Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Απλά το παίρνει η εδώ αντιπροσωπεία το βάζει 200% κέρδος και τα 10 χιλιάρικα γίνονται 20 πριν καν το καταλάβεις. ;)

  • Like 3
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, stefknet είπε

Είναι που τα έχουν κάνει τσουρέκια με το "ελεύθερος κόσμος" "ελεύθερη αγορά", από την άλλη, η Δύση τελειώνει σιγά σιγά και δε θα πέσει αμαχητί. Οι σπασμωδικές τους αντιδράσεις όμως, βλέπω να επιταχύνουν αυτή την πτώση

Τα ιδια εκαναν τ' αμερικανα στους ιαπωνες στα 80ς.
Εβαζαν τεραστιους δασμους.
Τουοτα πονηρη, εστελνε μισο-συναρμολογημενα τ' αυτοκινητα στο Αμερικα.
Ανεθεσε σε μια ντοπια εταιρια να τα ολοκληρωνει.
Γλιτωσε δασμους.
(μετα νομιζω την αγορασε η τουοτα την εταιρια αυτη)

Τα ιδια κανουν τωρα οι ευρωπαιοι σε ιαπωνες.
Παιρνεις γιαπωνεζικα με BOSCH και Magneti Marelli ηλεκτρονικα.

Βρωμικη μπιζνα.
Πολυ βρωμικη.

Απορια:
Η Μερσεντες φοραει DENSO ηλεκτρονικα στην Ιαπωνια?
Δε νομιζω.

  • Like 2
Δημοσ.
32 λεπτά πριν, Evangelos Anagnostou είπε

Λογικό ακούγεται μέχρι να συνειδητοποιήσεις ότι όλα τα ευρωπαικά αυτοκίνητα προμηθεύονται τις μπαταρίες από την κίνα.

 δεν γνωρίζω για όλα τα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα αλλά η mercedes μπαταρίες φτιάχνει στην ευρώπη (Πολωνία αν θυμάμαι καλά και Ουγκαρία) και για ασία στη Ταιλάνδη. 

Δημοσ.

Α ρε Ευρώπη. Δλδ κάτω από 10Κ$ στην Κίνα και εδώ να φτάσει με 20Κ€. Ας πούμε 11Κ$ παραπάνω. 
Τελικά έχει έρθει η ώρα της Ευρώπης να τα κακαρώσει. Δεν μπορεί να είμαστε τόσο μαλακες και να επιτρέπουμε να πληρώνουμε μια περιουσία παραπάνω για ένα αμάξι. 

  • Like 3
Δημοσ.

σε ferry boat μπαίνει;

7 λεπτά πριν, mariosraptor84 είπε

Α ρε Ευρώπη. Δλδ κάτω από 10Κ$ στην Κίνα και εδώ να φτάσει με 20Κ€. Ας πούμε 11Κ$ παραπάνω. 
Τελικά έχει έρθει η ώρα της Ευρώπης να τα κακαρώσει. Δεν μπορεί να είμαστε τόσο μαλακες και να επιτρέπουμε να πληρώνουμε μια περιουσία παραπάνω για ένα αμάξι. 

το θέμα είναι πως είναι ηλεκτρικό και είναι ευκολότερο να έρθει. δεν είναι χαζοί οι Κινέζοι. την πόρτα την άνοιξε η ΕΕ.

59 λεπτά πριν, Evangelos Anagnostou είπε

Ετοιμάζονται δασμοί +30% για τα κινέζικα αυτοκίνητα στην ευρώπη, με δικαιολογία την ανυπαρξία εργατικών δικαιωμάτων, περιβαλλοντικών κανόνων και κρατικών ενισχύσεων. Λογικό ακούγεται μέχρι να συνειδητοποιήσεις ότι όλα τα ευρωπαικά αυτοκίνητα προμηθεύονται τις μπαταρίες από την κίνα. Φυσικά είναι ο μόνος τρόπος για να διασωθεί η ευρωπαική αυτοκινητοβιομηχανία και οι δεκάδες χιλιάδες θέσεις εργασίας (και τα υπερκέρδη της ευρωπαικής άρχουσας τάξης).

Ήδη ευρωπαικές εταιρίες συμφωνούν με κινέζικες για παραγωγή των μοντέλων τους στην ευρώπη, αλλά όλη αυτή η αλυσίδα μεσαζόντων θα φτάσει τις τιμές σε μη ανταγωνιστικά επίπεδα. Ο ευρωπαίος θα προτιμήσει να αγοράσει μια γνωστή μάρκα στην ίδια τιμή (κι ας είναι 80% κινέζικη τεχνολογία).

Στην Ελλάδα αναμένουμε τα επερχόμενα προσιτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα (προσιτά = 17-18 χιλιάδες μετά τις κρατικές επιδοτήσεις).

η Ευρώπη πυροβολεί τα πόδια της. αναγκάζει τον κόσμο να πάει σε μία τεχνολογία στην οποία η Ευρώπη δεν είναι πρωτοπόρος και μάλιστα τους επιδοτεί κιόλας. απίστευτο έλειμμα στο εμπορικό ισοζύγιο. ενώ από την άλλη κάνει την ζωή πατίνι στους κατασκευαστές για το euro 7

  • Like 3
Δημοσ.

μου αρεσει παντως που αυτος ο κουβας με ροδες -και μπαταρία ασφαλως..- θεωρείται κελεπουρι με 20χιλιάρικα! για 10 καλα ειναι, για 15 οριακα ακριβο. Οτιδήποτε παραπανω ειναι παρανοια και μονο να το αναφέρεις σαν οικονομικο. τοσο σχεδον κανει ενα yaris hybrid που θα δουλευει και καμια δεκαετία αφου ο κουβας αυτος θα εχει παει ανακύκλωση σε καδο αφης.

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Confused 3
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

μου αρεσει παντως που αυτος ο κουβας με ροδες -και μπαταρία ασφαλως..- θεωρείται κελεπουρι με 20χιλιάρικα! για 10 καλα ειναι, για 15 οριακα ακριβο. Οτιδήποτε παραπανω ειναι παρανοια και μονο να το αναφέρεις σαν οικονομικο. τοσο σχεδον κανει ενα yaris hybrid που θα δουλευει και καμια δεκαετία αφου ο κουβας αυτος θα εχει παει ανακύκλωση σε καδο αφης.

  εδω εχει ενα 10ρικο ο κουβας με 2 πορτες και χωρις ac ....τον οποιο ο Κινεζος (και ειδικα ΒΥD) θα τον γλενταει για πλακα

CITROEN-AMI-1.jpg

Επεξ/σία από anergos13
  • Like 10
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, anergos13 είπε

εδω εκει ενα 10ρικο ο κουβας με 2 πορτες και χωρις ac ....τον οποιο ο Κινεζος (και ειδικα ΒΥD) θα τον γλενταει για πλακα

αυτο το παιρνουν ολοι με 6χιλιαρικα λογω επιδοτησης ομως. το byd δεν ξερουμε αν θα προλάβει τις επιδοτησεις. για 6 μια χαρα ειναι. τοσο κανει ενα σκουτερ πλεον.

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν είναι καινούργιο το φαινόμενο…

Ενα ακόμη σαν τα. Lada/ Trabant / Moskvich που υπήρχαν πάντα

Ποιος τα αγοράζει όμως ? 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

αυτο το παιρνουν ολοι με 6χιλιαρικα λογω επιδοτησης ομως. το byd δεν ξερουμε αν θα προλάβει τις επιδοτησεις. για 6 μια χαρα ειναι. τοσο κανει ενα σκουτερ πλεον.

Η διαφορα ειναι οτι το Ami ακομα και με τα 6 (αν σπαταλησει καποιος την επιδοτηση για να το παρει και χασει την μεγαλη των 8Κ) παραμενει ενα μεγαλο διθεσιο πατινι με μπαταρια μοτοποδηλατου) .

 

Το BYD θα ειναι ενα κανονικοτατο αυτοκινητο το οποιο  θα ειναι καλυτερο και φτηνοτερο απο πχ Dacia Spring ( που και Αυτο ειναι προφανως κανονικο αυτοκινητο) 

 

 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, azuli είπε

πρακτικη λυση τα ηλεκτρικα για εμας τους μονο 5000000 που ζουμε σε πολυκατοικιες στην Αθηνα,θα το φορτιζουμε με την σκεψη

Ενω τωρα για το συμβατικο σου, εχεις μανικα βενζινης στο σπιτι.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, mariosraptor84 είπε

Α ρε Ευρώπη. Δλδ κάτω από 10Κ$ στην Κίνα και εδώ να φτάσει με 20Κ€. Ας πούμε 11Κ$ παραπάνω. 
Τελικά έχει έρθει η ώρα της Ευρώπης να τα κακαρώσει. Δεν μπορεί να είμαστε τόσο μαλακες και να επιτρέπουμε να πληρώνουμε μια περιουσία παραπάνω για ένα αμάξι. 

Τσίπα δεν έχουν. Δεν θέλουν να χάσουν τα υπερκέρδη για τους κουβάδες που πουλάνε Ευρώπη σε τιμή πολυτελείας και βάζουν ατελείωτους δασμούς ώστε ένα πολύ καλό αμάξι που η αξία του είναι η πραγματική με το λογικό κέρδος της εταιρίας να γίνει παράλογα ακριβό με τα παραπάνω χρήματα των δασμών να τα περνουν άτομα που δεν έχουν δουλέψει ποτέ στη ζωή τους αλλά ζουν κλέβοντας τον υπόλοιπο κόσμο με τέτοιες λαμογιες. Κρίμα γιατί αν είχαμε ηλεκτρικά Ελλάδα με 10 χιλιάδες ειδικά σαν αυτό το εξαιρετικό αμάξι που κάνει πλάκα σε άλλα τριπλάσιας αξίας δεν θα αναγκάζονταν ο Έλληνας να κυκλοφορεί με κουβάδες αγνοώντας την ασφάλεια του και των υπολοίπων οδηγών. Είναι τραγικοί που δεν αφήνουν τον απλό κόσμο να έχει πρόσβαση σε τέτοια αυτοκίνητα αντιθέτως τον κάνει χαρη δίνοντας του επιδότηση σε αμάξι 50 χιλιάδων ευρώ ώστε να το πάρει 42. Όπως είπα δεν υπάρχει τσίπα προτιμάνε ο κόσμος να κυκλοφορεί με 30ετιας αμάξι παρά να φέρουν σε σωστές τιμές τα αυτοκίνητα από Κίνα. Δεν θέλουν να χάσουν τα υπερκέρδη οι εταιρίες της Ευρώπης από τις οποίες περνουν όλους τους φόρους που πληρώνει ο απλός πολίτης. Καλό πάτο Ευρώπη τα ψέμματα τελείωσαν και η Κίνα θα τη βρει την άκρη αργά ή γρήγορα και μόνος κερδισμένος θα είναι ο απλός πολίτης. 

  • Like 9
Δημοσ.

Η Ευρωπη καλα θα κανει να μαθει να φτιαχνει κανενα αυτοκινητο φτηνο και αξιοπρεπες γιατι τοσες αυτοκινητοβιομηχανιες εχει αλλα ολες χαλασαν την τελευταια δεκαετια. Bmw Mercedes κλπ στην Γερμανια μονο κατι πεινασμενοι αραβες τα αγοραζουν, με λιζινγκ για να φαινονται προς τα εξω πλουσιοι. Τοσα χρονια ολα τους τα αυτοκινητα φαινονται σαν φωτοτυπιες χωρις ιχνος καλου σχεδιασμου πια. Παλιοτερα εβλεπε κανεις ενα αυτοκινητο απο μακρια και ηξερε τι μοντελο ειναι και ποιας ευταιρια. Τωρα ολα τα suv πχ ιδια φαινονται. Παλια τα αυτοκινητα δεν πεθαιναν σε μια 15ετια, τωρα σου λεει η αντιπροσωπεια δεν στηριζει τα ανταλλακτικα και με το περας της εγγυησης αναβουν 100 λαμπακια. Κοιταω για μετεχειρισμενο  για τη  κοπελα μου και ολα εχουν πανω απο 5000 και μιλαμε για ψοφιμια 15ετιας με χιλιομετρα φορτωμενα λες και ειναι ταξι. Η κινα εχει δυναμη και ειναι συνετη χωρα, οι ανθρωποι της δουλευουν σαν τα σκυλια. Θα χαιρομουν να στηριξω μια τετοια αγορα αντι για τα γερμανικα που η λαμψη τους ξεθωριασε και αντι να καινοτομουν και να βγαζουν μοντελα να θες να τα αγορασεις δινουν πανακριβα χωρις προσωπικοτητα οχηματα. Αν δεν καταλαβαινουν οι κυβερνησεις οτι η καθε χωρα αναλογα την οικονομικη δυναμη της πρεπει να εχει και αναλογες τιμες αυτοκινητων ειμαστε σε λαθος δρομο. Ενα ηλεκτρικο των 10000 στην Ελλαδα ειναι ενα αυτοκινητο των 10 μισθων και βαλε, φτηνο δεν ειναι δηλαδη, ενα audi που τα κανονικα μοντελα και οχι κατι α2-3 κλπ ξεκινανε απο 50000 ειναι στην Ελλαδα πολυ υποπτο για οποιον το αγοραζει και αναφερομαι στο ποθεν εσχες.

  • Like 2
Δημοσ.

Η Κίνα έχει βάλει σκοπό να βγάλει εκτός αγοράς όλες τις αυτο/βιομηχανίες όσο και να της κοστίσει. Η BYD ακόμα και με τις θηριώδεις επιδοτήσεις σε όλη την αλυσίδα παραγωγής και πώλησης και το dumping (κυριολεκτικά καταχωρεί σαν πωλήσεις και πετάει χιλιάδες αυτοκίνητα) πάλι χάνει χρήματα για κάθε ένα καθαρά ηλεκτρικό που πουλάει.

 

  • Like 2
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...