Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σε περίπτωση που καποιος αγοράσει πχ 30% κατω ενα προϊόν και αποδειχτεί μεταγενέστερα οτι είναι λάθος, τι λέει ο νόμος;

η αγορά ας υποθέσουμε οτι έχει ήδη τιμολογηθεί, τοπικα και οχι online!

 

πχ προϊόν αξίας 400€ τιμολογείτε λόγο λάθους 310€

εχει το δικαίωμα το κατάστημα να καλέσει ΜΕΤΑ την τιμολόγηση τον πελάτη και να του ζητήσει να το επιστρέψει;

εχει κανεις καποια εμπειρία επι του θέματος; υπάρχει κάποιος νόμος που μπορώ να διαβάσω; 

ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, maparios είπε

Σε περίπτωση που καποιος αγοράσει πχ 30% κατω ενα προϊόν και αποδειχτεί μεταγενέστερα οτι είναι λάθος, τι λέει ο νόμος;

η αγορά ας υποθέσουμε οτι έχει ήδη τιμολογηθεί, τοπικα και οχι online!

 

πχ προϊόν αξίας 400€ τιμολογείτε λόγο λάθους 310€

εχει το δικαίωμα το κατάστημα να καλέσει ΜΕΤΑ την τιμολόγηση τον πελάτη και να του ζητήσει να το επιστρέψει;

εχει κανεις καποια εμπειρία επι του θέματος; υπάρχει κάποιος νόμος που μπορώ να διαβάσω; 

ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Όχι. Δεν μπορεί.

Κανονικά πρέπει να πληρώσεις την τιμή που αναγράφεται στο ράφι ή στο ταμπελακι.

Αλλιως άσχετα με το λάθος θεωρείται παραπλάνηση του καταναλωτή και αθεμητη εμπορική πρακτική.

 

Online καταγγελία εδω

https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/kataggelies/kataggelia-katanalote

 

 

Δημοσ.

το ταμπελάκι πόσο έγραφε; Έγραφε 400€ αλλά έγινε λάθος στο ταμείο και πάτησε 310€ ή έγραφε 310€ και μετά σου είπαν ότι είναι λάθος;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ισχύει αυτό που αναφέρθηκε, ότι πρέπει να πληρωθεί η τιμή του "ραφιού". Και νομίζω ότι αυτό καλύπτεται νομικά.

Απλά στο post του ts δεν ξεκαθαρίζεται αν ισχύει κάτι τέτοιο, δηλαδή το ράφι είχε άλλη τιμή.

Γιατί αν είχε τη σωστή τιμή (πχ 400) και στο ταμείο να χτυπήθηκε από λάθος άλλη τιμή (ή πχ ένα ποσοστό έκπτωσης που δεν ισχύει) τότε είναι "λίγο" διαφορετικό το θέμα (δεν ξέρω τι ισχύει σε αυτή την περίπτωση)

Επεξ/σία από haris_216
Δημοσ.

Κανονικά ο πελάτης πληρώνει την τιμή ραφιού εκτός εάν υπάρχει κάποια προσφορά την συγκεκριμένη χρονική περίοδο οπότε πληρώνει την τιμή προσφοράς. Υπάρχουν και οι (απειροελάχιστες θα έλεγα) όπου ο πελάτης πληρώνει λιγότερα χρήματα όχι επειδή υπάρχει κάποια προσφορά αλλά επειδή έχει ένα φίλο που δουλεύει στο κατάστημα και (κλέβοντας την ουσία το κατάστημα) κάνει μια ανύπαρκτη-πλασματική έκπτωση. Σε αυτές τις περιπτώσεις μπορεί το κατάστημα να ζητήσει να επιστραφεί το προϊόν.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, keleystis είπε

Κανονικά ο πελάτης πληρώνει την τιμή ραφιού εκτός εάν υπάρχει κάποια προσφορά την συγκεκριμένη χρονική περίοδο οπότε πληρώνει την τιμή προσφοράς. Υπάρχουν και οι (απειροελάχιστες θα έλεγα) όπου ο πελάτης πληρώνει λιγότερα χρήματα όχι επειδή υπάρχει κάποια προσφορά αλλά επειδή έχει ένα φίλο που δουλεύει στο κατάστημα και (κλέβοντας την ουσία το κατάστημα) κάνει μια ανύπαρκτη-πλασματική έκπτωση. Σε αυτές τις περιπτώσεις μπορεί το κατάστημα να ζητήσει να επιστραφεί το προϊόν.

 

29 λεπτά πριν, haris_216 είπε

Ισχύει αυτό που αναφέρθηκε, ότι πρέπει να πληρωθεί η τιμή του "ραφιού". Και νομίζω ότι αυτό καλύπτεται νομικά.

Απλά στο post του ts δεν ξεκαθαρίζεται αν ισχύει κάτι τέτοιο, δηλαδή το ράφι είχε άλλη τιμή.

Γιατί αν είχε τη σωστή τιμή (πχ 400) και στο ταμείο να χτυπήθηκε από λάθος άλλη τιμή (ή πχ ένα ποσοστό έκπτωσης που δεν ισχύει) τότε είναι "λίγο" διαφορετικό το θέμα (δεν ξέρω τι ισχύει σε αυτή την περίπτωση)

 

31 λεπτά πριν, Bitbit είπε

το ταμπελάκι πόσο έγραφε; Έγραφε 400€ αλλά έγινε λάθος στο ταμείο και πάτησε 310€ ή έγραφε 310€ και μετά σου είπαν ότι είναι λάθος;

 

41 λεπτά πριν, SeNNinhA είπε

Όχι. Δεν μπορεί.

Κανονικά πρέπει να πληρώσεις την τιμή που αναγράφεται στο ράφι ή στο ταμπελακι.

Αλλιως άσχετα με το λάθος θεωρείται παραπλάνηση του καταναλωτή και αθεμητη εμπορική πρακτική.

 

Online καταγγελία εδω

https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/kataggelies/kataggelia-katanalote

 

 

με συγχωρείτε  ισως δεν το διατύπωσα σωστά!

ενα προιον πχ ειχε τιμη στο ραφι 400 και το παιρνει ο πελατης 320 στο ταμειο (τοσο το εβγαλε το συστημα τιμολογησης του ταμειου του καταστηματος)

πληρωνω, φευγω. εχει δικαιωμα το καταστημα να μου ζητήσει να επιστρέψω το προϊόν; η έκπτωση δεν γνωριζω για ποιο λόγο έγινε , απλα συνέβη!

αυτο ψαχνω να μαθω αν υπαρχει καποιος νομος να καλυπτει ουσιαστικα το καταστημα σε δικο του λαθος!

εχει ακουστει πολλες φορες ανα καιρους στο φορουμ που εχουν τιμολογησει λαθος ONLINE και τα προΪόντα σταλθηκαν κανονικα!

στη δικη μου περιπτωση τι ισχυει; υπαρχει καποιος νόμος;

Επεξ/σία από maparios
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, maparios είπε

εχει δικαιωμα το καταστημα να μου ζητήσει να επιστρέψω το προϊόν;

Αυτες οι υποθεσεις.... Εχει επικοινωνησει το καταστημα μαζι σου για αυτο το λαθος ή μονο υποθετεις?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το φαντάστηκα ότι ήταν έτσι. Για αντίθετη διαφορά (μεγαλύτερη τιμή) φαντάζομαι ότι θα γινόταν χαμός στο ταμείο αλλά σε αυτή τη φάση το κάνουμε γαργάρα, τσιμπάμε το προϊόν και φύγαμε ;)

Θα μου πεις "λάθος τους, ας πρόσεχαν". Ίσως κάποιος μπορεί να το δει και "επαναστατικά" αν είναι μεγάλο κατάστημα/αλυσίδα. Χτύπημα στο "κεφάλαιο" :P

Από την άλλη όμως μπορεί να είναι κι ένα λάθος κάποιου ταμία που θα κληθεί να το καλύψει. Και μη νομίζετε ότι όλα τα λάθη τα καλύπτουν οι εταιρίες ή ότι οι ταμίες του "βασικού μισθού" παίρνουν "επίδομα ταμείου ή διαχειριστικών λαθών" (τις περισσότερες φορές τους έχουν δηλωμένους σαν πχ "πωλητές")

Συγνώμη για το off topic παραλήρημα που δεν προσθέτει κάτι στο ζητούμενο ερώτημα αλλά έχοντας χρηματίσει σε θέση ταμία, ε έχω κάποια ευαισθησία στο θέμα

On topic τώρα, δε γνωρίζω το νομικό κομμάτι αλλά αν δεν σε έχουν καλέσει και ρωτάς υποθετικά, το πιο πιθανό είναι ότι κανείς δεν θα σου χαλάσει την απόλαυση του "δώρου" σου

 

Επεξ/σία από haris_216
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, haris_216 είπε

Το φαντάστηκα ότι ήταν έτσι. Για αντίθετη διαφορά (μεγαλύτερη τιμή) φαντάζομαι ότι θα γινόταν χαμός στο ταμείο αλλά σε αυτή τη φάση το κάνουμε γαργάρα, τσιμπάμε το προϊόν και φύγαμε ;)

Θα μου πεις "λάθος τους, ας πρόσεχαν". Ίσως κάποιος μπορεί να το δει και "επαναστατικά" αν είναι μεγάλο κατάστημα/αλυσίδα. Χτύπημα στο "κεφάλαιο" :P

Από την άλλη όμως μπορεί να είναι κι ένα λάθος κάποιου ταμία που θα κληθεί να το καλύψει. Και μη νομίζετε ότι όλα τα λάθη τα καλύπτουν οι εταιρίες ή ότι οι ταμίες του "βασικού μισθού" παίρνουν "επίδομα ταμείου ή διαχειριστικών λαθών" (τις περισσότερες φορές τους έχουν δηλωμένους σαν πχ "πωλητές")

Συγνώμη για το off topic παραλήρημα που δεν προσθέτει κάτι στο ζητούμενο ερώτημα αλλά έχοντας χρηματίσει σε θέση ταμία, ε έχω κάποια ευαισθησία στο θέμα

On topic τώρα, δε γνωρίζω το νομικό κομμάτι αλλά αν δεν σε έχουν καλέσει και ρωτάς υποθετικά, το πιο πιθανό είναι ότι κανείς δεν θα σου χαλάσει την απόλαυση του "δώρου" σου

 

Επειδή σέβομαι στο 100% τις προσπάθειες των παιδιών αν είναι να τα πληρώσουν αυτοί σε κάθε περίπτωση θα πάω να πληρώσω εγώ τη διαφορά δε το συζητώ καν το θέμα είναι ότι δε μπορώ να το γνωρίζω αυτό.. Ναι, είναι μεγάλη αλυσίδα και είχε ουρά πριν αλλά και μετά από μένα και σε συζητήσεις που άκουσα όλοι είχαν αυτοί την έκπτωση συνεπώς ήταν "συστημικο" θέμα, δε μπορούν να αναγκάσουν την υπάλληλο να πληρώσει από τη τσέπη της εκατοντάδες ευρώ (φαντάζομαι, εκτός αν διορθώθηκε γρήγορα) για λάθος της "εταιρείας".. Δε το λες και δώρο, απλά το πήρα σε ελαφρώς προνομιακή τιμή, πες τιμή σκρουτζ, κλαην μαην 

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, maparios είπε

 

 

 

με συγχωρείτε  ισως δεν το διατύπωσα σωστά!

ενα προιον πχ ειχε τιμη στο ραφι 400 και το παιρνει ο πελατης 320 στο ταμειο (τοσο το εβγαλε το συστημα τιμολογησης του ταμειου του καταστηματος)

πληρωνω, φευγω. εχει δικαιωμα το καταστημα να μου ζητήσει να επιστρέψω το προϊόν; η έκπτωση δεν γνωριζω για ποιο λόγο έγινε , απλα συνέβη!

αυτο ψαχνω να μαθω αν υπαρχει καποιος νομος να καλυπτει ουσιαστικα το καταστημα σε δικο του λαθος!

εχει ακουστει πολλες φορες ανα καιρους στο φορουμ που εχουν τιμολογησει λαθος ONLINE και τα προΪόντα σταλθηκαν κανονικα!

στη δικη μου περιπτωση τι ισχυει; υπαρχει καποιος νόμος;

Όχι δεν μπορεί να σου ζητήσει να επιστρέψεις το προϊόν ή να πληρώσεις την διαφορά.

Υπάρχει μια συναλλαγή. Η συναλλαγή με την αποπληρωμή του προιοντος είναι και τυπικά πλήρως ολοκληρωμένη.

Δεν μπορεί να γίνει μονομερής υπαναχωρηση.

Τα εσωτερικά λάθη ή προβλήματα της κάθε επιχείρησης αφορούν τη ίδια την επιχείρηση.

Εδώ ισχύει το κλασικό παλιό.

Μετά την αποχώρηση εκ του ταμείου ουδέν λάθος αναγνωρίζεται.

Και είχε λογική αυτό

Με την αποπληρωμή του προιοντος αυτοδικαίως έχεις αποκτήσει την πλήρη κυριότητα του.

Δεν μπορεί κανένας να σε αναγκάσει ούτε να το επιστρέψεις ούτε και να πληρώσεις επιπλέον.

Μπορούν να στο ζητήσουν μόνο όμως ως χάρη

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, maparios είπε

Επειδή σέβομαι στο 100% τις προσπάθειες των παιδιών αν είναι να τα πληρώσουν αυτοί σε κάθε περίπτωση θα πάω να πληρώσω εγώ τη διαφορά δε το συζητώ καν το θέμα είναι ότι δε μπορώ να το γνωρίζω αυτό.. Ναι, είναι μεγάλη αλυσίδα και είχε ουρά πριν αλλά και μετά από μένα και σε συζητήσεις που άκουσα όλοι είχαν αυτοί την έκπτωση συνεπώς ήταν "συστημικο" θέμα, δε μπορούν να αναγκάσουν την υπάλληλο να πληρώσει από τη τσέπη της εκατοντάδες ευρώ (φαντάζομαι, εκτός αν διορθώθηκε γρήγορα) για λάθος της "εταιρείας".. Δε το λες και δώρο, απλά το πήρα σε ελαφρώς προνομιακή τιμή, πες τιμή σκρουτζ, κλαην μαην 

Δεν εννοούσα ότι το πήρες "δώρο" αλλά αναφέρθηκα στην έκπτωση που ήταν "δώρο", αφού ήσουν προετοιμασμένος να το πληρώσεις 400 (προφανώς δεν το διατύπωσα καλά)

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, maparios είπε

Επειδή σέβομαι στο 100% τις προσπάθειες των παιδιών αν είναι να τα πληρώσουν αυτοί σε κάθε περίπτωση θα πάω να πληρώσω εγώ τη διαφορά δε το συζητώ καν το θέμα είναι ότι δε μπορώ να το γνωρίζω αυτό.. Ναι, είναι μεγάλη αλυσίδα και είχε ουρά πριν αλλά και μετά από μένα και σε συζητήσεις που άκουσα όλοι είχαν αυτοί την έκπτωση συνεπώς ήταν "συστημικο" θέμα, δε μπορούν να αναγκάσουν την υπάλληλο να πληρώσει από τη τσέπη της εκατοντάδες ευρώ (φαντάζομαι, εκτός αν διορθώθηκε γρήγορα) για λάθος της "εταιρείας".. Δε το λες και δώρο, απλά το πήρα σε ελαφρώς προνομιακή τιμή, πες τιμή σκρουτζ, κλαην μαην 

Άρα δεν σε έχει ενοχλήσει κάποιος και υποθέτεις. Ο ταμίας θα τα πληρώσει αν είναι δικό του λάθος. Αν για κάποιο λόγο είχαν έκπτωση αρκετοί, και προφανώς χωρίς να φταίει ο ταμίας, δεν θα τα πληρώσει. 

Πρόβλημα θα δημιουργηθεί αν οι αγορές έγιναν ονομαστικά (πχ μεγάλη αλυσίδα ηλεκτρονικών που λίγο πολύ ζητάνε όνομα κάποιοι) και σου πουν την επόμενη φορά ότι έχει υπόλοιπο. 

Αλλά ούτε και αυτό θα γίνει

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Άρα δεν σε έχει ενοχλήσει κάποιος και υποθέτεις. Ο ταμίας θα τα πληρώσει αν είναι δικό του λάθος. Αν για κάποιο λόγο είχαν έκπτωση αρκετοί, και προφανώς χωρίς να φταίει ο ταμίας, δεν θα τα πληρώσει. 

Πρόβλημα θα δημιουργηθεί αν οι αγορές έγιναν ονομαστικά (πχ μεγάλη αλυσίδα ηλεκτρονικών που λίγο πολύ ζητάνε όνομα κάποιοι) και σου πουν την επόμενη φορά ότι έχει υπόλοιπο. 

Αλλά ούτε και αυτό θα γίνει

οχι δεν με ενοχλησε κανενας, το ανεφερα απλα στον ξαδερφο μου και μου ειπε να μην χρισημοποιησω το προϊόν εκτος αν ειμαι διατεθημενος να πληρωσω τη διαφορά

Δημοσ.

Η άποψή μου και η πιο απλή εξήγηση είναι ότι αγόρασες προϊόν με έκπτωση η οποία δεν φαινόταν στο ράφι ή δεν την πρόσεξες.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...