Προς το περιεχόμενο

Mechanicus II


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.

Στο πλαίσιο του φετινού Warhammer: Skulls ανακοινώθηκε η ανάπτυξη του Mechanicus II, το οποίο τοποθετείται στο σύμπαν του Warhammer 40K.

Το πρώτο Mechanicus ήρθε σχεδόν από το πουθενά, να περιγράψει τη σύγκρουση μεταξύ δύο παρατάξεων (Adeptus Mechanicus και Necrons) που δεν τις βλέπουμε συχνά (αλλά, ευτυχώς, τελευταία με αυξανόμενη συχνότητα, λ.χ. Gladius και Battlesector) στις μεταφορές του Warhammer 40K στους υπολογιστές και ξεχώριζε κυρίως για τον τρόπο που απέδιδε το κλίμα στις τάξεις των ιερέων του Άρη, τις εσωτερικές εντάσεις και συγκρούσεις αλλά και την πολύ ιδιαίτερη λογική τους, υποστηριζόμενο από ένα εξαιρετικό soundtrack.

Όπως και στον πρώτο τίτλο, στο Mechanicus II έχουμε κλασικό ΤΒΤ/ΤΒS με κάποια στοιχεία RPG, διαχείριση πόρων, μάχες κτλ. 

Από τα λίγα στοιχεία που έχουμε ως τώρα φαίνεται πως το κομμάτι του στρατηγικού χάρτη θα είναι πολύ πιο αναπτυγμένο, με επιμέρους παραμέτρους σε κάθε αποστολή (η γραμμικότητα των αποστολών του πρώτου ήταν από τα λιγότερο δυνατά στοιχεία του).

ss_87802c15d6e82859d47fdebacd981e8251e7e4c5.1920x1080.jpg?t=1716487288

Βελτιωμένη φαίνεται πως θα είναι και η διαχείριση των random encounters σε κάθε χάρτη, με περισσότερες πληροφορίες για το σκεπτικό (και τα ενδεχόμενα οφέλη/ζημιές πίσω από κάθε απόφαση), καθώς στο πρώτο οι επιλογές ήταν κάπως "τυφλές", ενισχύοντας έτσι μεν το στοιχείο της εξερεύνησης, καθώς οι Tech Priests συγκέντρωναν πληροροφορίες για τη γλώσσα των Necrons, αλλά αυξάνοντας σε πολύ μεγάλο βαθμό το στοιχείο της τύχης.

ss_31edbaf7201ea8af19a23cf54f90d6f13225ff88.1920x1080.jpg?t=1716487288

Οι μάχες συνεχίζουν στην ίδια λογική, με μικρούς, σφιχτούς χάρτες που δημιουργούν απαιτητικές καταστάσεις από την αρχή της αναμέτρησης, ενώ και τα γραφικά δείχνουν βελτιωμένα, με πολύ καλή παλέτα χρωμάτων που ενισχύει το όλο "αιγυπτιακό" στοιχείο που ενσωματώνουν οι Necrons, ενώ η όλη αισθητική παραπέμπει στις tabletop καταβολές του παιχνιδιού:

ss_6498cff6c8fc1f1926381c8d159191d6bbbc99a0.1920x1080.jpg?t=1716487288

Σύμφωνα με τη σύντομη ανακοίνωση που συνόδευσε και το cinematic video, αυτή τη φορά θα είναι playable και οι δύο παρατάξεις, με δικό τους campaign και διαφορετικές δυνατότητες/προσέγγιση, δεν θα είναι δηλαδή οι ίδιοι μηχανισμοί με άλλα skins.

Το Mechanicus II αναπτύσσεται και πάλι από τη Bulwark Studios που εξέπληξαν ευχάριστα με το πρώτο, ενώ ακόμη δεν υπάρχει συγκεκριμένη ημερομηνία κυκλοφορίας. Την παραγωγή αναλαμβάνει η Kasedo Games, που στήριξε τη Bulwark και τις προηγούμενες δουλειές της (Crowntakers, Ixion και φυσικά το πρώτο Mechanicus).  

  • Like 4
Δημοσ.

για καποιο λογο, δεν ειχα παρει καν χαμπαρι αυτο το παιχνιδι, ουτε οτι ειχε βγει το πρωτο το 2018. δειχνει πολυ ενδιαφερον κ ειναι σε τιμη χωμα στο steam οποτε θα το τσιμπησω σε πρωτη ευκαιρια.

Δημοσ.

Δεν έχω παίξει τα παιχνίδια αλλά ο Συνθέτης, ο οποίος ήταν και rookie όταν βγήκε το 1ο, έφτιαξε μουσικάρα τόσο για το Warhammer όσο και για το Ixion που είναι οι μόνες του δουλειές μέχρι στιγμής.

 

  • Super Moderators
Δημοσ.
18 ώρες πριν, dalan2007 είπε

Ναι για πείτε γνώμη για το πρώτο 🙂

Έχω γράψει κάποια πράγματα εδώ.

Υπάρχουν ορισμένα θέματα (δομή χάρτη αποστολών, κάποια random events που θέλουν ή τεράστια υπομονή ή προσφυγή σε guide, ανεπαρκής αξιοποίηση των επιμέρους Μάγων του συμβουλίου, πέρα ως quest givers, δηλαδή εκείνα ακριβώς τα σημεία όπου φαίνεται να ρίχνει βάρος το 2) αλλά συνολικά είναι μια πολύ καλή προσπάθεια, πιστεύω θα αρέσει στους φίλους των ΤΒΤ/Warhammer 40K και, με τα αστεία χρήματα που έχει αυτή τη στιγμή σε επίσημα καταστήματα θα το συνιστούσα οπωσδήποτε.

  • Like 4

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...