Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους,
Θέλω τις γνώσεις και την άποψη σας. Ήρθε ο καιρός για αλλαγή αμορτισέρ στο Peugeot 206 5D 1.4 μου. Φοράει 175/65R14 ελαστικά (μαμά) με μαμά ζάντα.
Πάω σε Sachs ή σε Kayaba; Λένε ότι τα Kayaba κοπανάνε, ισχύει; Θέλω άνεση, αλλά δεν θέλω να είναι το αμάξι "παντού", οπότε θα σώσει την κατάσταση το υψηλό προφίλ ελαστικών;
Κόστος στα 400€ μου έχουν πει, μαζί με φούσκα και βάσεις αμορτισέρ μπροστά (τα πίσω είναι torsion bar, οπότε δεν υπάρχει ελατήριο κτλ, εξού και το κόστος).

Ευχαριστώ όλους για την 

Δημοσ.

Αν δεν θές να χάσεις σε άνεση και σε κρατήματα, πάς στα γνήσια της peugeot που είναι πάρα πολύ καλά (και κατασκευάζονται Inhouse από την peugeot). Νομίζω ότι λόγω παλαιότητας θα βρείς και εναλλακτικό κωδικό (μέσα από την peugeot) με καλύτερη τιμή. Kayaba δεν θα πρότεινα σε καμία περίπτωση (καμία σχέση με τα μαμά), τα sachs δεν τα έχω δοκιμάσει, αλλά αν σε βοηθάει κάπου κάτοχος ενός 306 με 500Κ χλμ, έχω δοκιμάσει πολλά και ακριβά (koni, bilstein) και κατέληξα πάλι στα inhouse της peugeot (αυτή τη στιγμή φοράω από το 206rc που ταιριάζουν και στο δικό μου). Τα koni παρόλο που μπορούσα να τα ανακατασκευάσω και να τα κάνω καινούρια, αποφάσισα να τα πετάξω γιατί κοπανάγανε απίστευτα χωρίς να προσφέρουν κάτι το ιδιαίτερο (σε κράτημα) σε σχέση με τα μαμά. Σε άλλο Peugeot (RCZ) που έχω όταν ήρθε η ώρα για αλλαγή, δεν το σκέφτηκα καν πήγα κατευθείαν στα original.

Πάρε μια τιμή για τα original, και αν είσαι στενά οικονομικά, δες και τα monroe (πάλι καμία σχέση με τα Original - αλλά θα τα πάρεις φτηνότερα).

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...