Προς το περιεχόμενο

Φτηνό τέχνασμα επιτρέπει την υποκλοπή της συχνότητας ξεκλειδώματος των Tesla, παρά την εφαρμογή νέας, keyless τεχνολογίας


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 hour ago, polaki said:

H τεχνολογία του keyless έρχεται για να λύσει ένα πρόβλημα και δημιουργεί άλλο. Αυτό λέμε. Ότι το τετράγωνο/παραλληλόγραμμο "πράγμα" που πλέον έχουν τα αυτοκίνητα ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ το κουβαλάς μαζί σου. Απλά δεν είναι κλειδί με την έννοια του να μπαίνει σε μία κλειδαριά. Συνήθως δε, είναι και πιο ογκώδες σε σχέση με ένα παραδοσιακό κλειδί που διπλώνει προς τα μέσα πχ όπως Golf 2014. 

image.png.9c33c7a2cf9155f00ba736719d208ce4.png

Ξαναρωτάω λοιπόν, ΠΟΙΑ η πρακτικότητα, όταν αυτό έρχεται με υπερβολικά αυξημένο ρίσκο της κλοπής?

 

Εσύ τώρα μιλάς για apple watch και γενικά κλείδωμα-ξεκλείδωμα μέσω κινητού, το οποίο είναι άλλη φάση τελείως, και θέλω να πιστεύω ότι αυτό δεν μπορεί να υποκλαπεί, τουλάχιστον όχι τόσο εύκολα. 

Δηλαδή με το κανονικό κλειδί δεν υπάρχει ρίσκο κλοπής...... πραγματικά δεν έχουμε κριτική σκέψη να καταλάβουμε ότι ένα παλιάς τεχνολογία όχημα έχει μεγαλύτερες πιθανότητες να κλαπεί απο ένα νεότερης που μπορείς άνετα να το παρακολουθήσεις και να το ακινητοποιήσεις αυτόματα! Τα σύγχρονα κλειδιά που απλά τα κουβαλάς στην τσέπη η τα κάνεις σύζευξη με το κινητό, και σου προσφέρουν την δυνατότητα απλά να τα έχεις στην τσέπη, εάν τα θεωρείτε περιττά, είναι αποδεκτό, δεν είναι η τεχνολογία για όλους….

 

  • Like 2
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 hours ago, polaki said:

Δεν έχω keyless, το κλασικό στρογγυλό "κλειδί" του mini cooper του 2010 έχω, οπότε η άποψη μου μπορεί να μην έχει βαρύτητα. 

Αλλά ειλικρινά δεν καταλαβαίνω, αναφέρει το άρθρο "να βρουν μια ισορροπία ανάμεσα στην αποτροπή τέτοιων επιθέσεων και τη διατήρηση μιας ευχάριστης εμπειρίας χρήσης." Δηλαδή ΠΟΙΑ ακριβώς είναι η εμπειρία χρήσης? Και που είναι το κακό με το να το βάζεις ΚΑΠΟΥ, προκειμένου έτσι και ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ να ξεκινάει το αυτοκίνητο, απ'το να έχεις τρελό άγχος ότι μπορεί ο κάθε τυχάρπαστος να σου υποκλέψει τις συχνότητες και να φύγει κύριος.

Κοίτα κι εγώ έτσι έλεγα μέχρι που πήρα... τώρα δεν αλλάζω με τίποτα το να περπατάω στο αμάξι και απλά να ανοίγω και μετά να φεύγω και να κλειδώνει χωρίς να ψαρεύω κλειδιά στην τσέπη, να γρατζουναω ότι άλλο έχω μέσα για να τα βάλω \βγαλω και να μην σκέφτομαι 100 μέτρα αφού φύγω αν κλείδωσα ή όχι (ΥΓ δεν έχω Τέσλα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 minutes ago, anonymous999 said:

Κοίτα κι εγώ έτσι έλεγα μέχρι που πήρα... τώρα δεν αλλάζω με τίποτα το να περπατάω στο αμάξι και απλά να ανοίγω και μετά να φεύγω και να κλειδώνει χωρίς να ψαρεύω κλειδιά στην τσέπη, να γρατζουναω ότι άλλο έχω μέσα για να τα βάλω \βγαλω και να μην σκέφτομαι 100 μέτρα αφού φύγω αν κλείδωσα ή όχι (ΥΓ δεν έχω Τέσλα).

οκ δεν αντιλέγω για τα της ευκολίας, απλά αυτό έρχεται και με κάποιο τίμημα περισσότερου άγχους για το αν θα στο ανοίξουν ή όχι. 

Μόνο αυτό λέω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)


Από το άρθρο ….

 

Στις 22/5/2024 στις 8:20 ΜΜ, nchatz είπε

Οι ερευνητές της GoGoByte διαπίστωσαν επίσης πως άλλες δύο εταιρίες που υποστηρίζουν την τεχνολογία UWB παραμένουν ευάλωτες σε επιθέσεις αναμετάδοσης, με τη μία εταιρία μάλιστα να μην έχει καν εφαρμόσει ακόμη την αναβάθμιση λογισμικού ώστε να ενσωματώσει την τεχνολογία UWB στα συστήματα κλειδώματος των οχημάτων της.

Παρά την παραπάνω αναφορά, το όνομα της εταιρίας της οποίας τα οχήματα είναι περισσότερο ευάλωτα από τα Tesla, παραμένει επτασφράγιστο μυστικό γιατί ….έτσι. Εκεί δεν υπάρχει θέμα πληροφόρησης και ευαισθητοποίησης του κοινού. 

Το όνομα Tesla προσφέρεται για clickbait καταστάσεις και συσπειρώνει το πόπολο ….

EDIT: Εννοώ το αρχικό άρθρο,  και όχι την αναδημοσιευση από το Insomnia, στο οποίο (αρχικό άρθρο), αναφέρεται μια μάλλον «φτηνή» δικαιολογία περί αυτού.  Συμβαίνουν και εις δυσμάς…..

Επεξ/σία από Jiakometi
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα αυτοκίνητα συμβατικού καυσίμου βάζεις ένα διακόπτη σε σημείο που μόνο εσύ ξέρεις και κλείνεις το ρελέ της αντλίας βενζίνης/πετρελαίου και το όχημα δεν παίρνει ποτέ μπροστά , το παίρνουν μόνο σηκωτό.. Στα των ηλεκτρικών τώρα.. τρέχα γύρευε..

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μου την δινουν στα νευρα τα keyless

 

θελω κανονικο κλειδι. ΝΑΙ μεταλλικο τσουτσουνι πανω σε πλαστικο. να το βαζω στη θεση που εμπαινε παντα και δεν ενόχλησε ποτε κανεναν. η εξτρα ασφάλεια να ειναι το κινητο μου. να μιλαει αυτο με το αμαξι ωστε το κλειδι απο μονο του να μην το βάζει μπρος. αλλα οοοοοοχι. παρε ενα κοντρολ 4πλασιο απο το κλειδι να θελει και μπαταρια!

  • Like 2
  • Confused 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, polaki είπε

H τεχνολογία του keyless έρχεται για να λύσει ένα πρόβλημα και δημιουργεί άλλο. Αυτό λέμε. Ότι το τετράγωνο/παραλληλόγραμμο "πράγμα" που πλέον έχουν τα αυτοκίνητα ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ το κουβαλάς μαζί σου. Απλά δεν είναι κλειδί με την έννοια του να μπαίνει σε μία κλειδαριά. Συνήθως δε, είναι και πιο ογκώδες σε σχέση με ένα παραδοσιακό κλειδί που διπλώνει προς τα μέσα πχ όπως Golf 2014. 

image.png.9c33c7a2cf9155f00ba736719d208ce4.png

Ξαναρωτάω λοιπόν, ΠΟΙΑ η πρακτικότητα, όταν αυτό έρχεται με υπερβολικά αυξημένο ρίσκο της κλοπής?

Εσύ τώρα μιλάς για apple watch και γενικά κλείδωμα-ξεκλείδωμα μέσω κινητού, το οποίο είναι άλλη φάση τελείως, και θέλω να πιστεύω ότι αυτό δεν μπορεί να υποκλαπεί, τουλάχιστον όχι τόσο εύκολα. 

Golf με τέτοιο κλειδί και με DSG. Το απόλυτο αντικλεπτικό.  Ακόμα και να το κλέψουν, στην επόμενη γωνία θα τους αφήσει το κιβώτιο

  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, MarioGr said:

Στα αυτοκίνητα συμβατικού καυσίμου βάζεις ένα διακόπτη σε σημείο που μόνο εσύ ξέρεις και κλείνεις το ρελέ της αντλίας βενζίνης/πετρελαίου και το όχημα δεν παίρνει ποτέ μπροστά , το παίρνουν μόνο σηκωτό.. Στα των ηλεκτρικών τώρα.. τρέχα γύρευε..

back to the age of the dinosaurs....... 

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικα ολα τα κευλεςς συστηματα ειναι ευαλωτα στον τροπο κλοπης που περιγραφει το αρθρο,απλα η τεσλα ειπε οτι διόρθωσε το προβλημα κατι που τελικα δεν ισχυει όπως φενεται τελικα...Εκει αναφέρεται και το αρθρο..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το άρθρο ΔΕΝ αναφέρει ποιες εταιρίες ΔΕΝ προσπάθησαν καν 

να διορθώσουν το πρόβλημα,  αλλά αναφέρει αρκετές φορές 

το όνομα τεσλα για να μαζέψει κλικ.Η οποία έχει κάνει τουλάχιστον 

την προσπάθεια , άσχετα αν δεν κατάφερε να λύσει το πρόβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, telis said:

Golf με τέτοιο κλειδί και με DSG. Το απόλυτο αντικλεπτικό.  Ακόμα και να το κλέψουν, στην επόμενη γωνία θα τους αφήσει το κιβώτιο

Ισχύει ακραία, η πλάκα είναι το πήρε μία μέρα πρωί ο πατέρας μου από τον αδερφό μου χωρίς να του το πει (κοιμόταν), και τον άφησε από κιβώτιο 5 φανάρια κάτω απ'το σπίτι!!! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...