ΡΙ ΑΠ Δημοσ. 21 Μαϊου Δημοσ. 21 Μαϊου (επεξεργασμένο) Καλησπέρα παιδιά. Καταλαβαίνω ότι ίσως δεν το γράφω στο σωστό subforum αλλά υποθέτω ότι εδώ λογικά θα πάρω πιο σχετικές απαντήσεις απ΄ότι στο μπλα μπλα πχ. Τέλη Γενάρη λοιπόν παρήγγειλα καινούργια Sapphire RX 6700XT από ηλεκτρονικό κατάστημα της Ελλάδας (δεν ξέρω αν μπορώ να αναφέρω όνομα αλλά το κατάστημα αυτό έχει συνήθως τις πιο χαμηλές τιμές σε GPU στο BestPrice). Μέσα Μαρτίου αντιλαμβάνομαι ότι η κάρτα είναι μάλλον ελαττωματική, συμπληρώνω φόρμα αναφοράς βλάβης στο site τους και την στέλνω πίσω με δικά μου έξοδα. Δυο μέρες μετά μου επιβεβαιώνουν στο τηλέφωνο ότι την παρέλαβαν και την έχουν στείλει στο "service". Το site τους γραφεί ότι θέλουν "τουλάχιστον 30 εργάσιμες" για να ολοκληρωθεί η διαδικασία. Τέλοσπάντων μεγάλη βδομάδα τους παίρνω τηλέφωνο και μου λένε ότι όντως ήταν ελαττωματική η GPU και θα γίνει αντικατάσταση. Μ΄αυτά και μ΄αυτά, από τότε έχω πάρει πάνω τουλάχιστον 50 τηλέφωνα, μου έχουν σηκώσει μόνο 3 ή 4 και κάθε φόρα μου λένε "θα μάθουμε και θα σας καλέσουμε" και δεν με καλούν ποτέ. Την τελευταία φορά που μιλήσαμε ζήτησα επιστροφή χρημάτων γτ έχουν περάσει πολλές παραπάνω από "30 εργάσιμες" και νιώθω ότι με δουλεύουνε. Μου απαντάει η τύπισσα "θα ρωτήσω και θα σας καλέσω την Δευτέρα". Εγώ της είπα ότι αν δεν με πάρουν την Δευτέρα θα αναγκαστώ να μιλήσω με δικηγόρο (μήπως και τρομάξουν). Όπως το περίμενα, η Δευτέρα ήρθε κι έφυγε και δεν με πήρε κανείς. Έχω πληρώσει τέλη Ιανουαρίου 370€ και είμαι μέχρι σήμερα χωρίς GPU ffs. Τι θα κάνατε στην θέση μου, ποιο είναι το επόμενο μου βήμα? Επεξ/σία 22 Μαϊου από ΡΙ ΑΠ ορθογραφία
Chris2756 Δημοσ. 22 Μαϊου Δημοσ. 22 Μαϊου Διστυχως, φιλε ζουμε σε μια χωρα που το κρατος και οι νομοι ειναι παντελως αδιαφοροι οσον αφορα την προστασια του καταναλωτη. Η "εγκυηση" στον τοπο μας ειναι καθαρα θεμα τυχης. Και δικαστικως να πας και να δικαιωθεις τα χρηματα που θα εχεις ξοδεψει θα ειναι πολαπλασια αυτων που θα παρεις πισω. Φταιμε ομως, πολυ και οι καταναλωτες γι αυτη την κατασταση. Ενω σχεδον καθημερινα διαβαζουμε καταγγελιες για καποια καταστηματα, αντι να πουμε "μαυρο στον Μαυρογυαλουρο", εξακολουθουμε να αγοραζουμε απο αυτους και να τους συστηνουμε και σε αλλους. Το ακρον αωτον του παραλογου! Για μια 5λεπτη εργασια, να ελενξω αν λειτουργει η οχι μια καρτα γραφικων, επιβαλλω στον πελατη μου να περιμενει ενα μηνα. Στα τετοια μου αν μπορει η οχι, αυτος να κανει την δουλεια του. Μηπως υπαρχει και κατι που θα με αναγκασει να σταματησω την χουντοσυμπεριφορα μου? Ισως βοηθισει με την αγορα καθε εξαρτηματος/συσκευης κτλ που αγοραζουμε να αναβουμε και μια λαμπαδα στον θεο της τυχης 1
ΡΙ ΑΠ Δημοσ. 22 Μαϊου Μέλος Δημοσ. 22 Μαϊου 6 ώρες πριν, Chris2756 είπε Διστυχως, φιλε ζουμε σε μια χωρα που το κρατος και οι νομοι ειναι παντελως αδιαφοροι οσον αφορα την προστασια του καταναλωτη. Η "εγκυηση" στον τοπο μας ειναι καθαρα θεμα τυχης. Και δικαστικως να πας και να δικαιωθεις τα χρηματα που θα εχεις ξοδεψει θα ειναι πολαπλασια αυτων που θα παρεις πισω. Φταιμε ομως, πολυ και οι καταναλωτες γι αυτη την κατασταση. Ενω σχεδον καθημερινα διαβαζουμε καταγγελιες για καποια καταστηματα, αντι να πουμε "μαυρο στον Μαυρογυαλουρο", εξακολουθουμε να αγοραζουμε απο αυτους και να τους συστηνουμε και σε αλλους. Το ακρον αωτον του παραλογου! Για μια 5λεπτη εργασια, να ελενξω αν λειτουργει η οχι μια καρτα γραφικων, επιβαλλω στον πελατη μου να περιμενει ενα μηνα. Στα τετοια μου αν μπορει η οχι, αυτος να κανει την δουλεια του. Μηπως υπαρχει και κατι που θα με αναγκασει να σταματησω την χουντοσυμπεριφορα μου? Ισως βοηθισει με την αγορα καθε εξαρτηματος/συσκευης κτλ που αγοραζουμε να αναβουμε και μια λαμπαδα στον θεο της τυχης Η αλήθεια είναι πως το περίμενα ότι θα μου βγει η ψυχή μέχρι να βγάλω άκρη αλλά όχι σε τέτοιο βαθμό. Είπα να βάλω το thread μήπως και υπάρχει κάποιος με παρόμοια εμπειρία και μπορεί να μου προτείνει κάτι που ίσως δεν έχω σκεφτεί.
sstratos Δημοσ. 23 Μαϊου Δημοσ. 23 Μαϊου Αυτοι εφόσον αναγνώρισαν το πρόβλημα οτι η κάρτα έχει πρόβλημα , έστειλαν την κάρτα στην μαμά εταιρία για αντικατάσταση. Η εταιρία ομως θέλει και αυτή να κάνει έλεγχο στην κάρτα. Γιαυτό η καθυστέρηση. Σκέψου πόσες κάρτες λαμβάνουν για service. Τώρα υπάρχουν 2 εκδοχές. Η μία ειναι η απο πάνω. Το μαγαζί μόοοοολις παραλάβει την αντικατάσταση απο την μαμά εταιρία , θα σου την στείλει. Το μαγαζί θα σου έστελνε την ίδια καινούργια κάρτα απο το στόκ της (ή θα επρεπε να βρεί μια ισάξια) , και όταν έρθει απο την μαμά εταιρια η αντικατάσταση της δικιάς σου, να την έβαζε προς πώληση. Εδώ υπάρχει ο κίνδυνος για το μαγαζί , να σου στείλει εσένα καινούργια κάρτα , και η μαμά εταιρια να αρνηθεί την αντικατάσταση οπότε θα χρωστάει μια καρτα (τα λεφτά της) στον προμηθευτή. Δυστυχώς αυτό το ρίσκο πρέπει να παίρνουν τα καταστήματα και όχι να ταλαιπωρούν τον κόσμο. Γιαυτό πρέπει να επιλέγουμε οχι μόνο με κριτήριο την τιμή αλλα και τις αξιολογήσεις των μαγαζιών. Μπορείς να απευθυνθείς στον συνήγορο του πολίτη. Μακάρι να εξυπηρετηθείς το συντομότερο. 1
Kthulhou Δημοσ. 24 Μαϊου Δημοσ. 24 Μαϊου αν έχεις γραπτώς στοιχεία, έχει καλώς, αν είναι όλα προφορικά όπως λες, τι θα δείξεις στον συνήγορο του καταναλωτή? μπορείς να επιβεβαιώσεις από την courier τουλάχιστον ότι όντως την παρέλαβαν πριν Χ μέρες? στείλε τους ένα email κ πες πως την Χ ημερομηνία σας επέστραψα την χαλασμένη κάρτα στην Υ μου επιβεβαιώσατε τη βλάβη εκτοτε πέρασαν Ζ μέρες κ ακόμα τίποτα, που βρισκόμαστε ? κ να παρακαλάς να απαντήσουν γραπτώς κ όχι τηλεφωνικά 1
JPaxilleas Δημοσ. 24 Μαϊου Δημοσ. 24 Μαϊου 9 λεπτά πριν, Kthulhou είπε αν έχεις γραπτώς στοιχεία, έχει καλώς, αν είναι όλα προφορικά όπως λες, τι θα δείξεις στον συνήγορο του καταναλωτή? μπορείς να επιβεβαιώσεις από την courier τουλάχιστον ότι όντως την παρέλαβαν πριν Χ μέρες? στείλε τους ένα email κ πες πως την Χ ημερομηνία σας επέστραψα την χαλασμένη κάρτα στην Υ μου επιβεβαιώσατε τη βλάβη εκτοτε πέρασαν Ζ μέρες κ ακόμα τίποτα, που βρισκόμαστε ? κ να παρακαλάς να απαντήσουν γραπτώς κ όχι τηλεφωνικά Σωστά. Προσωπικά και στο βαθμό που είναι εφικτό μόνο με email επικοινωνώ για τέτοια θέματα. Scripta Manent.... 1
Getta Robo Δημοσ. 24 Μαϊου Δημοσ. 24 Μαϊου @ΡΙ ΑΠ κανεις αμεσα τα παρακατω βηματα: 1) Μαζευεις ολα τα αποδεικτικα συνομιλιων με ημερομηνιες κτλ απο τα email σου, 2) Τα αποστελνεις στο συνηγορο του καταναλωτη: https://www.synigoroskatanaloti.gr/el/ypoboli-anaforas Και περιμενεις το πορισμα / αποφαση του 3) Οταν την λαβεις, κανεις νεα καταγγελια με ολα τα παραπανω στη γενικη γραμματεια εμποριου: https://kataggelies.mindev.gov.gr/καταγγελία/ Και αντιστοιχως περιμενεις τις δρασεις τους. Καλη επιτυχια. 1 1
chrisxkar Δημοσ. 24 Μαϊου Δημοσ. 24 Μαϊου Το συγκεκριμένο κατάστημα που θα κάνω την τολμηρή υπόθεση πως δέχεται μόνο προπληρωμή καθυστερεί 2 μήνες χαλαρά τις παραγγελίες του και κατα πάσα πιθανότητα κάνει παραεισαγωγές τώρα το αν είναι απαταιώνας ή όχι δεν το ξέρω αλλά για να βγάλεις άκρη σε βλέπω να τραβάει 3μηνο η ιστορία θεωρήτικα δεν έχει 2 χρόνια εγγύηση από την αντιπροσωπεία?Εγώ θα επικοινωνούσα με την επίσημη αντιπροσωπεία και θα αναλάμβανα το κόστος μεταφοράς για την επισκευή η αντικατάσταση μαζί με την απόδειξη αγοράς και θα ευχόμουν για το καλύτερο 1
benign Δημοσ. 24 Μαϊου Δημοσ. 24 Μαϊου (επεξεργασμένο) Να μην ξαναγορασεις απο καταστημα απο την Ανω Μαγουλα,επειδη εχει την φτηνοτερη τιμη.Δεν ειμαστε Ευρωπη εδω.Να προτιμας υψηλοτερη τιμη απο καταστημα με φυσικη παρουσια και μια καποια σοβαρη ιστορια στον χωρο.Αξιζει τα καποια χρηματα παραπανω οταν εχεις ανθρωπινη αντιμετωπιση. Για το συγκεκριμενο τωρα,καταγγελια κατευθειαν. Επεξ/σία 24 Μαϊου από benign 2
ΡΙ ΑΠ Δημοσ. 24 Μαϊου Μέλος Δημοσ. 24 Μαϊου Δυστυχώς την επιβεβαίωση της βλάβης δεν την έχω καταγράψει γτ έγινε τηλεφωνικά και δεν το σκέφτηκα. Για την διαδικασία με τον συνήγορο του καταναλωτή και τη γενική γραμματεία εμπορίου πόσο καιρό λέτε να πάρει?
Chris2756 Δημοσ. 24 Μαϊου Δημοσ. 24 Μαϊου 21 λεπτά πριν, benign είπε Να μην ξαναγορασεις απο καταστημα απο την Ανω Μαγουλα Mωρε ειναι να τοχει η κουτρα σου να κατεβαζει ψιλλους. Απο Πετρομαγουλα Σερρων, Αλεξανδρουπολης εκανα 2 αγορες και ηταν αψογοι οι ανθρωποι. Και στην ωρα τους τα πραγματα και δυο μειλ την ημερα σε πιο σημειο βρισκονται. Στην μια συσκευασια (ηχεια) ελυπε το ρυθμιστηκο ηχου. Τηλεφωνημα και η απαντηση, "σας στελνουμε αυριο, αλλο σετ, στειλτε μας πισω το προβληματικο και ειναι δικο μας θεμα. Οπερ και εγενετο. Δεν ξερω αν επιτρεπεται να αναφερω τα ονοματα των καταστηματων, αλλα ειναι παραδειγμα για πολλα κατ/τα του κεντρου. Οσο για συνηγορο καταναλωτη, ζησε Μαη μου να φας τριφυλι. Κοντευει 6μηνο και απαντηση δεν εχω παρει σε μια καταγκελια που εκανα.. Ειπαμε Ελλαδισταν., σας δινουμε ηλιο, σας δινουμε παραλιες, γκρηκ σουβλακος, γκρηκ μουζακα, χωριατικη, μου θετε και μηχανηματα με εγκυηση? Ελεος πια 2
benign Δημοσ. 24 Μαϊου Δημοσ. 24 Μαϊου (επεξεργασμένο) 1 hour ago, Chris2756 said: Mωρε ειναι να τοχει η κουτρα σου να κατεβαζει ψιλλους. Απο Πετρομαγουλα Σερρων, Αλεξανδρουπολης εκανα 2 αγορες και ηταν αψογοι οι ανθρωποι. Και στην ωρα τους τα πραγματα και δυο μειλ την ημερα σε πιο σημειο βρισκονται. Στην μια συσκευασια (ηχεια) ελυπε το ρυθμιστηκο ηχου. Τηλεφωνημα και η απαντηση, "σας στελνουμε αυριο, αλλο σετ, στειλτε μας πισω το προβληματικο και ειναι δικο μας θεμα. Οπερ και εγενετο. Δεν ξερω αν επιτρεπεται να αναφερω τα ονοματα των καταστηματων, αλλα ειναι παραδειγμα για πολλα κατ/τα του κεντρου. Οσο για συνηγορο καταναλωτη, ζησε Μαη μου να φας τριφυλι. Κοντευει 6μηνο και απαντηση δεν εχω παρει σε μια καταγκελια που εκανα.. Ειπαμε Ελλαδισταν., σας δινουμε ηλιο, σας δινουμε παραλιες, γκρηκ σουβλακος, γκρηκ μουζακα, χωριατικη, μου θετε και μηχανηματα με εγκυηση? Ελεος πια Χωρις παρεξηγηση,αλλα ''εγγυηση'' γραφεται,ετσι οπως το γραφεις μοιαζει με την εγκυμοσυνη. Δεν αμφιβαλλω,οτι μπορει που και που να υπαρχει καποιο καταστημα σε απομακρυσμενο μερος της επαρχιας που να ειναι ενταξει,αλλα και παλι χωρις να το παρεις προσωπικα,ειναι χαζο για μενα που ειμαι σε μια πολη 5 εκατομμυριων να αγορασω απο ακριτικο μερος.Θα δωσω 20 ευρω παραπανω,αλλα θα εχω αμεση ανταποκριση,γρηγορο service ,μου το φερνουν στο σπιτι μου,η μπορει να παω μια βολτα για τυροπιτα στο γνωστο μερος στη Βουλης και να κανω την βολτα μου και να το παρω.Και οταν και αν υπαρξει τεχνικο προβλημα εντος το πολυ 3 ημερων και αυτα δεν ειναι λογια,καταθετω την πραγματικη μου εμπειρια και αν χρειαστει μπορω να δωσω αποδειξεις με προσφατες αγορες μου,μεσα λοιπον σε 2 με 3 ημερες το πολυ ειτε πιστωνονται τα λεφτα μου στον λογαριασμο μου και παιρνω κατι αλλο απο το ιδιο καταστημα η εχω πληρη επιστροφη και παιρνω καινουργιο. Αξιζει να δωσει κανεις λιγα χρηματα παραπανω και να εχει καλη αντιμετωπιση απο γνωστα καταστηματα στην Αθηνα,που παρολες τις ενιοτε λαθος συμπεριφορες,απο προσωπικη εμπειρια,εχουν φτιαξει παρα πολυ τα τελευταια χρονια και φερονται καλα και εχουν καποια ιστορια στον χωρο. Τωρα αν ειμαι παθολογικα τσιγγουνης και μετρω και το σεντ και δεν με πειραζει να περιμενω πολυ για λιγα ευρω,οταν αν κατσω για ενα φαγητο σε εστιατοριο θα πληρωσω πολλαπλασια,τοτε θα περιμενω και τα αναλογα βασανα. Πρεπει να μαθει καποτε ο Ελληνας οτι η καλη εξυπηρετηση πληρωνεται και να δινει στους αλλους σαν καταναλωτης,την ιδια αμοιβη που θα ηθελε να παρει και εκεινος. Επεξ/σία 24 Μαϊου από benign 1
johnpopexi Δημοσ. 24 Μαϊου Δημοσ. 24 Μαϊου 1 hour ago, ΡΙ ΑΠ said: Δυστυχώς την επιβεβαίωση της βλάβης δεν την έχω καταγράψει γτ έγινε τηλεφωνικά και δεν το σκέφτηκα. Για την διαδικασία με τον συνήγορο του καταναλωτή και τη γενική γραμματεία εμπορίου πόσο καιρό λέτε να πάρει? Ξεκίνα με συνήγορο και στείλε αντίγραφο στο κατάστημα. Ασχέτως ορθής ή όχι επιλογής καταστήματος , αν τουλάχιστον έστελνες ενα mail τη βδομάδα για να ζητάς ενημέρωση θα είχες τα γραπτά τώρα.
ΡΙ ΑΠ Δημοσ. 24 Μαϊου Μέλος Δημοσ. 24 Μαϊου 5 λεπτά πριν, johnpopexi είπε Ξεκίνα με συνήγορο και στείλε αντίγραφο στο κατάστημα. Ασχέτως ορθής ή όχι επιλογής καταστήματος , αν τουλάχιστον έστελνες ενα mail τη βδομάδα για να ζητάς ενημέρωση θα είχες τα γραπτά τώρα. Όποτε έστειλα mail η απάντηση ήταν πάντα αργοπορημένη και πάντα στα πλαίσια του "Καλημέρα σας! Θα ενημερωθούμε από το αρμόδιο τμήμα σχετικά με το προϊόν και θα σας ενημερώσουμε.". Όπως και με τα τηλέφωνα, δεν με ενημέρωναν ποτέ.
kyr123 Δημοσ. 24 Μαϊου Δημοσ. 24 Μαϊου Να φανταστούμε ότι το κατάστημα που αναφέρεις είναι το γνωστό τράπεζα/κατάστημα στο Καρπενήσι ? 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα