Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
59 λεπτά πριν, kyr123 είπε

Να φανταστούμε ότι το κατάστημα που αναφέρεις είναι το γνωστό τράπεζα/κατάστημα στο Καρπενήσι ?

Checkαρε τα pm σου.

  • Απαντ. 63
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 21/5/2024 στις 10:28 ΜΜ, ΡΙ ΑΠ είπε

Καλησπέρα παιδιά.
Καταλαβαίνω ότι ίσως δεν το γράφω στο σωστό subforum αλλά υποθέτω ότι εδώ λογικά θα πάρω πιο σχετικές απαντήσεις απ΄ότι στο μπλα μπλα πχ.

Τέλη Γενάρη λοιπόν παρήγγειλα καινούργια Sapphire RX 6700XT από ηλεκτρονικό κατάστημα της Ελλάδας (δεν ξέρω αν μπορώ να αναφέρω όνομα αλλά το κατάστημα αυτό έχει συνήθως τις πιο χαμηλές τιμές σε GPU στο BestPrice).
Μέσα Μαρτίου αντιλαμβάνομαι ότι η κάρτα είναι μάλλον ελαττωματική, συμπληρώνω φόρμα αναφοράς βλάβης στο site τους και την στέλνω πίσω με δικά μου έξοδα.
Δυο μέρες μετά μου επιβεβαιώνουν στο τηλέφωνο ότι την παρέλαβαν και την έχουν στείλει στο "service".
Το site τους γραφεί ότι θέλουν "τουλάχιστον 30 εργάσιμες" για να ολοκληρωθεί η διαδικασία.
Τέλοσπάντων μεγάλη βδομάδα τους παίρνω τηλέφωνο και μου λένε ότι όντως ήταν ελαττωματική η GPU και θα γίνει αντικατάσταση.
Μ΄αυτά και μ΄αυτά, από τότε έχω πάρει πάνω τουλάχιστον 50 τηλέφωνα, μου έχουν σηκώσει μόνο 3 ή 4 και κάθε φόρα μου λένε "θα μάθουμε και θα σας καλέσουμε" και δεν με καλούν ποτέ.
Την τελευταία φορά που μιλήσαμε ζήτησα επιστροφή χρημάτων γτ έχουν περάσει πολλές παραπάνω από "30 εργάσιμες" και νιώθω ότι με δουλεύουνε.
Μου απαντάει η τύπισσα "θα ρωτήσω και θα σας καλέσω την Δευτέρα".
Εγώ της είπα ότι αν δεν με πάρουν την Δευτέρα θα αναγκαστώ να μιλήσω με δικηγόρο (μήπως και τρομάξουν).
Όπως το περίμενα, η Δευτέρα ήρθε κι έφυγε και δεν με πήρε κανείς.
Έχω πληρώσει τέλη Ιανουαρίου 370€ και είμαι μέχρι σήμερα χωρίς GPU ffs.
Τι θα κάνατε στην θέση μου, ποιο είναι το επόμενο μου βήμα?

Δεν θελω να σε στεναχωρήσω αλλα πηρε το ματι μου αυτο το αρθρο

Έρχεται πιστόλι και από το κατάστημα ..... - Techmaniacs

 

Επεξ/σία από SeNNinhA
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά μου ήρθε σήμερα πακέτο και βλέπω ότι είναι απ΄το κατάστημα.
Σαν ηλίθιος χάρηκα και νόμιζα ότι ξέμπλεξα επιτέλους μ΄αυτήν την ιστορία.
Μόλις άνοιξα το πακέτο όμως είδα ότι μου έχουν στείλει το ίδιο προϊόν που είχα στείλει πίσω εγώ (δεν έγινε αντικατάσταση δλδ), μαζί με αυτό το χαρτί.
Απ΄ότι καταλαβαίνω το χαρτί λέει ότι το προϊόν δεν είναι ελαττωματικό, αλλά αυτοί στο τηλέφωνο μου είχαν πει ότι είναι και θα γίνει αντικατάσταση.
Εσείς τι καταλαβαίνετε απ΄το συγκεκριμένο χαρτί σας φαίνεται legit?
Είναι όντως οκ η GPU ή μπα?
Το χαρτί δεν αναγράφει πουθενά την λέξη Sapphire πάνω (εκτός από την περιγραφή του προϊόντος), οπότε ο έλεγχος δεν έγινε από την μάνα εταιρία έτσι?
Πως ξέρω ότι έγινε όντως έλεγχος και δεν με κοροϊδεύουνε?
Υπάρχει κάνα νόημα να ξαναπροσπαθήσω (την σχεδόν αδύνατη) επικοινωνία μαζί τους, δεδομένου και αυτών που διάβασα στο άρθρο που postαρε ο SeNNinhA?

 

IMG_20240531_154419.jpg

Επεξ/σία από ΡΙ ΑΠ
Δημοσ.
4 minutes ago, ΡΙ ΑΠ said:

Παιδιά μου ήρθε σήμερα πακέτο και βλέπω ότι είναι απ΄το κατάστημα.
Σαν ηλίθιος χάρηκα και νόμιζα ότι ξέμπλεξα επιτέλους μ΄αυτήν την ιστορία.
Μόλις άνοιξα το πακέτο όμως είδα ότι μου έχουν στείλει πίσω το ίδιο προϊόν μαζί με αυτό το χαρτί.
Απ΄ότι καταλαβαίνω το χαρτί λέει ότι το προϊόν δεν είναι ελαττωματικό, αλλά αυτοί στο τηλέφωνο μου είχαν πει ότι είναι και θα γίνει αντικατάσταση.
Εσείς τι καταλαβαίνετε απ΄το συγκεκριμένο χαρτί σας φαίνεται legit?
Είναι όντως οκ η GPU ή μπα?
Το χαρτί δεν αναγράφει πουθενά την λέξη Sapphire πάνω (εκτός από την περιγραφή του προϊόντος), οπότε ο έλεγχος δεν έγινε από την μάνα εταιρία έτσι?
Πως ξέρω ότι έγινε όντως έλεγχος και δεν με κοροϊδεύουνε?
Υπάρχει κάνα νόημα να ξαναπροσπαθήσω (την σχεδόν αδύνατη) επικοινωνία μαζί τους, δεδομένου και αυτών που διάβασα στο άρθρο που postαρε ο SeNNinhA?

Ps: ποστάρω το έγγραφο σε λίγο.

Σου εχω γραψει τα βηματα που μπορεις να ακολουθησεις για καταγγελια εδω:

Πραξε οπως νομιζεις.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, Getta Robo είπε

Σου εχω γραψει τα βηματα που μπορεις να ακολουθησεις για καταγγελια εδω:
Πραξε οπως νομιζεις.

Το θέμα είναι ότι αν όντως η GPU είναι οκ, τότε τα προβλήματα μου προέρχονται από αλλού.
Γι΄αυτό ρωτάω αν φαίνεται legit το συγκεκριμένο χαρτί.
Για τα βήματα για καταγγελία ξέρω, απλά δεν θέλω να χάσω χρόνο και mental bandwidth αν κάναν όντως αυτοί σωστό έλεγχο.

Επεξ/σία από ΡΙ ΑΠ
Δημοσ.
12 minutes ago, ΡΙ ΑΠ said:

Το θέμα είναι ότι αν όντως η GPU είναι οκ, τότε τα προβλήματα μου προέρχονται από αλλού.
Γι΄αυτό ρωτάω αν φαίνεται legit το συγκεκριμένο χαρτί.
Για τα βήματα για καταγγελία ξέρω, απλά δεν θέλω να χάσω χρόνο και mental bandwidth αν κάναν όντως αυτοί σωστό έλεγχο.

Στο χαρτι που εβαλες επειτα γραφει "No failure found"

Οποτε αμφιβαλω οτι στην αλλαξαν και απλα σου εστειλαν την καρτα πισω. Δοκιμασε αν επιμενουν τα προβληματα και κατα προτιμηση να την δοκιμασεις και σε αλλο υπολογιστη με αλλες ρυθμισεις.

Αν τα προβληματα επιμενουν βλεπουμε.

Κατα τα αλλα, "εταιρεια" οπου δεν εχει εμφανη στοιχεια επικοινωνιας, οπως το τηλεφωνο, ειναι τουλαχιστον υποπτο.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Getta Robo είπε

Κατα τα αλλα, "εταιρεια" οπου δεν εχει εμφανη στοιχεια επικοινωνιας, οπως το τηλεφωνο, ειναι τουλαχιστον υποπτο.

Γι΄αυτό είμαι επιφυλακτικός.
Αν είχε πάνω το logo και τα στοιχεία της Sapphire θα λεγα οκ το δέχομαι.

Επεξ/σία από ΡΙ ΑΠ
Δημοσ.
2 ώρες πριν, ΡΙ ΑΠ είπε

Παιδιά μου ήρθε σήμερα πακέτο και βλέπω ότι είναι απ΄το κατάστημα.
Σαν ηλίθιος χάρηκα και νόμιζα ότι ξέμπλεξα επιτέλους μ΄αυτήν την ιστορία.
Μόλις άνοιξα το πακέτο όμως είδα ότι μου έχουν στείλει το ίδιο προϊόν που είχα στείλει πίσω εγώ (δεν έγινε αντικατάσταση δλδ), μαζί με αυτό το χαρτί.
Απ΄ότι καταλαβαίνω το χαρτί λέει ότι το προϊόν δεν είναι ελαττωματικό, αλλά αυτοί στο τηλέφωνο μου είχαν πει ότι είναι και θα γίνει αντικατάσταση.
Εσείς τι καταλαβαίνετε απ΄το συγκεκριμένο χαρτί σας φαίνεται legit?
Είναι όντως οκ η GPU ή μπα?
Το χαρτί δεν αναγράφει πουθενά την λέξη Sapphire πάνω (εκτός από την περιγραφή του προϊόντος), οπότε ο έλεγχος δεν έγινε από την μάνα εταιρία έτσι?
Πως ξέρω ότι έγινε όντως έλεγχος και δεν με κοροϊδεύουνε?
Υπάρχει κάνα νόημα να ξαναπροσπαθήσω (την σχεδόν αδύνατη) επικοινωνία μαζί τους, δεδομένου και αυτών που διάβασα στο άρθρο που postαρε ο SeNNinhA?

 

IMG_20240531_154419.jpg

Δεν εχω καταλαβει γιατι δεν απευθυνεσαι κατευθειαν στην τοπικη αντιπροσωπεία...

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, SeNNinhA είπε

Δεν εχω καταλαβει γιατι δεν απευθυνεσαι κατευθειαν στην τοπικη αντιπροσωπεία...

Έχει η Sapphire ή η AMD αντιπροσωπεία στην Ελλάδα?
Γτ αν ναι, δεν είχα ιδέα.

Δημοσ.

Μια φορα που ειχα στειλει μειλ για θεμα εγγυησης με παρεπεμψαν στο καταστημα αγορας,δεν ασχοληθηκαν καν (Sapphire)

Δημοσ.
16 ώρες πριν, ΡΙ ΑΠ είπε

Το θέμα είναι ότι αν όντως η GPU είναι οκ, τότε τα προβλήματα μου προέρχονται από αλλού.
Γι΄αυτό ρωτάω αν φαίνεται legit το συγκεκριμένο χαρτί.
Για τα βήματα για καταγγελία ξέρω, απλά δεν θέλω να χάσω χρόνο και mental bandwidth αν κάναν όντως αυτοί σωστό έλεγχο.

Το καλυτερο πιστευω ειναι να αφιερωσεις τον χρονο σου για να σιγουρεψεις το παραπανω και οχι να ασχοληθεις με καταγγελιες ή τουλαχιστον κανε τα παραλληλα.Αν οντως το καταστημα εχει βαρεσει πιστολι,σε ποιον να κανεις την καταγγελια?ΔΥστυχως η Sapphire ειναι απο τις χειροτερες σε θεματα εγγυησεων,οπως η Asus.Τα ιδια τραβηξα και εγω πριν ενα μηνα,παλι με 6700 ΧΤ αγορασμενη απο το eshop ομως μαρκας Biostar.Ενω στην αρχη μου ελεγαν οτι δεν εχει κανενα προβλημα η καρτα,αναγκαστηκα και εστειλα 100% λειτουργικο τροφοδοτικο πισω στην Corsair(αφου δεν φταιει η καρτα ειπα,θα παω στον επομενο υποπτο) και ειμαι 1 μηνα χωρις υπολογιστη,τελικα την εβγαλαν ελατωμματικη αφου με ρωτησαν σε ποια παιχνιδια εχω θεμα.

Σιγουρεψου αν οντως εχει προβλημα η καρτα και την επομενη φορα,αν και οταν ξεμπερδεψεις με την συγκεκριμενη,για καρτα γραφικων μονο απο πολυ αξιοπιστα καταστηματα ακομα και αν ειναι 20% ακριβοτερη.Την εχω πατησει και εγω,γι αυτο στο λεω.Οι καρτες γραφικων εχουν αρκετα μεγαλο failure rate,δεν ειναι μνημες πχ ή επεξεργαστες.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, LouCi4er είπε

τελικα την εβγαλαν ελατωμματικη αφου με ρωτησαν σε ποια παιχνιδια εχω θεμα.

Σιγουρεψου αν οντως εχει προβλημα η καρτα

Την έστειλες πίσω 2η φορά για να την βγάλουν ελαττωματική?

Με τα συμπτώματα που έχω, δεν έχω καταφέρει να βρω λύση (ή επιβεβαίωση ότι φταίει σίγουρα η κάρτα) πουθενά.
Έχω κάνει threads εδώ στο forum, στο techpowerup.com, στο linustechtips.com και στο επίσημο forum της AMD, χωρίς να βρω λύση.
Είμαι σε αδιέξοδο αυτήν την στιγμή.

Επεξ/σία από ΡΙ ΑΠ
Δημοσ.

Την έστειλα μια φορά,μετά από μια εβδομάδα που δεν είχα κανένα νέο από το eshop έστειλα ένα email στο τμήμα service.Μου απάντησαν ότι σε ότι την έχουν δοκιμάσει δεν τους έχει βγάλει πρόβλημα και με ρώτησαν σε ποια παιχνιδια μου παρουσίασε τα κρασαρισματα,την Πέμπτη όλα αυτά.Παρασκευη στέλνω email ότι στο τάδε και στο τάδε μου έκανε τα θεματα,Τετάρτη μου έρχεται μύνημα ότι μου πιστώθηκε το ποσό αγοράς.

Τους παίρνω κατευθείαν τηλέφωνο για να δω τι βρήκαν,μου είπε ο τεχνικός ότι έχει θέμα τελικά η κάρτα, κρασαρει και κάνει restart όπως τους είχα περιγράψει.Απλα τους ζήτησα να γίνει επιστροφή του ποσού αντί για πιστωτικο όπως και το έκαναν.Δεν είναι δύσκολο να καταλάβεις αν όντως έχει θέμα η κάρτα σου.Τι σου κάνει εσένα,έχεις το λινκ με το θέμα που λες ότι είχες ανοίξει? 

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, LouCi4er είπε

Τι σου κάνει εσένα,έχεις το λινκ με το θέμα που λες ότι είχες ανοίξει? 

Αν πατήσεις στο hyperlink που έχω στο προηγούμενο post, εξηγώ το πρόβλημα με λίγα λόγια.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...