Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
14 hours ago, Ntinaras said:

Ενω τωρα για το συμβατικο σου, εχεις μανικα βενζινης στο σπιτι.

Κάθε πότε θέλει γέμισμα η βενζίνη και πόσην ώρα χρειάζεται αυτό το γέμισμα?

  • Like 2
  • Απαντ. 71
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
6 hours ago, Hetfield said:

75 αλογα με 300 χιλιομετρα αυτονομια και μπαταρια 55 KW.

Φθηνο αλλα οχι και τοσο αποδοτικο.

αυτο ειπα αν ειχε αυτονομια τον 500 χιλομετρων με 100 αλογα και τελικη καμια 150 χιλομετρα ωρα θα ηταν το next best sellerσ στης φτοχες χώρες (υπο καταλληλη επιδότηση πάντα)

5 hours ago, magicnumbers said:

Εδω Ελλάδα θαχει κανα 40αρι γιατι ετσι λογικα.

20-21 τοπ θα ειναι βάση φορολογίας των οχημάτων που έρχονται από την κίνα και δεν μιλάω για εδώ ελλαδα μιλάω για ολόκληρη την ευρωπη

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Marcos_Aurilius είπε

Κάθε πότε θέλει γέμισμα η βενζίνη και πόσην ώρα χρειάζεται αυτό το γέμισμα?

Στο δικο μου θελει καθε 350-400 χλμ, και συνολικα παιρνει ~5 λεπτα. Αλλα πρεπει να ειμαι απο πανω και να μη κανω τιποτα αλλο.

Στο ηλεκτρικο το βαζεις και το κανει οσο εσυ λειπεις.

Δημοσ.

Πριν 10 χρόνια 

Κινητό Korea 

Τηλεόραση Korea 

IX EU (France)

Τώρα 

Κινητό China 

Τηλεόραση China 

IX Korea 

Σε 10 χρόνια 

...

  • Like 1
Δημοσ.
13 ώρες πριν, bugsbunnie είπε

Το άρθρο είναι λίγο πίσω, η εταιρεία έχει έρθει ήδη Ελλάδα εδώ και ένα μήνα από γνωστό όμιλο αντιπροσωπειών...

Μπείτε και δείτε τιμές να κλάψετε!!!! https://bydauto.gr/

 

2 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Στο δικο μου θελει καθε 350-400 χλμ, και συνολικα παιρνει ~5 λεπτα. Αλλα πρεπει να ειμαι απο πανω και να μη κανω τιποτα αλλο.

Στο ηλεκτρικο το βαζεις και το κανει οσο εσυ λειπεις.

Ποιο αμάξι έχει αυτονομία 350-400 χλμ; 🫠 θα πρέπει να έχει 45 λίτρα ντεπόζιτο και 12+ lt ανά 100 km κατανάλωση.

 

Το Seagull πάντως είναι πραγματικά ενδιαφέρουσα πρόταση. Ένα μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο, για κυκλοφορία εντός αστικού ιστού, όπου θα υπάρχουν και επιλογές για φόρτιση. Όχι σαν τα SUV βόδια των 2 τόνων με τους 300+hp. Αλλά κρίνοντας από τις τιμές της BYD στην Ελλάδα, δύσκολα θα είναι "προσιτό". Λογικά κάτω από τα  χρήματα τύπου 500e για να το προτιμήσει κάποιος.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, butters είπε

 

Ποιο αμάξι έχει αυτονομία 350-400 χλμ; 🫠 θα πρέπει να έχει 45 λίτρα ντεπόζιτο και 12+ lt ανά 100 km κατανάλωση.

 

Το Seagull πάντως είναι πραγματικά ενδιαφέρουσα πρόταση. Ένα μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο, για κυκλοφορία εντός αστικού ιστού, όπου θα υπάρχουν και επιλογές για φόρτιση. Όχι σαν τα SUV βόδια των 2 τόνων με τους 300+hp. Αλλά κρίνοντας από τις τιμές της BYD στην Ελλάδα, δύσκολα θα είναι "προσιτό". Λογικά κάτω από τα  χρήματα τύπου 500e για να το προτιμήσει κάποιος.

Ειναι υγραεριο, και μεσα στη πολη βγαζει τοσα χλμ.

Δημοσ.
21 ώρες πριν, kgkaudi είπε

το πουλάνε με χασούρα

επιδοτούνται οι εταιρείες από το κινεζικό κράτος

 

  • Super Moderators
Δημοσ.
15 hours ago, Arkin said:

Είναι η ντροπή του ανθρώπινου είδους. Ξεχνάνε όμως ότι 2 μέτρα θα πάρουν και αυτοί. 

Spoiler

7e38rioq3vn21.jpg.2d6a4da66a65d153984fc043c02ffdc5.jpg

 

  • Like 1
  • Haha 7
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Kthulhou είπε

επιδοτούνται οι εταιρείες από το κινεζικό κράτος

 

Οπως και στην Ελλαδα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

κ έρχονται κ τα κινεζικα  (εν μέρει) πλέον smart ηλεκτρικά , με το σασί της volvo, έτσι γίνονται οι αλλαξοκωλιές με τις μετοχές , ta smart #3 k #5 κ θα βγουνε πολλά ακόμα

https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/episimo-ayto-einai-to-peripeteiodes-smart-concept-5/

 

3 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Οπως και στην Ελλαδα.

λολ, καμιά σχέση..... παίρνουν τρελά χρήματα για να πιάσουν την αγορά

Επεξ/σία από Kthulhou
Δημοσ.
18 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Ενω τωρα για το συμβατικο σου, εχεις μανικα βενζινης στο σπιτι.

καταλαβαίνεις πως δεν έχει σχέση το ένα με το άλλο. είναι άλλο σε 3 λεπτά ενώ είσαι στον δρόμο να σταματάς και να γεμίζεις και άλλο να πρέπει να το αφήσεις κάπου για να γεμίσει. υπάρχουν πολλές περιοχές που είναι μόνο αστικές, για να πας σε κατάστημα (σούπερ μάρκετ) πρέπει να πάρεις αυτοκίνητο, είναι σε λόφους κτλ. σκέψου πχ τον Βύρωνα, το Πολύγωνο, το Χαλάνδρι. πολλές πολυκατοικίες δεν έχουν χώρο στάθμευσης. να φτιαχτεί δημοτικό δίκτυο φόρτισης δεν παίζει

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, james01gr είπε

καταλαβαίνεις πως δεν έχει σχέση το ένα με το άλλο. είναι άλλο σε 3 λεπτά ενώ είσαι στον δρόμο να σταματάς και να γεμίζεις και άλλο να πρέπει να το αφήσεις κάπου για να γεμίσει. υπάρχουν πολλές περιοχές που είναι μόνο αστικές, για να πας σε κατάστημα (σούπερ μάρκετ) πρέπει να πάρεις αυτοκίνητο, είναι σε λόφους κτλ. σκέψου πχ τον Βύρωνα, το Πολύγωνο, το Χαλάνδρι. πολλές πολυκατοικίες δεν έχουν χώρο στάθμευσης. να φτιαχτεί δημοτικό δίκτυο φόρτισης δεν παίζει

Δε χρειαζεται να φτιαχτει δημοτικο δικτυο φορτισης, υπαρχουν παρα πολλοι φορτιστες. Αυτη τη στιγμη υπερκαλυπτουν την ζητηση για ηλεκτρικα ΙΧ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, azuli είπε

πρακτικη λυση τα ηλεκτρικα για εμας τους μονο 5000000 που ζουμε σε πολυκατοικιες στην Αθηνα,θα το φορτιζουμε με την σκεψη

Σε πιο πολιτισμένες χώρες αν θες να έχεις ΙΧ πρέπει να πεις στην κυβέρνηση που θα το βάλεις (προκειμένου να σου δώσουν πινακίδες), όμως σε χώρες όπως η Ελλάδα θεωρούμε υποχρέωση "του κράτους" να φτιάξει χώρους για μακροχρόνια αποθήκευση ιδιωτικής περιουσίας (αντί τα δημόσια πάρκινγκ να είναι για στάθμευση μικρής διάρκειας όπως πρέπει).

Τα ηλεκτρικά λοιπόν είναι για αυτές τις άλλες πιο πολιτισμένες χώρες κυρίως.

Αλλά για να απαντήσω στο ερώτημα σου, σε ταχυφορτιστή ή φορτιστή στο πεζοδρόμιο (που υπάρχουν σε μερικές χώρες).

 

Επεξ/σία από kurkosdr
  • Like 3
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Black Demis είπε

20-21 τοπ θα ειναι βάση φορολογίας των οχημάτων που έρχονται από την κίνα και δεν μιλάω για εδώ ελλαδα μιλάω για ολόκληρη την ευρωπη

Μη φας εχει γλαρο. 40 με 50 χιλιάρικα κοιτα να δεις έπεσα απτα συννεφα. Οταν λεμε οτι ειμαστε μπανανια μην εχετε προσδοκίες. Θα βγαινε ειλικρινά πιστευεις ενας να πουλησει στα 20 κ οι αλλοι ναταχουν 50 κ 60; Εδω λαδι πουλανε πιο ακριβα απτο Βέλγιο. Σταμαξια θα ντραπουν;

https://www.motorone.gr/epikairotita/ellada/105038/byd-montela-amesa-diathesima-times/

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 minutes ago, magicnumbers said:

Μη φας εχει γλαρο. 40 με 50 χιλιάρικα κοιτα να δεις έπεσα απτα συννεφα. Οταν λεμε οτι ειμαστε μπανανια μην εχετε προσδοκίες. Θα βγαινε ειλικρινά πιστευεις ενας να πουλησει στα 20 κ οι αλλοι ναταχουν 50 κ 60; Εδω λαδι πουλανε πιο ακριβα απτο Βέλγιο. Σταμαξια θα ντραπουν;

https://www.motorone.gr/epikairotita/ellada/105038/byd-montela-amesa-diathesima-times/

"Πάρτε το BYD Atto 3, ένα συμπαγές ηλεκτρικό crossover. Στην Κίνα, η μεσαία έκδοση πωλείται για 19.283 δολάρια ενώ στην Ελλάδα περίπου 37.000 ευρώ. Στη Γερμανία, το μικρό SUV κοστίζει 42.789 δολάρια -μια τιμή που εξακολουθεί να είναι ανταγωνιστική σε σχέση με μοντέλα από άλλες φίρμες στην ίδια κατηγορία." Πηγή  

Τι είπες είμαστε στις τιμές των αυτοκινήτων; Παρακολουθώ και το θέμα της αυτοκίνησης. Σε κάποια μοντέλα η Ελλάδα για καινούριο είναι φτηνότερη απέξω. Είμαστε μπανανια, δεν αντιλέγω, αλλά δεν υπάρχει λόγος να τσουβαλιαζουμε αυθαίρετα. 

Επεξ/σία από giannis808
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...