Προς το περιεχόμενο

Αγορά μεταχειρισμένου - έλεγχος πραγματικών χιλιομέτρων σε ΚΤΕΟ πριν την αγορά.


Alchemist`

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα, είχα αγοράσει ξανά μεταχειρισμένο πριν την νομοθέτηση της υποχρέωσης των ΚΤΕΟ να ενημερώνουν τους ιδιοκτήτες για τυχόν αποκλίσεις στις ενδείξεις του χιλιομετρητή του αυτοκινήτου, οπότε δεν ξέρω τι παίζει με το συγκεκριμένο θέμα πλέον.

Επειδή ήδη την έχω πατήσει με το τωρινό μου όχημα, μερικά χρόνια μετά την αγορά από έμπορο δλδ το ΚΤΕΟ με ενημέρωσε ότι έχει γυρισμένα 30000χλμ περίπου και ψάχνω τώρα να πάρω άλλο, θέλω να ρωτήσω το εξής:

Μπορώ να πάω το όχημα προς αγορά στο ΚΤΕΟ, πριν γίνει η αγοραπωλησία, και να ελέγξει εάν τα χιλιόμετρα που αναγράφει είναι πραγματικά? Αν ναι αυτό μπορεί να γίνει μόνο για ελληνικά όχηματα? Αν πχ ένα όχημα ηρθε από Γερμανία θα φαίνεται κάτι τέτοιο?

Πήρα τηλ σ ένα ΚΤΕΟ της περιοχής και μου είπαν ότι δεν μπορούν να το κάνουν παρά μόνο στον ιδιοκτήτη του οχήματος, λόγω προσωπικών δεδομένων. Δεν νομίζω να ισχύει κάτι τέτοιο, δε φαντάζομαι να εντάσσονται στα προσωπικά μας δεδομένα τα χιλιόμετρα του οχήματος μας....

Τέλος πολλά από τα οχήματα των εμπόρων έχουν ήδη περασμένο ΚΤΕΟ από τους ίδιους, οπότε δε τίθεται θέμα τεχνικού ελέγχου παρά μόνο το θέμα των πραγματικών στοιχείων του χιλιομετρητή... Πόσο θα κοστίσει μόνο αυτός ο έλεγχος? Το έχει κάνει μήπως κανείς σας?

Ευχαριστώ

Επεξ/σία από Alchemist`
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα ζητήσεις τα χαρτιά του ΚΤΕΟ.Εκεί αν έχει θα γράφουν τα χλμ απο τους τελευταίους ελέγχους.

Η αναγραφή χλμ ισχύει πάνω απο 2 χρόνια οπότε αν περνάει στην ώρα του ΚΤΕΟ ,χρειάζεται το χαρτί ΚΤΕΟ για την μεταβίβαση,θα τα γράφει αναλυτικα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Alchemist` said:

Πήρα τηλ σ ένα ΚΤΕΟ της περιοχής και μου είπαν ότι δεν μπορούν να το κάνουν παρά μόνο στον ιδιοκτήτη του οχήματος, λόγω προσωπικών δεδομένων. Δεν νομίζω να ισχύει κάτι τέτοιο, δε φαντάζομαι να εντάσσονται στα προσωπικά μας δεδομένα τα χιλιόμετρα του οχήματος μας...

Κι όμως ισχύει, ο νόμος gdpr είναι αυτος.Το κάνουν στο εξωτερικό τα ΚΤΕΟ.

Υπάρχει online πλατφόρμα στη Γαλλία για έλεγχο αλλά πρέπει να έχεις την πρωτότυπη άδεια,

ο που και στον έμπορο να τη ζητησεις δε θα έχει την δυνατότητα να στη δώσει πρωτον

λογω gdpr και δεύτερον επειδή εχει κατατεθεί στο τελωνείο.αρα είναι για τους ιδιοκτήτες εκεί ο online ελεγχος. Από την άλλη μπορείς να ζητήσεις τα στοιχεία από το ΚΤΕΟ στο εξωτερικό αλλά εκεί και αν δε τα «μοιράζονται». 
 Όλα από προσωπικής πείρας 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν ειναι εξωτερικου, πληρωνεις π.χ. στο CarVertical και με τον αριθμο πλαισιου βγαινει ιστορικο χλμ. ατυχηματων, αγγελιας πωλησης, κ.α. Υπαρχουν και αλλα site τετοιου τυπου. Για αυτοκινητα απο Ελλαδα δεν νομιζω πως δουλευουν…

Εδω δεν δινουν ιστορικο κ καλα λογω GDPR. Εγω για το Megane που αγορασα περυσι, πηρα ιστορικο απο Renault λογω γνωστου, στο οποιο φαινοταν και η Ολλανδικη πινακιδα. Επειτα πληρωσα σε συγκεκριμενο Ολλανδικο site, οπου πηρα ιστορικο 32 σελιδων. Πεντακαθαρο στα παντα, οποτε και προχωρησα στην αγορα του…

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, ChristosVl είπε

Κι όμως ισχύει, ο νόμος gdpr είναι αυτος.Το κάνουν στο εξωτερικό τα ΚΤΕΟ.

Υπάρχει online πλατφόρμα στη Γαλλία για έλεγχο αλλά πρέπει να έχεις την πρωτότυπη άδεια,

ο που και στον έμπορο να τη ζητησεις δε θα έχει την δυνατότητα να στη δώσει πρωτον

λογω gdpr και δεύτερον επειδή εχει κατατεθεί στο τελωνείο.αρα είναι για τους ιδιοκτήτες εκεί ο online ελεγχος. Από την άλλη μπορείς να ζητήσεις τα στοιχεία από το ΚΤΕΟ στο εξωτερικό αλλά εκεί και αν δε τα «μοιράζονται». 
 Όλα από προσωπικής πείρας 

για  οσα αυτοκινητα  ενδιαφερθηκα απο γερμανια,οι μαντραδες μου εστειλαν φωτο  απο αδειες κτεο ,βιβλιαρακια σερβις και οτι τους ζητησα κατευθειαν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, dimviii said:

για  οσα αυτοκινητα  ενδιαφερθηκα απο γερμανια,οι μαντραδες μου εστειλαν φωτο  απο αδειες κτεο ,βιβλιαρακια σερβις και οτι τους ζητησα κατευθειαν.

Ε ναι,αφού αν το έχει φέρει εδώ είναι ήδη κάτοχος του αυτοκινήτου ότι θέλει κάνει. Και γω στα εισαγωγής τα δείχνω όλα στους ενδιαφερόμενους εννοείται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, Alchemist` είπε

Επειδή ήδη την έχω πατήσει με το τωρινό μου όχημα, μερικά χρόνια μετά την αγορά από έμπορο δλδ το ΚΤΕΟ με ενημέρωσε ότι έχει γυρισμένα 30000χλμ περίπου και ψάχνω τώρα να πάρω άλλο, θέλω να ρωτήσω το εξής:

Εγώ θα πω για άλλη μία φορά ότι περισσότερη σημασία έχει η γενική κατάσταση του οχήματος από τον αριθμό των χιλιομέτρων, που δεν έχεις και εικόνα σε τι συνθήκες (τρόπος οδήγησης, σε κίνηση ή ανοιχτό δρόμο κ.λπ.) έγιναν.

Στην περίπτωσή σου, 30.000 χιλιόμετρα δεν τα λες και πολλά για αυτοκίνητο, εκτός αν μιλάμε για πολύ ιδιαίτερο αυτοκίνητο. Να ήταν μηχανή να σου έλεγα ΟΚ, που και πάλι δεν είναι πολλά. Κι ο άλλος μπήκε στη διαδικασία να τα γυρίσει μόνο τόσο;

Ίσως αν κάποια στιγμή αρχίσουμε να ενδιαφερόμαστε περισσότερο για να ελέγχουμε σωστά τα μεταχειρισμένα και δε βάζουμε φίλτρο πρώτο πρώτο τα χιλιόμετρα που θα θέλαμε στο μυαλό μας να έχουν, να εκλείψει κάπως το φαινόμενο του γυρίσματος. Ίσως..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, phanispal είπε

Εγώ θα πω για άλλη μία φορά ότι περισσότερη σημασία έχει η γενική κατάσταση του οχήματος από τον αριθμό των χιλιομέτρων, που δεν έχεις και εικόνα σε τι συνθήκες (τρόπος οδήγησης, σε κίνηση ή ανοιχτό δρόμο κ.λπ.) έγιναν.

Στην περίπτωσή σου, 30.000 χιλιόμετρα δεν τα λες και πολλά για αυτοκίνητο, εκτός αν μιλάμε για πολύ ιδιαίτερο αυτοκίνητο. Να ήταν μηχανή να σου έλεγα ΟΚ, που και πάλι δεν είναι πολλά. Κι ο άλλος μπήκε στη διαδικασία να τα γυρίσει μόνο τόσο;

Ίσως αν κάποια στιγμή αρχίσουμε να ενδιαφερόμαστε περισσότερο για να ελέγχουμε σωστά τα μεταχειρισμένα και δε βάζουμε φίλτρο πρώτο πρώτο τα χιλιόμετρα που θα θέλαμε στο μυαλό μας να έχουν, να εκλείψει κάπως το φαινόμενο του γυρίσματος. Ίσως..

Ναι μεν, αλλα το προβλημα ειναι ο ιδιοκτητης που αποφασισε να τα γυρισει για τον ΧΨ λογο. Οποτε οσο τελειο και να ειναι το αμαξι, απο τη στιγμη που παει να σε κοροιδεψει, εγω θα την εκανα.

Εγω οταν εψαχνα, τους ρωταγα αν εχει τρακαριστει εστω λιγο, ολοι λεγαν οχι. Βεβαια μετα οταν τους ρωταγα γιατι εχει αλλαχθει το φαναρι, το φτερο και γιατι εχουν ξεβιδωθει βιδες, καναν τη παπια. Μαλιστα μια μου πε "ετσι απλα αλλαξαμε το φαναρι"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα και ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Δυστυχώς για τα ξένα αυτοκίνητα (που αποτελούν και το 95% των μεταχειρισμένων προς πώληση από εμπόρους) δεν θα βγει άκρη μέσω ΚΤΕΟ, οπότε δεν μπορούν να γίνουν πολλά. Τα site που προτείνατε μερικοί δεν τα είχα υπόψη, αν καταλήξω σε κάποιο συγκεκριμένο θα ζητήσω τον αριθμό πλαισίου για να το τσεκάρω μέσα από εκεί.

8 ώρες πριν, phanispal είπε

Εγώ θα πω για άλλη μία φορά ότι περισσότερη σημασία έχει η γενική κατάσταση του οχήματος από τον αριθμό των χιλιομέτρων, που δεν έχεις και εικόνα σε τι συνθήκες (τρόπος οδήγησης, σε κίνηση ή ανοιχτό δρόμο κ.λπ.) έγιναν.

Στην περίπτωσή σου, 30.000 χιλιόμετρα δεν τα λες και πολλά για αυτοκίνητο, εκτός αν μιλάμε για πολύ ιδιαίτερο αυτοκίνητο. Να ήταν μηχανή να σου έλεγα ΟΚ, που και πάλι δεν είναι πολλά. Κι ο άλλος μπήκε στη διαδικασία να τα γυρίσει μόνο τόσο;

Ίσως αν κάποια στιγμή αρχίσουμε να ενδιαφερόμαστε περισσότερο για να ελέγχουμε σωστά τα μεταχειρισμένα και δε βάζουμε φίλτρο πρώτο πρώτο τα χιλιόμετρα που θα θέλαμε στο μυαλό μας να έχουν, να εκλείψει κάπως το φαινόμενο του γυρίσματος. Ίσως..

Προσωπικά θα διαφωνήσω μαζί σου.... Όντως τα 30000χλμ δεν είναι πολλά, περιπτώσεις γνωστών μου όμως είχαν γυρισμένα 50000 και 60000χλμ, προφανώς τεχνάσματα των μαντράδων για να φανεί ότι έχει λίγα χιλιόμετρα και να αυξήσουν την τιμή πώλησης. Το βασικό πρόβλημα όμως για μένα είναι ότι χάνεται η μπάλα με αυτό τον τρόπο στα σέρβις και ειδικά στα μεγάλα που πρέπει να αλλαχθούν σημαντικά πράγματα. Για παράδειγμα ο κατασκευαστής σου λέει ότι στα 150000χλμ θα πρέπει να αλλάξεις καδένα ή βαλβολίνες ή δε ξέρω κ εγώ τι άλλο. Εάν εμένα μου γράφει 120000 ο χιλιομετρητής και δεν το ξέρω, μπορεί να πάθω ζημιά, αν δε σκεφτείς ότι και 30k χιλιόμετρα μπορούν να αντιστοιχούν σε 2-3 χρόνια οδήγησης, αρχίζει και γίνεται πρόβλημα το όλο θέμα. Όντας παθών, το σασμάν μου άρχιζε να ζορίζει στην αλλαγή ταχυτήτων και να πετάει και κάνα περίεργο ήχο που και που, οπότε αναγκάστηκα να αλλάξω βαλβολίνες. Εάν ήξερα την πραγματικότητα θα το προλάβαινα σε ένα απλό σέρβις. Όχι ότι έπαθα σοβαρή βλάβη, αλλά ακόμη και αυτή την καταπόνηση που προκλήθηκε θα την είχα αποφύγει....

Όπως και να έχει όμως και το αυτοκίνητο μια συσκευή είναι, βασισμένη φαντάζομαι στην φιλοσοφία planned obsolescence... Όπως και σε μια λάμπα σου δίνει ο κατασκευαστής ενδεικτικές ώρες λειτουργίας, έτσι και το αυτοκίνητο/κινητήρας έχει ένα Χ αριθμό χιλιομέτρων/ηλίκιας στον οποίο αναμένεται να μας αφήσει, όσο αυτά αυξάνονται είναι σημαντικό πρόβλημα, όχι το βασικότερο βέβαια, αλλά είναι υπαρκτό...

Επεξ/σία από Alchemist`
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σεβαστή η άποψή σου, αλλά θα διαφωνήσω κι εγώ με τη σειρά μου.

Το μεταχειρισμένο είναι λαχείο. Εδώ έχει καταντήσει λαχείο και το καινούργιο πλέον, μόνο η εγγύηση για τα πρώτα έτη έχει να πει κάτι, κι αυτή υπό προϋποθέσεις.

Δε νοείται να πάρει κάποιος μεταχειρισμένο και να μην κάνει ένα γερό γενικό σέρβις, δηλαδή λάδια, όλα τα φίλτρα, βαλβολίνες, υγρά φρένων, αντιψυκτικό αφού έχει κάνει σε γνώστη μηχανικό λεπτομερή έλεγχο σε καδένα/ιμάντα και γενικά σε όλο το αυτοκίνητο (ρουλεμάν, βάσεις μηχανής, να πάρει συμπιέσεις απ' τους κυλίνδρους και πολλά άλλα). Δεν πα να λέει το βιβλίο σέρβις και να κωλοχτυπιέται ο έμπορος/ιδιοκτήτης ότι τα έκανε όλα αυτά πριν τρεις μέρες, στ' @@ μου, εγώ τα κάνω και θα τα κάνω πάλι απ' την αρχή ακριβώς επειδή παίζουν μούφα βιβλία σέρβις και πολλά άλλα. Και βιολογικό να λέει ότι έκανε, εγώ θα ξανακάνω αν κάτι δε μου αρέσει.

Καδένα συνήθως δεν αλλάζεις, οπότε ένας καλός έλεγχος αρκεί στις περισσότερες περιπτώσεις. Ιμάντα αλλάζεις, γι' αυτό και προσωπικά αν δεν είμαι σίγουρος τον αλλάζω κι αυτόν, συν 100€, συν 200€, δε με απασχολεί, το κεφάλι μου ήσυχο θέλω να έχω. Όταν ένα καινούργιο έχει 25Κ κι εγώ ψάχνω για μεταχειρισμένο με 7Κ, δε θα λυπηθώ τα 500€+ σε ένα γενικό σέρβις γιατί είναι πιθανό ότι θα μου γλιτώσουν πολλαπλάσια μελλοντικά. Αν έχω περιορισμένο budget θα κάνω υπομονή να βρεθεί κάτι σε καλή τιμή ώστε μαζί με το σέρβις να μη βγω εκτός προϋπολογισμού.

Κομβικό σημείο είναι να σκαμπάζεις εσύ ή να έχεις μηχανικό που γνωρίζει το αυτοκίνητο απ' έξω κι ανακατωτά. Να το δει, να το κάνει μια βόλτα και να μπορεί να καταλάβει αν κάτι δεν πάει καλά. Όποιος πάει σε μαντρά και τρώει τα παραμύθια που του πουλάνε κακό του κεφαλιού του, απ' τη στιγμή που δεν υπάρχει κράτος να προστατέψει τον αδαή.

Ούτε ισχύει πάντα αυτό που γράφεις περί planned obsolescence. Για μερικά groups θα το δεχτώ, για άλλα όχι και τόσο. Και εδώ έχει σημασία ο παράγοντας αξιοπιστία που σε σχετικά νήματα κάποιοι γράφουν ότι δεν έχει τόσο σημασία, αλλά προέχει η οδηγική εμπειρία.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγορα μτχ, για μενα, ισουται με κατευθειαν σερβις. Το Megane που πηρα περυσι, αν και καθαροτατο, το εκανα γενικο για να ξερω τι μου γινεται. Αλλαξα το σετ ιμαντα χρονισμου, αντλια νερου, ραουλα, τεντωτηρες, θερμοσταστη, ολα τα υγρα, φιλτρα, ακομη και το λαδι στο σασμαν (αυτοματο, ξηρο διπλοσυμπλεκτο) για το οποιο και καλα η Renault λεει οχι αλλαγη. Μου βγηκε ενα 400αρι αλλα ξερω οτι ειμαι ΟΚ…

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω έχει βγάλει η auteco μια τέτοια υπηρεσία, μαζί και με έλεγχο του οχήματος, τύπου spotawheel. 

Δεν έχω προσωπική εμπειρία, αλλά μιας και είναι ΚΤΕΟ, τα χιλιόμετρα από τους προηγούμενους ελέγχους θα μπορεί να τα δει/παρουσιάσει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πλεον λογω προσωπικών δεδομένων ισχύει δεν μπορεις να κανεις κατι οσο αφορα το κτεο

.

Στο υπάρχων κτεο που έχει αναγράφεται πληρως το ιστορικο των χιλιομέτρων!

 

Και εφόσον γινει ένας σωστος ελεγχος σε αμαξωμα και μοτερ απο μαστορα σου και ένα καλο σερβις τι μπορει δλδ να παθει ενα μεταχειρισμένο αμαξι δεν μπορω να καταλαβω πραγματικά!

Αν βγάλει καποια αλλη βλαβη θα μπορουσε να την βγαλει κ ενα αμαξι με 20-40-100 χιλιαδες χλμ

 

Βεβαια δεν μιλαμε για περίπτωση μεταχ. Που έχει 250-300 και πωλείται με 100

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ζητειται μεταχειρισμενο απο ιδιωτη που να μην ειναι κρυφοεμπορος 
και να μην εχει γυρισει τα χιλιομετρα.
Αντε γιατι αγανακτησε με τους μ@λ@κες που ερχονται να σου πουλησουν
το  αμαξι που ταχαμ "τους εδωσε ο πεθερος τους" και δεν ξερουν ουτε τα ποσα κυβικα ειναι η μηχανη.

Επεξ/σία από ringboy
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...