Προς το περιεχόμενο

Μελέτη καταλήγει στο ότι οι κάτοχοι Tesla απολαμβάνουν μόλις το 64% της εργοστασιακής αυτονομίας μετά από μόλις τρία χρόνια


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, antirix024 είπε

 δεν είμαι φαν των EVs ακόμα. Θέλω χρόνο ακόμα για να πειστώ, όμως νομίζω πως ίσως και η μέθοδος φόρτισης να μην είναι σωστή. Κάπου είχα διαβάσει ότι η μπαταρία δεν πρέπει να είναι πάνω από 90% και κάτω από 10%. 

Μολις κανεις βολτα με την νεα taycan  που εχει 0-100km σε 2,4 sec και 0-200km/h σε 6.4 sec  θα γινεις φαν

Μόλις τώρα, pcos είπε

κλαιν μαιν

δωσε μου αμαξι με 3 sec 0-100 και ας κραταει 100 Km η αυτονομια B)

0-200km/h σε 6,4 sec καλα ειναι?

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 145
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

64%? Ειναι υπερβολικα λιγο. Και να δειτε τι θα γινει οταν ερθει η ωρα για αλλαγη μπαταριων που θα εχουν οσο ολο το αμαξι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Προφανώς, μιλάμε για τη διαφημιζόμενη αυτονομία VS πραγματική. 

Π.χ το δικό μου που είναι της VAG με 60Kwh, λέει 420χλμ αυτονομία και στην πραγματικότητα σπάνια βγάζει πάνω από 350χλμ, οπότε είμαι κάτω 17% από την αρχική.  

Η Tesla το παρατραβάει γιατί γράφει 520χλμ αυτονομία με την ίδια 60Kwh μπαταρία και πιθανώς βγάζει κάτω από 380χλμ, οπότε είναι κάτω από 27% από την αρχική. Το λέει άλλωστε και στο άρθρο : <Ακόμη και στα 0 χιλιόμετρα, τα αυτοκίνητα πιάνουν περίπου 70% με 72,5% της διαφημιζόμενης αυτονομίας>.

Εδώ όμως που τα λέμε, και τα θερμικά δεν πάνε πίσω. Το παλιό μου Toyota έλεγε 5.2λτ/100χλμ και ο μέσος όρος ήταν 6.8λτ/100. Μιλάμε για 24% διάφορα στην κατανάλωση από ότι έλεγε η Toyota. 

Ολα εχουν διαφορα απο τα ιδανικα σεναρια που γραφουν το θεμα ειναι ποσο.

Seat Ibiza 75 αλογα γραφει 4.8 και πραγματικα μεικτα μας καιει καπου 5.3

Τωρα να σε λεει οτι βγαζει 520 και να βγαζει 350 ειναι τεραστια διαφορα και πρεπει να μπει χερι ωστε να ξερει ο αγοραστης τι περνει γιατι τα λεφτα που δινει ειναι παρα πολλα. Να δωσεις 50 χιλιαρικα και να παρεις κατι που πιστευεις οτι θα βγαζει 500χλμ με ενα γεμισμα και θα σε βγαζει τελικα 350. Οι μηνυσεις πρεπει να πεφτουν βροχη σε κατι τετοιες παραπλανητικες δηλωσεις. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Προφανώς, μιλάμε για τη διαφημιζόμενη αυτονομία VS πραγματική. 

Π.χ το δικό μου που είναι της VAG με 60Kwh, λέει 420χλμ αυτονομία και στην πραγματικότητα σπάνια βγάζει πάνω από 350χλμ, οπότε είμαι κάτω 17% από την αρχική.  

Η Tesla το παρατραβάει γιατί γράφει 520χλμ αυτονομία με την ίδια 60Kwh μπαταρία και πιθανώς βγάζει κάτω από 380χλμ, οπότε είναι κάτω από 27% από την αρχική. Το λέει άλλωστε και στο άρθρο : <Ακόμη και στα 0 χιλιόμετρα, τα αυτοκίνητα πιάνουν περίπου 70% με 72,5% της διαφημιζόμενης αυτονομίας>.

Εδώ όμως που τα λέμε, και τα θερμικά δεν πάνε πίσω. Το παλιό μου Toyota έλεγε 5.2λτ/100χλμ και ο μέσος όρος ήταν 6.8λτ/100. Μιλάμε για 24% διάφορα στην κατανάλωση από ότι έλεγε η Toyota. 

Για να φορτίσεις πλήρως το αυτοκίνητό σου όταν είναι πλήρως αποφορτισμένο σε ένα σταθμό φόρτισης πόσα χρήματα πληρώνεις περίπου?. Οταν το φορτίζεις στο σπίτι πόσες KWh έχει καταναλώσει από την ΔΕΗ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, toxoths73 είπε

Για να φορτίσεις πλήρως το αυτοκίνητό σου όταν είναι πλήρως αποφορτισμένο σε ένα σταθμό φόρτισης πόσα χρήματα πληρώνεις περίπου?. Οταν το φορτίζεις στο σπίτι πόσες KWh έχει καταναλώσει από την ΔΕΗ?

It all depends on your car's battery capacity. A Tesla Model 3 has a battery capacity of 50 kilowatt-hours (kWh), which means it takes 50kWh to charge the car from 0% to 100%. The models available through our EV Subscription take between 40-70kWh to achieve a full charge. Για 50kw μπαταριας αναλογα μαλλον και τη ζεστη για τη θερμοκρασια και τις απωλειες μπορει να τραβηξει απο 40 μεχρι 70 συμφωνα με την tesla. Ας πουμε 60kw δηλαδη για μια 50αρα μπαταρια. Το προβλημα ειναι αν φορτιζεις σπιτι που μαζι με ρυθμιζομενες βγαινει καπου 17-18 λεπτα η kw σημερα με το κιτρινο τι γινεται να ξεπερασεις κατα πολυ τις 2000kw το τετραμηνο που ειναι το πλαφον της χαμηλοτερης τιμης. Με 11 ευρω δηλαδη φορτιζεις αν μιλαμε για 18 λεπτα και 60kw απο σπιτι. Βγαζεις 350χλμ με 11 ευρω δηλαδη. 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, antirix024 είπε

 δεν είμαι φαν των EVs ακόμα. Θέλω χρόνο ακόμα για να πειστώ, όμως νομίζω πως ίσως και η μέθοδος φόρτισης να μην είναι σωστή. Κάπου είχα διαβάσει ότι η μπαταρία δεν πρέπει να είναι πάνω από 90% και κάτω από 10%. 

Υπάρχει γενική μελέτη στις μπαταρίες απο το Harvard και αλλα πανεπιστήμια που κάνανε έρευνα. Η μπαταρία πρέπει να είναι απο 20 με 75 % για να κρατήσει όσο περισσότερο γίνετε χωρίς  να χαλάσει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
46 λεπτά πριν, adastra είπε

Η μελέτη το μόνο που βρήκε είναι ότι στο δικό της δείγμα (ο στόλος της) η κατανάλωση είναι μεγαλύτερη από την υπολογισμένη κατά πρότυπο EPA (δεν τα ισχυρίζεται αυτά η Tesla ή οποιαδήποτε άλλη αυτ/νια). Πράγμα που ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα ανεξαρτήτως ΜΕΚ ή ηλεκτρικών.

Πως προκύπτει ο πηχυαίος τίτλος "Μελέτη καταλήγει στο ότι οι κάτοχοι Tesla απολαμβάνουν μόλις το 64% της εργοστασιακής αυτονομίας μετά από μόλις τρία χρόνια" μόνο οι αρθρογράφοι σας ξέρουν. Με αυτή την παραπληροφόρηση κάνετε τον κόσμο που δεν γνωρίζει να είναι κατά των ηλεκτρικών κάνοντας ζημιά στις προσπάθειες να καθαρίσουν και να γίνουν πιο οικονομικές και ασφαλείς οι μεταφορές.

Το δεδομένο είναι ότι τα ηλεκτρικά είναι:

- πολύ πιο αποδοτικά: απαιτούν πολύ λιγότερη ενέργεια για να κάνουν το ίδιο έργο με ένα συμβατικό,

- πολύ πιο καθαρά: ακόμα και με 90% κάρβουνο στο ενεργειακό μείγμα, πάλι είναι καθαρότερα, και το σημαντικότερο η ρύπανση μένει έξω από τις πόλεις και δεν καταστρέφονται τα πνευμόνια των παιδιών και σκοτώνουν τον κόσμο τα καυσαέρια,

- πολύ φτηνότερα στην χρήση: το κόστος ρεύματος θα είναι πάντα φτηνότερο από εισαγόμενους υδρογονάνθρακες και βαίνει φτηνότερο με τις ανανεώσιμες και τα συστήματα BESS, ενώ το κόστος συντήρησης/επισκευών είναι ένα μικρό κλάσμα αυτών με ΜΕΚ,

- πολύ ασφαλέστερα: ενεργητική ασφάλεια με απίστευτες ρεπρίζ και ευελιξία, και παθητική όταν δεν έχουν μπροστά ένα τεράστιο μεταλλικό μπλόκ έτοιμο να σε συνθλίψει σε κάθε σύγκρουση και δεν ανατρέπονται λόγο κέντρο βάρους, τα Tesla π.χ. είναι κατά πολύ τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα στον κόσμο σήμερα,

και από πάνω από όλα αυτά καλύτερα οδηγικά (φούλ ροπή από το 0, επιταχύνσεις, ρεπρίζ, κατευθυντικότητα λόγω κβ, πρόσφυση, το χαμηλότερο δυνατό κέντρο βάρους κα.

Για αυτό παρά τον τεράστιο πόλεμο που υφίστανται (από πετρελαιάδες, διυλιστήριαδες, παραδοσιακους κατασκευαστές, συνεργειά/ανταλλακτικά, ασφαλιστικές, κ.α.) το ποσοστό τους αυξάνεται ασταμάτητα (ας κάνουν πρωτοσέλιδα ότι δεν αναπτύσσεται το ποσοστό αγοράς με τον ίδιο ρυθμό, που δεν θα μπορούσε να συμβαίνει επ'αόριστο λόγω S-curve ανάπτυξης και του παγκόσμιου κύματος πληθωρισμού που έχει πολλαπλασιάσει τα επιτόκια)

Συγνώμη θέλω να τα πιστέψω όλα αυτά, αλλά ποια είναι η πηγή ; Εγώ έχω φτιάξει στο μυαλό μου πως το οικολογικό αποτύπωμα για την παραγωγή των ηλεκτρικών είναι πολύ χειρότερο από ένα συμβατικής τεχνολογίας (το είπε ο πρόεδρος της toyota)και λόγο βάρους και μεγάλης ιπποδύναμης χρειάζονται τεράστια ποσότητα ενέργειας για να μετακινούνται συν του ότι σε πολλές χώρες καίνε ακόμα λιγνίτη οπότε για να τροφοδοτηθούν όλα αυτά η μόλυνση στο περιβάλλον είναι μεγαλύτερη μπορεί να είναι έξω από την πόλη αλλά είναι σαν κρύβουμε το πρόβλημα κάτω από το χαλί (φυσικά μιλάμε δεν μιλάω για ηλεκτρικά ποδήλατα αλλά για μεγάλα ev όπως τα tesla). Αν πάντως βελτιωθούν σημαντικά σε καμία 10 ετια, όταν μπορείς να ταξιδέψεις χωρίς να μείνεις από μπαταρία και χωρίς να κουβαλάς γεννήτρια βενζίνης για να το φορτίσεις, όταν πλέον είναι mainstream θα κοιτάξω να πάρω και εγώ. 

Επεξ/σία από SkaL-
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 minutes ago, toxoths73 said:

Για να φορτίσεις πλήρως το αυτοκίνητό σου όταν είναι πλήρως αποφορτισμένο σε ένα σταθμό φόρτισης πόσα χρήματα πληρώνεις περίπου?. Οταν το φορτίζεις στο σπίτι πόσες KWh έχει καταναλώσει από την ΔΕΗ?

Σε σταθμό φόρτισης οι τιμές είναι περίπου 0.53€/1Kwh οπότε σε μια 60άρα μπαταρία είσαι στα 32€, δε διαφέρει δηλαδή και πολύ από τις τιμές βενζίνης. 

Στο σπίτι δεν το έχω παρατηρήσει ποτέ, γιατί καίνε και άλλα πράγματα ταυτόχρονα, εάν υπολογίσουμε όμως μια απώλεια της τάξης του 15%, μιλάμε για 9Kwh παραπάνω και μια πλήρη φόρτιση θα σε πάει στα 8€.

Επεξ/σία από Vasilisxd
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με λίγα λόγια, αν ξεπεράσεις το κλικμπειτ του τίτλου, μια ακόμα έρευνα διαφημίζει ότι μετά τα 3 χρόνια το degradation της μπαταρίας στα τεσλα μένει σταθερό στο 10-12%.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Vasilisxd said:

Προφανώς, μιλάμε για τη διαφημιζόμενη αυτονομία VS πραγματική. 

Π.χ το δικό μου που είναι της VAG με 60Kwh, λέει 420χλμ αυτονομία και στην πραγματικότητα σπάνια βγάζει πάνω από 350χλμ, οπότε είμαι κάτω 17% από την αρχική.  

Η Tesla το παρατραβάει γιατί γράφει 520χλμ αυτονομία με την ίδια 60Kwh μπαταρία και πιθανώς βγάζει κάτω από 380χλμ, οπότε είναι κάτω από 27% από την αρχική. Το λέει άλλωστε και στο άρθρο : <Ακόμη και στα 0 χιλιόμετρα, τα αυτοκίνητα πιάνουν περίπου 70% με 72,5% της διαφημιζόμενης αυτονομίας>.

Εδώ όμως που τα λέμε, και τα θερμικά δεν πάνε πίσω. Το παλιό μου Toyota έλεγε 5.2λτ/100χλμ και ο μέσος όρος ήταν 6.8λτ/100. Μιλάμε για 24% διάφορα στην κατανάλωση από ότι έλεγε η Toyota. 

Συμφωνώ, το πιο ξεκάθαρο θα ήταν μαζί με την αυτονομία σε χιλιόμετρα να λένε χωρητικότητα μπαταρίας σε kwh και να δίνουν και ενα γράφημα πόσα watt ζητάει το μοτερ συναρτήσει της ροπής του. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το θέμα της εξασθένισης της χωρητικότητας των μπαταριών, αποτελεί "πρόβλημα" για τα ηλεκτρικά όσο το κόστος αντικατάστασης παραμένει υψηλό. Ο κάθε κατασκευαστής μπορεί να λέει ότι θέλει

Επεξ/σία από bazzil
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Clickbait τίτλος, πανηγύρι για τους EV deniers (που θα φέρουν και το τραφικ άλλωστε). 

Τιποτα καινουριο δεν λέει η έρευνα. Υπάρχει μια πτώση στις μπαταρίες λιθίου τα πρώτα 2-3 χρόνια γύρω στο 5% η οποία γίνεται 10-20% στα δέκα χρόνια. 

Η πτώση επηρεάζεται από τον χρόνο φόρτισης, τον καιρό που μένει >80% <20%, καθώς και από το ίδιο το μέγεθος της (μικρές μπαταρίες φθείρονται γρηγοροτερα ποσοστιαία από τις μεγαλύτερες).

Και όχι η μπαταρία των 10wh του κινητού σας δεν είναι ενδεικτική των απωλειών μιας μπαταρίας 60000wh.

Επεξ/σία από Evangelos Anagnostou
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...