Axlmon Δημοσ. 23 Μαΐου 2024 Δημοσ. 23 Μαΐου 2024 Ο τεχνολογικός κολοσσός μετέτρεψε τις αναζητήσεις σε προϊόν τεχνητής νοημοσύνης και τώρα εμφανίζεται αποφασισμένος να τις εκμεταλλευτεί ανάλογα. Στη διάρκεια της εκδήλωσης Marketing Live, η Google παρουσίασε τους τρόπους με τους οποίους η εταιρία σκοπεύει να αξιοποιήσει το περιεχόμενο που δημιουργεί η τεχνητή νοημοσύνη σε συνδυασμό με τις αναζητήσεις των χρηστών, ώστε να προβάλει διαδραστικές διαφημίσεις, οι οποίες θα έχουν προτεραιότητα σε σχέση με τα κλασικά αποτελέσματα των αναζητήσεων. Ο Φίλιπ Σίντλερ, αντιπρόεδρος της Google, ομολόγησε ανοιχτά ότι ο βασικός σκοπός των αποτελεσμάτων των αναζητήσεων είναι να προβάλουν διαφημίσεις, τοποθέτηση την οποία τα στελέχη του τεχνολογικού κολοσσού συνήθως αποφεύγουν. Έρευνα του αμερικανικού Υπουργείου Δικαιοσύνης κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι μηχανικοί της Google έχουν πάψει να είναι αυτοί που λαμβάνουν τις αποφάσεις ως προς το ποιες σελίδες αποτελεσμάτων εμφανίζονται σε μια αναζήτηση. Αντίθετα, διαφημιστικές ομάδες και ανώτερα επιχειρηματικά στελέχη ασκούν ισχυρή επιρροή ως προς την τελική εικόνα των αποτελεσμάτων. Εκτιμάται πως, αν οι μηχανικοί είχαν τον απόλυτο έλεγχο, τα αποτελέσματα των αναζητήσεων θα είχαν άλλη εικόνα από αυτή που παρουσιάζουν τώρα. Ο Σίντλερ υπογράμμισε ότι η Google δεν εστιάζει αποκλειστικά στο να ενισχύσει τη μηχανή αναζήτησης που είναι συνώνυμό της, ούτε να περιοριστεί στην αναβάθμιση του YouTube, αλλά να δημιουργήσει νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες για τις εταιρίες που διαφημίζονται μέσω αυτής. Το σχόλιο αυτό έγινε στο πλαίσιο της παρουσίασης ενός νέου εργαλείου επεξεργασίας βίντεο, με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης, σχεδιασμένου έτσι ώστε να βοηθά τους δημιουργούς περιεχομένου στο YouTube να παρουσιάζουν περισσότερο υλικό. Η Βίντια Σρινιβάσαν, γενική διευθύντρια του διαφημιστικού τομέα της Google, έδειξε τον τρόπο με τον οποίο τα λεγόμενα AI Overviews θα ενσωματώνονται στα αποτελέσματα των αναζητήσεων, προσθέτοντας ενδεχομένως χρήσιμες πληροφορίες, πέρα από τα κλασικά αποτελέσματα. Παράλληλα, όμως, αποκάλυψε ότι η Google θα αρχίσει να δοκιμάζει την προβολή διαφημίσεων μέσα από αυτά τα ΑΙ Overviews, που θα συνδέονται όχι μόνο με το ερώτημα της εκάστοτε αναζήτησης, αλλά θα περιέχουν και περιεχόμενο σχετικό με το υλικό που δημιούργησε η τεχνητή νοημοσύνη. Οι διαφημίσεις αυτές θα επισημαίνονται με σαφήνεια και θα εμφανίζονται πάνω και κάτω από τα ΑΙ Overviews, επί της ουσίας ρίχνοντας χαμηλότερα στη σελίδα τα κλασικά αποτελέσματα της αναζήτησης. Η Σρινιβάσαν έδωσε ένα παράδειγμα όπου κάποιος χρήστης αναζητά ταξιδιωτικές συμβουλές για να αποφύγει το τσαλάκωμα των ρούχων. Το AI Overview εμφάνισε διάφορες επιλογές, ανάμεσά τους και ένα σπρέι απάλειψης των τσαλακωμάτων, που ο χρήστης δεν είχε ακουστά ως τότε. Με τη νέα λειτουργία ενσωμάτωσης διαφημίσεων, ο χρήστης μπορεί να πατά απευθείας πάνω στη διαφήμιση, όπως εμφανίζεται στο AI Overview, και να προχωρά σε αγορά, επιταχύνοντας τη διαδικασία, ώστε οι καταναλωτές να προχωρούν αμεσότερα σε αγορές. Παρότι οι μηχανικοί της Google χρησιμοποιούν κορυφαία τεχνολογία και δεδομένα ώστε να εντοπίζουν τα πλέον χρήσιμα αποτελέσματα, βασικός σκοπός των αναζητήσεων, σύμφωνα με τους επικεφαλής της Google, φαίνεται πως είναι η δημιουργία ενός περιβάλλοντος που θα επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να προσεγγίζουν ευκολότερα τους καταναλωτές, παρά να οργανώνουν τις πληροφορίες και να τις παρουσιάζουν με ένα συνολικά προσβάσιμο και χρήσιμο τρόπο. Η Google έχει κατορθώσει να ενθαρρύνει σημαντική μερίδα του διαδικτυακού οικοσυστήματος, ώστε να υιοθετήσει πρότυπα όπως το Core Web Vitals (CWV) και το Experience, Expertise, Authoritativeness & Trustworthiness (EEAT), ώστε τα αποτελέσματά τους να εμφανίζονται σε υψηλή θέση, ικανοποιώντας τις απαιτήσεις των χρηστών. Εντούτοις, παραμένει ασαφές το κατά πόσο οι προσπάθειες αυτές τελικά είχαν σκοπό τη βελτίωση της εμπειρίας χρήσης ή στόχευαν κατά κύριο λόγο στη δημιουργία νέων ευκαιριών προβολής των διαφημιζόμενων. Κρίνοντας από τις δηλώσεις των στελεχών της Google, εύκολα θα μπορούσε κανείς να υποψιαστεί το δεύτερο. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
giorgosk12 Δημοσ. 24 Μαΐου 2024 Δημοσ. 24 Μαΐου 2024 Προβλέπω να χειραγωγηθούν όλα τα αποτελέσματα αναζήτησης και θα λένε "Το ΑΙ το επέλεξε" 2
Georgios Pappas Δημοσ. 24 Μαΐου 2024 Δημοσ. 24 Μαΐου 2024 (επεξεργασμένο) Αρα!!! άμα δεν πάρω AI υπολογιστή και AI κινητό δεν θα βλέπω πλέον διαφημίσεις Google??? Επεξ/σία 24 Μαΐου 2024 από Georgios Pappas 6
nepomuk Δημοσ. 24 Μαΐου 2024 Δημοσ. 24 Μαΐου 2024 Για τον καταναλωτη η λυση θα ειναι μια επι πληρωμη , αδρα ισως συνδρομητικη Α.Ι η οποια θα ενεργει για το προσωπικο μας συμφερον , θα κουμανταρει , φιλτραρει κτλπ ολες τις υπολοιπες και θα μας σερβιρει οτι γουσταρουμε Εμεις να δουμε , ακουσουμε, διαβασουμε , οτι συμφερει το πορτοφολι , την υγεια , την καλοπεραση μας ! Βαθεια το χερι στη τσεπη διοτι το τζαμπα πεθανε , αν ζηταμε ποιοτικες υπηρεσιες , οι λοιποι ας περιοριστουν σε οποια πραστασια προσφερει το κρατος και οι διεθνεις οργανισμοι.
menthol1979 Δημοσ. 24 Μαΐου 2024 Δημοσ. 24 Μαΐου 2024 (επεξεργασμένο) Επεξ/σία 24 Μαΐου 2024 από menthol1979 1 1 11
Gzisis89 Δημοσ. 24 Μαΐου 2024 Δημοσ. 24 Μαΐου 2024 Ας αρχισουμε να αναλογιζομαστε σιγα σιγα τι εναλλακτικες εχουμε εναντι του google γιατι αρχισε να κουραζει κι αυτο. 5 5
Shinji ikari Δημοσ. 24 Μαΐου 2024 Δημοσ. 24 Μαΐου 2024 1 hour ago, nepomuk said: Μπορείς να δώσεις κάποιο πρακτικό παράδειγμα;
freegr Δημοσ. 25 Μαΐου 2024 Δημοσ. 25 Μαΐου 2024 Δηλαδή δυσφήμιση παντού χωρίς προειδοποίηση και στις μηχανές βάση ποιων κριτηρίων άραγε;
endeavour Δημοσ. 25 Μαΐου 2024 Δημοσ. 25 Μαΐου 2024 Νομίζω ότι έρχεται η ωρα που πρέπει σοβαρά να προσπαθήσουμε να επεξαρτηθούμε όσο το δυνατόν περισσότερο απο οτιδήποτε σχετικό με την Google. Εστω και θυσιάζοντας καποιες ευκολίες που μερικοί θεωρούν must. 1 1
Shinji ikari Δημοσ. 25 Μαΐου 2024 Δημοσ. 25 Μαΐου 2024 21 hours ago, nepomuk said: Εξηγησε μας, ποιο τζαμπα πεθανε και πως ακριβως; γιατι θα ειναι μια η λυση και επι πληρωμη; θελω κι εγω να τα σκασω αδρα για να εχω ποιοτικες υπηρεσιες αλλά ποιες θα ειναι αυτες; τι εννοεις με την προστασια του κρατους και των διεθνων οργανισμων; απο τι; 1
polaki Δημοσ. 26 Μαΐου 2024 Δημοσ. 26 Μαΐου 2024 7 hours ago, Shinji ikari said: Εξηγησε μας, ποιο τζαμπα πεθανε και πως ακριβως; γιατι θα ειναι μια η λυση και επι πληρωμη; θελω κι εγω να τα σκασω αδρα για να εχω ποιοτικες υπηρεσιες αλλά ποιες θα ειναι αυτες; τι εννοεις με την προστασια του κρατους και των διεθνων οργανισμων; απο τι; Χαμένα τα έχει, τί ψάχνεις και συ να βρεις; On 24/05/2024 at 19:36, nepomuk said: Για τον καταναλωτη η λυση θα ειναι μια επι πληρωμη , αδρα ισως συνδρομητικη Α.Ι η οποια θα ενεργει για το προσωπικο μας συμφερον , θα κουμανταρει , φιλτραρει κτλπ ολες τις υπολοιπες και θα μας σερβιρει οτι γουσταρουμε Εμεις να δουμε , ακουσουμε, διαβασουμε , οτι συμφερει το πορτοφολι , την υγεια , την καλοπεραση μας ! Βαθεια το χερι στη τσεπη διοτι το τζαμπα πεθανε , αν ζηταμε ποιοτικες υπηρεσιες , οι λοιποι ας περιοριστουν σε οποια πραστασια προσφερει το κρατος και οι διεθνεις οργανισμοι. Τρικυμία. 1
nepomuk Δημοσ. 26 Μαΐου 2024 Δημοσ. 26 Μαΐου 2024 (επεξεργασμένο) Παροιμιωδης η φραση : Δεν υπαρχει δωρεαν γευμα , καποιος το πληρωνει .Εν προκειμενω γεμισαμε απο Α.Ι που διαολε δεν ειναι και τοσο αδολες.. Εκτιμω οτι συν τω χρονω θα παρουσιαστουν συνδρομητικες υπηρεσιες Α.Ι οπου εναντι αναλογου τιμηματος θα ενεργουν κατα το συμφερον των πελατων τους . Μα η τεχνητη νοημοσυνη ηδη τρομαξε κοσμο , κυβερνησεις και υπερεθνικους οργανισμους οπως η Ε.Ε . Ζητουμενο: Να λαβουν μετρα προστασιας του καταναλωτικου κοινου και των κοινωνιων γενικοτερα εναντι αυθαιρεσιων απο πλευρας Α.Ι. Οπως πληρωνουμε για προστασια εναντι πασης φυσεως κακοβουλιων στο διαδικτυο ανεξαρτητα απο τα μετρα που λαμβανουν οι κυβερνησεις και οργανισμοι , ετσι για το καλυτερο οι επιχειρησεις , οι οργανισμοι αλλα και ο καθενας μας καποια στιγμη θα πληρωνει για μια τεχνητη νοημοσυνη στα μετρα του και υπερ του ιδιου συμφεροντος. 12 λεπτά πριν, polaki είπε Χαμένα τα έχει, τί ψάχνεις και συ να βρεις; Τρικυμία. Ναυαγος ; Δευτερο διαζυγιο ; Επεξ/σία 26 Μαΐου 2024 από nepomuk
Shinji ikari Δημοσ. 26 Μαΐου 2024 Δημοσ. 26 Μαΐου 2024 6 hours ago, nepomuk said: AI δεν υπαρχει, buzzword ειναι, δεν εχει μυαλο να δρασει με δολο και να κανει αυθαιρεσιες, ουτε ειναι μαγικο να χακαρει firewalls και passwords. Δεν απαντησες κατι, ουτε μας εχει πει καποιος ακομα σε τι θα χρησιμευει στους ανθρωπους (εκτος απο επαγγελματιες), μονο αοριστιες. Ξερεις πως υπαρχουν και open source μοντελα;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα