοινώς, το παρόν άρθρο δε λαμβαένι υπόψη του τα χλμ που έχεις κάνει ήδη και τους κύκλους της μπταρίας. Ξέρουμε, επίσης, ποιος χρηματοδότησε την έρευνα της recurrent?

Επεξ/σία από nickolasemp
  • Απαντ. 145
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, SkaL- είπε

Συμφωνώ εν μέρη με όλα όσα γράφεις, θα σχολιάσω μόνο την πρώτη σου παράγραφο. Η σύγκριση δεν ειναι πετυχημένη γιατί η toyota και η κάθε μεγάλη εταιρία κατασκευής αυτοκινήτων είτε είναι Ασία, Ευρώπη, Αμερική φτιάχνουν και ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Μπορεί οι Κινέζοι και η tesla να έτρεξαν να προλάβουν τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες και να έβγαλαν στην αγορά νωρίτερα την παραγωγή τους αλλά δεν συναινεί πως οι άλλοι δεν προχωρούσαν τα project τους. Εγώ μίλησα για το οικολογικό αποτύπωμα του να φτιαχτεί ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε πόρους + μόλυνση.

Η Toyota φτιάχνει ελάχιστα αυτοκίνητα (καμιά 20αριά χιλιάδες), και αυτά είναι τόσο άθλια που δεν τα αγοράζει κανείς. Οι περισσότερες παραδοσιακές αυτοκ/νιες φτιάχνουν τον ελάχιστο δυνατό αριθμό ηλεκτρικών που μπορούν (γιατί τα ζητάει ο κόσμος) γιατί 1ον) χάνουν καταστροφικά ποσά για κάθε ένα που παράγουν λόγω έλλειψης εμπειρίας και γραμμών προμηθευτών (που όταν η Tesla έφτιαχνε πριν 10 χρόνια όλοι γελούσαν), 2ον) είναι τα περισσότερα κακά με άθλιο VFM και σύντομα αφού μπουν με τυμπανοκρουσίες στην αγορά (η αυτοκ/νια σπαταλάει τα περισσότερα ποσά σε διαφήμηση από όλους, οι μισές δημοσιεύσεις ζούν από αυτούς) οι πωλήσεις καταρρέουν.

Η Ford είναι η μόνη που παρουσιάζει καθαρά στοιχεία για τα ηλεκτρικά της και δες που είναι τα περιθώρια κέρδους.

Fords-EV-Q3.webp.264691b96fa890d1ba57b7a0c4ea3587.webp

το οικολογικό αποτύπωμα του να φτιαχτεί ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε πόρους + μόλυνση αποσβένεται στα 2-3 χρόνια μέσης χρήσης.

Επεξ/σία από adastra
Δημοσ.
46 λεπτά πριν, toxoths73 είπε

Α κατάλαβα συμφέρει μόνο αν έχεις μεγάλο φωτοβολταικό σύστημα για να φορτίζει το αυτοκίνητο. Το 8ευρώ πως το έβγαλες? εννοείς 60KWh(μπαταρία)+9KWh(απώλεια)=69KWh δηλαδή 8ευρώ στον λογαριασμό ΔΕΗ?. Υπολογίζεις μόνο την τιμή που σου δίνει ο πάροχος?

Αυτο εκανα εγω πριν παρω ηλεκτρικο κιολας.

Εβαλα 9.12kwp. 

Επενδυση που θα με σωσει οικονομικα. Οποτε οταν ερθει η στιγμη να παρω και ηλεκτρικο θα ειμαι αρχοντας.

Προς το παρον φορτιζω ενα phev καθε μερα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, chris_g92 είπε

Αν έχεις κάνα θερμικό βενζίνη παίζει να θες μοτέρ ξέρω εγώ στα 200κ μίλια, αλλά όχι δεν αξίζει το ηλεκτρονικό γιατί όταν θα χρειαστεί να αλλάξεις μπαταρία (ποτέ) θα κάνει όσο το αμάξι.

Οι μπαταρίες δεν χαλάνε όταν πέσει η χωρητικότητά τους στο 80%. Απλά μειώνεται η αυτονομία. Όπως ακριβώς μειώνεται η αυτονομία (αυξάνεται η κατανάλωση) σε μια ΜΕΚ με τις φθορές σε τέτοια χιλιόμετρα.

Φυσικά υπάρχουν και μπαταρίες που αστοχούν (όπως το clickbait βιντεάκι του τύπου που καταστρέφει το model S που παίζουν οι αντι-EV σε κάθε ευκαιρία για φτηνό εντυπωσιασμό), αλλά το ίδιο συμβαίνει με όλα τα πράγματα. Φίλος τελευταία άλλαξε κινητήρα σε Volvo μερικές μέρες μετά την εγγύηση και του ζήτησαν 8000€.  

 Στο παρακάτω βίντεο έχει συγκεντρώσει μαρτυρίες κατόχων Model 3 (με νικελίου μπαταρίες κυρίως) με εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα και πρακτικά μηδέν βλάβες με average battery degradation <10%! Το παλιότερο έχει 672000 km χωρίς ουσιαστικά καμία σημαντική βλάβη μόνο φυσιολογικές φθορές, αναλώσιμα. Όποιος έχει οποιαδήποτε εμπειρία με αυτοκίνητα καταλαβαίνει τι ζητάει ένα ένα συμβατικό αυτοκίνητο (και υψηλών επιδόσεων μάλιστα σαν τα μ3) στα 300-600000χλμ  πόσα κιβώτια έχει αλλάξει, πόσα ρεκτιφιε, πόσα εξαρτήματα ακριβά όπως αντλίες, πολλαπλασιαστές και τι έχει μείνει από την αρχική ιπποδύναμη και κατανάλωση!

 

Επεξ/σία από adastra
  • Like 2
Δημοσ.
10 ώρες πριν, ovidius80 είπε

Το πρόβλημα με ολες αυτες τις ερευνες αλλα και με τα δεδομενα που παρέχουν οι εταιρείες είναι οτι δεν εξεταζουν βασικές περιπτώσεις χρήσης. Δλδ. Πόση αυτονομία εχω οταν ειμαι μονος μου με μια τσάντα ας πούμε και ποση αυτονομία εχω γιατην ιδια διαδρομή με το αμαξι φορτωμένο με 4 ενήλικες και φουλ αποσκευές, με φουλ air condition ή καλοριφερ στους 40 κελσιου ή στους -  10 κελσιου. Η ερευνα η οποία φαίνεται λογω δειγματος αξιόπιστη δεν αναφερει τετοια πραγματα. Αυτό που χρειάζεται λοιπόν ειναι δοκιμές και αποτελέσματα για πραγματικές συνθήκες, πραγματικές περιπτώσεις χρήσης σε πραγματικούς δρόμους κι οχι αποτελέσματα τυποποιημενων τεστ που δειχνουν τι μπορεί να γίνει σε εργαστηριακες πρακτικα συνθηκες. Αυτό θα ηταν πραγματικά χρήσιμη πληροφορία.

Απο κει και περα τα κριτήρια επιλογής του καθενός είναι διαφορετικά. Πχ εγω δεν θα επελεγα ηλεκτρικό γιατί συνήθως οταν κανω μεγάλο ταξιδι το αμαξι ειναι φορτωμένο, και το aircondition ή το καλοριφερ συνήθως δουλεύει. Αυτό σημαίνει ότι η αυτονομία του αυτοκινήτου για συγκεκριμένη διαδρομή είναι ακομη πιο περιορισμένη. Επισης δεν εχω καμία διάθεση να πρέπει να σταματησω παραπανω από οσο χρειάζεται και να χασω χρόνο. Για να εξηγηθω. Ας παρουμε την υποθετική περίπτωση ενος ταξιδιού από την Αθηνα που ζω στην Δραμα οπου κατάγομαι (646 km συμφωνα με το Google Maps). Με το Diesel που εχω και κινούμενος νόμιμα δλδ οχι πανω απο +/- 5 km/h απο το όριο θα φτασω στην Δραμα σε περιπου 7 ωρες πιθανοτατα χωρίς πιθανότατα να χρειαστεί να ανεφοδιασμο με 2 δεκαλεπτες στάσεις. Ακομα και αν χρειαστεί ανεφοδιασμός δεν θα χασω περισσότερα απο 5 λεπτά και ο χρόνος πρακτικά δεν αλλάζει. Ας παρουμε τωρα το αυτοκίνητο του δειγματος με την αυτονομια των 370 km υπο ιδςνικες συνθήκες. Αν μεσα στο αυτοκινητο ειμαστε 4 ατομα και το αμαξι ειναι φορτωμενο φουλ και καιει καλοριφερ η aircondition θεωρώ δεδομένο οτι η αυτονομια ειναι εξαρχής μειωμένη. Αυθαίρετα λεω οτι εχει μειωθει κατα 60 km. Αυτό σημαίνει ότι κινουμενος με την ιδια ταχυτητα στην ιδια διαδρομή θα πρεπει να κανω 3 στασεις για φορτιση διαρκειας τουλάχιστον 30 λεπτών ωστε να καλυψω με ανεση την απόσταση και να εχω και καβατζα, καθως η μπαταρία σε μιση ωρα γεμιζει στο 80% αρα απο την πρωτη σταση και μετά η αυτονομία δεν θα ειναι η αρχικη. Αρα οι 7 ωρες ταξιδιου που εχω αρχικά αυτοματως γινονται 8,5 - 9. Σε οτι αφορά το κοστος τώρα. Λαμβανοντας υποψιν το 32 ευρω μεσο ορο που ειπωθηκε παραπανω το κοστος μου με τρια γεμισματα μπαταριας ειναι 96 ευρω. Αντίστοιχα με το diesel αν γεμισω στην Αθηνα με ντεπόζιτο 55 lt και 1,64 το λιτρο (πήρα τον μεσο ορο που δινει το fuelgr.gr) θα πληρωσω 90,2 ευρώ. Αν βαλω σε μια απο τις στασεις των 10 λεπτών και 25 ευρω για σιγουριά ότι θα βγαλω την αποσταση φτανω τα 115 ευρώ. Οπότε η διαφορά στο κόστος μου ειναι 9 ευρω και η διαφορα στον χρονο ταξιδιού μιαμιση εως 2 ώρες. Προσωπικα προτιμώ να δωσω τα ευρώ. Αλλά φυσικά ειναι αποκλειστικά προσωπική αποψη

 

για 646km με ταχύτητα +/- 5 km/h απο το όριο 2 στάσεις είναι αρκετές, ακόμα και με τις μικρές μπαταρίες των 60kwh. Με long range μπαταρία βγαίνει και με μία φόρτιση. Το θέμα, βέβαια, είναι το δίκτυο φόρτισης, καθώς δεν έχει παντού γρήγορους φορτιστές. Σίγουρα με diesel θα είσαι πιο γρήγορα στον προορισμό σου και χωρίς να αγχώνεσαι για το που θα σταματήσεις. Αν κάνεις συχνά ταξίδια, δεν λέει το ηλεκτρικό.
Σχετικά με το κόστος, στο ταξίδι είναι όντως παρόμοιο, στην πόλη, όμως, η διαφορά είναι μεγάλη αν φορτίζεις σπίτι σου. 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Και τα 2 εχουν συμφεροντα.

Ποια ειναι χειροτερα ομως? Τα πετρελαικα που εχουν γαμησει περιβαλλον και εχουν εξαλειψει ολοκληρες χωρες λογω πολεμων, η  τα ηλεκτρικα που προς το παρον δεν ισχυει τιποτα απο τα 2?

Μέχρι πρότινος δεν νομιζω να υπήρχε διαφοροποίηση γιατί το ένα εξαρτιόταν απο το άλλο.

Το τι έχει κανει ποιός είναι άλλη συζήτηση και μπορεί να συμπεριλάβει από πολέμους μέχρι παιδικη εργασίας σε ορυχεία κλπ.

Σε ολη τη συζήτηση όμως κοινός παρονομαστής είναι οι αυτοκινητοβιομηχανίες που βγάζουν τα ωραια τους τα λεφτουδάκια.

Δεν καταλαβαίνω πως ένα όχημα που λένε όλοι οτι προορίζεται για χρήση πόλης είναι καλύτερο από τα MMM. Γιατί χρησιμοποιούμε ως θετικό την επίπτωση στο περιβάλλον σε σύγκριση με τα ICE και δε συγκρίνουμε με το μετρό;

Και καλό ειναι να ξεκαθαρίζουμε ότι η αντιπαράθεση ισχύει αν κάποιος χρειάζεται νέο αυτοκίνητο. Αν απλά πετάξουμε το παλιό για να πάρουμε ηλεκτρικό δεν βοηθάμε τίποτα και κανέναν εκτός απο την Tesla, την BYD και όλους τους υπόλοιπους της αυτοκινητοβιομηχανίας.

  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, CorsarioJoao είπε

Μέχρι πρότινος δεν νομιζω να υπήρχε διαφοροποίηση γιατί το ένα εξαρτιόταν απο το άλλο.

Το τι έχει κανει ποιός είναι άλλη συζήτηση και μπορεί να συμπεριλάβει από πολέμους μέχρι παιδικη εργασίας σε ορυχεία κλπ.

Σε ολη τη συζήτηση όμως κοινός παρονομαστής είναι οι αυτοκινητοβιομηχανίες που βγάζουν τα ωραια τους τα λεφτουδάκια.

Δεν καταλαβαίνω πως ένα όχημα που λένε όλοι οτι προορίζεται για χρήση πόλης είναι καλύτερο από τα MMM. Γιατί χρησιμοποιούμε ως θετικό την επίπτωση στο περιβάλλον σε σύγκριση με τα ICE και δε συγκρίνουμε με το μετρό;

Και καλό ειναι να ξεκαθαρίζουμε ότι η αντιπαράθεση ισχύει αν κάποιος χρειάζεται νέο αυτοκίνητο. Αν απλά πετάξουμε το παλιό για να πάρουμε ηλεκτρικό δεν βοηθάμε τίποτα και κανέναν εκτός απο την Tesla, την BYD και όλους τους υπόλοιπους της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Μα δε συγκρινουμε ΙΧ με μμμ, συγκρινουμε ΙΧ με ΙΧ.

Στα μμμ εγινε το πρωτο βημα και πηραν ηλεκτρικα λεωφορεια, κατι που ειναι παρα πολυ καλο, καθως γλιτωνεις απο καυσαερια, φασαρια και συντηρηση σε οχηματα που δουλευουν 20 ωρες τη μερα.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Μα δε συγκρινουμε ΙΧ με μμμ, συγκρινουμε ΙΧ με ΙΧ.

Στα μμμ εγινε το πρωτο βημα και πηραν ηλεκτρικα λεωφορεια, κατι που ειναι παρα πολυ καλο, καθως γλιτωνεις απο καυσαερια, φασαρια και συντηρηση σε οχηματα που δουλευουν 20 ωρες τη μερα.

Άρα είναι καλύτερο για την ανθρωπότητα να πάρουμε όλοι ηλεκτρικά;

Βοηθάει περισσότερο την κατάσταση ο παππούς ο Γιάννης στην Καρδίτσα που έχει ένα Vitara του 94 και το συντηρεί σωστά τα τελευταία 30 χρόνια ή ο Hans στο Μόναχο που τα τελευταία 30 χρόνια έχει αλλάξει 10 αυτοκίνητα και τώρα πήρε ηλεκτρικό;

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, CorsarioJoao είπε

Άρα είναι καλύτερο για την ανθρωπότητα να πάρουμε όλοι ηλεκτρικά;

Βοηθάει περισσότερο την κατάσταση ο παππούς ο Γιάννης στην Καρδίτσα που έχει ένα Vitara του 94 και το συντηρεί σωστά τα τελευταία 30 χρόνια ή ο Hans στο Μόναχο που τα τελευταία 30 χρόνια έχει αλλάξει 10 αυτοκίνητα και τώρα πήρε ηλεκτρικό;

Ο παππους ο γιαννης στη καρδιτσα που ξερεις οτι το συντηρει σωστα? Το υποθετεις?

Γιατι συνηθως οσοι εχουν πολυ παλια οχηματα δεν τα εχουν απο επιλογη, αλλα απο αναγκη επειδη δεν εχουν λεφτα να παρουν καινουριο.

Αρα κατα 90% θα εχει κανει περικοπες στη συντηρηση. Ειδικα στην επαρχια που ολοι ειναι συγγενεις μεταξυ τους και δεν υπαρχει ελεγχος απο καμια τροχαια η δημοσια υπηρεσια.

Οποτε πιθανοτητα ο κυρ γιαννης κυκλοφορει χωρις καταλυτη και αλλαζει λαδια καθε 3 χρονια.

Αλλα και αψογο να ηταν το vitara του, σιγουρα εχει μολυνει περισσοτερο απ οσο εχει μολυνει ο hans στα ιδια 30 χρονια.

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Ο παππους ο γιαννης στη καρδιτσα που ξερεις οτι το συντηρει σωστα? Το υποθετεις?

Γιατι συνηθως οσοι εχουν πολυ παλια οχηματα δεν τα εχουν απο επιλογη, αλλα απο αναγκη επειδη δεν εχουν λεφτα να παρουν καινουριο.

Αρα κατα 90% θα εχει κανει περικοπες στη συντηρηση. Ειδικα στην επαρχια που ολοι ειναι συγγενεις μεταξυ τους και δεν υπαρχει ελεγχος απο καμια τροχαια η δημοσια υπηρεσια.

Οποτε πιθανοτητα ο κυρ γιαννης κυκλοφορει χωρις καταλυτη και αλλαζει λαδια καθε 3 χρονια.

Αλλα και αψογο να ηταν το vitara του, σιγουρα εχει μολυνει περισσοτερο απ οσο εχει μολυνει ο hans στα ιδια 30 χρονια.

Μήπως θες να μου παραθέσεις κάποια νούμερα μόλυνσης για να καταλάβω τη λογική σου;

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, CorsarioJoao είπε

Μήπως θες να μου παραθέσεις κάποια νούμερα μόλυνσης για να καταλάβω τη λογική σου;

Τι νουμερα? Αν υποθεσουμε πως σε αυτα τα 30 χρονια ο κυρ γιαννης και ο κυρ χανς εχουν κανει τα ιδια χλμ σε παρομοιες συνθηκες, τοτε το Vitara του 94 εχει μολυνει πολυ περισσοτερο απο τα 10 αυτοκινητα που εχει χρησιμοποιησει ο Χανς και σταδιακα το επομενο ειναι λιγοτερο ρυπογονο απο το προηγουμενο.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, menthol1979 είπε

 

Αν τα Tesla δεν ήταν ειλικρινή και εξαπατούσαν τους αγοραστές τους τότε δεν θα είχαν τον υψηλότερο δείκτη ικανοποίησης και brand loyalty σε όλες σχεδόν τις έρευνες. Και το Model Y δεν θα γινόταν το no1 αυτοκίνητο σε πωλήσεις στον πλανήτη (παρά το ότι πωλείται μόνο σε λίγες ανεπτυγμένες χώρες) και χωρίς μάλιστα να κάνει διαφήμιση (όπως τα δισεκατομμύρια που σπαταλούν όλοι οι άλλοι) και η φήμη του να εξαπλώνεται από στόμα σε στόμα από τρομερά ικανοποιημένους κατόχους παρά τον συνεχή πόλεμο που του κάνουν (όπως διαβάζουμε και το παρόν άρθρο με την κουκουρούκου έρευνα και τον πηχυαίο clicbait τίτλο)

image.jpeg.9bfbc7b01a2c6839c6889828e5eb036c.jpeg

 

 

Δημοσ.
14 minutes ago, Ntinaras said:

Τι νουμερα? Αν υποθεσουμε πως σε αυτα τα 30 χρονια ο κυρ γιαννης και ο κυρ χανς εχουν κανει τα ιδια χλμ σε παρομοιες συνθηκες, τοτε το Vitara του 94 εχει μολυνει πολυ περισσοτερο απο τα 10 αυτοκινητα που εχει χρησιμοποιησει ο Χανς και σταδιακα το επομενο ειναι λιγοτερο ρυπογονο απο το προηγουμενο.

Που είναι η μόλυνση από την κατασκευή των έξτρα 9 αυτοκινήτων στο παράδειγμα? 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, NickTG είπε

Που είναι η μόλυνση από την κατασκευή των έξτρα 9 αυτοκινήτων στο παράδειγμα? 

Δεν τα εχει ο ιδιος, ουτε τα πεταξε στα σκουπιδια να μολυνουν με το που πηρε το επομενο.

Αυτα τα εξτρα 9 αυτοκινητα τα εχουν αγορασει μεταχειρισμενα αλλα 9 ατομα. Εκ των οποιων ο ενας μπορει να ειναι ο κυρ Γιαννης.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...