Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
5 hours ago, blat511350 said:

Ελλάδα άνετα θα ξεπεράσει τα 20 χιλιάρικα. 

λογο φορο εισαγογης σε ολη την ευρωπη κοντα στα 20 αναμενεται

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Le Perv είπε

Τα ιδια εκαναν τ' αμερικανα στους ιαπωνες στα 80ς.
Εβαζαν τεραστιους δασμους.
Τουοτα πονηρη, εστελνε μισο-συναρμολογημενα τ' αυτοκινητα στο Αμερικα.
Ανεθεσε σε μια ντοπια εταιρια να τα ολοκληρωνει.
Γλιτωσε δασμους.
(μετα νομιζω την αγορασε η τουοτα την εταιρια αυτη)

Τα ιδια κανουν τωρα οι ευρωπαιοι σε ιαπωνες.
Παιρνεις γιαπωνεζικα με BOSCH και Magneti Marelli ηλεκτρονικα.

Βρωμικη μπιζνα.
Πολυ βρωμικη.

Απορια:
Η Μερσεντες φοραει DENSO ηλεκτρονικα στην Ιαπωνια?
Δε νομιζω.

Σου δίχνει απλά που μπορεί να φτάσει ο άνθρωπος για το χρήμα βασικά.

  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Alani13 είπε

Σου δίχνει απλά που μπορεί να φτάσει ο άνθρωπος για το χρήμα βασικά.

Είναι η ντροπή του ανθρώπινου είδους. Ξεχνάνε όμως ότι 2 μέτρα θα πάρουν και αυτοί. 

  • Like 1
  • Thanks 2
Δημοσ.
5 ώρες πριν, azuli είπε

πρακτικη λυση τα ηλεκτρικα για εμας τους μονο 5000000 που ζουμε σε πολυκατοικιες στην Αθηνα,θα το φορτιζουμε με την σκεψη

Σου έχω λύση.

main-qimg-14d12ff608391234e5317190d70699

  • Like 2
  • Haha 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

δλδ μαζι με φορολογία κλπ να υπολογίσουμε κοντα στης 20 21 χιλιαρικα στην ευρωπη

παντος ακομη και με 20k θα ηταν ιδανικό αμάξι για την ελλαδα αν εχει καμία 500 χιλομετρα αυτονομία και καμια 100 άλογα κχι οχι 75

Επεξ/σία από Black Demis
Δημοσ.

Μεγάλος θράσος πάντως να μιλάμε στην ευρώπη για κινέζικο κουβά, ενώ μας έχουν πασαρει για 10 χιλιάρικα την ντροπή που λέγεται Citroen Ami.

Είμαστε οι φτωχοί συγγενείς πλέον, αλλά δεν το έχουμε πάρει χαμπάρι ακόμα.

 

6 hours ago, azuli said:

πρακτικη λυση τα ηλεκτρικα για εμας τους μονο 5000000 που ζουμε σε πολυκατοικιες στην Αθηνα,θα το φορτιζουμε με την σκεψη

"Τι να αφήσω την φοράδα να πάρω αμάξι μάνα μου, στο χωριό δεν έχουμε ακόμα δρόμους."

  • Like 2
Δημοσ.

Το άρθρο είναι λίγο πίσω, η εταιρεία έχει έρθει ήδη Ελλάδα εδώ και ένα μήνα από γνωστό όμιλο αντιπροσωπειών...

Μπείτε και δείτε τιμές να κλάψετε!!!! https://bydauto.gr/

Από όσο γνωρίζω δεν έχει πουληθεί ακόμα κάτι...

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 1
Δημοσ.

Προσωπικά θεωρώ αξιόλογη την εν λόγω εταιρεία.

 

Δεν είναι μόνο οι πωλήσεις σε Κίνα και Ασία.

 

Τα χαρακτηριστικά που δίνει θυμίζουν  Xiaomi των αρχικών γενεών.

 

 

 

Προφανώς και ένα από τα λίγα βαρειά χαρτιά της Ευρώπης που της έχουν απομείνει όπως η αυτοκινητοβιομηχανία, θα το υπερασπίζουν οι βορειοευρωπαίοι όπως μπορούν, με θεμιτό κι αθέμιτο τρόπο.

 

  • Like 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, adastra είπε

Η Κίνα έχει βάλει σκοπό να βγάλει εκτός αγοράς όλες τις αυτο/βιομηχανίες όσο και να της κοστίσει. Η BYD ακόμα και με τις θηριώδεις επιδοτήσεις σε όλη την αλυσίδα παραγωγής και πώλησης και το dumping (κυριολεκτικά καταχωρεί σαν πωλήσεις και πετάει χιλιάδες αυτοκίνητα) πάλι χάνει χρήματα για κάθε ένα καθαρά ηλεκτρικό που πουλάει.

 

😮

με πονεσε η καρδια μου με τα ποδηλατα. τι να πεις για το ανθρωπινο ειδος.. Αν υπηρχε μια πιθανοτητα να δωσω τα λεφτα μου σε κινεζικο τωρα δεν υπαρχει καμια.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μάταιος κόπος . Αργά η (απ ότι όλα δείχνουν μάλλον) τελικά γρήγορα οι Κινέζοι θα επικρατήσουν. Δεν πα να νανανα. Δεχτεί τε το. απλά .  Εγώ πήρα ένα MG HS με 24Κ και πριν από αυτό είχα πάρει το καινούργιο το C4 το SUV τελευταίο μοντέλο 28Κ. Λείπαμε που το λεω... αλλά το κινεζικό είναι εμφανώς καλύτερο.... σε όλα...   δεχτείτο. Και αν δεν το δεχτειτε τώρα θα το δεχτείτε σε λίγο καιρό. Τι να κάνουμε. Ας πάρει τελικά την απόφαση ο Ευρωπαίος να φθυνηνει. Η αισχροκερδια έχει και όριο. Σου βάζει το ταμπελτακι πάνω και τσουπ  5-10Κ πάνω μόνο για την ταμπέλα. Α! και όλα αυτά που λέτε κάποιοι θα πάρει φωτιά και παπατζες.. ας κάνουν ένα κόπο να μπουν να κάνουν ένα τεστ drive θα καταλαβουν οι ιδιοι τι παπατζες λενε .

Επεξ/σία από Tsaros45
  • Like 2
Δημοσ.
43 λεπτά πριν, Tsaros45 είπε

Μάταιος κόπος . Αργά η (απ ότι όλα δείχνουν μάλλον) τελικά γρήγορα οι Κινέζοι θα επικρατήσουν. Δεν πα να νανανα. Δεχτεί τε το. απλά .  Εγώ πήρα ένα MG HS με 24Κ και πριν από αυτό είχα πάρει το καινούργιο το C4 το SUV τελευταίο μοντέλο 28Κ. Λείπαμε που το λεω... αλλά το κινεζικό είναι εμφανώς καλύτερο.... σε όλα...   δεχτείτο. Και αν δεν το δεχτειτε τώρα θα το δεχτείτε σε λίγο καιρό. Τι να κάνουμε. Ας πάρει τελικά την απόφαση ο Ευρωπαίος να φθυνηνει. Η αισχροκερδια έχει και όριο. Σου βάζει το ταμπελτακι πάνω και τσουπ  5-10Κ πάνω μόνο για την ταμπέλα. Α! και όλα αυτά που λέτε κάποιοι θα πάρει φωτιά και παπατζες.. ας κάνουν ένα κόπο να μπουν να κάνουν ένα τεστ drive θα καταλαβουν οι ιδιοι τι παπατζες λενε .

στου καμένου το σπίτι για φωτιές θα ακους 😁

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, sharke είπε

στου καμένου το σπίτι για φωτιές θα ακους 😁

Ναι αλλά έχει σημασία να πούμε και πότε κάηκε. Εάν κάηκε πριν 30 χρόνια που τα κινεζικά ήταν όντος για πέταμα και άλλο αν κάηκε τώρα που btw κάτι tesla μέχρι στιγμής βλέπω να έχουν αρπάξει σε διάφορες γωνιές του κόσμου. Κινεζικά είναι?  Εγώ πάντως φίλε μου μια χαρά απολαμβάνω το καινούργιο μου αμάξι. SUV 160 άλογα 1.5T με αυτό το πορτ παγκαζ και την ποιότητα με 24Κ καινούργιο δεν βρίσκεις άλλου μέχρι 30+. εάν βρει κανείς ας έρθει να μου ανοίξει τα στραβά. Μπορεί και να έχω στραβωθεί βρε αδερφέ μου εγώ. Δεν ξέρεις ποτέ μη λες ποτέ. Μπορεί να είμαι εγώ ο στραβός και οι άλλοι ανοιχτοματιδες.

Δημοσ.
3 hours ago, Black Demis said:

δλδ μαζι με φορολογία κλπ να υπολογίσουμε κοντα στης 20 21 χιλιαρικα στην ευρωπη

παντος ακομη και με 20k θα ηταν ιδανικό αμάξι για την ελλαδα αν εχει καμία 500 χιλομετρα αυτονομία και καμια 100 άλογα κχι οχι 75

75 αλογα με 300 χιλιομετρα αυτονομια και μπαταρια 55 KW.

Φθηνο αλλα οχι και τοσο αποδοτικο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...