webslinger1987 Δημοσ. 25 Μαϊου Δημοσ. 25 Μαϊου Καλησπέρα σε όλα τα μέλη! Είμαι ιδιοκτήτης ενός VW Golf MK5 1.4 TSI 140 P.S., μοντέλο 2008. Θέλω να αλλάξω σε Volvo και συγκεκριμένα στο Volvo S60 II, Momentum T4 (ή Τ3, δεν είμαι σίγουρος), 1.6, 150 P.S., μοντέλο 12ος του 2012. Ξεκίνησα με budget γύρω στα 10.000€ και ήμουν ανάμεσα στα εξής: Audi A4 (B8) 1.8 TFSI 160HP (2008) – 9.000€ Mercedes Benz W204 Class C 180 Kompressor (2007) - 9.500€ BMW E90 3 Series LCI 316d (2009) - 9.500€ Ωστόσο κλίνω προς το S60 (10.000€), καθώς είναι πολύ νεότερο μοντέλο με κοντινά specs και θεωρώ πως είναι πολύ καλύτερη VFM επιλογή. Ήθελα να ρωτήσω ιδιοκτήτες του εν λόγω μοντέλου, για την αντικειμενική γνώμη τους επάνω στο πόσο αξιόπιστο είναι (μετά από τόσα χρόνια), αν βγάζει ζημιές και τι ζημιές βγάζει καθώς και πραγματικές καταναλώσεις (όχι στα χαρτιά καταναλώσεις). Και βεβαίως, κάποιο αξιόπιστο συνεργείο/μηχανικό που να μπορώ να απευθυνθώ για έλεγχο και πληροφορίες – στην πράξη – επάνω σε αυτό το μοντέλο. Ευχαριστώ εκ των προτέρων όποιον ασχοληθεί, μπορείτε να μου στείλτε και DM.
vamvakoolas Δημοσ. 27 Μαϊου Δημοσ. 27 Μαϊου On 25/05/2024 at 17:34, webslinger1987 said: Καλησπέρα σε όλα τα μέλη! Είμαι ιδιοκτήτης ενός VW Golf MK5 1.4 TSI 140 P.S., μοντέλο 2008. Θέλω να αλλάξω σε Volvo και συγκεκριμένα στο Volvo S60 II, Momentum T4 (ή Τ3, δεν είμαι σίγουρος), 1.6, 150 P.S., μοντέλο 12ος του 2012. Ξεκίνησα με budget γύρω στα 10.000€ και ήμουν ανάμεσα στα εξής: Audi A4 (B8) 1.8 TFSI 160HP (2008) – 9.000€ Mercedes Benz W204 Class C 180 Kompressor (2007) - 9.500€ BMW E90 3 Series LCI 316d (2009) - 9.500€ Ωστόσο κλίνω προς το S60 (10.000€), καθώς είναι πολύ νεότερο μοντέλο με κοντινά specs και θεωρώ πως είναι πολύ καλύτερη VFM επιλογή. Ήθελα να ρωτήσω ιδιοκτήτες του εν λόγω μοντέλου, για την αντικειμενική γνώμη τους επάνω στο πόσο αξιόπιστο είναι (μετά από τόσα χρόνια), αν βγάζει ζημιές και τι ζημιές βγάζει καθώς και πραγματικές καταναλώσεις (όχι στα χαρτιά καταναλώσεις). Και βεβαίως, κάποιο αξιόπιστο συνεργείο/μηχανικό που να μπορώ να απευθυνθώ για έλεγχο και πληροφορίες – στην πράξη – επάνω σε αυτό το μοντέλο. Ευχαριστώ εκ των προτέρων όποιον ασχοληθεί, μπορείτε να μου στείλτε και DM. ειχα το ιδιο για 2-3 χρονια εξωτερικο Εκανα (δυστηχως ή ευτηχως) ολα τα σερβις στο επισημο συνεργειο. ΕΙχα με αυτοματο κιβωτιο και τη φουλ εκδοση (ολα δερμα) Απο καταναλωση μετρια πραγματα Απο αξιοπιστια ειναι κορυφη τουλαχιστον εγω δεν ειχα ποτε θεμα. Συναδελφος τραβιοταν με ηλεκτρονικα (νομιζω ειτε με οθονη/πηγη ειτε με εγκεφαλο) και δε μπορουσαν να βρουν το προβλημα μεχρι που αναγκαστηκε να το πουλησει. Μπορουσε ο ανθρωπος να το οδηγησει αλλα του εσπαγε τα νευρα... Αποσο ξερω και στην Ελλαδα δυσκολο να βρεις συνεργειο εξειδικευμενο σε volvo εκτος απο τα επισημα (αν θυμαμαι υπαρχει ενα στο περιστερι Αθηνα αντε αλλο ενα Αττικη) και επειδη σε καποια πραγματα ειναι περιεργα τα βολβο (π.χ εκει που ενα vag εχει 2 βιδες το βολβο εχει 4) εγω δε θα το πηγαινα σε ασχετο... Εν τελη, ειναι σιγουρα ενα οικογενειακο αυτοκινητο κυριως ταξιδιαρικο. Δε θα σου προσφερει παντηλικια ουτε κλασση και πολυτελεια bmw/mercedes/audi αλλα το αισθημα ασφαλειας και στοιβαροτητας ειναι κορυφη 1
lele322 Δημοσ. 27 Μαϊου Δημοσ. 27 Μαϊου Πηγαινε σε w204 . Αποκλειεται να ναι πιο αξιοπιστο απο το w204. Σκυλια μαυρα. Βεβαια ειναι 1.8 , και θελει αεριο για να χεις οικονομια. Αλλα εχουν κινητηρα που αγαπανε το αεριο, δεν παθαινουν τπτ ποτέ. Και ειναι πασιγνωστος κιμητηρας ολοι οι μηχανικοι τον ξερουν . Μια καδενα αλλαγη και δεν θελει τπτ. Τα βολβο ειναι πιο σπανια αμαξια. Δες autodoc ποσο στοιχιζει πχ μια καδενα απο το w204 και ποσο απο το βολβο. Γενικα τιμες ανταλλακτικων ,να αποκτησεις αποψη. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα