Black Demis Δημοσ. 24 Μαϊου Δημοσ. 24 Μαϊου 51 minutes ago, magicnumbers said: Μη φας εχει γλαρο. 40 με 50 χιλιάρικα κοιτα να δεις έπεσα απτα συννεφα. Οταν λεμε οτι ειμαστε μπανανια μην εχετε προσδοκίες. Θα βγαινε ειλικρινά πιστευεις ενας να πουλησει στα 20 κ οι αλλοι ναταχουν 50 κ 60; Εδω λαδι πουλανε πιο ακριβα απτο Βέλγιο. Σταμαξια θα ντραπουν; https://www.motorone.gr/epikairotita/ellada/105038/byd-montela-amesa-diathesima-times/ Δεν βλέπω seagull Σε αυτά εχει Το dolphin το οποίο προλάβαμε οτι θα ξεκινάει από 26 κάτι το οποίο και έγινε (δλδ περίπου διπλάσια τημη) γενικός οτιδιποτε εισαγωγής Εκτός από Ευρώπη με εξαίρεση την Αμερική υπάγεται σε τεράστια φορολογία (εξαιρούνται συβεργαζομενες εταιρίες που παράγουν στην υμευρωπαικη γη τα οχήματα τους)
chrisxkar Δημοσ. 24 Μαϊου Δημοσ. 24 Μαϊου Εγώ στα 10χιλ και θα το σκεφτόμουν στα 20 ουτε καν.Εδω το MG κυκλοφόρησε σε τιμή μικρότερη όλων και ο κόσμος πάλι δεν το εμπιστεύτηκε ποτέ. Και η εμπειρία με οτιδήποτε κινέζικο(να είναι και η εταιρεία κινέζικη) μέχρι στιγμής δεν θα την θεωρήσω καλή εγώ δεν θα το ρίσκαρα γιατί στο αυτοκίνητο αν χαλάσει κάτι θέτεις την ζωή σου σε κίνδυνο.Εδώ λάμπα παίρνεις που όλες φτιαχνονται κίνα και η ευρωπαικο-κινέζικη συνεχίζει στα 5 χρόνια και η κινέζικη στον χρόνο πάνω αποφάσισε οτι δεν γουστάρει να δουλέψει άλλο. Ασε που τα σκάνδαλα με τις κλοπές υλικών και τις εκπτώσεις στην ποιότητα κατασκευής στην κίνα είναι σε άλλο επίπεδο τα κτήρια καταρέουν σαν τραπουλόχαρτα τους εμπιστεύεσαι? 1
magicnumbers Δημοσ. 24 Μαϊου Δημοσ. 24 Μαϊου 2 ώρες πριν, giannis808 είπε "Πάρτε το BYD Atto 3, ένα συμπαγές ηλεκτρικό crossover. Στην Κίνα, η μεσαία έκδοση πωλείται για 19.283 δολάρια ενώ στην Ελλάδα περίπου 37.000 ευρώ. Στη Γερμανία, το μικρό SUV κοστίζει 42.789 δολάρια -μια τιμή που εξακολουθεί να είναι ανταγωνιστική σε σχέση με μοντέλα από άλλες φίρμες στην ίδια κατηγορία." Πηγή Τι είπες είμαστε στις τιμές των αυτοκινήτων; Παρακολουθώ και το θέμα της αυτοκίνησης. Σε κάποια μοντέλα η Ελλάδα για καινούριο είναι φτηνότερη απέξω. Είμαστε μπανανια, δεν αντιλέγω, αλλά δεν υπάρχει λόγος να τσουβαλιαζουμε αυθαίρετα. Τωρα συγκρινουμε την αγοραστικη δυναμη στη Γερμανία με αυτη στην Ελλάδα; Σοβαρα;
Jiakometi Δημοσ. 24 Μαϊου Δημοσ. 24 Μαϊου 14 λεπτά πριν, magicnumbers είπε Τωρα συγκρινουμε την αγοραστικη δυναμη στη Γερμανία με αυτη στην Ελλάδα; Σοβαρα; Και από πότε τα προϊόντα τιμολογούνται σε σχέση με την αγοραστική δύναμη του καταναλωτικού κοινού ? Εάν ίσχυε αυτό θα έπρεπε να χαρίζουν Ferrari στην Ουγκάντα ….. 1
magicnumbers Δημοσ. 24 Μαϊου Δημοσ. 24 Μαϊου (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, Jiakometi είπε Και από πότε τα προϊόντα τιμολογούνται σε σχέση με την αγοραστική δύναμη του καταναλωτικού κοινού ? Εάν ίσχυε αυτό θα έπρεπε να χαρίζουν Ferrari στην Ουγκάντα ….. Απο τοτε που εγιναν τα καρτελ κ τα λενε αναπτυξη μερικοι κ χειροκροτανε με χερια κ πόδια επειδη ταχα ειναι μικρομεσαιοι -ακομα. Βεβαιως κ εχει συναρτηση η τιμη κ η γκαμα κ ολα. Σε ολα τα προιοντα. Υγ παντως εχει πλακα η λελικη λογικη. Απτα 10Κ φτασαμε 19 κ μετα 42 η Γερμανία ααα προκομενη η Ελλάδα με τα 37.😅😅😅😀 Επεξ/σία 24 Μαϊου από magicnumbers
giannis808 Δημοσ. 24 Μαϊου Δημοσ. 24 Μαϊου 1 hour ago, magicnumbers said: Τωρα συγκρινουμε την αγοραστικη δυναμη στη Γερμανία με αυτη στην Ελλάδα; Σοβαρα; Δεν είναι το ίδιο αμάξι με αυτό του άρθρου. Επίσης όπως σου είπαν παρακάτω η εταιρεία δεν κοιτάει την αγοραστική δύναμη για τιμές της.
eemix Δημοσ. 24 Μαϊου Δημοσ. 24 Μαϊου (επεξεργασμένο) Ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης με κόστος 10.000 θα ήταν ενα καλό σενάριο. Οταν πάει στην τιμή που θα πάει με τους δασμούς τότε για τους πιο πολλούς θα ήταν βασικό αυτοκίνητο. Ηλεκτρικό λοιπόν αυτοκίνητο που δεν έχει 800Km αυτονομία βαριά χρήσης (4 άτομα, air condition, και 120 km/h μέση ωριαία ή τέλος πάντων να μην φοβάσαι να το πατήσεις) δεν αξίζει να αγοραστεί. Οταν, το ξανασκεφτόμαστε... Επεξ/σία 24 Μαϊου από eemix 1
adastra Δημοσ. 24 Μαϊου Δημοσ. 24 Μαϊου Όλα τα ηλεκτρικά δεν είναι ίδια, και οι διαφορές δεν φαίνονται σε ένα test drive που λένε μερικοί εδώ. Απ'εξω δεν φαίνεται η τεχνολογία των μπαταριών του που κάνει όλη την διαφορά. Είναι πάρα πολλοί παράγοντες που καθορίζουν την ποιότητα μιας μπαταρίας (battery pack), την ταχύτητα φόρτισης, την ασφάλειά της, την αντοχή στο χρόνο. Π.χ. τι είδους χημεία χρησιμοποιεί, τι format στοιχεία (άλλο πράγμα τα ακριβά κυλινδρικά, άλλο τα πρισματικά, άλλο τα φτηνά pouch) και αν είναι Α ποιότητας ή ότι περίσσεψε, την τεχνολογία ψύξης, τα ηλεκτρονικά BMS. Έτσι έχουμε τεράστιες διαφορές στην πράξη, με των Tesla π.χ. έχουν ελάχιστο degradation ακόμα και με συνεχή ταχυφόρτιση μετά από 8 χρόνια του m3, ή να έχουν απειροελάχιστες πιθανότητες ανάφλεξης ακόμα και σε σοβαρότατα δυστυχήματα.
magicnumbers Δημοσ. 24 Μαϊου Δημοσ. 24 Μαϊου 4 ώρες πριν, giannis808 είπε Δεν είναι το ίδιο αμάξι με αυτό του άρθρου. Επίσης όπως σου είπαν παρακάτω η εταιρεία δεν κοιτάει την αγοραστική δύναμη για τιμές της. Κ παλι 37 με 42 δε το κανει ευκαιρια. Θα ηταν αν ειχε 25. Τελος απτη κινα φευγει 19 λετε κ φτανει 37 εδω. Τα διπλα δηλαδη.
adastra Δημοσ. 25 Μαϊου Δημοσ. 25 Μαϊου (επεξεργασμένο) 20 ώρες πριν, magicnumbers είπε Κ παλι 37 με 42 δε το κανει ευκαιρια. Θα ηταν αν ειχε 25. Τελος απτη κινα φευγει 19 λετε κ φτανει 37 εδω. Τα διπλα δηλαδη. Στην Ευρώπη οι ισχύοντες δασμοί στα αυτοκίνητα από Κίνα σήμερα είναι 10%. Τα αυτοκίνητα της BYD όμως για να τους επιτραπεί να κυκλοφορήσουν εδώ χρειάζονται μεγάλες αναβαθμίσεις (κυρίως ασφαλείας και ποιότητας) που μαζί με άλλους παράγοντες (αντιπρόσωποι και εξουσιοδοτημένα συνεργεία, δίκτυα ανταλλακτικών κτλ) ανεβάζει την τιμή στα επίπεδα αυτά. Επίσης υπάρχει πολύ χασούρα καθώς ολόκληρες παρτίδες αυτοκινήτων δεν περνάνε τις προδιαγραφές λόγω χαμηλού quality control και είτε κολλάνε στα τελωνεία και απορρίπτονται (πάνε στο Μεξικό π.χ. για $21.000) ή απαιτούν δαπανηρές επισκευές. Τελευταία παρτίδα π.χ. "as of the end of last year, more than 10,000 BYD passenger cars were waiting in warehouses in Europe, people at the company said, and the certificates authorizing them to be sold in the European Union are set to expire soon, meaning it may not be possible to sell them in Europe" WSJ ή εδώ BYD's Quality Problems Hit International Markets: Report Επεξ/σία 25 Μαϊου από adastra
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα